MATCHDAY | SC Heerenveen zoekt weg omhoog op bezoek bij Heracles

310
MATCHDAY | SC Heerenveen zoekt weg omhoog op bezoek bij Heracles

SC Heerenveen kent niet haar beste periode van het seizoen. Vanavond spelen de Friezen de belangrijke uitwedstrijd bij Heracles Almelo. Om negen uur wordt er afgetrapt. 

Bij SC Heerenveen blijft men vertrouwen houden in de bekende namen. Zo zien we Siem de Jong op het middenveld. Van der Heide is geslachtofferd voor Nygren. Verder zijn er geen wijzigingen bij de Friezen ten opzichte van het duel met VVV Venlo.

Opstelling SC Heerenveen: Mulder, Floranus, Dresevic, Bochniewicz, Woudenberg, De Jong, Halilovic, Joey Veerman, Nygren, Henk Veerman, Van Bergen. 

310 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Jan 2021 om 01:20
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:53
      Lukkien Emmen,heeft het hele seizoen nog niet gewonnen! En wat denk je van Koster van willem2?
    Dat Koster er inderdaad nog zit is een wonder. Heeft beter materiaal dan ons en staan echt op het punt om te degraderen
  • 23 Jan 2021 om 23:53
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:02
      Zijn er meer trainers die na 11 wedstrijden niet winnen gewoon mogen aanblijven?
    Lukkien Emmen,heeft het hele seizoen nog niet gewonnen! En wat denk je van Koster van willem2?
  • 23 Jan 2021 om 23:20
    JJ net als Foppe toen een stap terug , Gert Jan terug waar hij hoort
  • 23 Jan 2021 om 23:19
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:13
      Ja, ik kijk graag naar voetballers die willen werken, ben je dan nep???
    Ja
  • 23 Jan 2021 om 23:19
    Janssen lijkt mij een fantastische vent en een prima uithangbord en ik hoop dat hij nog 100 jaar bij de.club blijft. Maar als hoofdtrainer is hij ongeschikt. Er zit geen enkele progressie in, hij weet het ook niet meer. Ontslaan, andere functie geven en een nieuwe hoofdtrainer. Van Bommel? Lukkien? Zorniger?
  • 23 Jan 2021 om 23:19
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:07
      Is henk de jong geen optie heeft syeeds een leuk voetballend elftal dat wel wil knokken voor elkaar. Is dat je nooit naar cambuur wil.maar ze voetballen veel beter dan heerenveen
    Henk de Jong imitatie van Foppe laat die maar mooi waar hij is
  • 23 Jan 2021 om 23:17
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:48
      Was dit een fout van Floranus? Vd Heide verspeelde hem toch? Of zag ik dat verkeerd?
    Heb je gezien hoe Floranus terugloopt na Van der Heide eerst uit te schelden? Je bent een team man, wat een droeftoeter deze man..
  • 23 Jan 2021 om 23:14
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:01
      Natuurlijk, hij spreekt gewoon de waarheid.
    Hij lult en lult alleen maar. Bouwvakkerstaal. Is alleen maar met geintjes op het veld bezig ipv presteren. Dit is geen sportman en dat straalt af op het team. Er komt geen zinnig woord uit hem, met zinnen als 'het is even niet anders'.
  • 23 Jan 2021 om 23:13
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:06
      Nep supporter! Ga dan lekker die club supporten!
    Ja, ik kijk graag naar voetballers die willen werken, ben je dan nep???
  • 23 Jan 2021 om 23:11
    Neem aan dat Johnny vertrekt of ontslagen wordt. Heb het idee dat hier ook al over gesproken is. Johnny klonk redelijk aangeslagen. Wat mij weg en iedere ander beschikbare trainer er maar op. Johnny is echt veel te licht.
  • 23 Jan 2021 om 23:08
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:07
      Is henk de jong geen optie heeft syeeds een leuk voetballend elftal dat wel wil knokken voor elkaar. Is dat je nooit naar cambuur wil.maar ze voetballen veel beter dan heerenveen
    Ik vraag me af welke trainer er bij ons momenteel in zou willen stappen ?
  • 23 Jan 2021 om 23:07
    Met deze backs en vleugels kun je beter 5-3-2 spelen. Van Hecke erin, Henk aanspelen en Kaib erbij. Moet je alleen kijken wie er op rechts diep kan gaan, in bepaalde gevallen kun je ook nog zonder echte back spelen. Joey op middenveld en de rest opvullen met degenen in vorm dan wel tactisch nav tegenstander. Opportunistisch voetbal maar het zij zo. Denk niet dat JJ lef ervoor heeft maar tis nu wel ff klaar.
  • 23 Jan 2021 om 23:07
    Is henk de jong geen optie heeft syeeds een leuk voetballend elftal dat wel wil knokken voor elkaar. Is dat je nooit naar cambuur wil.maar ze voetballen veel beter dan heerenveen
  • 23 Jan 2021 om 23:06
    • Quote van 23 Jan 2021 om 23:06
      Gisteravond naar daCambuur ,,gekeken, die gasten spelen leuk, directie en bestuur. Word wakker.verlengen doe ik niet, wel of geen corona
    Nep supporter! Ga dan lekker die club supporten!
  • 23 Jan 2021 om 23:06
    En dan ook nog 5 moeilijke potjes voor de boeg waarbij je zomaar eens 0 punten kan halen. Dan wordt het wel echt een serieus probleem.
  • 23 Jan 2021 om 23:06
    Gisteravond naar daCambuur ,,gekeken, die gasten spelen leuk, directie en bestuur. Word wakker.verlengen doe ik niet, wel of geen corona
  • 23 Jan 2021 om 23:05
    Weer verloren, wordt erg triest zo. Vond het voetbal wel meer verzorgd vandaag. Maar we creeeren niets omdat met name van Bergen met de bal niets goed doet. Werkt hard maar presteerd niets. H Veerman erg matig tja dan blijft er voorin weinig over. Waarom Nygren wisselen, die speelde ruim voldoende en heeft scorend vermogen. Kennelijk is van Bergen heilig. Ben bang dat het niet goed komt zo, is JJ groter dan de club?
  • 23 Jan 2021 om 23:05
    Nou horen we hem hoor, de laffe lieder. En maar lachen.
  • 23 Jan 2021 om 23:04
    Salaris terugstorten. Allemaal, ook JJ en techn staf, volstrekte wanprestatie, al 4 maanden lang.
  • 23 Jan 2021 om 23:02
    Ook maar naar het stadion het is niet anders!
  • 23 Jan 2021 om 23:02
    Zijn er meer trainers die na 11 wedstrijden niet winnen gewoon mogen aanblijven?
  • 23 Jan 2021 om 23:01
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:59
      Nee tuurlijk niet. Lult al weken onzin!
    Dat dus...
  • 23 Jan 2021 om 23:01
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:58
      Moeten we Henk nog serieus nemen?
    Natuurlijk, hij spreekt gewoon de waarheid.
  • 23 Jan 2021 om 23:01
    En mn wknd is al weer vergald! Niet normaal! Met alle respect maar dit kan echt niet meer......wat ze doen, doen ze maar er moet nu echt ingegrepen worden! Hetzij in de spelersgroep, hetzij in de staf maar nu niets doen kan je in je jubileumjaar nog heel erg in de problemen doen komen!!
  • 23 Jan 2021 om 23:00
    Door een zeer slechte coach die wel de club maar niet de spelers verbeterd gaat het volgend jaar heel veel toeschouwers schelen. Directie dit gaat heel veel geld kosten als jullie met deze coach doorgaan. Zet er iemand naast als mentor of een nieuwe coach, deze krijgt de zaak niet meer aan de gang.
  • 23 Jan 2021 om 23:00
    SC Heerenveen wat een schande. 11 wedstrijden op rij niet winnen. Geen beleving, geen actie, geen doelpogingen, geen drive, geen overtuiging, geen creativiteit. Alles breed en terug. Niemand die een ander corrigeert. Niemand die beuk erin gooit.. Van bergen, 20 wedstrijden, 1 goal, 1 assist. Die komt nog geen leopold tank voorbij. Mag elke week starten. Woudenberg en floranus. Verdedigend zo matig. Spelen werkelijk alles terug, elke bal vooruit van die twee is balverlies. Nooit een keer over een buitenspeler heen denderen. We staan erbij en doen niks. Als je met een inspeelpass een keer een linie overslaat, verras je de tegenstander al. Alles gaat breed. En de trainer? Die is elke wedstrijd vol vertrouwen. Het is werkelijk waar niet om aan te gluren.
  • 23 Jan 2021 om 23:00
    Die hele goal laat werkelijk alles zien wat er bij ons mis is.
    Geen fatsoenlijke bal kunnen geven, vooral terugpassen, daarna gewoon blijven staan en slap reageren en daarmee het deksel op de neus krijgen.
    Er zit helemaal niks in deze ploeg en de hoofdverantwoordelijke moet hangen, anders speel je straks KKD. Jammer dat het ten koste gaat van een clubman, maar het is hier geen speeltuin.
  • 23 Jan 2021 om 23:00
    Nou woensdag gewoon weer verder met waar we nu mee zijn geeindigd! Er wss nml strijd en veel energie. Komt helemaal goed, superr. Ik ga offline. Wat een frustratie zeg. Even een rondje lopen, oh nee...
  • 23 Jan 2021 om 22:59
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:58
      Moeten we Henk nog serieus nemen?
    Hij neemt supporters (oh nee die zijn er niet meer) niet serieus door zijn commentaar in iedergeval
  • 23 Jan 2021 om 22:59
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:58
      Moeten we Henk nog serieus nemen?
    Nee tuurlijk niet. Lult al weken onzin!
  • 23 Jan 2021 om 22:59
    Wat een ongelooflijke prutsers zit er in dit team.Niet om aan te gluren deze wedstrijd en dan zo de goal weg geven.Weer zonde van me zaterdagavond om hier me tijd aan te besteden.Kutspelers..kutteam..kutinstelling..Flutsysteem.. alles is kutSpeel woensdag tegen Feyenoord gewoon 4-4-2 want de vleugelspelers zijn kut momenteel.DE GROETEN
  • 23 Jan 2021 om 22:59
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:53
      Fijn ook wel die tweede spits die we kunnen inbrengen als de eerste spits niet in de wedstrijd zit...
    Al zouden we die hebben, JJ zweert trouw aan H Veerman. Die haalt die er nooit af. Zelfde met Van Bergen.
  • 23 Jan 2021 om 22:59
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:50
      Ik had je al niet hoog zitten, maar dit soort tekst slaat alles..! Niet best! Exit Ristretto
    exit ynze07
  • 23 Jan 2021 om 22:59
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:54
      Ik ben echt totaal niet anti-Jansen ofzo maar het is nu al wedstrijden niet om aan te gluren, misschien toch maar eens verder kijken... en zet ALSJEBLIEFT die van bergen op de bank want die komt nog geen lantaarnpaal voorbij man.
    Mee eens. Als supporters moet je je club steunen en niet afzeiken. Maar al 15 wedstrijden is het spel gewoon niet om aan te zien en hebben sommige spelers oneindig veel krediet en horen we geen enkel gif of passie bij onze trainer. JJ hoeft niet weg, maar een toevoeging in de technische staf door bijvoorbeeld GJV lijkt me een optie. Mocht het dan niet lukken, heb je dan tenminste geprobeerd en zijn alle roepers om hem ook klaar.
  • 23 Jan 2021 om 22:59
    Vind JJ een beste vent.. maar niemand heeft blijkbaar de drive om het zootje bij mekaar te schelden en de echte droeftoeters te slachtofferen.. zet volgende week Smit maar in de spits, Kaib voor woudenberg, van Hecke voor Floranus, Llanez voor Van Bergen en Hajal voor De Jong... gooi die bende maar volledig om..
  • 23 Jan 2021 om 22:59
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Succes!
  • 23 Jan 2021 om 22:59
    Wordt tijd voor een andere trainer, dit lijkt helemaal nergens op. Met zo'n elftal dit op de mat brengen, week in week uit voor een maand of 3 al. Nee, het is over en uit met Janssen.
  • 23 Jan 2021 om 22:58
    Moeten we Henk nog serieus nemen?
  • 23 Jan 2021 om 22:58
    Even tot 10 tellen.... Klaar, wat een kansloze bende! Iedere andere trainer had ik er al lang uit gebonjourd willen hebben. Maar nu ben ik wel om. JJ, beste vent maar helaas, dit brengt ons niet verder zo. Wie dan? Sjezus, geen idee!
  • 23 Jan 2021 om 22:57
    Volgende week gewoon weer met dezelfde 11, kan het nu al voorspellen
  • 23 Jan 2021 om 22:57
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    .
  • 23 Jan 2021 om 22:57
    Pfff dit was weer een flinke zit met een drama einde. Pas bij de achterstand enige aanvallende intenties.
  • 23 Jan 2021 om 22:57
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:48
      Was dit een fout van Floranus? Vd Heide verspeelde hem toch? Of zag ik dat verkeerd?
    Kijk eens wat Floranus (niet) doet na die fout.
  • 23 Jan 2021 om 22:56
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:56
      Ah ze hebben hard gewerkt aldus Henk.
    Hij in ieder geval niet! Ze hebben strijd er in gegooid hahahahahahahaha
  • 23 Jan 2021 om 22:56
    Ah ze hebben hard gewerkt aldus Henk.
  • 23 Jan 2021 om 22:55
    Helaas JJ, maar dit komt niet meer goed...
  • 23 Jan 2021 om 22:54
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    .
  • 23 Jan 2021 om 22:54
    Ik ben echt totaal niet anti-Jansen ofzo maar het is nu al wedstrijden niet om aan te gluren, misschien toch maar eens verder kijken... en zet ALSJEBLIEFT die van bergen op de bank want die komt nog geen lantaarnpaal voorbij man.
  • 23 Jan 2021 om 22:54
    Was genieten zeg woensdag maar eens niet gaan kijken. Zonde van mijn tijd en wat mij betreft exit JJ.
  • 23 Jan 2021 om 22:54
    Bye bye JJ
  • 23 Jan 2021 om 22:54
    We zijn het lachertje van de ere divisie, wat een slappe hap,
  • 23 Jan 2021 om 22:53
    Ik ben benieuwd wat voor onzin er nu weer uit meesterbrein Johnny komt. Ik zie totaal géén perspectief of wat dan ook in deze wedstrijd. De kans dat we scoren wordt met de wedstrijd kleiner. En we krijgen er altijd eentje tegen. Dus dan verlies je
  • 23 Jan 2021 om 22:53
    Fijn ook wel die tweede spits die we kunnen inbrengen als de eerste spits niet in de wedstrijd zit...
  • 23 Jan 2021 om 22:52
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:50
      Uhm waarom is dit geen penalty?
    Waarom wel?
  • 23 Jan 2021 om 22:52
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:51
      Behalve de drie punten moeten we ons nu ook langzamerhand zorgen gaan maken over de TV-gelden ranglijst. Heracles mag niet teveel boven ons gaan eindigen anders zakken we wederom een plek op de ranglijst en dat zal ons weer € 600.000,- gaan kosten. Gezien ons spel durf ik er niet meer van uit te gaan dat dit slechts een denkbeeldig scenario zal zijn. Verder had ik graag gezien dat een echte clubman als Johnny Jansen hier geslaagd zou zijn als hoofdtrainer. Maar na het onophoudelijk blijven opstellen van Floranus, Woudenberg en van Bergen is onze trainer wat mij betreft zijn geloofwaardigheid volkomen verloren.
    Byebye geld van onze hoofdsponsor.. dweilen met de kraan open op de commerciële afdeling
  • 23 Jan 2021 om 22:52
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:50
      Ik had je al niet hoog zitten, maar dit soort tekst slaat alles..! Niet best! Exit Ristretto
    Hoezo.. Janssen moet nu ook gewoon weg? Zoveel wedstrijden op rij niet winnen tegen clubs die onder je staan mag geen enkele trainer. Daarnaast het spel wat ze laten zien in opdracht van deze trainer is triest en zeker tegen clubs die op degradatie staan. EINDE JANSSEN
  • 23 Jan 2021 om 22:52
    Einde verhaal voor Jansen, er moet hard worden ingegrepen. Het lijkt wel een verzameling amateurs. Wat een onkunde.
    Hoe kun je 3 minuten voor tijd zo’n voorzet geven aan Heracles. ???
  • 23 Jan 2021 om 22:51
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:50
      Uhm waarom is dit geen penalty?
    Zou er iemand van deze karakterloze klootviolen in het blauw protesteren denk je?

    Zelden zo'n stel lamzakken gezien. Inclusief staf.

    Hamstra ingrijpen! Zet een ervaren trainer voor de groep en Jansen mag assisteren of eerst het vak gaan leren in de KKD.
  • 23 Jan 2021 om 22:51
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:50
      Ik had je al niet hoog zitten, maar dit soort tekst slaat alles..! Niet best! Exit Ristretto
    Ik ben bepaald niet de enigste met twijfels bij JJ.
  • 23 Jan 2021 om 22:51
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:50
      Ik had je al niet hoog zitten, maar dit soort tekst slaat alles..! Niet best! Exit Ristretto
    Weg met Jansen ja! Ook hij kost momenteel alleen maar geld! Opdonderen met die vent.
  • 23 Jan 2021 om 22:51
    Behalve de drie punten moeten we ons nu ook langzamerhand zorgen gaan maken over de TV-gelden ranglijst. Heracles mag niet teveel boven ons gaan eindigen anders zakken we wederom een plek op de ranglijst en dat zal ons weer € 600.000,- gaan kosten. Gezien ons spel durf ik er niet meer van uit te gaan dat dit slechts een denkbeeldig scenario zal zijn. Verder had ik graag gezien dat een echte clubman als Johnny Jansen hier geslaagd zou zijn als hoofdtrainer. Maar na het onophoudelijk blijven opstellen van Floranus, Woudenberg en van Bergen is onze trainer wat mij betreft zijn geloofwaardigheid volkomen verloren.
  • 23 Jan 2021 om 22:51
    Wanneer wordt het grof vuil opgehaald?
  • 23 Jan 2021 om 22:51
    Snap ook echt noets van JJ zn wissels.. ook joet van zn basisopstelling. Gun hem het beste, en zeker een langer verblijf als hoofdtrainer. Maar het ijs begint wel onder zn voeten weg te smelten..
  • 23 Jan 2021 om 22:50
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:49
      Is ook zeker waar maar denk dat iedereen op zijn plaats kan staan. Veel slechter kan niet.
    Hebben het gezien met Akujobi
  • 23 Jan 2021 om 22:50
    Vooral volhouden met van bergen, Woudenberg en floranus. In 5 wedstrijden niet in fatsoenlijke aanval. Geen drive, geen spirit, geen creativiteit en 0% overtuiging. Werkelijk waar alles gaat breed en terug. Niet 1x een linie overslaan, geen enkele individuele actie, 0 voorzetten, geen afstandschoten. HELEMAAL NIKS. EN WAT DEZE TRAINER? WEEK IN, WEEK UIT DEZELFDE KNEUZEN ERIN ZETTEN.
  • 23 Jan 2021 om 22:50
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:50
      Hoelang mag Jansen nog aanblijven???? Het spel lijkt al weken nergens naar.
    Dit is de laatste wedstrijd. Het is tijd geweest
  • 23 Jan 2021 om 22:50
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:48
      Eens
    Van rhijn maar terug
  • 23 Jan 2021 om 22:50
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:48
      Floranus maakt weer een fout. Er is niks beters....
    Dan speelt Jansen godverdomme zelf maar op de back! Doe normaal man, zat spelers die al tijden geen flikker uit voeren! Snoeihard ingrijpen of opdonderen!
  • 23 Jan 2021 om 22:50
    Hoelang mag Jansen nog aanblijven???? Het spel lijkt al weken nergens naar.
  • 23 Jan 2021 om 22:50
    Uhm waarom is dit geen penalty?
  • 23 Jan 2021 om 22:50
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:46
      Exit JJ.
    Ik had je al niet hoog zitten, maar dit soort tekst slaat alles..! Niet best! Exit Ristretto
  • 23 Jan 2021 om 22:50
    Is het nu GVD eens duidelijk dat je een linkspoot op links moet zetten en een rechtspoot op rechts? Dan hoeven ze in elk geval niet naar achter te spelen en kan je bal gewoon voorslingeren.
  • 23 Jan 2021 om 22:49
    Flikker maar op JJ. Door jouw laf en kansloze opzet 11 wedstrijden volstrekt waardeloos gespeeld. Dat dit kan.....
  • 23 Jan 2021 om 22:49
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:48
      Floranus maakt weer een fout. Er is niks beters....
    Als er met twee fatsoenlijke backs wordt gestart en Van Bergen zijn krediet eens op is kan het nog goed komen, maar dan moet Jansen wel lef tonen.
  • 23 Jan 2021 om 22:49
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:48
      Floranus maakt weer een fout. Er is niks beters....
    Is ook zeker waar maar denk dat iedereen op zijn plaats kan staan. Veel slechter kan niet.
  • 23 Jan 2021 om 22:49
    Ben ik de enige die deze goal Jansen zijn fout vind? Van der Heide staat aan de verkeerde kant, een rechtspoot op rechts zal deze bal nooit geven! Zet de mensen nou op de juiste plek!
  • 23 Jan 2021 om 22:49
    Waardeloze pot en instelling van beide ploegen zeer verdiend dat er 0 toeschouwers bij zijn.
  • 23 Jan 2021 om 22:49
    Op deze manier ga ik mijn kaart echt niet verlengen vindt ik het wel prima na 40 jaar seizoenskaart. Zonde van mijn geld op deze manier van spelen
  • 23 Jan 2021 om 22:48
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:46
      Floranus out!!!! Godverdomme man
    Eens
  • 23 Jan 2021 om 22:48
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:48
      Toch tijd dat Jansen plaats maakt?
    Floranus maakt weer een fout. Er is niks beters....
  • 23 Jan 2021 om 22:48
    Hopppaaa tuuuurrrlijk!! Stelletje losers.. benieuwd hoe Henk en JJ nu voor de camera gaan verschijnen.
  • 23 Jan 2021 om 22:48
    Goh je verwacht het niet dat we achter komen.
  • 23 Jan 2021 om 22:48
    Was dit een fout van Floranus? Vd Heide verspeelde hem toch? Of zag ik dat verkeerd?
  • 23 Jan 2021 om 22:48
    Het spel blijft je zeer aan de ogen doen, voorspelt weinig goeds voor het komende programma.
  • 23 Jan 2021 om 22:48
    Toch tijd dat Jansen plaats maakt?
  • 23 Jan 2021 om 22:47
    Deze spelers verdienen tonnen per jaar maar kunnen er geen klote van en dan zeuren dat ze er niks aan kunnen doen r*t op man
  • 23 Jan 2021 om 22:47
    Schijt aan die avond klok. Naar het stadion!
  • 23 Jan 2021 om 22:47
    11 competitewedstrijden op rij niet winnen. Foppe kom maar terug !!
  • 23 Jan 2021 om 22:47
    En hier zit je anderhalf uur voor voor de tv
  • 23 Jan 2021 om 22:47
    En Feyenoord op bezoek voor de beker
  • 23 Jan 2021 om 22:47
    Heuh heerlijk assist zeg, ben blij dat ik voorlopig nog niet naar het stadion hoef, wat bagger zeg.
  • 23 Jan 2021 om 22:47
    Lekker boys!!!!!
  • 23 Jan 2021 om 22:46
    Wat een kutclub. Vd Heide nooooooit meer opstellen. GVD kansloos en laf gespeeld.
  • 23 Jan 2021 om 22:46
    Hoppaaaa.
    Opdonderen!!!!


  • 23 Jan 2021 om 22:46
    Hoppateee... vind het niet eens erg..wat een bende
  • 23 Jan 2021 om 22:46
    Floranus out!!!! Godverdomme man
  • 23 Jan 2021 om 22:46
    En nu is het G........ afgelopen met KUT floranus. WT een ongelofelijke kunt speler is dat zeg.
  • 23 Jan 2021 om 22:46
    Exit JJ.
  • 23 Jan 2021 om 22:46
    Ja weg met die gek! Sorry hoor, zo typisch dit.
  • 23 Jan 2021 om 22:46
    Fijn hoor, weer nul punten
  • 23 Jan 2021 om 22:46
    Lekker dan
  • 23 Jan 2021 om 22:44
    Hebben ze deze week wel getraind?? Ik zie er niks van.Al weken waardeloos.
  • 23 Jan 2021 om 22:44
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:43
      Henk is waardeloos.. doet hele maal niks
    Ik vind Joey ook niet best.
  • 23 Jan 2021 om 22:43
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:42
      Wat vinden we van onze Volendammers?
    Henk is waardeloos.. doet hele maal niks
  • 23 Jan 2021 om 22:43
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:42
      Wat vinden we van onze Volendammers?
    Dat heb ik al eerder aangegeven
  • 23 Jan 2021 om 22:43
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:39
      Nog 15 wedstrijden gelijkspelen en we zijn safe voor degradatie. Dat is ook veel waard toch?
    Zeker en vlgnd jaar 4000 seizoenkaarten
  • 23 Jan 2021 om 22:42
    Wat vinden we van onze Volendammers?
  • 23 Jan 2021 om 22:41
    Loting: Feyenoord thuis
  • 23 Jan 2021 om 22:39
    Nog 15 wedstrijden gelijkspelen en we zijn safe voor degradatie. Dat is ook veel waard toch?
  • 23 Jan 2021 om 22:39
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:37
      Nog 10 min en dan pas wisselen....snap JJ echt niet. Of allang blij met weer 1 punt.
    JJ is al lang blij met een punt. Weer geen lef passie en veel te laag tempo
  • 23 Jan 2021 om 22:38
    Gerry vriendelijk verzocht een eredivisie waardige back te halen. Misschien allemaal eens mailen? gerry.hamstra@sc-heerenveen.nl
  • 23 Jan 2021 om 22:38
    Zowaar een aanval en het eerste goede balcontact van Henk Veerman.
  • 23 Jan 2021 om 22:37
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:37
      Nog 10 min en dan pas wisselen....snap JJ echt niet. Of allang blij met weer 1 punt.
    Ziet vast een stijgende lijn
  • 23 Jan 2021 om 22:37
    Nog 10 min en dan pas wisselen....snap JJ echt niet. Of allang blij met weer 1 punt.
  • 23 Jan 2021 om 22:36
    Van bergen laten staan man man man
  • 23 Jan 2021 om 22:36
    Nog een kwartier vlammen!
  • 23 Jan 2021 om 22:34
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:21
      Die kaib moet toch wel 30min mee kunnen doen..?
    Die Kaib moet toch wel 15 min mee kunnen doen?
  • 23 Jan 2021 om 22:34
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:32
      Floranus snap ik wel. Er is niks beters....
    V a n H e c k e ...............zelfs met 1 oog dicht beter
  • 23 Jan 2021 om 22:34
    Het centrum voor insomniabestrijding heeft er in ieder geval voor 76 minuten aan materiaal bij.

  • 23 Jan 2021 om 22:33
    Man of the match ?
  • 23 Jan 2021 om 22:32
    ze lopen er overwegend wel keurig geknipt en geschoren bij, dat dan weer wel!
  • 23 Jan 2021 om 22:32
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:27
      Ja mooi de wedstrijd uitspelen met Woudenberg, Floranus en van bergen. De drie musketiers.
    Floranus snap ik wel. Er is niks beters....
  • 23 Jan 2021 om 22:31
    Het plezier en het alles er aan doen spat er af! Blij met deze elf karakterboys!!!
  • 23 Jan 2021 om 22:31
    Die commentator zal Tadic ook wel haten. Als hij het over tegenstanders kaarten aansmeren heeft. Maar dat zal wel nier wat dat is een Ajax speler
  • 23 Jan 2021 om 22:31
    Waar blijft die nw back?
  • 23 Jan 2021 om 22:31
    Onze aanval heeft wederom een snipperdag.
    Man man man wat zijn wij slecht.
    Dresevic verdient een pluim, maar verder is het om te janken.
  • 23 Jan 2021 om 22:28
    Ik had Halilovic laten staan. Maar ja, ik ben dan ook geen trainer van sc Heerenveen.
  • 23 Jan 2021 om 22:27
    Vriendje Woudenberg minuut 60-68. 8 balcontacten 6 maal terug 2 maal vooruit met balverlies
  • 23 Jan 2021 om 22:27
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:26
      Valt wel op dat hij vermoeid is. Dus logische wissel. Verwacht de andere Rami nu ook wel een keertje!
    Ja mooi de wedstrijd uitspelen met Woudenberg, Floranus en van bergen. De drie musketiers.
  • 23 Jan 2021 om 22:26
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:26
      Bizarre wissel weer. Een van de weinige die wel een redelijke pot speelt er afhalen.
    Valt wel op dat hij vermoeid is. Dus logische wissel. Verwacht de andere Rami nu ook wel een keertje!
  • 23 Jan 2021 om 22:26
    Bizarre wissel weer. Een van de weinige die wel een redelijke pot speelt er afhalen.
  • 23 Jan 2021 om 22:26
    Halilovic wordt wel minder nu. Dresevic echt goede verdediger vandaag.
  • 23 Jan 2021 om 22:26
    Halilovic eruit? Ik dacht dat er wel anderen eerst in aanmerking komen
  • 23 Jan 2021 om 22:26
    Snap eerlijkgezegd niet waarom hajal er niet meteen inkwam voor siem de jong
  • 23 Jan 2021 om 22:25
    Lijkt steeds meer alsof we met 10man spelen..
  • 23 Jan 2021 om 22:25
    Duurt niet lang meer geeft de rechtbank naast iplv werkstraffen seizoenskaarten van hveen
  • 23 Jan 2021 om 22:24
    In het as van het veld staat het wel redelijk en ik zie wel voorzichtig meer voetbal in dezelfde as van het team. In die zin is het opstellen van Dresevic en Halilovic echt wel een verbetering op voetballend gebied. Maar om echt gevaarlijk te worden zullen je buitenkanten ook gevaarlijk moeten, maar al onze spelers op de zijkanten (Floranus, Woudenberg, van Bergen, en in mindere mate Nygren) hebben geen lef, geen gevoel voor positie en komen voetballend tekort en spelen in een te traag tempo of voortdurend achteruit. In die zin jammer dat Kaib niet speelt en dat Floranus elke week weer in de opstelling te vinden is.
  • 23 Jan 2021 om 22:23
    Excuus, de app liep vast.
  • 23 Jan 2021 om 22:22
    JJ wisselt in 86e min. Verdediger voor verdediger. Je kunt weer op de tegen goal wachten.....
  • 23 Jan 2021 om 22:22
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:20
      Elke minuut die Woudenberg nog in het veld staat is er 1 te veel!
    Ken zat jongens die willen betalen om eens te voetballen bij Heerenveen. Misschien is dat een idee voor de back posities? Halen we er in ieder geval iets positiefs uit.
  • 23 Jan 2021 om 22:22
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:20
      Elke minuut die Woudenberg nog in het veld staat is er 1 te veel!
    Ken zat jongens die willen betalen om eens te voetballen bij Heerenveen. Misschien is dat een idee voor de back posities? Halen we er in ieder geval iets positiefs uit.
  • 23 Jan 2021 om 22:22
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:20
      Elke minuut die Woudenberg nog in het veld staat is er 1 te veel!
    Ken zat jongens die willen betalen om eens te voetballen bij Heerenveen. Misschien is dat een idee voor de back posities? Halen we er in ieder geval iets positiefs uit.
  • 23 Jan 2021 om 22:22
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:20
      Elke minuut die Woudenberg nog in het veld staat is er 1 te veel!
    Ken zat jongens die willen betalen om eens te voetballen bij Heerenveen. Misschien is dat een idee voor de back posities? Halen we er in ieder geval iets positiefs uit.
  • 23 Jan 2021 om 22:22
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:20
      Elke minuut die Woudenberg nog in het veld staat is er 1 te veel!
    Ken zat jongens die willen betalen om eens te voetballen bij Heerenveen. Misschien is dat een idee voor de back posities? Halen we er in ieder geval iets positiefs uit.
  • 23 Jan 2021 om 22:22
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:20
      Elke minuut die Woudenberg nog in het veld staat is er 1 te veel!
    Ken zat jongens die willen betalen om eens te voetballen bij Heerenveen. Misschien is dat een idee voor de back posities? Halen we er in ieder geval iets positiefs uit.
  • 23 Jan 2021 om 22:22
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:20
      Elke minuut die Woudenberg nog in het veld staat is er 1 te veel!
    Ken zat jongens die willen betalen om eens te voetballen bij Heerenveen. Misschien is dat een idee voor de back posities? Halen we er in ieder geval iets positiefs uit.
  • 23 Jan 2021 om 22:22
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:20
      Elke minuut die Woudenberg nog in het veld staat is er 1 te veel!
    Ken zat jongens die willen betalen om eens te voetballen bij Heerenveen. Misschien is dat een idee voor de back posities? Halen we er in ieder geval iets positiefs uit.
  • 23 Jan 2021 om 22:22
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:20
      Elke minuut die Woudenberg nog in het veld staat is er 1 te veel!
    Ken zat jongens die willen betalen om eens te voetballen bij Heerenveen. Misschien is dat een idee voor de back posities? Halen we er in ieder geval iets positiefs uit.
  • 23 Jan 2021 om 22:22
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:20
      Elke minuut die Woudenberg nog in het veld staat is er 1 te veel!
    Ken zat jongens die willen betalen om eens te voetballen bij Heerenveen. Misschien is dat een idee voor de back posities? Halen we er in ieder geval iets positiefs uit.
  • 23 Jan 2021 om 22:22
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:20
      Elke minuut die Woudenberg nog in het veld staat is er 1 te veel!
    Ken zat jongens die willen betalen om eens te voetballen bij Heerenveen. Misschien is dat een idee voor de back posities? Halen we er in ieder geval iets positiefs uit.
  • 23 Jan 2021 om 22:22
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:20
      Elke minuut die Woudenberg nog in het veld staat is er 1 te veel!
    Ken zat jongens die willen betalen om eens te voetballen bij Heerenveen. Misschien is dat een idee voor de back posities? Halen we er in ieder geval iets positiefs uit.
  • 23 Jan 2021 om 22:22
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:20
      Elke minuut die Woudenberg nog in het veld staat is er 1 te veel!
    Ken zat jongens die willen betalen om eens te voetballen bij Heerenveen. Misschien is dat een idee voor de back posities? Halen we er in ieder geval iets positiefs uit.
  • 23 Jan 2021 om 22:22
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:20
      Elke minuut die Woudenberg nog in het veld staat is er 1 te veel!
    Ken zat jongens die willen betalen om eens te voetballen bij Heerenveen. Misschien is dat een idee voor de back posities? Halen we er in ieder geval iets positiefs uit.
  • 23 Jan 2021 om 22:22
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:20
      Elke minuut die Woudenberg nog in het veld staat is er 1 te veel!
    Ken zat jongens die willen betalen om eens te voetballen bij Heerenveen. Misschien is dat een idee voor de back posities? Halen we er in ieder geval iets positiefs uit.
  • 23 Jan 2021 om 22:21
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:20
      Elke minuut die Woudenberg nog in het veld staat is er 1 te veel!
    Ken zat jongens die willen betalen om eens te voetballen bij Heerenveen. Misschien is dat een idee voor de back posities? Halen we er in ieder geval iets positiefs uit.
  • 23 Jan 2021 om 22:21
    Vd heide voor Henk en dan nygren in de spits? En Kaib voor Woudenberg
  • 23 Jan 2021 om 22:21
    Die kaib moet toch wel 30min mee kunnen doen..?
  • 23 Jan 2021 om 22:20
    Elke minuut die Woudenberg nog in het veld staat is er 1 te veel!
  • 23 Jan 2021 om 22:20
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:19
      Krijgt ook geen bal....
    Doet er ook niet zn best voor
  • 23 Jan 2021 om 22:19
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:19
      Ik ben het eens dat hij zwak is.. maar dit moment is onze spits gewoon niet voor de goal
    Krijgt ook geen bal....
  • 23 Jan 2021 om 22:19
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:16
      Hou toch op man. De problemen zitten bij onze backs die alles terugspoelen, zich zelf nooit inschakelen, nooit over een buitenspeler heen gaan zodat er ruimte ontstaat. Elke bal vooruit van die twee is balverlies. Dan heb je van bergen met 2 miljoen keer balverlies en dan hou je nog 8 man over....
    Ik ben het eens dat hij zwak is.. maar dit moment is onze spits gewoon niet voor de goal
  • 23 Jan 2021 om 22:19
    Heerenveen doet zeker niet mee aan de avondklok ze jagen iedereen het huis uit
  • 23 Jan 2021 om 22:16
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:13
      Is gewoon betaald voetbal hè!
    Ja bizar, probeer dan gewoon tegen je tegenstander aan te schieten zodat je er een hoekschop uithaalt..
  • 23 Jan 2021 om 22:16
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:07
      Vertel maar wat hij verkeerd doet? Speelt een prima pot!
    Alles zoutloos breed of op mulder. Prima hoor
  • 23 Jan 2021 om 22:16
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:12
      Woudenberg wil voor geven, kijkt, maar die luie Veerman is in geen velden of wegen te bekennen
    Hou toch op man. De problemen zitten bij onze backs die alles terugspoelen, zich zelf nooit inschakelen, nooit over een buitenspeler heen gaan zodat er ruimte ontstaat. Elke bal vooruit van die twee is balverlies. Dan heb je van bergen met 2 miljoen keer balverlies en dan hou je nog 8 man over....
  • 23 Jan 2021 om 22:13
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:13
      Wat Woudenberg net liet zien dat zie je niet eens bij de amateurs. Inhouden om een voorzet te geven en dan de bal uit laten lopen..
    Is gewoon betaald voetbal hè!
  • 23 Jan 2021 om 22:13
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:11
      Woudenberg.... balletjes door de benen, mist de bal etc, beschamend. Woudenberg -> kaib. Van bergen -> van der heide
    Klopt! Maar wordt Van der heide voor Nygren.
  • 23 Jan 2021 om 22:13
    Wat Woudenberg net liet zien dat zie je niet eens bij de amateurs. Inhouden om een voorzet te geven en dan de bal uit laten lopen..
  • 23 Jan 2021 om 22:12
    Woudenberg wil voor geven, kijkt, maar die luie Veerman is in geen velden of wegen te bekennen
  • 23 Jan 2021 om 22:12
    Jezus Woudenberg. Je kan ook gewoon een poging doen om die bal voor te geven ipv hem gewoon over de achterlijn te laten lopen..............
  • 23 Jan 2021 om 22:11
    Woudenberg.... balletjes door de benen, mist de bal etc, beschamend. Woudenberg -> kaib. Van bergen -> van der heide
  • 23 Jan 2021 om 22:11
    Kaib en Ollie erin we moeten winnen JJ
  • 23 Jan 2021 om 22:11
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:09
      Ik schakel net in, wat is er met Siem de Jong aan de hand dat hij al in de eerste helft gewisseld is? Halilovic lijkt wel wat te kunnen maar verder slaat het weer nergens op. En waarom speelt Van Bergen nog steeds?
    Geblesseerd uitgevallen
  • 23 Jan 2021 om 22:10
    Jezussss
  • 23 Jan 2021 om 22:09
    Dan dwing je Heracles mede dankzij Joey, Halilovic en Nygren op hun eigen 16 maar speel je dankzij Kongolo en de backs weer een tikkie terug.
  • 23 Jan 2021 om 22:09
    Ik schakel net in, wat is er met Siem de Jong aan de hand dat hij al in de eerste helft gewisseld is? Halilovic lijkt wel wat te kunnen maar verder slaat het weer nergens op. En waarom speelt Van Bergen nog steeds?
  • 23 Jan 2021 om 22:09
    Hoop ook dat die spits van Heracles er helemaal niks van kan. Zijn ze de hele wedstrijd al mee bezig.
  • 23 Jan 2021 om 22:07
    • Quote van 23 Jan 2021 om 21:54
      Als dat de maatstaf wordt....geen fouten maken
    Vertel maar wat hij verkeerd doet? Speelt een prima pot!
  • 23 Jan 2021 om 22:06
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:01
      Een aanvallende middenvelder wisselen voor een controle middenvelder is een wissel om niet te verliezen, maar ook niet om de pot te winnen. Zal wel weer op een gelijkspel uitlopen.
    Je begint toch met de beste elf in de ogen van de trainer om met die tactiek te winnen. In dat kader kun je toch vasthouden aan de tactiek waarmee je denkt te winnen en dus een controlerende middenvelder voor een dito middenvelder te wisselen.
  • 23 Jan 2021 om 22:06
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:00
      Hoe kun je nu best aardig spelen met zo ontiegelijk veel balverlies?

      Laatste stuk over Hajal met je eens hoor, maar ligt de lat zo laag dat we dit best aardig noemen?

      Iedere keer als we over de middenlijn komen is het balverlies.
    We spelen best aardig. Niet super maar ook zeker niet dramatisch. Het wordt wel beter alleen moeten er nog hele stappen gemaakt worden. Het balverlies is ook vaak van Van Bergen waardoor de mogelijkheid strand. Met Hajal in de as heb ik het idee dat de aanval beter bereikt kan worden omdat Hajal goed is in de kleine ruimte.
  • 23 Jan 2021 om 22:03
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:00
      Ik blijf nog even positief! Ruststand 0-0. Tweede helft met oa kaib op jacht naar de winst! Ik had na weken van ellendig voetbal niet echt anders verwacht. 3 punten telt voor mij nu. #coybiwab
    Laatste kwartier misschien. Eerder niet hoor
  • 23 Jan 2021 om 22:03
    Halilovic speelt prima, alleen JJ had met van der heide moeten beginnen, dan had Nygren tegen een vermoeide back moeten spelen en dan is hij het gevaarlijkst. En natuurlijk had Haijal moeten invallen voor de Jong.
  • 23 Jan 2021 om 22:02
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:01
      Wat vind je van JJ. Moet die blijven? Ik twijfel een beetje als ik je reacties zo lees.
    Haha ja verlengen! Haha. Valt het op dat ik Johnny niet extreem hoog meer heb zitten?
  • 23 Jan 2021 om 22:01
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:00
      Ik blijf nog even positief! Ruststand 0-0. Tweede helft met oa kaib op jacht naar de winst! Ik had na weken van ellendig voetbal niet echt anders verwacht. 3 punten telt voor mij nu. #coybiwab
    In die zin heb ik er ook vertrouw in. Heracles is ook niks. Maar wat wij laten zien is echt niet om aan te gluren.
  • 23 Jan 2021 om 22:01
    • Quote van 23 Jan 2021 om 22:00
      We hebben hier te maken met het tactische meesterbrein van Johnny Jansen.
    Wat vind je van JJ. Moet die blijven? Ik twijfel een beetje als ik je reacties zo lees.
  • 23 Jan 2021 om 22:01
    • Quote van 23 Jan 2021 om 21:58
      Hoezo Kongolo? Is dit omdat hij hoger in de pikorde staat? De Jong speelt op 10, logischerwijs breng je dan Hajal of Batista.
    Een aanvallende middenvelder wisselen voor een controle middenvelder is een wissel om niet te verliezen, maar ook niet om de pot te winnen. Zal wel weer op een gelijkspel uitlopen.
  • 23 Jan 2021 om 22:00
    • Quote van 23 Jan 2021 om 21:54
      We spelen best aardig. We hebben het iniatief en proberen te voetballen. Zonde voor Van Hecke maar het centrale duo staat goed en durft op te bouwen. Op de backs mist het stukje opbouw helaas. Waarom Van Bergen speelt is onbegrijpelijk, die levert alles in en speelt al weken slap. Tevens snap ik niet waarom Hajal niet wordt beloond voor zijn sterke invalbeurt tegen Emmen. Heb het idee dat Hajal ideaal was geweest in deze wedstrijd.
    Hoe kun je nu best aardig spelen met zo ontiegelijk veel balverlies?

    Laatste stuk over Hajal met je eens hoor, maar ligt de lat zo laag dat we dit best aardig noemen?

    Iedere keer als we over de middenlijn komen is het balverlies.
  • 23 Jan 2021 om 22:00
    Ik blijf nog even positief! Ruststand 0-0. Tweede helft met oa kaib op jacht naar de winst! Ik had na weken van ellendig voetbal niet echt anders verwacht. 3 punten telt voor mij nu. #coybiwab
  • 23 Jan 2021 om 22:00
    • Quote van 23 Jan 2021 om 21:58
      Hoezo Kongolo? Is dit omdat hij hoger in de pikorde staat? De Jong speelt op 10, logischerwijs breng je dan Hajal of Batista.
    We hebben hier te maken met het tactische meesterbrein van Johnny Jansen.
  • 23 Jan 2021 om 21:58
    Hoezo Kongolo? Is dit omdat hij hoger in de pikorde staat? De Jong speelt op 10, logischerwijs breng je dan Hajal of Batista.
  • 23 Jan 2021 om 21:58
    • Quote van 23 Jan 2021 om 21:57
      Maar die Johnny Jansen is zo'n leuke vent.
      Iemand zei mij vandaag; daar heb je alleen wat aan als ie bij je op de verjaardag komt.
      Als trainer staat ie mij meer en meer tegen helaas. Hoezeer hij ook de gunfactor heeft.
      Ook al hebben we geen topmateriaal, met deze groep moet je toch leuker spel kunnen laten zien dat het zaadvoetbal wat wij al tijden (ook vorig jaar al) spelen.
    Volledige mee eens! Ook vorig jaar al! Maar goed toen wou niemand er wat van weten.
  • 23 Jan 2021 om 21:57
    Maar die Johnny Jansen is zo'n leuke vent.
    Iemand zei mij vandaag; daar heb je alleen wat aan als ie bij je op de verjaardag komt.
    Als trainer staat ie mij meer en meer tegen helaas. Hoezeer hij ook de gunfactor heeft.
    Ook al hebben we geen topmateriaal, met deze groep moet je toch leuker spel kunnen laten zien dat het zaadvoetbal wat wij al tijden (ook vorig jaar al) spelen.
  • 23 Jan 2021 om 21:57
    • Quote van 23 Jan 2021 om 21:54
      Als dat de maatstaf wordt....geen fouten maken
    Voor een CV is dat inderdaad een prima begin!
  • 23 Jan 2021 om 21:57
    • Quote van 23 Jan 2021 om 21:53
      Wedden? Van der heide voor Nygren. Dat is het.
    Sowieso
  • 23 Jan 2021 om 21:56
    • Quote van 23 Jan 2021 om 21:55
      Kaib, Hajal en vd Heide erin. Kongolo, woudenberg en v Bergen eruit
    Kongolo zal niet gewisseld worden lijkt me. Elk weldenkend mens had anders dit gedaan.
  • 23 Jan 2021 om 21:56
    • Quote van 23 Jan 2021 om 21:55
      Kaib, Hajal en vd Heide erin. Kongolo, woudenberg en v Bergen eruit
    Kongolo speelt de wedstrijd uit, JJ gaat nooit een wissel wisselen.
  • 23 Jan 2021 om 21:55
    • Quote van 23 Jan 2021 om 21:53
      Wedden? Van der heide voor Nygren. Dat is het.
    Kaib, Hajal en vd Heide erin. Kongolo, woudenberg en v Bergen eruit
  • 23 Jan 2021 om 21:54
    • Quote van 23 Jan 2021 om 21:54
      Als dat de maatstaf wordt....geen fouten maken
    Jij vind Dresevic slecht spelen?
  • 23 Jan 2021 om 21:54
    We spelen best aardig. We hebben het iniatief en proberen te voetballen. Zonde voor Van Hecke maar het centrale duo staat goed en durft op te bouwen. Op de backs mist het stukje opbouw helaas. Waarom Van Bergen speelt is onbegrijpelijk, die levert alles in en speelt al weken slap. Tevens snap ik niet waarom Hajal niet wordt beloond voor zijn sterke invalbeurt tegen Emmen. Heb het idee dat Hajal ideaal was geweest in deze wedstrijd.
  • 23 Jan 2021 om 21:54