'FC Emmen wijzigt opstelling flink voor duel met SC Heerenveen'

14
'FC Emmen wijzigt opstelling flink voor duel met SC Heerenveen'

Woensdagmiddag speelt SC Heerenveen in de KNVB Beker tegen FC Emmen. De huidige nummer achttien van de Eredivisie gaat naar verwachting enkele wijzigingen aanbrengen in de opstelling, weet RTV Drenthe.

Keziah Veendorp, Ricardo van Rhijn en Lucas Bernadou lijken op de bank te moeten plaatsnemen na de nederlaag tegen Vitesse van afgelopen zaterdag. Glenn Bijl en Miguel Araujo zijn terug in training en lijken te kunnen spelen. Voorin kiest Dick Lukkien voor Nikolai Laursen en Robbert de Vos.

Woensdag wordt er om 16.30 uur afgetrapt tussen SC Heerenveen en FC Emmen. FC Emmen heeft dit seizoen in de Eredivisie nog niet gewonnen. In de KNVB Beker won het in de eerste ronde van FC Groningen.

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Jan 2021 om 20:18
    • Quote van 19 Jan 2021 om 20:10
      Het is te hopen dat Emmen de nieuwe aanwinsten nog niet kan opstellen,vooral Frei,die was vorig seizoen heel goed!
    Aanwinsten Frei in Rhyner zijn niet optijd speelgerechtigd voor morgen.
  • 19 Jan 2021 om 20:10
    • Quote van 19 Jan 2021 om 14:33
      van Rhijn wissel.. Daar gaat de overwinning..
    Het is te hopen dat Emmen de nieuwe aanwinsten nog niet kan opstellen,vooral Frei,die was vorig seizoen heel goed!
  • 19 Jan 2021 om 20:05
    • Quote van 19 Jan 2021 om 14:33
      van Rhijn wissel.. Daar gaat de overwinning..
    Het is te hopen dat de nieuwe aanwinsten van Emmen nog niet meedoen.Vooral die Frei die was vorig seizoen heel goed!
  • 19 Jan 2021 om 17:37
    Heerenveen word straks nog de bekerdokter, ik denk echt dat we niet gaan winnen.
  • 19 Jan 2021 om 17:12
    • Quote van 19 Jan 2021 om 16:55
      Dresevic ook niet
    Ik zou niet weten waarom niet. Hij is redelijk snel, technisch begaaft, aardige pass en redelijk schot. Ik zou het wel willen zien.
  • 19 Jan 2021 om 17:04
    • Quote van 19 Jan 2021 om 16:42
      Komt dit rechtstreeks op ESPN ?
    Ja alles wordt uitgezonden door ESPN.
  • 19 Jan 2021 om 16:55
    • Quote van 19 Jan 2021 om 16:00
      Lijkt mij niet zo handig. Dan kan je daar beter Dresevic of Kongolo daar neer zetten, als je toch wilt wisselen. Van Hecke moet je centraal hebben.
    Dresevic ook niet
  • 19 Jan 2021 om 16:42
    Komt dit rechtstreeks op ESPN ?
  • 19 Jan 2021 om 16:20
    • Quote van 19 Jan 2021 om 15:36
      Experimentje Van Hecke als rechtsback?
    Van Hecke heeft niets van een rechtsback naar mijn mening.
  • 19 Jan 2021 om 16:00
    • Quote van 19 Jan 2021 om 15:36
      Experimentje Van Hecke als rechtsback?
    Lijkt mij niet zo handig. Dan kan je daar beter Dresevic of Kongolo daar neer zetten, als je toch wilt wisselen. Van Hecke moet je centraal hebben.
  • 19 Jan 2021 om 15:56
    • Quote van 19 Jan 2021 om 15:29
      Heerenveen kan ook beter wat spelers sparen, druk programma en als er een paar sterkhouders uitvallen, dan wordt de spoeling nog dunner en dat zal ook zijn weerslag hebben op de resultaten.
    Nee, dit jaar is dé kans om de beker te pakken.
  • 19 Jan 2021 om 15:36
    Experimentje Van Hecke als rechtsback?
  • 19 Jan 2021 om 15:29
    Heerenveen kan ook beter wat spelers sparen, druk programma en als er een paar sterkhouders uitvallen, dan wordt de spoeling nog dunner en dat zal ook zijn weerslag hebben op de resultaten.
  • 19 Jan 2021 om 14:33
    van Rhijn wissel.. Daar gaat de overwinning..
Friday 26 February 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›