Feyenoord kijkt rond: ''Jansen van SC Heerenveen is te onervaren''

12
Feyenoord kijkt rond: ''Jansen van SC Heerenveen is te onervaren''

Dennis van Eersel van RTV Rijnmond denkt dat Wim Jonk een goede kans maakt om de nieuwe trainer van Feyenoord te worden. Dinsdag werd bekend dat Dick Advocaat na dit seizoen stopt als trainer van de Rotterdammers.

"Een echte Cruijff-adept dat zie je in het spel van Volendam terug. Arnesen is gecharmeerd van hem. Ook vanwege de Antonucci-deal die kwam tot stand vanwege het contract wat er is. Die staat hoog op het lijstje", zo zegt Van Eersel bij de FC Rijnmond Podcast. "En toch inderdaad ook John Dahl Tomasson. Feyenoord-speler geweest en heeft een stroeve start gehad als trainer."

"Bij Malmö is hij kampioen geworden. Ik heb mijn twijfels of hij nu de juiste man is voor Feyenoord", vervolgt Van Eersel. Collega Ruud van Os kijkt naar andere trainers in de Eredivisie. "Letsch doet het heel goed met Vitesse. Bij FC Twente heb je Ron Jans. Zou hij dan een goede kandidaat zijn om Advocaat op te volgen? Ik denk dat het een hele goede trainer is. Johnny Jansen van SC Heerenveen is te onervaren."

"Arne Slot van AZ zou ik nog wel een goede optie vinden. Of Danny Buijs van FC Groningen", aldus Van Os. Sparta-trainer Henk Fraser, die ook wordt genoemd, gaat het volgens Van Eersel niet doen. "Ik denk niet dat hij het gaat doen na het akkefietje met Stanley Brard. Een aantal mensen in de organisatie zitten niet op hem te wachten."

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Dec 2020 om 10:18
    • Quote van 3 Dec 2020 om 20:00
      Slot heeft tenminste nog een aantal wedstrijden op niveau gevoetbald, JJ maar 1 wedstrijdje... Te onervaren als trainer.
    Wat heeft het één met het ander te maken? Niks. Zie Leo Beenhakker, Foppe de Haan en Mourinho.
  • 3 Dec 2020 om 23:45
    • Quote van 3 Dec 2020 om 20:00
      Slot heeft tenminste nog een aantal wedstrijden op niveau gevoetbald, JJ maar 1 wedstrijdje... Te onervaren als trainer.
    Nog steeds 1 meer dan Julian Nagelsmann. Oftewel, zegt niks of je uiteindelijk een goede trainer bent.
  • 3 Dec 2020 om 22:25
    • Quote van 3 Dec 2020 om 19:31
      Alleen assistent toch?
    Ja en volgens mij als interim even aan de slag geweest bij Cambuur.
  • 3 Dec 2020 om 21:05
    • Quote van 3 Dec 2020 om 19:31
      Alleen assistent toch?
    Interim trainer, nagenoeg een heel seizoen lang.
  • 3 Dec 2020 om 20:00
    • Quote van 3 Dec 2020 om 17:40
      Het zou maar zo kunnen dat Arne Slot een betere coach is, maar in het artikel is onervarenheid het argument waarom Jansen niet zou kunnen. Slot & Jansen zijn even lang hoofdtrainer.
    Slot heeft tenminste nog een aantal wedstrijden op niveau gevoetbald, JJ maar 1 wedstrijdje... Te onervaren als trainer.
  • 3 Dec 2020 om 19:31
    • Quote van 3 Dec 2020 om 18:27
      Slot is ook hoofdtrainer bij Cambuur geweest.
    Alleen assistent toch?
  • 3 Dec 2020 om 18:29
    Haha Danny Buijs laat me niet lachen
  • 3 Dec 2020 om 18:27
    • Quote van 3 Dec 2020 om 17:40
      Het zou maar zo kunnen dat Arne Slot een betere coach is, maar in het artikel is onervarenheid het argument waarom Jansen niet zou kunnen. Slot & Jansen zijn even lang hoofdtrainer.
    Slot is ook hoofdtrainer bij Cambuur geweest.
  • 3 Dec 2020 om 17:40
    • Quote van 3 Dec 2020 om 17:32
      Arne Slot is toch een betere coach maar heeft ook betere spelers tot zijn beschikking.
    Het zou maar zo kunnen dat Arne Slot een betere coach is, maar in het artikel is onervarenheid het argument waarom Jansen niet zou kunnen. Slot & Jansen zijn even lang hoofdtrainer.
  • 3 Dec 2020 om 17:32
    • Quote van 3 Dec 2020 om 17:26
      Haha Johnny Jansen te onervaren, en Arne Slot is dat niet. Zelfde jaar hoofdtrainer geworden of zoiets...
    Arne Slot is toch een betere coach maar heeft ook betere spelers tot zijn beschikking.
  • 3 Dec 2020 om 17:26
    Haha Johnny Jansen te onervaren, en Arne Slot is dat niet. Zelfde jaar hoofdtrainer geworden of zoiets...