Jansen neemt Van Bergen in bescherming: ''Meer tijd voor nodig''

8
Jansen neemt Van Bergen in bescherming: ''Meer tijd voor nodig''

Johnny Jansen neemt de bekritiseerde Mitchell van Bergen in bescherming. De aanvaller had nogal een hoop kansen gemist.

Daar zat Van Bergen mee in zijn hoofd. "Mitchell is deze afgelopen maandag nog bij me gekomen en verteld dat hij er enorm van baalt dat hij die kansen heeft gemist'', vertelt Jansen tegenover Omrop Fryslân. ''Dinsdag waren we vrij en woensdag zei hij: "Ik ben er weer trainer!"

Jansen neemt de jongeling in bescherming dat zijn tijd nog komt. "Er zijn spelers die van nature voor de goal altijd het overzicht houden en rustig blijven en weten waar de keeper staat. Mitchell heeft daar misschien wat meer tijd voor nodig om dat tot zijn kwaliteit te maken. Maar als hij dat eenmaal heeft, dan is hij ook top. Want Mitchell is iemand die drie, vier keer per wedstrijd één op één met de keeper kan komen en dat is een enorme kwaliteit."

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 Nov 2020 om 10:45
    • Quote van 28 Nov 2020 om 19:31
      Ga je nou Steengs met v Bergen vergelijken?? Echt??
    Nee natuurlijk niet totaal andere types. Ik heb het over het rendement wat er nu even niet uitkomt. Maar er wel inzit
  • 28 Nov 2020 om 19:31
    • Quote van 28 Nov 2020 om 12:17
      Ter vergelijking..ik zou me over van bergen niet zo druk maken. Kijk eens naar bv stengs..hoeveel goals en assist heeft die de laatste 20 wedstrijden. 2 goals en 1 assist. En die apeelt bij az en zit in het nederlands elftal.
    Ga je nou Steengs met v Bergen vergelijken?? Echt??
  • 28 Nov 2020 om 12:17
    • Quote van 28 Nov 2020 om 09:58
      Toch moet je ook ergens een keer een lijn trekken als hij ondermaats blijft. Niet zoals met Odgaard doorgaan totdat het pijn aan je ogen doet. Ook niet goed voor de speler zelf. Misschien goed om te prikkelen en een paar wedstrijden niet in de basis. Het blijft wel topsport.
    Ter vergelijking..ik zou me over van bergen niet zo druk maken. Kijk eens naar bv stengs..hoeveel goals en assist heeft die de laatste 20 wedstrijden. 2 goals en 1 assist. En die apeelt bij az en zit in het nederlands elftal.
  • 28 Nov 2020 om 09:58
    Toch moet je ook ergens een keer een lijn trekken als hij ondermaats blijft. Niet zoals met Odgaard doorgaan totdat het pijn aan je ogen doet. Ook niet goed voor de speler zelf. Misschien goed om te prikkelen en een paar wedstrijden niet in de basis. Het blijft wel topsport.
  • 27 Nov 2020 om 23:07
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:21
      Nu ze zo met V Bergen bezig zijn lijkt het me indien het resultaat oplevert dat hij zijn contract verlengd . ik zie het namelijk echt wel in v Bergen zitten , en zodra hij zijn kansen gaat afmaken dan is hij onhoudbaar voor Heerenveen. het zou hem daarom sieren te verlengen en niet als zijn contract is afgelopen zo de deur uit loopt .
    Daanraast is het voor hem ook geen schande om nog wat langer bij Heerenveen te blijven. Hij is nog steeds jong en die stap hogerop of naar het buitenland komt echt wel. Maar hij moet als eerste zorgen dat hij blijft spelen en ervaring op blijft doen. En daar doe je het uiteindelijk ook voor (denk ik (bij van Bergen), en daarna voor het geld natuurlijk)
  • 27 Nov 2020 om 22:25
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:21
      Nu ze zo met V Bergen bezig zijn lijkt het me indien het resultaat oplevert dat hij zijn contract verlengd . ik zie het namelijk echt wel in v Bergen zitten , en zodra hij zijn kansen gaat afmaken dan is hij onhoudbaar voor Heerenveen. het zou hem daarom sieren te verlengen en niet als zijn contract is afgelopen zo de deur uit loopt .
    Mooi verwoord Vries
  • 27 Nov 2020 om 22:08
    • Quote van 27 Nov 2020 om 21:21
      Nu ze zo met V Bergen bezig zijn lijkt het me indien het resultaat oplevert dat hij zijn contract verlengd . ik zie het namelijk echt wel in v Bergen zitten , en zodra hij zijn kansen gaat afmaken dan is hij onhoudbaar voor Heerenveen. het zou hem daarom sieren te verlengen en niet als zijn contract is afgelopen zo de deur uit loopt .
    helemaal mee eens. Neem aan dat Hamstra hier ook goed overlegt met JJ. Als JJ potentie er in ziet, wat ik wel verwacht dan nu achter zijn contract aan. Ook om te laten zien dat de club vertrouwen in hem heeft. En bovendien zal het nu iets makkelijker onderhandelen zijn dan als weer in topvorm verkeerd en in the picture komt te staan.

  • 27 Nov 2020 om 21:21
    Nu ze zo met V Bergen bezig zijn lijkt het me indien het resultaat oplevert dat hij zijn contract verlengd . ik zie het namelijk echt wel in v Bergen zitten , en zodra hij zijn kansen gaat afmaken dan is hij onhoudbaar voor Heerenveen. het zou hem daarom sieren te verlengen en niet als zijn contract is afgelopen zo de deur uit loopt .
zaterdag 23 januari 2021
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›