SC Heerenveen houdt één minuut stilte voor wedstrijd tegen ADO

8
SC Heerenveen houdt één minuut stilte voor wedstrijd tegen ADO

SC Heerenveen houdt één minuut stilte voorafgaand aan het duel met ADO Den Haag. Dit is ter nagedachtenis aan de overleden Diego Maradona.

Dat maakte de KNVB vrijdag bekend, in overeenstemming met de Eredivisie CV en de CED. Met deze minuut stilte wil het Nederlands betaald voetbal respect betuigen aan Maradona. Hij overleed woensdag op 60-jarige leeftijd aan een hartstilstand.

Naast de wedstrijden in de Eredivisie en de Keuken Kampioen Divisie, zal er ook een minuut stilte gehouden worden voorafgaand aan de oefeninterland tussen de OranjeLeeuwinnen en de vrouwen van de Verenigde Staten.

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Nov 2020 om 22:06
    • Quote van 27 Nov 2020 om 19:07
      Wel wat overdreven niet? De generaties van nu hebben hem nooit zien voetballen. Weten allemaal wel wie hij is en dat hij goed kon voetballen en handballen. Maar een minuut stilte in Friesland voor een Argentijnse voetballer... kom op is wat over the top
    Den Haag ligt altijd nog in Zuid- Holland ;)
  • 27 Nov 2020 om 20:38
    • Quote van 27 Nov 2020 om 19:07
      Wel wat overdreven niet? De generaties van nu hebben hem nooit zien voetballen. Weten allemaal wel wie hij is en dat hij goed kon voetballen en handballen. Maar een minuut stilte in Friesland voor een Argentijnse voetballer... kom op is wat over the top
    Mooie gelegenheid om de huidige generatie uit te leggen/vertellen wie hij was.
  • 27 Nov 2020 om 20:12
    • Quote van 27 Nov 2020 om 16:39
      Nee, FOX 2
    Bedankt!
  • 27 Nov 2020 om 19:07
    Wel wat overdreven niet? De generaties van nu hebben hem nooit zien voetballen. Weten allemaal wel wie hij is en dat hij goed kon voetballen en handballen. Maar een minuut stilte in Friesland voor een Argentijnse voetballer... kom op is wat over the top
  • 27 Nov 2020 om 16:39
    • Quote van 27 Nov 2020 om 16:36
      Off: is Heerenveen op FOX 1 te zien morgen?
    Nee, FOX 2
  • 27 Nov 2020 om 16:36
    Off: is Heerenveen op FOX 1 te zien morgen?
  • 27 Nov 2020 om 15:05
    Op Abe na is Maradonna mischien wel de beste voetballer ooit. Dus niets mis mee hier even bij stil te staan
  • 27 Nov 2020 om 12:24
    Iets te veel van het goede lijkt mij, dacht bij de titel meer aan het 100-jarige bestaan van Abe te eren.
zaterdag 23 januari 2021
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›