MATCHDAY | SC Heerenveen zonder Batista Meier tegen RKC Waalwijk

146
MATCHDAY | SC Heerenveen zonder Batista Meier tegen RKC Waalwijk

Voor SC Heerenveen staat zondagmiddag het competitieduel met RKC Waalwijk op het programma. De aftrap is om 16.45 uur.

Trainer Johnny Jansen heeft zijn basiself op één plek gewijzigd ten opzichte van het verloren thuisduel met AZ. Olivier Batista Meier ontbreekt in de opstelling en wordt vervangen door Sieben Dewaele. De Duitser maakt eveneens geen deel uit van de selectie. Het is goed mogelijk dat hij de SC Heerenveen-speler is die positief is getest op corona. 

Opstelling SC Heerenveen: Mulder; Woudenberg, Bochniewicz, Van Hecke, Floranus; Kongolo, Veerman, Dewaele; Van Bergen, Veerman, Nygren

Wissels: Kroesen, Bekkema, Dresevic, Akujobi, Hajal, Shopov, Driouech, Smit

 

146 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Nov 2020 om 20:30
    • Quote van 22 Nov 2020 om 19:36
      Utrecht is ook wel een sterkere trgenstander, verliezen van Ajax en AZ is geen schande (manier waarop was overigens ook niet goed). Maar vandaag was het voor de rode kaart ook al zeer slordig en heel erg slecht. Daarnaast weer een aantal opgelegde kansen missen.
    Precies, mee eens.
  • 22 Nov 2020 om 20:26
    • Quote van 22 Nov 2020 om 20:16
      Dan had je met 2 spitsen gespeeld die de kansen die v.bergen verprutst wel afmaken!
    De grote vraag is of je in de tweede helft, waarin je zover op eigen helft komt te spelen, met Nygren wel zoveel kansen zou hebben gecreëerd. De kansen die we krijgen worden ook zelf door van Bergen, mede door zijn snelheid, gecreëerd. Ik snap dat supporters soms gek worden vanwege het feit dat van Bergen zo verschrikkelijk veel kansen mist. Maar ik kan serieus na deze wedstrijd niet zeggen dat van Bergen slecht speelde. In tegendeel, sinds hij op links speelt, vind ik hem qua voetbal meer dan prima spelen. Hij is continu dreigend en maakt hij onder andere ruimte voor een medespeler als Veerman. Helaas is het afronden nog wel ver onder de maat. Hopelijk komt hij los zodra de eerste in het net ligt.
  • 22 Nov 2020 om 20:16
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:00
      Huh? Je wil toch met snelheid zodanig gevaar willen blijven stichten vanuit de omschakeling wanneer je met een mannetje minder speelt? Kun je me een argument noemen waarom je juist Van Bergen zou hebben gewisseld?
    Dan had je met 2 spitsen gespeeld die de kansen die v.bergen verprutst wel afmaken!
  • 22 Nov 2020 om 19:47
    • Quote van 22 Nov 2020 om 19:18
      Utrecht pak je een punt "onder druk" vandaag hou je een punt over "onder druk" zoveel mis ging er ook niet voor de rode Kaart. dat je van Ajax en AZ verliest is gewoon te verwachten die zijn een stap verder als je daar een punt of meer pakt is dat pure winst.
    Precies, ik denk ook dat we tot op heden gewoon maximaal gescoord hebben. En tja uiteraard zie ik ook liever dat we meer vooruit voetballen, maar dat zat er zeker 2e helft vandaag niet in. Desondanks hebben we in 2e helft nog genoeg kansen gehad om de winst te stelen. Met die materiaal is het niet reëel om te verwachten dat wij gaan domineren.
  • 22 Nov 2020 om 19:43
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:44
      U zei???
    Ach, bij Alves komt het niveau van het glas zelden van de bodem af..... ????????
  • 22 Nov 2020 om 19:40
    Volgens mij staat supporten voor het Engelse woord steunen. Daar wordt hier af en toe op een bijzondere manier invulling aan gegeven valt mij op.
  • 22 Nov 2020 om 19:36
    • Quote van 22 Nov 2020 om 19:18
      Utrecht pak je een punt "onder druk" vandaag hou je een punt over "onder druk" zoveel mis ging er ook niet voor de rode Kaart. dat je van Ajax en AZ verliest is gewoon te verwachten die zijn een stap verder als je daar een punt of meer pakt is dat pure winst.
    Utrecht is ook wel een sterkere trgenstander, verliezen van Ajax en AZ is geen schande (manier waarop was overigens ook niet goed). Maar vandaag was het voor de rode kaart ook al zeer slordig en heel erg slecht. Daarnaast weer een aantal opgelegde kansen missen.
  • 22 Nov 2020 om 19:29
    Interessante discussie over het soort voetbal dat we moeten gaan spelen. Zo verdedigend blijven spelen en gokken op de omschakeling/counter of iets verder van de goal en wat aanvallender. Grote vraag voor mij bij deze discussie is of we met de huidige selectie wel dat aanvallende voetbal kunnen spelen. Als je er de selectie niet voor hebt dan heeft het ook geen zin dat te gaan proberen. Met Floranus, Woudenberg en Kongolo heb je al een drietal spelers die de handelingssnelheid en de techniek missen om de bal snel rond te kunnen laten gaan en veel te snel te bal inleveren bij de tegenstander. In dat aanvallende voetbal van heden ten dage heb je voetballende backs nodig, en laten we die nu net niet hebben. Bovendien missen we op het middenveld, naast Joey Veerman gewoon een tweede balvaste speler.
  • 22 Nov 2020 om 19:18
    • Quote van 22 Nov 2020 om 19:12
      Met veel geluk ook hoor, zodra ze onderdruk staan is het mis.
    Utrecht pak je een punt "onder druk" vandaag hou je een punt over "onder druk" zoveel mis ging er ook niet voor de rode Kaart. dat je van Ajax en AZ verliest is gewoon te verwachten die zijn een stap verder als je daar een punt of meer pakt is dat pure winst.
  • 22 Nov 2020 om 19:15
    • Quote van 22 Nov 2020 om 19:10
      Ja Vries maar zo haken er volgend seizoen supporters af. Ik heb zelf geen zin om dit voetbal te gaan zien, het is om je dood te ergeren.En aan “als” heb je niets aan. We mogen blij zijn dat we nog 6e staan.
    Hmm "Supporters" haken niet af daarbij ik vind het niet zo slecht maar dat is denk ik persoonlijk , sommige hier hangen nog een beetje in de Foppe periode met vermakelijk voetbal, en verlangen daar naar terug , hoewel dat gezien de situatie waar de club zich in bevind niet realistisch is. Dat je je er aan ergert ligt aan jou , je verwachtingen en wensen staan misschien iets te ver van de realiteit af.
  • 22 Nov 2020 om 19:12
    • Quote van 22 Nov 2020 om 19:08
      We staan 6e en als we vandaag wonnen 5e..... Waar de f zeik je om?
    Met veel geluk ook hoor, zodra ze onderdruk staan is het mis.
  • 22 Nov 2020 om 19:10
    • Quote van 22 Nov 2020 om 19:01
      Ja maar Foppe , ben je andere seizoenen vergeten ?? waar we juist bij rood deden wat jij nu voorstelt en we gewoon 2 goals of meer om de oren kregen . En iets willen zien en iets daadwerkelijk kunnen zijn 2 verschillende dingen, de huidige selectie is gewoon meer geschikt om op deze manier te spelen, dat we liever spetterend voetballen willen zien snap ik maar Janssen speelt gewoon naar het materiaal dat hij krijgt. De voorbereiding vergeten bijvoorbeeld ?? Deze manier van spelen is gewoon het meest effectief voor deze selectie , dat het voor ons als fans niet altijd vermakelijk is , is dan maar zo.
    Ja Vries maar zo haken er volgend seizoen supporters af. Ik heb zelf geen zin om dit voetbal te gaan zien, het is om je dood te ergeren.En aan “als” heb je niets aan. We mogen blij zijn dat we nog 6e staan.
  • 22 Nov 2020 om 19:10
    • Quote van 22 Nov 2020 om 19:08
      We staan 6e en als we vandaag wonnen 5e..... Waar de f zeik je om?
    Onrealistische verwachtingen Bas , sommige denken nog echt dat we aan kunnen haken bij de top 3 . Ik vind onder normale omstandigheden (buiten de rode kaart om) dat je nu gewoon alle punten pakt tegen de ploegen waar we normaal puntendokter speelden echt een enorme stap. Men moet met alle financiële problemen etc gewoon meer dan blij zijn met de huidige positie op de ranglijst de top 5 is gewoon een stap verder , (Ajax, AZ, Feyenoord , PSV en Vitesse ) zijn gewoon een stukje beter daarachter zit een leuke groep met Groningen , Heerenveen Utrecht , Twente die niet veel voor elkaar onder doen.
  • 22 Nov 2020 om 19:08
    • Quote van 22 Nov 2020 om 19:03
      Precies dit, echt waardeloos voetbal. En nee we gaan zo nooit stappen maken.
    We staan 6e en als we vandaag wonnen 5e..... Waar de f zeik je om?
  • 22 Nov 2020 om 19:03
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:56
      Dat is achteraf zo. Maar in de rest van de wedstrijden was hij slecht. Dus dan laat je Nygren gewoon staan en ga je vol op de counter spelen. Nu loop je een hele tweede helft achteruit en weet je dat de goal komt.

      Ook wel erg slecht dat Jansen maar 1 tactiek heeft. Of hij nou tegen Ajax speelt of tegen de nummer laatst, hij geeft de bal altijd aan de tegenstander. En dan via een lange bal proberen kansen te krijgen. Dat is geen voetbal meer. En tegen Ajax snap ik het. Maar tegen een ploeg die al een tijdje geen goal meer heeft gemaakt?
      Zelfs de eerste helft was het niet om aan te zien, behalve een periode dat ze zelf ging voetballen. Waarom niet wat meer? Je speelt nb tegen RKC in een leeg stadion. Altijd van dat benauwde?
      Leuk dat Jansen een kind van de club is, en dat Heerenveen nu zesde staat. Maar ik had graag meer voetbal gezien, in een tweede seizoen.
    Precies dit, echt waardeloos voetbal. En nee we gaan zo nooit stappen maken.
  • 22 Nov 2020 om 19:01
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:56
      Dat is achteraf zo. Maar in de rest van de wedstrijden was hij slecht. Dus dan laat je Nygren gewoon staan en ga je vol op de counter spelen. Nu loop je een hele tweede helft achteruit en weet je dat de goal komt.

      Ook wel erg slecht dat Jansen maar 1 tactiek heeft. Of hij nou tegen Ajax speelt of tegen de nummer laatst, hij geeft de bal altijd aan de tegenstander. En dan via een lange bal proberen kansen te krijgen. Dat is geen voetbal meer. En tegen Ajax snap ik het. Maar tegen een ploeg die al een tijdje geen goal meer heeft gemaakt?
      Zelfs de eerste helft was het niet om aan te zien, behalve een periode dat ze zelf ging voetballen. Waarom niet wat meer? Je speelt nb tegen RKC in een leeg stadion. Altijd van dat benauwde?
      Leuk dat Jansen een kind van de club is, en dat Heerenveen nu zesde staat. Maar ik had graag meer voetbal gezien, in een tweede seizoen.
    Ja maar Foppe , ben je andere seizoenen vergeten ?? waar we juist bij rood deden wat jij nu voorstelt en we gewoon 2 goals of meer om de oren kregen . En iets willen zien en iets daadwerkelijk kunnen zijn 2 verschillende dingen, de huidige selectie is gewoon meer geschikt om op deze manier te spelen, dat we liever spetterend voetballen willen zien snap ik maar Janssen speelt gewoon naar het materiaal dat hij krijgt. De voorbereiding vergeten bijvoorbeeld ?? Deze manier van spelen is gewoon het meest effectief voor deze selectie , dat het voor ons als fans niet altijd vermakelijk is , is dan maar zo.
  • 22 Nov 2020 om 18:56
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:49
      Dresevic deed het gewoon prima vandaag
    Dat is achteraf zo. Maar in de rest van de wedstrijden was hij slecht. Dus dan laat je Nygren gewoon staan en ga je vol op de counter spelen. Nu loop je een hele tweede helft achteruit en weet je dat de goal komt.

    Ook wel erg slecht dat Jansen maar 1 tactiek heeft. Of hij nou tegen Ajax speelt of tegen de nummer laatst, hij geeft de bal altijd aan de tegenstander. En dan via een lange bal proberen kansen te krijgen. Dat is geen voetbal meer. En tegen Ajax snap ik het. Maar tegen een ploeg die al een tijdje geen goal meer heeft gemaakt?
    Zelfs de eerste helft was het niet om aan te zien, behalve een periode dat ze zelf ging voetballen. Waarom niet wat meer? Je speelt nb tegen RKC in een leeg stadion. Altijd van dat benauwde?
    Leuk dat Jansen een kind van de club is, en dat Heerenveen nu zesde staat. Maar ik had graag meer voetbal gezien, in een tweede seizoen.
  • 22 Nov 2020 om 18:51
    Perez zegt het nu ook , v Bergen moet op afwerken gaan trainen, ik zou toch eens gaan kijken of er niet ergens een oud spits is die bereid is met hem aan de slag te gaan .
  • 22 Nov 2020 om 18:49
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:42
      Als van Bergen eenmaal scoort dan is de dop van de ketchupfles. Hij kan echt wel voetballen (lees:hard lopen). Alleen de afronding moet beter.
      Nygren is niet zo snel, dus kan niet zo goed counteren. Al had ik het gewoon laten staan. Drescevic laat al weken zien niet in vorm te steken en het voor de verdedigers juist moeilijker te maken.
    Dresevic deed het gewoon prima vandaag
  • 22 Nov 2020 om 18:46
    Je kunt zuur doen maar we verdedigen beter dan we (wellicht op vorig jaar na) jaren gedaan hebben. Daardoor houden we nu in ieder geval een puntje over.
  • 22 Nov 2020 om 18:44
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:42
      Punt hieruit overhouden is een punt winst. Er is sinds we met 10 man staan gewoon goed verdedigd.
    Ze hadden um kunnen winnen. 2 punten verloren vind ik.
  • 22 Nov 2020 om 18:44
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:28
      Wat een kansloze bende weer... nul punten...
    U zei???
  • 22 Nov 2020 om 18:42
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:34
      Of de trainer...Nygren laten staan en van Bergen eraf halen die gast staat op 0 goals
    Als van Bergen eenmaal scoort dan is de dop van de ketchupfles. Hij kan echt wel voetballen (lees:hard lopen). Alleen de afronding moet beter.
    Nygren is niet zo snel, dus kan niet zo goed counteren. Al had ik het gewoon laten staan. Drescevic laat al weken zien niet in vorm te steken en het voor de verdedigers juist moeilijker te maken.
  • 22 Nov 2020 om 18:42
    Punt hieruit overhouden is een punt winst. Er is sinds we met 10 man staan gewoon goed verdedigd.
  • 22 Nov 2020 om 18:41
    Dresevic had er nooit in gemoeten, elke keer wanneer hij mee doet lopen we alleen maar achter uit! Dat is het probleem niet van van Bergen, dat de kansen niet worden afgemaakt geld ook voor Henk.
  • 22 Nov 2020 om 18:36
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:35
      Van bergen eruit 4 4 2 gaan spelen
    dat gaat een beetje moeilijk met maar 9 veld spelers
  • 22 Nov 2020 om 18:35
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:31
      Wie had jij er in willen brengen die kwalitatief op dit moment iets toevoegen dan? De bank is gewoon heel zwak.
    Van bergen eruit 4 4 2 gaan spelen
  • 22 Nov 2020 om 18:35
    Wat vers bloed voorin mag ook wel eens. Van Bergen gaat het ook niet doen. Breng Driouech of Hajal maar eens.
  • 22 Nov 2020 om 18:34
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:34
      Of de trainer...Nygren laten staan en van Bergen eraf halen die gast staat op 0 goals
    Dat is puur om snelheid en dat is begrijpelijk!
  • 22 Nov 2020 om 18:34
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:30
      Bedankt van Bergen zul je bedoelen. Hoort gewoon 2 goals te maken hiero!
    Of de trainer...Nygren laten staan en van Bergen eraf halen die gast staat op 0 goals
  • 22 Nov 2020 om 18:33
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:30
      Ah, vorm en het afmaken van kansen staat totaal los van elkaar. Mafkees.
    Waarom nou weer dat gescheld ???? Vorm is als je conditie slecht is , als je voetballend onder de maat speelt etc ,Vorm is ook als je ze er normaal wel inschoot en nu niet (v Bergen heeft afgelopen seizoen ook al veel kansen niet benut) . Hij speelt voetballend gewoon prima alleen schiet hij ze er niet in en juist nu valt dat extra op., Maar laat maar zitten als we gaan schelden is voor mij de discussie wel klaar...
  • 22 Nov 2020 om 18:31
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:30
      Bedankt jansen je zag het aankomen en maar wat lachen aan de kant. Wisselen..
    Wie had jij er in willen brengen die kwalitatief op dit moment iets toevoegen dan? De bank is gewoon heel zwak.
  • 22 Nov 2020 om 18:31
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:30
      Bedankt jansen je zag het aankomen en maar wat lachen aan de kant. Wisselen..
    Wie had jij er in willen brengen die kwalitatief op dit moment iets toevoegen dan? De bank is gewoon heel zwak.
  • 22 Nov 2020 om 18:31
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:29
      Bedankt Dewaele
    Die kan gewoon nu terug naar Belgie
  • 22 Nov 2020 om 18:30
    Lekker verdedigd weer Floranus
  • 22 Nov 2020 om 18:30
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:12
      Ja hij zit niet in een vormcrisis , alleen het afwerken lukt niet , heeft niets met vorm te maken , het veld spel is gewoon uitstekend.
    Ah, vorm en het afmaken van kansen staat totaal los van elkaar. Mafkees.
  • 22 Nov 2020 om 18:30
    Bedankt jansen je zag het aankomen en maar wat lachen aan de kant. Wisselen..
  • 22 Nov 2020 om 18:30
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:29
      Bedankt Dewaele
    Bedankt van Bergen zul je bedoelen. Hoort gewoon 2 goals te maken hiero!
  • 22 Nov 2020 om 18:29
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:29
      Bedankt Dewaele
    Kansen afmaken en t is ook klaar
  • 22 Nov 2020 om 18:29
    Bedankt Dewaele
  • 22 Nov 2020 om 18:28
    Wat een kansloze bende weer... nul punten...
  • 22 Nov 2020 om 18:23
    Weer een goede actie, weer een waardeloos schot. Het is toch zo langzamerhand wel pijnlijk, voor zowel ons als voor hemzelf. Gaat enorm aan je knagen natuurlijk, ondanks dat hij dat zelf zal ontkennen.
  • 22 Nov 2020 om 18:22
    Had Nygren laten staan, die scoort juist wel makkelijk.
  • 22 Nov 2020 om 18:21
    Ik krijg gewoon medelijden met van Bergen. Zo slecht is hij in afronden. Als je die kansen ziet. Tjongejonge
  • 22 Nov 2020 om 18:21
    Haal die v bergen er aub af.....
  • 22 Nov 2020 om 18:21
    Wat een prutser die van Bergen ... wat een idioot
  • 22 Nov 2020 om 18:20
    Qua counter voetbal horen we vast bij de betere ploegen van de eredivisie maar voetballend echt bij de zwakste. We kunnen totaal niet de bal langer naar 3 X overspelen. Dat mogen we Jansen kwalijk nemen dat we daarin geen stappen maken.
  • 22 Nov 2020 om 18:20
    Wat een tweede helft...
    Ik begrijp dat je verdedigend speelt als je met tien staat, maar dit slaat alles. Je roept het gewoon over jezelf af. Ga wat aanvallender spelen/staan. Dit reken ik Jansen toch echt aan. Al het hele seizoen zo verdedigend. En mooie counters zijn niet lelijk, maar als je hier gewoon voetbalde was er niks aan de hand. Dat zag je in de eerste helft toen Heerenveen wat meer ging voetballen.
  • 22 Nov 2020 om 18:18
    Wisselen jansen Is wachten goal zo.
  • 22 Nov 2020 om 18:16
    Lijkt 2e helft fc Utrecht uit dit, pffff. Zit met samen geknepen billen te kijken. Fluit maar af scheidsrechter!
  • 22 Nov 2020 om 18:15
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:14
      Even he, die Mulder keept een aardig potje
    Zeker weten
  • 22 Nov 2020 om 18:14
    Even he, die Mulder keept een aardig potje
  • 22 Nov 2020 om 18:12
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:10
      Ontken je nu dat van Bergen in een vormcrisis zit? Ik begrijp heus wel dat je zijn snelheid wilt gebruiken, maar alleen snelheid is niet afdoende gebleken. Nu wordt Nygren de dupe terwijl Mitchell al weken niet presteert. Ik neem aan dat je dit zelf ook wel had kunnen bedenken wanneer ik vorm als argument aanvoerde.
    Ja hij zit niet in een vormcrisis , alleen het afwerken lukt niet , heeft niets met vorm te maken , het veld spel is gewoon uitstekend.
  • 22 Nov 2020 om 18:10
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:06
      Ja omdat ik te snel op plaatsen drukte of mag dat niet . Jou zwakke reactie is nog steeds alleen "vorm " Als je niet snapt dat je snelle spelers moet hebben bij 10- 11 dan heb ik daar begrip voor maar als je aankomt met vorm is dat wel een erg zwak argument gezien de situatie op het veld . Nygren is niet snel genoeg om op de counter te spelen in deze situatie. Begrijp ook niet helemaal waarom de flinke jongen opmerking gemaakt moet worden , ik heb gewoon mijn reactie gecorrigeerd
    Ontken je nu dat van Bergen in een vormcrisis zit? Ik begrijp heus wel dat je zijn snelheid wilt gebruiken, maar alleen snelheid is niet afdoende gebleken. Nu wordt Nygren de dupe terwijl Mitchell al weken niet presteert. Ik neem aan dat je dit zelf ook wel had kunnen bedenken wanneer ik vorm als argument aanvoerde.
  • 22 Nov 2020 om 18:06
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:04
      Goed verhaal man. Achteraf je reactie bewerken. Flinke jongen.
    Ja omdat ik te snel op plaatsen drukte of mag dat niet . Jou zwakke reactie is nog steeds alleen "vorm " Als je niet snapt dat je snelle spelers moet hebben bij 10- 11 dan heb ik daar begrip voor maar als je aankomt met vorm is dat wel een erg zwak argument gezien de situatie op het veld . Nygren is niet snel genoeg om op de counter te spelen in deze situatie. Begrijp ook niet helemaal waarom de flinke jongen opmerking gemaakt moet worden , ik heb gewoon mijn reactie gecorrigeerd
  • 22 Nov 2020 om 18:04
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:03
      Mijn god......, en dat noemt zichzelf helder ..... Netwerken??? Er zijn geen sponsors in het stadion , Corona weet je nog .
    Goed verhaal man. Achteraf je reactie bewerken. Flinke jongen.
  • 22 Nov 2020 om 18:03
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:00
      Als je vind dat hij aanwezig moet zijn waarom zit hij dan als een luie toerist op het ere schavot de wedstrijd te bekijken. Verstand van voetbal heeft ie toch niet en laat dat aan Hamstra over. Ga dan lekker binnen met Van Mossel netwerken en hengel een sponsor binnen. Doet ie tenminste wat nuttigs
    Mijn god......, en dat noemt zichzelf helder ..... Netwerken??? Er zijn geen sponsors in het stadion , Corona weet je nog .
  • 22 Nov 2020 om 18:01
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:00
      Vorm?
    goed verhaal , lekker kort ook
  • 22 Nov 2020 om 18:01
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:00
      Huh? Je wil toch met snelheid zodanig gevaar willen blijven stichten vanuit de omschakeling wanneer je met een mannetje minder speelt? Kun je me een argument noemen waarom je juist Van Bergen zou hebben gewisseld?
    Ik ben ook benieuwd , Nygren is meer een voetballende vleugelspeler met veel minder snelheid , je wilt nu juist snelheid houden in de voorhoede zodat je kunt loeren op de counter.
  • 22 Nov 2020 om 18:00
    • Quote van 22 Nov 2020 om 18:00
      Huh? Je wil toch met snelheid zodanig gevaar willen blijven stichten vanuit de omschakeling wanneer je met een mannetje minder speelt? Kun je me een argument noemen waarom je juist Van Bergen zou hebben gewisseld?
    Vorm?
  • 22 Nov 2020 om 18:00
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:50
      Goede zaak dat onze voorzitter aanwezig is bij een wedstrijd van onze club. Dat is niet meer dan logisch. Zou me pas zorgen maken als dat niet het geval was.

      Mooi dat ons bestuur, middels het ontslaan van 10 medewerkers, ook haar verantwoordelijkheid heeft genomen om de financiën van de club op orde proberen te brengen.
    Als je vind dat hij aanwezig moet zijn waarom zit hij dan als een luie toerist op het ere schavot de wedstrijd te bekijken. Verstand van voetbal heeft ie toch niet en laat dat aan Hamstra over. Ga dan lekker binnen met Van Mossel netwerken en hengel een sponsor binnen. Doet ie tenminste wat nuttigs
  • 22 Nov 2020 om 18:00
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:51
      Ook nog Nygren eraf... Had dan ditmaal voor v. Bergen gekozen..
    Huh? Je wil toch met snelheid zodanig gevaar willen blijven stichten vanuit de omschakeling wanneer je met een mannetje minder speelt? Kun je me een argument noemen waarom je juist Van Bergen zou hebben gewisseld?
  • 22 Nov 2020 om 18:00
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:55
      Nee hij had zijn been wel een stukje eerder moven intrekken..... hier trekken ze dit seizoen gewoon rood voor
    @ronie Je zegt het verkeerd , hier trekken ze de ene keer geel voor de andere keer rood , Nijhuis had hier geel gegeven , Makkelie had hier Bax naar het scherm geroepen . de willekeur is het probleem , ik ging ook van geel uit toen ik de overtreding zag , ik snap rood maar vind het nog steeds te zwaar bestraft vooral ook omdat de intentie duidelijk de bal was . Ongelukkige overtredingen vind ik vaak geel ipv rood door de intentie die erachter zit .
  • 22 Nov 2020 om 17:59
    Wanneer gaat van Bergen nou eens doorhebben dat hij niet tegen de man aan moet lopen voordat hij een actie maakt?
  • 22 Nov 2020 om 17:57
    Deze Bax geeft de kaarten veel te makkelijk , echt een regeltjes fluiter , ja je kunt er rood voor geven maar geel was voldoende geweest , net zoals Anita net geel krijgt voor de overtreding op Joey , een vrije trap was genoeg geweest.
  • 22 Nov 2020 om 17:55
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:37
      Niet gek dat je de voeg hebt staan in een spagaat. Ik kan m’n voeten ook niet in die houding verplaatsen, jij wel?
    Nee hij had zijn been wel een stukje eerder moven intrekken..... hier trekken ze dit seizoen gewoon rood voor
  • 22 Nov 2020 om 17:54
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:33
      Nee hoor pas zijn eerste rood
    1e keer geel sorry maar ook toen totaal onnodig
  • 22 Nov 2020 om 17:53
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:41
      Het voordeel dat je geen druppel drinkt is dat je helder inziet dat deze narcist met z’n grote rot kop niet geschikt is voor Heerenveen.. Hij had in Waalwijk ook op de achtergrond kunnen blijven. Daar doel ik op..
    Voor iemand die claimt helder na te denken komt dit nogal wazig over , beetje moraal ridder gedrag . Die ontslagen waren gewoon nodig , het leven gaat door .
  • 22 Nov 2020 om 17:53
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:41
      Het voordeel dat je geen druppel drinkt is dat je helder inziet dat deze narcist met z’n grote rot kop niet geschikt is voor Heerenveen.. Hij had in Waalwijk ook op de achtergrond kunnen blijven. Daar doel ik op..
    Voor iemand die claimt helder na te denken komt dit nogal wazig over , beetje moraal ridder gedrag .
  • 22 Nov 2020 om 17:52
    Op basis waarvan verdisnt Dresevic nu weer een invalbeurt?
  • 22 Nov 2020 om 17:51
    Ook nog Nygren eraf... Had dan ditmaal voor v. Bergen gekozen..
  • 22 Nov 2020 om 17:50
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:41
      Het voordeel dat je geen druppel drinkt is dat je helder inziet dat deze narcist met z’n grote rot kop niet geschikt is voor Heerenveen.. Hij had in Waalwijk ook op de achtergrond kunnen blijven. Daar doel ik op..
    Goede zaak dat onze voorzitter aanwezig is bij een wedstrijd van onze club. Dat is niet meer dan logisch. Zou me pas zorgen maken als dat niet het geval was.

    Mooi dat ons bestuur, middels het ontslaan van 10 medewerkers, ook haar verantwoordelijkheid heeft genomen om de financiën van de club op orde proberen te brengen.
  • 22 Nov 2020 om 17:50
    Feyenoord wint 3-1 met 10 man. Dat kunnen wij ook, maar dan 3-0. ????????
  • 22 Nov 2020 om 17:46
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:43
      Het spelen vanuit de omschakeling levert ons tot op heden de nodige punten op, maar om nu te zeggen dat ik zit te genieten van dit voetbal......nog altijd niet. In balbezit vind ik het zo matig elke wedstrijd. En dan helpt het in mijn optiek niet om een verdedigende middenvelder op de nummer tien positie te zetten.
      Nu de tweede helft met een man minder. Hopelijk kunnen we stand houden.
    Als ze nou wat meer scoren uit de omschakeling (lees: van Bergen) dan wordt het vanzelf een stuk leuker. En nu sta je met 10 man, dan was het helemaal lekker geweest als de voorsprong iets ruimer was.
  • 22 Nov 2020 om 17:45
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:42
      Dát is het hypocrite aan de VAR. Los van dat is dit vol op de enkel en geen intentie om de bal te spelen, terecht rood. Onterecht misschien in vergelijking met andere wedstrijden maar wel terecht. You win some, you lose some.
    Wel jammer. Zo'n wedstrijd wordt op deze manier kapot gemaakt. Benieuwd hoe Heerenveen deze voorsprong over de streep trekt.
  • 22 Nov 2020 om 17:43
    Het spelen vanuit de omschakeling levert ons tot op heden de nodige punten op, maar om nu te zeggen dat ik zit te genieten van dit voetbal......nog altijd niet. In balbezit vind ik het zo matig elke wedstrijd. En dan helpt het in mijn optiek niet om een verdedigende middenvelder op de nummer tien positie te zetten.
    Nu de tweede helft met een man minder. Hopelijk kunnen we stand houden.
  • 22 Nov 2020 om 17:43
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:41
      Het voordeel dat je geen druppel drinkt is dat je helder inziet dat deze narcist met z’n grote rot kop niet geschikt is voor Heerenveen.. Hij had in Waalwijk ook op de achtergrond kunnen blijven. Daar doel ik op..
    Hoorde inderdaad dat Roozemond had gevraagd aan Fox om in beeld te komen. Onbegrijpelijk inderdaad dat hij in beeld komt, aangezien hij achter de bank zit en een lolletje heeft met een speler van de bank. Kom op zeg, hij is daar omdat hij voorzitter is van de club. Niet alles is de schuld van Roozemond. Zoek niet altijd een reden om te zeuren op hem.
  • 22 Nov 2020 om 17:42
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:38
      Nou op het amateurveld staan ze mij ook elke wedstrijd op mijn voet en met wat geluk krijg je dan een vrije trap. En de dag erna een blauwe voet. En de intentie was helemaal niet om iemand te blesseren, was ongelukkig. Net als die van Emmen toen.
    Ja ms wel ongelukkig maar dan nog is dit gewoon rood. Vind Kwakman ook en Perez hoor ik nu.
  • 22 Nov 2020 om 17:42
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:37
      Eerder vandaag was eenzelfde overtreding gemaakt. Weet niet meer welke wedstrijd. Werd rood gegeven, en na tussenkomst VAR werd het teruggedraaid en kreeg de speler een gele kaart. Nu laat de VAR het staan. Snap er werkelijk niets meer van.
    Dát is het hypocrite aan de VAR. Los van dat is dit vol op de enkel en geen intentie om de bal te spelen, terecht rood. Onterecht misschien in vergelijking met andere wedstrijden maar wel terecht. You win some, you lose some.
  • 22 Nov 2020 om 17:41
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:26
      Och man stel je niet zo aan. Die ontslagen waren gewoon nodig , valt me wel op dat je in het weekend wel vaker onzin begint uit te kramen , iets met sapjes ??
    Het voordeel dat je geen druppel drinkt is dat je helder inziet dat deze narcist met z’n grote rot kop niet geschikt is voor Heerenveen.. Hij had in Waalwijk ook op de achtergrond kunnen blijven. Daar doel ik op..
  • 22 Nov 2020 om 17:40
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:37
      Idd. Zoals die commentator ook al zei, als ie geel had gegeven had er waarschijnlijk niemand geklaagd.
    Hijnkan ook verder voetballen mankeerde niks dus. Gewoon geel geven dan.
  • 22 Nov 2020 om 17:40
    Zonde van die rode kaart. Ongelukkig, want niet bewust op de enkel, onderkant scheenbeen geraakt. Maar wel te hoog met het been waardoor je de scheidsrechter de mogelijkheid geeft de kaart te trekken. Daarom ook wel want onhandig en een beetje dom van Dewaele, die inderdaad een 13 in een dozijn voetballer is en weinig toevoegt aan het team. Maar met geel had je deze overtreding ook kunnen bestraffen en dan had het stempel op de wedstrijd minder groot geweest wat je als scheidsrechter hier toch mee drukt. De wedstrijd is hiermee toch op een negatieve manier beïnvloed en het maakt eigenlijk alweer dat ik overweeg weg te zappen. Niks aan.
  • 22 Nov 2020 om 17:39
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:28
      Anus is ook weer gewoon erg slecht.
    Waar slaat dit nou weer op.... Noem hem gewoon normaal bij zijn naam, beetje respectloos dit! Daarbij is hij echt niet overdreven (veel) slecht(er dan vele anderen)
  • 22 Nov 2020 om 17:39
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:37
      Eerder vandaag was eenzelfde overtreding gemaakt. Weet niet meer welke wedstrijd. Werd rood gegeven, en na tussenkomst VAR werd het teruggedraaid en kreeg de speler een gele kaart. Nu laat de VAR het staan. Snap er werkelijk niets meer van.
    Er is geen var bij deze wedstrijd. Zo wie zo combinatie bax mulder draait niks terug..
  • 22 Nov 2020 om 17:39
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:23
      Het is ongelofelijk waarom die Roozemond aanwezig is. Je hebt er afgelopen week 10 mensen uitgeschopt en zit nu lekker grappend en grollend op het ereterras in Waalwijk. Had lekker thuis gebleven en het wedstrijdje tegen RKC voor de buis gekeken. Mensen hebben 20 jaar voor de club gewerkt en zien die narcist in lachend in beeld komen. Dit gedrag is niet des Heerenveens..
    Lekker populistisch bezig. Het is heel normaal dat men bij de wedstrijd is, gebeurt overal.
  • 22 Nov 2020 om 17:39
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:28
      Anus is ook weer gewoon erg slecht.
    Echt doe normaal.
  • 22 Nov 2020 om 17:39
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:37
      Woordgrapje
    Een hele slechte woordgrap dan
  • 22 Nov 2020 om 17:38
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:37
      Misschien moet je er nog eens naar kijken en dan ff zeggen dat je kan snappen dat hij er rood voor geeft.
    Nou op het amateurveld staan ze mij ook elke wedstrijd op mijn voet en met wat geluk krijg je dan een vrije trap. En de dag erna een blauwe voet. En de intentie was helemaal niet om iemand te blesseren, was ongelukkig. Net als die van Emmen toen.
  • 22 Nov 2020 om 17:38
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:35
      100% met je eens.
    Janssen vind Hajal nog niet goed genoeg , al ben ik het met je een dat Dewaele nou ook niet echt veel toevoegd ..
  • 22 Nov 2020 om 17:38
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:33
      Wat een ontzettend lompe en idiote actie dit. Zo zie je maar weer dat onze bank gewoon echt zwak is. Dewaele voegt zeer weinig toe aan de ploeg. Deze jongen gaat het hier niet redden en kan me bijna niet voorstellen dat hij het wel gaat redden bij Anderlecht.
    Aan de andere kant hem op 10 is geen gezicht en vraag mij af of ie op cvm in deze situatie was gekomen. Liep wat verdwaald rond deze wedstrijd
  • 22 Nov 2020 om 17:37
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:32
      Onterecht? Ongelooflijk domme overtreding laat zijn voet gewoon staan....echt joh
    Niet gek dat je de voeg hebt staan in een spagaat. Ik kan m’n voeten ook niet in die houding verplaatsen, jij wel?
  • 22 Nov 2020 om 17:37
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:36
      Het mag wel vraag me alleen af waarom hij niet gewoon Floranus kan worden genoemd
    Woordgrapje
  • 22 Nov 2020 om 17:37
    Eerder vandaag was eenzelfde overtreding gemaakt. Weet niet meer welke wedstrijd. Werd rood gegeven, en na tussenkomst VAR werd het teruggedraaid en kreeg de speler een gele kaart. Nu laat de VAR het staan. Snap er werkelijk niets meer van.
  • 22 Nov 2020 om 17:37
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:33
      Ik vond het wat ongelukkig allemaal. Geel had ook gekund.
    Idd. Zoals die commentator ook al zei, als ie geel had gegeven had er waarschijnlijk niemand geklaagd.
  • 22 Nov 2020 om 17:37
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:32
      Zo helemaal geen kaarten en dan zomaar rood voor zo'n overtreding. Geen opzet geen blessure geen spelers van rkc die om rood vragen. Waarom dan?
    Misschien moet je er nog eens naar kijken en dan ff zeggen dat je kan snappen dat hij er rood voor geeft.
  • 22 Nov 2020 om 17:36
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:35
      Dit mag niet gezegd worden
    Het mag wel vraag me alleen af waarom hij niet gewoon Floranus kan worden genoemd
  • 22 Nov 2020 om 17:36
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:33
      Het zou cees sieren om thuus te blijven. Die bluffer. Ook salaris inleveren om club te steunen
    Riemer, Foppe en GJ weer terug bij de club!!
  • 22 Nov 2020 om 17:36
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:32
      Zo helemaal geen kaarten en dan zomaar rood voor zo'n overtreding. Geen opzet geen blessure geen spelers van rkc die om rood vragen. Waarom dan?
    Omdat het gewoon rood is....
  • 22 Nov 2020 om 17:35
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:34
      100 procent rood, klassiek voorbeeld van. Die Dewaele heeft het hele seizoen het al niet, snap niet dat die op 10 stond want dat is een defensieve middenvelder. Zal wel voor de balans zijn, trainerspraat. Zie liever een Hajal daar.
    100% met je eens.
  • 22 Nov 2020 om 17:35
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:28
      Anus is ook weer gewoon erg slecht.
    Dit mag niet gezegd worden
  • 22 Nov 2020 om 17:34
    100 procent rood, klassiek voorbeeld van. Die Dewaele heeft het hele seizoen het al niet, snap niet dat die op 10 stond want dat is een defensieve middenvelder. Zal wel voor de balans zijn, trainerspraat. Zie liever een Hajal daar.
  • 22 Nov 2020 om 17:34
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:33
      Het zou cees sieren om thuus te blijven. Die bluffer. Ook salaris inleveren om club te steunen
    Heeft hij ook gedaan Feanfan net als alle spelers en de staf
  • 22 Nov 2020 om 17:33
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:23
      Het is ongelofelijk waarom die Roozemond aanwezig is. Je hebt er afgelopen week 10 mensen uitgeschopt en zit nu lekker grappend en grollend op het ereterras in Waalwijk. Had lekker thuis gebleven en het wedstrijdje tegen RKC voor de buis gekeken. Mensen hebben 20 jaar voor de club gewerkt en zien die narcist in lachend in beeld komen. Dit gedrag is niet des Heerenveens..
    Het zou cees sieren om thuus te blijven. Die bluffer. Ook salaris inleveren om club te steunen
  • 22 Nov 2020 om 17:33
    Ik vond het wat ongelukkig allemaal. Geel had ook gekund.
  • 22 Nov 2020 om 17:33
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:30
      Domme actie 2e keer al die seizoen voor De Waele rood
    Nee hoor pas zijn eerste rood
  • 22 Nov 2020 om 17:33
    Wat een ontzettend lompe en idiote actie dit. Zo zie je maar weer dat onze bank gewoon echt zwak is. Dewaele voegt zeer weinig toe aan de ploeg. Deze jongen gaat het hier niet redden en kan me bijna niet voorstellen dat hij het wel gaat redden bij Anderlecht.
  • 22 Nov 2020 om 17:32
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:30
      Onterecht rood
    Onterecht? Ongelooflijk domme overtreding laat zijn voet gewoon staan....echt joh
  • 22 Nov 2020 om 17:32
    Zo helemaal geen kaarten en dan zomaar rood voor zo'n overtreding. Geen opzet geen blessure geen spelers van rkc die om rood vragen. Waarom dan?
  • 22 Nov 2020 om 17:32
    Ook nog rood nu...Was die goal van van Bergen toch lekker geweest..Zonde om tegen r.k.c punten te laten liggen
  • 22 Nov 2020 om 17:32
    Klassiek voorbeeld van het mietjesbeleid van de arbitrage in Nederland.
  • 22 Nov 2020 om 17:32
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:30
      Onterecht rood
    Geen opzet, maar vol op enkel...
  • 22 Nov 2020 om 17:32
    geel had ook gekund, maar zo krijg je ze mee en zo krijg je ze tegen
  • 22 Nov 2020 om 17:31
    Geen var bij rkc heerenveen?
  • 22 Nov 2020 om 17:31
    Lekker weer
  • 22 Nov 2020 om 17:31
    Wat een enorme debiel
  • 22 Nov 2020 om 17:30
    Onterecht rood
  • 22 Nov 2020 om 17:30
    Domme actie 2e keer al die seizoen voor De Waele rood
  • 22 Nov 2020 om 17:29
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:27
      Van bergennnnnnDie bal moet er in he..Toch wat lekkerder om met 0-2 de rust in te gaan
    Zo zonde dit , hij speelt echt steeds beter , oude v Bergen weer maar het afwerken is zo onder de maat ...
  • 22 Nov 2020 om 17:28
    Anus is ook weer gewoon erg slecht.
  • 22 Nov 2020 om 17:27
    Van Bergen is weinig gelukkig..zie deze jongen geen stap maken, mag blij zijn bij ons en tis dat er weinig op de bank zit anders had ie er al lang naast gestaan..
  • 22 Nov 2020 om 17:27
    Wel jammer als ze nu gelijk maken. Kansen zat
  • 22 Nov 2020 om 17:27
    Van bergennnnnnDie bal moet er in he..Toch wat lekkerder om met 0-2 de rust in te gaan
  • 22 Nov 2020 om 17:26
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:23
      Het is ongelofelijk waarom die Roozemond aanwezig is. Je hebt er afgelopen week 10 mensen uitgeschopt en zit nu lekker grappend en grollend op het ereterras in Waalwijk. Had lekker thuis gebleven en het wedstrijdje tegen RKC voor de buis gekeken. Mensen hebben 20 jaar voor de club gewerkt en zien die narcist in lachend in beeld komen. Dit gedrag is niet des Heerenveens..
    Och man stel je niet zo aan. Die ontslagen waren gewoon nodig , valt me wel op dat je in het weekend wel vaker onzin begint uit te kramen , iets met sapjes ??
  • 22 Nov 2020 om 17:26
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:23
      Het is ongelofelijk waarom die Roozemond aanwezig is. Je hebt er afgelopen week 10 mensen uitgeschopt en zit nu lekker grappend en grollend op het ereterras in Waalwijk. Had lekker thuis gebleven en het wedstrijdje tegen RKC voor de buis gekeken. Mensen hebben 20 jaar voor de club gewerkt en zien die narcist in lachend in beeld komen. Dit gedrag is niet des Heerenveens..
    Ook knap hoe mensen áltijd wel iets negatiefs over Roozemond kunnen verzinnen... Kom op zeg, hij is directeur van de club die speelt. Natuurlijk is hij erbij. De ontslagen waren uiterst pijnlijk natuurlijk, maar moesten al heel lang gebeuren en er was ook regelmatig kritiek dat er geen personen waren ontslagen. Niet alles is de schuld van Roozemond.
  • 22 Nov 2020 om 17:23
    Het is ongelofelijk waarom die Roozemond aanwezig is. Je hebt er afgelopen week 10 mensen uitgeschopt en zit nu lekker grappend en grollend op het ereterras in Waalwijk. Had lekker thuis gebleven en het wedstrijdje tegen RKC voor de buis gekeken. Mensen hebben 20 jaar voor de club gewerkt en zien die narcist in lachend in beeld komen. Dit gedrag is niet des Heerenveens..
  • 22 Nov 2020 om 17:20
    Heerlijk die voorsprong maar ik moet toch wennen aan het 90 minuten achter een tegenstander aan te hollen. Straks maar snel uit de omschakeling de 0-2 maken, dan zit ik weer wat lekkerder.
  • 22 Nov 2020 om 17:19
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:15
      Kongolo is zo ongelooflijk belangrijk voor deze ploeg. Wordt enorm onderschat. Van Hecke wordt / is echt een topper, die kan ver komen als die zich blijft ontwikkelen. Veerman is de perfecte ‘kapstokspits’ voor ons. Van Bergen, net als de rest van het seizoen, zeer dreigend en best heel goed maar gewoon te matig in de 16. Duurt vaak te lang en er zit geen kracht in zijn schot.
    inderdaad , aanvallend is het misschien niet altijd goed , maar verdedigend , de ruimtes dichtlopen etc etc is gewoon iets wat veel mensen niet zien , er wordt dan al snel geroepen dat iemand slecht speelt . Een beetje hetzelfde verhaal als met spelers als Kums, De Roon etc
  • 22 Nov 2020 om 17:18
    Foppe in potcast Omrop Fryslân: acties v Bergen te dichtbop de man. Is inderdaad steeds zo
  • 22 Nov 2020 om 17:15
    Kongolo is zo ongelooflijk belangrijk voor deze ploeg. Wordt enorm onderschat. Van Hecke wordt / is echt een topper, die kan ver komen als die zich blijft ontwikkelen. Veerman is de perfecte ‘kapstokspits’ voor ons. Van Bergen, net als de rest van het seizoen, zeer dreigend en best heel goed maar gewoon te matig in de 16. Duurt vaak te lang en er zit geen kracht in zijn schot.
  • 22 Nov 2020 om 17:15
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:11
      Ja hoor 1 vd belangrijkste en beste speler vh team.......vHecke is weer goed vandaag voor de rest vrij matig 1e kwartier. 0-1 voorsprong is dan wel lekker.
    @ronnie ten eerste moet je alves niet serieus nemen die zoekt elke wedstrijd een speler uit die door hem afgekraakt wordt, Kongolo valt niet op maar speelt gewoon degelijk.
  • 22 Nov 2020 om 17:14
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:12
      Jammer dat van Bergen nog steeds niet scoort. Nu alweer 2 kansen niet gemaakt. Zou zo mooi zijn voor het team en hemzelf.
    Precies
  • 22 Nov 2020 om 17:12
    Jammer dat van Bergen nog steeds niet scoort. Nu alweer 2 kansen niet gemaakt. Zou zo mooi zijn voor het team en hemzelf.
  • 22 Nov 2020 om 17:11
    • Quote van 22 Nov 2020 om 16:59
      Kongolooo speelt erg matig tot nu toe
    Ja hoor 1 vd belangrijkste en beste speler vh team.......vHecke is weer goed vandaag voor de rest vrij matig 1e kwartier. 0-1 voorsprong is dan wel lekker.
  • 22 Nov 2020 om 17:06
    • Quote van 22 Nov 2020 om 17:00
      Als ze zo blijven spelen weet ik nog niet of het +3 word..duurt nog 75 minuten
    Daar issie al..
  • 22 Nov 2020 om 17:06
    Nu Joey nog en Veerman & Veerman are back ????
  • 22 Nov 2020 om 17:05
    Let je op Kieft !!!!!!!!!!!!!!!
  • 22 Nov 2020 om 17:00
    Als ze zo blijven spelen weet ik nog niet of het +3 word..duurt nog 75 minuten
  • 22 Nov 2020 om 16:59
    Kongolooo speelt erg matig tot nu toe
  • 22 Nov 2020 om 16:36
    We gaan winnen . +3... ADO volgende week zou ook moeten kunnen
  • 22 Nov 2020 om 16:25
    • Quote van 22 Nov 2020 om 16:12
      Er waren toch ook 2 in quarantaine gegaan? Llanez misschien en ? Maar gelukkig geen belangrijke spelers verder. Batista Meier speelde de laatste tijd toch minder goed dus op zich geen ramp. Met dit team moeten gewoon de 3 punten worden gehaald
    Joaquín Fernández ontbreekt ook. Gelukkig geen veerman, Mulder of van bergen.
  • 22 Nov 2020 om 16:12
    Er waren toch ook 2 in quarantaine gegaan? Llanez misschien en ? Maar gelukkig geen belangrijke spelers verder. Batista Meier speelde de laatste tijd toch minder goed dus op zich geen ramp. Met dit team moeten gewoon de 3 punten worden gehaald
  • 22 Nov 2020 om 16:08
    • Quote van 22 Nov 2020 om 16:01
      Als je dan toch een moet missen uit de basis... wel jammer dat Hajal niet een kans krijgt, die jongen heeft echt wel potentie. Als hij volgens de tc er nog niet klaar voor is, misschien toch goed dat hij in de keuken kampioen divisie speelminuten gaat maken. Hij is een speler die minuten moet gaan maken.
    We kunnen toch geen eerste elftal-spelers missen het hoe smal onze selectie is? Echt geen optie lijkt mij. Daarbij was uit de berichten van Janssen deze week wel duidelijk dat hij Hajal nog minder ver vind dan Dewaele, met name in het herkennen van spelsituaties.
  • 22 Nov 2020 om 16:03
    Joey op de 10 positie?
  • 22 Nov 2020 om 16:01
    Als je dan toch een moet missen uit de basis... wel jammer dat Hajal niet een kans krijgt, die jongen heeft echt wel potentie. Als hij volgens de tc er nog niet klaar voor is, misschien toch goed dat hij in de keuken kampioen divisie speelminuten gaat maken. Hij is een speler die minuten moet gaan maken.
  • 22 Nov 2020 om 15:59
    • Quote van 22 Nov 2020 om 15:55
      Schade valt mee! Spoeling op de bank voor aanvallende wissels is wel erg dun.
    Eens. 3 punten gewoon weer mee naar Heerenveen
  • 22 Nov 2020 om 15:55
    Schade valt mee! Spoeling op de bank voor aanvallende wissels is wel erg dun.