MATCHDAY | SC Heerenveen begint ongewijzigd aan thuisduel met AZ

161
MATCHDAY | SC Heerenveen begint ongewijzigd aan thuisduel met AZ

Voor SC Heerenveen staat zondagmiddag na drie achtereenvolgende overwinning een lastige wedstrijd met AZ op het programma. In het Abe Lenstra Stadion wordt er om 16.45 uur afgetrapt. 

Trainer Johnny Jansen kiest tegen AZ voor dezelfde elf namen als een week eerder tegen Sparta Rotterdam. Dit betekent dat Rodney Kongolo gewoon aan de aftrap verschijnt. De 22-jarige middenvelder kampte met 'lichte klachten', maar is klaarblijkelijk fit genoeg om aan de wedstrijd te beginnen.

Arjen van der Heide ontbreekt wederom in de wedstrijdselectie. De 18-jarige aanvaller kampt al sinds begin oktober met een enkelblessure en moet ook het thuisduel met AZ aan zich voorbij laten gaan.

AZ begint zondag zonder Myron Boadu aan de aftrap tegen SC Heerenveen. De AZ-spits zit op de bank. Bruno Martins Indi keert daarentegen juist terug in de basis bij de Alkmaarders. Teun Koopmeiners komt daardoor op het middenveld te spelen.

Opstelling SC Heerenveen: Mulder; Woudenberg, Bochniewicz, Van Hecke, Floranus; Kongolo, Veerman, Batista Meier; Van Bergen, Veerman, Nygren

Wissels: Kroesen, Bekkema, Akujobi, Fernandez, Dresevic, Llanez, Dewaele, Hajal, Smit, Driouech

Opstelling AZ: Bizot; Wijndal, Hatzidiakos, Martins Indi, Svensson; De Wit, Koopmeiners, Midtsjø; Karlsson, Gudmundsson, Stengs

Wissels: Verhulst, Reus, Sugawara, Velthuis, Leeuwin, Letschert, Gullit, Evjen, Reijnders, Aboukhlal, Boadu, Druijf.

161 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Nov 2020 om 09:42
    • Quote van 9 Nov 2020 om 09:34
      Nu een dag later ga je toch een beetje relativeren. Natuurlijk is deze nederlaag ontzettend zuur, vooral omdat je niks in te brengen had. Aan de andere kant leef ik soms nog te veel in het verleden waarbij AZ een directe concurrent is. Het is gewoon een feit dat zij ons op alle vlakken voorbij gestreefd zijn en nu op hetzelfde niveau als een Ajax en PSV kan worden gezien. Als ik naar de wedstrijden van gister kijk dan zie ik Utrecht die helemaal niks in te brengen heeft tegen Ajax, Willem 2 die bijna niks in te brengen heeft tegen PSV. Met andere woorden het kwaliteitsverschil met de top is gewoon erg groot en wij zijn niet de enige subtop/middenmootclub die dat dit weekend heeft ondervonden.
    Dat is inderdaad de sombere conclusie van dit weekend. Heerenveen heeft die kans gewoon jaren terug niet gepakt door slecht beleid. Ook spijtig dat Jong Heerenveen niet in de KKD voetbalt, dan heb je een goede kweekvijver op desgewenst niveau. Nu betekent Jong Heerenveen helemaal niets in een zinloze onderlinge competitie... realiteit is dat ze een suptopper zijn, die misschien eens 5e/6e kan worden in een goed seizoen.
  • 9 Nov 2020 om 09:34
    Nu een dag later ga je toch een beetje relativeren. Natuurlijk is deze nederlaag ontzettend zuur, vooral omdat je niks in te brengen had. Aan de andere kant leef ik soms nog te veel in het verleden waarbij AZ een directe concurrent is. Het is gewoon een feit dat zij ons op alle vlakken voorbij gestreefd zijn en nu op hetzelfde niveau als een Ajax en PSV kan worden gezien. Als ik naar de wedstrijden van gister kijk dan zie ik Utrecht die helemaal niks in te brengen heeft tegen Ajax, Willem 2 die bijna niks in te brengen heeft tegen PSV. Met andere woorden het kwaliteitsverschil met de top is gewoon erg groot en wij zijn niet de enige subtop/middenmootclub die dat dit weekend heeft ondervonden.
  • 8 Nov 2020 om 23:46
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:43
      Het is hier de laatste maanden erg giftig, waardoor mensen die inhoudelijk en respectvol willen discussiëren weg blijven. Jammer. Overigens blijft het pijnlijk om Karlsson bij AZ te zien schitteren.
    Karlsson schittert omdat Floranes hem de ruimte geeft ... de backs lopen continu achteruit en klappen er niet op... ook aanvallend bakken ze er niets van! Bijl van Emmen en Oosterwolde van Twente zijn wel mannen die het verschil maken ...
  • 8 Nov 2020 om 19:24
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:27
      Balletje overspelen is schijnbaar lastig. Veder backs die steeds baken achteruit spelen in plaats van vooruit. Totaal geen tempo en weinig passie. Niet erg dat AZ beter is maar het is wel erg slap en niet inspirerend allemaal.
    Snel deze wedstrijd vergeten, Tegen RKC en ADO 6 punten bijschrijven
  • 8 Nov 2020 om 19:17
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:34
      KNVB wil discriminatie uit het voetbal krijgen. Feanonline ook?
    Iemand zwart noemen is discriminatie?
  • 8 Nov 2020 om 18:57
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:54
      Er moeten ook echt nieuwe backs komen. Zeker Floranus kost je gewoon echt veel punten. Werkelijk waar een hele matige speler
    Grijpt gewoon nooit in, achteruit lopen en bal kijken houdt op een gegeven moment ook op..
  • 8 Nov 2020 om 18:54
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:52
      Erg jammer, Henk z’n interview te horen ook niks terecht gekomen van gemaakte afspraken. Achteraf makkelijk lullen, maar kwalitatief is AZ ook wel een maatje groter dan dit SCH.. Na de interlandperiode beter, hoop ik.
    Er moeten ook echt nieuwe backs komen. Zeker Floranus kost je gewoon echt veel punten. Werkelijk waar een hele matige speler
  • 8 Nov 2020 om 18:52
    Erg jammer, Henk z’n interview te horen ook niks terecht gekomen van gemaakte afspraken. Achteraf makkelijk lullen, maar kwalitatief is AZ ook wel een maatje groter dan dit SCH.. Na de interlandperiode beter, hoop ik.
  • 8 Nov 2020 om 18:49
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:43
      Het is hier de laatste maanden erg giftig, waardoor mensen die inhoudelijk en respectvol willen discussiëren weg blijven. Jammer. Overigens blijft het pijnlijk om Karlsson bij AZ te zien schitteren.
    Ja, zonde. Echt heel jammer. Ik probeerde het na maanden afwezigheid deze week weer. Zie hoe je direct aan wordt gesproken. Te bizar voor woorden
  • 8 Nov 2020 om 18:48
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:31
      Ja met jou valt op niveau een discussie te voeren! Je hoeft maar een beetje kritiek te leveren of je bent te negatief. Het is goed, hoop dat je een ander forum vind. Hoeven wij dat gezanik van jou hier niet meer aan te horen. Daaaaaaag!
    Huh? Ik zei dat ik het slap vond. Geen inzet. Dat is toch ook kritiek? Of moest ik heftiger zijn?
  • 8 Nov 2020 om 18:47
    Toch pijnlijk......had er echt meer van verwacht maar net als tegen Ajax blijkt dat we echt matig zijn.....leuk kunnen spelen maar dat is het dan ook wel.....normaal bieden wij een AZ nog wel wat meer tegenstand maar het verschil in kwaliteit is momenteel groot. Hopelijk blijven wij de potten tegen de rest wel winnen, dan zal het op papier nog een aardig seizoen worden. En wie weet, mocht er in de winter nog verdedigend versterkt worden, dat wij het de “grotere” clubs ook weer wat lastiger kunnen maken.......deze wedstrijd maar snel vergeten..
  • 8 Nov 2020 om 18:43
    Het is hier de laatste maanden erg giftig, waardoor mensen die inhoudelijk en respectvol willen discussiëren weg blijven. Jammer. Overigens blijft het pijnlijk om Karlsson bij AZ te zien schitteren.
  • 8 Nov 2020 om 18:42
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:28
      Kan een verliespot prima verdragen maar wil dan wel werklust en passie zien. En dat ontbreekt VOLLEDIG..... en dan kan iedereen toeteren dat AZ beter is, en dat klopt, maar dat komt ook omdat ze het snot voor hun ogen lopen en de wil,hebben om te winnen. Maar goed, dat mag je tegenwoordig niet meer verwachten of zelfs zeggen..... welkom in het roze, alles is geweldig, forum...
    Ben het met je eens. Er was totaal geen strijd. Na de 0-1 laten ze allemaal de koppen hangen. Behalve Hecke. Die staat tenminste als een kerel te verdedigen. Kijk hoe gemakelijk Kongolo de bal af laat pakken. Kijk hoe Floranus staat te kijken als er een verdediger op hem afkomt. We missen gewoon een paar houthakkers die gewoon 90 minuten het gras opvreten.
  • 8 Nov 2020 om 18:40
    Jammer maar helaas maar we staan gewoon boven AZ ????????????
  • 8 Nov 2020 om 18:31
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:25
      Tja. Helaas ik vind het jammer. Je hoopt op een forum als dit te discussiëren met fans. Maar hier is dat helaas niet te doen. Jammer dat deze mensen het verpesten voor anderen. Zullen wel ongelukkig zijn of iets dergelijks, of weet ik veel wat er achter speelt, dus ik had niet moeten reageren. Dit is ook het laatste wat ik erover zeg.
    Ja met jou valt op niveau een discussie te voeren! Je hoeft maar een beetje kritiek te leveren of je bent te negatief. Het is goed, hoop dat je een ander forum vind. Hoeven wij dat gezanik van jou hier niet meer aan te horen. Daaaaaaag!
  • 8 Nov 2020 om 18:30
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:28
      Kan een verliespot prima verdragen maar wil dan wel werklust en passie zien. En dat ontbreekt VOLLEDIG..... en dan kan iedereen toeteren dat AZ beter is, en dat klopt, maar dat komt ook omdat ze het snot voor hun ogen lopen en de wil,hebben om te winnen. Maar goed, dat mag je tegenwoordig niet meer verwachten of zelfs zeggen..... welkom in het roze, alles is geweldig, forum...
    RT.
  • 8 Nov 2020 om 18:30
    We missen wel een pitbull die voorop gaat in de strijd , te lief allemaal
  • 8 Nov 2020 om 18:28
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:18
      Zwaar overschatte voetballer, niet ere divisie waardig , een van de onbegrijpelijke keuzes van de technische staf.
    Vind hem vorig seizoen toch zeer verdienstelijk spelen!
  • 8 Nov 2020 om 18:28
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:23
      Als sc Heerenveen supporter baal ik dat we verliezen. Ik had me er vooraf meer bij voorgesteld. Laat dat duidelijk zijn.

      Maar als de tegenstander beter is dan ben ik ook realist genoeg om te kunnen zeggen dat de overwinning van AZ verdiend is.
    Kan een verliespot prima verdragen maar wil dan wel werklust en passie zien. En dat ontbreekt VOLLEDIG..... en dan kan iedereen toeteren dat AZ beter is, en dat klopt, maar dat komt ook omdat ze het snot voor hun ogen lopen en de wil,hebben om te winnen. Maar goed, dat mag je tegenwoordig niet meer verwachten of zelfs zeggen..... welkom in het roze, alles is geweldig, forum...
  • 8 Nov 2020 om 18:27
    Balletje overspelen is schijnbaar lastig. Veder backs die steeds baken achteruit spelen in plaats van vooruit. Totaal geen tempo en weinig passie. Niet erg dat AZ beter is maar het is wel erg slap en niet inspirerend allemaal.
  • 8 Nov 2020 om 18:27
    Balletje overspelen is schijnbaar lastig. Veder backs die steeds baken achteruit spelen in plaats van vooruit. Totaal geen tempo en weinig passie. Niet erg dat AZ beter is maar het is wel erg slap en niet inspirerend allemaal.
  • 8 Nov 2020 om 18:25
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:21
      Wat een niveau zeg dit gelul...
    Tja. Helaas ik vind het jammer. Je hoopt op een forum als dit te discussiëren met fans. Maar hier is dat helaas niet te doen. Jammer dat deze mensen het verpesten voor anderen. Zullen wel ongelukkig zijn of iets dergelijks, of weet ik veel wat er achter speelt, dus ik had niet moeten reageren. Dit is ook het laatste wat ik erover zeg.
  • 8 Nov 2020 om 18:25
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:20
      Die anus kijkt ook al zo dom uit de ogen.
    Kan de moderator niet ingrijpen en dit soort totaal respectloze en onnodige posts verwijderen?

  • 8 Nov 2020 om 18:23
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:14
      Heeft geen reet met respect te maken. Maar goed, zal ook maar zeggen dat we goed spelen maar deze wedstrijd mogen verliezen. AZ is sterke ploeg, dus laten we maar kalm an doen. .........
    Als sc Heerenveen supporter baal ik dat we verliezen. Ik had me er vooraf meer bij voorgesteld. Laat dat duidelijk zijn.

    Maar als de tegenstander beter is dan ben ik ook realist genoeg om te kunnen zeggen dat de overwinning van AZ verdiend is.
  • 8 Nov 2020 om 18:23
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:08
      Ach, meneer voelt zich beledigd haha! Moet moet gekker worden hier!
    Mij maakt het weinig uit. Maar heb me al tot jullie niveau verlaagd. Dus ik stop hier maar. Ga wel op het andere heerenveenforum, daar zitten zowaar fans. Dag dag!
  • 8 Nov 2020 om 18:22
    Onze trainer is tactisch niet al te best. Tegen AZ en Ajax staat er totaal geen organisatie.
  • 8 Nov 2020 om 18:21
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:20
      Die anus kijkt ook al zo dom uit de ogen.
    Wat een niveau zeg dit gelul...
  • 8 Nov 2020 om 18:21
    Volgens mij moet deze ploeg eens oefenen op (onder druk) passen, aannemen en voorzetten. Heel simpele dingen maar hier gaat het al fout. Zonder fatsoenlijk passen ga je geen wedstrijden winnen. En zonder voorzetten die bij de spits in de buurt komen gaat de spits ook niet scoren.
  • 8 Nov 2020 om 18:21
    Het is wel bijzonder hoe groot het verschil als we tegen Utrecht, Ajax of AZ spelen of tegen clubs uit de middenmoot/degradatie. Komen er totaal niet aan de pas. 1 speler kan al zoveel verschil maken kijk naar Van Bergen in vergelijking met Karlsson. Is te hopen dat er in de winterstop nog wat mogelijk is. Ook op de positie van OBM mis je een goede speler die het verschil kan maken.
  • 8 Nov 2020 om 18:20
    Die anus kijkt ook al zo dom uit de ogen.
  • 8 Nov 2020 om 18:20
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:13
      Drie maatjes te groot AZ. 2 verschrikkelijk slechte backs die niet naar voren durven en niet kunnen verdedigen. Neem een voorbeeld aan AZ en koop twee aanvallend ingestelde backs.
    Exact dit is één van de redenen waarom AZ beter is dan ons elftal vandaag. In het hedendaagse voetbal zijn de backs ontzettend belangrijk in het positiespel. Daar begint tegenwoordig het voetbal en laat op die beide posities bij ons nu net een matige voetballer staan.

    Afgelopen week werd AZ weggespeeld door Real Sociedad. Toen was het ook geen gebrek aan inzet bij AZ, maar was het het verschil in kwaliteit dat duidelijk zichtbaar was.
  • 8 Nov 2020 om 18:18
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:14
      Wat is Drecevic ook ver weg gezakt de laatste weken. Echt bijzonder om te zien, leek mij haast een prima aanvoerder toe aan het begin van het seizoen.
    Zwaar overschatte voetballer, niet ere divisie waardig , een van de onbegrijpelijke keuzes van de technische staf.
  • 8 Nov 2020 om 18:17
    AZ is terug in vorm van vorig seizoen
  • 8 Nov 2020 om 18:16
    Deze wedstrijd doet pijn aan je ogen, zo weinig lukt er..
  • 8 Nov 2020 om 18:16
    Over 2 en 3 weken moet je de punten weer pakken tegen RKC en ADO, maar ik had gehoopt dat we verder waren en ook iets zouden kunnen laten zien waar we goed in zijn (counteren). Snel vergeten en op naar de volgende.
  • 8 Nov 2020 om 18:16
    Over 2 en 3 weken moet je de punten weer pakken tegen RKC en ADO, maar ik had gehoopt dat we verder waren en ook iets zouden kunnen laten zien waar we goed in zijn (counteren). Snel vergeten en op naar de volgende.
  • 8 Nov 2020 om 18:14
    Wat is Drecevic ook ver weg gezakt de laatste weken. Echt bijzonder om te zien, leek mij haast een prima aanvoerder toe aan het begin van het seizoen.
  • 8 Nov 2020 om 18:14
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:12
      De inzet is bij beide ploegen gelijk, maar door het kwaliteitsverschil komen wij steeds een stapje te laat en lijkt het alsof er aan onze kant geen inzet is. Maar ik blijf van mening dat het ligt aan het betere positiespel van AZ en de betere spelers aan AZ kant.

      N.B. En in tegenstelling tot een aantal anderen hier blijf ik ten allen tijde met respect spreken over onze eigen spelers en de tegenstander.
    Heeft geen reet met respect te maken. Maar goed, zal ook maar zeggen dat we goed spelen maar deze wedstrijd mogen verliezen. AZ is sterke ploeg, dus laten we maar kalm an doen. .........
  • 8 Nov 2020 om 18:13
    Positief blijven, come on Blue White Vikings!!!
  • 8 Nov 2020 om 18:13
    Drie maatjes te groot AZ. 2 verschrikkelijk slechte backs die niet naar voren durven en niet kunnen verdedigen. Neem een voorbeeld aan AZ en koop twee aanvallend ingestelde backs.
  • 8 Nov 2020 om 18:12
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:03
      En waar kun je gebrek aan kwaliteit dan (deels) mee compenseren denk je? INZET EN PASSIE..... Maar nee, net zoals velen in dit forum kunnen ook de mannen op het veld “ hier wel mee leven” en is het een wedstrijd “ die je mag verliezen”.....
    De inzet is bij beide ploegen gelijk, maar door het kwaliteitsverschil komen wij steeds een stapje te laat en lijkt het alsof er aan onze kant geen inzet is. Maar ik blijf van mening dat het ligt aan het betere positiespel van AZ en de betere spelers aan AZ kant.

    N.B. En in tegenstelling tot een aantal anderen hier blijf ik ten allen tijde met respect spreken over onze eigen spelers en de tegenstander.
  • 8 Nov 2020 om 18:08
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:34
      KNVB wil discriminatie uit het voetbal krijgen. Feanonline ook?
    Hoe langer de tenen hoe eerder iemand gekwetst is. Veel mensen willen een ander niet kwetsen maar omdat sommigen zo snel gewetst zijn wordt het alleen maar erger
  • 8 Nov 2020 om 18:08
    Tegen een Emmen en tegen een VVV kan je het nog redden met twee verdedigers (Bochniewicz en Van Hecke), maar tegen betere ploegen is dat gewoon echt te weinig. Floranus en Woudenberg hebben al te vaak laten zien dat ze dat niveau bij lange na niet aan kunnen.
  • 8 Nov 2020 om 18:08
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:07
      Haha, wat een domme reacties. Het is slecht. Ze strijden niet. Maar ben blij dat het net tegen AZ is. Maar lekker beledigen. Knap
    Ach, meneer voelt zich beledigd haha! Moet moet gekker worden hier!
  • 8 Nov 2020 om 18:08
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:07
      Over die anus nog niet gesproken.........
    Az zet alleen maar druk op Woudenberg en die rost die bal dan weer weg.... Alles gaat bij AZ ook via rechts.
  • 8 Nov 2020 om 18:08
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:06
      Eens. Geen strijd. Geen passie. En een niveau verschil. Ze vechten er totaal niet voor en Floranus komt nu heel duidelijk tekort, helaas. Heb hem lang verdedigd, maar het wordt steeds minder lijkt wel.
    Hé, wordt je nu zwartgallig?? Pas op hé, dat mag niet van jezelf.
  • 8 Nov 2020 om 18:08
    2e helft is helemaal schrikbarend slecht. We hebben echt totaal geen middenveld meer staan en Henk nog geen kopduel gewonnen in de hele pot.
  • 8 Nov 2020 om 18:07
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:07
      Hebben echt een nieuwe linksback nodig! Die Woudenberg komt zelfs bij VVV nog op de bank.....
    Over die anus nog niet gesproken.........
  • 8 Nov 2020 om 18:07
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:06
      Je moet niet zo schijnheilig doen mafkees
    Haha, wat een domme reacties. Het is slecht. Ze strijden niet. Maar ben blij dat het net tegen AZ is. Maar lekker beledigen. Knap
  • 8 Nov 2020 om 18:07
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:04
      Haha, ga je het over die boeg gooien? Wat reageren jij en Materazzi bijzonder kinderachtig. Dus eigenlijk precies zoals jullie altijd doen, zo gek is het niet :p
    Nee Popov, jij bent natuurlijk de eeuwige optimist met een roze bril. Kritiek is inderdaad soms hard en niet iedereen kan daar tegen.
  • 8 Nov 2020 om 18:07
    Hebben echt een nieuwe linksback nodig! Die Woudenberg komt zelfs bij VVV nog op de bank.....
  • 8 Nov 2020 om 18:07
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:01
      Die mentaliteit bedoel ik dus...” kan hier wel mee leven “......sjezus....
    Dit heeft niks met mentaliteit te maken maar met kwaliteit. AZ is overal een stapje eerder en sneller. Wat dacht je wat er zou gebeuren als we tegen een Real Madrid zouden spelen. Dan kom je bij wijze van niet eens in de buurt van de bal
  • 8 Nov 2020 om 18:06
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:04
      Wat een verschrikkelijk instelling word er gevoetbald je wedat ze afgelopen donderdag ook gevoetbald hebben dat moet er vandaag toch volle bak er op klappen dramatisch
    Eens. Geen strijd. Geen passie. En een niveau verschil. Ze vechten er totaal niet voor en Floranus komt nu heel duidelijk tekort, helaas. Heb hem lang verdedigd, maar het wordt steeds minder lijkt wel.
  • 8 Nov 2020 om 18:06
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:02
      Ja sorry, ik moet inderdaad alles zo zwartgallig zien als dat jij dat doet. Je bent ook een realist pur sang. Gewoon idiote zeikerd :)
    Je moet niet zo schijnheilig doen mafkees
  • 8 Nov 2020 om 18:06
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:02
      Ja sorry, ik moet inderdaad alles zo zwartgallig zien als dat jij dat doet. Je bent ook een realist pur sang. Gewoon idiote zeikerd :)
    Ga lekker korfbalvereniging In het Bakkie supporten. Daar mag je niks verwachten. Bij deze full profs toch hoop ik wel?
  • 8 Nov 2020 om 18:04
    Wat een verschrikkelijk instelling word er gevoetbald je wedat ze afgelopen donderdag ook gevoetbald hebben dat moet er vandaag toch volle bak er op klappen dramatisch
  • 8 Nov 2020 om 18:04
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:00
      Ja je hebt gewoon gelijk! Alleen ga je die discussie nooit winnen. Dat kleine groepje uitkeringtrekkers op dit forum heeft geen idee wat inzet precies is.
    Haha, ga je het over die boeg gooien? Wat reageren jij en Materazzi bijzonder kinderachtig. Dus eigenlijk precies zoals jullie altijd doen, zo gek is het niet :p
  • 8 Nov 2020 om 18:03
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:59
      Er zijn mensen die niet allemaal jouw kijk op een wedstrijd delen. Het probleem is vandaag niet de inzet, maar het verschil in kwaliteit. Ons middenveld en backs komen gewoon tekort tegen een tegenstander als AZ.
    En waar kun je gebrek aan kwaliteit dan (deels) mee compenseren denk je? INZET EN PASSIE..... Maar nee, net zoals velen in dit forum kunnen ook de mannen op het veld “ hier wel mee leven” en is het een wedstrijd “ die je mag verliezen”.....
  • 8 Nov 2020 om 18:02
    • Quote van 8 Nov 2020 om 18:01
      Die mentaliteit bedoel ik dus...” kan hier wel mee leven “......sjezus....
    Ja sorry, ik moet inderdaad alles zo zwartgallig zien als dat jij dat doet. Je bent ook een realist pur sang. Gewoon idiote zeikerd :)
  • 8 Nov 2020 om 18:01
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:59
      Dit speelt beter dan Ajax hoor. Kan hier wel mee leven. AZ is vandaag erg sterk
    Die mentaliteit bedoel ik dus...” kan hier wel mee leven “......sjezus....
  • 8 Nov 2020 om 18:00
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:59
      Ja, daarom wind ik me ook zo op over een groep goedbetaalde profs die geen werklust op het veld leggen. De mentaliteit waar AZ het veld mee opkomt is een verademing om te zien.
    Ja je hebt gewoon gelijk! Alleen ga je die discussie nooit winnen. Dat kleine groepje uitkeringtrekkers op dit forum heeft geen idee wat inzet precies is.
  • 8 Nov 2020 om 17:59
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:53
      Waar zit jij in godsnaam naar te kijken?? Genoeg inzet???
    Er zijn mensen die niet allemaal jouw kijk op een wedstrijd delen. Het probleem is vandaag niet de inzet, maar het verschil in kwaliteit. Ons middenveld en backs komen gewoon tekort tegen een tegenstander als AZ.
  • 8 Nov 2020 om 17:59
    Misschien moet Jansen het even serieus gaan nemen en Floranus eruit halen. Is echt een aanfluiting deze jongen. Evenals het gebrek een mentaliteit. Geen woorden meer aan vuil maken. Kansloos.
  • 8 Nov 2020 om 17:59
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:56
      Waar was je de afgelopen weken toen we wel wonnen? Man we verliezen van na Ajax de best voetballende ploeg in NL, boehoe.
    Dit speelt beter dan Ajax hoor. Kan hier wel mee leven. AZ is vandaag erg sterk
  • 8 Nov 2020 om 17:59
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:57
      Haha bijzonder dat je gelijk moet schelden. Ik heb het over DEZE wedstrijd. Als je de moeite had genomen mijn reactie te lezen had je dat ook kunnen zien. Maar jij bent vast weer blij, Heerenveen verliest weer eens dus kan je eindelijk weer lekker klagen.
    Ja, daarom wind ik me ook zo op over een groep goedbetaalde profs die geen werklust op het veld leggen. De mentaliteit waar AZ het veld mee opkomt is een verademing om te zien.
  • 8 Nov 2020 om 17:58
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:57
      az is gewoon een hele goede ploeg. Vind het ook totaal niet erg dat we verliezen. Maar hoe az speelt, de instelling en mentaliteit die daar aanwezig is. Dat mis ik wel bij ons. Toch een stukje meer topsport mentaliteit daar. Vind ook wel dat er bij Heerenveen wel iets meer geëist mag worden. Komt ook mede doordat we geen sterke wissels hebben. Te weinig echte concurrentie.
    Droeftoeter, hoezo niet erg dat we verliezen?
  • 8 Nov 2020 om 17:58
    Slappe hap ook, az heeft wedstrijd in de benen maar wij lopen wat te sjokken geen enkele druk op de bal. AZ speelt steeds slim over onze zwakste kant waar Floranus heel gemakkelijk uit te spelen is omdat hij veel te veel ruimte geeft. Daar moet gewoon iemand rugdekking geven ook taktische fout van de rest.
  • 8 Nov 2020 om 17:58
    Slappe hap ook, az heeft wedstrijd in de benen maar wij lopen wat te sjokken geen enkele druk op de bal. AZ speelt steeds slim over onze zwakste kant waar Floranus heel gemakkelijk uit te spelen is omdat hij veel te veel ruimte geeft. Daar moet gewoon iemand rugdekking geven ook taktische fout van de rest.
  • 8 Nov 2020 om 17:58
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:57
      Haha bijzonder dat je gelijk moet schelden. Ik heb het over DEZE wedstrijd. Als je de moeite had genomen mijn reactie te lezen had je dat ook kunnen zien. Maar jij bent vast weer blij, Heerenveen verliest weer eens dus kan je eindelijk weer lekker klagen.
    Linkse gekkie alarm!
  • 8 Nov 2020 om 17:58
    Oke het spel is niet goed, zeg maar gerust bagger. Maar om dan direct bepaalde spelers belachelijk te maken .. kom op.
  • 8 Nov 2020 om 17:57
    az is gewoon een hele goede ploeg. Vind het ook totaal niet erg dat we verliezen. Maar hoe az speelt, de instelling en mentaliteit die daar aanwezig is. Dat mis ik wel bij ons. Toch een stukje meer topsport mentaliteit daar. Vind ook wel dat er bij Heerenveen wel iets meer geëist mag worden. Komt ook mede doordat we geen sterke wissels hebben. Te weinig echte concurrentie.
  • 8 Nov 2020 om 17:57
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:54
      Volgens mij roepen velen dit al enkele weken. Dus niks achteraf pannenkoek....
    Haha bijzonder dat je gelijk moet schelden. Ik heb het over DEZE wedstrijd. Als je de moeite had genomen mijn reactie te lezen had je dat ook kunnen zien. Maar jij bent vast weer blij, Heerenveen verliest weer eens dus kan je eindelijk weer lekker klagen.
  • 8 Nov 2020 om 17:56
    Fantastisch gedaan door floranus! Echt super, mooi kort er op! Hopen dat Real Madrid hem in de winter niet op pikt!
  • 8 Nov 2020 om 17:56
    Ik heb het er inmiddels afgezet wat slecht zeg erger me dood. Dan maar City Liverpool kijken
  • 8 Nov 2020 om 17:56
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:54
      Volgens mij roepen velen dit al enkele weken. Dus niks achteraf pannenkoek....
    Waar was je de afgelopen weken toen we wel wonnen? Man we verliezen van na Ajax de best voetballende ploeg in NL, boehoe.
  • 8 Nov 2020 om 17:55
    Weer staat anus lucht te dekken
  • 8 Nov 2020 om 17:55
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:53
      Weer blundertje Floranus. Doet weer helemaal niets. Wat een clown is dat
    Nog door de benen ook :(
  • 8 Nov 2020 om 17:54
    Henk wint ook geen kopduels terwijl hij een kop groter is. Toch ook bizar.
  • 8 Nov 2020 om 17:54
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:52
      Staat er toch TOT DUSVER!!! Lekker makkelijk achteraf lullen.
    Volgens mij roepen velen dit al enkele weken. Dus niks achteraf pannenkoek....
  • 8 Nov 2020 om 17:54
    Floranus zou niet eens opvallen bij Harkemase Boys, net zoals Woudenberg.
  • 8 Nov 2020 om 17:53
    Weer blundertje Floranus. Doet weer helemaal niets. Wat een clown is dat
  • 8 Nov 2020 om 17:53
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:52
      Aan de inzet ligt het niet vandaag. Het tempo van AZ is te hoog en het positiespel van AZ te goed, dat het gewoon voor onze spelers niet te belopen is.
    Waar zit jij in godsnaam naar te kijken?? Genoeg inzet???
  • 8 Nov 2020 om 17:52
    Floranus het typische voorbeeld van wat de VAR aanricht. Verdedigers durven niet meer in te grijpen.
  • 8 Nov 2020 om 17:52
    Vreemde verdedigende wissel. Toch de 0-3
  • 8 Nov 2020 om 17:52
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:52
      Wat zei je ook alweer??
    Staat er toch TOT DUSVER!!! Lekker makkelijk achteraf lullen.
  • 8 Nov 2020 om 17:52
    Als Hamstra het contract van Floranus verlengt meteen wegsturen.
  • 8 Nov 2020 om 17:52
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:33
      Hoezo geen schande?! Als je op werklust en agressie gewoon 10x achter AZ aanloopt mag je dat deze profs echt wel aanrekenen. Dat ze voetballend beter zijn is logisch maar stroop dan gvd de mouwen tenminste eens op. Werken mag heus wel.
    Aan de inzet ligt het niet vandaag. Het tempo van AZ is te hoog en het positiespel van AZ te goed, dat het gewoon voor onze spelers niet te belopen is.
  • 8 Nov 2020 om 17:52
    Weer Floranus blunder.
  • 8 Nov 2020 om 17:52
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:49
      Bijzondere reactie. Waar geef ik jou het gevoel dat ik vind dat hij de pannen van het dak speelt? Ik geef alleen maar aan dat hij een makkelijke pispaal is terwijl Nygren hem volledig laat verzuipen. Kijk die 0-2 maar eens terug Nygren huppelt er 5 meter achteraan waardoor Floranus in een 2 tegen 1 komt met een lopende az speler, kansloos. Dus nee Floranus speelt echt niet de pannen van het dak. Maar dat doen veel Heerenveen spelers niet hoor. Dan is Floranus weer het makkelijke slachtoffer. Terwijl hij Karlsson prima onder controle heeft tot dusver. Alleen in de problemen komt omdat Nygren niet mee loopt. Maar goed, jij blinkt vaak uit in negatief gemekker en daarbij is Floranus vaak de lul.
    Wat zei je ook alweer??
  • 8 Nov 2020 om 17:51
    Weer die kut anus
  • 8 Nov 2020 om 17:51
    10 10 10 !!!
  • 8 Nov 2020 om 17:50
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:31
      Meier is de nieuwe Rienstra, Sjokstra.
    Meier is nog maar 19 eerste 4 wedstrijden top en nu ff mindere periode. Geef hem de tijd
  • 8 Nov 2020 om 17:49
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:38
      Ach de neef van Floranus heeft zich ook even een accountje aangemaakt op Feanonline. Leuk! Je ziet toch zelf ook dat die kerel week in week uit de aller aller aller slechtste speler is die er bij ons bij loopt! Elke keer wel wat met die vent. Meters afstand op Tadic tegen Ajax, nu weer! Echt altijd het zelfde gezeik met die kerel! Of wou jij nou gaan vertellen dat deze parel wel de pannen van het dak speelt!
    Bijzondere reactie. Waar geef ik jou het gevoel dat ik vind dat hij de pannen van het dak speelt? Ik geef alleen maar aan dat hij een makkelijke pispaal is terwijl Nygren hem volledig laat verzuipen. Kijk die 0-2 maar eens terug Nygren huppelt er 5 meter achteraan waardoor Floranus in een 2 tegen 1 komt met een lopende az speler, kansloos. Dus nee Floranus speelt echt niet de pannen van het dak. Maar dat doen veel Heerenveen spelers niet hoor. Dan is Floranus weer het makkelijke slachtoffer. Terwijl hij Karlsson prima onder controle heeft tot dusver. Alleen in de problemen komt omdat Nygren niet mee loopt. Maar goed, jij blinkt vaak uit in negatief gemekker en daarbij is Floranus vaak de lul.
  • 8 Nov 2020 om 17:49
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:35
      Wat een simpel commentaar. Ze worden op basis van positiespel weggetikt. Dan lijkt het alsof je niet werkt, maar je komt simpelweg te laat en loopt overal achter de feiten aan.

      Is gewoon een kwestie van kwaliteit.
    Hoe denk je dat AZ zo in positie komt....door lekker rond te sjokken en hobbelen.....?....middenveld van AZ werkt zich uit de naad. Zie bijv die Wijndal. Loopt zich de pleuris. En bij ons? Zie niemand die deze inzet toont. Blijf erbij, schande.
  • 8 Nov 2020 om 17:48
    Wel één positief puntje is dat AZ al vaak een voorsprong heeft weggegeven, dus het kan nog!
  • 8 Nov 2020 om 17:45
    Hopelijk laatde ploeg de tweede helft wat meer zien aan de bal. Meer aanvallen. Twee grote kansen verprutst. Anders had je gewoon voor kunnen staan als je die kansen wél goed uitspeelt. Maar AZ is gewoon veel beter, het spel aan de bal is beter, meer tempo, meer precisie, meer lef. Alles wat bij ons ontbreekt bij de meesten.
  • 8 Nov 2020 om 17:42
    Ik dacht dat de horeca gesloten was. Het lijkt wel of ze het hele weekend hebben lopen feesten in de kroeg. Het sjokt, wandelt, totaal geen druk op AZ. Ben benieuwd wat het strijdplan in de 2e helft is. Dit is niet best. Vooral Floranus zakt keer op keer door het ijs. Wat die penalty betreft, belachelijke regel. Hoe kan van Hecke zo'n hard schot binnen één meter ontwijken. Aan de andere kant, Heerenveen moet de kansen afmaken die ze krijgen. Hoop op een snelle goal 2e helft. Dan gaan ze er hopelijk weer in geloven.
  • 8 Nov 2020 om 17:41
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:38
      Hoop niet dat dit een links forum wordt??
    Allereerst kan ik uit mijn reactie geen voorkeur opmaken. Ik constateer enkel iets. Daarnaast is iedereen tegen rascisme, én is dit niet het goede forum om over politiek te praten.
  • 8 Nov 2020 om 17:40
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:39
      De moraalridder
    Daar is niks mis mee. Iets met iedereen in zijn waarde laten. Is soms ver te zoeken hier.
  • 8 Nov 2020 om 17:39
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:36
      Iedereen geeft Floranus weer de schuld, maar dat is zo makkelijk. Hij wordt ook door Nygren omzeep geholpen aangezien die continu een stap te laat is met meeverdedigen waardoor Floranus vaak in een 2 tegen 1 komt. Aan de bal is het voor iedereen in de laatste linie moeilijk omdat het middenveld en aanval maar weinig aanspeelbaar is. Dat heeft gewoon met kwaliteit te maken. Jammer je hoopt dat ze weer een stapje gemaakt hadden maar voetballend zijn we nog steeds erg matig. Ik zou graag Hajal tweede helft zien ipv Meier. Meier brengt veel te weinig laatste wedstrijden.
    Helemaal eens, AZ is frisser scherper en heeft de wil om te winnen, zover is SC nog niet, gelukkig pakken we de hele punten tegen de laag vliegers.
  • 8 Nov 2020 om 17:39
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:34
      KNVB wil discriminatie uit het voetbal krijgen. Feanonline ook?
    De moraalridder
  • 8 Nov 2020 om 17:38
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:37
      Treener, ik begrijp je opmerking maar alle getinten/donkeren/zwarten hebben de voorbije jaren gedurende de “Zwarte pieten discussie” constant geroepen ‘zwart’ genoemd te willen worden. Inhoudelijk en persoonlijke mening ga ik er niet op in, maar deze reactie is niet helemaal fair.
    Hoop niet dat dit een links forum wordt??
  • 8 Nov 2020 om 17:38
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:36
      Iedereen geeft Floranus weer de schuld, maar dat is zo makkelijk. Hij wordt ook door Nygren omzeep geholpen aangezien die continu een stap te laat is met meeverdedigen waardoor Floranus vaak in een 2 tegen 1 komt. Aan de bal is het voor iedereen in de laatste linie moeilijk omdat het middenveld en aanval maar weinig aanspeelbaar is. Dat heeft gewoon met kwaliteit te maken. Jammer je hoopt dat ze weer een stapje gemaakt hadden maar voetballend zijn we nog steeds erg matig. Ik zou graag Hajal tweede helft zien ipv Meier. Meier brengt veel te weinig laatste wedstrijden.
    Ach de neef van Floranus heeft zich ook even een accountje aangemaakt op Feanonline. Leuk! Je ziet toch zelf ook dat die kerel week in week uit de aller aller aller slechtste speler is die er bij ons bij loopt! Elke keer wel wat met die vent. Meters afstand op Tadic tegen Ajax, nu weer! Echt altijd het zelfde gezeik met die kerel! Of wou jij nou gaan vertellen dat deze parel wel de pannen van het dak speelt!
  • 8 Nov 2020 om 17:37
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:34
      KNVB wil discriminatie uit het voetbal krijgen. Feanonline ook?
    Treener, ik begrijp je opmerking maar alle getinten/donkeren/zwarten hebben de voorbije jaren gedurende de “Zwarte pieten discussie” constant geroepen ‘zwart’ genoemd te willen worden. Inhoudelijk en persoonlijke mening ga ik er niet op in, maar deze reactie is niet helemaal fair.
  • 8 Nov 2020 om 17:36
    Ze gaan de wedstrijd in met het idee dat ze deze wedstrijd op papier mogen verliezen, net zoals tegen Ajax.
  • 8 Nov 2020 om 17:36
    Iedereen geeft Floranus weer de schuld, maar dat is zo makkelijk. Hij wordt ook door Nygren omzeep geholpen aangezien die continu een stap te laat is met meeverdedigen waardoor Floranus vaak in een 2 tegen 1 komt. Aan de bal is het voor iedereen in de laatste linie moeilijk omdat het middenveld en aanval maar weinig aanspeelbaar is. Dat heeft gewoon met kwaliteit te maken. Jammer je hoopt dat ze weer een stapje gemaakt hadden maar voetballend zijn we nog steeds erg matig. Ik zou graag Hajal tweede helft zien ipv Meier. Meier brengt veel te weinig laatste wedstrijden.
  • 8 Nov 2020 om 17:35
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:33
      Hoezo geen schande?! Als je op werklust en agressie gewoon 10x achter AZ aanloopt mag je dat deze profs echt wel aanrekenen. Dat ze voetballend beter zijn is logisch maar stroop dan gvd de mouwen tenminste eens op. Werken mag heus wel.
    Wat een simpel commentaar. Ze worden op basis van positiespel weggetikt. Dan lijkt het alsof je niet werkt, maar je komt simpelweg te laat en loopt overal achter de feiten aan.

    Is gewoon een kwestie van kwaliteit.
  • 8 Nov 2020 om 17:34
    Wat een drama weer! Wederom totaal geen inzet! Slappe bende! Ze laten zich net als tegen ajakkes weer makkelijk slachten.
  • 8 Nov 2020 om 17:34
    AZ laten voetballen dan is het wachten op tegengoals. Jaag de boel af en dwing ze de lange bal.
  • 8 Nov 2020 om 17:34
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:29
      Die zwarte van az had al rood moeten hebben
    KNVB wil discriminatie uit het voetbal krijgen. Feanonline ook?
  • 8 Nov 2020 om 17:33
    Ingecalculeerd dit. AZ heeft gewoon veel meer kwaliteit. Als je in zo'n duel iets wilt, moet zo'n pass van Van Bergen goed. Nu loop je achter de feiten aan.

  • 8 Nov 2020 om 17:33
    Floranus niet verlengen en die Van Bergen voor elk bod verkopen. Weg er mee. Brengt niks meer dan pure frustratie.
  • 8 Nov 2020 om 17:33
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:32
      Vandaag gewogen en te licht bevonden. AZ is gewoon een maatje te groot vandaag. AZ speelt in een veel hoger tempo en met veel meer beweging voorin. Heeft op de meeste posities ook gewoon betere spelers dan wij. Ook vandaag zie je dat met name onze backs (en specifiek Floranus) het tempo en niveau van AZ niet bij kunnen benen.
      Ik had stiekem gehoopt dat we verder waren. Tegen dit sterke AZ geen schande, maar jammer is het wel.
    Hoezo geen schande?! Als je op werklust en agressie gewoon 10x achter AZ aanloopt mag je dat deze profs echt wel aanrekenen. Dat ze voetballend beter zijn is logisch maar stroop dan gvd de mouwen tenminste eens op. Werken mag heus wel.
  • 8 Nov 2020 om 17:33
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:32
      Weer Floranus fout wat is hij slecht. Geen contract verlenging geven. Dit is een ergernis.
    Week in week uit de lozer van de ploeg
  • 8 Nov 2020 om 17:32
    Weer Floranus fout wat is hij slecht. Geen contract verlenging geven. Dit is een ergernis.
  • 8 Nov 2020 om 17:32
    Vandaag gewogen en te licht bevonden. AZ is gewoon een maatje te groot vandaag. AZ speelt in een veel hoger tempo en met veel meer beweging voorin. Heeft op de meeste posities ook gewoon betere spelers dan wij. Ook vandaag zie je dat met name onze backs (en specifiek Floranus) het tempo en niveau van AZ niet bij kunnen benen.
    Ik had stiekem gehoopt dat we verder waren. Tegen dit sterke AZ geen schande, maar jammer is het wel.
  • 8 Nov 2020 om 17:31
    Wat doet Jansen doordeweeks met Floranus? Hij heeft geen idee. Hij loopt alleen maar achteruit en dekt op 3 meter. Al het hele seizoen. Maar het wordt hem blijkbaar ook niet verteld.
    Floranus en van Bergen. We spelen met 9 man. Dus 0-2 is nog netjes. Kijk ook eens hoe Kongolo omschakelt bij de 0-2. Het gaat nergens over. AZ is 3 klassen beter.


  • 8 Nov 2020 om 17:31
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:30
      Floranus, Woudenberg en Van Bergen wederom de drie zwaksten. Het is waardeloos dat je met name op de back geen enkele vorm van concurrentie hebt. Staan altijd op anderhalve meter te dekken en je gaat tegen betere ploegen teveel goals daaruit tegen krijgen. Dan heb je echt een prima centrum, zij kunnen het niet alleen.
    Precies dit
  • 8 Nov 2020 om 17:31
    Meier is de nieuwe Rienstra, Sjokstra.
  • 8 Nov 2020 om 17:31
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:26
      Wat een slappeling die Floranus. Wanneer halen ze die vent eruit. Verdedigen kan hij niet, Hijnstaat erbij, kijkt ernaar
    Liever vandaag dan morgen weg.
  • 8 Nov 2020 om 17:30
    Proberen bal tegen hand aan te schieten elke keer weer.
  • 8 Nov 2020 om 17:30
    Floranus, Woudenberg en Van Bergen wederom de drie zwaksten. Het is waardeloos dat je met name op de back geen enkele vorm van concurrentie hebt. Staan altijd op anderhalve meter te dekken en je gaat tegen betere ploegen teveel goals daaruit tegen krijgen. Dan heb je echt een prima centrum, zij kunnen het niet alleen.
  • 8 Nov 2020 om 17:30
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:29
      Die zwarte van az had al rood moeten hebben
    Eens, nu weer de bal weg trappen. Prima, ik zou ook geen geel geven. Maar als je voor alles de regels naleeft moet dat hier ook.
  • 8 Nov 2020 om 17:29
    AZ is gewoon beter, wij zijn ook niet echt scherp voorin vandaag. Dit is andere koek dan voorbije weken. Voetballend zijn we hele seizoen nog zoekende, in omschakeling zijn we niet scherp vandaag l, anders staat het 2-2. Meier valt tegen, vind Hajal zeker niet minder.
  • 8 Nov 2020 om 17:29
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:19
      Mag AZ overigens geen geel krijgen?
    Die zwarte van az had al rood moeten hebben
  • 8 Nov 2020 om 17:29
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:28
      De 2 mogelijkheden die je krijgt verpruts je wel zeg..
    V Bergen ......balletje over 10 mtr voorschieten is al te moeilijk.
  • 8 Nov 2020 om 17:29
    Slappe hap, geen karakter. Vind Woudy nog wel redelijk spelen maar och wat is onze parel op rechts weer onvoorstelbaar slecht.
  • 8 Nov 2020 om 17:28
    Kansloos, net als tegen Ajax. Az is een paar klasse beter dan wij helaas. Alles wat meezat de afgelopen wedstrijden (behalve in de Arena) is vandaag totaal geen sprake van.
  • 8 Nov 2020 om 17:28
    De 2 mogelijkheden die je krijgt verpruts je wel zeg..
  • 8 Nov 2020 om 17:28
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:26
      Wat een slappeling die Floranus. Wanneer halen ze die vent eruit. Verdedigen kan hij niet, Hijnstaat erbij, kijkt ernaar
    Woudenberg net zo matig. Hoe kan hij aan de binnenkant komt. 1 van de eerste dingen die je leert als verdediger is de binnenkant houden.
  • 8 Nov 2020 om 17:27
    Weer lekker op meer dan 1,5 meter gedekt net als tegen Ajax. Echt slecht zeg
  • 8 Nov 2020 om 17:27
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:26
      Laat die anus alsjeblieft vandaag nog weg gaan
    Weer te veel pillen in je mik? Laten we de spelers in ieder geval met respect behandelen!
  • 8 Nov 2020 om 17:26
    Wat een slappeling die Floranus. Wanneer halen ze die vent eruit. Verdedigen kan hij niet, Hijnstaat erbij, kijkt ernaar
  • 8 Nov 2020 om 17:26
    Wat is het GVD weer een slappe hap. Anus stopt gewoon met meevoetballen. Woudenberg weeeeeeer te laat. Een tegenstander die kan ballen, geen Emmen of Sparta en de problemen worden heel erg duidelijk
  • 8 Nov 2020 om 17:26
    Laat die anus alsjeblieft vandaag nog weg gaan
  • 8 Nov 2020 om 17:25
    Volgende counter is raak voor ons
  • 8 Nov 2020 om 17:25
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:24
      Voetballend is het maar matig, een van de redenen vind ik toch ook wel Meier, zo weinig aanspeelbaar, is nu alweer meerdere weken op rij echt onzichtbaar. Moet veel dwingender worden. Begon heel goed, maar valt nu qua niveau toch wel wat terug.
    Nou, v Bergen is helemaal rijp voor de sloop. Wat legt die wedstrijd na wedstrijd een wanprestatie op de mat.
  • 8 Nov 2020 om 17:24
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:13
      Hoe kan je hier geel voor geven? Hier kan Van Hecke niets aan doen. Nou moet hij 60 minuten met de rem er op voetballen. Belachelijk...
    Dit Higler kan alleen volgens de belachelijke regeltjes fluiten. Zelf een situatie aanvoelen ho maar. En dan ook geel erbij.....zou bijna de G inruilen voor een T....
  • 8 Nov 2020 om 17:24
    Voetballend is het maar matig, een van de redenen vind ik toch ook wel Meier, zo weinig aanspeelbaar, is nu alweer meerdere weken op rij echt onzichtbaar. Moet veel dwingender worden. Begon heel goed, maar valt nu qua niveau toch wel wat terug.
  • 8 Nov 2020 om 17:19
    Mag AZ overigens geen geel krijgen?
  • 8 Nov 2020 om 17:18
    Pengel is zuur maar zo wel conform de regels terecht zijn. Als we zo door gaan wordt het 0-3/0-4. Mag wel een tandje bij, aan de bal zijn we ook erg slordig.
  • 8 Nov 2020 om 17:18
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:16
      Ik had het idee dat Gudmundsson de bal met hand lichtjes meenam voordat hij hem tegen de arm van Van Hecke schoot. Meer mensen dit gezien?
    Nee, zo ontzettend snel ging het. Maar onze Higler zag wel direct [zonder VAR] dat dit hands is.
  • 8 Nov 2020 om 17:18
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:16
      Ik had het idee dat Gudmundsson de bal met hand lichtjes meenam voordat hij hem tegen de arm van Van Hecke schoot. Meer mensen dit gezien?
    Ja klopt helemaal
  • 8 Nov 2020 om 17:18
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:11
      Kan iemand anus vertellen dat je in het veld geen 1,5 meter afstand hoeft te houden.
    Wat een taalgebruik!!
  • 8 Nov 2020 om 17:16
    Ik had het idee dat Gudmundsson de bal met hand lichtjes meenam voordat hij hem tegen de arm van Van Hecke schoot. Meer mensen dit gezien?
  • 8 Nov 2020 om 17:16
    Wat een k.u.t regel ook..hoe vaak hebben we nu al een penalty tegen door een handsbal.
  • 8 Nov 2020 om 17:16
    Cadeautje, lijkt net hockey zo. Lekker mikken op het handje.
  • 8 Nov 2020 om 17:15
    Waardeloze tactiek, het is wachten op tegengoals.
  • 8 Nov 2020 om 17:15
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:13
      Lekker balletje tegen hand aanschieten. Wat blijft dit een k-regel
    Nieuw spelelement: schiet de bal zo vaak mogelijk tegen de hand aan.
  • 8 Nov 2020 om 17:15
    • Quote van 8 Nov 2020 om 17:13
      Lekker balletje tegen hand aanschieten. Wat blijft dit een k-regel
    Nieuw spelelement: schiet de bal zo vaak mogelijk tegen de hand aan.
  • 8 Nov 2020 om 17:14
    Terecht, AZ is simpelweg veel verder dan wij. Hopen op een paar counters dat is het enige wat wij kunnen doen. Maar als het zo doorgaat kan het wel eens voor rust beslist zijn.
  • 8 Nov 2020 om 17:13
    Hoe kan je hier geel voor geven? Hier kan Van Hecke niets aan doen. Nou moet hij 60 minuten met de rem er op voetballen. Belachelijk...
  • 8 Nov 2020 om 17:13
    Lekker balletje tegen hand aanschieten. Wat blijft dit een k-regel
  • 8 Nov 2020 om 17:11
    Kan iemand anus vertellen dat je in het veld geen 1,5 meter afstand hoeft te houden.
  • 8 Nov 2020 om 17:10
    Aan de bal zijn we toch nog steeds wel erg matig. Normaal gesproken is het wachten op de 0-1, maar ja, we hebben tot op heden een centraal duo wat alles weg haalt. Maar wat langer de bal houden zou niet vervelend zijn.
  • 8 Nov 2020 om 17:03
    We gaan gewoon winnen , Veerman & Veerman gaan scoren vandaag.
  • 8 Nov 2020 om 17:02
    Het is toch werkelijk bizar hoe weinig kracht / overtuiging er in de poten van Van Bergen zit? Met enige snelheid zet die Veerman voor een intikker en sta je 1-0 voor... Deze kansen krijg je niet vaak en moet je benutten. Goede loopactie, maar wederom geen rendement.
  • 8 Nov 2020 om 16:30
    Wordt zware en belangrijke wedstrijd. Hoop op 3 punten maar verwacht maximaal 1. AZ is goede ploeg en doet het vaak goed tegen SC Heerenveen.
  • 8 Nov 2020 om 16:27
    Voor 1-0 teken ik ook ;-)
  • 8 Nov 2020 om 16:22
    4-1