Van der Gijp reëel: ''Hoeveel schoot die Braziliaan er in?!''

8
Van der Gijp reëel: ''Hoeveel schoot die Braziliaan er in?!''

De ongekende 0-13 uitslag bij het duel tussen VVV-Venlo en Ajax ging afgelopen weekend de wereld over. Toch is René van der Gijp niet bang voor verhalen dat de Eredivisie hierdoor in waarde afneemt ten opzichte van buitenlandse competities.

"Weet je waar ik het niet mee eens ben? Dat nu opeens bij deze wedstrijd het Nederlandse voetbal niet meer serieus genomen wordt. Weet je wat het is? Dit is van alle tijden. Hoeveel schoot die Braziliaan erin tegen Heracles?", begint Van der Gijp lachend bij Veronica Inside. Als hij het antwoord 'zeven' van Wilfred Genee hoort, begint hij nog harder te lachen. "Dit gebeurt altijd!"

Ook na de 9-0 overwinning van SC Heerenveen op Heracles in 2007 was er kritiek, maar de oud-Heerenvener vindt het allemaal niet zo erg. "Zodra het maar een beetje in balans is. Een Vincent Janssen mislukt, die en die mislukken maar Suarez lukt, Van Nistelrooy... Zo lang dat maar een beetje in evenwicht is. Het zou vervelender zijn dat wanneer naar Engeland gaat, het niet meer goedkomt."

"Die grote clubs gaan helemaal niet kijken naar VVV, die kijken naar grote wedstrijden in de Champions League", besluit Van der Gijp. 

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 Oct 2020 om 23:38
    • Quote van 29 Oct 2020 om 19:41
      Hier was ik het grotendeels wel mee eens, maar de laatste jaren gaat het steeds minder over voetbal en steeds meer over politiek, roddels en fietsfilmpjes van Jan. Wat mij betreft zijn ze qua programma wel over het hoogtepunt heen. Studio Voetbal interesseert me ook niet veel trouwens, luister tegenwoordig liever naar podcasts.
    Toen Sigaar-Snor nog bij VI zat en de tijd daarna dat ie nog lijntjes bij VI had was het nog interessant... Nu is het achteraf praten over wedstrijden en herkauwen... Ow en humor om te lachen natuurlijk...
  • 29 Oct 2020 om 21:23
    • Quote van 29 Oct 2020 om 18:27
      Pfff, over onzin gesproken. Proef hier veel jaloezie. Wees blij dat er een lekker luchtig en soms sarcastisch programma bestaat waar de waarheid wel gezegd wordt. Niet dat politiek correcte gezwets. Heerlijk. En.....er zit een knop op de afstandsbediening.
    Sibbele is gewoon jaloers dat voor voor zijn onzin hier niet betaald krijgt ;)
    Misschien moet ie er maar gewoon mee stoppen. :p
  • 29 Oct 2020 om 19:48
    • Quote van 29 Oct 2020 om 19:41
      Hier was ik het grotendeels wel mee eens, maar de laatste jaren gaat het steeds minder over voetbal en steeds meer over politiek, roddels en fietsfilmpjes van Jan. Wat mij betreft zijn ze qua programma wel over het hoogtepunt heen. Studio Voetbal interesseert me ook niet veel trouwens, luister tegenwoordig liever naar podcasts.
    Podcasts? Nog een aanrader toevallig? ;-)
  • 29 Oct 2020 om 19:41
    • Quote van 29 Oct 2020 om 13:08
      En toch als je even door het geouwehoer heen kijkt/luistert zeggen ze heel erg zinnige dingen. Ik vind hun prettiger om naar te kijken dan een Studio Ajax, euh voetbal.
    Hier was ik het grotendeels wel mee eens, maar de laatste jaren gaat het steeds minder over voetbal en steeds meer over politiek, roddels en fietsfilmpjes van Jan. Wat mij betreft zijn ze qua programma wel over het hoogtepunt heen. Studio Voetbal interesseert me ook niet veel trouwens, luister tegenwoordig liever naar podcasts.
  • 29 Oct 2020 om 18:27
    • Quote van 29 Oct 2020 om 09:46
      Die foto bij dit artikel zegt alles. Man o man " moneydiggers puur met lulpraat". Kijk maar naar die ( dikke) nekken. Ze strijken duizenden op met onzin ...vooral de volgevreten v gijp....sorry dit moest ik even kwijt...!
    Pfff, over onzin gesproken. Proef hier veel jaloezie. Wees blij dat er een lekker luchtig en soms sarcastisch programma bestaat waar de waarheid wel gezegd wordt. Niet dat politiek correcte gezwets. Heerlijk. En.....er zit een knop op de afstandsbediening.
  • 29 Oct 2020 om 13:08
    • Quote van 29 Oct 2020 om 09:46
      Die foto bij dit artikel zegt alles. Man o man " moneydiggers puur met lulpraat". Kijk maar naar die ( dikke) nekken. Ze strijken duizenden op met onzin ...vooral de volgevreten v gijp....sorry dit moest ik even kwijt...!
    En toch als je even door het geouwehoer heen kijkt/luistert zeggen ze heel erg zinnige dingen. Ik vind hun prettiger om naar te kijken dan een Studio Ajax, euh voetbal.
  • 29 Oct 2020 om 10:22
    • Quote van 29 Oct 2020 om 09:46
      Die foto bij dit artikel zegt alles. Man o man " moneydiggers puur met lulpraat". Kijk maar naar die ( dikke) nekken. Ze strijken duizenden op met onzin ...vooral de volgevreten v gijp....sorry dit moest ik even kwijt...!
    Dat doen ze dan goed. Lekker ouwehoeren, over voetbal lullen en onzin verkopen voor een top salaris. Het is ze gegund.
  • 29 Oct 2020 om 09:46
    Die foto bij dit artikel zegt alles. Man o man " moneydiggers puur met lulpraat". Kijk maar naar die ( dikke) nekken. Ze strijken duizenden op met onzin ...vooral de volgevreten v gijp....sorry dit moest ik even kwijt...!