MATCHDAY | Jansen wijzigt elftal op één plek: Dresevic als middenvelder

179
MATCHDAY | Jansen wijzigt elftal op één plek: Dresevic als middenvelder

Na de interlandbreak staat zondagmiddag voor SC Heerenveen het uitduel met Ajax op het programma. Om 14.30 uur wordt er in de Johan Cruijff ArenA afgetrapt. 

Trainer Johnny Jansen kan tegen Ajax niet beschikken over Arjen van der Heide. De 18-jarige aanvaller ontbreekt vanwege klachten en wordt vervangen door Ibrahim Dresevic. Dit betekent dat Olivier Batista Meier een linie opschuift. Dresevic komt dan als controlerende middenvelder te spelen. 

Opstelling SC Heerenveen: Mulder; Woudenberg, Van Hecke, Bochniewicz, Floranus; Kongolo, Dresevic, J. Veerman; Batista Meier, H. Veerman, Van Bergen

Wissels: Kroesen, Bekkema, Fernandez, Dewaele, Hajal, Llanez, Nygren, Driouech

Opstelling Ajax: Onana; Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico; Kudus, Klaassen, Gravenberch; Neres, Traoré, Tadic

Wissels: Stekelenburg, Scherpen, Álvarez, Klaiber, Huntelaar, Promes, Ekkelenkamp, Martinez, Antony

179 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Oct 2020 om 16:52
    • Quote van 19 Oct 2020 om 16:46
      Beter met wijsheid de discussie aangaan dan elkaar voor alles uitmaken.
    Het mirakel spreekt
  • 19 Oct 2020 om 16:46
    • Quote van 18 Oct 2020 om 22:13
      Zegt de wijze oude man
    Beter met wijsheid de discussie aangaan dan elkaar voor alles uitmaken.
  • 19 Oct 2020 om 10:34
    • Quote van 18 Oct 2020 om 16:49
      Zo is het maar net. De makke schapen hier op het forum vergoeilijken alles, zullen diezelfde 'supporters' zijn die klappen als de neuzen een goal maken in het ALS...
    Precies!...ik ga er maar niet eens meer op in .Uitgezonderd even op Lukie ( die het "zogenaamd") niet snapt. Het is wat Obimus zegt een ándere mening en respect is hier volledig uit den boze.
  • 18 Oct 2020 om 22:13
    • Quote van 18 Oct 2020 om 21:41
      Heeft niets met de geloof maar respect voor elkaars mening.
    Zegt de wijze oude man
  • 18 Oct 2020 om 21:41
    • Quote van 18 Oct 2020 om 20:16
      Amen
    Heeft niets met de geloof maar respect voor elkaars mening.
  • 18 Oct 2020 om 20:16
    • Quote van 18 Oct 2020 om 19:53
      Wat een onzinnige niveau loze discussies. Woordgebruik en elkaar voor alles en wat uitmaken. Ga discussiëren op een normale wijze en haal er niet van allebij wat niets bijdraagt aan deze site.
    Amen
  • 18 Oct 2020 om 19:53
    Wat een onzinnige niveau loze discussies. Woordgebruik en elkaar voor alles en wat uitmaken. Ga discussiëren op een normale wijze en haal er niet van allebij wat niets bijdraagt aan deze site.
  • 18 Oct 2020 om 18:45
    Haha, Foppe gaat mij even vertellen dat ik me moet verdiepen in het spel. Een kleuter die een volwassene gaat vertellen hoe hij moet lezen....In de mand jongen!
  • 18 Oct 2020 om 18:11
    • Quote van 18 Oct 2020 om 18:04
      Jammer voor jou dan...helaas.
    Waarom jammer nu snap ik er helemaal niks meer van. jij ook!!
  • 18 Oct 2020 om 18:04
    • Quote van 18 Oct 2020 om 17:35
      Snap je nog steeds niet
    Jammer voor jou dan...helaas.
  • 18 Oct 2020 om 17:35
    • Quote van 18 Oct 2020 om 17:16
      Precies wat er staat....maar houd je niet van de domme jij snapt om de drommel wel wat er bedoelt wordt.
    Snap je nog steeds niet
  • 18 Oct 2020 om 17:35
    • Quote van 18 Oct 2020 om 17:15
      Wat is jouw hoogst genoten opleiding? Even controleren voordat ik een antwoord geef.
    Opleiding!!! moet ik even in mijn kast kijken het is al weer zo n tijd geleden dat iemand daar naar vroeg waar moet ik naar toe mailen
  • 18 Oct 2020 om 17:16
    • Quote van 18 Oct 2020 om 16:50
      Wat wil je nou eingelijk zeggen
    Precies wat er staat....maar houd je niet van de domme jij snapt om de drommel wel wat er bedoelt wordt.
  • 18 Oct 2020 om 17:15
    • Quote van 18 Oct 2020 om 16:50
      Wat wil je nou eingelijk zeggen
    Wat is jouw hoogst genoten opleiding? Even controleren voordat ik een antwoord geef.
  • 18 Oct 2020 om 17:10
    • Quote van 18 Oct 2020 om 17:03
      Makke schapen als Foppe en Kevin hebben dezelfde mentaliteit als de spelers. Kijk eens hoe ze gespeeld hebben man. Nul agressie, nul druk en nul durf. Schijtbakkenvoetbal. Als ze strijden mogen ze wat mij betreft met 6-0 verliezen. Ik heb het bij niemand gezien. En dan commentaar hebben op mensen die hier commentaar op hebben. Lachwekkende kinderen.
    Jij bent pas lachwekkend. Toen Heerenveen bovenaan stond kwam je hier niet. Maar nu ze 1 keer met 5-1 verliezen wel weer. Opvallend.

    Tevens zou je eens wat beter kunnen verdiepen in het spelletje zelf. Druk zetten, agressie. Dat zijn allemaal losse en loze woorden. Als een elftal makkelijk voetbalt dan kun je geen druk zetten en alleen op zijn Woudenbergs agressief zijn. Dus rode kaarten voor niks.
    Echt, ik vraag me af of bepaalde fans zelf wel eens gevoetbald hebben. Op sommige dagen lukt alles en op sommige niks. Druk zetten als men er makkelijk onderuit voetbalt is enorm zinloos. Dat begrijpen e pupillen nog.
  • 18 Oct 2020 om 17:07
    • Quote van 18 Oct 2020 om 16:49
      Zo is het maar net. De makke schapen hier op het forum vergoeilijken alles, zullen diezelfde 'supporters' zijn die klappen als de neuzen een goal maken in het ALS...
    Ten eerste: waarom neuzen? Wat voor antisemitisch scheldwoord is dat nou weer? Zijn sommigen mensen alhier zo ver gezakt?
    Ten tweede: Ik vergoelijk een 5-1 tegen een veel grotere en betere club inderdaad. Maar zal nooit gaan applaudisseren voor de goal van een andere club.
    Dus niet zo generaliseren. Alsof je een echte supporter bent als je negatief bent en alles gebruikt om maar negatief te zijn. Maar als Heerenveen bovenaan staat dan hoor je bepaalde negatievelingen niet.
  • 18 Oct 2020 om 17:03
    Makke schapen als Foppe en Kevin hebben dezelfde mentaliteit als de spelers. Kijk eens hoe ze gespeeld hebben man. Nul agressie, nul druk en nul durf. Schijtbakkenvoetbal. Als ze strijden mogen ze wat mij betreft met 6-0 verliezen. Ik heb het bij niemand gezien. En dan commentaar hebben op mensen die hier commentaar op hebben. Lachwekkende kinderen.
  • 18 Oct 2020 om 16:51
    • Quote van 18 Oct 2020 om 16:37
      Doe eens normaal man, zeikerd. Het is tegen Ajax dat ze met 5-1 zijn afgedroogd. Waaronder twee strafschoppen die tegen een andere club misschien niet gegeven waren. En het is zoals anderen hier al zeggen: Toen Heerenveen bovenaan stond zagen we je niet, nu wel. Hoor je niet dertig kilometer verderop je gal te spuwen?
    Och och laat ze toch, niet alles hoeft positief te zijn. Heerenveen was gewoon slecht incl coach met zijn 2 wissels. Beetje meer strijd zoals FC Groningen tegen Ajax was beter geweest dan achteruit lopen.
  • 18 Oct 2020 om 16:50
    • Quote van 18 Oct 2020 om 16:28
      Heeft denk ik niets met individuele spelers te maken.. maar puur het plan.. als je 3-0 achter staat, dan verwacht je wel een plan B of C.. maar dit was de hele wedstrijd éénrichtingsverkeer.
    Jawel hoor, want jongens als Dresevic en Floranus hadden echt hun dag niet. Al denk je altijd bij die eerstgenoemde dat hij zelf wel vindt dat de hij de wedstrijd onder controle heeft. Bij de laatste goal wordt overigens ook op 3 meter verdedigd.
  • 18 Oct 2020 om 16:50
    • Quote van 18 Oct 2020 om 16:40
      "Onderbouwde mening "...de héle week zie ik al berichten in de pers hier , vanuit technische staf oa van Janssen Dat we geen kans hebben tegen adam . Op voorhand jezelf verliezer noemen!? Ja dan krijg je zo'n wedstrijd en verlies je ook...dat blijkt.
    Wat wil je nou eingelijk zeggen
  • 18 Oct 2020 om 16:49
    • Quote van 18 Oct 2020 om 16:40
      "Onderbouwde mening "...de héle week zie ik al berichten in de pers hier , vanuit technische staf oa van Janssen Dat we geen kans hebben tegen adam . Op voorhand jezelf verliezer noemen!? Ja dan krijg je zo'n wedstrijd en verlies je ook...dat blijkt.
    Zo is het maar net. De makke schapen hier op het forum vergoeilijken alles, zullen diezelfde 'supporters' zijn die klappen als de neuzen een goal maken in het ALS...
  • 18 Oct 2020 om 16:46
    • Quote van 18 Oct 2020 om 16:40
      "Onderbouwde mening "...de héle week zie ik al berichten in de pers hier , vanuit technische staf oa van Janssen Dat we geen kans hebben tegen adam . Op voorhand jezelf verliezer noemen!? Ja dan krijg je zo'n wedstrijd en verlies je ook...dat blijkt.
    Wat een onzin weer. Sorry hoor, denk je echt dat ze wel een kans maakten als ze zeiden "we gaan winnen"? Dan was je er ook met 5-1 afgegaan en dan was je verweten dat je hoogmoedig was. Nu blijven ze lekker nuchter en nederig. Niks mis mee.
    Sommige mensen hier zouden eens wat psychologie moeten studeren, dit is namelijk psychologie van de koude grond, onbewezen squatch.
    Ajax heeft een beter elftal, een grotere club, meer jongens met ervaring. Dus grotere kans om te winnen. En dat Jansen zich aanpast aan de tegenstander is niet erg. Zo groot was de aanpassing nou ook weer niet (wel in formatie, niet in speelwijze) want Heerenveen speelt al het hele seizoen vanuit de omschakeling. Beter het zo proberen dan "lekker meevoetballen" en er alsnog dik afgaan. De 1-0 viel gewoon veel te snel. Mede door beroerd individueel meeverdedigen (lees: niet verdedigen) van Floranus. Ook nog twee strafschoppen tegen, dan zit het je gewoon niet mee. En dan verlies je. Klaar, op naar Emmen thuis.
  • 18 Oct 2020 om 16:40
    • Quote van 18 Oct 2020 om 16:35
      Ajax heeft meer kwaliteit 1 speler van ajax heeft meer waarde dan de hele selectie van hveen denk eerst na voordat je een goede onderbouwde mening geeft.
    "Onderbouwde mening "...de héle week zie ik al berichten in de pers hier , vanuit technische staf oa van Janssen Dat we geen kans hebben tegen adam . Op voorhand jezelf verliezer noemen!? Ja dan krijg je zo'n wedstrijd en verlies je ook...dat blijkt.
  • 18 Oct 2020 om 16:37
    • Quote van 18 Oct 2020 om 16:23
      Iedereen heeft gefaald! Staf en spelers. Geen enkele intentie gezien om te winnen. Heeft niks met topsport te maken. Deze mentaliteit en ploeg verdient ook geen publiek. Lege tribunes is wat ze toebehoren !
    Doe eens normaal man, zeikerd. Het is tegen Ajax dat ze met 5-1 zijn afgedroogd. Waaronder twee strafschoppen die tegen een andere club misschien niet gegeven waren. En het is zoals anderen hier al zeggen: Toen Heerenveen bovenaan stond zagen we je niet, nu wel. Hoor je niet dertig kilometer verderop je gal te spuwen?
  • 18 Oct 2020 om 16:35
    • Quote van 18 Oct 2020 om 16:23
      Iedereen heeft gefaald! Staf en spelers. Geen enkele intentie gezien om te winnen. Heeft niks met topsport te maken. Deze mentaliteit en ploeg verdient ook geen publiek. Lege tribunes is wat ze toebehoren !
    Ajax heeft meer kwaliteit 1 speler van ajax heeft meer waarde dan de hele selectie van hveen denk eerst na voordat je een goede onderbouwde mening geeft.
  • 18 Oct 2020 om 16:32
    Jammer volgende keer beter
  • 18 Oct 2020 om 16:29
    Prutsers
  • 18 Oct 2020 om 16:28
    Heeft denk ik niets met individuele spelers te maken.. maar puur het plan.. als je 3-0 achter staat, dan verwacht je wel een plan B of C.. maar dit was de hele wedstrijd éénrichtingsverkeer.
  • 18 Oct 2020 om 16:25
    • Quote van 18 Oct 2020 om 16:19
      Je hoeft niet veel verstand van voetballen te hebben om te zien dat dit middenveld hopeloos gefaald heeft vanmiddag.
    Meer deze opstelling denk ik. Volgende keer weer lekker van jezelf uitgaan en niet bang gaan spelen tegen een Ajax. Gewoon lekker voetballend proberen. En als dat niet lukt dan kan je nog altijd veranderen qua speelstijl. Nygren viel prima in vond ik overigens.
  • 18 Oct 2020 om 16:25
    • Quote van 18 Oct 2020 om 16:23
      Iedereen heeft gefaald! Staf en spelers. Geen enkele intentie gezien om te winnen. Heeft niks met topsport te maken. Deze mentaliteit en ploeg verdient ook geen publiek. Lege tribunes is wat ze toebehoren !
    Eens dat het verschrikkelijk slecht was, maar god wat ben jij verschrikkelijk vervelend. Weken ben je hier bij wedstrijden niet te vinden en nu na een slechte pot tegen Ajax heb je ongeveer de meeste berichten in dit topic. Wees er óf altijd heel vaak óf ga lekker naar een andere club toe. Van mensen als jij wordt niemand vrolijk.
  • 18 Oct 2020 om 16:23
    Iedereen heeft gefaald! Staf en spelers. Geen enkele intentie gezien om te winnen. Heeft niks met topsport te maken. Deze mentaliteit en ploeg verdient ook geen publiek. Lege tribunes is wat ze toebehoren !
  • 18 Oct 2020 om 16:19
    Je hoeft niet veel verstand van voetballen te hebben om te zien dat dit middenveld hopeloos gefaald heeft vanmiddag.
  • 18 Oct 2020 om 16:19
    Dresevic mooie vrije trap. Over 10 mtr naar verkeerde kleur. Enfin, maar heel snel vergeten deze pot.
  • 18 Oct 2020 om 16:18
    Stelletje makke lammetjes. Niemand neemt initiatief. Ben ook benieuwd wanneer Jansen eindelijk doorheeft dat Floranus en Van Bergen niets te zoeken hebben in de basis.
  • 18 Oct 2020 om 16:17
    Dresevic ook maar weer mee stoppen. Levert de bal zomaar in en achterin ligt het totaal open.
  • 18 Oct 2020 om 16:12
    5-3-2 werkt alleen als je voetballende backs hebt. Die hebben wij simpelweg niet dus weet je dat je dan voetballend simpelweg niks kan brengen. Dan moet je op de nul spelen maar dat kan je dan na 5 min al overboord gooien. Omdat je nauwelijks de bal hebt komt Ajax 90 min lang op je af, ja dan weet je gewoon dat je meerdere goals tegen gaat krijgen. Tactisch niet heel sterk als je het mij vraagt.
  • 18 Oct 2020 om 16:11
    Is Floranus zwakbegaafd ofzo? Het enige wat hij doet is op 3/4 meter afstand kijken wat zijn tegenstander doet. Doordekken?? En de TS leert het hem blijkbaar ook niet. Jij doet het al het hele seizoen namelijk.
  • 18 Oct 2020 om 16:06
    • Quote van 18 Oct 2020 om 16:03
      Stop maar, hier heb je toch godverdomme helemaal niks aan. Domme domme domme lui. Wat een spelers. Je geeft gewoon 2 keer een cadeautje weg. Dan kan je de wedstrijd net zo goed formeel afdoen! Einde verhaal wat mij voor zowel floranus als kongolo. Als je zo dom bent flikker dan maar op!
    Helemaal mee eens.
  • 18 Oct 2020 om 16:03
    Stop maar, hier heb je toch godverdomme helemaal niks aan. Domme domme domme lui. Wat een spelers. Je geeft gewoon 2 keer een cadeautje weg. Dan kan je de wedstrijd net zo goed formeel afdoen! Einde verhaal wat mij voor zowel floranus als kongolo. Als je zo dom bent flikker dan maar op!
  • 18 Oct 2020 om 16:02
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:57
      Nou vasthouden dan ga je in ieder geval niet helemaal beschamend van het veld af. Maar ergens heb ik het gevoel dat Ajax zo heel snel 4-1 maakt. Hoop dat ik ongelijk heb.
    Maar helaas kwam mijn gevoel toch weer uit. Zo typisch Heerenveen. Je wordt er soms knettergek van.
  • 18 Oct 2020 om 16:01
    • Quote van 18 Oct 2020 om 16:01
      Dom verdedigen....
    Precies. Fuckin hell er is een var, waarom verdedig je dan zo?!
  • 18 Oct 2020 om 16:01
    • Quote van 18 Oct 2020 om 16:01
      Dom verdedigen....
    Bedoel meer dat ie zelf geen beslissingen durft te nemen en altijd kuipers vraagt
  • 18 Oct 2020 om 16:01
    Terechte pengel
  • 18 Oct 2020 om 16:01
    Zo onnodig dit
  • 18 Oct 2020 om 16:01
    • Quote van 18 Oct 2020 om 16:00
      Zwakke var
    Dom verdedigen....
  • 18 Oct 2020 om 16:01
    Nou daar komt de 2e penalty
  • 18 Oct 2020 om 16:00
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:53
      Sorry hoor, maar je bent niet goed wijs. Alsof profs geen spanning kunnen voelen. Misschien eens wat boeken lezen over dit soort onderwerpen?
    Spanning....is geen bekerfinale hoor. Heeft alles met over mijn lijk mentaliteit te maken. Las ik ergens......
  • 18 Oct 2020 om 16:00
    Zwakke var
  • 18 Oct 2020 om 15:59
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:57
      Ze zijn juist in gesprek voor het openbreken van het contract. ;)
    Ja sterk spul verkopen ze in Heerenveen en omstreken. Je moet toch zwaar aan de drugs zitten wil je floranus goed genoeg vinden.
  • 18 Oct 2020 om 15:58
    Dat zal meer zijn om een transfersom te vangen. Ook binnen de club is men niet onverdeeld enthousiast over Floranus als verdediger.
  • 18 Oct 2020 om 15:57
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:34
      Janmaat halen als ervaren rechter verdediger. Floranus kan niet op dit niveau.
    Ze zijn juist in gesprek voor het openbreken van het contract. ;)
  • 18 Oct 2020 om 15:57
    3-3
  • 18 Oct 2020 om 15:57
    Nou vasthouden dan ga je in ieder geval niet helemaal beschamend van het veld af. Maar ergens heb ik het gevoel dat Ajax zo heel snel 4-1 maakt. Hoop dat ik ongelijk heb.
  • 18 Oct 2020 om 15:55
    Veerman...3-1
  • 18 Oct 2020 om 15:53
    Het geloof dat er iets te winnen was is er letterlijk geen seconde geweest. Vanaf de aftrap was het afwachten, reageren en achter Ajax aan lopen. Jammer maar het is niet anders.
  • 18 Oct 2020 om 15:53
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:48
      Hou op met je spanning. Zijn gvd profs hoor. Kijk hoe die ajax spelers verdedigen en er bovenop zitten. Juist dat te laat bij je man zijn is wel heel naïef. Tuurlijk is Ajax beter en heeft meer kwaliteit maar vecht dan tenminste...
    Sorry hoor, maar je bent niet goed wijs. Alsof profs geen spanning kunnen voelen. Misschien eens wat boeken lezen over dit soort onderwerpen?
  • 18 Oct 2020 om 15:48
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:42
      Ik denk dat men zich vergist qua inzet tonen. Het lijkt zo, omdat ze steeds een stapje te laat zijn. Dan heb je geen druk op de bal en loop je achter de feiten aan. Maar geen 1 speler zal de bus uit zijn gegaan met het idee "lekker potje voetballen, niet mee verdedigen". Misschien is het wel spanning, dat doet wat met de benen. Lekker makkelijk oordelen vanaf de bank met een zakje chips.

    Hou op met je spanning. Zijn gvd profs hoor. Kijk hoe die ajax spelers verdedigen en er bovenop zitten. Juist dat te laat bij je man zijn is wel heel naïef. Tuurlijk is Ajax beter en heeft meer kwaliteit maar vecht dan tenminste...
  • 18 Oct 2020 om 15:46
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:09
      Dit kan alleen bij SC Heerenveen. Slappe zooi. Speel je voor de koppositie en loop je als slappe mieten over het veld. Ze hebben het voor de wedstrijd al opgegeven. Ik ga wat anders doen. Ze huppelen nog maar even lekker door. Prutsers.
    Ga je nou nog wat anders doen of niet?
  • 18 Oct 2020 om 15:44
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:38
      Eens, Dresevic moet als “extra” verdediger rug dekking geven, maar huppelt maar wat rond, 3 e goal loopt zijn man door en scoort
    Dat gebeurt hem heel erg vaak. Aan de bal straalt hij veel vertrouwen uit, maar heeft wel altijd een echte verdediger naast hem nodig.
  • 18 Oct 2020 om 15:42
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:38
      Nee, tegen Utrecht speelden we een goede pot. We pakten de punten maar volledig onverdiend. Andere potjes ook te vaak matig spel. Daar loop je tegen Ajax vol tegenaan. En dan ook geen inzet tonen....tsja....dan weet je waar de eindstand naar toe gaat.
    Ik denk dat men zich vergist qua inzet tonen. Het lijkt zo, omdat ze steeds een stapje te laat zijn. Dan heb je geen druk op de bal en loop je achter de feiten aan. Maar geen 1 speler zal de bus uit zijn gegaan met het idee "lekker potje voetballen, niet mee verdedigen". Misschien is het wel spanning, dat doet wat met de benen. Lekker makkelijk oordelen vanaf de bank met een zakje chips.

  • 18 Oct 2020 om 15:41
    Nou ze komen echt met een hele andere houding uit de kleedkamer...
  • 18 Oct 2020 om 15:41
    Aanvallend zijn we ook zeer zwak. Batista heeft nog geen wedstrijd echt iets laten zien. En grote vriend Henk blijft een houten Klaas. We zijn tot nog toe goed weggekomen in wedsrijden maar we zijn er aanvallend niet betet op geworden.
  • 18 Oct 2020 om 15:40
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:31
      Allemaal leuk dat iedereen alles op Floranus afschuift, maar hij staat niet als enige te schutteren. Mulder ziet er ook niet goed uit en Dresevic springt ook alleen maar weg voor de bal bij de goals. Dresevic is ook niet iemand die het voortouw neemt in wedstrijden waar strijd vereist is.
    Mee eens, Mulder ook niet echt sterk. Oogt angstig. Zeker vergeleken met zijn overbuurman, die op alles duikt.
  • 18 Oct 2020 om 15:39
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:30
      Mannen, het gaat hier om Ajax. Die hebben op papier spelers in het veld staan die meer waard zijn dan onze hele selectie. Heerenveen heeft een begroting van 11 miljoen, Ajax van 110 miljoen.

      Het is niet gek dat je hier verliest.
    Natuurlijk niet. Maar je kan wel meer doen dan je nu doet.
  • 18 Oct 2020 om 15:38
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:22
      Dat is natuurlijk bullshit. Utrecht is een zeer fatsoenlijke tegenstander en je ziet ook dat VVV en Fortuna taaie ploegen zijn en ook WillemII is zeker niet slecht.

      Vandaag laat je je weer hopeloos aftroeven, maar waarom moet je dan eerdere prestaties tenietdoen? Dat vind ik echt negatief gezeik.

      Verder JJ ook falend vandaag. Speel je 532, maar je backs snappen dit systeem niet en voegen aanvallend niks toe. Daarnaast staan ze achterin vooral naar elkaar te kijken.

    Nee, tegen Utrecht speelden we een goede pot. We pakten de punten maar volledig onverdiend. Andere potjes ook te vaak matig spel. Daar loop je tegen Ajax vol tegenaan. En dan ook geen inzet tonen....tsja....dan weet je waar de eindstand naar toe gaat.
  • 18 Oct 2020 om 15:38
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:31
      Allemaal leuk dat iedereen alles op Floranus afschuift, maar hij staat niet als enige te schutteren. Mulder ziet er ook niet goed uit en Dresevic springt ook alleen maar weg voor de bal bij de goals. Dresevic is ook niet iemand die het voortouw neemt in wedstrijden waar strijd vereist is.
    Eens, Dresevic moet als “extra” verdediger rug dekking geven, maar huppelt maar wat rond, 3 e goal loopt zijn man door en scoort
  • 18 Oct 2020 om 15:38
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:33
      Dus andere eredivisieploegen hebben een betere rechtsback? Bijzonder dat Floranus ook mee mag doen met Jong Oranje.
    Dat is ook echt armoede. Floranus heeft soms een goede fanatieke wedstrijd, maar ook vaak rare fratsen. Dat blijft een beetje bij hem hangen helaas.
  • 18 Oct 2020 om 15:35
    Tuurlijk mag je hier verliezen. Het gaat erom dat je het gras opvreet. En ze lopen er als makke lammen bij.....Waarom zijn ze in de bus gestapt?
  • 18 Oct 2020 om 15:34
    Janmaat halen als ervaren rechter verdediger. Floranus kan niet op dit niveau.
  • 18 Oct 2020 om 15:33
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:30
      Oneens Floranus is nauwelijks Eredivisie niveau. Dekt op grote afstand speelt in de opbouw alles naar achteren en staat vaak verkeerd. Slim dan Ajax om alles over links te laten lopen. Maar taktisch ook zwak van Heerenveen om daar niet meer rugdekking te geven.
    Dus andere eredivisieploegen hebben een betere rechtsback? Bijzonder dat Floranus ook mee mag doen met Jong Oranje.
  • 18 Oct 2020 om 15:31
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:23
      Goddank. Pauze. Ben benieuwd uit welk kraantje Heerenveen na de rust gaat tappen. Als Floranus er nog instaat, is JJ ongeloofwaardig. Floranus kan het niveau gewoon niet aan. Komt gewoon tekort. Leuke wisselspeler.
    Allemaal leuk dat iedereen alles op Floranus afschuift, maar hij staat niet als enige te schutteren. Mulder ziet er ook niet goed uit en Dresevic springt ook alleen maar weg voor de bal bij de goals. Dresevic is ook niet iemand die het voortouw neemt in wedstrijden waar strijd vereist is.
  • 18 Oct 2020 om 15:30
    Mannen, het gaat hier om Ajax. Die hebben op papier spelers in het veld staan die meer waard zijn dan onze hele selectie. Heerenveen heeft een begroting van 11 miljoen, Ajax van 110 miljoen.

    Het is niet gek dat je hier verliest.
  • 18 Oct 2020 om 15:30
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:26
      Een aantal hebben maar hoge verwachtingen vandaag. En Floranus is een prima verdediger voor een middenmoter als Heerenveen.
    Oneens Floranus is nauwelijks Eredivisie niveau. Dekt op grote afstand speelt in de opbouw alles naar achteren en staat vaak verkeerd. Slim dan Ajax om alles over links te laten lopen. Maar taktisch ook zwak van Heerenveen om daar niet meer rugdekking te geven.
  • 18 Oct 2020 om 15:26
    Een aantal hebben maar hoge verwachtingen vandaag. En Floranus is een prima verdediger voor een middenmoter als Heerenveen.
  • 18 Oct 2020 om 15:25
    In de rust de handtasjes maar even bekijken....Man, hoe bestaat dat je je zo laat aftroeven. Gebrek aan mannelijkheid en mentaliteit. En de staf heeft gefaald.
  • 18 Oct 2020 om 15:25
    We hebben ook de pech dat Ajax nu wel gedreven is en een logische opstelling heeft met betere spelers dan tegen Groningen.
  • 18 Oct 2020 om 15:24
    Inzet van Woudenberg verdiend een dikke voldoende! Van Bergen werkt ook kneiterhard, nu de andere 9 nog!
  • 18 Oct 2020 om 15:23
    Goddank. Pauze. Ben benieuwd uit welk kraantje Heerenveen na de rust gaat tappen. Als Floranus er nog instaat, is JJ ongeloofwaardig. Floranus kan het niveau gewoon niet aan. Komt gewoon tekort. Leuke wisselspeler.
  • 18 Oct 2020 om 15:22
    Hoop dat Jansen hier van leert. Tot nu toe logisch neergezet, maar vandaag een gigantische fout om met deze opstelling te beginnen. Waarschijnlijk had je anders ook wel verloren, maar 2 goals (en eigenlijk ook de penalty) komen van die linkerkant van Ajax en de rechterkant van Heerenveen. Vrijwel alle overige serieuze dreiging ook.
  • 18 Oct 2020 om 15:22
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:14
      Vrees dat je gelijk hebt. Dit is eerste fatsoenlijke tegenstander en we zijn VOLLEDIG kansloos en dan gaan de mouwen ook nogeens niet omhoog.....
    Dat is natuurlijk bullshit. Utrecht is een zeer fatsoenlijke tegenstander en je ziet ook dat VVV en Fortuna taaie ploegen zijn en ook WillemII is zeker niet slecht.

    Vandaag laat je je weer hopeloos aftroeven, maar waarom moet je dan eerdere prestaties tenietdoen? Dat vind ik echt negatief gezeik.

    Verder JJ ook falend vandaag. Speel je 532, maar je backs snappen dit systeem niet en voegen aanvallend niks toe. Daarnaast staan ze achterin vooral naar elkaar te kijken.

  • 18 Oct 2020 om 15:21
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:17
      Ik weet niet waar jij zit te kijken, maar dit is Leo Driessen. Een prima commentator, behalve dan "op papier hadden ze met 5-0 gewonnen".. En dat een paar keer herhalen, alsof het een goede grap is.
      Die handsregels zijn inderdaad om te lachen. Een beetje zoals dat bij hockey is, beetje mikken op het voetje. En in het voetbal op de arm. Zo kan je niet bewegen in het zestienmetergebied.



    Vergeef het me voor de foute achternaam ;-) hij haalt de namen ook wel eens door elkaar haha. Al is het zijn beroep.
  • 18 Oct 2020 om 15:21
    Slappe zakken!!! De messen zijn weer eens bot. Bah standaard als makke schapen naar de slachtbank tegen de neuzen!
  • 18 Oct 2020 om 15:21
    5-3-2.... goed idee
  • 18 Oct 2020 om 15:20
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:18
      Dat hij bijv de Heerenveen spelers niet uit elkaar kan houden en bij Ajax spelers alles, incl historie, perfect weet.
    Daarnaast is hij niet objectief. Heerenveen heeft een somber uitshirt volgens hem, lees je even in. Iedere bal van Ajax is “een perfecte steekpass” en bij ons is het “een diepte bal”.
  • 18 Oct 2020 om 15:18
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:16
      Met welk commentaar ben je het niet eens dan?
    Dat hij bijv de Heerenveen spelers niet uit elkaar kan houden en bij Ajax spelers alles, incl historie, perfect weet.
  • 18 Oct 2020 om 15:17
    Topsport mentaliteit ontbreekt al enige jaren. JJ straks weer lachend voor de camera! Inzet en strijd kan iedereen leveren. Maar de heren sjokken wat rond en zien het gelaten aan. De backs zijn al jaren drama en toch blijven ze altijd staan, soms met een redelijk wedstrijd maar vak een zesje of daaronder. En een zesje is bij Heerenveen gewoon top!
  • 18 Oct 2020 om 15:17
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:12
      Redmer, voor de 10 keer mis: VAR & handregels & Leo Oldenburger. O, en de mentaliteit van de spelers.
    Ik weet niet waar jij zit te kijken, maar dit is Leo Driessen. Een prima commentator, behalve dan "op papier hadden ze met 5-0 gewonnen".. En dat een paar keer herhalen, alsof het een goede grap is.
    Die handsregels zijn inderdaad om te lachen. Een beetje zoals dat bij hockey is, beetje mikken op het voetje. En in het voetbal op de arm. Zo kan je niet bewegen in het zestienmetergebied.



  • 18 Oct 2020 om 15:17
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:12
      Dat kun je er toch wel inbrengen? Of is dat niet stijl van JJ?
    Ja lijkt mij wel. Of een weekje bivak met G.J. Verbeek. Ze laten allemaal tegelijk hun koppen hangen. Snap niet dat Floranus eruit wordt gehaald. Die loopt erbij alsof hij net uit zijn nest is.
  • 18 Oct 2020 om 15:16
    Dat is Leo Driessen. Telstar fan.
  • 18 Oct 2020 om 15:16
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:10
      Hij heeft seizoenskaart voor Ajax.....dat je het maar weet...
    Met welk commentaar ben je het niet eens dan?
  • 18 Oct 2020 om 15:15
    Floranus ontbinden en die Neygren er maar in. Alles of niks. Ik verwacht niks.
  • 18 Oct 2020 om 15:14
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:11
      We gaan er meestal met dikke cijfers af in Amsterdam. Zo verrassend is dit niet. We zijn minder ver dan de punten doen vermoeden. Zat ook niet tegen tot nu toe.
    Vrees dat je gelijk hebt. Dit is eerste fatsoenlijke tegenstander en we zijn VOLLEDIG kansloos en dan gaan de mouwen ook nogeens niet omhoog.....
  • 18 Oct 2020 om 15:12
    Redmer, voor de 10 keer mis: VAR & handregels & Leo Oldenburger. O, en de mentaliteit van de spelers.
  • 18 Oct 2020 om 15:12
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:09
      Vechtlust en strijden om elke meter.
    Dat kun je er toch wel inbrengen? Of is dat niet stijl van JJ?
  • 18 Oct 2020 om 15:12
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:09
      Vechtlust en strijden om elke meter.
    Dat kun je er toch wel inbrengen? Of is dat niet stijl van JJ?
  • 18 Oct 2020 om 15:11
    Die floranus kan aan het zuurstof volgens mij, niet vooruit branden. Doet werkelijk alles verkeerd wat je verkeerd kan doen. 3 goals tegen 3 keer over die kant. Toeval? Denk het niet!
  • 18 Oct 2020 om 15:11
    We gaan er meestal met dikke cijfers af in Amsterdam. Zo verrassend is dit niet. We zijn minder ver dan de punten doen vermoeden. Zat ook niet tegen tot nu toe.
  • 18 Oct 2020 om 15:10
    • Quote van 18 Oct 2020 om 14:55
      Die comentator gelijk in ruilen voor een ander
    Hij heeft seizoenskaart voor Ajax.....dat je het maar weet...
  • 18 Oct 2020 om 15:09
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:07
      Wordt weer ouderwets slap verdedigd. Wat kan Groningen wel dat wij niet kunnen??
    Vechtlust en strijden om elke meter.
  • 18 Oct 2020 om 15:09
    Haal floranud maar uit zijn lijden is voor iedereen beter
  • 18 Oct 2020 om 15:09
    Dit kan alleen bij SC Heerenveen. Slappe zooi. Speel je voor de koppositie en loop je als slappe mieten over het veld. Ze hebben het voor de wedstrijd al opgegeven. Ik ga wat anders doen. Ze huppelen nog maar even lekker door. Prutsers.
  • 18 Oct 2020 om 15:09
    Exit JJ!!
  • 18 Oct 2020 om 15:09
    Slaat allemaal nergens op dat slappe verdedigen. Gooi de beuk er eens in. Floranus al verantwoordelijk voor 2 doelpunten, die dekt echt op 6 meter.
  • 18 Oct 2020 om 15:09
    Nou één voordeel, de moeilijkste wedstrijd van het jaar hebben we straks gehad. Hopelijk verandert er straks wel wat want anders ga je er met minstens 6-0 af. Zelf scoren zou ook wel leuk zijn, en iets van voetbal laten zien. Meer lef tonen
  • 18 Oct 2020 om 15:09
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:07
      Wordt weer ouderwets slap verdedigd. Wat kan Groningen wel dat wij niet kunnen??
    Niks? Staan gewoon 4 punten los toch? Haha
  • 18 Oct 2020 om 15:08
    Schijtbakken voetbal met een waardeloze tactiek!
  • 18 Oct 2020 om 15:07
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:03
      Draai jij maar eens zo weg met je handen naast je lichaam. Neemt niet weg dat het onnozel is hoe Floranud wegdraait, lijkt wel bang voor de bal, bij eerste tegendoelpunt ook al.
    Precies, en doelpunt 3 komt ook door deze belachelijke handsregel. Ook daar draaien 2 man zich weg.
  • 18 Oct 2020 om 15:07
    Wordt weer ouderwets slap verdedigd. Wat kan Groningen wel dat wij niet kunnen??
  • 18 Oct 2020 om 15:07
    Oh nee...deze tactiek tegen topclubs/ajax, het is en blijft toch elke keer weer pijnlijk. Niet zelf voetballen en terug trekken op eigen helft en dan alsnog de goals om je oren krijgen.
  • 18 Oct 2020 om 15:07
    Een ouderwetse 4-0 straks
  • 18 Oct 2020 om 15:06
    Wordt 6 of 7 -0 ... dramatisch verdedigen.
  • 18 Oct 2020 om 15:06
    Waarom houdt Mulder in
  • 18 Oct 2020 om 15:06
    Huilen met de pet op
  • 18 Oct 2020 om 15:06
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:03
      Draai jij maar eens zo weg met je handen naast je lichaam. Neemt niet weg dat het onnozel is hoe Floranud wegdraait, lijkt wel bang voor de bal, bij eerste tegendoelpunt ook al.
    Criterium is waar de bal komt. Isnop de arm. Dus penalty
  • 18 Oct 2020 om 15:03
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:00
      Jawel. Bal komt op de arm. Maakt niet uit of hij dat wel of niet met opzet doet of wel of niet ziet. Terechte pennel maar belachelijk dat het 2 min kost km dat te constateren
    Draai jij maar eens zo weg met je handen naast je lichaam. Neemt niet weg dat het onnozel is hoe Floranud wegdraait, lijkt wel bang voor de bal, bij eerste tegendoelpunt ook al.
  • 18 Oct 2020 om 15:03
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:02
      Er heerst gewoon wederom geen topsportmentantaliteit. Schijtbroeken bij de technische staf. Speel je eigen spel en speel 4-3-3. Nee hoor. Jansen heeft de broek al vol voor de wedstrijd.
    Ah, paar weken niet gezien. We kunnen gelukkig weer even negatief zijn!
  • 18 Oct 2020 om 15:03
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:02
      Er heerst gewoon wederom geen topsportmentantaliteit. Schijtbroeken bij de technische staf. Speel je eigen spel en speel 4-3-3. Nee hoor. Jansen heeft de broek al vol voor de wedstrijd.
    Ah, paar weken niet gezien. We kunnen gelukkig weer even negatief zijn!
  • 18 Oct 2020 om 15:02
    Er heerst gewoon wederom geen topsportmentantaliteit. Schijtbroeken bij de technische staf. Speel je eigen spel en speel 4-3-3. Nee hoor. Jansen heeft de broek al vol voor de wedstrijd.
  • 18 Oct 2020 om 15:01
    Ajax moet ff geholpen worden eerst door NOW en nu door VAR
  • 18 Oct 2020 om 15:01
    Dan kun je de 3 punten zo ook wel weg geven
  • 18 Oct 2020 om 15:01
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:00
      Belachelijke penalty, maar ook zeker weer belachelijk hoe floranus staat te voetballen.
    Nee hoor, dit is geen belachelijke penalty.
  • 18 Oct 2020 om 15:01
    Je kan niet anders zeggen dat het volledig terecht is. Heerenveen voetbal verschrikkelijk slecht, angstig en dan heb je ook nog eens de VAR in Amsterdam. Oftewel een kansloze middag. Verliezen van Ajax kan prima gebeuren, maar de manier waarop het nu gaat is echt beschamend. Leuke tactische aanpassing maar simpelweg volledig mislukt. Terugdraaien en weer “normaal” gaan voetballen.
  • 18 Oct 2020 om 15:01
    Beide backs zijn gewoon niet goed genoeg voor dit niveau. Het is iedere week hetzelfde liedje, veel balverlies, teveel ruimte geven, aan de verkeerde kant dekken en vooral veel domme fouten
  • 18 Oct 2020 om 15:01
    • Quote van 18 Oct 2020 om 14:59
      Weer Floranus. Wat een dramatische speler. Keer op keer veroorzaakt hij penalty's. .
    VAR veroorzaakt penalty’s
  • 18 Oct 2020 om 15:00
    • Quote van 18 Oct 2020 om 15:00
      Jawel. Bal komt op de arm. Maakt niet uit of hij dat wel of niet met opzet doet of wel of niet ziet. Terechte pennel maar belachelijk dat het 2 min kost km dat te constateren
    Niet zo achterlijk voor een bal vliegen met zijn hand
  • 18 Oct 2020 om 15:00
    Dit plan werkt dus niet!!
  • 18 Oct 2020 om 15:00
    Dit plan werkt dus niet!!
  • 18 Oct 2020 om 15:00
    • Quote van 18 Oct 2020 om 14:59
      Weer Floranus. Wat een dramatische speler. Keer op keer veroorzaakt hij penalty's. .
    Zwakste schakel deze prutser
  • 18 Oct 2020 om 15:00
    • Quote van 18 Oct 2020 om 14:57
      Dit is toch geen penal! Hij ziet niet eens waar de bal is..
    Jawel. Bal komt op de arm. Maakt niet uit of hij dat wel of niet met opzet doet of wel of niet ziet. Terechte pennel maar belachelijk dat het 2 min kost km dat te constateren
  • 18 Oct 2020 om 15:00
    Einde wedstrijd... 4-1 / 5-1 zal de eindstand wel worden, Klaassen moet nog ff een goaltje krijgen
  • 18 Oct 2020 om 15:00
    Belachelijke penalty, maar ook zeker weer belachelijk hoe floranus staat te voetballen.
  • 18 Oct 2020 om 15:00
    Kut hands regel. Als die arm daar niet was geweest dan vloog de bal toch tegen z'n lichaam aan dus was die bal nooit voor gekomen. Maar ja KNVB & Ajax, match made in heaven (althans tegen ons altijd)
  • 18 Oct 2020 om 14:59
    Wat een dramatische speler is die Floranus. Dat de club die jongen daar laat staan is een aanfluiting. Kost ons nu al weer twee goals deze clown.
  • 18 Oct 2020 om 14:59
    Phoeff...dacht er eindelijk weer eens lekker voor te gaan zitten. Wat rot tegengoals dit.
  • 18 Oct 2020 om 14:59
    Altijd Floranus met dit soort dingen. En ja je kan het pech noemen.
  • 18 Oct 2020 om 14:59
    Weer Floranus. Wat een dramatische speler. Keer op keer veroorzaakt hij penalty's. .
  • 18 Oct 2020 om 14:59
    Mensen, de groeten, het is weer een ouderwetse Ajax Heerenveen, helaas
  • 18 Oct 2020 om 14:58
    Tuurlijk een penalty, altijd het zelfde met floranus. Geen toeval, pure onkunde.
  • 18 Oct 2020 om 14:58
    • Quote van 18 Oct 2020 om 14:57
      Kan floranus gewoon eens ze armen langs zijn lichaam houden?! Dit verdomme niet de eerste keer!
    Ik denk het niet erg jammer
  • 18 Oct 2020 om 14:58
    Is een penalty
  • 18 Oct 2020 om 14:58
    Lijkt mij schouder..
  • 18 Oct 2020 om 14:57
    Kan floranus gewoon eens ze armen langs zijn lichaam houden?! Dit verdomme niet de eerste keer!
  • 18 Oct 2020 om 14:57
    Dit is toch geen penal! Hij ziet niet eens waar de bal is..
  • 18 Oct 2020 om 14:56
    O jee floranus in beeld, var, ik lette even niet op
  • 18 Oct 2020 om 14:56
    Gaan we weer genaaid worden door de var tegen Ajax?
  • 18 Oct 2020 om 14:55
    Die comentator gelijk in ruilen voor een ander
  • 18 Oct 2020 om 14:48
    • Quote van 18 Oct 2020 om 14:43
      Phoef wat een angstige houding heeft Heerenveen...ze spelen met ‘poep in de broek’.
    Die Woudenberg loop inderdaad met een halve keutel
  • 18 Oct 2020 om 14:45
    Wat is dit voor opstelling??
  • 18 Oct 2020 om 14:45
    Haha wat een commentator
  • 18 Oct 2020 om 14:43
    Phoef wat een angstige houding heeft Heerenveen...ze spelen met ‘poep in de broek’.
  • 18 Oct 2020 om 14:43
    • Quote van 18 Oct 2020 om 14:41
      Wie verslaggever kan ook de getver krijgen. Opper Amsterdammer.
    Is nooit anders geweest.
  • 18 Oct 2020 om 14:42
    • Quote van 18 Oct 2020 om 14:26
      Ik zag Talan wel lopen in de catacomben zonet
    Ja hij is er wel, zag hem zonet niet zitten.
  • 18 Oct 2020 om 14:41
    Wie verslaggever kan ook de getver krijgen. Opper Amsterdammer.
  • 18 Oct 2020 om 14:41
    • Quote van 18 Oct 2020 om 14:40
      Dit is echt schrijnend. Heerenveen kan niet langer dan 2 sec de bal houden. Maar goed er is nog 1 ding schrijnender en dat is de commentator.
    Met zijn tekentafel 5-0, een grote ergernis altijd deze man
  • 18 Oct 2020 om 14:41
    Volgende keer ook een andere commentator, erger mij kapot
  • 18 Oct 2020 om 14:40
    Het is nog niet fel genoeg ... we wachten weer af, dat is tegen Ajax dodelijk. Hoop dat de spirit snel terugkomt
  • 18 Oct 2020 om 14:40
    Floranus dekt weer eens op Corona afstand, overkomt hem veel te vaak. Blijft een matige back, staat stil in ontwikkeling.
  • 18 Oct 2020 om 14:40
    Geen paniek 1-3 eindstand.
  • 18 Oct 2020 om 14:40
    Dit is echt schrijnend. Heerenveen kan niet langer dan 2 sec de bal houden. Maar goed er is nog 1 ding schrijnender en dat is de commentator.
  • 18 Oct 2020 om 14:39
    Zoals ik het nu bekijk vrees ik voor een regelrechte afstraffing. Gelukkig thuiswerken morgen en niet naar Amsterdam. Mocht het anders lopen, ik heb het graag bij het verkeerde eind
  • 18 Oct 2020 om 14:39
    Als je zo staat te verdedigen word het een dramatische middag
  • 18 Oct 2020 om 14:39
    • Quote van 18 Oct 2020 om 14:37
      Tjezus..onze rechtsback staat weer 5 meter van zijn man..Janmaat..kom maar hier heen
    Idd...blunder Floranus.
  • 18 Oct 2020 om 14:37
    Tjezus..onze rechtsback staat weer 5 meter van zijn man..Janmaat..kom maar hier heen
  • 18 Oct 2020 om 14:37
    Onbegrijpelijk dat hij voor Dresevic achter Floranus kiest. Van Hecke vulde dat uitstekend in. Nu leek het net alsof niemand wist wie Tadic moest dekken, staat voor mijn gevoel achterin voor geen meter.
  • 18 Oct 2020 om 14:37
    Onbegrijpelijk dat hij voor Dresevic achter Floranus kiest. Van Hecke vulde dat uitstekend in. Nu leek het net alsof niemand wist wie Tadic moest dekken, staat voor mijn gevoel achterin voor geen meter.
  • 18 Oct 2020 om 14:36
    Als dit de tactiek is, kan je de tv ook wel uitzetten. Met zijn allen achterin en elke bal inleveren die je voor de voeten krijgt. Je kan alleen van Ajax een punt pakken als je langt de 0 houdt en dat is al niet gelukt. Mag hopen dat ze de rug rechten en ietssss meer lef tonen.
  • 18 Oct 2020 om 14:35
    Naja 5 minuten volgehouden
  • 18 Oct 2020 om 14:35
    Floranusss kijkt even lekker hoe tadic de bal erin rost....
  • 18 Oct 2020 om 14:35
    Heerenveen tegen Ajax je kunt erop wachten, dit gaat nergens meer over
  • 18 Oct 2020 om 14:34
    Heerenveen in een wat somber uittenue... irriteer me nu al weer mateloos aan de commentator. Mooiste uittenue sinds tijden. Vrees wel dat we worden weggetikt overigens
  • 18 Oct 2020 om 14:26
    • Quote van 18 Oct 2020 om 14:20
      Ik zie Talan en Vissers niet.
    Ik zag Talan wel lopen in de catacomben zonet
  • 18 Oct 2020 om 14:23
    Zou ook een soort 4-1-2-2-1 kunnen zijn. Dresevic vlak voor de verdediging als extra slot op de deur, Kongolo en Veerman als voetballende/dynamische controleurs en OBM en van Bergen achter Veerman om de ruimtes in te duiken.
  • 18 Oct 2020 om 14:20
    Ik zie Talan en Vissers niet.
  • 18 Oct 2020 om 14:00
    Heerenveen zelf presenteert de opstelling als een 1-5-3-2 op haar officiële kanaal. met Dresevic als extra verdediger en Henk samen met Van Bergen voorin.
  • 18 Oct 2020 om 13:52
    Zou trouwens ook nog 532 kunnen zijn vandaag.
  • 18 Oct 2020 om 13:46
    • Quote van 18 Oct 2020 om 13:39
      Denk dat het om Akujobi gaat, zit niet bij de selectie vandaag.
    Klopt.
  • 18 Oct 2020 om 13:41
    • Quote van 18 Oct 2020 om 13:39
      Denk dat het om Akujobi gaat, zit niet bij de selectie vandaag.
    Viel mij ook op. Gelukkig geen cruciale speler, maar dat zal vast nog wel eens komen als het zo doorgaat.
  • 18 Oct 2020 om 13:39
    Denk dat het om Akujobi gaat, zit niet bij de selectie vandaag.
  • 18 Oct 2020 om 13:34
    Godzijdank geen basis speler besmet
zaterdag 24 oktober 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›