WTF! Toch geen positieve coronatests bij SC Heerenveen: ''Storing''

33
WTF! Toch geen positieve coronatests bij SC Heerenveen: ''Storing''

Bij SC Heerenveen zijn er vandaag drie coronabesmettingen geconstateerd. Om wie het gaat is momenteel nog niet bekend gemaakt.

De clubwebsite van de Friezen laat het volgende weten: "Bij SC Heerenveen zijn zaterdag drie coronabesmettingen geconstateerd. Het gaat om twee medewerkers van de ondersteunende staf en één speler. De personen in kwestie zijn zaterdagmiddag direct in thuisisolatie gegaan."

De namen worden niet bekend gemaakt. De invloed op de selectie is vooralsnog nog niet duidelijk. "Hun situatie wordt volgens protocol nauwlettend in de gaten gehouden. Wegens privacy maakt SC Heerenveen geen namen bekend."

UPDATE, maandag 19 oktober, 10:52 uur: SC Heerenveen laat weten dat er 'toch geen positieve coronatests' zijn. "Al deze testen blijken nu negatief", laten de Friezen weten in een korte verklaring op de clubsite. "Een storing in één van de systemen van het lab heeft ervoor gezorgd dat er ten onrechte positieve testresultaten zijn afgegeven. Een nieuwe analyse toonde aan dat er geen besmettingen waren."

33 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Oct 2020 om 19:15
    • Quote van 19 Oct 2020 om 15:54
      Wel geluk bij een ongeluk dat het niet om een bepalende speler ging. Je moet er niet aan denken dat Veerman en Veerman positief waren getest, niet hadden kunnen meedoen en vervolgens toch negatief getest...!
    Had zondag geen reet uitgemaakt
  • 19 Oct 2020 om 15:54
    Wel geluk bij een ongeluk dat het niet om een bepalende speler ging. Je moet er niet aan denken dat Veerman en Veerman positief waren getest, niet hadden kunnen meedoen en vervolgens toch negatief getest...!
  • 19 Oct 2020 om 15:44
    • Quote van 19 Oct 2020 om 13:44
      Ik denk serieus dat Heerenveen een lijntje moet uitgooien bij Daryl Janmaat. Hij is 31 jaar en wilt spelen. Feyenoord heeft geen behoefte aan Janmaat. Met alle respect, Floranus is te licht. De hele eredivisie weet dit. Floranus maakt keer op keer dezelfde fout, dit kost Heerenveen punten. Mocht Janmaat niet haalbaar zijn, zet iemand anders op zijn positie. Desnoods een jeugdspeler. Let maar op. Tegen Emmen gaan ze allemaal Floranus opzoeken.
    Janmaat en Watford zijn uit elkaar omdat hij te duur was voor (het gedegradeerde) Watford. Iets zegt mij dat hij daar per maand verdiende wat hij hier in een jaar kan verdienen. Ajax en PSV hebben hem niet nodig, Feyenoord zegt dat ze 'm niet nodig hebben maar kunnen hem vooral niet betalen. Als hij al in Nederland gaat spelen dan zal het wel bij AZ, Utrecht of Vitesse zijn. (EDIT: Janmaat verdiende bij Watford 45.000 pond per week, dat is 2,59 miljoen euro per jaar)
  • 19 Oct 2020 om 15:06
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Hier in het westen veel besmettingen. In het dorp waar ik woon zijn sinds de uitbraak al meer dan 50 doden te betreuren. En zaten ook jongeren tussen van de 30 en 40 jaar oud. Denk niet dat wij door het kabinet voorgelogen worden. Zij krijgen de cijfers ook van het Outbreak Management Team / RIVM. Om deze rotvirus onder controle te krijgen, zul je dit soort impopulaire maatregelen moeten nemen. Neem een voorbeeld aan Australië. Australië ging een paar maanden op slot. Veel bedrijven, inclusief horeca gingen dicht. Avondklok tot 20.00 uur en verplicht mondkapje. En nu een paar maanden verder zijn de voetbalstadions weer vol met mensen. Maar hier in Nederland hebben wij die discipline niet, en zijn we alleen maar aan het zeuren en aan het demonstreren in Den Haag, en aan het rellen met de politie, omdat jongeren zich vervelen. Ja, en dat de koning met zijn gezin op vakantie gaat naar Griekenland in deze tijd, was niet erg handig.
  • 19 Oct 2020 om 13:49
    • Quote van 19 Oct 2020 om 13:44
      Ik denk serieus dat Heerenveen een lijntje moet uitgooien bij Daryl Janmaat. Hij is 31 jaar en wilt spelen. Feyenoord heeft geen behoefte aan Janmaat. Met alle respect, Floranus is te licht. De hele eredivisie weet dit. Floranus maakt keer op keer dezelfde fout, dit kost Heerenveen punten. Mocht Janmaat niet haalbaar zijn, zet iemand anders op zijn positie. Desnoods een jeugdspeler. Let maar op. Tegen Emmen gaan ze allemaal Floranus opzoeken.
    Eens. Floranus kost je een punt of 5 per seizoen door slecht dekken of uitglijders zoals handsballen en overtredingen binnen de zestienmeter.
  • 19 Oct 2020 om 13:44
    Ik denk serieus dat Heerenveen een lijntje moet uitgooien bij Daryl Janmaat. Hij is 31 jaar en wilt spelen. Feyenoord heeft geen behoefte aan Janmaat. Met alle respect, Floranus is te licht. De hele eredivisie weet dit. Floranus maakt keer op keer dezelfde fout, dit kost Heerenveen punten. Mocht Janmaat niet haalbaar zijn, zet iemand anders op zijn positie. Desnoods een jeugdspeler. Let maar op. Tegen Emmen gaan ze allemaal Floranus opzoeken.
  • 19 Oct 2020 om 12:50
    WTF!
  • 19 Oct 2020 om 11:32
    Zo positief was het gister ook allemaal niet, dus echt verbazen doet het mij niet. Was eigenlijk over iedereen wel negatief.
  • 19 Oct 2020 om 10:54
    Denk dat de wedstrijd tegen Ajax dan ook overgespeeld moet worden ;-)
  • 18 Oct 2020 om 14:57
    Lekker gewerkt floranusss, twee doelpunten jou schuld/fout... waardeloze speler!
  • 18 Oct 2020 om 13:47
    Akujobi zit niet op de bank...
  • 18 Oct 2020 om 13:17
    Geen basisspeler die er niet bij is, Dresevic vervangt van der Heide.
  • 18 Oct 2020 om 12:44
    • Quote van 18 Oct 2020 om 11:49
      Waarom.geen naam bekend maken we zien het vandaag toch wel.
    Ze maken geen naam bekend i.v.m. privacywet
  • 18 Oct 2020 om 12:28
    Vrees Bochniewicz maar dan kan Dresevic natuurlijk weer spelen.
  • 18 Oct 2020 om 12:07
    De tests waren pas nadat al gemeld was dat vd Heide niet kan spelen. Dus die is het niet.
  • 18 Oct 2020 om 12:04
    Zou het vd Heide niet kunnen zijn? Of heeft hij echt lasts van de enkel?
  • 18 Oct 2020 om 11:49
    Waarom.geen naam bekend maken we zien het vandaag toch wel.
  • 18 Oct 2020 om 11:26
    Mijn voorgevoel zegt Floranus, hij was bij Jong Oranje waar meerdere positieve testen waren de afgelopen 2 weken.
  • 18 Oct 2020 om 11:18
    Het gaat in ieder geval niet om Joey Veerman. Gezien hij foto's over de wedstrijd plaatst van vanmiddag.
  • 18 Oct 2020 om 09:27
    Beterschap Hero!
  • 18 Oct 2020 om 00:29
    Hier kon je natuurlijk op wachten. Beterschap voor de heren. Hopelijk hebben ze er weinig/geen laat van.
  • 17 Oct 2020 om 22:53
    Boven de 18 worden toch getest of niet
  • 17 Oct 2020 om 22:30
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:53
      Geen paniek, naar verluid van de staf.
    Misschien handig als je het hele artikel even leest.
  • 17 Oct 2020 om 21:53
    Geen paniek, naar verluid van de staf.
  • 17 Oct 2020 om 21:44
    Vreemde berichten (taalgebruik) hieronder. Laten we hopen geen basis spelers. twee medewerkers van de ondersteunende staf en één speler.
  • 17 Oct 2020 om 21:34
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:12
      Nou niet iedereen die een artikel schrijft in kut hoor. Hoop dat het Joey veerman is, anders speelt hij na de winterstop in Amsterdam. Elk nadeel heb zijn voordeel
    Zoals je al zegt, elk nadeel heb z'n voordeel: als hij dan idd naar Ajax gaat dan krijgen wij veel geld binnen, en kunnen we mooi andere spelers halen. Prima toch. We moet elke wedstrijd willen winnen, en met elke goede wedstrijd van hem wordt hij meer waard. Dus prima als hij goed speelt, heb hem er graag bij morgen. Als het maar niet Henk is, of Mulder, of ... Hopelijk gewoon een jeugdspeler of Llanez ofzo
  • 17 Oct 2020 om 21:30
    Beter tegen Ajax dan tegen een ploeg waar we meer kans hebben om te winnen. Zal wel niet de eerste en laatste keer zijn helaas.
  • 17 Oct 2020 om 21:20
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:12
      Nou niet iedereen die een artikel schrijft in kut hoor. Hoop dat het Joey veerman is, anders speelt hij na de winterstop in Amsterdam. Elk nadeel heb zijn voordeel
    ja joh op basis van 1 wedstrijd gaat hij in Amsterdam spelen ........
  • 17 Oct 2020 om 21:16
    Beter geen basisspeler
  • 17 Oct 2020 om 21:12
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:08
      Goed kut
    Nou niet iedereen die een artikel schrijft in kut hoor. Hoop dat het Joey veerman is, anders speelt hij na de winterstop in Amsterdam. Elk nadeel heb zijn voordeel
  • 17 Oct 2020 om 21:12
    Natuurlijk heel spijtig, maar in mn achterhoofd hoop ik nu toch op een Jan Ras ipv Joey Veerman. Aangezien zij allebei behandeld zijn voor een blessure neem ik aan dat de fysiotherapeuten het hebben (?)
  • 17 Oct 2020 om 21:08
    Goed kut
  • 17 Oct 2020 om 21:02
    Als iemand morgen ontbreekt weet je genoeg.