VIDEO | Espejord luistert rentree in Noorwegen op met twee goals

15
VIDEO | Espejord luistert rentree in Noorwegen op met twee goals

Runar Espejord heeft dinsdagavond bij zijn rentree voor Tromsø IL direct twee keer gescoord tegen Ullensaker/Kisa IL. De 24-jarige Noor was zowel in de 31e minuut als de 34e minuut trefzeker en bleef halverwege het duel achter in de kleedkamer.

Uiteindelijk won Tromsø het duel op het tweede Noorse niveau met maar liefst 0-7. Hiermee werd de koppositie nog maar weer eens verder verstevigd. Concurrent Sogndal heeft evenwel maar twee punten minder verzameld en blijft de rood-witten op de huid zitten.

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Oct 2020 om 07:45
    Ach onzin. Hij was hier niet fit.nu nog niet trouwens. Scoren in zo'n zwakke competitie is niet moeilijk of zo.
  • 1 Oct 2020 om 07:16
    • Quote van 30 Sep 2020 om 17:20
      Ik denk dat we het ware verhaal rond Espejord pas horen als hij definitief weg is. De club beschermt hem naar buten toe en dat is correct (als werkgever) en verstandig (om transferwaarde niet helemaal om zeep te helpen) maar er speelt meer dan wij weten als hij maandenlang niet of amper speelt en nu ineens wel, pas net nadat hij is vertrokken. Die fitheidsproblemen zullen met name mentaal zijn.
    Ik denk dat je er hiermee niet ver naast zit inderdaad...
  • 30 Sep 2020 om 17:20
    Ik denk dat we het ware verhaal rond Espejord pas horen als hij definitief weg is. De club beschermt hem naar buten toe en dat is correct (als werkgever) en verstandig (om transferwaarde niet helemaal om zeep te helpen) maar er speelt meer dan wij weten als hij maandenlang niet of amper speelt en nu ineens wel, pas net nadat hij is vertrokken. Die fitheidsproblemen zullen met name mentaal zijn.
  • 30 Sep 2020 om 16:20
    • Quote van 30 Sep 2020 om 14:01
      Eerste Divisie Noorwegen is geen niveau, zie je ook hij loopt daar compleet vrij 2 keer. Die maakt iedereen wat mij betreft mag hij daar wel blijven. Kan niets in de kleine ruimte
    Precies.. 2 goals tegen een club van niks..
  • 30 Sep 2020 om 14:31
    • Quote van 30 Sep 2020 om 12:24
      Werd in de rust gewisseld.. dus denk het niet! Maar ik denk toch dat we de conclusie moeten trekken dat Heerenveen en Scandinavische spitsen vaak geen goede match is(op Allback na)
    En Nilsson en ene Finnbogason mits je IJsland tot Scandinavië rekent uiteraard.
  • 30 Sep 2020 om 14:01
    Eerste Divisie Noorwegen is geen niveau, zie je ook hij loopt daar compleet vrij 2 keer. Die maakt iedereen wat mij betreft mag hij daar wel blijven. Kan niets in de kleine ruimte
  • 30 Sep 2020 om 12:24
    • Quote van 30 Sep 2020 om 11:42
      Hij is dus blijkbaar wel weer fit???
    Werd in de rust gewisseld.. dus denk het niet! Maar ik denk toch dat we de conclusie moeten trekken dat Heerenveen en Scandinavische spitsen vaak geen goede match is(op Allback na)
  • 30 Sep 2020 om 12:08
    Hopelijk kan die zichzelf een beetje in de picture spelen en kan Heerenveen hem in de winter alsnog verkopen. Ik zie hem hier niet slagen..
  • 30 Sep 2020 om 11:42
    Hij is dus blijkbaar wel weer fit???
  • 30 Sep 2020 om 11:40
    Leuk, maar indrukwekkend? Mwah niet echt. Op dat niveau en die eerste goal was meer een fout van de keeper vind ik. Die tweede schiet hij goed binnen nu, maar betwijfel of het hem nog een keer lukt zo. Maar goed voor z'n vertrouwen lijkt me, benieuwd of hij ook blifjt scoren.
  • 30 Sep 2020 om 11:35
    Topspits, hoe kan Hamstra hem nou verhuren?? Heeft nooit een kans gehad. Vissen we weer achter het net.
  • 30 Sep 2020 om 10:34
    Heerenveen kon hem kwijt, maar wilde hem alleen verhuren. Gerry doet het echt geweldig bij de club, maar op een of andere manier lukt het nog niet met de spitsen.
  • 30 Sep 2020 om 10:26
    Hij kan dus scoren!
  • 30 Sep 2020 om 10:26
    Dit is in de tweede Noorse competitie, want Tromso is vorig jaar gedegradeerd. Nog een lager niveau dan KKD, echter wel mooi dat hij scoort.
  • 30 Sep 2020 om 10:23
    Die eerste goal is toch meer geluk dan wijsheid. Behoorlijk slechte aanname ook.