Jansen heeft goed nieuws: ''Blessure lijkt mee te vallen''

8
Jansen heeft goed nieuws: ''Blessure lijkt mee te vallen''

Joey Veerman was zaterdagavond opnieuw belangrijk voor SC Heerenveen. De formatie van trainer Johnny Jansen won met 1-0 van VVV-Venlo, door een verdiende én verzilverde strafschop van Veerman. 

"Joey heeft weer geweldige dingen gedaan", analyseert Jansen direct na afloop tegenover Voetbal International. "Hij moet soms wel leren dingen op een hoger tempo te doen, de aandacht is nu op hem gevestigd. Er staat een man op hem, de weerstand gaat omhoog. Ik ben superwijs met hem, maar het is nog niet allemaal goud."

Veerman viel zo'n tien minuten voor tijd geblesseerd uit, na een flinke charge van Simon Janssen. "Zijn blessure lijkt mee te vallen. Het lijkt op een kneuzing, ik verwacht hem er tegen FC Utrecht gewoon bij", besluit Jansen. 

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Sep 2020 om 13:10
    • Quote van 27 Sep 2020 om 11:27
      Is Sydney Hooijdonk niet iets voor Heerenveen. Nu Hauge onhaalbaar is geworden. Ik weet dat Hooijdonk een schaduwspits. Hebben we ook niet zoveel van rondlopen. Misschien heeft zijn vader nog leuke contacten in Brabant. Heb Hooijdonk zien spelen. Ruwe parel, die Jansen mooi kan bijschaven.
    al meerdere keren hier gezegd. Maar een jongen die bij Nac weg gaat omdat hij te weinig aan spelen toe komt. Zou die bij ons dan wel aan spelen toe komen? Kennelijk is hij niet goed genoeg voor een basisplek bij Nac, denk je dat hij dan iets op het niveau van Heerenveen te zoeken heeft?
  • 27 Sep 2020 om 13:09
    • Quote van 27 Sep 2020 om 12:40
      De kans lijkt vrij groot dat Hauge bij AC Milan gaat tekenen. De man die alles van transfers weet, Fabrizio Romano, zegt oa dat het wel goed komt en zo goed als rond is. Vind het toch een vreemde keuze. Wilde vooral niet al te grote stappen maken en noemde het voorbeeld van Evjen, die bij AZ op de bank zit. Ondanks dat wij bovenaan staan, denk ik dat iedereen ziet dat onze vleugels misschien wel de zwakste positie zijn op dit moment. Hij heeft hier dus gewoon een (zeer grote) kans om in de basis te staan. Verwacht dat hij bij Milan op de bank komt te zitten.
    wellicht is er een traject met zo'n jongen afgesproken. Nu teken bij Milan, verhuurd worden aan bv ons.
  • 27 Sep 2020 om 13:04
    Affelay niet iets voor ons. ?
  • 27 Sep 2020 om 12:40
    De kans lijkt vrij groot dat Hauge bij AC Milan gaat tekenen. De man die alles van transfers weet, Fabrizio Romano, zegt oa dat het wel goed komt en zo goed als rond is. Vind het toch een vreemde keuze. Wilde vooral niet al te grote stappen maken en noemde het voorbeeld van Evjen, die bij AZ op de bank zit. Ondanks dat wij bovenaan staan, denk ik dat iedereen ziet dat onze vleugels misschien wel de zwakste positie zijn op dit moment. Hij heeft hier dus gewoon een (zeer grote) kans om in de basis te staan. Verwacht dat hij bij Milan op de bank komt te zitten.
  • 27 Sep 2020 om 12:40
    • Quote van 27 Sep 2020 om 11:27
      Is Sydney Hooijdonk niet iets voor Heerenveen. Nu Hauge onhaalbaar is geworden. Ik weet dat Hooijdonk een schaduwspits. Hebben we ook niet zoveel van rondlopen. Misschien heeft zijn vader nog leuke contacten in Brabant. Heb Hooijdonk zien spelen. Ruwe parel, die Jansen mooi kan bijschaven.
    Sidney wil graag eerste spits zijn en veel minuten maken... Hier moet hij dan genoegen nemen met een plek op de bank (want Henk is niet voor niets aanvoerder en ook niet gehaald voor de bank) Zou best wel willen zien wat ie kan, maar denk niet dat hij bij Heerenveen tevreden zou zijn met zijn rol.
  • 27 Sep 2020 om 12:36
    • Quote van 27 Sep 2020 om 11:50
      Zolang Hauge nog niet heeft getekend bij een andere club is hij, met een goed verhaal en individueel ontwikkeltraject, nog altijd haalbaar voor onze club.
      Wat mij betreft stoppen met dat Calimero-gedrag en geloven in de kracht van je eigen club. Wees trots waar je voor staat als club en straal dat uit naar de buitenwacht. Met de juiste boodschap, uitstraling en overtuiging kun je nog altijd kwalitatief goede spelers naar sc Heerenveen halen.
    Precies dat.
    Onze club staat er goed op als het goed om de ontwikkeling en slagingskans van jonge spelers.
    Bovendien: Welke speler wil er nu niet naar de huidige koploper van de eredivisie!? ;)
  • 27 Sep 2020 om 11:50
    Zolang Hauge nog niet heeft getekend bij een andere club is hij, met een goed verhaal en individueel ontwikkeltraject, nog altijd haalbaar voor onze club.
    Wat mij betreft stoppen met dat Calimero-gedrag en geloven in de kracht van je eigen club. Wees trots waar je voor staat als club en straal dat uit naar de buitenwacht. Met de juiste boodschap, uitstraling en overtuiging kun je nog altijd kwalitatief goede spelers naar sc Heerenveen halen.
  • 27 Sep 2020 om 11:27
    Is Sydney Hooijdonk niet iets voor Heerenveen. Nu Hauge onhaalbaar is geworden. Ik weet dat Hooijdonk een schaduwspits. Hebben we ook niet zoveel van rondlopen. Misschien heeft zijn vader nog leuke contacten in Brabant. Heb Hooijdonk zien spelen. Ruwe parel, die Jansen mooi kan bijschaven.
zaterdag 24 oktober 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›