VIDEO | Samenvatting: SC Heerenveen verslaat VVV-Venlo (1-0)

38
VIDEO | Samenvatting: SC Heerenveen verslaat VVV-Venlo (1-0)

Het is SC Heerenveen gelukt VVV Venlo te verslaan. De ploeg uit Friesland speelde niet denderend en het waren dan ook de Limburgers die opzien baarden door uiteindelijk met negen man het veld te verlaten.

De eerste helft verliep in een ietwat traag tempo op sommige punten. Na wat kleine kansen kreeg Heerenveen in de dertigste minuut een penalty. Een overtreding op Batista Meier door Post werd beloond met een bal vanaf elf meter. Joey Veerman bleef hierbij koel en rondde goed af in de rechterhoek. Nog voor rust kreeg SC Heerenveen de nodige kansen om de score uit te breiden, maar deze werden niet gegrepen. 

Na rust ging de wedstrijd langzaam in het teken staan van ridicule overtredingen. Tobias Pachonik mocht in de 62ste minuut het veld ruimen na een flinke charge op Joey Veerman, een paar minuten daarvoor maakte ook Vito van Crooij al een flinke overtreding op de middenvelder. In de 80ste minuut bleek Veerman weer het slachtoffer van een flinke charge, deze keer door Simon Janssen.

Ook hij mocht vertrekken met een rode kaart. Het bleek tevens de genadeslag voor Joey Veerman die daardoor geblesseerd het veld moest verlaten. In de resterende minuten werd er niet meer gescoord waardoor Heerenveen weer lijstaanvoerder is.

Opstelling SC Heerenveen: Mulder; Floranus, Van Hecke, Bochniewicz, Woudenberg; Kongolo, Batista Meier (68' Hajal), J. Veerman (82' Dresevic); Van Bergen, H. Veerman, Van der Heide (82' Driouech).

38 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 Sep 2020 om 05:24
    • Quote van 27 Sep 2020 om 22:43
      "Dit was nodig om 3 punten over de streep te trekken?" Haha b-u-l-l-s-h-i-t maar dat weet je zelf ook wel (hoop ik voor je)
    Haha ben het met hem eens. Interesseert me na zo’n voorbereiding niet hoe de punten gepakt werden, als we maar wonnen. Als we dan toevalig ook nog goed spelen is dat mooi meegenomen
  • 27 Sep 2020 om 22:43
    • Quote van 27 Sep 2020 om 21:15
      Ik bepaal zelf wel ff wat ik liever zie dankjewel.
      In de huidige situatie ben ik blij met de 3 punten, in de vorige seizoenen hadden we 'm nog gelijkgespeeld of in de laatste minuten verloren omdat ze in al hun enthousiasme maar bleven aanvallen.
      Waren deze laatste 15 minuten leuk? Absoluut niet, maar blijkbaar was het nodig om de punten over de streep te trekken. En daarom kan ik er (incidenteel) wel mee leven.
    "Dit was nodig om 3 punten over de streep te trekken?" Haha b-u-l-l-s-h-i-t maar dat weet je zelf ook wel (hoop ik voor je)
  • 27 Sep 2020 om 21:15
    • Quote van 27 Sep 2020 om 20:34
      Wederom bullshit. Ze kregen de kansen pas tegen nadat ze met poep in de broek gingen spelen. Ze kregen bijna het loon van de angst. Maar jij ziet liever dit angsthazen voetbal ieder zijn heug. Als jij daarvoor naar het stadion gaat dan ben je heel gauw tevreden. Ik vond het een belediging van het publiek.
    Ik bepaal zelf wel ff wat ik liever zie dankjewel.
    In de huidige situatie ben ik blij met de 3 punten, in de vorige seizoenen hadden we 'm nog gelijkgespeeld of in de laatste minuten verloren omdat ze in al hun enthousiasme maar bleven aanvallen.
    Waren deze laatste 15 minuten leuk? Absoluut niet, maar blijkbaar was het nodig om de punten over de streep te trekken. En daarom kan ik er (incidenteel) wel mee leven.
  • 27 Sep 2020 om 20:34
    • Quote van 27 Sep 2020 om 15:31
      Donderstraal op met je bullshit.
      Als je kunt domineren en je staat met 2-0 voor dan kun je dat zonder al te veel risico proberen.
      Als je met maar 1-0 voor staat en je weet dat VVV aanvallend echt wel wat kan dan ga je toch geen enkel risico nemen om 2 punten weg te gooien?

      Tis echt elke keer weer iets:
      Verspelen ze in de laatste minuten winst of zelfs een gelijkspel dan zijn ze niet "professioneel" genoeg om een wedstrijd te controleren en uit te spelen.
      Trekken ze de winst wel over de streep dan zeurt men over 10 minuten laf voetbal.
      Je had nog meer lopen zeuren als VVV met een counter, vanaf eigen helft, op 1-1 was gekomen.
    Wederom bullshit. Ze kregen de kansen pas tegen nadat ze met poep in de broek gingen spelen. Ze kregen bijna het loon van de angst. Maar jij ziet liever dit angsthazen voetbal ieder zijn heug. Als jij daarvoor naar het stadion gaat dan ben je heel gauw tevreden. Ik vond het een belediging van het publiek.
  • 27 Sep 2020 om 17:34
    • Quote van 27 Sep 2020 om 16:26
      Toch lagen er zelfs met het slechte spel van de laatste minuten tegen 9 man, wel voldoende kansen om die tweede vrij eenvoudig te maken. Hajal die van een enorme afstand schiet om dat de keeper te ver voor zijn doel staat, terwijl hij Driouech prima kan wegsteken die dan bijna alleen voor de keeper zou komen te staan. Van Bergen die de bal erg simpel verspeelt in de zestien, terwijl er daarvoor genoeg tijd is om wat goeds te bedenken. Natuurlijk, als VVV met 9 man de ruimtes alsnog klein kan houden, dan speel je de wedstrijd verder rustig uit. Dat was echter niet het geval, want er lagen zoveel ruimtes open om wat leuks mee te doen.

      Ik vind dat je dan wel ziet dat we wat slimheid/inzicht missen in de aanval. Ik vermoed dat Batista dat wel heeft (maar die had zijn wedstrijd niet echt vond ik), maar bijvoorbeeld Van Bergen zeker niet, terwijl ook H. Veerman daar niet in uitblinkt. Van der Heide en Hajal hebben eigenlijk nog een jaartje nodig, Llanez is afwachten. Ik hoop dat er nog een multifunctionele aanvaller bij komt deze week.
    Klopt. Wat ik in een ander topic al zei; de aanvallers hadden het vizier niet op scherp staan.
    Het ging 'm gewoon echt niet meer worden. Dan kun je wel blijven proberen maar als de bal soms zo makkelijk ingeleverd word dan heb je zo een gevaarlijke counter om de oren.

    Was het de laatste 10 minuten slecht? Jazeker.
    Maar de 3 punten zijn wel binnen. En dat telt uiteindelijk.
    Laten we hopen dat als we een paar maand verder zijn en we weer in deze situatie komen dat ze het dan wel koelbloedig af kunnen maken.

  • 27 Sep 2020 om 16:26
    • Quote van 27 Sep 2020 om 15:31
      Donderstraal op met je bullshit.
      Als je kunt domineren en je staat met 2-0 voor dan kun je dat zonder al te veel risico proberen.
      Als je met maar 1-0 voor staat en je weet dat VVV aanvallend echt wel wat kan dan ga je toch geen enkel risico nemen om 2 punten weg te gooien?

      Tis echt elke keer weer iets:
      Verspelen ze in de laatste minuten winst of zelfs een gelijkspel dan zijn ze niet "professioneel" genoeg om een wedstrijd te controleren en uit te spelen.
      Trekken ze de winst wel over de streep dan zeurt men over 10 minuten laf voetbal.
      Je had nog meer lopen zeuren als VVV met een counter, vanaf eigen helft, op 1-1 was gekomen.
    Toch lagen er zelfs met het slechte spel van de laatste minuten tegen 9 man, wel voldoende kansen om die tweede vrij eenvoudig te maken. Hajal die van een enorme afstand schiet om dat de keeper te ver voor zijn doel staat, terwijl hij Driouech prima kan wegsteken die dan bijna alleen voor de keeper zou komen te staan. Van Bergen die de bal erg simpel verspeelt in de zestien, terwijl er daarvoor genoeg tijd is om wat goeds te bedenken. Natuurlijk, als VVV met 9 man de ruimtes alsnog klein kan houden, dan speel je de wedstrijd verder rustig uit. Dat was echter niet het geval, want er lagen zoveel ruimtes open om wat leuks mee te doen.

    Ik vind dat je dan wel ziet dat we wat slimheid/inzicht missen in de aanval. Ik vermoed dat Batista dat wel heeft (maar die had zijn wedstrijd niet echt vond ik), maar bijvoorbeeld Van Bergen zeker niet, terwijl ook H. Veerman daar niet in uitblinkt. Van der Heide en Hajal hebben eigenlijk nog een jaartje nodig, Llanez is afwachten. Ik hoop dat er nog een multifunctionele aanvaller bij komt deze week.
  • 27 Sep 2020 om 16:26
    • Quote van 27 Sep 2020 om 15:31
      Donderstraal op met je bullshit.
      Als je kunt domineren en je staat met 2-0 voor dan kun je dat zonder al te veel risico proberen.
      Als je met maar 1-0 voor staat en je weet dat VVV aanvallend echt wel wat kan dan ga je toch geen enkel risico nemen om 2 punten weg te gooien?

      Tis echt elke keer weer iets:
      Verspelen ze in de laatste minuten winst of zelfs een gelijkspel dan zijn ze niet "professioneel" genoeg om een wedstrijd te controleren en uit te spelen.
      Trekken ze de winst wel over de streep dan zeurt men over 10 minuten laf voetbal.
      Je had nog meer lopen zeuren als VVV met een counter, vanaf eigen helft, op 1-1 was gekomen.
    Toch lagen er zelfs met het slechte spel van de laatste minuten tegen 9 man, wel voldoende kansen om die tweede vrij eenvoudig te maken. Hajal die van een enorme afstand schiet om dat de keeper te ver voor zijn doel staat, terwijl hij Driouech prima kan wegsteken die dan bijna alleen voor de keeper zou komen te staan. Van Bergen die de bal erg simpel verspeelt in de zestien, terwijl er daarvoor genoeg tijd is om wat goeds te bedenken. Natuurlijk, als VVV met 9 man de ruimtes alsnog klein kan houden, dan speel je de wedstrijd verder rustig uit. Dat was echter niet het geval, want er lagen zoveel ruimtes open om wat leuks mee te doen.

    Ik vind dat je dan wel ziet dat we wat slimheid/inzicht missen in de aanval. Ik vermoed dat Batista dat wel heeft (maar die had zijn wedstrijd niet echt vond ik), maar bijvoorbeeld Van Bergen zeker niet, terwijl ook H. Veerman daar niet in uitblinkt. Van der Heide en Hajal hebben eigenlijk nog een jaartje nodig, Llanez is afwachten. Ik hoop dat er nog een multifunctionele aanvaller bij komt deze week
  • 27 Sep 2020 om 15:31
    • Quote van 27 Sep 2020 om 15:09
      Een hoop woorden Bad boy. Maar bullshit als je met 11 tegen 9 staat. Dan speel je rond en zet ze vast op eigen helft. En je probeert een goal te maken! Balverlies zou dan plaatsvinden op hun helft en dan zijn ze verder bij onze goal -en dus ongevaarlijker- dan met het laffe voetbal van de laatste 10 minuten gisteren.
    Donderstraal op met je bullshit.
    Als je kunt domineren en je staat met 2-0 voor dan kun je dat zonder al te veel risico proberen.
    Als je met maar 1-0 voor staat en je weet dat VVV aanvallend echt wel wat kan dan ga je toch geen enkel risico nemen om 2 punten weg te gooien?

    Tis echt elke keer weer iets:
    Verspelen ze in de laatste minuten winst of zelfs een gelijkspel dan zijn ze niet "professioneel" genoeg om een wedstrijd te controleren en uit te spelen.
    Trekken ze de winst wel over de streep dan zeurt men over 10 minuten laf voetbal.
    Je had nog meer lopen zeuren als VVV met een counter, vanaf eigen helft, op 1-1 was gekomen.
  • 27 Sep 2020 om 15:09
    • Quote van 27 Sep 2020 om 10:35
      Het voetbal was zeker niet spectaculair. En er is nog verschrikkelijk veel voor verbetering vatbaar. Maar met lafheid of antivoetbal heeft het beslist niet te maken.

      Na zo'n slechte voorbereiding en vanwege het feit dat veel spelers nog maar net zijn aangetrokken kiest de trainer eerst voor een degelijke organisatie van achter uit. Vanuit deze goede organisatie, met veel nadruk op discipline en de noodzaak om de ruimte tussen de linies kort te houden. Daarin is Johnny Jansen uitstekend geslaagd.

      Van daar uit moet er nu langzaam begonnen worden om ook in balbezit beter te gaan voetballen. De verdedigende organisatie staat goed, maar de ploeg is nog niet zo ver dat ze met aanvallend voetbal de tegenstander wel even vast zetten op eigen helft. Dat vergt veel meer training en automatismen en vooral meer tijd om dat voor elkaar te krijgen. In deze fase mag en kun je dat nog niet verwachten.

      Bovendien speelt dit middenveld nog maar een paar wedstrijden in deze samenstelling. Joey Veerman staat nu veel dichter tegen de verdediging aan, waar hij vorig seizoen onze nummer 10 was. Batista Meier moet zijn rol op de nummer 10 positie overnemen en je merkt dat dat qua balans op het middenveld nog niet optimaal is.

      Als je bovendien twee buitenspelers hebt die moeite hebben om hun backs te passeren maakt dat het positiespel er niet makkelijker op in balbezit.

      Ik ben er zeker van dat Johnny Jansen liever ook in balbezit beter voetbal wil zien. De trainersstaf zal daar ongetwijfeld mee bezig zijn, maar de keuze om eerst te kiezen voor een degelijke organisatie en te beginnen vanuit een verdedigend concept is, gezien de voorbereiding en het laat aantrekken van nieuwe spelers, absoluut een logische.
    Een hoop woorden Bad boy. Maar bullshit als je met 11 tegen 9 staat. Dan speel je rond en zet ze vast op eigen helft. En je probeert een goal te maken! Balverlies zou dan plaatsvinden op hun helft en dan zijn ze verder bij onze goal -en dus ongevaarlijker- dan met het laffe voetbal van de laatste 10 minuten gisteren.
  • 27 Sep 2020 om 13:06
    • Quote van 27 Sep 2020 om 10:52
      Zie nu Afellay weer bij Fox. Gewoon proberen Hamstra.
      Prestatiecontract. Ervaren jongen die onze selectie kan verbeteren.
    Ja, benieuwd wat zo’n gast nog wil eigenlijk. Zolang hij bereid is om knalhard te werken en niet ster uit te hangen op t veld lijkt niks me te gek eigenlijk. Heb daar beetje mn twijfels over. Gek genoeg zijn er veel probleempjes met dit soort voetballers, zie ook El Hamdaoui, Aisatti en nu Ihattaren. Enorme talenten maar op een of andere manier moet t altijd moeizaam gaan..Heel apart
  • 27 Sep 2020 om 10:52
    Zie nu Afellay weer bij Fox. Gewoon proberen Hamstra.
    Prestatiecontract. Ervaren jongen die onze selectie kan verbeteren.
  • 27 Sep 2020 om 10:35
    • Quote van 27 Sep 2020 om 08:38
      Tsjonge mag je na een half jaar weer eens naar het stadion krijg je dit... de lafheid als je tegen 9 man staat te voetballen. Je zou toch denken dat je wel zin hebt om te voetballen als je zolang niks hebt gedaan. Doen ze op training nooit een rondootje of een woordspelletje??? Wat een antivoetbal!!!
    Het voetbal was zeker niet spectaculair. En er is nog verschrikkelijk veel voor verbetering vatbaar. Maar met lafheid of antivoetbal heeft het beslist niet te maken.

    Na zo'n slechte voorbereiding en vanwege het feit dat veel spelers nog maar net zijn aangetrokken kiest de trainer eerst voor een degelijke organisatie van achter uit. Vanuit deze goede organisatie, met veel nadruk op discipline en de noodzaak om de ruimte tussen de linies kort te houden. Daarin is Johnny Jansen uitstekend geslaagd.

    Van daar uit moet er nu langzaam begonnen worden om ook in balbezit beter te gaan voetballen. De verdedigende organisatie staat goed, maar de ploeg is nog niet zo ver dat ze met aanvallend voetbal de tegenstander wel even vast zetten op eigen helft. Dat vergt veel meer training en automatismen en vooral meer tijd om dat voor elkaar te krijgen. In deze fase mag en kun je dat nog niet verwachten.

    Bovendien speelt dit middenveld nog maar een paar wedstrijden in deze samenstelling. Joey Veerman staat nu veel dichter tegen de verdediging aan, waar hij vorig seizoen onze nummer 10 was. Batista Meier moet zijn rol op de nummer 10 positie overnemen en je merkt dat dat qua balans op het middenveld nog niet optimaal is.

    Als je bovendien twee buitenspelers hebt die moeite hebben om hun backs te passeren maakt dat het positiespel er niet makkelijker op in balbezit.

    Ik ben er zeker van dat Johnny Jansen liever ook in balbezit beter voetbal wil zien. De trainersstaf zal daar ongetwijfeld mee bezig zijn, maar de keuze om eerst te kiezen voor een degelijke organisatie en te beginnen vanuit een verdedigend concept is, gezien de voorbereiding en het laat aantrekken van nieuwe spelers, absoluut een logische.
  • 27 Sep 2020 om 09:06
    Slechte wedstrijd maar wel weer gewonnen. Na een dramatische voorbereiding en het invliegen van de versterkingen pal voor de start van de competitie nu 9 punten. Wij mogen onze handjes dichtknijpen. Dit elftal speelt heel compact. Hrv lijkt mij een lastige club om tegen te voetballen. Benieuwd wat ze tegen Utrecht kunnen brengen!
  • 27 Sep 2020 om 08:56
    • Quote van 27 Sep 2020 om 08:38
      Tsjonge mag je na een half jaar weer eens naar het stadion krijg je dit... de lafheid als je tegen 9 man staat te voetballen. Je zou toch denken dat je wel zin hebt om te voetballen als je zolang niks hebt gedaan. Doen ze op training nooit een rondootje of een woordspelletje??? Wat een antivoetbal!!!
    Ben het zo met je eens. Maar goed de meesten hier zullen zeggen we staan bovenaan waar heb je het over en we hebben een jonge ploeg. Maar daar gaat het mij niet om. Ik vind de instelling gewoon bijzonder (slecht) we krijgen steeds meer het risicoloze voetbal terug.
  • 27 Sep 2020 om 08:38
    Tsjonge mag je na een half jaar weer eens naar het stadion krijg je dit... de lafheid als je tegen 9 man staat te voetballen. Je zou toch denken dat je wel zin hebt om te voetballen als je zolang niks hebt gedaan. Doen ze op training nooit een rondootje of een woordspelletje??? Wat een antivoetbal!!!
  • 27 Sep 2020 om 00:07
    • Quote van 26 Sep 2020 om 22:21
      Die reactie op de 2e kaart vind ik wel goed anders. Maar bij die 1e rode kaart raakte hij de bal niet eens terwijl die coach zegt dat hij de bal speelde. Die sloeg nergens op idd.
    5 wedstrijden schorsen bewust uit wedstrijd willen trappen
  • 26 Sep 2020 om 23:47
    • Quote van 26 Sep 2020 om 23:34
      Zo mee eens was heel zwak en kom niet aan met jeugdigheid dat is vrijwel de hele eredivisie. Het gaat om doen.
    Ja klopt want vvv had zo’n jeugdig elftal....
  • 26 Sep 2020 om 23:35
    Helaas niet nog een week bovenaan. Ajax boven ons op alfabetische volgorde.
  • 26 Sep 2020 om 23:34
    • Quote van 26 Sep 2020 om 22:04
      Ongelooflijk zwak hoe je de wedstrijd uitspeelt tegen 9 man en geen beste wedstrijd. Ach, als we aan het eind in de top 7 staan hoor je hier niemand meer over. 3 wedstrijden, 9 punten. Wie had dat durven dromen?
    Zo mee eens was heel zwak en kom niet aan met jeugdigheid dat is vrijwel de hele eredivisie. Het gaat om doen.
  • 26 Sep 2020 om 23:27
    Vrijdag weer lekker vanuit de omschakeling voetballen. Achterin geven we weinig tot niets weg. Als we vrijdag het eerste half uur doorkomen zie ik ons nog wel een punt en hopelijk drie pakken.
  • 26 Sep 2020 om 23:09
    • Quote van 26 Sep 2020 om 22:04
      Ongelooflijk zwak hoe je de wedstrijd uitspeelt tegen 9 man en geen beste wedstrijd. Ach, als we aan het eind in de top 7 staan hoor je hier niemand meer over. 3 wedstrijden, 9 punten. Wie had dat durven dromen?
    Dit wijt ik puur aan jeugdigheid. Totaal geen voetbalintelligentie en de ervaring die je hebt (Henk Veerman) heeft daar ook geen kaas van gegeten. Totaal geen oog voor de vrije man. Oogkleppen op en steeds de verkeerde keuze.

    Verder wel heel lekker dat je de nul houdt en 9 uit 3 hebt!

    Floranus blijf ik een zwakke broeder vinden. Vond Kongolo wel sterk.
  • 26 Sep 2020 om 22:43
    Wat mogen wij in ons handjes knijpen met Joey zeg, die gaat meer opleveren dan Ejuke.
  • 26 Sep 2020 om 22:21
    • Quote van 26 Sep 2020 om 22:10
      Zie net een interview met de trainer van vvv die de rode kaarten goed probeert te praten en zegt dat er in het buitenland niet eens voor wordt gefloten. Sneu mannetje..
    Die reactie op de 2e kaart vind ik wel goed anders. Maar bij die 1e rode kaart raakte hij de bal niet eens terwijl die coach zegt dat hij de bal speelde. Die sloeg nergens op idd.
  • 26 Sep 2020 om 22:15
    • Quote van 26 Sep 2020 om 22:10
      Zie net een interview met de trainer van vvv die de rode kaarten goed probeert te praten en zegt dat er in het buitenland niet eens voor wordt gefloten. Sneu mannetje..
    Niet gezien maar dat is inderdaad vrij opmerkelijk. Beide kaarten waren 100% terecht, vooral die 2e was een belachelijke actie.
  • 26 Sep 2020 om 22:10
    • Quote van 26 Sep 2020 om 22:07
      Ik vind Blom over het algemeen ook vrij matig, maar deze wedstrijd vond ik hem goed. Het was duidelijk wat de tactiek van VVV was, schakel Joey uit en dat namen ze de 2e helft iets te letterlijk. Valt Blom in dit geval niet aan te rekenen vind ik.
    Zie net een interview met de trainer van vvv die de rode kaarten goed probeert te praten en zegt dat er in het buitenland niet eens voor wordt gefloten. Sneu mannetje..
  • 26 Sep 2020 om 22:07
    • Quote van 26 Sep 2020 om 22:04
      Hij zag het misschien goed, maar het blijft een slechte scheids... Juist omdat hij geen gezag heeft en niet consequent fluit krijg je van die rode momenten...
    Ik vind Blom over het algemeen ook vrij matig, maar deze wedstrijd vond ik hem goed. Het was duidelijk wat de tactiek van VVV was, schakel Joey uit en dat namen ze de 2e helft iets te letterlijk. Valt Blom in dit geval niet aan te rekenen vind ik.
  • 26 Sep 2020 om 22:04
    Ongelooflijk zwak hoe je de wedstrijd uitspeelt tegen 9 man en geen beste wedstrijd. Ach, als we aan het eind in de top 7 staan hoor je hier niemand meer over. 3 wedstrijden, 9 punten. Wie had dat durven dromen?
  • 26 Sep 2020 om 22:04
    Ongelooflijk zwak hoe je de wedstrijd uitspeelt tegen 9 man en geen beste wedstrijd. Ach, als we aan het eind in de top 7 staan hoor je hier niemand meer over. 3 wedstrijden, 9 punten. Wie had dat durven dromen?
  • 26 Sep 2020 om 22:04
    • Quote van 26 Sep 2020 om 22:03
      Het eind kwam vooral omdat de jeugdige spelers nog gretig zijn en kansen ruiken om te scoren.
    Hij zag het misschien goed, maar het blijft een slechte scheids... Juist omdat hij geen gezag heeft en niet consequent fluit krijg je van die rode momenten...
  • 26 Sep 2020 om 22:03
    Het eind kwam vooral omdat de jeugdige spelers nog gretig zijn en kansen ruiken om te scoren.
  • 26 Sep 2020 om 22:03
    Het eind kwam vooral omdat de jeugdige spelers nog gretig zijn en kansen ruiken om te scoren.
  • 26 Sep 2020 om 22:03
    We speelden niet goed, maar vvv speelde tactisch goed en heeft best een aardig ploegje.
  • 26 Sep 2020 om 22:02
    Mag wel gezegd worden dat Blom uitstekend floot. Zowel de penalty en rode kaarten erg goed gezien en ook terecht
  • 26 Sep 2020 om 22:01
    Positief is dat we nu 8 punten meer hebben ten opzichte van vorig seizoen tegen deze eerste drie tegenstanders. Tegen VVV Venlo speelden we bovendien de afgelopen vier voorgaande thuisduels gelijk. Verder was het zeer matig. Hopelijk dat we tegen Utrecht mét een fitte Joey Veerman kunnen stunten.
  • 26 Sep 2020 om 21:57
    Wat een lafbakkenvoetbal.. blij met de 3 punten, maar wat een dramawedstrijd! Snel vergeten
  • 26 Sep 2020 om 21:55
    Dit deed zeer aan de ogen. Wat verschrikkelijk slecht. Drie punten enige pluspunt.
  • 26 Sep 2020 om 21:54
    • Quote van 26 Sep 2020 om 21:52
      3 punten, maar wat een matige wedstrijd. Die van bergen ook maar verkopen, wat een egotripper.
    Ja maar wie gaat hem kopen voor een paar miljoen? Er mag nog wel wat bij, want het was echt wel slecht vandaag. Goed weggekomen. 9 man van VVV moet je gewoon wegspelen.
  • 26 Sep 2020 om 21:52
    3 punten, maar wat een matige wedstrijd. Die van bergen ook maar verkopen, wat een egotripper.