VIDEO | Zomerpromenade 'grapt' over shirtsponsor SC Heerenveen

13
VIDEO | Zomerpromenade 'grapt' over shirtsponsor SC Heerenveen

Zomerpromenade ging het afgelopen weekend over de shirtsponsors van de Eredivisieclubs. Het populaire programma, dat afgelopen zondag uitgezonden werd, wijdde ook uit over de sponsor van SC Heerenveen.

Diederik Ebbinge, presentator van Zomerpromenade, deelde het stukje over de voetbalclubs op Twitter: 

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Sep 2020 om 10:22
    Misschien ben ik dan wel Duits, en heb ik dan geen humor. Want ik snap de grap nog steeds niet.
  • 17 Sep 2020 om 09:33
    Bij Promenade zijn ze er een meester in om de totale onzin van veel dingen die we heel normaal zijn gaan vinden, enorm uit te vergroten. Ik vind het erg leuk, dit is niet de allerbeste sketch natuurlijk maar heb beide seizoenen met veel plezier gekeken.
  • 17 Sep 2020 om 09:19
    Beetje overdreven (de draak), was best wel grappig....
  • 17 Sep 2020 om 09:03
    Ik denk dat de humor zit in het oprakelen van zinloze feiten, net als veel voetbalcommentatoren doen op tv. Het voetvalseizoen is na de lockdown weer begonnen, dus begint het geleuter of randzaken ook weer. Raakt een paar vergelijkbare scetches van Jiskefet. Maar de kop van artikel raakt kant noch wal. Er wordt niet de draak gestoken met Heerenveen of een sponsor. Eerder met de zinloosheid van het vocaal vullen van beschikbare tijd tijdens het voetballen.
  • 17 Sep 2020 om 01:34
    • Quote van 16 Sep 2020 om 23:05
      Andersoort humor.. niet de jouwe hoor ik wel. Ik vind het geniaal en hilarisch. Ieder z’n mening
    Als jij het geniaal en hilarisch vind leg het ons dan eens uit waar de humor en clue zit want ik heb het nu 3x bekeken en ik kan\geen glimlach tevoorschijn toveren , het roeren in de kopjes mega irritant en moet er tijdens het sponsor opnoemen iets zijn wat grappig is??? Het programma ansich is niet slecht maar deze sketch vind ik gewoon slecht
  • 16 Sep 2020 om 23:32
    Als ultieme deuger Henry van Loon meedoet, haak ik al af.
    Die is het tegenovergestelde van grappig.
  • 16 Sep 2020 om 23:07
    Super programma, uitzonderlijk leuk voor NL tv.
  • 16 Sep 2020 om 23:05
    • Quote van 16 Sep 2020 om 22:59
      Programma van niks, totaal niet leuk kijkt volgens mij niemand naar.
    Andersoort humor.. niet de jouwe hoor ik wel. Ik vind het geniaal en hilarisch. Ieder z’n mening
  • 16 Sep 2020 om 23:05
    • Quote van 16 Sep 2020 om 22:59
      Programma van niks, totaal niet leuk kijkt volgens mij niemand naar.
    Andersoort humor.. niet de jouwe hoor ik wel. Ik vind het geniaal en hilarisch. Ieder z’n mening
  • 16 Sep 2020 om 22:59
    Programma van niks, totaal niet leuk kijkt volgens mij niemand naar.
  • 16 Sep 2020 om 22:46
    Wat is de grap? Of welke draak wordt er gestoken...?
  • 16 Sep 2020 om 22:39
    Ligt het aan mij of is dit gewoon niet grappig?
  • 16 Sep 2020 om 22:36
    Steekt draak? Is Sint Joris uit de gratie?
zaterdag 26 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›