'Kenners' in VI: SC Heerenveen eindigt tussen plek 9 en 15

19
'Kenners' in VI: SC Heerenveen eindigt tussen plek 9 en 15

De seizoengids van Voetbal International is vorige week verschenen en daarin staan ook de traditionele voorspellingen van het 'prominente sportjournaille'. De kenners denken dat SC Heerenveen dit seizoen maximaal op een 9e plek gaan eindigen.

Hugo Borst en Emile Schelvis zetten in op het linkerrijtje. De ploeg van trainer Johnny Jansen gaat volgens de verslaggevers ook niet degraderen, want een 15e plek is de laagste notering. Zowel Willem Vissers, Jan Joost van Gangelen als Willem Vissers zetten de Friezen op die plek neer. 

Alle voorspellingen op een rijtje:

SC Heerenveen wordt 9e: Hugo Borst en Emile Schelvis
SC Heerenveen wordt 10e: Helene Hendriks, Sjoerd Mossu en Kees Jansma
SC Heerenveen wordt 11e: -
SC Heerenveen wordt 12e: Wilfred Genee
SC Heerenveen wordt 13e: Jeroen Elshoff en Hans Kraay Junior 
SC Heerenveen wordt 14e: -
SC Heerenveen wordt 15e: Valentijn Driessen, Jan Joost van Gangelen en Willem Vissers

19 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Sep 2020 om 09:20
    • Quote van 16 Sep 2020 om 22:57
      Ohhh, is het een kwestie van die unieke sloveense mentaal doorzetten eigenschap?!
      Ik denk dat we bij deze dan ook meteen het grootste raadsel van onze generatie te pakken hebben:
      Hoe is het in godsnaam mogelijk dat de Slovenen maar aan 2 WK's en aan 1 EK deelgenomen hebben? En ze dan ook niet eens gewonnen!
      En liggen alle Europese topclubs te slapen? Slechts een handvol van de nationaal elftal spelers, spelen in dé top competities.
      En dat er ook nog maar 2 Slovenen ooit een Tour de France etappe hebben gewonnen.. Ik denk dat verder iedereen vals speelt.. Kan niet anders.

      Echt.. kap eens met dat op niets gebaseerde verheerlijken van je balkan lievelingetjes.

      Ik wacht trouwens ook nóg steeds op het beloofde bericht dat Pranjic seizoenskaarten heeft gekocht.
    Hahaha...ik moet echt nu enorm lachen om je reactie. Had jou hoger ingeschat betreft interpretatie van het begrip "karaktereigenschappen"...!
  • 17 Sep 2020 om 08:44
    • Quote van 16 Sep 2020 om 22:57
      Ohhh, is het een kwestie van die unieke sloveense mentaal doorzetten eigenschap?!
      Ik denk dat we bij deze dan ook meteen het grootste raadsel van onze generatie te pakken hebben:
      Hoe is het in godsnaam mogelijk dat de Slovenen maar aan 2 WK's en aan 1 EK deelgenomen hebben? En ze dan ook niet eens gewonnen!
      En liggen alle Europese topclubs te slapen? Slechts een handvol van de nationaal elftal spelers, spelen in dé top competities.
      En dat er ook nog maar 2 Slovenen ooit een Tour de France etappe hebben gewonnen.. Ik denk dat verder iedereen vals speelt.. Kan niet anders.

      Echt.. kap eens met dat op niets gebaseerde verheerlijken van je balkan lievelingetjes.

      Ik wacht trouwens ook nóg steeds op het beloofde bericht dat Pranjic seizoenskaarten heeft gekocht.
    Er hebben ook wat Slovenen hier in de jeugd gespeeld. Die waren niet zo onoverwinnelijk. Over de mentaliteit van de laatste Serviër in de eerste selectie nog te spreken. :-)
  • 17 Sep 2020 om 06:38
    • Quote van 16 Sep 2020 om 18:49
      Ik denk dat er meer in zit. Maar eigenlijk verwacht ik dat JJ weer van het wat verdedigende concept afstapt straks en dan ook weer zo'n brei voetbal ontstaat en we net als wat Willem2 overkwam tegen ons en het deksel op de neus krijgen.
    Ik vrees er ook een beetje voor.....afgelopen seizoen ging het ook heerlijk, totdat (voor mijn gevoel) wij afstapten van het iets gecontroleerde voetbal en meer aanvallender gingen ballen. Laten we inderdaad gewoon blijven focussen op een gesloten verdediging en van daaruit loeren op de kansen, en dat hoeft echt niet met lelijk voetbal.
  • 17 Sep 2020 om 00:35
    Ik denk tussen 5-10
  • 17 Sep 2020 om 00:35
    Ik denk tussen 5-10
  • 16 Sep 2020 om 22:57
    • Quote van 16 Sep 2020 om 22:33
      Hoezo niét bij de eerste vijf ? Dat bescheidene in H'veen ben ik ook een beetje klaar mee. Gewoon hoog in zetten...waarom niet ? Het kan gewoon...zie de twee Slovenen in de tour...Roglic en Pogacar...kwestie van mentaal doorzetten .....en laat dat maar aan de Slovenen over.........in tegenstelling van wat anderen hier daar van vinden.
    Ohhh, is het een kwestie van die unieke sloveense mentaal doorzetten eigenschap?!
    Ik denk dat we bij deze dan ook meteen het grootste raadsel van onze generatie te pakken hebben:
    Hoe is het in godsnaam mogelijk dat de Slovenen maar aan 2 WK's en aan 1 EK deelgenomen hebben? En ze dan ook niet eens gewonnen!
    En liggen alle Europese topclubs te slapen? Slechts een handvol van de nationaal elftal spelers, spelen in dé top competities.
    En dat er ook nog maar 2 Slovenen ooit een Tour de France etappe hebben gewonnen.. Ik denk dat verder iedereen vals speelt.. Kan niet anders.

    Echt.. kap eens met dat op niets gebaseerde verheerlijken van je balkan lievelingetjes.

    Ik wacht trouwens ook nóg steeds op het beloofde bericht dat Pranjic seizoenskaarten heeft gekocht.
  • 16 Sep 2020 om 22:37
    Willem Vissers' verwachting telt twee keer mee?
  • 16 Sep 2020 om 22:33
    • Quote van 16 Sep 2020 om 21:57
      We moeten echt beter kunnen en tussen 5 en 8e plek gaan eindigen.
    Hoezo niét bij de eerste vijf ? Dat bescheidene in H'veen ben ik ook een beetje klaar mee. Gewoon hoog in zetten...waarom niet ? Het kan gewoon...zie de twee Slovenen in de tour...Roglic en Pogacar...kwestie van mentaal doorzetten .....en laat dat maar aan de Slovenen over.........in tegenstelling van wat anderen hier daar van vinden.
  • 16 Sep 2020 om 22:03
    In het laatste deel vd competitie ga je merken dat amdere clubs bredere selecties hebben. Onze jonkies kunnen nog niet 25+ wedstrijden hun niveau vasthouden. In het laatste seel zullen we dus moeite hebben om boven clubs als Vitesse, Willen ll te blijven.
  • 16 Sep 2020 om 21:57
    We moeten echt beter kunnen en tussen 5 en 8e plek gaan eindigen.
  • 16 Sep 2020 om 21:46
    Ik denk dat wij tussen plaats 9-12 eindigen. Maakt mij ook niet zoveel uit wanneer wij maar positief en leuk spelen thuis. Nog belangrijker is dat wij de Corona periode goed doorkomen en proberen het operationeel tekort te verkleinen. In mijn optiek zit er nog wel wat lucht in de organisatie.
  • 16 Sep 2020 om 19:44
    Driessen zegt 15e, dus we eindigen gewoon in het linkerrijtje.
  • 16 Sep 2020 om 18:49
    Ik denk dat er meer in zit. Maar eigenlijk verwacht ik dat JJ weer van het wat verdedigende concept afstapt straks en dan ook weer zo'n brei voetbal ontstaat en we net als wat Willem2 overkwam tegen ons en het deksel op de neus krijgen.
  • 16 Sep 2020 om 17:58
    Normale voorspelling is 9/10 Met 7/8 presteer je top met 11/12 iets teleurstellend en 13/14 matig. Maar goed, soms scheelt t paar punten en waar ligt t dan aan? Niet teveel op blind staren. Eigenlijk moet je pas voorspellen na 6 okt. Zolang t voetbal maar leuk is.
  • 16 Sep 2020 om 17:55
    Gelukkig kwamen er nog spelers bij.
  • 16 Sep 2020 om 17:31
    Gelukkig hebben de kenners geen verstand van voetbal
  • 16 Sep 2020 om 17:21
    • Quote van 16 Sep 2020 om 17:19
      Voorspelling vóór zaterdag gedaan zeker, inmiddels zouden we tussen 8-12 zitten denk ik.
    Ja, volgens mij zelfs al voor de aankondigingen van Hamstra op de OSSH-seizoensopening
  • 16 Sep 2020 om 17:20
    Gok zelf een plek tussen 5 en 9... Het is even afwachten hoe de wedstrijd met Utrecht verloopt. Dan kun je kijken of je voor plek 5 in aanmerking komt. Maar ik vind dat wij al een beter team hebben dan bijvoorbeeld Willem II en Heracles.
  • 16 Sep 2020 om 17:19
    Voorspelling vóór zaterdag gedaan zeker, inmiddels zouden we tussen 8-12 zitten denk ik.
zaterdag 26 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›