'SC Heerenveen heeft verdienmodel bedongen bij huurdeal Llanez'

15
'SC Heerenveen heeft verdienmodel bedongen bij huurdeal Llanez'

SC Heerenveen is erin geslaagd een verdienmodel te bedingen in de huurdeal van Ulysses Llanez. Dat meldt Sander de Vries, journalist van de Leeuwarder Courant. De Friezen krijgen naar alle waarschijnlijkheid tien procent van alle geldbedragen die Llanez oplevert in de toekomst. 

Deze deal is ook bedongen op bij het huren van Sven Botman, Olivier Batista en Sam Lammers, schrijft de verslaggever van de Leeuwarder Courant. Reon Boeringa, journalist van Voetbal International, bracht al naar buiten dat Heerenveen tien procent overhoud aan het transferbedrag van Sam Lammers. Naar alle waarschijnlijkheid geldt dit verdienmodel ook voor Llanez.

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Sep 2020 om 11:29
    • Quote van 17 Sep 2020 om 11:17
      Ligt volgens mij vrijwel volledig aan de FA. Die zijn echt ongelooflijk traag. Duurde ruim een week (misschien wel langer, weet het hele proces niet precies) voordat Van Hecke van Nederland (NAC) naar Engeland (Brighton) was overgeschreven. Nu moet Van Hecke weer terug van de FA naar de KNVB. Dat proces is volgens mij vorige week donderdag/ vrijdag gestart. Hoop is er dat het deze week nog afgerond wordt, maar het kan ook zomaar begin volgende week zijn... Lastig in te schatten.
    Zou erg jammer zijn. Dresevic is al paar keer geblesseerd uitgevallen, dus kunnen Van Hecke goed gebruiken. Misschien zou ik nog eerder met Timo Zaal naast Pawel gaan spelen dan een Akujobi of Kongolo.
  • 17 Sep 2020 om 11:17
    • Quote van 17 Sep 2020 om 10:59
      Wanneer word van Hecke nou gepresenteerd
    Ligt volgens mij vrijwel volledig aan de FA. Die zijn echt ongelooflijk traag. Duurde ruim een week (misschien wel langer, weet het hele proces niet precies) voordat Van Hecke van Nederland (NAC) naar Engeland (Brighton) was overgeschreven. Nu moet Van Hecke weer terug van de FA naar de KNVB. Dat proces is volgens mij vorige week donderdag/ vrijdag gestart. Hoop is er dat het deze week nog afgerond wordt, maar het kan ook zomaar begin volgende week zijn... Lastig in te schatten.
  • 17 Sep 2020 om 10:59
    Wanneer word van Hecke nou gepresenteerd
  • 17 Sep 2020 om 09:10
    • Quote van 17 Sep 2020 om 08:46
      Je moet het altijd wat mooier verkopen dan het daadwerkelijk is.
    Dit was een miskoop van hamstra.
    Nooit fit
  • 17 Sep 2020 om 08:46
    • Quote van 17 Sep 2020 om 08:21
      Te koop een spits die nooit speelt en op alle facetten van spits zijn te kort komt. Zal wel storm lopen.
    Je moet het altijd wat mooier verkopen dan het daadwerkelijk is.
  • 17 Sep 2020 om 08:21
    • Quote van 16 Sep 2020 om 21:16
      Misschien kan iemand Espejord er op zetten?
    Te koop een spits die nooit speelt en op alle facetten van spits zijn te kort komt. Zal wel storm lopen.
  • 17 Sep 2020 om 08:21
    • Quote van 16 Sep 2020 om 21:16
      Misschien kan iemand Espejord er op zetten?
    Te koop een spits die nooit speelt en op alle facetten van spits zijn te kort komt. Zal wel storm lopen.
  • 17 Sep 2020 om 08:09
    Nu is het tijd om het contract van Hamstra te verlengen!!!!! ????
  • 17 Sep 2020 om 00:38
    Goed bezig hamstra
  • 16 Sep 2020 om 21:16
    • Quote van 16 Sep 2020 om 21:15
      Soort vraag en aanbod. CSKA plaatst een oproep dat zij een buitenspeler zoeken. Heerenveen reageert daarop dat Ejuke te koop is. En de deal komt tot stand.
    Misschien kan iemand Espejord er op zetten?
  • 16 Sep 2020 om 21:15
    • Quote van 16 Sep 2020 om 21:02
      Wat is transferroom dan?
    Soort vraag en aanbod. CSKA plaatst een oproep dat zij een buitenspeler zoeken. Heerenveen reageert daarop dat Ejuke te koop is. En de deal komt tot stand.
  • 16 Sep 2020 om 21:02
    Wat is transferroom dan?
  • 16 Sep 2020 om 20:03
    • Quote van 16 Sep 2020 om 19:06
      Offtopic: Misschien een leuk weetje. Ejuke is via TransferRoom verkocht.
    Idd, grappig. Een soort marktplaats voor voetbalspelers. https://blog.transferroom.com/posts/cska-moscow-seal-115m-euro-transfer-using-transferroom
  • 16 Sep 2020 om 19:06
    Offtopic: Misschien een leuk weetje. Ejuke is via TransferRoom verkocht.
  • 16 Sep 2020 om 18:34
    Goh bij oliver batista meier zou dit tochwel geweldig uit kunnen pakken later. Mocht hij nog vertrekken bij Bayern zal dit natuurlijk voor een aarsig bedrag zijn
zaterdag 26 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›