SC Heerenveen getipt: ''Zou hem blind halen als opvolger van Ejuke''

10
SC Heerenveen getipt: ''Zou hem blind halen als opvolger van Ejuke''

Kaj de Rooij is de ideale opvolger van Chidera Ejuke bij SC Heerenveen, denkt Chris Tempelman van Voetbal International. De buitenspeler van FC Eindhoven wordt onder meer in verband gebracht met PSV, FC Utrecht en NAC Breda.

"Hij is echt het grootste talent van de Keuken Kampioen Divisie. Er speelt al van alles rondom die jongen", zo begint Chris Tempelman in de podcast Scorebordjournalistiek van Voetbal International. "Het is echt een goede linksbuiten. Ik zou hem blind halen als opvolger van Ejuke. Die jongen moet snel hogerop gaan spelen."

Reon Boeringa denkt dat De Rooij wel haalbaar moet zijn voor SC Heerenveen. "Qua budget moet dat zeker lukken", aldus de journalist. "Hij is zeker talentvol en heeft veel groeipotentie. Hij past heel goed in het plaatje van SC Heerenveen."

Volgens Tempelman toonde PSV ook interesse, maar zou hij hier in het beloftenelftal gaan spelen. "Ook FC Utrecht heeft al geïnformeerd, in eerste instantie ook voor het beloftenelftal. Zo'n jongen moet zich ontwikkelen in het eerste elftal. Hij moet naar de middenmoot of subtop van de Eredivisie gaan. Daar kan hij zichzelf onderscheiden."

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 Aug 2020 om 08:12
    • Quote van 27 Aug 2020 om 19:20
      Behoorlijk onder de indruk van deze jongen idd. Prima idee
    Deze jongen is toch een rechtsbuiten? Kan wel als opvolger van v.Bergen,heeft een betere voorzet!
  • 27 Aug 2020 om 19:20
    Behoorlijk onder de indruk van deze jongen idd. Prima idee
  • 27 Aug 2020 om 16:32
    • Quote van 27 Aug 2020 om 16:22
      Oeps, zat nog met mijn hoofd bij het idee dat NAC Breda in de Eredivisie speelt.

      Ik ben zeker realistisch, het is zeker geen slechte speler maar ik zie toch veel liever Hauge
    Nogmaals: Hauge gaat pas in de winter weg en wij hebben NU een buitenspeler nodig dus hij is NU überhaupt geen optie. Misschien dat hij naar United gaat (die hebben ook interesse) en wij hem dan huren als van Bergen in de winter vertrekt ofzo.
  • 27 Aug 2020 om 16:22
    • Quote van 27 Aug 2020 om 15:40
      NAC Breda? Rechterrijtje? NAC speelt eerste divisie. En last time I checked, eindigde Heerenveen afgelopen jaar rechterrijtje. En wat AlvesAfonso zegt: dan kost ie over een paar jaar 3 miljoen en roepen er hier mensen dat we hem eerder hadden moeten hebben. Beetje realisme over waar we als club staan, kan geen kwaad.
    Oeps, zat nog met mijn hoofd bij het idee dat NAC Breda in de Eredivisie speelt.

    Ik ben zeker realistisch, het is zeker geen slechte speler maar ik zie toch veel liever Hauge
  • 27 Aug 2020 om 15:40
    • Quote van 27 Aug 2020 om 15:22
      6 goals en 8 assists in 34 wedstrijden. Ik denk dat een club in het rechterrijtje beter bij hem past, een club als NAC Breda
    NAC Breda? Rechterrijtje? NAC speelt eerste divisie. En last time I checked, eindigde Heerenveen afgelopen jaar rechterrijtje. En wat AlvesAfonso zegt: dan kost ie over een paar jaar 3 miljoen en roepen er hier mensen dat we hem eerder hadden moeten hebben. Beetje realisme over waar we als club staan, kan geen kwaad.
  • 27 Aug 2020 om 15:39
    • Quote van 27 Aug 2020 om 15:34
      En dan kost hij na een jaar 3 miljoen en kunnen wij hem niet meer halen.... Trouwens zijn eerste volledige seizoen in het profvoetbal, keurige statistieken naar mijn mening. Zelf niet zien voetballen, maar als PSV en Utrecht potentie in hem zien zou dat voor ons ook wel redelijk moeten zijn.
    Inderdaad, dit soort spelers moet je halen nu ze nog haalbaar zijn. Vraag is wel of hij ons eigen v/d Heide niet in de weg gaat zitten. Daarnaast moet er misschien dan ook nog wel een speler bij die op beide flanken uit de voeten kan. Een blessure bij Van Bergen, als die niet alsnog weggaat, kan op dit moment niet opgevangen worden.
  • 27 Aug 2020 om 15:34
    • Quote van 27 Aug 2020 om 15:22
      6 goals en 8 assists in 34 wedstrijden. Ik denk dat een club in het rechterrijtje beter bij hem past, een club als NAC Breda
    En dan kost hij na een jaar 3 miljoen en kunnen wij hem niet meer halen.... Trouwens zijn eerste volledige seizoen in het profvoetbal, keurige statistieken naar mijn mening. Zelf niet zien voetballen, maar als PSV en Utrecht potentie in hem zien zou dat voor ons ook wel redelijk moeten zijn.
  • 27 Aug 2020 om 15:22
    6 goals en 8 assists in 34 wedstrijden. Ik denk dat een club in het rechterrijtje beter bij hem past, een club als NAC Breda
  • 27 Aug 2020 om 14:56
    Dit zijn geruchten waar je blij van wordt.
  • 27 Aug 2020 om 14:48
    Gelijk halen deze jongen.
zondag 17 januari 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›