VIDEO | Samenvatting: SC Heerenveen verliest nipt in oefenduel met NAC

11
VIDEO | Samenvatting: SC Heerenveen verliest nipt in oefenduel met NAC

SC Heerenveen heeft vandaag verloren van NAC Breda. De Friezen namen het tijdens 'De Eredivisie Comeback' van FOX Sports op tegen De Parel van het Zuiden, maar kwamen niet tot scoren. Het werd 1-0 voor NAC Breda.

Akujobi begon minder goed aan de wedstrijd. Hij kreeg al vroeg in de wedstrijd een gele kaart, terwijl hij ook dicht tegen zijn tweede kaart aan zat. De beste kans van de eerste helft kwam van NAC Breda. De ploeg van Maurice Steijn kreeg een grote kans via Sydney van Hooijdonk en ook via Robin Schouten, maar beide schoten in het zijnet. Van SC Heerenveen kreeg Ibrahim Dresevic een kans, maar hij schoot een vrije trap in de muur.

In de tweede helft begon SC Heerenveen nog met de sterkste elf, maar in de 64e minuut kwam een grotendeels Jong SC Heerenveen in het veld. Daarmee kwam ook de 15-jarige Boerhout in het veld. De jonge Friezen waren redelijk gevaarlijk, maar kwamen niet tot 100% kansen. In de slotfase kwam NAC Breda zelfs op voorsprong. Finn Stokkers nam de enige treffer van de wedstrijd voor zijn rekening.

Opstelling SC Heerenveen eerste helft: Kroesen; Floranus, Dresevic, Zaal, Woudenberg; Hajal, Akujobi, Veerman; Van Bergen, Ejuke, Van der Heide

Opstelling SC Heerenveen na 64 minuten: Bekkema, Kjartansson, Westra, Offerhaus, Van der Zee, Kongolo, Nunumete, Frederiksen, Boerhout, Smit, Driouech.

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Aug 2020 om 20:40
    • Quote van 2 Aug 2020 om 11:05
      JJ krijgt het niet beter, snel de Boer maar halen als trainer.
    Helemaal mee eens!
  • 3 Aug 2020 om 18:53
    • Quote van 2 Aug 2020 om 11:05
      JJ krijgt het niet beter, snel de Boer maar halen als trainer.
    Ga alsjeblieft ergens anders constant gallig doen. Ik heb medelijden met de mensen die dagelijks met jou om moeten gaan!
  • 3 Aug 2020 om 18:35
    • Quote van 2 Aug 2020 om 11:05
      JJ krijgt het niet beter, snel de Boer maar halen als trainer.
    Nep fan!!
  • 3 Aug 2020 om 18:24
    Even wat anders.. weet iemand hoe het staat met Teun Wilke, die Mexicaanse jongen? Meende dat hij zo'n stormachtige ontwikkeling doormaakte.. is inmiddels ook al 18 of 19..
  • 3 Aug 2020 om 18:11
    • Quote van 2 Aug 2020 om 11:05
      JJ krijgt het niet beter, snel de Boer maar halen als trainer.
    Kunnen we niet gewoon jou ruilen met een willekeurige andere supporter?
    Sneller, makkelijker, goedkoper en, in tegenstelling tot het aanstellen van De Boer, een grotere kans op verbetering.
  • 3 Aug 2020 om 17:58
    • Quote van 2 Aug 2020 om 11:05
      JJ krijgt het niet beter, snel de Boer maar halen als trainer.
    Hou anders gewoon lekker je mond als je niks beter te zeggen hebt niemand is nog op niveau en er zullen nog wat spelers bij moeten komen maar daar heb ik alle vertrouwen in
  • 3 Aug 2020 om 17:22
    • Quote van 2 Aug 2020 om 11:05
      JJ krijgt het niet beter, snel de Boer maar halen als trainer.
    Zuurstok... handen af van Johnny!
  • 2 Aug 2020 om 11:05
    • Quote van 1 Aug 2020 om 21:29
      Zeker ! Het leek vandaag tegen NAC nog nergens op eigenlijk. Er is echt nog veel werk an de winkel voor JJ.
    JJ krijgt het niet beter, snel de Boer maar halen als trainer.
  • 1 Aug 2020 om 21:29
    • Quote van 1 Aug 2020 om 20:21
      Als ik vandaag de andere eredivisie ploegen zie voetballen, ogen die toch wel een stuk frisser dan wij vanmiddag. Lijkt wel of wij qua fitheid er toch wat minder opstaan in deze fase. Hopelijk heel zwaar getraind ofzo afgelopen dagen waardoor het allemaal wat timide leek vanmiddag.
    Zeker ! Het leek vandaag tegen NAC nog nergens op eigenlijk. Er is echt nog veel werk an de winkel voor JJ.
  • 1 Aug 2020 om 20:21
    Als ik vandaag de andere eredivisie ploegen zie voetballen, ogen die toch wel een stuk frisser dan wij vanmiddag. Lijkt wel of wij qua fitheid er toch wat minder opstaan in deze fase. Hopelijk heel zwaar getraind ofzo afgelopen dagen waardoor het allemaal wat timide leek vanmiddag.
  • 1 Aug 2020 om 16:55
    Helaas nu gauw een lcv halen
zaterdag 12 september 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›