Veronica Inside met Genee, Derksen en Gijp terug op televisie

13
Veronica Inside met Genee, Derksen en Gijp terug op televisie

Veronica Inside gaat deze zomer gewoon weer van start. Dat meldt Talpa vanmiddag. Er was de laatste maanden veel ophef rondom het programma, maar vanaf 11 september zitten de mannen (Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp) gewoon weer bij elkaar.

"De gesprekken die de heren met elkaar en met John de Mol hebben gevoerd naar aanleiding van de onenigheid in de aan racisme gewijde uitzending van 22 juni, vormden voldoende basis om het komend seizoen weer met elkaar aan de tafel van Veronica Inside te gaan proberen", valt te lezen in het persbericht.

John de Mol, de zenderbaas, reageert: "Het zou zonde zijn wanneer één uitzonderlijk conflict het einde van dit programma had betekend. Ik ben vooral blij voor die grote schare fans, waaronder ikzelf, dat de mannen straks weer met elkaar aan tafel gaan zitten. Ik heb er het volste vertrouwen in dat de chemie tussen dit illustere trio weer voelbaar zal zijn."

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Aug 2020 om 10:21
    • Quote van 1 Aug 2020 om 08:44
      Tuurlijk niet dat gebeurt in NL niet .Alleen in ándere landen en vóóral in "zuidoost Europa ".
    Precies Sinbele, daar denk ik ook zo over. NL is precies zo’n Bananenrepubliek en corrupt als De Zuid Europese landen. De bonnetjesaffaire is m.i. Een goede reminder voor mensen die dit niet begrijpen.
  • 1 Aug 2020 om 08:44
    • Quote van 31 Jul 2020 om 22:06
      tuurlijk joh daar komt de belasting dienst niet achter, de aandeelhouders niet etc etc Het is Zuid Oost Europa niet .
    Tuurlijk niet dat gebeurt in NL niet .Alleen in ándere landen en vóóral in "zuidoost Europa ".
  • 1 Aug 2020 om 08:42
    • Quote van 31 Jul 2020 om 20:11
      Hahaha.
      De Mol zal me daar gek zijn zeg, met een miljoentje strooien om iemand aan z'n contract te houden.
      Dan staat morgen het voltallige personeel op de stoep met het dreigement van contactbreuk.
      Geloof je het zelf?
    Jij niet dat is wel duidelijk. Blijf er dan ook mooi in geloven.
  • 1 Aug 2020 om 07:05
    Ben benieuwd naar eerste uitzending of Genee zijn verontschuldigingen ook nog aanbiedt op een of andere manier.
  • 31 Jul 2020 om 22:06
    • Quote van 31 Jul 2020 om 19:55
      Ja joh....miljoentje van johnny "onder de tafel" . Wie is hier nu naïef?.. Dan "geef je toch de helft van je inkomen aan goede doelen"?! Van het gezeik af te zijn ?, hou toch op man. Zoals ik al eerder zei, hypocriete aanstellers.
    tuurlijk joh daar komt de belasting dienst niet achter, de aandeelhouders niet etc etc Het is Zuid Oost Europa niet .
  • 31 Jul 2020 om 20:24
    Ieder woord dat aan deze commerciele shit besteed wordt (dus ook deze woorden) is een te veel.
  • 31 Jul 2020 om 20:11
    • Quote van 31 Jul 2020 om 19:55
      Ja joh....miljoentje van johnny "onder de tafel" . Wie is hier nu naïef?.. Dan "geef je toch de helft van je inkomen aan goede doelen"?! Van het gezeik af te zijn ?, hou toch op man. Zoals ik al eerder zei, hypocriete aanstellers.
    Hahaha.
    De Mol zal me daar gek zijn zeg, met een miljoentje strooien om iemand aan z'n contract te houden.
    Dan staat morgen het voltallige personeel op de stoep met het dreigement van contactbreuk.
    Geloof je het zelf?
  • 31 Jul 2020 om 19:55
    • Quote van 31 Jul 2020 om 19:26
      Je had zeker gemist dat Derksen de helft van z'n salaris weg geeft aan 2 goede doelen?
      Juist om van het "zakkenvullers" gezeik af te zijn.
    Ja joh....miljoentje van johnny "onder de tafel" . Wie is hier nu naïef?.. Dan "geef je toch de helft van je inkomen aan goede doelen"?! Van het gezeik af te zijn ?, hou toch op man. Zoals ik al eerder zei, hypocriete aanstellers.
  • 31 Jul 2020 om 19:26
    • Quote van 31 Jul 2020 om 18:42
      Hypocrieten.. dollars ..(tekens) heeft de Mol hun zeker beloofd !!
    Je had zeker gemist dat Derksen de helft van z'n salaris weg geeft aan 2 goede doelen?
    Juist om van het "zakkenvullers" gezeik af te zijn.
  • 31 Jul 2020 om 19:17
    Ik denk dat de geloofwaardigheid niet alleen in die laatste uitzemding maar ook in de afgelopen weken in eljaar is gedonderd. De kijkcijfers zullen het uitwijzen of het volk dat pruimt.
  • 31 Jul 2020 om 18:42
    • Quote van 31 Jul 2020 om 18:14
      sjonge jonge, het Camuur mantsje gaat gewoon door.
    Hypocrieten.. dollars ..(tekens) heeft de Mol hun zeker beloofd !!
  • 31 Jul 2020 om 18:42
    Pure marketing stunt. Niet meer niet minder. Dit zag een blinde aankomen
  • 31 Jul 2020 om 18:14
    sjonge jonge, het Camuur mantsje gaat gewoon door.
zaterdag 12 september 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›