BREAKING | SC Heerenveen breekt contract Veerman open tot 2024

26
BREAKING | SC Heerenveen breekt contract Veerman open tot 2024

SC Heerenveen heeft het contract van Joey Veerman opengebroken en verlengd, melden de Friezen op hun officiële website. De 21-jarige middenvelder, die zich in de belangstelling heeft gespeeld van binnen- en buitenlandse clubs, staat nu tot medio 2024 onder contract.

Het oorspronkelijke contract van Veerman liep tot 2022 (met een eenjarige optie) en is dus nu met twee seizoenen verlengd. De middenvelder kwam in zijn eerste seizoen in Fryslân tot 22 wedstrijden. Daarin was de middenvelder goed voor vier doelpunten en vijf assists.

Met het verlengen van zijn contract lijkt Veerman een dikke streep te zetten onder een zomertransfer, iets waar de afgelopen weken en maanden veel over werd gespeculeerd. Onder andere Feyenoord en Club Brugge hielden hem nauwlettend in de gaten.

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

???????? Contract @joeyveerman6 opengebroken en verlengd tot 2024!

Een bericht gedeeld door sc Heerenveen (@scheerenveenofficial) op

26 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Jul 2020 om 13:52
    • Quote van 25 Jul 2020 om 22:29
      Ik ben wel tevreden dat ie blijft maar hij moet zich echt nog bewijzen en duels aangaan. Het is een mooie speler om naar te kijken maar het moet allemaal wat agressiever.
    Zou zeggen dat Joey agressieve mannen om zich heen nodig heeft die de bal meteen aan hem geven.
  • 25 Jul 2020 om 22:29
    Ik ben wel tevreden dat ie blijft maar hij moet zich echt nog bewijzen en duels aangaan. Het is een mooie speler om naar te kijken maar het moet allemaal wat agressiever.
  • 25 Jul 2020 om 20:33
    Gaaaaaf. Een speler waar je voor kont en dit seizoen alleen maar belangrijker (dus ook duurder...) gaat worden. Top!!
  • 25 Jul 2020 om 17:27
    Nou begrijp ik ook de hele tijd dat geen enkele club zich voor Veerman gemeld heeft? Lijkt me dat er nogal wat overdreven wordt in de pers. Hij komt echt wel weg, in NL kunnen maar paar clubs hem betalen dat maakt t lastig. In het buitenland is hij nog niets natuurlijk.. half corona seizoen Heerenveen
  • 25 Jul 2020 om 17:20
    Wow !! Geweldig nieuws. Blij mee !
  • 25 Jul 2020 om 16:04
    Dikke streep onder of door de transfer? Mooi nieuws
  • 25 Jul 2020 om 15:54
    Dat geeft ook iets positiefs naar andere spelers !
  • 25 Jul 2020 om 15:46
    Mooi zeg. Heb weer zin om naar het stadion te komen.
  • 25 Jul 2020 om 15:12
    Mooi werk! Hier wordt een supporter blij van :-)
  • 25 Jul 2020 om 15:06
    Top dit nu van berg weg voor 6.5 mln En mulder alk keeper Nu nog de rest top hamstra????
  • 25 Jul 2020 om 15:04
    Hartstikkene best!
  • 25 Jul 2020 om 14:42
    Mooi nieuws. Top
  • 25 Jul 2020 om 14:35
    tenzij hij er een clausule bij in heeft weten te krijgen dat hij bv voor een x bedrag weg mag. Verder is het natuurlijk mooi nieuws ook voor Veerman zelf die gaat nu ook wat extra verdienen.
  • 25 Jul 2020 om 14:35
    Goed van Hamstra en mooi van Veerman. Beter nieuws kon niet.
  • 25 Jul 2020 om 14:35
    Mooi nieuws! Hier kan Hamsta mee verder bouwen! Doet Gerry toch even goed!
  • 25 Jul 2020 om 14:34
    Knap werk van Hamstra!
  • 25 Jul 2020 om 14:32
    Dat had ik dus echt niet verwacht. Zegt ook veel over Veerman dat hij zijn contract wil verlengen en dat hij zich dus nog een seizoen bij ons wil ontwikkelen. Wellicht dat hij over een jaar voor een echte hoofdprijs de stap naar het buitenland maakt. Super nieuws!
  • 25 Jul 2020 om 14:28
    Poh! Super nieuws!
  • 25 Jul 2020 om 14:27
    Yessss, lange neus naar Feyenoord
  • 25 Jul 2020 om 14:26
    • Quote van 25 Jul 2020 om 14:25
      Nu nog de extra spelers
    adem in adem uit
  • 25 Jul 2020 om 14:26
    geweldig nieuws
  • 25 Jul 2020 om 14:26
    Keurig!
  • 25 Jul 2020 om 14:25
    Nu nog de extra spelers
  • 25 Jul 2020 om 14:25
    Nu nog de extra spelers
  • 25 Jul 2020 om 14:25
    Positief!
  • 25 Jul 2020 om 14:19
    Goed werk Hamstra!
vrijdag 2 oktober 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›