SC Heerenveen in zee met TOTO: ''Gaan voor win-winsituatie''
SC Heerenveen heeft zich in navolging van Sparta Rotterdam, ADO Den Haag, FC Utrecht en FC Groningen verbonden aan TOTO. De aanbieder van sportweddenschappen tekende een contract voor drie jaar in het Abe Lenstra Stadion, dat meldt SC Heerenveen op de clubwebsite.
TOTO zal de komende drie seizoenen met het logo op de mouw van het SC Heerenveen-shirt staan. "Een club met zo'n rijke historie en mooie tradities, daar voelt Koning TOTO zich thuis", zegt Sam Depoortere, Business Director van TOTO. "TOTO is trots om vanaf komend seizoen sponsor te zijn van SC Heerenveen en zichtbaar te zijn op het wedstrijdshirt en in het prachtige Abe Lenstra stadion."
Ook SC Heerenveen is blij met de samenwerking. "TOTO is al jaren onlosmakelijk verbonden met voetbal", stelt commercieel manager Martin Koopman. "Als sponsor van het bekertoernooi en de komende tijd als partner van sc Heerenveen. Met TOTO hebben we in ons jubileumjaar een sponsor van naam aan de club weten te binden. Samen gaan we voor een win-winsituatie."
???? @TOTO_NL ???? sc Heerenveen
— sc Heerenveen (@scHeerenveen) July 22, 2020
Een nieuwe businesspartner. Wolkom, ????????????????! ?????#EenmetHeerenveenhttps://t.co/lZ6dEXrNgX
En doorrrrr ook @scHeerenveen sluit overeenkomst met @TOTO_NL De marathon continues! @eredivisie #voetbal pic.twitter.com/eb5UqG1iNe
— chris woerts (@cwoconsultancy) July 22, 2020