Djuricic koopt seizoenkaarten SC Heerenveen: ''Mijn tweede thuis''

25
Djuricic koopt seizoenkaarten SC Heerenveen: ''Mijn tweede thuis''

Een mooi gebaar van Filip Djuricic. De oud-speler van SC Heerenveen heeft maar liefst negen seizoenkaarten van SC Heerenveen aangeschaft.

"Ik heb jullie lang niet gezien", zegt de Serviër via de clubkanalen. "Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en dat deze moeilijke tijd achter ons ligt. Ik heb gezien hoe jullie de club helpen en daar wil ik ook op anticiperen. Dus ik zal negen seizoenkaarten voor sommige van jullie kopen, zodat jullie de jongens komend seizoen kunnen steunen."

"Waarom negen?", vervolgt hij. "Omdat ik aan het eind met nummer negen speelde, dus het is symbolisch. Ik moet zeggen dat ik trots ben om deel uit te maken van de geschiedenis van SC Heerenveen. Heerenveen is mijn tweede thuis en voor mij voelt dit als de familie te helpen. Wellicht zien we elkaar in de toekomst nog", aldus Djuricic, die het voorbeeld volgt van onder anderen Alfred Finnbogason, Sam Larsson, Jeffrey Gouweleeuw en Marcus Allbäck.

25 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Jun 2020 om 20:41
    • Quote van 30 Jun 2020 om 16:00
      Zullen we zo'n positief verhaal niet vervuilen door dit soort geouwehoer? Laat lekker gaan.
      Heel mooie actie van Djuricic! Laten we zoiets koesteren en ga niet mee in dat gewauwel over afkomst.
    Precies dat gewauwel daar krijg je hier toch wat van..is het niet?
  • 30 Jun 2020 om 20:40
    • Quote van 30 Jun 2020 om 16:00
      Zullen we zo'n positief verhaal niet vervuilen door dit soort geouwehoer? Laat lekker gaan.
      Heel mooie actie van Djuricic! Laten we zoiets koesteren en ga niet mee in dat gewauwel over afkomst.
    Zo is het. Wat een geneuzel allemaal
  • 30 Jun 2020 om 16:57
    • Quote van 30 Jun 2020 om 16:52
      Had Rein Smit niet 56? :D
      Sinkgraven en Van Aanholt; 46
      Narsing; 43, Armenteros; 42.
      En er zijn zat die ook in de 30 zaten.
    Rein smit kan wel ja, van Anholt, Sinkgraven en Narsingh hebben uit mijn hoofd nog wel lagere rugnummers gehad. Mitchell Dijks en voor de echte kenner Pawel Wojciechowski(ja ik heb moeten googelen hoe dat gespeld wordt) zouden ook leuk zijn
  • 30 Jun 2020 om 16:52
    • Quote van 30 Jun 2020 om 16:27
      Popov, Vandenbussche en Assaidi dan ook maar meteen doen?;)
    Had Rein Smit niet 56? :D
    Sinkgraven en Van Aanholt; 46
    Narsing; 43, Armenteros; 42.
    En er zijn zat die ook in de 30 zaten.
  • 30 Jun 2020 om 16:27
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:22
      9 stuks gezien zijn rugnummer.. Wil iemand dit bericht even bij Sibon onder de aandacht brengen? ;)
    Popov, Vandenbussche en Assaidi dan ook maar meteen doen?;)
  • 30 Jun 2020 om 16:00
    Zullen we zo'n positief verhaal niet vervuilen door dit soort geouwehoer? Laat lekker gaan.
    Heel mooie actie van Djuricic! Laten we zoiets koesteren en ga niet mee in dat gewauwel over afkomst.
  • 30 Jun 2020 om 15:59
    • Quote van 30 Jun 2020 om 15:35
      In principe ben ik het wel met je eens dat het onzin is dat deze actie van Djuricic te danken is aan de "balkan" mentaliteit. Maar de meeste spelers die jij noemt hebben niet echt hun doorbraak hier beleefd of überhaupt een vrij goed verdienende carrière gemaakt. Maar volgens mij is het feit dat je zo'n actie doet zoals Djuricic, vd Heide of Larsson gewoon te danken aan de persoonlijkheid van een speler en niet aan je afkomst in dit geval. Het heeft vooral te maken met de band met de club, wat hebben ze aan de club te danken, en ook de huidige financiële situatie van die speler. Om dit als typische "balkan" mentaliteit te benoemen kun je hiermee niet echt onderbouwen naar mijn mening.
    Klopt, de actie van Djuricic als een typische "balkan" mentaliteit benoemen is niet te onderbouwen ;)
  • 30 Jun 2020 om 15:56
    • Quote van 30 Jun 2020 om 15:18
      Je kunt best een kulverhaal ophangen beste. Maar de mentaliteit is daar doorslaggevend. En betreft de andere namen is het zo dat Filip financieel meer te besteden heeft dan door jou genoemde namen . ..uitgezonderd Danijel. En zoals gezegd die meld zich nog.
    Over kulverhalen gesproken..
    Een kaart kost zo'n gemiddeld iets van €250,- en jij gaat mij niet wijsmaken dat er uit dat rijtje niemand is die dat kan bekostigen. Die arme Mihajlovic die 2 jaar zo'n 400.000 (p/j) verdiende en Sulejmani die voor een habbekrats ook nog bij Ajax en Benfica moest opdraven. En Zeneli, Stade Reims betaald ook uit in pepernoten.

    Het is volgens die redenatie een klein wonder dat er al bijna 7000 supporters, die lang niet allemaal boven of zelfs modaal verdienen, een kaart hebben kunnen aanschaffen.
    En wat te denken van de 18 jarige Arjen van der Heide, die komt nog maar net kijken in heet wel de middelen om er 5 af te nemen.
  • 30 Jun 2020 om 15:56
    • Quote van 30 Jun 2020 om 15:18
      Je kunt best een kulverhaal ophangen beste. Maar de mentaliteit is daar doorslaggevend. En betreft de andere namen is het zo dat Filip financieel meer te besteden heeft dan door jou genoemde namen . ..uitgezonderd Danijel. En zoals gezegd die meld zich nog.
    Bwa van alle namen die N01tra noemde zijn Popov, Zeneli, Sulejmani en Pranjic toch namen die het financieel zouden moeten kunnen opbrengen. Die zijn alle 4 naar grotere clubs gegaan en warme gevoelens hebben bij onze club, ze hebben zich in interviews positief uitgelaten. Volgens mij ligt het meer aan het feit dat ze hier geslaagd zijn, dan dat het balkan jongens zijn.
  • 30 Jun 2020 om 15:35
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:38
      Dus alle positieve zaken komen voort uit dat ze uit de balkan komen en als het negatief is ligt het aan de buitenwereld?
      Als dit dé mentaliteit en normaal is, waarom was hij dan niet de eerste? Waar blijven de anderen? Vol spanning wacht ik af waar Popov, Djuric, Zahovic, Zeneli, Drkusic, Mihajlovic, Sulejmani, Kopic en Prnajic mee komen.
      En hoeveel oud Balkan spelers van Groningen hebben meegedaan aan hun actie? Hebben Kostic, Tadic, Matavz zich daar al gemeld?

      Echt, het is een PRACHT gebaar van Djuricic!
      Maar ga er nu niet mee lopen pronken alsof het daar de normaalste zaak van de wereld is omdat jij zonodig de balkan weer even positief wilt belichten.
      Het is de persoon Djuricic, net als de persoon Allback, Larsson, etc etc, diet dit doet. Waar ze vandaan komen heeft nul komma nul invloed op hun keuze om dit te doen.

    In principe ben ik het wel met je eens dat het onzin is dat deze actie van Djuricic te danken is aan de "balkan" mentaliteit. Maar de meeste spelers die jij noemt hebben niet echt hun doorbraak hier beleefd of überhaupt een vrij goed verdienende carrière gemaakt. Maar volgens mij is het feit dat je zo'n actie doet zoals Djuricic, vd Heide of Larsson gewoon te danken aan de persoonlijkheid van een speler en niet aan je afkomst in dit geval. Het heeft vooral te maken met de band met de club, wat hebben ze aan de club te danken, en ook de huidige financiële situatie van die speler. Om dit als typische "balkan" mentaliteit te benoemen kun je hiermee niet echt onderbouwen naar mijn mening.
  • 30 Jun 2020 om 15:18
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:38
      Dus alle positieve zaken komen voort uit dat ze uit de balkan komen en als het negatief is ligt het aan de buitenwereld?
      Als dit dé mentaliteit en normaal is, waarom was hij dan niet de eerste? Waar blijven de anderen? Vol spanning wacht ik af waar Popov, Djuric, Zahovic, Zeneli, Drkusic, Mihajlovic, Sulejmani, Kopic en Prnajic mee komen.
      En hoeveel oud Balkan spelers van Groningen hebben meegedaan aan hun actie? Hebben Kostic, Tadic, Matavz zich daar al gemeld?

      Echt, het is een PRACHT gebaar van Djuricic!
      Maar ga er nu niet mee lopen pronken alsof het daar de normaalste zaak van de wereld is omdat jij zonodig de balkan weer even positief wilt belichten.
      Het is de persoon Djuricic, net als de persoon Allback, Larsson, etc etc, diet dit doet. Waar ze vandaan komen heeft nul komma nul invloed op hun keuze om dit te doen.

    Je kunt best een kulverhaal ophangen beste. Maar de mentaliteit is daar doorslaggevend. En betreft de andere namen is het zo dat Filip financieel meer te besteden heeft dan door jou genoemde namen . ..uitgezonderd Danijel. En zoals gezegd die meld zich nog.
  • 30 Jun 2020 om 14:43
    Topper!!! En nu nog terugkeren naar onze club.
  • 30 Jun 2020 om 13:38
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:03
      Zó is nu de (sociale) mentaliteit op de "balkan" ! Pracht geste van Filip...kijk er eerlijk gezegd niet eens van op , weet al lang dat dit het "normaal" is in Servië, Kroatië, Slovenië, Bosnië. Ook Danijel zal zich nog melden.
    Dus alle positieve zaken komen voort uit dat ze uit de balkan komen en als het negatief is ligt het aan de buitenwereld?
    Als dit dé mentaliteit en normaal is, waarom was hij dan niet de eerste? Waar blijven de anderen? Vol spanning wacht ik af waar Popov, Djuric, Zahovic, Zeneli, Drkusic, Mihajlovic, Sulejmani, Kopic en Prnajic mee komen.
    En hoeveel oud Balkan spelers van Groningen hebben meegedaan aan hun actie? Hebben Kostic, Tadic, Matavz zich daar al gemeld?

    Echt, het is een PRACHT gebaar van Djuricic!
    Maar ga er nu niet mee lopen pronken alsof het daar de normaalste zaak van de wereld is omdat jij zonodig de balkan weer even positief wilt belichten.
    Het is de persoon Djuricic, net als de persoon Allback, Larsson, etc etc, diet dit doet. Waar ze vandaan komen heeft nul komma nul invloed op hun keuze om dit te doen.

  • 30 Jun 2020 om 13:29
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:22
      9 stuks gezien zijn rugnummer.. Wil iemand dit bericht even bij Sibon onder de aandacht brengen? ;)
    Ja mooi :)
  • 30 Jun 2020 om 13:23
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:14
      Filip én Danijel zou ook voor beide prima en vertrouwd zijn.
    Pranjic is inmiddels ruim 38 jaar en speelt op het 2e niveau op Cyprus. Éen van mijn absolute Heerenveen-helden, maar ik denk niet dat we daar op sportief gebied nog iets aan hebben.
  • 30 Jun 2020 om 13:22
    9 stuks gezien zijn rugnummer.. Wil iemand dit bericht even bij Sibon onder de aandacht brengen? ;)
  • 30 Jun 2020 om 13:14
    • Quote van 30 Jun 2020 om 12:59
      Als hij nu ook nog een contract tekent bij sc Heerenveen, dan zal dat vast nog meer seizoenkaarten
    Filip én Danijel zou ook voor beide prima en vertrouwd zijn.
  • 30 Jun 2020 om 13:04
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:03
      Zó is nu de (sociale) mentaliteit op de "balkan" ! Pracht geste van Filip...kijk er eerlijk gezegd niet eens van op , weet al lang dat dit het "normaal" is in Servië, Kroatië, Slovenië, Bosnië. Ook Danijel zal zich nog melden.
    Zal 'm nog eens een berichtje sturen of hij nog eens wil overwegen om terug te keren.
  • 30 Jun 2020 om 13:03
    Zó is nu de (sociale) mentaliteit op de "balkan" ! Pracht geste van Filip...kijk er eerlijk gezegd niet eens van op , weet al lang dat dit het "normaal" is in Servië, Kroatië, Slovenië, Bosnië. Ook Danijel zal zich nog melden.
  • 30 Jun 2020 om 12:59
    Als hij nu ook nog een contract tekent bij sc Heerenveen, dan zal dat vast nog meer seizoenkaarten
  • 30 Jun 2020 om 12:50
    Geweldig dit
  • 30 Jun 2020 om 12:46
    Hoop dat hij ooit terugkeert, in wat voor functie dan ook
  • 30 Jun 2020 om 12:29
    Held! Mooie voetballer met een hart voor onze club.
  • 30 Jun 2020 om 12:19
    Topper!!!
  • 30 Jun 2020 om 12:14
    Klasse! En een fantastische speler ook nog eens.
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›