Eredivisie wordt elke zondag om 20:00 uur gespeeld

12
Eredivisie wordt elke zondag om 20:00 uur gespeeld

De wedstrijdtijden voor het seizoen 2020/2021 zijn besloten. De Eredivisieclubs zijn tot een akkoord gekomen over het aankomende seizoen dat half september van start gaat.

Op zondag wordt er standaard een wedstrijd gespeeld om acht uur 's avonds, zo schrijft De Telegraaf. Verder worden er op vrijdag en zaterdag wedstrijden gespeeld om half zeven en negen uur in de avond. Op maandag zal het laatste duel van het weekend worden gespeeld om acht uur 's avonds. 

Aanvangstijden Eredivisie zonder publiek: Vrijdag: 18.30 uur & 21.00 uur. Zaterdag: 18.30 & 21.00 uur. Zondag: 12.15, 14.30, 16.45 & 20.00 uur. Maandag: 20.00 uur.

Aanvangstijden Eredivisie met publiek: Vrijdag: 19.45 uur. Zaterdag: 2x 18.30 & 2x 21.00 uur. Zondag: 12.15, 14.30, 16.45 & 20.00 uur.

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Jun 2020 om 13:16
    • Quote van 16 Jun 2020 om 11:21
      Afgelopen seizoen een elftal gezien wat leuk voetbal heeft laten zien. Publiek werd na jarenlang slecht voetbal eindelijk weer positief dit seizoen van het vertoonde spel. Bovendien een trainer waar het publiek zich mee kan identificeren en die past bij de identiteit van de club. Bovendien doet de club er alles aan om de binding met de supporters weer terug te krijgen.

      Ben het totaal oneens met wat jij hier schrijft.
    Ynze is oud-Friesch voor azijn, niet te veel aandacht aan schenken ;)
  • 16 Jun 2020 om 11:26
    • Quote van 16 Jun 2020 om 11:21
      Afgelopen seizoen een elftal gezien wat leuk voetbal heeft laten zien. Publiek werd na jarenlang slecht voetbal eindelijk weer positief dit seizoen van het vertoonde spel. Bovendien een trainer waar het publiek zich mee kan identificeren en die past bij de identiteit van de club. Bovendien doet de club er alles aan om de binding met de supporters weer terug te krijgen.

      Ben het totaal oneens met wat jij hier schrijft.
    Helemaal eens. Ik ervaar dit ook zo. Sinds jaren eigenlijk weer echt trots op de club. Voel weer veel verbondenheid en merk dat ook kinderen graag weer mee naar de club willen.
  • 16 Jun 2020 om 11:26
    Helemaal mee eens, ik vond het een seizoen dat veel meer bood dan viorgaande jaren. We hadden meer punten moeten en kunnen halen maar qua spel en beleving een prima jaar.
  • 16 Jun 2020 om 11:21
    • Quote van 16 Jun 2020 om 09:25
      Mensen zitten niet op dood spel te wachten met karrenvrachten aan huurspelers. Ongeacht de tijdstippen maakt het helemaal niets uit hoe laat je speelt, mits je weer spektakel en strijd biedt aan de mensen. Dan zou ik er zelfs midden in de nacht voor uit bed willen komen. Helaas ontbreekt het tegenwoordig niet alleen aan een goed elftal met een mooie identiteit. Het ontbreekt de hele club aan identiteit!
    Afgelopen seizoen een elftal gezien wat leuk voetbal heeft laten zien. Publiek werd na jarenlang slecht voetbal eindelijk weer positief dit seizoen van het vertoonde spel. Bovendien een trainer waar het publiek zich mee kan identificeren en die past bij de identiteit van de club. Bovendien doet de club er alles aan om de binding met de supporters weer terug te krijgen.

    Ben het totaal oneens met wat jij hier schrijft.
  • 16 Jun 2020 om 10:07
    • Quote van 16 Jun 2020 om 09:25
      Mensen zitten niet op dood spel te wachten met karrenvrachten aan huurspelers. Ongeacht de tijdstippen maakt het helemaal niets uit hoe laat je speelt, mits je weer spektakel en strijd biedt aan de mensen. Dan zou ik er zelfs midden in de nacht voor uit bed willen komen. Helaas ontbreekt het tegenwoordig niet alleen aan een goed elftal met een mooie identiteit. Het ontbreekt de hele club aan identiteit!
    Oke.
  • 16 Jun 2020 om 09:25
    Mensen zitten niet op dood spel te wachten met karrenvrachten aan huurspelers. Ongeacht de tijdstippen maakt het helemaal niets uit hoe laat je speelt, mits je weer spektakel en strijd biedt aan de mensen. Dan zou ik er zelfs midden in de nacht voor uit bed willen komen. Helaas ontbreekt het tegenwoordig niet alleen aan een goed elftal met een mooie identiteit. Het ontbreekt de hele club aan identiteit!
  • 16 Jun 2020 om 08:23
    Daarom helaas na 25,5 jaar neem ik geen seizoenskaarten meer af. Wat een K-tijden als je nog 1,5 uur reistijd hebt na een wedstrijd. Fox en de KNVB willen blijkbaar het liefste dat er niet naar het stadion wordt gekomen en men thuis blijft.
  • 16 Jun 2020 om 08:00
    Waarom niet op zaterdag? Regering wil er deze manier ook van alles doorheen jassen met spoedwet. Waarom nu zo moeilijk doen nu duidelijk is dat je ook.op dam met 10000 kan staan . Ze willen ons onder de duim houden.
  • 16 Jun 2020 om 06:28
    Iets zegt me dat dit een opstap is naar structurele wijziging in speeltijden en -dagen. Ik hoop het niet maar ben der bang voor ....
  • 15 Jun 2020 om 23:08
    Heimwee naar de zaterdag 19:30.....
  • 15 Jun 2020 om 22:19
    Als het op tv is vind ik zondag 20.00 prima. Maandag niet, want dat moet ik zelf trainen ;). Maar als er straks weer met supporters erbij wordt gespeeld is zondagavond verre van ideaal. Maandag valt wel weg dan gelukkig.
  • 15 Jun 2020 om 22:05
    Wel belangrijk om erbij te melden dat dit geldt zolang er geen fans mogen komen.
Sunday 26 September 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›