'Zaakwaarnemer Ejuke ontkent contact met Olympique Marseille'

10
'Zaakwaarnemer Ejuke ontkent contact met Olympique Marseille'

Feyenoord wordt de laatste weken steeds meer in verband gebracht met de mogelijke interesse in de Nigeriaanse Chidera Ejuke van SC Heerenveen. Vandaag kwam naar buiten dat Olympique Marseille ver zou willen gaan voor de dribbelaar. 

Nu zegt Atta Aneke in gesprek met Score Nigeria, de zaakwaarnemer van de dribbelaar, dat Olympqiue Marseille geen contact heeft gehad met hem over de aankoop van Ejuke. Wel zegt hij dat er andere Franse clubs zijn met wie hij in gesprek is over een mogelijke overstap. 

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 May 2020 om 14:01
    • Quote van 24 May 2020 om 21:29
      Aangezien van Rhijn vertrekt, is het misschien interessant om Glens Bijl van FC Emmen aan te trekken. Interessante optie, jullie mening?
    Zie liever Gijs Smal de linksback van Volendam komen. Heeft zeer goed jaar gehad en is eind juni transfervrij.
  • 24 May 2020 om 22:22
    • Quote van 24 May 2020 om 22:07
      Volendam heeft aangegeven dat hij niet weggaat en hij wil zelf ook graag blijven.
    Ja, ja. Totdat Hamstra langskomt met wat geld.
  • 24 May 2020 om 22:07
    • Quote van 24 May 2020 om 21:55
      Zou geen verkeerde keus zijn in mijn ogen.. we hebben achterin echt versterking nodig na het vertrek van Botman, Hoegh, Van Rhijn (en Van Hau?) en hoe zit het met Skovgaard, heeft hij nog toekomst bij ons? Ik hoop op Van de Ven van Volendam, wellicht kan Veerman ons met deze speler een beetje helpen.
    Volendam heeft aangegeven dat hij niet weggaat en hij wil zelf ook graag blijven.
  • 24 May 2020 om 21:55
    • Quote van 24 May 2020 om 21:29
      Aangezien van Rhijn vertrekt, is het misschien interessant om Glens Bijl van FC Emmen aan te trekken. Interessante optie, jullie mening?
    Zou geen verkeerde keus zijn in mijn ogen.. we hebben achterin echt versterking nodig na het vertrek van Botman, Hoegh, Van Rhijn (en Van Hau?) en hoe zit het met Skovgaard, heeft hij nog toekomst bij ons? Ik hoop op Van de Ven van Volendam, wellicht kan Veerman ons met deze speler een beetje helpen.
  • 24 May 2020 om 21:43
    • Quote van 24 May 2020 om 21:29
      Aangezien van Rhijn vertrekt, is het misschien interessant om Glens Bijl van FC Emmen aan te trekken. Interessante optie, jullie mening?
    Floranus op rechts!
  • 24 May 2020 om 21:43
    • Quote van 24 May 2020 om 21:29
      Aangezien van Rhijn vertrekt, is het misschien interessant om Glens Bijl van FC Emmen aan te trekken. Interessante optie, jullie mening?
    Floranus op rechts!
  • 24 May 2020 om 21:29
    Aangezien van Rhijn vertrekt, is het misschien interessant om Glens Bijl van FC Emmen aan te trekken. Interessante optie, jullie mening?
  • 24 May 2020 om 21:11
    Toch een groot compliment voor de scouting en Hamstra door deze jongen binnen te harken afgelopen zomer. Deze jongen is gewoon onhoudbaar bij een goed bod. En het is mooi dat we de luxepositie hebben dat er vanuit meerdere clubs interesse is en wij zo de prijs kunnen opdrijven.
  • 24 May 2020 om 20:44
    Persoonlijk hoop ik dat Ejuke nog een seizoen bij ons blijft voetballen. Het was in mijn optiek vorig seizoen de enige speler waar elke wedstrijd dreiging vanuit ging. Dan heb ik liever dat de club er in slaagt van Bergen voor een mooi bedrag te verkopen. Die vond ik echt matig spelen de laatste jaargang.
  • 24 May 2020 om 20:28
    Er wordt dus gesproken met meerdere Franse clubs. Ejuke heeft het maar voor het uitkiezen blijkbaar.Het is hem gegund na een zeer mooie tijd bij ons. Ben benieuwd welke club het gaat worden...
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›