BREAKING | 'Høegh en Hahn gaan SC Heerenveen na dit seizoen verlaten'

11
BREAKING | 'Høegh en Hahn gaan SC Heerenveen na dit seizoen verlaten'

Daniel Høegh en Warner Hahn hebben allebei mogelijk hun laatste wedstrijden voor SC Heerenveen gespeeld. Beide spelers hebben bij de club aangegeven dat ze graag een volgende stap willen maken in hun carrière, zo meldt Omrop Fryslân.

Høegh (29) en Hahn (27) spelen sinds 2017 voor SC Heerenveen en hebben een aflopend contract. Volgens de richtlijnen van de CAO voor contractspelers, moeten bvo's voor 1 april duidelijkheid geven over de aflopende contracten.

Zowel de Deense verdediger als de Nederlandse doelman hebben besloten om daar niet op te wachten, en hebben aangegeven te willen vertrekken bij Heerenveen.

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Mar 2020 om 08:46
    • Quote van 26 Mar 2020 om 17:18
      Het moet ook haalbaar zijn, voor die buitenland spelers zoals ejuke betaal je gewoon 1,5 tot 2 miljoen nu met de Corona etc zal het transfer budget niet meer( eerder minder) worden als afgelopen seizoen dan wordt dat soort spelers halen nog lastiger. Ik zou eerder eens gaan rondkijken in de JL loopt zeer zeker wel wat leuks rond zoals oa vd Ven en Kadiri van Volendam.
    Ja dat bedoel ik ook maar ik bedoel meer dat je niet van die speler die bij az enzo mislukt zijn je moet gaan halen
  • 26 Mar 2020 om 19:45
    Hoe goed is die Trevor Doornbusch nou eigenlijks? Dacht dat hij in de toekomst eerste doelman zou gaan worden. Misschien een idee om zijn contract ook te verlengen?
  • 26 Mar 2020 om 17:18
    • Quote van 26 Mar 2020 om 14:32
      Nu maar weer in t buitenland spelers halen net als met ejuke, inpv een van Rhijn te halen die bij az ook al mislukt was
    Het moet ook haalbaar zijn, voor die buitenland spelers zoals ejuke betaal je gewoon 1,5 tot 2 miljoen nu met de Corona etc zal het transfer budget niet meer( eerder minder) worden als afgelopen seizoen dan wordt dat soort spelers halen nog lastiger. Ik zou eerder eens gaan rondkijken in de JL loopt zeer zeker wel wat leuks rond zoals oa vd Ven en Kadiri van Volendam.
  • 26 Mar 2020 om 14:46
    • Quote van 26 Mar 2020 om 13:49
      Beiden ervaren jongens en belangrijk in de groep. Dank voor de inzet!
      Wel zuur dat Hahn zoveel blessureleed heeft gekend en nu transfervrij vertrekt. Dat vind ik wrang.
    Inderdaad, ik vond hem sowieso tegenvallen, want had echt wel wat verwacht bij zijn komst. Het is een oké keeper, maar daar houdt het ook wel mee op. Zegt genoeg dat Bednarek in die paar wedstrijden zeker geen mindere indruk maakt.
  • 26 Mar 2020 om 14:32
    Nu maar weer in t buitenland spelers halen net als met ejuke, inpv een van Rhijn te halen die bij az ook al mislukt was
  • 26 Mar 2020 om 14:25
    Hoegh niet een best CV met al die tegendoelpunten van vorig jaar. Verdediging was een gatenkaas. Hahn ook al tijden niet onbetwist.
  • 26 Mar 2020 om 14:12
    Zijn er wel spelers die blijven? Gaat wel hard zo
  • 26 Mar 2020 om 13:53
    Bednarek is niks minder als keeper, beter in opbouw en spelhervattingen (gooien, trappen). Laat zich ook wat meer gelden op veld en in media. Prima prof en uithangbord dus zeker langer houden.
  • 26 Mar 2020 om 13:51
    • Quote van 26 Mar 2020 om 13:49
      Beiden ervaren jongens en belangrijk in de groep. Dank voor de inzet!
      Wel zuur dat Hahn zoveel blessureleed heeft gekend en nu transfervrij vertrekt. Dat vind ik wrang.
    Eens. Verder: Bednarek verlengen, en het seizoen laten afmaken (mocht dit uberhaupt gebeuren).
  • 26 Mar 2020 om 13:49
    Beiden ervaren jongens en belangrijk in de groep. Dank voor de inzet!
    Wel zuur dat Hahn zoveel blessureleed heeft gekend en nu transfervrij vertrekt. Dat vind ik wrang.
  • 26 Mar 2020 om 13:44
    Bedankt voor bewezen dienst.... Nu een strikje erom en weg ermee.... Allebei niet goed genoeg!
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›