BREAKING | 'Van Bergen legt aanbieding van Heerenveen naast zich neer'

16
BREAKING | 'Van Bergen legt aanbieding van Heerenveen naast zich neer'

Mitchell van Bergen heeft een contractvoorstel van SC Heerenveen naast zich neer gelegd. De smaakmaker van de Friezen is momenteel volop in belangstelling van binnen- en buitenlandse  clubs en lijkt niet bij te willen tekenen in Friesland.

SC Heerenveen wil graag de verbintenis van Van Bergen verlengen, maar daar heeft de jeugdinternational geen behoefte aan, zo meldt Voetbal International. Van Bergen wordt al voor een langere tijd gevolgd door clubs uit binnen- en buitenland, en lijkt dus deze zomer te gaan vertrekken.

Sinds zijn komst in 2018 in Friesland maakte Van Bergen een goede indruk. De voormalig speler van Vitesse maakte in 55 competitieduels twaalf doelpunten. Het contract van Van Bergen loopt nog tot medio 2022 en dus kan Heerenveen een flinke transfersom vragen voor de aanvaller.

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Mar 2020 om 17:33
    5 miljoen en lekker de jeugd de kans geven in het jubileumjaar! Mits ze er klaar voor zijn, maar ik heb wel vertrouwen in Van der Heide oa
  • 26 Mar 2020 om 17:11
    • Quote van 26 Mar 2020 om 13:50
      Waarom? Je kunt hem zomer 2021 ook prima verkopen.
    Dan heeft hij een contract voor een jaar en is het verschil miljoenen, dus dit lijkt me het moment.
  • 26 Mar 2020 om 16:25
    • Quote van 26 Mar 2020 om 13:50
      Waarom? Je kunt hem zomer 2021 ook prima verkopen.
    Nee want dan levert hij niets meer op
  • 26 Mar 2020 om 15:28
    Kan lekker rennen maar idd geen rendement, schoten komen nauwelijks op goal of veel te zacht en voorzetten komen niet tot nauwelijks aan. Daar is wel een vervanger voor te vinden.
  • 26 Mar 2020 om 14:36
    Niet erg. Kan hard lopen. Maar dan houdt het snel op. Overzicht en rendement erg laag.
  • 26 Mar 2020 om 14:18
    Onbruikbare speler voor top clubs die zelf het spel wil en maken. Maar kan juist wel bruikbaar zijn als er wel ruimte is. Maar niet wachten tot ie nog maar een jaar te spelen heeft. En zeker niet aan concurrentie verkopen.
  • 26 Mar 2020 om 14:01
    Ben ook wel een beetje uitgekeken op van Bergen. Speelt in mijn ogen al weken dramatisch en wil veel te veel zelf doen maar heeft de techniek niet die Ejuke wel heeft. Vorig seizoen vond ik hem samen met Vlap en Lammers een erg sterk trio, voornamelijk omdat hij zich toen vooral focuste op heel hard rennen en de bal aan Lammers of Vlap te geven. Nu zie ik hem constant proberen 3 man voorbij te lopen en de bal in de kruising proberen te schieten.
  • 26 Mar 2020 om 13:53
    Even eerlijk, zijn cijfers zijn niet best en het enige wat die kan is rennen. Als we hier 4 miljoen voor krijgen is dat een geweldige deal!
  • 26 Mar 2020 om 13:50
    • Quote van 26 Mar 2020 om 13:34
      Dan zou je hem nu moeten verkopen, 4 à 5 miljoen vangen. Dan mag Hamstra weer een vervanger zoeken, Zoals we gewend zijn bij Heerenveen.
    Waarom? Je kunt hem zomer 2021 ook prima verkopen.
  • 26 Mar 2020 om 13:42
    Nu verlengen betekent voor hem meer salaris en voor de club hogere tranfsersom als hij weg kan? Moet dat laatste nog zien. Te vaak net niet qua voorzetten en afronden.
  • 26 Mar 2020 om 13:34
    Wat mij betreft ook een goed moment om hem van de hand te doen. Van Bergen heeft zich goed ontwikkeld door (meer) goals te gaan maken en door zijn snelheid is hij altijd gevaarlijk, maar ik vind zijn voorzetten nog steeds ver onder de maat en lijkt vaak te veel op een simpele draver op de flank. Hij is afgelopen seizoen ook niet veel beter geworden dan het jaar ervoor. Ben zeer benieuwd hoe andere clubs hem inschatten en welk bedrag ze voor hem willen neerleggen.
  • 26 Mar 2020 om 13:34
    Dan zou je hem nu moeten verkopen, 4 à 5 miljoen vangen. Dan mag Hamstra weer een vervanger zoeken, Zoals we gewend zijn bij Heerenveen.
  • 26 Mar 2020 om 13:33
    Snap hem best in zijn keuze. Deze zomer is ook het moment te vertrekken voor beide partijen. Volgens mij is van Bergen toe aan een nieuwe prikkel gezien zijn vorm de laatste weken. Deze zomer mooi een stap maken naar het buitenland want volgens mij is hij nog niet goed genoeg voor de top 4. En wij hopelijk een mooie som voor hem krijgen tussen de 3 en 5 mil? Succes Gerry!
  • 26 Mar 2020 om 13:32
    Ik vind het eigenlijk wel prima. Deze jongen voor 3 a 4 miljoen verkopen. Dit seizoen vaak onzichtbaar.
  • 26 Mar 2020 om 13:31
    Nog lopend contract dus niet voor een stukje oranjekoek laten gaan. Hoog in de boom gaan zitten en uitspelen. Of anders aan contract houden
  • 26 Mar 2020 om 13:29
    Zou er verstandig aan doen om wel te verlengen en nog even 1-2 jaar te blijven. Hij kan een stap hoger nog niet aan.
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›