''Heerenveen heeft een fantastisch seizoen hoor ik, nou wij dus ook''

10
''Heerenveen heeft een fantastisch seizoen hoor ik, nou wij dus ook''

SC Heerenveen heeft dit nieuwe kalenderjaar nog niet weten te winnen. De play-offs lijken verder weg dan ooit, en de clubs in het rechterrijtje komen steeds dichterbij. Trainer Henk Fraser van Sparta ziet dat ook.

"Als ik naar de ranglijst kijk, zie ik dat we maar twee punten van Heerenveen staan. Die ploeg heb ik hoog zitten", vertelt Fraser in de Voetbal International. "Ik vind het sowieso leuk dat Johnny Jansen het zo goed doet, ik hou van die Hollandse benadering. Heerenveen heeft een fantastisch seizoen, hoor ik dan. Nou. wij ook dus.

"Nee, dat zeg ik zonder bijbedoeling. Ik had er honderd procent voor getekend om zo dicht bij het linkerrijtje te staan. Ik vind het knap van mijn ploeg dat we nu bij meer ervaren Eredivisie-teams in de buurt staan. Groningen beschouw ik zo, Heracles ook. Heerenveen en Groningen doen al wat langer mee dan wij, zo zou Sparta over een paar jaar ook bekeken willen worden", besluit Fraser.

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Feb 2020 om 20:20
    • Quote van 19 Feb 2020 om 20:39
      Ik hoop dat we de komende 20 jaar gewoon Johnny hebben. De nieuwe Foppe mag het van mij wel worden.
    Zeker alias van Johnny of ben jij zijn spindoctor
  • 20 Feb 2020 om 11:08
    • Quote van 20 Feb 2020 om 11:02
      Linker rijtje hoop ik ;-)
    Haha die ja :-)
  • 20 Feb 2020 om 11:02
    • Quote van 20 Feb 2020 om 08:46
      Dat is al een tijdje zo. Geloof zelfs dat Heracles een grote spelersbudget heeft dan ons. Elk jaar het rechterrijtje halen is een prestatie voor de club. Hopen op af en toe een uitschieter naar boven en vrezen voor een uitschieter naar beneden.
    Linker rijtje hoop ik ;-)
  • 20 Feb 2020 om 08:46
    • Quote van 19 Feb 2020 om 22:02
      Tjee, dat is dus nieuwe niveau waar we aan moeten wennen, Heracles, Sparta, Pec af en toe, Groningen. That’s it. Geluk dat er jog een paar leuke voetballers rondlopen anders was er niks om van te genieten :(
    Dat is al een tijdje zo. Geloof zelfs dat Heracles een grote spelersbudget heeft dan ons. Elk jaar het rechterrijtje halen is een prestatie voor de club. Hopen op af en toe een uitschieter naar boven en vrezen voor een uitschieter naar beneden.
  • 19 Feb 2020 om 22:02
    Tjee, dat is dus nieuwe niveau waar we aan moeten wennen, Heracles, Sparta, Pec af en toe, Groningen. That’s it. Geluk dat er jog een paar leuke voetballers rondlopen anders was er niks om van te genieten :(
  • 19 Feb 2020 om 21:33
    • Quote van 19 Feb 2020 om 20:39
      Ik hoop dat we de komende 20 jaar gewoon Johnny hebben. De nieuwe Foppe mag het van mij wel worden.
    Grapje ??
  • 19 Feb 2020 om 20:39
    • Quote van 19 Feb 2020 om 16:15
      Op termijn de nieuwe trainer
    Ik hoop dat we de komende 20 jaar gewoon Johnny hebben. De nieuwe Foppe mag het van mij wel worden.
  • 19 Feb 2020 om 16:42
    Veel leuk vietbal gezien, een team dat wil. Ja, het lukte niet altijd,vaker niet dan we zouden willen maar ik belerf het heel anders dan de voorgaande jaren.
  • 19 Feb 2020 om 16:32
    Het is maar wat je een goed seizoen vindt.. Misschien is het de nieuwe realiteit waar ik nog aan moet wennen, maar voor mij is dit alles behalve een goed seizoen tot dusver.
  • 19 Feb 2020 om 16:15
    Op termijn de nieuwe trainer