''Waarschijnlijk zal het contract van Bednarek verlengd worden'' KIJKTIP | FOX Sports zendt bekerfinale van 2009 vanavond opnieuw uit Venema erkent: ''Heel vaak gaat het nog over dat ene doelpunt'' Eredivisie moet buitenlandse competities volgen met speelagenda Ex-Heerenvener: ''Ik ben wel een beetje in shock dat we nog spelen''

Aantal partnerclubs SC Heerenveen binnen halfjaar fors gestegen

9
Aantal partnerclubs SC Heerenveen binnen halfjaar fors gestegen

Het aantal partnerclubs van SC Heerenveen is in een half seizoen verdrievoudigd naar achtendertig. SC Heerenveen vindt de partnerschappen belangrijk omdat in de regio de voetballers van de toekomst opgroeien en veel supporters er zelf spelen.

Sinds 2015 werkt SC Heerenveen samen met verenigingen uit de omgeving. Tot dit seizoen werkte Heerenveen alleen samen met een klein groepje amateurclubs. In de zomerstop is de opzet wat gewijzigd zodat kleinere clubs ook makkelijker mee kunnen doen. Om die reden is het aantal partnerclubs verdrievoudigd.

"In grote lijnen zijn alle voetbalclubs met hetzelfde bezig. Dit biedt dus veel mogelijkheden om elkaar te helpen. En omdat veel clubs tegenwoordig kampen met vrijwilligersproblemen is dit misschien wel belangrijker dan ooit. Met het Sportief Partnership wil SC Heerenveen de partnerclubs helpen om dit te tackelen", aldus SC Heerenveen op de eigen clubwebsite.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Feb 2020 om 09:44
    • Quote van 19 Feb 2020 om 07:16
      Ja, mooi hoor die kennisoverdracht etc. Maar voorlopig heeft Cees Gladjanus ons nog steeds geen hoofdsponsor gebracht, ondanks zijn mooie beloftes. Harde euro’s die we keihard nodig hebben. Hoelang mag deze meneer nog aanmodderen?
    Geen hoofdsponsor is zorgwekkend, maar moet de club voor de rest niks doen dan? Totdat er een hoofdsponsor is. Vindt het juist mooi om te zien dat de club nieuwe initiatieven oppakt.
  • 19 Feb 2020 om 07:16
    • Quote van 18 Feb 2020 om 22:25
      Goed werk van Cees&Co!
    Ja, mooi hoor die kennisoverdracht etc. Maar voorlopig heeft Cees Gladjanus ons nog steeds geen hoofdsponsor gebracht, ondanks zijn mooie beloftes. Harde euro’s die we keihard nodig hebben. Hoelang mag deze meneer nog aanmodderen?
  • 18 Feb 2020 om 22:25
    Goed werk van Cees&Co!
  • 18 Feb 2020 om 19:57
    • Quote van 18 Feb 2020 om 17:59
      Wat zijn de voordelen/nadelen van het zijn van een partnerclub? Voor de amateurclub vooral dan. Kan iemand dat mij uitleggen? Ben gewoon wel benieuwd. :)
    Oa wat hieronder genoemd is, maar ook kennisoverdracht als het gaat om trainingen, periodiseren, coaching en alles wat met voetbal te maken heeft. Heerenveen nodigt jeugdtrainers uit en laat haar trainers dan presentaties geven over diverse onderwerpen. Deze avonden worden als heel erg prettig ervaren.
  • 18 Feb 2020 om 18:21
    • Quote van 18 Feb 2020 om 17:59
      Wat zijn de voordelen/nadelen van het zijn van een partnerclub? Voor de amateurclub vooral dan. Kan iemand dat mij uitleggen? Ben gewoon wel benieuwd. :)
    Weet dat bijvoorbeeld het hebben van een seizoenskaart de amateurclub een bedrag opleverd etc.
  • 18 Feb 2020 om 17:59
    Wat zijn de voordelen/nadelen van het zijn van een partnerclub? Voor de amateurclub vooral dan. Kan iemand dat mij uitleggen? Ben gewoon wel benieuwd. :)
  • 18 Feb 2020 om 17:38
    Ooit was de OSSH een niet te bermijden netwerk als je in Noord Nederland iets wilde voorstellen. En dat straalde vervolgens weer uit op de club. En bond heel veel mensen en bedrijven. Dezelfde aanpak past ook prima bij de amateurclubs. Je zou ook een netwerk voor ZZP-ers junnnen optuigen. Veel werk en dus onzet gaat niet meer via bedrijven maar ZZP-ers. Wellicht is er iets mee te doen.
  • 18 Feb 2020 om 16:49
    Prachtig! Zo snel mogelijk alle amateurclubs binden en tips & tricks geven aan jeugdtrainers, bestuur, vrijwilligerspools organiseren of wat dan ook. Alles zolang je maat als kapstop fungeert. Zorg ervoor dat je het uithangbord bent en blijft van friesland en de leden gratis kaarten geeft. Uiteondelijk zal dat leiden tot nieuwe klanten en sponsors