'FIFA legt laatste hand aan plan salarisverlaging spelers' KNVB laat supporters meebeslissen in cruciaal corona-overleg De Haan ziet vooruitgang: ''Er wordt anders gedacht en dat is goed'' 'Botman en Halilovic mogen blijven, exit voor Van Hau en Odgaard' Dubbel gevoel bij Jansen: ''Die beslissingen moeten anderen maken''

VIDEO | Samenvatting: Jong SC Heerenveen wint van VVV-Venlo

12
VIDEO | Samenvatting: Jong SC Heerenveen wint van VVV-Venlo

Jong SC Heerenveen heeft zijn derde wedstrijd in de kampioenspoule gewonnen. Na winst op Jong Feyenoord en Jong Go Ahead Eagles, werd er maandagavond in het derde duel opnieuw gewonnen. Tegen Jong VVV-Venlo werd 2-0.

Spitsen Runar Espejord en Rein Smit tekenden voor de twee treffers in het gewonnen duel met Jong VVV-Venlo. Jong SC Heerenveen heeft nu 9 punten in drie wedstrijden gepakt. "Het is wel eens minder geweest", reageert trainer Ronnie Pander op de clubwebsite. "Al ben ik minder tevreden over onze uitvoering van vandaag. Op het laatst had het nog 1-1 kunnen worden, maar Trevor Doornbusch hield ons met een paar goede reddingen overeind."

Een gelijkspel was volgens de trainer onterecht geweest. "Wij waren dit duel de bovenliggende partij. We hebben veel kansen gecreëerd en verdiend gewonnen. Wel vond ik dat we in een te laag tempo speelden. We hadden meer energie in de wedstrijd moeten steken", besluit Pander.

Door deze overwinning stijgt Jong SC Heerenveen naar de derde plaats met negen punten in de kampioenspoule. De Friezen hebben wel twee wedstrijden minder gespeeld dan PEC Zwolle en FC Groningen, die beiden 11 punten hebben.

Opstelling Jong sc Heerenveen: Doornbusch; Akujobi, De Bruijn, Van Hau, Adney; Bruijn, Smit, Hajal; Halilovic, Espejord, Van der Heide (48. Maloku).

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Feb 2020 om 21:52
    • Quote van 21 Feb 2020 om 10:19
      Is van Hau denk je op dit moment beter dan Woudenberg?
    In ieder geval goed genoeg om eens een eerlijke kans te krijgen. Er is natuurlijk wel niveauverschil, maar of dat zo groot is om hem terecht te negeren betwijfel ik ten zeerste. Het lijkt er sterk op dat de huidige 11 gewoon de favorieten zijn. En hierin gaat Johnny niets meer veranderen. Hoeveel punten we ook nog onnodig gaan verliezen.
  • 21 Feb 2020 om 21:48
    • Quote van 21 Feb 2020 om 11:02
      @Mackan en Ristretto
      Gewoon ff samenvatting kijken ;-) daar nemen ze de staf van het eerste zelfs in beeld

      Dus ze waren er gewoon
    De video stond er toen nog niet op. Nog onbegrijpelijker dan dat Runnar 'gewoon' 90 minuten maakt, ruim voor de 90 minuten om zijn al een goal maakt, maar volgens Johnny niet fit genoeg zou zijn om te kunnen starten tegen ADO. En dat Smit er niet klaar voor zou zijn is al net zo'n dooddoener. Wat heeft Odgaard in 90 minuten tegen Vitesse precies goed gedaan? Een huurling die na 12 wedstrijden toch weer weg is.... Keuzes worden steeds lastiger te rechtvaardigen op deze manier. En Johnny bewijst inderdaad een identieke kopie te zijn van zowel Streppel als JOR.
  • 21 Feb 2020 om 19:28
    • Quote van 21 Feb 2020 om 10:33
      Van Hau Stata centraal. Maar hij doet her inderdaad erg goed
    Jeumig, wat een fouten in zo'n kort berichtje
  • 21 Feb 2020 om 14:27
    • Quote van 21 Feb 2020 om 11:23
      Johnny is er altijd. Maar vaak met muts op en dan herken je hem niet. Is echt waar.
    Oké, bedankt. Dan hebben we een stoorzender op deze site. Excuses aan JJ van mij.
  • 21 Feb 2020 om 11:23
    Johnny is er altijd. Maar vaak met muts op en dan herken je hem niet. Is echt waar.
  • 21 Feb 2020 om 11:02
    • Quote van 21 Feb 2020 om 10:55
      Is JJ er dan vaak wel ? Of eigenlijk nooit ?
      Vind het snelle verlengen met hem nog steeds een fout van Hamstra.
    @Mackan en Ristretto
    Gewoon ff samenvatting kijken ;-) daar nemen ze de staf van het eerste zelfs in beeld

    Dus ze waren er gewoon
  • 21 Feb 2020 om 10:55
    • Quote van 20 Feb 2020 om 04:23
      Ronnie heeft gelijk. Als ze de bal sneller rond hadden laten gaan hadden ze VVV helemaal kapot gespeeld en een grote uitslag neer kunnen zetten. Als je dat iedere week doet is dat goed voor iedereen z'n zelfvertrouwen en uiteindelijk dus ook voor het 1e elftal als ze in moeten/mogen vallen. Ik hoorde Ronnie in de voorronde eigenlijk nooit aanwijzingen geven. Gelukkig is dat de afgelopen wedstrijden anders. Sommige spelers hebben dat zeker nodig, af en toe een schop onder hun kont.

      Ik heb Johnny maandag niet bespeurd, weet niet of hij er was, maar ik raadt hem aan de thuiswedstrijden sowieso niet te missen. Kan hij ook eens zien hoe goed van Hau staat te spelen momenteel.
    Is JJ er dan vaak wel ? Of eigenlijk nooit ?
    Vind het snelle verlengen met hem nog steeds een fout van Hamstra.
  • 21 Feb 2020 om 10:33
    • Quote van 21 Feb 2020 om 10:19
      Is van Hau denk je op dit moment beter dan Woudenberg?
    Van Hau Stata centraal. Maar hij doet her inderdaad erg goed
  • 21 Feb 2020 om 10:19
    • Quote van 20 Feb 2020 om 04:23
      Ronnie heeft gelijk. Als ze de bal sneller rond hadden laten gaan hadden ze VVV helemaal kapot gespeeld en een grote uitslag neer kunnen zetten. Als je dat iedere week doet is dat goed voor iedereen z'n zelfvertrouwen en uiteindelijk dus ook voor het 1e elftal als ze in moeten/mogen vallen. Ik hoorde Ronnie in de voorronde eigenlijk nooit aanwijzingen geven. Gelukkig is dat de afgelopen wedstrijden anders. Sommige spelers hebben dat zeker nodig, af en toe een schop onder hun kont.

      Ik heb Johnny maandag niet bespeurd, weet niet of hij er was, maar ik raadt hem aan de thuiswedstrijden sowieso niet te missen. Kan hij ook eens zien hoe goed van Hau staat te spelen momenteel.
    Is van Hau denk je op dit moment beter dan Woudenberg?
  • 20 Feb 2020 om 04:23
    • Quote van 18 Feb 2020 om 10:35
      Winnen en niet tevreden zijn. 5 keer verliezen en we zijn tevreden. Typisch sc Heerenveen. Espejord basis lijkt me.
    Ronnie heeft gelijk. Als ze de bal sneller rond hadden laten gaan hadden ze VVV helemaal kapot gespeeld en een grote uitslag neer kunnen zetten. Als je dat iedere week doet is dat goed voor iedereen z'n zelfvertrouwen en uiteindelijk dus ook voor het 1e elftal als ze in moeten/mogen vallen. Ik hoorde Ronnie in de voorronde eigenlijk nooit aanwijzingen geven. Gelukkig is dat de afgelopen wedstrijden anders. Sommige spelers hebben dat zeker nodig, af en toe een schop onder hun kont.

    Ik heb Johnny maandag niet bespeurd, weet niet of hij er was, maar ik raadt hem aan de thuiswedstrijden sowieso niet te missen. Kan hij ook eens zien hoe goed van Hau staat te spelen momenteel.
  • 18 Feb 2020 om 10:35
    Winnen en niet tevreden zijn. 5 keer verliezen en we zijn tevreden. Typisch sc Heerenveen. Espejord basis lijkt me.
  • 18 Feb 2020 om 10:26
    Nou zelfs Espejord heeft gescoord. Geef hem of Smit eens de kans in de basis