''Waarschijnlijk zal het contract van Bednarek verlengd worden'' KIJKTIP | FOX Sports zendt bekerfinale van 2009 vanavond opnieuw uit Venema erkent: ''Heel vaak gaat het nog over dat ene doelpunt'' Eredivisie moet buitenlandse competities volgen met speelagenda Ex-Heerenvener: ''Ik ben wel een beetje in shock dat we nog spelen''

Breuer over Jans: ''Racisme past absoluut niet in het beeld dat ik van hem heb''

225
Breuer over Jans: ''Racisme past absoluut niet in het beeld dat ik van hem heb''

Vrijdag werd bekend dat Ron Jans een stap terug zet bij FC Cincinnati wegens aanklachten over racisme. Jans was tussen 2010 en 2012 trainer bij SC Heerenveen. 

Onder zijn bewind speelde ook Michel Breuer nog. Breuer kan zich nog een situatie herinneren waarbij Jans ook iets onhandig deed. ''We speelden een keer met SC Heerenveen tegen FC Groningen, toen Ron daar nog trainer was. Stak-ie zijn middelvinger op naar de scheidsrechter'', zegt Breuer in gesprek met het Algemeen Dagblad.

''Niet zo verstandig, maar absoluut niet meer dan dat. Volgens mij is er nu iets vergelijkbaars in Amerika aan de hand. Een storm in een glas water. Ron is een heel aardige man. Racisme past absoluut niet in het beeld dat ik van hem heb.''

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Feb 2020 om 14:59
    • Quote van 18 Feb 2020 om 05:51
      PSV de 2e helft ja. De 1e ben je kennelijk vergeten, die was waardeloos en slap waardoor we die wedstrijd ook al snel verloren hadden. Tegen ADO was het ook al niet fantastisch meer. Vitesse was prima inderdaad. Als een van de weinige wedstrijden.

      Woudenberg heeft genoeg bij de beloften gespeeld? Ik weet niet over welke periode je het dan hebt, maar in ieder geval niet over het lopende seizoen. Daar speelde hij bijna niet namelijk.... Een eigen speler weg laten teren t.b.v van Rhijn. Onbegrijpelijk. En Floranus groeit ook nog eens niet maximaal in transferwaarde omdat hij niet op zijn eigen positie staat en zich daar goed door kan ontwikkelen.
    Foutje, ik bedoel AZ in plaats van ADO, dat zou het omslagpunt moeten zijn, komt waarschijnlijk door het stadion waarin de wedstrijd gespeeld is dat ik die twee door elkaar haal. Ik ben de eerste helft tegen PSV niet 'kennelijk' vergeten. In de tweede helft herstel je je en was een punt meer dan terecht geweest. Dan heb je het uit tegen PSV prima gedaan, dus dat zie ik dan als een goede wedstrijd. We hebben in de periode na AZ tot Willem II een prima aantal punten gepakt. Met Van Rhijn in de basis. Sterker, er zijn evenveel punten gepakt per wedstrijd met Van Rhijn in de basis tot Willem II als met Woudenberg in de basis tot en met AZ. Pas tegen Willem II ging het mis, met Van Rhijn in de basis. Het ging dus niet mis op het moment dat Van Rhijn in de basis kwam, dat 'omslagpunt' was veel later.

    Woudenberg heeft dit kalenderjaar tegen Feyenoord, Jong Feyenoord, Jong GAE en afgelopen zondag tegen Vitesse gespeeld. Zeker wel wedstrijdritme. Voor de winterstop ook de laatste wedstrijden basis bij Jong Heerenveen. Geen excuses over wedstrijdritme, dat heeft Woudenberg wel.

    Ik hoop dat we deze zomer na drie jaar stuntelen een nieuwe linksback krijgen. Dus geen Woudenberg of Floranus op die positie. Van Rhijn of Woudenberg is mij dus om het even, beiden gaan weinig tot niets opleveren. Misschien dat Van Hau alsnog voldoende indruk weet te maken. Floranus doet het niet slecht op linksback, maar het is voor hem inderdaad beter om rechtsback te staan.
  • 18 Feb 2020 om 05:51
    • Quote van 17 Feb 2020 om 21:05
      Pas vanaf Willem II gaat het echt minder, niet vanaf ADO. Daar voor zaten nog prima potten tegen PSV en Vitesse. Met Dresevic en Botman zeer solide. En Van Rhijn er naast. Die automatismen waren er toen wel.

      Dresevic is sowieso een verdediger die goed kan voetballen en ook veel risico in zijn spel legt. Dat was tegen Heracles bijvoorbeeld wel te zien. Puur verdedigend heeft hij nog wel wat te leren, waarbij hij zich goed ontwikkeld heeft afgelopen half jaar, maar het is niet gek dat het ook eens minder gaat. Zelfde geldt voor Botman, die enorm jong is. Die maken soms fouten.

      Woudenberg heeft ook genoeg gespeeld bij Jong, en daar doen ze zover ik weet ook aan buitenspel en het geven van penalty's als je je tegenstander onderuit tikt in de zestien. Dat de afstemming met bijvoorbeeld Ejuke nog niet lekker loopt, kan ik wel inkomen, maar dit had er weinig mee te maken.
    PSV de 2e helft ja. De 1e ben je kennelijk vergeten, die was waardeloos en slap waardoor we die wedstrijd ook al snel verloren hadden. Tegen ADO was het ook al niet fantastisch meer. Vitesse was prima inderdaad. Als een van de weinige wedstrijden.

    Woudenberg heeft genoeg bij de beloften gespeeld? Ik weet niet over welke periode je het dan hebt, maar in ieder geval niet over het lopende seizoen. Daar speelde hij bijna niet namelijk.... Een eigen speler weg laten teren t.b.v van Rhijn. Onbegrijpelijk. En Floranus groeit ook nog eens niet maximaal in transferwaarde omdat hij niet op zijn eigen positie staat en zich daar goed door kan ontwikkelen.
  • 17 Feb 2020 om 21:07
    • Quote van 16 Feb 2020 om 21:21
      Nee die afspraak is komen te vervallen. We krijgen niks meer van Lammers.

      https://www.feanonline.nl/nieuws/transfers-geruchten/261826/lammers-percentage-is-niet-meer-actueel-afspraken-zijn-vervallen
    Heb dit bericht totaal gemist! Dus Heerenveen zou alleen meedelen als Lammers direct verkocht zou worden? Dat is wel een vrij aparte constructie in ieder geval. Dat maakt geld verdienen op Odgaard in de zomer behoorlijk lastig..
  • 17 Feb 2020 om 21:05
    • Quote van 16 Feb 2020 om 21:02
      Dat beweer ik nergens. Heb ik niet gedaan en zál ik niet doen ook. Ik zeg dat het één met het ander te maken heeft. Dresevic en Botman doen de laatste weken vreemde dingen. Omdat dat zomaar van het ene op het andere moment ineens prutsers zijn? Omdat ze het leuk vinden om het wat spannend te maken? Nee, omdat de wisselingen achterin alle automatismen en redelijke zekerheden weg genomen hebben!! Er was een stabiele verdediging. En daar is onnodig in om geprutst. Punt. Verdedigend is het er niet beter van geworden. Aanvallend niet, qua kansen niet en qua aanvallend voetbal óók niet. Maar blijf alles vooral lekker goed praten.

      Lucas is zonder wedstrijdritme net zo goed/slecht als van Rhijn met een paar maanden aan wedstrijden achter zijn naam. Een interessant uitgangspunt al spelen ze op verschillende posities. Laat dan Lucas zich nu eens lekker terug knokken. Die moet er volgend seizoen toch weer staan normaal gesproken, terwijl van Rhijn zeker vertrokken is. Lucas was daarnaast onderdeel van de stabiele verdediging tot en met halverwege oktober. En daarom nogmaals het verzoek om de cruciale fouten die hij persoonlijk gemaakt heeft in die periode even boven tafel te halen. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn als je zo overtuigd bent van je gelijk? Maar kennelijk krijgt niemand die uitdaging voor elkaar?

      Het heeft verder niets met oogappeltjes te maken. Maar ik zie waar het verval is ontstaan en 'toevallig' is dat na het omgooien van de verdediging. Ik wil gewoon weer dat we gaan winnen. Net als iedereen. Met de huidige bezetting doorgaan zie ik dat niet zitten. De afgelopen weken hebben laten zien waarom. En er waren vandaag meer mensen aanwezig die óók een slecht voorgevoel hadden voor deze wedstrijd. Maar kennelijk zijn er hier mensen die het allemaal prima vinden zoals het gaat. Wie heeft er dan uiteindelijk het beste voor met de club vraag ik me af...
    Pas vanaf Willem II gaat het echt minder, niet vanaf ADO. Daar voor zaten nog prima potten tegen PSV en Vitesse. Met Dresevic en Botman zeer solide. En Van Rhijn er naast. Die automatismen waren er toen wel.

    Dresevic is sowieso een verdediger die goed kan voetballen en ook veel risico in zijn spel legt. Dat was tegen Heracles bijvoorbeeld wel te zien. Puur verdedigend heeft hij nog wel wat te leren, waarbij hij zich goed ontwikkeld heeft afgelopen half jaar, maar het is niet gek dat het ook eens minder gaat. Zelfde geldt voor Botman, die enorm jong is. Die maken soms fouten.

    Woudenberg heeft ook genoeg gespeeld bij Jong, en daar doen ze zover ik weet ook aan buitenspel en het geven van penalty's als je je tegenstander onderuit tikt in de zestien. Dat de afstemming met bijvoorbeeld Ejuke nog niet lekker loopt, kan ik wel inkomen, maar dit had er weinig mee te maken.
  • 17 Feb 2020 om 20:10
    • Quote van 17 Feb 2020 om 17:37
      Zo veek mogelijk zoals de basisopstelling was aan het begin van het seizoen. Door de blessure van Hahn nu dus zo:
      Bednarek. Floranus, Dresevic, Botman, Woudenberg/van Hau. Veerman, Kongolo, Halilovic (of indien nodig Faik), Van Bergen, Smit (die andere 2 zie ik het niet in zitten) Ejuke.

      Lekker proberen je verdediging weer gesloten te krijgen en van daaruit weer het flitsende countervoetbal. Als dat goed uitgevoerd wordt, en dat kan met de handige Ejuke en razendsnelle van Bergen dan kan dat prachtige momenten opleveren. Ejuke kun je de duels nog wel aan laten gaan, maar Mitchell moet je met lepe balletjes zoals tegen Fortuna op zijn snelheid gebruiken. Hij is het het passeren, balvastheid en voorzetten de mindere van Ejuke.

      Espejord moet eerst zijn goaltjes maar eens gaan maken bij de beloftes of in invalbeurten. Hij mist voorlopig de grootste kansen zoals Odgaard aan het begin van het seizoen ook deed. Smit heeft zich anderhalf jaar goed ontwikkeld en is ook echt van een jongen een vent geworden. Dit is onze toekomst. 'Ferskyt' dat niet weer, net zoals ze met Hornkamp gedaan hebben.
    Ik denk Martin dat het ( idioot genoeg) valse hoop blijkt. Waarom dat gebeurt is mij een raadsel. Wellicht zijn er keiharde belofte's gedaan aan v rhijn en odgaard anders kan ik het niet verklaren. Die Hamstra zou (verplicht) eens wat meer openheid moeten geven . En dan meteen ook hoe het nu echt zit met v Hau .Deze situatie begint in alle facetten onhoudbare vormen aan te nemen. Dan zwijg ik nog maar over het eeuwige uitblijven van een hoofdsponsor.
  • 17 Feb 2020 om 17:37
    • Quote van 17 Feb 2020 om 11:50
      Wat wil je allemaal veranderen aan de opstelling Mackan?
    Zo veek mogelijk zoals de basisopstelling was aan het begin van het seizoen. Door de blessure van Hahn nu dus zo:
    Bednarek. Floranus, Dresevic, Botman, Woudenberg/van Hau. Veerman, Kongolo, Halilovic (of indien nodig Faik), Van Bergen, Smit (die andere 2 zie ik het niet in zitten) Ejuke.

    Lekker proberen je verdediging weer gesloten te krijgen en van daaruit weer het flitsende countervoetbal. Als dat goed uitgevoerd wordt, en dat kan met de handige Ejuke en razendsnelle van Bergen dan kan dat prachtige momenten opleveren. Ejuke kun je de duels nog wel aan laten gaan, maar Mitchell moet je met lepe balletjes zoals tegen Fortuna op zijn snelheid gebruiken. Hij is het het passeren, balvastheid en voorzetten de mindere van Ejuke.

    Espejord moet eerst zijn goaltjes maar eens gaan maken bij de beloftes of in invalbeurten. Hij mist voorlopig de grootste kansen zoals Odgaard aan het begin van het seizoen ook deed. Smit heeft zich anderhalf jaar goed ontwikkeld en is ook echt van een jongen een vent geworden. Dit is onze toekomst. 'Ferskyt' dat niet weer, net zoals ze met Hornkamp gedaan hebben.
  • 17 Feb 2020 om 11:50
    • Quote van 16 Feb 2020 om 17:45
      Met die ongelofelijke prutser van een van Rhijn weet Dresevic ook niet meer hoe hij moet staan en waar hij moet lopen. Met Floranus op LB is het met Botman hetzelfde verhaal. Woudenberg mag dan aanvallend niet de sterkste zijn en regelmatig een bal breed of terug spelen, het is altijd beter dan doldriest mee naar voren en dan de bal toch niet aangespeeld krijgen van Ejuke. Je hoeft echt geen universitaire voelbalopleiding genoten te hebben om te zien waar het misgaat. Dat was het in de verdediging. Om het middenveld is het teveel van hetzelfde. Veerman kan prima voetballen, maar verspeelt te veel energie in de controle om aanvallend regelmatig belangrijk te zijn. Kongolo moet het van hard werken en loopvermogen hebben. Maakt incidenteel eens een goaltje. En onze aanvoerder Faik, tsja wat moet je daar van zeggen.... Odgaard kan er helemaal niks van en onze vleugelspelers kun je simpelweg niet iedere wedstrijd een goal van verwachten. Nu je per wedstrijd vaker meer dan 1 goal tegen krijgt wordt het nog een verdomd lastige klus om de punten bij elkaar te sprokkelen. Het had zo mooi kunnen zijn allemaal.... Dit gaat nog wel even nadreunen ben ik bang.
    Wat wil je allemaal veranderen aan de opstelling Mackan?
  • 17 Feb 2020 om 06:19
    • Quote van 16 Feb 2020 om 21:02
      Dat beweer ik nergens. Heb ik niet gedaan en zál ik niet doen ook. Ik zeg dat het één met het ander te maken heeft. Dresevic en Botman doen de laatste weken vreemde dingen. Omdat dat zomaar van het ene op het andere moment ineens prutsers zijn? Omdat ze het leuk vinden om het wat spannend te maken? Nee, omdat de wisselingen achterin alle automatismen en redelijke zekerheden weg genomen hebben!! Er was een stabiele verdediging. En daar is onnodig in om geprutst. Punt. Verdedigend is het er niet beter van geworden. Aanvallend niet, qua kansen niet en qua aanvallend voetbal óók niet. Maar blijf alles vooral lekker goed praten.

      Lucas is zonder wedstrijdritme net zo goed/slecht als van Rhijn met een paar maanden aan wedstrijden achter zijn naam. Een interessant uitgangspunt al spelen ze op verschillende posities. Laat dan Lucas zich nu eens lekker terug knokken. Die moet er volgend seizoen toch weer staan normaal gesproken, terwijl van Rhijn zeker vertrokken is. Lucas was daarnaast onderdeel van de stabiele verdediging tot en met halverwege oktober. En daarom nogmaals het verzoek om de cruciale fouten die hij persoonlijk gemaakt heeft in die periode even boven tafel te halen. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn als je zo overtuigd bent van je gelijk? Maar kennelijk krijgt niemand die uitdaging voor elkaar?

      Het heeft verder niets met oogappeltjes te maken. Maar ik zie waar het verval is ontstaan en 'toevallig' is dat na het omgooien van de verdediging. Ik wil gewoon weer dat we gaan winnen. Net als iedereen. Met de huidige bezetting doorgaan zie ik dat niet zitten. De afgelopen weken hebben laten zien waarom. En er waren vandaag meer mensen aanwezig die óók een slecht voorgevoel hadden voor deze wedstrijd. Maar kennelijk zijn er hier mensen die het allemaal prima vinden zoals het gaat. Wie heeft er dan uiteindelijk het beste voor met de club vraag ik me af...
    Ik kan het hier alleen maar eens mee zijn....

    Men kan zich dan nu wel weer gaan focussen op Woudenberg maar die heeft nu nul vertrouwen en wedstrijdritme omdat hij geslachtofferd is voor een andere speler/speelwijze kortom, het is inderdaad totaal niet fair om juist van hem nu zeer solide voetbal te verwachten maar hij is wel van ons in tegenstelling tot Van Rhijn.
    Daarnaast denk ik dat wij iets aanvallender proberen te spelen na die omzetting wat uiteindelijk niet werkt omdat we dan toch te kwetsbaar zijn.....probleem is alleen nu wel dat Woudenberg eerst weer ritme en vertrouwen moet opdoen en ook Floranus ongetwijfeld minder stabiel zal zijn mocht hij terug gaan naar zijn eigen positie omdat ook hij het gevoel/de chemie even kwijt is en dat geldt voor meerdere kortom, er ligt nog een mooie puzzel voor JJ en vrees dat wij nog even geduld zullen moeten hebben.

  • 16 Feb 2020 om 21:58
    • Quote van 16 Feb 2020 om 19:48
      Stelletje amoebes.
    Waarheid is hard helaas
  • 16 Feb 2020 om 21:38
    • Quote van 16 Feb 2020 om 21:02
      Dat beweer ik nergens. Heb ik niet gedaan en zál ik niet doen ook. Ik zeg dat het één met het ander te maken heeft. Dresevic en Botman doen de laatste weken vreemde dingen. Omdat dat zomaar van het ene op het andere moment ineens prutsers zijn? Omdat ze het leuk vinden om het wat spannend te maken? Nee, omdat de wisselingen achterin alle automatismen en redelijke zekerheden weg genomen hebben!! Er was een stabiele verdediging. En daar is onnodig in om geprutst. Punt. Verdedigend is het er niet beter van geworden. Aanvallend niet, qua kansen niet en qua aanvallend voetbal óók niet. Maar blijf alles vooral lekker goed praten.

      Lucas is zonder wedstrijdritme net zo goed/slecht als van Rhijn met een paar maanden aan wedstrijden achter zijn naam. Een interessant uitgangspunt al spelen ze op verschillende posities. Laat dan Lucas zich nu eens lekker terug knokken. Die moet er volgend seizoen toch weer staan normaal gesproken, terwijl van Rhijn zeker vertrokken is. Lucas was daarnaast onderdeel van de stabiele verdediging tot en met halverwege oktober. En daarom nogmaals het verzoek om de cruciale fouten die hij persoonlijk gemaakt heeft in die periode even boven tafel te halen. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn als je zo overtuigd bent van je gelijk? Maar kennelijk krijgt niemand die uitdaging voor elkaar?

      Het heeft verder niets met oogappeltjes te maken. Maar ik zie waar het verval is ontstaan en 'toevallig' is dat na het omgooien van de verdediging. Ik wil gewoon weer dat we gaan winnen. Net als iedereen. Met de huidige bezetting doorgaan zie ik dat niet zitten. De afgelopen weken hebben laten zien waarom. En er waren vandaag meer mensen aanwezig die óók een slecht voorgevoel hadden voor deze wedstrijd. Maar kennelijk zijn er hier mensen die het allemaal prima vinden zoals het gaat. Wie heeft er dan uiteindelijk het beste voor met de club vraag ik me af...
    Eens met Mackan. Het stond goed in het begon, dus waarom die wijzigingen ? Echter het lijkt of er meer veranderd is dan die wisselingen in de defensie. Het is ook een kwestie van scherp zijn, voor elkaar werken, goede afspraken maken etc. Verder vind ik dat we de tegenstander te veel ruimte geven voor een counter. Dat was in het begin ook niet zo volgens mij. AL met al een lijst met verbeterpunten om aan te werken.
  • 16 Feb 2020 om 21:21
    • Quote van 16 Feb 2020 om 16:02
      Lammers krijgen we een deel van de transfersom als hij door PSV verkocht wordt. Daarom heeft hij op dit moment nog niets opgeleverd. Met Odgaard lijkt eenzelfde constructie afgesproken te zijn.
    Nee die afspraak is komen te vervallen. We krijgen niks meer van Lammers.

    https://www.feanonline.nl/nieuws/transfers-geruchten/261826/lammers-percentage-is-niet-meer-actueel-afspraken-zijn-vervallen
  • 16 Feb 2020 om 21:02
    • Quote van 16 Feb 2020 om 20:34
      Jahoor Mackan, volledig van Rhijn zijn schuld dat Dresevic fout op fout stapelde vandaag. Als ze voorin iets scherper waren geweest bij Vitesse hadden we in de rust met 5-2 achter gestaan door de blunders van Dresevic vandaag. Maar goed, lekker makkelijk om van Rhijn overal de schuld van te geven en zodra je oogappeltje in de 2e helft 2 goals weg geeft is het natuurlijk gewoon pure pech of stond hij tegen de beste rechtsbuiten van de eredivisie.

      Dat je van Rhijn niks vindt, prima, maar als je nu nog niet inziet dat Woudenberg geen haar beter is dan weet ik het ook niet meer.
    Dat beweer ik nergens. Heb ik niet gedaan en zál ik niet doen ook. Ik zeg dat het één met het ander te maken heeft. Dresevic en Botman doen de laatste weken vreemde dingen. Omdat dat zomaar van het ene op het andere moment ineens prutsers zijn? Omdat ze het leuk vinden om het wat spannend te maken? Nee, omdat de wisselingen achterin alle automatismen en redelijke zekerheden weg genomen hebben!! Er was een stabiele verdediging. En daar is onnodig in om geprutst. Punt. Verdedigend is het er niet beter van geworden. Aanvallend niet, qua kansen niet en qua aanvallend voetbal óók niet. Maar blijf alles vooral lekker goed praten.

    Lucas is zonder wedstrijdritme net zo goed/slecht als van Rhijn met een paar maanden aan wedstrijden achter zijn naam. Een interessant uitgangspunt al spelen ze op verschillende posities. Laat dan Lucas zich nu eens lekker terug knokken. Die moet er volgend seizoen toch weer staan normaal gesproken, terwijl van Rhijn zeker vertrokken is. Lucas was daarnaast onderdeel van de stabiele verdediging tot en met halverwege oktober. En daarom nogmaals het verzoek om de cruciale fouten die hij persoonlijk gemaakt heeft in die periode even boven tafel te halen. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn als je zo overtuigd bent van je gelijk? Maar kennelijk krijgt niemand die uitdaging voor elkaar?

    Het heeft verder niets met oogappeltjes te maken. Maar ik zie waar het verval is ontstaan en 'toevallig' is dat na het omgooien van de verdediging. Ik wil gewoon weer dat we gaan winnen. Net als iedereen. Met de huidige bezetting doorgaan zie ik dat niet zitten. De afgelopen weken hebben laten zien waarom. En er waren vandaag meer mensen aanwezig die óók een slecht voorgevoel hadden voor deze wedstrijd. Maar kennelijk zijn er hier mensen die het allemaal prima vinden zoals het gaat. Wie heeft er dan uiteindelijk het beste voor met de club vraag ik me af...
  • 16 Feb 2020 om 20:34
    • Quote van 16 Feb 2020 om 17:45
      Met die ongelofelijke prutser van een van Rhijn weet Dresevic ook niet meer hoe hij moet staan en waar hij moet lopen. Met Floranus op LB is het met Botman hetzelfde verhaal. Woudenberg mag dan aanvallend niet de sterkste zijn en regelmatig een bal breed of terug spelen, het is altijd beter dan doldriest mee naar voren en dan de bal toch niet aangespeeld krijgen van Ejuke. Je hoeft echt geen universitaire voelbalopleiding genoten te hebben om te zien waar het misgaat. Dat was het in de verdediging. Om het middenveld is het teveel van hetzelfde. Veerman kan prima voetballen, maar verspeelt te veel energie in de controle om aanvallend regelmatig belangrijk te zijn. Kongolo moet het van hard werken en loopvermogen hebben. Maakt incidenteel eens een goaltje. En onze aanvoerder Faik, tsja wat moet je daar van zeggen.... Odgaard kan er helemaal niks van en onze vleugelspelers kun je simpelweg niet iedere wedstrijd een goal van verwachten. Nu je per wedstrijd vaker meer dan 1 goal tegen krijgt wordt het nog een verdomd lastige klus om de punten bij elkaar te sprokkelen. Het had zo mooi kunnen zijn allemaal.... Dit gaat nog wel even nadreunen ben ik bang.
    Jahoor Mackan, volledig van Rhijn zijn schuld dat Dresevic fout op fout stapelde vandaag. Als ze voorin iets scherper waren geweest bij Vitesse hadden we in de rust met 5-2 achter gestaan door de blunders van Dresevic vandaag. Maar goed, lekker makkelijk om van Rhijn overal de schuld van te geven en zodra je oogappeltje in de 2e helft 2 goals weg geeft is het natuurlijk gewoon pure pech of stond hij tegen de beste rechtsbuiten van de eredivisie.

    Dat je van Rhijn niks vindt, prima, maar als je nu nog niet inziet dat Woudenberg geen haar beter is dan weet ik het ook niet meer.
  • 16 Feb 2020 om 20:10
    • Quote van 16 Feb 2020 om 18:02
      Net als na de bij Feyenoord, tegen de beste rechtsbuiten, is het mij te makkelijk om Woudenberg nu al weer af te serveren. Van Rhijn was vele malen slechter op RB. Lucas is van ons, prutser van Rhijn is hier alleen voor zichzelf. Laat Lucas zich maar weer mooi terug in de basis vechten. Hij heeft dat eerder gedaan, maar dat is iedereen kennelijk al weer vergeten. Het kan verkeren. Prettige avond verder!
    Ik vind dat je veel te vriendelijk voor Woudenberg bent. Hij is net zo slecht als Van Rhijn. We kijken al 2,5 jaar tegen Woudenberg aan, het is nooit anders geweest en altijd zijn er vraagtekens rond hem. Hij heeft zijn duidelijke tekortkomingen. Woudenberg deed het redelijk in die periode, maar hij is niet snel, aan de bal niet bijzonder goed, verdedigend geen pitbull doordat hij ook wat te lomp is tegenover snelle behendige buitenspelers. Van Rhijn is inderdaad na de zomer weer weg, we verdienen er dus niets aan, maar dat doen we ook niet aan Woudenberg. Hij heeft niet de kwaliteit om door te groeien naar AZ, bijvoorbeeld. En zijn salaris zal ook niet het laagste zijn, gezien het feit dat hij van Feyenoord komt.
  • 16 Feb 2020 om 19:48
    • Quote van 16 Feb 2020 om 19:47
      Dat doen we toch al met Odgaard!
    Stelletje amoebes.
  • 16 Feb 2020 om 19:47
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:01
      Speel liever met 10 man
    Dat doen we toch al met Odgaard!
  • 16 Feb 2020 om 19:05
    • Quote van 16 Feb 2020 om 17:01
      JJ is niet de trainer die we op dit moment nodig hebben. Maar om dan voor GJV te pleiten gaat mij ook weer te ver.Wat we nodig hebben is een slimme coach die wel in staat is om met ons spelersmateriaal de meest optimale opstelling neer te zetten. Want dat doet JJ in elk geval niet.Ik vind JJ vooral tactisch tekort schieten.
    aub geen GJV maar JJ schiet tactisch echt heel veel te kort. Voor de kerst hadden we nog wel wat mazzel maar nu is het toch echt dramatisch. Dieptepunt is toch wel dat hij Odgaard 97 minuten heeft laten staan. Die heeft werkelijk geen bal goed geraakt. En Lucas? Geef hem aub een kans de komende wedstrijden. En als hij die dan niet pakt dan van Hau er in zetten. Maar NOOIT meer Van Rhijn wat was die slecht niet alleen vandaag maar al heel veel wedstrijden. De enige twee die enigszins bij een voldoende kwamen waren Bednarek en Botman. De rest inclusief de volledige technische staf allemaal dikke dikke onvoldoendes. Mazzel dat Vitesse zich mee liet slepen in het dramatische spel
  • 16 Feb 2020 om 18:14
    • Quote van 16 Feb 2020 om 17:57
      Ik denk dat het er heel erg aan licht hoe je dat doet... Zou het helemaal niet erg vinden als er wat vragen gesteld worden en laten merken dat dit de laatste tijd niet OK gaat. Maar niet dreigen, schelden, schreeuwen... Letterlijk gewoon wachten daar en in gesprek gaan. Mag best een beetje discussie zijn vind ik, of iig laten weten dat er onvrede is. Wellicht doet het JJ iets veranderen.
    Je kunt trainers en spelers ook prima te woord staan en vragen stellen bij de training. Dan is de eerste frustratie wat weg geëbt en kun je vaak wat relaxter een gesprek aangaan. Met z'n allen meteen vol frustratie lopen schreeuwen gaat het echt niet beter maken. Vorig seizoen na Emmen uit hebben we dat gezien.... Ik begrijp het overigens wel dat mensen de bus op willen wachten, daar niet van. Het gaat er alleen om of het verstandig is én of het iets uithaalt.
  • 16 Feb 2020 om 18:04
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:43
      Hey Materazzi, Woudenberg kan er helemaal niets van! Hoe dom kun je zijn? En je zielige tweede zinnetje zegt meer over jou: prutser ...
    Kun je me zijn persoonlijke flaters even opnoemen van augustus tot en met halverwege oktober? Bedankt hè?
  • 16 Feb 2020 om 18:02
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:41
      Nou, de aandelen van Mackan in Woudenberg zullen aardig gekelderd zijn denk ik ;) Heft buitenspel op en zorgt voor een wat onhandige strafschop. Valt verder ook weinig gelukkig in. Maar zoals ik al zei, Van Rhijn of Woudenberg, het maakt weinig uit. Beiden maken stomme fouten.
    Net als na de bij Feyenoord, tegen de beste rechtsbuiten, is het mij te makkelijk om Woudenberg nu al weer af te serveren. Van Rhijn was vele malen slechter op RB. Lucas is van ons, prutser van Rhijn is hier alleen voor zichzelf. Laat Lucas zich maar weer mooi terug in de basis vechten. Hij heeft dat eerder gedaan, maar dat is iedereen kennelijk al weer vergeten. Het kan verkeren. Prettige avond verder!
  • 16 Feb 2020 om 17:57
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:12
      De bus opwachten das pas triest...... dat soort gedrag vind ik helemaal niet passen bij ons clubje.
    Ik denk dat het er heel erg aan licht hoe je dat doet... Zou het helemaal niet erg vinden als er wat vragen gesteld worden en laten merken dat dit de laatste tijd niet OK gaat. Maar niet dreigen, schelden, schreeuwen... Letterlijk gewoon wachten daar en in gesprek gaan. Mag best een beetje discussie zijn vind ik, of iig laten weten dat er onvrede is. Wellicht doet het JJ iets veranderen.
  • 16 Feb 2020 om 17:53
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:13
      Denk dat de rol van Odgaard nu wel uitgespeeld is bij Heerenveen. Man..man...man...wat is hij slecht. Snap niet wat JJ in deze man ziet. 45 minuten naar deze man zitten kijken. Deze man staat werkelijk steeds op de verkeerde plek. Bij elke aanval ligt hij weer op de grond. Faik speelt ook al een tijdje niet zijn beste wedstrijden. Wel zeer positief over Bednarek. Staat een goede pot te keepen. Hoop dat JJ 2e helft een paar gaat wisselen.
    Ik denk het nog niet. Zelfs toen Espejord er in kwam bleef Odgaard staan. Gewoon 97 onbegrijpelijke minuten. Ik krijg heel sterk het idee dat hierover iets in zijn contract staat. Anders kan ik zoveel gepruts, geaccepteerd door een coach onder druk niet begrijpen. En ik denk velen met mij.
  • 16 Feb 2020 om 17:45
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:36
      Nou zeg Hoegh er maar weer in. Dresevic weer te kloten. Wat verschrikkelijk verdedigd weer
    Met die ongelofelijke prutser van een van Rhijn weet Dresevic ook niet meer hoe hij moet staan en waar hij moet lopen. Met Floranus op LB is het met Botman hetzelfde verhaal. Woudenberg mag dan aanvallend niet de sterkste zijn en regelmatig een bal breed of terug spelen, het is altijd beter dan doldriest mee naar voren en dan de bal toch niet aangespeeld krijgen van Ejuke. Je hoeft echt geen universitaire voelbalopleiding genoten te hebben om te zien waar het misgaat. Dat was het in de verdediging. Om het middenveld is het teveel van hetzelfde. Veerman kan prima voetballen, maar verspeelt te veel energie in de controle om aanvallend regelmatig belangrijk te zijn. Kongolo moet het van hard werken en loopvermogen hebben. Maakt incidenteel eens een goaltje. En onze aanvoerder Faik, tsja wat moet je daar van zeggen.... Odgaard kan er helemaal niks van en onze vleugelspelers kun je simpelweg niet iedere wedstrijd een goal van verwachten. Nu je per wedstrijd vaker meer dan 1 goal tegen krijgt wordt het nog een verdomd lastige klus om de punten bij elkaar te sprokkelen. Het had zo mooi kunnen zijn allemaal.... Dit gaat nog wel even nadreunen ben ik bang.
  • 16 Feb 2020 om 17:40
    • Quote van 16 Feb 2020 om 17:01
      JJ is niet de trainer die we op dit moment nodig hebben. Maar om dan voor GJV te pleiten gaat mij ook weer te ver.Wat we nodig hebben is een slimme coach die wel in staat is om met ons spelersmateriaal de meest optimale opstelling neer te zetten. Want dat doet JJ in elk geval niet.Ik vind JJ vooral tactisch tekort schieten.
    Geef hem nou maar wat tijd, hij begint net als trainer. V Bronckhorst verloor ook 8 wedstrijden op rij en werd het jaar erna kampioen.
  • 16 Feb 2020 om 17:01
    JJ is niet de trainer die we op dit moment nodig hebben. Maar om dan voor GJV te pleiten gaat mij ook weer te ver.Wat we nodig hebben is een slimme coach die wel in staat is om met ons spelersmateriaal de meest optimale opstelling neer te zetten. Want dat doet JJ in elk geval niet.Ik vind JJ vooral tactisch tekort schieten.
  • 16 Feb 2020 om 16:15
    • Quote van 16 Feb 2020 om 16:02
      Lammers krijgen we een deel van de transfersom als hij door PSV verkocht wordt. Daarom heeft hij op dit moment nog niets opgeleverd. Met Odgaard lijkt eenzelfde constructie afgesproken te zijn.
    Odgaard. Haha. Die zal nog wel een klapper maken. Hij komt op mij over als een depressieve dodo in de spits. Altijd zijn kop naar de grond en zijn handen in de lucht. Sjok sjok Odgaard. Heeft geen idee waar zijn tegenstander is. Ligt telkens op grond. Ben benieuwd wat Eric Meijers van hem vindt. Wat een faalhaas. Iedere minuut dat die man nog in ons shirt speelt, is een verloren minuut.
  • 16 Feb 2020 om 16:02
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:14
      Lammers heeft ons hoeveel opgeleverd? Niks.. Vlap leverde ons een mooi bedrag op. Maar een psv gaf een groningen meer voor doan. Terwijl die mindere statistieken had.. dus zo hoog was dat bedrag voor vlap nou ook weer niet.
      Dus wat heeft het ons opgeleverd? En prima als je het als tussenstation een keer doet maar ook dit seizoen weer een gehuurde spits..

      Van hau kost ruim 2 ton salaris.. terwijl zijn teamgenoten beduidend minder verdienen maar een x zo goed zijn.
      Van hau gaat nooit een basisspeler bij ons worden. Is puur commercieel gehaald maar ik heb nog geen sponsor gezien die even zijn salaris ophoest. Erg benieuwd Wanneer daar het echte verhaal van bovenwater komt.

      Overigens hebben we het hier over meningen hè geen feiten. Jij noemt geen falend beleid ik wel.
    Lammers krijgen we een deel van de transfersom als hij door PSV verkocht wordt. Daarom heeft hij op dit moment nog niets opgeleverd. Met Odgaard lijkt eenzelfde constructie afgesproken te zijn.
  • 16 Feb 2020 om 14:42
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:13
      Respect voor de meereizende Fans. Ik kan dat helaas niet meer opbrengen. Als nu niet duidelijk is dat er iets moet gebeuren laat ik het ook maar even gaan. Blijf de mannen aanmoedigen waar mogelijk maar is niet makkelijk of überhaupt leuk meer. Conclusie: we zitten in een heel diep dal, zowel qua mentaliteit, spelers, TD, commercieel..... Tijd voor een frisse reset. Kan en wil niet geloven dat we niet beter kunnen, maar denk wel dat sommigen hun conclusies moeten trekken en verantwoordelijkheid nemen.
    Dank je
  • 16 Feb 2020 om 14:41
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:10
      En de supporters doen lekker mee met die slappe clubcultuur. Lekker klappen voor de spelers. Omdat ze zo gestreden hebben?
    Van negatief geneuzel is nog niemand beter geworden.
  • 16 Feb 2020 om 14:22
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:21
      Alles kan en mag bij Heerenveen. Als je daar als supporter staat en je ziet weer slappe hap, dan ga niet staan klappen voor ze. Hou eens op met dat softe gedoe.
    Eens!
  • 16 Feb 2020 om 14:21
    Alles kan en mag bij Heerenveen. Als je daar als supporter staat en je ziet weer slappe hap, dan ga niet staan klappen voor ze. Hou eens op met dat softe gedoe.
  • 16 Feb 2020 om 14:20
    Wat een verschrikelijk los zand elftal. De meerderheid weet niet waar ze mee bezig zijn, lopen maar wat op het veld te kijken wat de ander doet. Wat een kwaliteits arm elftal..
  • 16 Feb 2020 om 14:15
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:10
      En de supporters doen lekker mee met die slappe clubcultuur. Lekker klappen voor de spelers. Omdat ze zo gestreden hebben?
    Slappe clubcultuur? Je gaat nu serieus de supporters aanvallen die elke uitwedstrijd mee reizen en dan zelf lekker thuis zitten? Vreemd..
  • 16 Feb 2020 om 14:14
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:06
      En Lammers was ook zo'n verschrikkelijke spits.... Daarnaast schijnt er ook een constructie te zijn afgesproken waardoor wij een deel van een evt transfersom ontvangen. Dus falend beleid en dan Lammers noemen.... beetje zwak. Daar bovenop, heeft de huur van Lammers er voor gezorgd dat bijvoorbeeld Vlap goed uit de verf kwam. Die hoge transfersom voor Vlap komt mede door Lammers.

      Van Hau verdiend genoeg, maar is niet gekocht. Dus hoe zo falend. Nu heeft de club een jaar de tijd om te zien of een speler als Van Hau wat toevoegd nu of in de toekomst. Zou je hem hebben gekocht dat had je zijn salaris waarschijnlijk de komende 3 jaar mogen betalen. Dat zou ik dus niet zo snel een falend beleid noemen. ALs je Van Hau had gekocht en net als Mihaljovic op de loonlijst had staan, dat zou ik falend beleid noemen.
    Lammers heeft ons hoeveel opgeleverd? Niks.. Vlap leverde ons een mooi bedrag op. Maar een psv gaf een groningen meer voor doan. Terwijl die mindere statistieken had.. dus zo hoog was dat bedrag voor vlap nou ook weer niet.
    Dus wat heeft het ons opgeleverd? En prima als je het als tussenstation een keer doet maar ook dit seizoen weer een gehuurde spits..

    Van hau kost ruim 2 ton salaris.. terwijl zijn teamgenoten beduidend minder verdienen maar een x zo goed zijn.
    Van hau gaat nooit een basisspeler bij ons worden. Is puur commercieel gehaald maar ik heb nog geen sponsor gezien die even zijn salaris ophoest. Erg benieuwd Wanneer daar het echte verhaal van bovenwater komt.

    Overigens hebben we het hier over meningen hè geen feiten. Jij noemt geen falend beleid ik wel.
  • 16 Feb 2020 om 14:13
    Respect voor de meereizende Fans. Ik kan dat helaas niet meer opbrengen. Als nu niet duidelijk is dat er iets moet gebeuren laat ik het ook maar even gaan. Blijf de mannen aanmoedigen waar mogelijk maar is niet makkelijk of überhaupt leuk meer. Conclusie: we zitten in een heel diep dal, zowel qua mentaliteit, spelers, TD, commercieel..... Tijd voor een frisse reset. Kan en wil niet geloven dat we niet beter kunnen, maar denk wel dat sommigen hun conclusies moeten trekken en verantwoordelijkheid nemen.
  • 16 Feb 2020 om 14:12
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:10
      Dat durft NN niet... Positief degraderen!
    laten we ook alsjeblieft niet afglijden naar dat Tokkie niveau....
  • 16 Feb 2020 om 14:12
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:10
      Dat durft NN niet... Positief degraderen!
    De bus opwachten das pas triest...... dat soort gedrag vind ik helemaal niet passen bij ons clubje.
  • 16 Feb 2020 om 14:10
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:07
      En zijn zus Gauw...
    Was hij snel te Vrede?
  • 16 Feb 2020 om 14:10
    En de supporters doen lekker mee met die slappe clubcultuur. Lekker klappen voor de spelers. Omdat ze zo gestreden hebben?
  • 16 Feb 2020 om 14:10
    Moeten hopen dat we genoeg punten hebben gepakt in de eerste seizoenshelft. Want we staan nog 7 punten boven nacompetitie en wij gaan niet meer veel pakken op deze manier. 4 goals weggeven en de Var die ons ook 3/4x benadeeld.
  • 16 Feb 2020 om 14:10
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:05
      Benieuwd wanneer de eerste bus opgewacht gaat worden
    Dat durft NN niet... Positief degraderen!
  • 16 Feb 2020 om 14:09
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:55
      Wat een verschil met Espejord en Odgaard, zoveel verschil in dreiging
    Ja vind ik ook...
  • 16 Feb 2020 om 14:07
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:05
      Te Vrede heeft ook nog twee voetballende broers, die zijn ook zeer wisselvallig; Bennie en Dick...
    En zijn zus Gauw...
  • 16 Feb 2020 om 14:06
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:59
      Vorig jaar ook al een gehuurde spits. Is gewoon falend beleid van hamstra.
      Van hau commercieel.. vraag me af wat het ons oplevert. Ook dat noem ik wederom falend beleid van hamstra.
      Zo’n jongen verdiend een godsvermogen en speelt tussen onze jeugdige spelers.
      Maar goed als dat normaal is en geaccepteerd wordt prima, dan niet zeuren als we vroeg of laat richting degradatie voetbal gaan
    En Lammers was ook zo'n verschrikkelijke spits.... Daarnaast schijnt er ook een constructie te zijn afgesproken waardoor wij een deel van een evt transfersom ontvangen. Dus falend beleid en dan Lammers noemen.... beetje zwak. Daar bovenop, heeft de huur van Lammers er voor gezorgd dat bijvoorbeeld Vlap goed uit de verf kwam. Die hoge transfersom voor Vlap komt mede door Lammers.

    Van Hau verdiend genoeg, maar is niet gekocht. Dus hoe zo falend. Nu heeft de club een jaar de tijd om te zien of een speler als Van Hau wat toevoegd nu of in de toekomst. Zou je hem hebben gekocht dat had je zijn salaris waarschijnlijk de komende 3 jaar mogen betalen. Dat zou ik dus niet zo snel een falend beleid noemen. ALs je Van Hau had gekocht en net als Mihaljovic op de loonlijst had staan, dat zou ik falend beleid noemen.
  • 16 Feb 2020 om 14:05
    Benieuwd wanneer de eerste bus opgewacht gaat worden
  • 16 Feb 2020 om 14:05
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:03
      Er is geen enkele ambitie bij onze club. Te beginnen bij de staf. Wat geef je voor signaal af als je een spits die al maanden faalt, lekker laat staan? Doet niks, verliest elk duel en kan er helemaal van. En vandaag weer 90 minuten mogen sjokken. De enigen die uitstralen dat ze willen winnen zijn Kongolo, Floranus en Ejuke. De rest lijkt het niks te boeien.
    Ik geloof wel dat ze allemaal wel willen, maar het lijkt dat ze helemaal niet weten wat ze moeten doen. Een aantal missen gewoon kwaliteit.
  • 16 Feb 2020 om 14:05
    Dan verdien je een paar ton paar jaar en kan je niet eens een actie maken triest
  • 16 Feb 2020 om 14:05
    10x artikelen kopiëren plakken en niet even een topic voor de wedstrijd aan kunnen maken. Amateurs.
  • 16 Feb 2020 om 14:05
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:00
      Ik heb nog liever te Vrede dan Odgaard geloof ik
    Te Vrede heeft ook nog twee voetballende broers, die zijn ook zeer wisselvallig; Bennie en Dick...
  • 16 Feb 2020 om 14:04
    Ben ook benieuwd wat er volgend jaar gaat gebeuren met jongens als Hajal, Smit, Frederiksen en van der Heide. Mogen volgend jaar allen niet meer in de o19 spelen. Ze zullen volgend jaar wel alles met 1 trainen, maar waar gaan ze hun wedstrijden spelen? Die jong competitie stelt niks voor. Grote kans dus dat hun ontwikkeling blijft stokken. Dus of verhuurd worden of speelminuten in het eerste. Anders krijg je een geval Hornkamp
  • 16 Feb 2020 om 14:03
    Er is geen enkele ambitie bij onze club. Te beginnen bij de staf. Wat geef je voor signaal af als je een spits die al maanden faalt, lekker laat staan? Doet niks, verliest elk duel en kan er helemaal van. En vandaag weer 90 minuten mogen sjokken. De enigen die uitstralen dat ze willen winnen zijn Kongolo, Floranus en Ejuke. De rest lijkt het niks te boeien.
  • 16 Feb 2020 om 14:02
    In één week uitgeschakeld voor de beker, en nu zeer waarschijnlijk ook voor de play offs. En JJ laat die Odgaard maar staan. Straks moet JJ ontoerekeningsvatbaar gesteld worden. Wie gaat JJ vertellen, dat Odgaard niet in Heerenveen thuis hoort. Het begint met de week triester te worden.
  • 16 Feb 2020 om 14:01
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:57
      Niet zo maar iets aannemen Materazzi, je hebt geen idee ... hoe dan ook ik heb niet echt de indruk dat ik met iemand van gedachte wissel die tot 10 kan tellen. Ben jij vroeger veel gepest Materazzi?
    Wat wil je nou met zo’n reactie bereiken dan? Tering hè...
  • 16 Feb 2020 om 14:01
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:00
      Ik heb nog liever te Vrede dan Odgaard geloof ik
    Speel liever met 10 man
  • 16 Feb 2020 om 14:00
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:57
      Hahaha...idd Tevrede. Wat een kneus was dat. Helemaal vergeten, hopelijk ben ik dat ook snel met Odgaard...
    Ik heb nog liever te Vrede dan Odgaard geloof ik
  • 16 Feb 2020 om 14:00
    Wordt busje opwachten vandaag lekker weertje ervoor Busopwachtklassement 1/psv 2/nec 3/ twente 4/ onder voorbehoud hveen
  • 16 Feb 2020 om 13:59
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:50
      Als we het hebben over huurspelers en kapitaal op het veld, sla je wederom de plank mis.
      Dreyer - was gehaald zodat Van de Heide de tijd heeft om te komen
      Halilovic - is gehaald zodat Hajal en Frederiksen de tijd hebben om te komen
      Odgaard - is gehaald omdat er geen spits om wat voor reden dan ook gekocht kon worden. (zie Buytink)
      Van Hau - is gehaald als buitenkansje en commerciele overwegingen.
      Botman - is gehuurd, maar is de enige die je normaliter als aankoop zou willen zien.

      Had je Dreyer bv. gekocht, dan had je een speler die je aan een contract moet houden. En was de ruimte voor Van der Heide kleiner in de komende jaren.

      Heb je het over kapitaal op het veld, dan is daar nog genoeg aanwezig.
      Veerman, Ejuke, Van Bergen, Kongolo, Floranus, Dresevic ( gemiddeld 21,5 jaar)
      Jeugd: Van der Heide, Hajal, Frederiksen ( hoop dat hij zich nog laat gelden)

      En als je spelers wil zien die een echte binding met een club hebben, dan adviseer ik je om toch maar bij de amateurs te gaan kijken. Voetballers zijn opportunisten, zij hebben met een beetje geluk 15 jaar om daar alles uit te halen. Die 15 jaar gaan ze voor wat voor hen het beste is niet perse wat voor de club het beste is. Dat betekend niet, dat zij met aflopende contract zich niet meer inspannen, wellicht zullen ze zich juist meer willen laten zien. Als Van Rhijn bv. hier zich niet laat zien, dan is de belangstelling voor hem ook minder groot en komen er mindere kansen voor hem om uit te kiezen. Dus uit eigen belang zal een voetballer niet snel onder hun kunnen willen presteren.
    Vorig jaar ook al een gehuurde spits. Is gewoon falend beleid van hamstra.
    Van hau commercieel.. vraag me af wat het ons oplevert. Ook dat noem ik wederom falend beleid van hamstra.
    Zo’n jongen verdiend een godsvermogen en speelt tussen onze jeugdige spelers.
    Maar goed als dat normaal is en geaccepteerd wordt prima, dan niet zeuren als we vroeg of laat richting degradatie voetbal gaan
  • 16 Feb 2020 om 13:59
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:57
      Niet zo maar iets aannemen Materazzi, je hebt geen idee ... hoe dan ook ik heb niet echt de indruk dat ik met iemand van gedachte wissel die tot 10 kan tellen. Ben jij vroeger veel gepest Materazzi?
    Zo'n reactie is niet veel beter hoor
  • 16 Feb 2020 om 13:59
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:57
      Niet zo maar iets aannemen Materazzi, je hebt geen idee ... hoe dan ook ik heb niet echt de indruk dat ik met iemand van gedachte wissel die tot 10 kan tellen. Ben jij vroeger veel gepest Materazzi?
    Lig op de grond van het lachen....
  • 16 Feb 2020 om 13:59
    Jezus wat is die Odgaard ook een watje. Wint geen duel die vent
  • 16 Feb 2020 om 13:57
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:46
      Zinnetje klopt dus gewoon.
    Niet zo maar iets aannemen Materazzi, je hebt geen idee ... hoe dan ook ik heb niet echt de indruk dat ik met iemand van gedachte wissel die tot 10 kan tellen. Ben jij vroeger veel gepest Materazzi?
  • 16 Feb 2020 om 13:57
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:56
      Dalgaard en Te Vrede waren ook leuke spelers om naar te kijken.
    Hahaha...idd Tevrede. Wat een kneus was dat. Helemaal vergeten, hopelijk ben ik dat ook snel met Odgaard...
  • 16 Feb 2020 om 13:56
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:53
      Dan ben je nog niet zo heel erg lang supporter dus ;)
    Dalgaard en Te Vrede waren ook leuke spelers om naar te kijken.
  • 16 Feb 2020 om 13:55
    Wat een verschil met Espejord en Odgaard, zoveel verschil in dreiging
  • 16 Feb 2020 om 13:54
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:42
      Woudenberg probeert tenminste, v Rhijndoet liever niets wat zijn broekje smerig maakt.
    Ja, misschien had Dicko hem dan wel huizenhoog over geschoten.
  • 16 Feb 2020 om 13:54
    Nog 10 min voor Hajal. Dat gaat het verschil maken JJ..... en compleet vegan de mat gespeeld worden door een zeer matig Vitesse. VERSCHRIKKELIJK.
  • 16 Feb 2020 om 13:53
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:49
      Odgaard is toch wel echt de meest slechte spits die ik in het sch shirt heb gezien.
    Dan ben je nog niet zo heel erg lang supporter dus ;)
  • 16 Feb 2020 om 13:53
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:47
      Was gewoon een penalty en geen buitenspel. Mooi dat het zo werkt.
    Ik denk dat als men zo'n lijn had getrokken zoals in Engeland dat het dan nog spannend was geworden met dat buitenspel.
  • 16 Feb 2020 om 13:50
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:30
      Hoeveel huur spelers? Hahn die waarschijnlijk niet wil bijtekenen, van rhijn die nog paar maand contract heeft.

      Hoeveel binding is er dan nog met de club en de wil om echt te presteren?
      Faik vind ik overigens gewoon een miskoop, zeker als die gehaald is om ervaring te brengen want hij brengt juist niks van dat. Hij teert op het inzicht van veerman en het vuile werk moet kongolo voor hem opknappen..

      Aangezien we dus steeds minder club kapitaal op het veld hebben wordt het straks lastig iets verkopen. En aangezien er dus nog al wat spelers weggaan wordt het na de zomer een nog slechter elftal.

      En ja het is wat negatief gedacht. En verder ben ik het ook wel met je eens maar we moeten weer terug om op te bouwen maar heb meer het idee dat we aan een dood paard trekken ipv eens echt met goed beleid opnieuw te beginnen..
    Als we het hebben over huurspelers en kapitaal op het veld, sla je wederom de plank mis.
    Dreyer - was gehaald zodat Van de Heide de tijd heeft om te komen
    Halilovic - is gehaald zodat Hajal en Frederiksen de tijd hebben om te komen
    Odgaard - is gehaald omdat er geen spits om wat voor reden dan ook gekocht kon worden. (zie Buytink)
    Van Hau - is gehaald als buitenkansje en commerciele overwegingen.
    Botman - is gehuurd, maar is de enige die je normaliter als aankoop zou willen zien.

    Had je Dreyer bv. gekocht, dan had je een speler die je aan een contract moet houden. En was de ruimte voor Van der Heide kleiner in de komende jaren.

    Heb je het over kapitaal op het veld, dan is daar nog genoeg aanwezig.
    Veerman, Ejuke, Van Bergen, Kongolo, Floranus, Dresevic ( gemiddeld 21,5 jaar)
    Jeugd: Van der Heide, Hajal, Frederiksen ( hoop dat hij zich nog laat gelden)

    En als je spelers wil zien die een echte binding met een club hebben, dan adviseer ik je om toch maar bij de amateurs te gaan kijken. Voetballers zijn opportunisten, zij hebben met een beetje geluk 15 jaar om daar alles uit te halen. Die 15 jaar gaan ze voor wat voor hen het beste is niet perse wat voor de club het beste is. Dat betekend niet, dat zij met aflopende contract zich niet meer inspannen, wellicht zullen ze zich juist meer willen laten zien. Als Van Rhijn bv. hier zich niet laat zien, dan is de belangstelling voor hem ook minder groot en komen er mindere kansen voor hem om uit te kiezen. Dus uit eigen belang zal een voetballer niet snel onder hun kunnen willen presteren.
  • 16 Feb 2020 om 13:49
    Odgaard is toch wel echt de meest slechte spits die ik in het sch shirt heb gezien.
  • 16 Feb 2020 om 13:49
    Eigenlijk doen we het helemaal niet slecht. We spelen wekelijks met 10 man, want Odgaard is de slechtste spits ooit haast. Sjok, sjok. Heeft er echt zin in. Hoe heeft Hamstra die kunnen halen?
  • 16 Feb 2020 om 13:47
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:41
      Kut VAR. 1 mm binnen de 16 in dat hoekje. En dan na 3 minuten nog eenpenalty geven. En die buitenspel goal ook dubieus. Tsjongejonge
    Was gewoon een penalty en geen buitenspel. Mooi dat het zo werkt.
  • 16 Feb 2020 om 13:46
    Mooie pot voetbal voor de neutrale toeschouwer. Wanneer hebben we voor het laatst gewonnen eigenlijk?
  • 16 Feb 2020 om 13:46
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:43
      Hey Materazzi, Woudenberg kan er helemaal niets van! Hoe dom kun je zijn? En je zielige tweede zinnetje zegt meer over jou: prutser ...
    Zinnetje klopt dus gewoon.
  • 16 Feb 2020 om 13:43
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:39
      Wat had Lucas dan moeten doen, kneus. Poot terugtrekken? Zelf nooit een bal gevoetbald natuurlijk.
    Hey Materazzi, Woudenberg kan er helemaal niets van! Hoe dom kun je zijn? En je zielige tweede zinnetje zegt meer over jou: prutser ...
  • 16 Feb 2020 om 13:42
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:40
      70 min tijd voor een wissel
    Nog even wachten...hij heeft in de rust al gewisseld
  • 16 Feb 2020 om 13:42
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:41
      Nou, de aandelen van Mackan in Woudenberg zullen aardig gekelderd zijn denk ik ;) Heft buitenspel op en zorgt voor een wat onhandige strafschop. Valt verder ook weinig gelukkig in. Maar zoals ik al zei, Van Rhijn of Woudenberg, het maakt weinig uit. Beiden maken stomme fouten.
    Woudenberg probeert tenminste, v Rhijndoet liever niets wat zijn broekje smerig maakt.
  • 16 Feb 2020 om 13:42
    Buitenspel goal van Vitesse goedkeuren. Heerenveen had penalty moeten krijgen bij vasthouden Odgaard. Nu krijgt Vitesse een dubieuze penalty. Deze hele wedstrijd klopt van geen kant. Heerenveen wordt nu echt genaaid.
  • 16 Feb 2020 om 13:42
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:41
      En sjonnie mag en gaat het volgende week weer opnieuw proberen met de zelfde prutsers...
    Die JJ blijft maar lachen
  • 16 Feb 2020 om 13:41
    En sjonnie mag en gaat het volgende week weer opnieuw proberen met de zelfde prutsers...
  • 16 Feb 2020 om 13:41
    Wat een drama dat voetbal verschrikkelijk om naar te kijken
  • 16 Feb 2020 om 13:41
    Kut VAR. 1 mm binnen de 16 in dat hoekje. En dan na 3 minuten nog eenpenalty geven. En die buitenspel goal ook dubieus. Tsjongejonge
  • 16 Feb 2020 om 13:41
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:40
      Oja, voor de winter was het geweldig. En nu het minder gaat moeten ze weg? Dat zou las funest zijn voor het seizoen
    Voor de winter meer geluk gehad
  • 16 Feb 2020 om 13:41
    Nou, de aandelen van Mackan in Woudenberg zullen aardig gekelderd zijn denk ik ;) Heft buitenspel op en zorgt voor een wat onhandige strafschop. Valt verder ook weinig gelukkig in. Maar zoals ik al zei, Van Rhijn of Woudenberg, het maakt weinig uit. Beiden maken stomme fouten.
  • 16 Feb 2020 om 13:40
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:38
      Seizoen is al voorbij zeker met JJ en Hamstra, EXIT!!!
    Oja, voor de winter was het geweldig. En nu het minder gaat moeten ze weg? Dat zou las funest zijn voor het seizoen
  • 16 Feb 2020 om 13:40
    70 min tijd voor een wissel
  • 16 Feb 2020 om 13:40
    Misschien legt de VAR het spel straks ook nog wel stil voor het vasthouden van Odgaard, ongeveer een kwartier geleden.
  • 16 Feb 2020 om 13:40
    Nog twee minuten dan mag JJ weer wisselen!!!:)
  • 16 Feb 2020 om 13:39
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:36
      Wtf naaistreek 3 van de var..
    Ja ik vind het twijfelachtig of het wel binnen de 16 was en bij de 3-2 was gewoon buitenspel en we hadden een penal moeten hebben volgens mij. Weer keihard genaaid door de VAR
  • 16 Feb 2020 om 13:39
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:36
      Woudenberg NOOIT meer opstellen!
    Wat had Lucas dan moeten doen, kneus. Poot terugtrekken? Zelf nooit een bal gevoetbald natuurlijk.
  • 16 Feb 2020 om 13:39
    Dit kan je toch niet menen, tyf toch op met die laffe takken VAR, zoveelste wedstrijd verneukt
  • 16 Feb 2020 om 13:38
    Seizoen is al voorbij zeker met JJ en Hamstra, EXIT!!!
  • 16 Feb 2020 om 13:38
    Kado van de Var :-/
  • 16 Feb 2020 om 13:37
    Serieus 3,5 minuut later.. dat kan toch niet
  • 16 Feb 2020 om 13:37
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:36
      Had nou van Rhijn maar erin laten staan.
    Klopt, van Rhijn had überhaupt niet in de buurt gestaan. Kansloze penalty.
  • 16 Feb 2020 om 13:37
    Gaat trouwens een stuk beter met Woudenberg ....ken je beter van Rhijn opstellen....
  • 16 Feb 2020 om 13:36
    Had nou van Rhijn maar erin laten staan.
  • 16 Feb 2020 om 13:36
    Woudenberg NOOIT meer opstellen!
  • 16 Feb 2020 om 13:36
    Lekker achterlijke JJ, Woudenberg erin zetten 4-2 achter
  • 16 Feb 2020 om 13:36
    Wtf naaistreek 3 van de var..
  • 16 Feb 2020 om 13:36
    Foutenberg valt lekker in
  • 16 Feb 2020 om 13:35
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:27
      Je maakt die lijstjes op basis van wat je zoekt en met welke kwaliteiten , je weet vooraf niet of deze speler naar heerenveen wil of meerdere opties heeft , of misschien wel gelukkig is met de huidige club . Dit noem je in belangstelling staan , onderhandelen en uiteindelijk er wel of niet uitkomen . Daarnaast is er nog de vraagprijs van de club waarmee je praat kijk nogmaals eens naar de speler van Telstar waar de speler graag naar Sparta wou maar waar Telstar 4x de marktprijs vroeg. De situatie bij Heerenveen is wel even totaal anders dan in de Klaas Jan tijd het lijkt wel of mensen dit niet willen beseffen. Denk jij nou echt dat Groningen , Vitesse etc etc niet in het zelfde schuitje zitten , en ook vaak nee te horen krijgen.
    Dan zoek je dus in de verkeerder vijver? Zo moeilijk is het niet om te vragen aan een zaakwaarnemer of de speler eventueel belangstelling heeft. En waarom was het vroeger bv anders? Je moet ergens weer beginnen. En die praatjes dat spelers niet willen komen. Odgaard wil toch ook? Zo zijn er nog wel meer spelers aan de td uit te zoeken wie een toevoeging is en wie niet.
  • 16 Feb 2020 om 13:35
    Snap echt niet waarom die odgaard er nog instaat. Die vent staat nog langer droog dan de vrouw van Johan Derksen.
  • 16 Feb 2020 om 13:31
    Als Woudenberg nou een beetje oplet was het zeker buitenspel.
  • 16 Feb 2020 om 13:31
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:29
      Odgaard verantwoordelijk voor de 3-2
    Idd Odgaard verantwoordelijk
  • 16 Feb 2020 om 13:31
    Naast blokkeren van doelpogingen van ons zelf kan ie ook goed de bal verspelen en 100% kansen weggeven.....ook een gave!
  • 16 Feb 2020 om 13:30
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:20
      niet op orde? in welke zin? We weten dat Heerenveen wil werken met een selectie van ongeveer 18 tot 23 man. Die 18-23 man moet een combinatie zijn met jeugdspelers. Dus laten we zeggen dat 5 spelers, jeugdspelers zijn. Als je kijkt voor de winterstop, dan hadden we inderdaad een spits te weinig. Dat probleem is in de winterstop verholpen. Verder word van de speler verwacht dat ze indien nodig op meerdere posities uit de voeten kunnen, daarom staat Bruijn bv ook vaak op de vleugels.

      (jeugdspelers tussen haakjes)
      3 keepers: Hahn, Bednarek en (Doornbusch)
      7 Verdedigers: Van Rhijn, Floranus, Dresevic, Hoegh, Botman, Woudenberg, Van Hau
      8 Middenveld: Kongolo, Faik, Veerman, Bruijn, Halilovic, (Hajal), (Akujobi)
      6 Aanvallers: Van Bergen, Odgaard, Ejuke, Espejord, (van der Heide), (Smit)

      Dan heb je de 23 spelers, met jeugdspelers ingepast. Kijk je naar ervaring, heeft Heerenveen Van Rhijn en Faik gehaald.
      Kijk je naar spelers waarvoor je naar het stadion komt, dan heeft heerenveen Ejuke en Veerman gehaald.

      En dan kan je het wel hebben over kwaliteit, maar aan kwaliteit zit een prijskaartje verbonden. De pareltjes worden eerder weggevist door grote clubs, waardoor zelfs de mindere goden nu voor bedragen worden verkocht waar je een paar jaar geleden nog geen eens een vergoeding voor hoefde te betalen.

      En met het ruimte bieden voor jeugdspelers zitten ook risico's verbonden:
      Ras, is door een blessure teruggevallen
      Frederiksen, ontwikkelde zich niet zoals verwacht en is daarom verhuurd
      Skovgaard, ontwikkelde zich niet zoals verwacht en is daarom verhuurd

      En wen er maar aan, dit is wat de komende jaren als beleid gevoerd gaat worden. De hoogtijdagen van 35 spelers zijn voorbij. De dagen waarin je even een Alves haalde, die zijn voorbij.
    Hoeveel huur spelers? Hahn die waarschijnlijk niet wil bijtekenen, van rhijn die nog paar maand contract heeft.

    Hoeveel binding is er dan nog met de club en de wil om echt te presteren?
    Faik vind ik overigens gewoon een miskoop, zeker als die gehaald is om ervaring te brengen want hij brengt juist niks van dat. Hij teert op het inzicht van veerman en het vuile werk moet kongolo voor hem opknappen..

    Aangezien we dus steeds minder club kapitaal op het veld hebben wordt het straks lastig iets verkopen. En aangezien er dus nog al wat spelers weggaan wordt het na de zomer een nog slechter elftal.

    En ja het is wat negatief gedacht. En verder ben ik het ook wel met je eens maar we moeten weer terug om op te bouwen maar heb meer het idee dat we aan een dood paard trekken ipv eens echt met goed beleid opnieuw te beginnen..
  • 16 Feb 2020 om 13:30
    Odgaard helpt nu Vitesse zelfs een handje
  • 16 Feb 2020 om 13:30
    Dit is gewoon 100 procent buitenspel
  • 16 Feb 2020 om 13:29
    Odgaard verantwoordelijk voor de 3-2
  • 16 Feb 2020 om 13:29
    Die achterlijke Odgaard tering jong door jouw die 3-2.....Opzouten met die prutser.... gauw terug naar Sassasulo of wat ook maar ....
  • 16 Feb 2020 om 13:29
    Dankje odgaard
  • 16 Feb 2020 om 13:28
    Potverdomme gaan we nou die Odgaard er nog uithalen of moet ik het zelf doen JJ
  • 16 Feb 2020 om 13:27
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:23
      Daar heb je scouts voor en contacten met zaakwaarnemers. Vroeger konden we ook een klaasjan scouten dat moet nu ook gewoon kunnen. Ik snap ook wel dat ik niet hoef aan te komen met spelers uit de eredivisie. Maar een niveautje lager zoals een veerman. Daar moet meer uitgehaald worden.
      Je mag toch verwachten van een td dat hij een lijstje met spelers heeft? En als al die spelers nee zeggen je een verkeerd lijstje hebt gemaakt? En dat we de jongste selectie hebben komt mede door hamstra he. Die is daar verantwoordelijk voor. Overigens gok ik dat er na de zomer zomaar eens 5 tot 6 basisspelers vertrokken zijn. Ik hoop maar dat hamstra zijn lijstje op orde heeft..
    Je maakt die lijstjes op basis van wat je zoekt en met welke kwaliteiten , je weet vooraf niet of deze speler naar heerenveen wil of meerdere opties heeft , of misschien wel gelukkig is met de huidige club . Dit noem je in belangstelling staan , onderhandelen en uiteindelijk er wel of niet uitkomen . Daarnaast is er nog de vraagprijs van de club waarmee je praat kijk nogmaals eens naar de speler van Telstar waar de speler graag naar Sparta wou maar waar Telstar 4x de marktprijs vroeg. De situatie bij Heerenveen is wel even totaal anders dan in de Klaas Jan tijd het lijkt wel of mensen dit niet willen beseffen. Denk jij nou echt dat Groningen , Vitesse etc etc niet in het zelfde schuitje zitten , en ook vaak nee te horen krijgen.
  • 16 Feb 2020 om 13:23
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:13
      het hangt ervan af wat die mails inhielden , je kan wel vanalles WILLEN het moet financieel ook HAALBAAR zijn, net zoals iemand hier laatst die riep dat ze Kharchouch van Telstar moesten halen , Sparta is bijvoorbeeld afgehaakt bij die speler omdat de vraagprijs ridicuul was. Spelers aanbevelen is 1 maar of ze haalbaar zijn is vaak een heel ander verhaal. Daarbij als ze gaan luisteren naar elke supporter dan is het eind al snel zoek. Het is de jongste selectie van de eredivisie dit soort mindere en goede periodes is dan vrij normaal. Er zijn hier een aantal supporters die denken te weten welke speler Heerenveen moet halen , geloof me er zijn hier namen genoemd die "pareltjes"zouden zijn en die uiteindelijk niet eens doorgebroken zijn tot de selectie, dan wel elders totaal mislukt zijn.
    Daar heb je scouts voor en contacten met zaakwaarnemers. Vroeger konden we ook een klaasjan scouten dat moet nu ook gewoon kunnen. Ik snap ook wel dat ik niet hoef aan te komen met spelers uit de eredivisie. Maar een niveautje lager zoals een veerman. Daar moet meer uitgehaald worden.
    Je mag toch verwachten van een td dat hij een lijstje met spelers heeft? En als al die spelers nee zeggen je een verkeerd lijstje hebt gemaakt? En dat we de jongste selectie hebben komt mede door hamstra he. Die is daar verantwoordelijk voor. Overigens gok ik dat er na de zomer zomaar eens 5 tot 6 basisspelers vertrokken zijn. Ik hoop maar dat hamstra zijn lijstje op orde heeft..
  • 16 Feb 2020 om 13:23
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:20
      niet op orde? in welke zin? We weten dat Heerenveen wil werken met een selectie van ongeveer 18 tot 23 man. Die 18-23 man moet een combinatie zijn met jeugdspelers. Dus laten we zeggen dat 5 spelers, jeugdspelers zijn. Als je kijkt voor de winterstop, dan hadden we inderdaad een spits te weinig. Dat probleem is in de winterstop verholpen. Verder word van de speler verwacht dat ze indien nodig op meerdere posities uit de voeten kunnen, daarom staat Bruijn bv ook vaak op de vleugels.

      (jeugdspelers tussen haakjes)
      3 keepers: Hahn, Bednarek en (Doornbusch)
      7 Verdedigers: Van Rhijn, Floranus, Dresevic, Hoegh, Botman, Woudenberg, Van Hau
      8 Middenveld: Kongolo, Faik, Veerman, Bruijn, Halilovic, (Hajal), (Akujobi)
      6 Aanvallers: Van Bergen, Odgaard, Ejuke, Espejord, (van der Heide), (Smit)

      Dan heb je de 23 spelers, met jeugdspelers ingepast. Kijk je naar ervaring, heeft Heerenveen Van Rhijn en Faik gehaald.
      Kijk je naar spelers waarvoor je naar het stadion komt, dan heeft heerenveen Ejuke en Veerman gehaald.

      En dan kan je het wel hebben over kwaliteit, maar aan kwaliteit zit een prijskaartje verbonden. De pareltjes worden eerder weggevist door grote clubs, waardoor zelfs de mindere goden nu voor bedragen worden verkocht waar je een paar jaar geleden nog geen eens een vergoeding voor hoefde te betalen.

      En met het ruimte bieden voor jeugdspelers zitten ook risico's verbonden:
      Ras, is door een blessure teruggevallen
      Frederiksen, ontwikkelde zich niet zoals verwacht en is daarom verhuurd
      Skovgaard, ontwikkelde zich niet zoals verwacht en is daarom verhuurd

      En wen er maar aan, dit is wat de komende jaren als beleid gevoerd gaat worden. De hoogtijdagen van 35 spelers zijn voorbij. De dagen waarin je even een Alves haalde, die zijn voorbij.
    Goed verwoord Bosse, niks aan toe te voegen! Maar had toch gehoopt dat van Rhijn iets toe zou kunnen voegen
  • 16 Feb 2020 om 13:21
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:20
      niet op orde? in welke zin? We weten dat Heerenveen wil werken met een selectie van ongeveer 18 tot 23 man. Die 18-23 man moet een combinatie zijn met jeugdspelers. Dus laten we zeggen dat 5 spelers, jeugdspelers zijn. Als je kijkt voor de winterstop, dan hadden we inderdaad een spits te weinig. Dat probleem is in de winterstop verholpen. Verder word van de speler verwacht dat ze indien nodig op meerdere posities uit de voeten kunnen, daarom staat Bruijn bv ook vaak op de vleugels.

      (jeugdspelers tussen haakjes)
      3 keepers: Hahn, Bednarek en (Doornbusch)
      7 Verdedigers: Van Rhijn, Floranus, Dresevic, Hoegh, Botman, Woudenberg, Van Hau
      8 Middenveld: Kongolo, Faik, Veerman, Bruijn, Halilovic, (Hajal), (Akujobi)
      6 Aanvallers: Van Bergen, Odgaard, Ejuke, Espejord, (van der Heide), (Smit)

      Dan heb je de 23 spelers, met jeugdspelers ingepast. Kijk je naar ervaring, heeft Heerenveen Van Rhijn en Faik gehaald.
      Kijk je naar spelers waarvoor je naar het stadion komt, dan heeft heerenveen Ejuke en Veerman gehaald.

      En dan kan je het wel hebben over kwaliteit, maar aan kwaliteit zit een prijskaartje verbonden. De pareltjes worden eerder weggevist door grote clubs, waardoor zelfs de mindere goden nu voor bedragen worden verkocht waar je een paar jaar geleden nog geen eens een vergoeding voor hoefde te betalen.

      En met het ruimte bieden voor jeugdspelers zitten ook risico's verbonden:
      Ras, is door een blessure teruggevallen
      Frederiksen, ontwikkelde zich niet zoals verwacht en is daarom verhuurd
      Skovgaard, ontwikkelde zich niet zoals verwacht en is daarom verhuurd

      En wen er maar aan, dit is wat de komende jaren als beleid gevoerd gaat worden. De hoogtijdagen van 35 spelers zijn voorbij. De dagen waarin je even een Alves haalde, die zijn voorbij.
    dit precies wordt tijd dat een aantal hier dit puur en alleen qua spelersbeleid gaan inzien .
  • 16 Feb 2020 om 13:20
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:54
      Of het zat voor de winterstop even mee en is dit gewoon het niveau? Voor de winterstop was het ook al niet om aan te zien op een paar uitschieters na.

      Het is jj gegund maar de selectie is nog steeds niet op orde en daar is hamstra gewoon verantwoordelijk voor.
    niet op orde? in welke zin? We weten dat Heerenveen wil werken met een selectie van ongeveer 18 tot 23 man. Die 18-23 man moet een combinatie zijn met jeugdspelers. Dus laten we zeggen dat 5 spelers, jeugdspelers zijn. Als je kijkt voor de winterstop, dan hadden we inderdaad een spits te weinig. Dat probleem is in de winterstop verholpen. Verder word van de speler verwacht dat ze indien nodig op meerdere posities uit de voeten kunnen, daarom staat Bruijn bv ook vaak op de vleugels.

    (jeugdspelers tussen haakjes)
    3 keepers: Hahn, Bednarek en (Doornbusch)
    7 Verdedigers: Van Rhijn, Floranus, Dresevic, Hoegh, Botman, Woudenberg, Van Hau
    8 Middenveld: Kongolo, Faik, Veerman, Bruijn, Halilovic, (Hajal), (Akujobi)
    6 Aanvallers: Van Bergen, Odgaard, Ejuke, Espejord, (van der Heide), (Smit)

    Dan heb je de 23 spelers, met jeugdspelers ingepast. Kijk je naar ervaring, heeft Heerenveen Van Rhijn en Faik gehaald.
    Kijk je naar spelers waarvoor je naar het stadion komt, dan heeft heerenveen Ejuke en Veerman gehaald.

    En dan kan je het wel hebben over kwaliteit, maar aan kwaliteit zit een prijskaartje verbonden. De pareltjes worden eerder weggevist door grote clubs, waardoor zelfs de mindere goden nu voor bedragen worden verkocht waar je een paar jaar geleden nog geen eens een vergoeding voor hoefde te betalen.

    En met het ruimte bieden voor jeugdspelers zitten ook risico's verbonden:
    Ras, is door een blessure teruggevallen
    Frederiksen, ontwikkelde zich niet zoals verwacht en is daarom verhuurd
    Skovgaard, ontwikkelde zich niet zoals verwacht en is daarom verhuurd

    En wen er maar aan, dit is wat de komende jaren als beleid gevoerd gaat worden. De hoogtijdagen van 35 spelers zijn voorbij. De dagen waarin je even een Alves haalde, die zijn voorbij.
  • 16 Feb 2020 om 13:18
    Maar odgaard staat er nog in
  • 16 Feb 2020 om 13:17
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:09
      Ok, doei aanvallen..
    Wie?
  • 16 Feb 2020 om 13:17
    Die Johnny toch van rhojn gewisseld held
  • 16 Feb 2020 om 13:17
    Hehe....v Rhijn op de bank! Nu moet Lucas zichzelf bewijzen! Knallen mannen de 2 e helft!
  • 16 Feb 2020 om 13:17
    Nu gaan we het zien..!
  • 16 Feb 2020 om 13:16
    Woei!Van Rhijn gewisseld :D
  • 16 Feb 2020 om 13:16
    Dit is de wissel van het jaar! Woudenberg voor van Rhijn
  • 16 Feb 2020 om 13:13
    Denk dat de rol van Odgaard nu wel uitgespeeld is bij Heerenveen. Man..man...man...wat is hij slecht. Snap niet wat JJ in deze man ziet. 45 minuten naar deze man zitten kijken. Deze man staat werkelijk steeds op de verkeerde plek. Bij elke aanval ligt hij weer op de grond. Faik speelt ook al een tijdje niet zijn beste wedstrijden. Wel zeer positief over Bednarek. Staat een goede pot te keepen. Hoop dat JJ 2e helft een paar gaat wisselen.
  • 16 Feb 2020 om 13:13
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:05
      Als men niet naar de supporters wil luisteren dan houdt het op. Verschillende mails de deur uit gestuurd. Maar de bobo’s weten het beter, prima maar ze gaan niet op mijn kosten beetje lopen aankloten. Ik wil daar niet bij horen. Zonder hoofdsponsor wordt allemaal maar normaal gevonden. Een linksback uit Azië.. die bakken met geld verdiend tussen spelers die met een jeugdcontract spelen..
      Waar ik mij vroeger graag associeerde met de club heb ik dat nu al jaren niet meer.
      Ik heb geen blinde liefde met de club. De club is aan het veranderen en is niet meer de club van vroeger. Net als met vrouwen. Dan praat je er over, wordt er niet geluisterd dan is het tijd om afscheid te nemen!
    het hangt ervan af wat die mails inhielden , je kan wel vanalles WILLEN het moet financieel ook HAALBAAR zijn, net zoals iemand hier laatst die riep dat ze Kharchouch van Telstar moesten halen , Sparta is bijvoorbeeld afgehaakt bij die speler omdat de vraagprijs ridicuul was. Spelers aanbevelen is 1 maar of ze haalbaar zijn is vaak een heel ander verhaal. Daarbij als ze gaan luisteren naar elke supporter dan is het eind al snel zoek. Het is de jongste selectie van de eredivisie dit soort mindere en goede periodes is dan vrij normaal. Er zijn hier een aantal supporters die denken te weten welke speler Heerenveen moet halen , geloof me er zijn hier namen genoemd die "pareltjes"zouden zijn en die uiteindelijk niet eens doorgebroken zijn tot de selectie, dan wel elders totaal mislukt zijn.
  • 16 Feb 2020 om 13:09
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:01
      Bednarek weer de held! Wat mij betreft keept hij de rest van het seizoen
    Hahn is goed op de lijn maar vertraagd altijd de opbouw. Bednarek laten staan voor snelle counters daar hebben we de spitsen voor
  • 16 Feb 2020 om 13:09
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:05
      Als men niet naar de supporters wil luisteren dan houdt het op. Verschillende mails de deur uit gestuurd. Maar de bobo’s weten het beter, prima maar ze gaan niet op mijn kosten beetje lopen aankloten. Ik wil daar niet bij horen. Zonder hoofdsponsor wordt allemaal maar normaal gevonden. Een linksback uit Azië.. die bakken met geld verdiend tussen spelers die met een jeugdcontract spelen..
      Waar ik mij vroeger graag associeerde met de club heb ik dat nu al jaren niet meer.
      Ik heb geen blinde liefde met de club. De club is aan het veranderen en is niet meer de club van vroeger. Net als met vrouwen. Dan praat je er over, wordt er niet geluisterd dan is het tijd om afscheid te nemen!
    Ok, doei aanvallen..
  • 16 Feb 2020 om 13:07
    Dresevic is echt dramatisch vandaag, samen met wederom van Bergen, die geen man voorbij komt en alle voorzetten tegen een Vitesse speler aan schiet. Lichtpuntjes zijn wat mij betreft tot nu toe Veerman, Floranus en Bednarek. Vooral Bednarek maakt de afgelopen weken toch een aardige indruk, het is geen top keeper maar lijkt toch vrij stabiel. Valt hem weinig te verwijten bij alle tegengoals die we hebben gehad.
  • 16 Feb 2020 om 13:06
    volgende week Den Haag hetzelfde als VVV neem het geleerde mee J J.
  • 16 Feb 2020 om 13:05
    • Quote van 16 Feb 2020 om 13:04
      Van Rhijn, Dresevic en Faik zwak. Odgaard afwezig (joh), rest heeft zich goed herpakt. Maar man man man, wat moeten Woudenberg en Hajal/Halilovic zich verbijten op de bank zeg
    Ja wat moet je nog doen om er in te komen
  • 16 Feb 2020 om 13:05
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:54
      Nee, want door weg te blijven gaan ze opeens betere een duurdere spelers halen! Echt, wat een logica dit.
      Wegblijven van supporters is waar de ellende voor elke club mee begint.
      Minder supporters -> minder geld -> minder sfeer -> minder sponsoren -> minder geld -> mindere spelers -> mindere resultaten -> minder supporters, etc etc.
      Begin van het eind .

      Supporter ben je in goede en slechte tijden!
    Als men niet naar de supporters wil luisteren dan houdt het op. Verschillende mails de deur uit gestuurd. Maar de bobo’s weten het beter, prima maar ze gaan niet op mijn kosten beetje lopen aankloten. Ik wil daar niet bij horen. Zonder hoofdsponsor wordt allemaal maar normaal gevonden. Een linksback uit Azië.. die bakken met geld verdiend tussen spelers die met een jeugdcontract spelen..
    Waar ik mij vroeger graag associeerde met de club heb ik dat nu al jaren niet meer.
    Ik heb geen blinde liefde met de club. De club is aan het veranderen en is niet meer de club van vroeger. Net als met vrouwen. Dan praat je er over, wordt er niet geluisterd dan is het tijd om afscheid te nemen!
  • 16 Feb 2020 om 13:04
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:59
      Zou hajal er ingooien straks voor hem.
    Sowieso Hajal erin en Faik eruit
  • 16 Feb 2020 om 13:04
    Van Rhijn, Dresevic en Faik zwak. Odgaard afwezig (joh), rest heeft zich goed herpakt. Maar man man man, wat moeten Woudenberg en Hajal/Halilovic zich verbijten op de bank zeg
  • 16 Feb 2020 om 13:02
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:56
      Ejuke en van Bergen moeten gewoon geen voorzetten geven maar eigen plan trekken. 9 van 10 keer komt de bal bij een voorzet niet aan bij onze spits. Heb het idee dat dat naar de winterstop is ingezet "De spits meer in stelling brengen" aangezien je toen ook van die interviews had van Odgaard dat hij geen bal krijgt. Blijkt maar, hij moet geen ballen krijgen..
    Odgaard een bal geven is hetzelfde als de bal de 2e ring inschieten.
  • 16 Feb 2020 om 13:01
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:54
      Of het zat voor de winterstop even mee en is dit gewoon het niveau? Voor de winterstop was het ook al niet om aan te zien op een paar uitschieters na.

      Het is jj gegund maar de selectie is nog steeds niet op orde en daar is hamstra gewoon verantwoordelijk voor.
    tuurlijk aanvallen
  • 16 Feb 2020 om 13:01
    Bednarek weer de held! Wat mij betreft keept hij de rest van het seizoen
  • 16 Feb 2020 om 13:00
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:41
      Drama dit ik zit er aan te denken om mijn seizoen kaart op te zeggen wat een ergernis.
    Haha dat kan niet eens aap
  • 16 Feb 2020 om 12:59
    Zou dresevic nog last hebben van die kopstoot van donderdag? Hij kan helemaaal niet meer timen
  • 16 Feb 2020 om 12:59
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:56
      Waarom staat die blinde van bergen erin? Werkelijk waar geen enkele voorzet is goed en elk schot is slap
    Zou hajal er ingooien straks voor hem.
  • 16 Feb 2020 om 12:59
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:56
      Waarom staat die blinde van bergen erin? Werkelijk waar geen enkele voorzet is goed en elk schot is slap
    Omdat hij verraderlijker is als een 80-jarige op glad ijs. Gewoon een leuke speler oude zeurkous.
  • 16 Feb 2020 om 12:58
    Mevrouw van Rhijn de slapjanus
  • 16 Feb 2020 om 12:56
    Waarom staat die blinde van bergen erin? Werkelijk waar geen enkele voorzet is goed en elk schot is slap
  • 16 Feb 2020 om 12:56
    Ejuke en van Bergen moeten gewoon geen voorzetten geven maar eigen plan trekken. 9 van 10 keer komt de bal bij een voorzet niet aan bij onze spits. Heb het idee dat dat naar de winterstop is ingezet "De spits meer in stelling brengen" aangezien je toen ook van die interviews had van Odgaard dat hij geen bal krijgt. Blijkt maar, hij moet geen ballen krijgen..
  • 16 Feb 2020 om 12:54
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:49
      Want? Het is al jaren drama. En zolang iedereen dat maar blijft accepteren komt er nooit verandering!
      Maar blijf jij vooral lekker geld overmaken naar de club dan kunnen Cees en hamstra lekker royaal blijven leven met hun mega salarissen!
    Nee, want door weg te blijven gaan ze opeens betere een duurdere spelers halen! Echt, wat een logica dit.
    Wegblijven van supporters is waar de ellende voor elke club mee begint.
    Minder supporters -> minder geld -> minder sfeer -> minder sponsoren -> minder geld -> mindere spelers -> mindere resultaten -> minder supporters, etc etc.
    Begin van het eind .

    Supporter ben je in goede en slechte tijden!
  • 16 Feb 2020 om 12:54
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:41
      Drama dit ik zit er aan te denken om mijn seizoen kaart op te zeggen wat een ergernis.
    Dat zijn de echte supporters....oftewel succes supporters. Oftewel vooraan staan als het goed gaat en als het slecht je kaart opzeggen. Daar steun je je club mee.....Chappeau!
  • 16 Feb 2020 om 12:54
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:49
      hoop negativiteit weer zeg. Kritisch zijn is 1 ding, maar alle jezus wat zitten er toch zielige reacties tussen. Voor de winterstop draaide het goed en nu zit het even tegen en meteen kan het elftal er niets meer van, moeten JJ en Hamstra opstappen....

      We hebben even goed gepresteerd en iedereen liep naast de schoenen, we presteren even wat minder en iedereen is weer in paniek. We staan op dit moment op de ranglijst waar ik aan het begin van het seizoen had verwacht dat we zullen gaan eindigen.

      Voor de winterstop hadden wij een van de beste defensies. Nu is dat even wat minder....
      Voor de winterstop hadden wij vaak ook wat geluk, nu valt het kwartje vaak de andere kant op.

    Of het zat voor de winterstop even mee en is dit gewoon het niveau? Voor de winterstop was het ook al niet om aan te zien op een paar uitschieters na.

    Het is jj gegund maar de selectie is nog steeds niet op orde en daar is hamstra gewoon verantwoordelijk voor.
  • 16 Feb 2020 om 12:52
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:45
      Supe, gelijk even regelen svp. Meld je je hier ook gelijk even af?
    Zoveel mogelijk ja knikkers om je heen hè? Want van kritische mensen wordt je alleen maar slechter hè? Richt anders je eigen forum op, kan je zelf bepalen wie waar komt.
  • 16 Feb 2020 om 12:51
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:49
      hoop negativiteit weer zeg. Kritisch zijn is 1 ding, maar alle jezus wat zitten er toch zielige reacties tussen. Voor de winterstop draaide het goed en nu zit het even tegen en meteen kan het elftal er niets meer van, moeten JJ en Hamstra opstappen....

      We hebben even goed gepresteerd en iedereen liep naast de schoenen, we presteren even wat minder en iedereen is weer in paniek. We staan op dit moment op de ranglijst waar ik aan het begin van het seizoen had verwacht dat we zullen gaan eindigen.

      Voor de winterstop hadden wij een van de beste defensies. Nu is dat even wat minder....
      Voor de winterstop hadden wij vaak ook wat geluk, nu valt het kwartje vaak de andere kant op.

    Oh oh niet zo happen. Staat 2-2. Alles komt goed.
  • 16 Feb 2020 om 12:50
    Ik lever mijn seizoenskaart in haha, ik kijk niet en 2 goals...Heeeel vaag.
  • 16 Feb 2020 om 12:49
    EJUKE.....na een solide aanname van Odgaard....;—)
  • 16 Feb 2020 om 12:49
    Hoppa doorpakken
  • 16 Feb 2020 om 12:49
    lekker 2-2- ejuke
  • 16 Feb 2020 om 12:49
    hoop negativiteit weer zeg. Kritisch zijn is 1 ding, maar alle jezus wat zitten er toch zielige reacties tussen. Voor de winterstop draaide het goed en nu zit het even tegen en meteen kan het elftal er niets meer van, moeten JJ en Hamstra opstappen....

    We hebben even goed gepresteerd en iedereen liep naast de schoenen, we presteren even wat minder en iedereen is weer in paniek. We staan op dit moment op de ranglijst waar ik aan het begin van het seizoen had verwacht dat we zullen gaan eindigen.

    Voor de winterstop hadden wij een van de beste defensies. Nu is dat even wat minder....
    Voor de winterstop hadden wij vaak ook wat geluk, nu valt het kwartje vaak de andere kant op.

  • 16 Feb 2020 om 12:49
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:44
      Wat een oerdomme reactie om seizoenkaart op te zeggen
    Want? Het is al jaren drama. En zolang iedereen dat maar blijft accepteren komt er nooit verandering!
    Maar blijf jij vooral lekker geld overmaken naar de club dan kunnen Cees en hamstra lekker royaal blijven leven met hun mega salarissen!
  • 16 Feb 2020 om 12:46
    Veelzeggend waar Odgard stond bij die voorzet. Het is dat er nu iemand anders opduikt om binnen te koppen. Maar hij was weer nergens voor de goal te bekennen.
  • 16 Feb 2020 om 12:45
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:44
      lekker kongolo :)
    Heerlijk balletje van Veerman. Die kan toch echt wel wat maar met een stel sukkels om hem heen.....
  • 16 Feb 2020 om 12:45
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:37
      Huh, spits? Hebben we die?
    Dat zal Kongolo dan zijn. Staat er vaker beter voor dan Odgaard...
  • 16 Feb 2020 om 12:45
    Lekker man, we winnen die pot gewoon. Odgaard wisselen en niets aan de hand.
  • 16 Feb 2020 om 12:45
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:41
      Drama dit ik zit er aan te denken om mijn seizoen kaart op te zeggen wat een ergernis.
    Supe, gelijk even regelen svp. Meld je je hier ook gelijk even af?
  • 16 Feb 2020 om 12:44
    lekker kongolo :)
  • 16 Feb 2020 om 12:44
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:41
      Drama dit ik zit er aan te denken om mijn seizoen kaart op te zeggen wat een ergernis.
    Wat een oerdomme reactie om seizoenkaart op te zeggen
  • 16 Feb 2020 om 12:43
    Haha 2-1
  • 16 Feb 2020 om 12:43
    Hele mooie goal! Gas dr op en rechtbrijen
  • 16 Feb 2020 om 12:43
    Hoppa
  • 16 Feb 2020 om 12:43
    Had al lang 4-0 moeten zijn, belachelijk. Als JJ deze helft nog niet ingrijpt lijkt het zelfs mij tijd voor wat anders
  • 16 Feb 2020 om 12:42
    Salaris inhouden. Misschien dat ze dan wel willen werken.
  • 16 Feb 2020 om 12:42
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:37
      Die van Rhijn kan in de 4e klas zondag nog niet meekomen, wat is die jongen slecht zeg en dan nog met zo'n instelling op het veld staan, die moet je niet bij de selectie willen
    Hij zal wel een grote bek hebben waardoor hij mag blijven staan
  • 16 Feb 2020 om 12:41
    Drama dit ik zit er aan te denken om mijn seizoen kaart op te zeggen wat een ergernis.
  • 16 Feb 2020 om 12:41
    Ik ga wat anders doen, ze zetten zichzelf en de club weer knap voor lul. Stel slappelingen.
  • 16 Feb 2020 om 12:40
    Ze moeten eens ophouden met die zone verdediging elke x zijn die buitenspelers aanspeelbaar
  • 16 Feb 2020 om 12:39
    Doei sjonnie en hamstra! Wat een slappe bende zeg, geen strijd en allemaal veel te slap.
  • 16 Feb 2020 om 12:39
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:36
      Nou zeg Hoegh er maar weer in. Dresevic weer te kloten. Wat verschrikkelijk verdedigd weer
    Geblesseerd.
  • 16 Feb 2020 om 12:38
    Het zit in de clubcultuur om geen spelers te halen met mentaliteit. Nul duelkracht en wil om te winnen. Dus tijd inderdaad voor exit Hamstra. Moet ze weer zien huppelen, de dames.
  • 16 Feb 2020 om 12:38
    Muv Botman en bednarek is iedereen rijp voor een wissel. Het is dat het zeikt van de regen maar anders ging ik nu de hond uitlaten....
  • 16 Feb 2020 om 12:38
    Ja, hier was men zo tevreden met hamstra en was het terecht dat zijn contract verlengt werd.
    Nou dit is het resultaat. Een team zonder scorend vermogen, geen spits, een rechtsback met een 1 jarig contract. Een trainer die veel te eigenwijs is en het werk van zijn voorgangers voort zet.Heb steeds meer het idee dat ik naar Streppel kijk?Reza heet nu van rhijn.
    Een gewaarschuwd mens telt voor 2! De club gaat naar de kloten met dit soort amateurs aan het roer..Snap wel dat geen 1 hoofdsponsor aan ons wil verbinden.
  • 16 Feb 2020 om 12:37
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:36
      Nou zeg Hoegh er maar weer in. Dresevic weer te kloten. Wat verschrikkelijk verdedigd weer
    Laten als je blieft geen gekke dingen daan doen.
  • 16 Feb 2020 om 12:37
    Die van Rhijn kan in de 4e klas zondag nog niet meekomen, wat is die jongen slecht zeg en dan nog met zo'n instelling op het veld staan, die moet je niet bij de selectie willen
  • 16 Feb 2020 om 12:37
    Mooi dat het 2-0 is. Kan ik m'n zondag nu nuttig gaan besteden. Wat een sukkels, de club opnieuw opbouwen begint op het veld, maar deze sukkels zijn het heel snel weer aan het afbreken.
  • 16 Feb 2020 om 12:37
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:31
      Onze topspits speelt weer verstoppertje!
    Huh, spits? Hebben we die?
  • 16 Feb 2020 om 12:36
    Nou zeg Hoegh er maar weer in. Dresevic weer te kloten. Wat verschrikkelijk verdedigd weer
  • 16 Feb 2020 om 12:36
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:34
      Na 70min pas!
    En 80 en 86
  • 16 Feb 2020 om 12:35
    Begin dit seizoen stond t verdedigend een stuk beter met Floranus Dresevic Botman en Woudenberg
  • 16 Feb 2020 om 12:35
    Wat een verdediging en technische staf maar door laten sukkelen.
  • 16 Feb 2020 om 12:34
    Net contract verlengd, net te vroeg.
  • 16 Feb 2020 om 12:34
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:34
      Lekker zo doorgaan Jansen!!! Wat een gebrek aan bezieling weer. Willen ze wel strijden. Faik, Odgaard, van Rhijn. Waarom nog? Zet dd jeugd er maar in. Alles beter dan deze duurbetaalde, slappe mieten.
    Ik begrijp inderdaad werkelijk waar niet wát JJ in deze namen die jij net op noemt idd ziet. Verschrikkelijk, heb het maar uitgezet
  • 16 Feb 2020 om 12:34
    Geef nu een duidelijk signaal af en wissel!
  • 16 Feb 2020 om 12:34
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:34
      Gelijk maar wisselen JJ, dit slaat werkelijk waar nergens op
    Na 70min pas!
  • 16 Feb 2020 om 12:34
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:33
      We spelen weer puntendokter
    Heb ik na Feyenoord al gezegd, 3-0 aan de kloten bij Vitesse, 0-0 tegen ADO straks
  • 16 Feb 2020 om 12:34
    Gelijk maar wisselen JJ, dit slaat werkelijk waar nergens op
  • 16 Feb 2020 om 12:34
    Lekker zo doorgaan Jansen!!! Wat een gebrek aan bezieling weer. Willen ze wel strijden. Faik, Odgaard, van Rhijn. Waarom nog? Zet dd jeugd er maar in. Alles beter dan deze duurbetaalde, slappe mieten.
  • 16 Feb 2020 om 12:34
    Off-topic; als die van Rijn blijft staan gaan we nog degraderen, dat is mijn voorspelling.Tis zo lek als een mandje.
  • 16 Feb 2020 om 12:33
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:30
      Begin nu evyr mn twijfels over JJ zijn voetbal inzicht te krijgen. Snap dat wissels vind zulke resultaten ook de stemming in het team er niet beter opmaken. Maar Jezus wat moeten we met die tweede dalgaard in de spits.
    Is gewoon een speler die zelf niets gepresteerd heeft en totaal geen trainerservaring! Exit JJ!!!! Welkom van Bommel!
  • 16 Feb 2020 om 12:33
    We spelen weer puntendokter
  • 16 Feb 2020 om 12:33
    Wat een drama niet om aan te zien
  • 16 Feb 2020 om 12:32
    Hoppa 2-0 Niet om.aan te zien. Hoop dat JJ nu wakker is. Dit wordt zo 2 uit 7.
  • 16 Feb 2020 om 12:32
    Exit JJ en die Hamstra! Falen tot de max en gewoon een verschrikkelijk slecht elftal
  • 16 Feb 2020 om 12:31
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:28
      Jongens jongens kom toch op zeg dat had de 2-0 moeten zijn. Wij moeten echt hard naar beneden gaan kijken want we zijn op deze manier nog lang niet zeker.
    Was ie al..
  • 16 Feb 2020 om 12:31
    Dikke doei. Bekijk het lekker fijne middag.