Jansen trots: ''De sfeer van Nieuw Noord en alle fans was top''

32
Jansen trots: ''De sfeer van Nieuw Noord en alle fans was top''

SC Heerenveen is er niet in geslaagd de halve finale van de KNVB Beker te behalen. De Friezen verloren met 0-1 van Feyenoord uit Rotterdam. Trainer Johnny Jansen is ondanks de nederlaag trots op zijn ploeg, maar zag ook dingen fout gaan.

"We hadden afgesproken om de eerste minuten veel druk naar voren te zetten, maar dat hebben we te weinig gedaan", vertelt Jansen voor de camera van SC Heerenveen TV. "We kwamen te ver terug te spelen, en dat was niet ons plan. Uiteindelijk kun je jezelf gewoon verwijten dat je geen goals maakt."

"Het is heel moeilijk om te zeggen waarom die ballen er niet in willen. Je kunt zeggen dat Chidi niet scherp genoeg is, maar er zat wel weer een teen tussen zodat die bal er niet ingaat. Zo hebben we veel meer momenten gehad waar we kansen hebben laten liggen. Dat is gewoon heel spijtig en heel jammer."

Jansen is wel blij met de support van de Heerenveen-fans. "Moet je eens kijken hoe de ploeg heeft geknokt vandaag. Ik moet ook eerlijk zeggen dat de sfeer in het stadion met Nieuw Noord en alle mensen die er waren echt top was. Daar ben ik gewoon echt super blij mee, alleen moeten we onszelf nu ook gaan belonen", besluit Jansen.

32 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Feb 2020 om 18:31
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:09
      Volgens mij snap jij het niet wat heeft een hoofdsponsor er mee te maken of jij op twee gedachten hinkt richt je meer op het voetbal iplv zaken waar wij niks van weten op directie niveau Ciao
    Je hoeft helemaal niets op directie niveau te weten om te zien hoe de situatie in elkaar steekt. En ook niet om daar een mening over te hebben. Het binnenhalen van een goede hoofdsponsor zou bewijzen dat Cees wél de juiste man op de juiste plaats zou zijn en dat ik volledig mis zat bij het niet verlengen van mijn seizoenkaart. Maar het voorgevoel wat ik had en heb over topper CR komt in ieder geval in alles uit. Lastig hè, om dat te accepteren.
  • 16 Feb 2020 om 18:27
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:09
      Laat ze naast elkaar zitten in het vak
    Ik zit nooit... Ik sta.
  • 16 Feb 2020 om 12:17
    • Quote van 16 Feb 2020 om 12:09
      Laat ze naast elkaar zitten in het vak
    Niet bij mij in de buurt.....
  • 16 Feb 2020 om 12:09
    • Quote van 16 Feb 2020 om 11:26
      Kunnen popovich en mackan elkaar effe bellen? Beter dan dit overloeze gezwam ....
    Laat ze naast elkaar zitten in het vak
  • 16 Feb 2020 om 12:09
    • Quote van 16 Feb 2020 om 05:30
      Dan begrijp je het niet goed. Ik liet weten er dan eventueel nog eens over na te willen denken. In het geval van een goede hoordsponsor heeft jullie ome Cees namelijk het tegendeel bewezen van wat ik van hem had verwacht. Voorlopig maakt hij alles waar van wat ik van hem verwacht had.. Heel veel praatjes, valse beloftes en gespannen situaties bij andere partijen. Hij is echt de voorbeeldige leider van onze club. Toedeloe!
    Volgens mij snap jij het niet wat heeft een hoofdsponsor er mee te maken of jij op twee gedachten hinkt richt je meer op het voetbal iplv zaken waar wij niks van weten op directie niveau Ciao
  • 16 Feb 2020 om 11:26
    Kunnen popovich en mackan elkaar effe bellen? Beter dan dit overloeze gezwam ....
  • 16 Feb 2020 om 09:29
    • Quote van 16 Feb 2020 om 08:57
      Een aanname die niet klopt. Zoals ik dat van je gewend ben. Ik zal het even verduidelijken voor je. De mensen bij de club waaraan ik de mail gestuurd heb met de uileg waarom ik mijn seizoenkaart opgezegd heb. Na het buitensluiten van de groep Heerenveenmannen. Mei inoar Foarút, my ass. Geloof verder lekker wat je jezelf in je hoofd haalt...
    Topper ben je!!
  • 16 Feb 2020 om 08:57
    • Quote van 16 Feb 2020 om 08:02
      En bij de club begrijpen de mensen mijn keuze...... hahaha jij voelt je echt wat hé!
    Een aanname die niet klopt. Zoals ik dat van je gewend ben. Ik zal het even verduidelijken voor je. De mensen bij de club waaraan ik de mail gestuurd heb met de uileg waarom ik mijn seizoenkaart opgezegd heb. Na het buitensluiten van de groep Heerenveenmannen. Mei inoar Foarút, my ass. Geloof verder lekker wat je jezelf in je hoofd haalt...
  • 16 Feb 2020 om 08:02
    • Quote van 16 Feb 2020 om 05:35
      Ik heb meer dan 30 jaar een sk gehad. Was er ook al in de mindere periode van de club. Niet het uitblijven van successen is de reden geweest voor opzeggen. Wanbestuur wel. En bij de club begrijpen mensen mijn keus. Voor jullie is het kennelijk te lastig. Maar geeft niet hoor, blijf me vooral aanvallen. Sinds 2013 ben ik daar aan gewend. Sommigen zijn blij want ze kunnen weer ongeremd reageren op mijn nickname. Niets nieuws onder de zon.
    En bij de club begrijpen de mensen mijn keuze...... hahaha jij voelt je echt wat hé!
  • 16 Feb 2020 om 07:50
    • Quote van 16 Feb 2020 om 05:31
      Ik antwoord gewoon op vragen of opmerkingen aan mijn adres Pipovich.
    Hihi hij zei Pipovich. Leuke grap man!
  • 16 Feb 2020 om 05:35
    • Quote van 15 Feb 2020 om 11:58
      Je moet niet wachten op successen, je moet gewoon de club steunen met een seizoenskaart
    Ik heb meer dan 30 jaar een sk gehad. Was er ook al in de mindere periode van de club. Niet het uitblijven van successen is de reden geweest voor opzeggen. Wanbestuur wel. En bij de club begrijpen mensen mijn keus. Voor jullie is het kennelijk te lastig. Maar geeft niet hoor, blijf me vooral aanvallen. Sinds 2013 ben ik daar aan gewend. Sommigen zijn blij want ze kunnen weer ongeremd reageren op mijn nickname. Niets nieuws onder de zon.
  • 16 Feb 2020 om 05:32
    • Quote van 15 Feb 2020 om 09:30
      Ongelooflijke negativist Mackan68. Stop eens met zeiken in ieder geval op dit podium! Ga iets nuttigs doen met je leven.
    Doe ik. Straks onderweg naar Arnhem. Jij ook?
  • 16 Feb 2020 om 05:31
    • Quote van 15 Feb 2020 om 08:20
      Hebben we nog geen hoofsponsor? Waarom kom je daar niet vaker op terug. Bijvoorbeeld in 7 van je 10 berichten?
    Ik antwoord gewoon op vragen of opmerkingen aan mijn adres Pipovich.
  • 16 Feb 2020 om 05:30
    • Quote van 15 Feb 2020 om 13:18
      Dus als ik het goed begrijp als er een hoofdsponsor komt ga jij verlengen! Nou in jou geval zou ik zeggen zoek maar een andere club in de buurt waar het allemaal goed is geregeld Toedeloe
    Dan begrijp je het niet goed. Ik liet weten er dan eventueel nog eens over na te willen denken. In het geval van een goede hoordsponsor heeft jullie ome Cees namelijk het tegendeel bewezen van wat ik van hem had verwacht. Voorlopig maakt hij alles waar van wat ik van hem verwacht had.. Heel veel praatjes, valse beloftes en gespannen situaties bij andere partijen. Hij is echt de voorbeeldige leider van onze club. Toedeloe!
  • 16 Feb 2020 om 02:15
    Benieuwd of die middelmatigr Odgaard er vandaag weer instaat.
  • 16 Feb 2020 om 01:33
    Ja lekker zeuren op mackan68, die heeft geen krediet maar Cees zonder hoofdsponsor wordt allemaal geaccepteerd. We zijn nu al bijna een jaar verder. Maar ach neem de tijd Cees!
    En hier zeuren jullie op Mackan.. haha het niveau hier begint steeds beter te passen bij de club. Het zakt en het zakt.
    Steek allemaal lekker de kop in het zand. Misschien gaat het allemaal wel vanzelf en zo niet ach maakt allemaal niet uit toch? Cees regelt het wel!
  • 15 Feb 2020 om 13:18
    • Quote van 15 Feb 2020 om 08:07
      Ik red me prima met mijn clubcard. Nog geen uitwedstrijd of bekerpot gemist. Gelukkig alleen tegenvallende thuiswedstrijden in de competitie. Dik tevreden zo. Laat onze kletsmajoor eerst maar eens een hoofdsponsor van tussen de 8 ton en een miljoen optrommelen. Dan valt er nog eens na te denken over het aanschaffen van een seizoenkaart.
    Dus als ik het goed begrijp als er een hoofdsponsor komt ga jij verlengen! Nou in jou geval zou ik zeggen zoek maar een andere club in de buurt waar het allemaal goed is geregeld Toedeloe
  • 15 Feb 2020 om 11:58
    • Quote van 15 Feb 2020 om 08:07
      Ik red me prima met mijn clubcard. Nog geen uitwedstrijd of bekerpot gemist. Gelukkig alleen tegenvallende thuiswedstrijden in de competitie. Dik tevreden zo. Laat onze kletsmajoor eerst maar eens een hoofdsponsor van tussen de 8 ton en een miljoen optrommelen. Dan valt er nog eens na te denken over het aanschaffen van een seizoenkaart.
    Je moet niet wachten op successen, je moet gewoon de club steunen met een seizoenskaart
  • 15 Feb 2020 om 11:29
    • Quote van 15 Feb 2020 om 09:25
      Mackan heeft hier gewoon gelijk. Meende ergens medio december een bericht te lezen waarop CR had aangegeven binnenkort met nieuws te komen over het hoofdsponsorschap. Binnenkort is natuurlijk betrekkelijk.
    Tuurlijk moeten we een hoofdsponsor hebben maar het gezeur aldoor daarover wordt een beetje sneu. De negatieve tendens is funest voor onze mooie club.
  • 15 Feb 2020 om 09:30
    • Quote van 14 Feb 2020 om 20:40
      Week in week uit hetzelfde verhaal. Dezelfde verklaring. PROBEER dan iets te doen om de boel om te laten draaien. Hou niet vast aan iets wat al weken niet goed werkt. Je kunt mooi kletsen over hoe geweldig je de steun vond. Laat me je dit vertellen. In STA om mij heen was er niemand die je keuzes nog snapt. Je wordt ongeloofwaardig. Positieve praatjes richting de supporters veranderen daar niets aan. Ook jouw krediet is aan het opraken. Stop met prutsen en maak andere keuzes!!
    Ongelooflijke negativist Mackan68. Stop eens met zeiken in ieder geval op dit podium! Ga iets nuttigs doen met je leven.
  • 15 Feb 2020 om 09:25
    • Quote van 15 Feb 2020 om 08:20
      Hebben we nog geen hoofsponsor? Waarom kom je daar niet vaker op terug. Bijvoorbeeld in 7 van je 10 berichten?
    Mackan heeft hier gewoon gelijk. Meende ergens medio december een bericht te lezen waarop CR had aangegeven binnenkort met nieuws te komen over het hoofdsponsorschap. Binnenkort is natuurlijk betrekkelijk.
  • 15 Feb 2020 om 08:20
    • Quote van 15 Feb 2020 om 08:07
      Ik red me prima met mijn clubcard. Nog geen uitwedstrijd of bekerpot gemist. Gelukkig alleen tegenvallende thuiswedstrijden in de competitie. Dik tevreden zo. Laat onze kletsmajoor eerst maar eens een hoofdsponsor van tussen de 8 ton en een miljoen optrommelen. Dan valt er nog eens na te denken over het aanschaffen van een seizoenkaart.
    Hebben we nog geen hoofsponsor? Waarom kom je daar niet vaker op terug. Bijvoorbeeld in 7 van je 10 berichten?
  • 15 Feb 2020 om 08:07
    • Quote van 15 Feb 2020 om 00:11
      hou toch op met kletsen, koop een seizoenkaart.
    Ik red me prima met mijn clubcard. Nog geen uitwedstrijd of bekerpot gemist. Gelukkig alleen tegenvallende thuiswedstrijden in de competitie. Dik tevreden zo. Laat onze kletsmajoor eerst maar eens een hoofdsponsor van tussen de 8 ton en een miljoen optrommelen. Dan valt er nog eens na te denken over het aanschaffen van een seizoenkaart.
  • 15 Feb 2020 om 01:20
    Kies eens voor een andere middenvelder of een spits die ze er wel inschiet. Als je niet scoort win je nooit. De coach moet ook eens durven iets te veranderen
  • 15 Feb 2020 om 00:11
    • Quote van 14 Feb 2020 om 20:40
      Week in week uit hetzelfde verhaal. Dezelfde verklaring. PROBEER dan iets te doen om de boel om te laten draaien. Hou niet vast aan iets wat al weken niet goed werkt. Je kunt mooi kletsen over hoe geweldig je de steun vond. Laat me je dit vertellen. In STA om mij heen was er niemand die je keuzes nog snapt. Je wordt ongeloofwaardig. Positieve praatjes richting de supporters veranderen daar niets aan. Ook jouw krediet is aan het opraken. Stop met prutsen en maak andere keuzes!!
    hou toch op met kletsen, koop een seizoenkaart.
  • 14 Feb 2020 om 23:12
    Dat ze vanaf minuut één scherp en agressief moeten zijn dringt nog steeds niet door bij de spelers. Ze moeten eerst achter staan en dan loop je achter de feiten aan.De sfeer was echt fantastisch, hulde aan NN, ze bleven maar gaan. Het uitvak was af en toe aanwezig en wel het meest terwijl het volkslied klonk. Sneue lui!
  • 14 Feb 2020 om 22:25
    hoe kan het nou dat je dan niet vanaf het begin ook daadwerkelijk fanatiek start. dat gebeurt niet een keer maar vrijwel alle wedstrijden..
  • 14 Feb 2020 om 21:40
    Vond het tegen Feyenoord wel een stuk stabieler en zat naar een echt mooie wedstrijd te kijken. Beter dan wat de laatste tijd te zien was.
  • 14 Feb 2020 om 20:40
    Week in week uit hetzelfde verhaal. Dezelfde verklaring. PROBEER dan iets te doen om de boel om te laten draaien. Hou niet vast aan iets wat al weken niet goed werkt. Je kunt mooi kletsen over hoe geweldig je de steun vond. Laat me je dit vertellen. In STA om mij heen was er niemand die je keuzes nog snapt. Je wordt ongeloofwaardig. Positieve praatjes richting de supporters veranderen daar niets aan. Ook jouw krediet is aan het opraken. Stop met prutsen en maak andere keuzes!!
  • 14 Feb 2020 om 20:39
    • Quote van 14 Feb 2020 om 17:48
      Nieuwnoord was gisteren te klein! Tijd voor uitbreiding, vooral veel mensen die ik niet vaker heb gezien.
    Indd! Ben benieuwd of dit aankomende zomer gaat gebeuren. Vgm was er in de tijd met Eisinga al een tijdje een dossier. Stond bomvol gister, ook boven.
  • 14 Feb 2020 om 17:48
    Nieuwnoord was gisteren te klein! Tijd voor uitbreiding, vooral veel mensen die ik niet vaker heb gezien.
  • 14 Feb 2020 om 16:59
    Uitbreiden maar
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›