MATCHDAY | SC Heerenveen gaat voor plek in halve finale

84
MATCHDAY | SC Heerenveen gaat voor plek in halve finale

SC Heerenveen begint om kwart voor negen aan het duel tegen de nummer drie van de Eredivisie. In de kwartfinale van de TOTO KNVB Beker staat Feyenoord te wachten. De Friezen hopen te winnen om zo de halve finale vast te stellen.

Johnny Jansen heeft ervoor gekozen om met de vaste basisopstelling te starten. Jens Odgaard staat wederom in de punt, omdat Espejord niet fit genoeg is. In de goal staat Filip Bednarek, omdat Warner Hahn nog uit de roulatie is.

Opstelling SC Heerenveen: Bednarek; Van Rhijn, Dresevic, Botman, Floranus; Veerman, Faik, Kongolo; Ejuke, Odgaard en Van Bergen.

Wissels: Doornbusch, Van Hau, Woudenberg, Halilovic, Akujobi, Bruijn, Hajal, Espejord en Smit.

Opstelling Feyenoord: Bijlow, Geertruida, Ié, Senesi, Malacia, Fer, Toornstra, Kökcü, Berghuis, Jorgensen, Sinisterra.

Wissels: Haps, Van der Heijden, Narsingh, Larsson, Johnston, Ozyakup, Bozenik, Tapia, Marsman, Karsdorp en Ten Hove.

84 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Feb 2020 om 14:53
    • Quote van 14 Feb 2020 om 14:26
      Veel te kort door de bocht. Ejuke trekt constant tegenstanders naar zich toe en krijgt de laatste weken iedere wedstrijd 1 of 2 100% kansen. Noem een aanvaller die dat zomaar doet. Tegen AZ had hij eigenlijk nog 1 moeten maken, tegen VVV schoot ie hard op de paal en gister had hij er ook 1 op zijn naam moeten hebben. Hij creëert ook ruimte voor andere jongens. Er moet aan hem geschaafd worden, het is een ruwe diamant, maar je loopt hem hier aardig neer te sabelen. Van Bergen zijn trap is daarbij wel degelijk ondermaats. Krijgt een hoop kansen op goede voorzetten, maar doet daar vaak wat te weinig mee. Hij werkt inderdaad keihard, maar ik vind dat dat het hele team doet. Toch moet je ook niet je ogen sluiten voor het feit dat hij hier al bijna twee jaar is, en destijds was ook zijn traptechniek nog niet voldoende. Hij is snel, daarmee is zijn grootste gevaar ook benoemd. Komt ook net wat te vaak zijn man niet voorbij. Overigens had hij gister wel een mooie assist op Espejord kunnen hebben, maar die heeft helaas de pech wat aan z'n kont hangen maar viel prima in. Je hebt verder gelijk over Odgaard hoor, daar valt niets mee te beginnen. Ook Ejuke kan zijn ballen niet bij hem kwijt.
    Van bergen trekt ook tegenstanders naar zich toe zodat er ergens ander ruimte ontstaat. Heeft vaak dubbele dekking omdat hij veel te laat wordt ingespeelt door kongolo of van rhijn. Hij heeft tenminste diepte in zijn spel en zoekt na een actie een medespeler. Ejuke blijft maar lopen en glijden om zelf tot een actie te komen. Van bergen had gisteren grote pech dat de bal op de 16 meter net van zijn voet werdt getikt. Sommige zeiden dat hij hem af had moeten geven op odgaard maar die liep zoals gewoonlijl axhter de verdediger van feyenoord
  • 14 Feb 2020 om 14:26
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:14
      Van bergen slecht ? Wat een onzin. Van bergen gaf gisteren in de 1e helft 3x een prima voorzet op odgaard en wat doet die kijken waar de bal komt. De enige echte goede aanval kwam in de 2e helft over rechts bij van bergen vandaan en die geeft een geweldige bal op espejord die tegen de lat schiet. je van bergen mee zien verdedigen de 2e helft op berghuis. Een rechtsbuiten die dat moet doen...absurd. van bergen is de enoge echte teamspeler voorin die nog wat probeerd net een voorzet. Heb je ejuke weleens een voorzet zien geven ?? Nou ik niet die loopt alleen maar met de bal naar binnen. En ejuke had de grootste kans op 1-1. Vorige week gaf van bergen nig een geweldige voorzet met links op espejord die mis kopte. Man man van bergen creert tenminste kansen.ejuke loopt voor zijn eiven te voetballen
    Veel te kort door de bocht. Ejuke trekt constant tegenstanders naar zich toe en krijgt de laatste weken iedere wedstrijd 1 of 2 100% kansen. Noem een aanvaller die dat zomaar doet. Tegen AZ had hij eigenlijk nog 1 moeten maken, tegen VVV schoot ie hard op de paal en gister had hij er ook 1 op zijn naam moeten hebben. Hij creëert ook ruimte voor andere jongens. Er moet aan hem geschaafd worden, het is een ruwe diamant, maar je loopt hem hier aardig neer te sabelen. Van Bergen zijn trap is daarbij wel degelijk ondermaats. Krijgt een hoop kansen op goede voorzetten, maar doet daar vaak wat te weinig mee. Hij werkt inderdaad keihard, maar ik vind dat dat het hele team doet. Toch moet je ook niet je ogen sluiten voor het feit dat hij hier al bijna twee jaar is, en destijds was ook zijn traptechniek nog niet voldoende. Hij is snel, daarmee is zijn grootste gevaar ook benoemd. Komt ook net wat te vaak zijn man niet voorbij. Overigens had hij gister wel een mooie assist op Espejord kunnen hebben, maar die heeft helaas de pech wat aan z'n kont hangen maar viel prima in. Je hebt verder gelijk over Odgaard hoor, daar valt niets mee te beginnen. Ook Ejuke kan zijn ballen niet bij hem kwijt.
  • 14 Feb 2020 om 14:03
    • Quote van 14 Feb 2020 om 13:55
      Kijk maar eens goed terug. Van bergen gaf 1e helft 3x een prima voorzet op odgaard en die staat er maar naar te kijken en gaat het duel niet aan. Logisch dat dan een feyenoorder de bal weg kopt of schiet. Heb je de firma"ejuke" weleens een voorzet zien geven ? En wie gaf de voorzet bij de grote kans in de 2e helft van espejord (bal op de lat) ? Juist van bergen!
    Eens hoor, van Bergen deed het prima!
  • 14 Feb 2020 om 13:55
    • Quote van 13 Feb 2020 om 23:16
      En wat stelde Van Bergen daar tegenover? 2x z’n man voorbij met een voorzet op een Feyenoorder. Terechte wissel, al had ik liever Van Der Heide zien invallen.
    Kijk maar eens goed terug. Van bergen gaf 1e helft 3x een prima voorzet op odgaard en die staat er maar naar te kijken en gaat het duel niet aan. Logisch dat dan een feyenoorder de bal weg kopt of schiet. Heb je de firma"ejuke" weleens een voorzet zien geven ? En wie gaf de voorzet bij de grote kans in de 2e helft van espejord (bal op de lat) ? Juist van bergen!
  • 14 Feb 2020 om 13:14
    • Quote van 13 Feb 2020 om 23:39
      V.bergen speelt al maanden slecht .Tegen Vitesse zou ik 442 spelen Met Hajal en Ejuke als spitsen.Ik zou Veerman als 6laten spelen en Hallilovic als 10. Opstelling Bednarek/Floranus,Dresevic,Botman,Woudenberg/Veerman,Kongolo,Faik, Hallilovic,/Ejuke,Hajal
    Van bergen slecht ? Wat een onzin. Van bergen gaf gisteren in de 1e helft 3x een prima voorzet op odgaard en wat doet die kijken waar de bal komt. De enige echte goede aanval kwam in de 2e helft over rechts bij van bergen vandaan en die geeft een geweldige bal op espejord die tegen de lat schiet. je van bergen mee zien verdedigen de 2e helft op berghuis. Een rechtsbuiten die dat moet doen...absurd. van bergen is de enoge echte teamspeler voorin die nog wat probeerd net een voorzet. Heb je ejuke weleens een voorzet zien geven ?? Nou ik niet die loopt alleen maar met de bal naar binnen. En ejuke had de grootste kans op 1-1. Vorige week gaf van bergen nig een geweldige voorzet met links op espejord die mis kopte. Man man van bergen creert tenminste kansen.ejuke loopt voor zijn eiven te voetballen
  • 14 Feb 2020 om 00:09
    • Quote van 13 Feb 2020 om 23:53
      Provocerend tokkie volk uit rotterdam.. Ik zag minimaal 1 oudere supporter die aan hoofdwond verzorgd werd.
    Triest
  • 13 Feb 2020 om 23:53
    • Quote van 13 Feb 2020 om 23:37
      Iemand enig idee wat er na de wedstrijd op de tribune gebeurde?
    Provocerend tokkie volk uit rotterdam.. Ik zag minimaal 1 oudere supporter die aan hoofdwond verzorgd werd.
  • 13 Feb 2020 om 23:45
    • Quote van 13 Feb 2020 om 23:28
      Koop een bril droeftoeter
    Jemig, waarom beledigen? Reageer eens normaal op elkaar. We staan achter dezelfde club. Misschien geen beste club momenteel, maar wel dezelfde, mooie club!
  • 13 Feb 2020 om 23:39
    • Quote van 13 Feb 2020 om 23:16
      En wat stelde Van Bergen daar tegenover? 2x z’n man voorbij met een voorzet op een Feyenoorder. Terechte wissel, al had ik liever Van Der Heide zien invallen.
    V.bergen speelt al maanden slecht .Tegen Vitesse zou ik 442 spelen Met Hajal en Ejuke als spitsen.Ik zou Veerman als 6laten spelen en Hallilovic als 10. Opstelling Bednarek/Floranus,Dresevic,Botman,Woudenberg/Veerman,Kongolo,Faik, Hallilovic,/Ejuke,Hajal
  • 13 Feb 2020 om 23:37
    Iemand enig idee wat er na de wedstrijd op de tribune gebeurde?
  • 13 Feb 2020 om 23:32
    • Quote van 13 Feb 2020 om 23:28
      Koop een bril droeftoeter
    Ik heb lenzen. Maar zal even kijken of de sterkte nog juist is. Ik ook van jou!
  • 13 Feb 2020 om 23:28
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:59
      Nou ik ben blij dat we dit seizoen leuker voetbal zien dan de seizoenen ervoor. En ja we moeten nog wat punten pakken. Maar dat komt wel goed. En in Twente zijn de weg gewoon kwijt een promovendus die 13e staat en dan de bus opwachten. Ben blij dat jij dat soort dingen niet wil. Pluspunt voor jou :)
    Koop een bril droeftoeter
  • 13 Feb 2020 om 23:17
    Wat mij dan opvalt is dat van Rhijn de wedstrijd begint met een shirt met wit vlak zonder Kika. We zijn toch een profclub waar iedereen bovendien al moppert over de ontbrekende hoodsponser
  • 13 Feb 2020 om 23:16
    • Quote van 13 Feb 2020 om 23:08
      Waarom in hemelsnaam van Bergen er uit halen? Ik vond Ejuke echt pijn doen aan mn ogen.. struikelen over de bal, 100% kans niet afmaken en 2452 ballen gewoon aan de verdediger geven
    En wat stelde Van Bergen daar tegenover? 2x z’n man voorbij met een voorzet op een Feyenoorder. Terechte wissel, al had ik liever Van Der Heide zien invallen.
  • 13 Feb 2020 om 23:15
    Waarom, waarom, waarom ..........
    .......beginnen we altijd pas te voetballen als we achter komen? Waarom nooit vanaf de eerste minuut er boven op?
  • 13 Feb 2020 om 23:08
    Waarom in hemelsnaam van Bergen er uit halen? Ik vond Ejuke echt pijn doen aan mn ogen.. struikelen over de bal, 100% kans niet afmaken en 2452 ballen gewoon aan de verdediger geven
  • 13 Feb 2020 om 22:59
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:56
      Ik zeg nergens maar dan ook echt helemaal nergens dat we de bus moeten opwachten. Ik geef alleen aan dat we er momenteel niks van bakken en maar 5 punten los staan van een club die net gepromoveerd is en waar het compleet crisis is. Maar bij ons lijkt wel alsof de punten niet belangrijk zijn, terwijl we steeds verder wegzakken.
    Nou ik ben blij dat we dit seizoen leuker voetbal zien dan de seizoenen ervoor. En ja we moeten nog wat punten pakken. Maar dat komt wel goed. En in Twente zijn de weg gewoon kwijt een promovendus die 13e staat en dan de bus opwachten. Ben blij dat jij dat soort dingen niet wil. Pluspunt voor jou :)
  • 13 Feb 2020 om 22:56
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:51
      Ja laten we de bus opwachten en hoofdingangen bestormen.... koekoek. Wees gewoon eens trots op je club. Nee de eerste 25 minuten hadden we niks te vertellen. Daarna wel alleen maken we helaas de kansen niet af. Maar ik geniet wel van dit Heerenveen.
    Ik zeg nergens maar dan ook echt helemaal nergens dat we de bus moeten opwachten. Ik geef alleen aan dat we er momenteel niks van bakken en maar 5 punten los staan van een club die net gepromoveerd is en waar het compleet crisis is. Maar bij ons lijkt wel alsof de punten niet belangrijk zijn, terwijl we steeds verder wegzakken.
  • 13 Feb 2020 om 22:51
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:48
      Super strijd, met name de eerste 30 min en helaas geef je het in die eerste slappe 30 min weer weg. Daarna pakken ze het pas weer op. Besef je je wel dat we ondertussen hard weg zakken. Bij Twente wachten ze de bus op omdat het zo verschrikkelijk slecht gaat. Wij staan inmiddels 5 punten boven hen. Dus ja, het voetbal is beter met wat strijd, maar nee we halen momenteel 0,0 resultaat.
    Ja laten we de bus opwachten en hoofdingangen bestormen.... koekoek. Wees gewoon eens trots op je club. Nee de eerste 25 minuten hadden we niks te vertellen. Daarna wel alleen maken we helaas de kansen niet af. Maar ik geniet wel van dit Heerenveen.
  • 13 Feb 2020 om 22:50
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:47
      Omdat Espejord nog niet fit genoeg is om te starten.
    Hij mag mij ook bellen. Ik kan ook wel 100% balverlies produceren en beetje alibi duels aangaan. Op dit moment met zijn vorm is elke speler een betere optie in de spits dan Odgard.
  • 13 Feb 2020 om 22:48
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:45
      Ik zeg 10 jarig contract voor Johnny. Eindelijk weer spektakel in het ALS. Helaas niet het resultaat wat we hoopte. Maar wel weer strijd en passie vandaag
    Super strijd, met name de eerste 30 min en helaas geef je het in die eerste slappe 30 min weer weg. Daarna pakken ze het pas weer op. Besef je je wel dat we ondertussen hard weg zakken. Bij Twente wachten ze de bus op omdat het zo verschrikkelijk slecht gaat. Wij staan inmiddels 5 punten boven hen. Dus ja, het voetbal is beter met wat strijd, maar nee we halen momenteel 0,0 resultaat.
  • 13 Feb 2020 om 22:47
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:45
      Ja meneer Jansen. Gegokt en verloren. Zet die Odgaard aub volgende keer als vulling op de tribune. Ik snap echt werkelijk niet waarom ze die Odgaard op blijven stellen.
    Omdat Espejord nog niet fit genoeg is om te starten.
  • 13 Feb 2020 om 22:46
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:45
      Ik zeg 10 jarig contract voor Johnny. Eindelijk weer spektakel in het ALS. Helaas niet het resultaat wat we hoopte. Maar wel weer strijd en passie vandaag
    Grappig
  • 13 Feb 2020 om 22:45
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:44
      Ik mag toch hopen dat Janssen zijn conclusies nu EINDELIJK wel een keer trekt. Zo niet, is die wat mij betreft ook ongeschikt. Op het moment dat het geweldig draait wissel je Woudenberg, daarna is het bergafwaarts gegaan. Nu gaat het verschrikkelijk slecht en wissel je niet, waarom? Joost mag het weten, waarschijnlijk is zijn ego te groot om zijn fout te erkennen. Daarnaast kan je beter elke andere speler in de spits zetten dan die Odgard, wat een drama is dat zeg.
    Ik zeg 10 jarig contract voor Johnny. Eindelijk weer spektakel in het ALS. Helaas niet het resultaat wat we hoopte. Maar wel weer strijd en passie vandaag
  • 13 Feb 2020 om 22:45
    Ja meneer Jansen. Gegokt en verloren. Zet die Odgaard aub volgende keer als vulling op de tribune. Ik snap echt werkelijk niet waarom ze die Odgaard op blijven stellen.
  • 13 Feb 2020 om 22:44
    Ik mag toch hopen dat Janssen zijn conclusies nu EINDELIJK wel een keer trekt. Zo niet, is die wat mij betreft ook ongeschikt. Op het moment dat het geweldig draait wissel je Woudenberg, daarna is het bergafwaarts gegaan. Nu gaat het verschrikkelijk slecht en wissel je niet, waarom? Joost mag het weten, waarschijnlijk is zijn ego te groot om zijn fout te erkennen. Daarnaast kan je beter elke andere speler in de spits zetten dan die Odgard, wat een drama is dat zeg.
  • 13 Feb 2020 om 22:43
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:41
      Goede strijd maar te laat tegen een waardeloos 010. Odgaard wil ik nooooooooit meer zien. Als JJ dat nu nog niet ziet....
    Wat mij betreft mag JJ ook een weekendje vrij hebben.
  • 13 Feb 2020 om 22:42
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:40
      Manman nog 120 minuten en we scoren nog niet.. wordt echt een enorm probleem zo langzamerhand
    Dat begint echt het grootste probleem te worden, niemand die kan scoren, van Bergen die al weken geen man voorbij komt. Zo wordt het wel heel lastig om wedstrijden te winnen..
  • 13 Feb 2020 om 22:41
    Totaal geen slotoffensief. Groot raadsel hoe we niet hebben kunnen scoren uit al die counters.
  • 13 Feb 2020 om 22:41
    Goede strijd maar te laat tegen een waardeloos 010. Odgaard wil ik nooooooooit meer zien. Als JJ dat nu nog niet ziet....
  • 13 Feb 2020 om 22:40
    Verdomme!!!
  • 13 Feb 2020 om 22:40
    Manman nog 120 minuten en we scoren nog niet.. wordt echt een enorm probleem zo langzamerhand
  • 13 Feb 2020 om 22:31
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:27
      Weer te laat dat je meer agressie en passie ziet. Waarom dit niet vanaf eerste minuut kan is mij een raadsel.
    Mee eens begrijp er niets van
  • 13 Feb 2020 om 22:30
    Ik mag toch hopen dat er minstens 5 minuten blessuretijd bij komen voor al het tijdrekken, “blessures” en gerommel met de wissels. Tel daar per doeltrap nog een halve minuut bij.. Daar mag wat mij betreft ook wel tegen opgetreden worden
  • 13 Feb 2020 om 22:27
    Weer te laat dat je meer agressie en passie ziet. Waarom dit niet vanaf eerste minuut kan is mij een raadsel.
  • 13 Feb 2020 om 22:25
    Lekker sfeertje
  • 13 Feb 2020 om 22:25
    Weet ejuke ook wat overspelen is?
  • 13 Feb 2020 om 22:22
    Espejord in 5 min. gevaarlijker als Odgaard in 5 wedstrijden
  • 13 Feb 2020 om 22:22
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:46
      Higler prima fluiten?
    Ja vind ik wel.
  • 13 Feb 2020 om 22:20
    Dat is dus een goede loopactie als er iemand doorkomt. Beetje pech bij de afronding.
  • 13 Feb 2020 om 22:16
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:14
      Ben heel benieuwd naar de statistieken van Odgaard tov balverlies etc
    100%
  • 13 Feb 2020 om 22:14
    Ben heel benieuwd naar de statistieken van Odgaard tov balverlies etc
  • 13 Feb 2020 om 22:10
    Ja hoor, voetballende vermogen eruit. Johnny maakt steeds gekkere keuzes!
  • 13 Feb 2020 om 22:10
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:09
      Bednarek toch al 3 100% kansen gepakt. Doet hij goed!
    Echt he! Alleen die snor... Haha.
  • 13 Feb 2020 om 22:09
    Bednarek toch al 3 100% kansen gepakt. Doet hij goed!
  • 13 Feb 2020 om 22:08
    Dickie wordt ongerust...
  • 13 Feb 2020 om 22:03
    Floranus oogt wel echt los trouwens. Die heeft een boost gehad na zijn goal.
  • 13 Feb 2020 om 21:52
    Ik word al gek als ik die Feyenoorders in de thuisvakken zie, kan me goed voorstellen hoe de Feanfans zich irriteren die er thssen zitten.
  • 13 Feb 2020 om 21:46
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:31
      Higler fluit prima inderdaad. Is wel eens anders geweest.
    Higler prima fluiten?
  • 13 Feb 2020 om 21:46
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:44
      Dat is wel een hele grote ALS. Maar vooruit, als hij dat idd doet ben ik ook fan. Die gok durf ik wel te nemen...
    Scoort........met een t
  • 13 Feb 2020 om 21:45
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:38
      Als hij straks 2× scoord dan is hij de held....
    Probleem is, dan moet hij twee keer een bal voor zijn voeten krijgen. 1 keer zou dat bij toeval nog kunnen 2 keer zie ik niet gebeuren. In het vervolg moet iemand Hamstra maar helpen als er een spits moet worden gescout, want daarin is hij nog niet heel gelukkig gebleken.
  • 13 Feb 2020 om 21:44
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:38
      Als hij straks 2× scoord dan is hij de held....
    Dat is wel een hele grote ALS. Maar vooruit, als hij dat idd doet ben ik ook fan. Die gok durf ik wel te nemen...
  • 13 Feb 2020 om 21:44
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:35
      Neeeeeee, geen 2e helft voor hem. Lekker douchen en op de fiets naar huis. Met hem erin gaan we nooit wedstrijden winnen. Uitstraling van een kokosnoot.
    Hahaha....ik hoop het ook. Snap echt niet wat Jansen in hem ziet. Weet niet wie die vent gescout heeft
  • 13 Feb 2020 om 21:39
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:32
      Odgaard wat een kut spits!!!
    Is mattie van JJ, blijft sowieso staan tot de 70e minuut wanneer de 0-2 al is gevallen met deze instelling
  • 13 Feb 2020 om 21:39
    Totaal geen instelling en wil om te winnen... Graag nieuwe spits
  • 13 Feb 2020 om 21:38
    Als hij straks 2× scoord dan is hij de held....
  • 13 Feb 2020 om 21:35
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:34
      Odgaard....man..man..dat was een 100% kans. Een echte spits had die erin geschopt. Hoop dat Odgaard 2e helft wel scherp is.
    Neeeeeee, geen 2e helft voor hem. Lekker douchen en op de fiets naar huis. Met hem erin gaan we nooit wedstrijden winnen. Uitstraling van een kokosnoot.
  • 13 Feb 2020 om 21:34
    Odgaard....man..man..dat was een 100% kans. Een echte spits had die erin geschopt. Hoop dat Odgaard 2e helft wel scherp is.
  • 13 Feb 2020 om 21:32
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:27
      Nou ik ben wel klaar met die Odgard. Het is echt een van de slechtste spitsen uit de geschiedenis van SC Heerenveen. Als hij niet de bal panklaar voor zijn voeten krijgt is het gewoon helemaal niks. Aannames zijn slecht, staat altijd achter de man, verliest 95% van zijn duels en is altijd te laat bij voorzetten. Het is dus te hopen dat hij vandaag nog een bal panklaar voor zijn voeten krijgt.
    Nou en nu zeker. Dr uit, en wel direct.
  • 13 Feb 2020 om 21:32
    Odgaard wat een kut spits!!!
  • 13 Feb 2020 om 21:32
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:29
      Altijd te laat bij voorzetten? Welke voorzetten?
    Nou ik heb er vandaag toch al gauw 4 gezien. Vallen bij de eerste paal en meneer staat weer ergens achter een man te slapen.
  • 13 Feb 2020 om 21:31
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:29
      Higler fluit buiten ons spel ook echt een prima wedstrijd... lekker consequent en goed in het toepassen van de voordeel regel.
    Higler fluit prima inderdaad. Is wel eens anders geweest.
  • 13 Feb 2020 om 21:29
    Higler fluit buiten ons spel ook echt een prima wedstrijd... lekker consequent en goed in het toepassen van de voordeel regel.
  • 13 Feb 2020 om 21:29
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:27
      Nou ik ben wel klaar met die Odgard. Het is echt een van de slechtste spitsen uit de geschiedenis van SC Heerenveen. Als hij niet de bal panklaar voor zijn voeten krijgt is het gewoon helemaal niks. Aannames zijn slecht, staat altijd achter de man, verliest 95% van zijn duels en is altijd te laat bij voorzetten. Het is dus te hopen dat hij vandaag nog een bal panklaar voor zijn voeten krijgt.
    Altijd te laat bij voorzetten? Welke voorzetten?
  • 13 Feb 2020 om 21:27
    Nou ik ben wel klaar met die Odgard. Het is echt een van de slechtste spitsen uit de geschiedenis van SC Heerenveen. Als hij niet de bal panklaar voor zijn voeten krijgt is het gewoon helemaal niks. Aannames zijn slecht, staat altijd achter de man, verliest 95% van zijn duels en is altijd te laat bij voorzetten. Het is dus te hopen dat hij vandaag nog een bal panklaar voor zijn voeten krijgt.
  • 13 Feb 2020 om 21:26
    Bij Van Bergen wil ook echt niks meer he. Heb wel wat met hem te doen, maar zou hem toch maar wisselen, komt veel te weinig uit.
  • 13 Feb 2020 om 21:25
    Botman is onze gevaarlijkste spits
  • 13 Feb 2020 om 21:19
    even wat anders... is het jullie opgevallen dat bij iedereen KIKA op het shirt staat, behalve bij Van Rhijn.
  • 13 Feb 2020 om 21:18
    Het is dat Bednarek je 2x redt anders is het al klaar.
  • 13 Feb 2020 om 21:17
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:16
      Slaapt van Rhijn? Wat speelt die als een krant..
    Ja, zo kennen we hem helemaal niet...
  • 13 Feb 2020 om 21:16
    Mankeert Odgaard iets? Rent nooit op 100%
  • 13 Feb 2020 om 21:16
    Tijd voor een wissel voordat het te laat is. Middenveld wordt overlopen, vliegen van kastje naar de muur. Aanvallers krijgen geen druk op de opbouw en de verdedigers worden regelmatig voorbij gelopen. Het is allemaal zo slap.
  • 13 Feb 2020 om 21:16
    Slaapt van Rhijn? Wat speelt die als een krant..
  • 13 Feb 2020 om 21:09
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:07
      Je zou Woudenberg zijn, wordt je gewisseld terwijl het team fantastisch draait. Nu draait het voor geen meter en wisselt meneer Janssen niet omdat hij zichzelf te groot voelt om zijn fouten toe te geven. Sinds die wisseling is het bergafwaarts gegaan en zo simpel is het. Hopelijk hebben de heren op het veld op tijd door dat vanavond een uitstekende kans is om weer eens de finale van de beker te halen. Tot dusver stralen ze dat totaal niet uit.
    Enige voldoendes tot nu toe zijn Bednarek en Botman
  • 13 Feb 2020 om 21:07
    Je zou Woudenberg zijn, wordt je gewisseld terwijl het team fantastisch draait. Nu draait het voor geen meter en wisselt meneer Janssen niet omdat hij zichzelf te groot voelt om zijn fouten toe te geven. Sinds die wisseling is het bergafwaarts gegaan en zo simpel is het. Hopelijk hebben de heren op het veld op tijd door dat vanavond een uitstekende kans is om weer eens de finale van de beker te halen. Tot dusver stralen ze dat totaal niet uit.
  • 13 Feb 2020 om 21:06
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:03
      Het is belachelijk. Veeg al die lui het vak uit. Dit is alweer de zoveelste keer. Als het allemaal wat normaal kon, is het nog tot daarentoe maar altijd dat irritante provocerende gedrag. Ze hebben daar gewoon niks te zoeken.
    Precies, stewards moeten ze er eigenlijk gewoon uit kunnen zetten..
  • 13 Feb 2020 om 21:05
    • Quote van 13 Feb 2020 om 20:57
      Meer mensen die zich irriteren aan all die Feyenoorders in de thuisvakken, rondom het uitvak?
    Nee, maar wel aan het spel van heerenveen dit seizoen. Het is niet om aan te gluren en het seizoen wordt steeds kleurlozer voor zo ver het nog niet was
  • 13 Feb 2020 om 21:05
    Man...man...man....wat is er aan de hand met Heerenveen. Hebben ze lood in hun schoenen. Heerenveen moet wat gemener en slimmer gaan spelen.
  • 13 Feb 2020 om 21:03
    • Quote van 13 Feb 2020 om 20:57
      Meer mensen die zich irriteren aan all die Feyenoorders in de thuisvakken, rondom het uitvak?
    Het is belachelijk. Veeg al die lui het vak uit. Dit is alweer de zoveelste keer. Als het allemaal wat normaal kon, is het nog tot daarentoe maar altijd dat irritante provocerende gedrag. Ze hebben daar gewoon niks te zoeken.
  • 13 Feb 2020 om 21:02
    • Quote van 13 Feb 2020 om 20:56
      heel goed zon trainer die zich niet van de wijs laat brengen door de beste kapiteins die aan wal staan
    Zo, daar wordt wel goed verdedigd zeg....Odgaard laten mandekker...dan komt het allemaal goed.
  • 13 Feb 2020 om 20:57
    Meer mensen die zich irriteren aan all die Feyenoorders in de thuisvakken, rondom het uitvak?
  • 13 Feb 2020 om 20:56
    • Quote van 13 Feb 2020 om 20:35
      Wederom een verstandige keuze van Jansen om met 'zijn' vaste 11 te gaan spelen, zeker na al die fantastische wedstrijden van afgelopen weken. Ben vooral erg fan van van rhijn en floranus op de backs. Kom maar op met die halve finale!
    heel goed zon trainer die zich niet van de wijs laat brengen door de beste kapiteins die aan wal staan
  • 13 Feb 2020 om 20:46
    • Quote van 13 Feb 2020 om 20:35
      Wederom een verstandige keuze van Jansen om met 'zijn' vaste 11 te gaan spelen, zeker na al die fantastische wedstrijden van afgelopen weken. Ben vooral erg fan van van rhijn en floranus op de backs. Kom maar op met die halve finale!
    Nou ! Zeg dat wel....
  • 13 Feb 2020 om 20:35
    Wederom een verstandige keuze van Jansen om met 'zijn' vaste 11 te gaan spelen, zeker na al die fantastische wedstrijden van afgelopen weken. Ben vooral erg fan van van rhijn en floranus op de backs. Kom maar op met die halve finale!