'Eredivisie-aanvoerders verzetten zich tegen besluit van KNVB' Omrop Fryslân gaat prachtige VV Heerenveen-documentaire uitzenden ''Je moet je bij hem afvragen of hij het nog voor het salaris doet'' Hanssen eerlijk: ''Was verrast toen Heerenveen Espejord haalde'' KNVB komt met nieuws: Eredivisie mogelijk vervolgd in juni en juli

Erevoorzitter Van der Velde: ''Onbegrijpelijk dat dit is gebeurd''

61
Erevoorzitter Van der Velde: ''Onbegrijpelijk dat dit is gebeurd''

SC Heerenveen treedt vanavond in de kwartfinale van de KNVB Beker aan tegen Feyenoord Rotterdam. Bij de Friezen zullen we opnieuw niet verdediger Doan van Hau in de basis zien. Clublegende Riemer van der Velde vindt de transfer onbegrijpelijk.

"Ik vind het onacceptabel dat je een speler uit zo'n ver land haalt, en dat hij niet gelijk in aanmerking komt voor het eerste elftal", vertelt Van der Velde bij Omrop Fryslân. "Je moet als scouting, technische staf en leiding van de club goed overleggen, en dan moeten alle lichten op groen staan als je zo'n speler haalt. Dan moet iedereen het erover eens zijn en dat moet hij ook serieus gebruikt worden. Dat is in dit geval niet gebeurt."

Als alleen de commerciële afdeling hem aantrekkelijk vindt, dan kun je dat zo'n jongen uit een ver land natuurlijk niet aandoen. Qua financiële situatie wordt het er ook niet beter op. Ik vind het gewoon niks. Die jongen moet gewoon een kans krijgen in het eerste elftal. Ik vind het onbegrijpelijk dat het is gebeurd", besluit de 79-jarige Van der Velde.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Feb 2020 om 19:41
    • Quote van 13 Feb 2020 om 19:51
      Daar hoef je geen andere eisen voor te stellen, je haalt deze jongen van ver, dan ga je eerst kijken of hij überhaupt kans zal maken om zich in de basis te spelen, denk je dat dat niet het geval is, dan neem je hem niet, nu mag hij op de bank zitten en zo nu en dan warm lopen en daar blijft het dan bij, wanneer je hem alleen voor de commercie hebt gehaald, dan vind ik dat niet fair tegen over deze jongen, had hem dan niet gehaald.
    Ach, vele harten gingen hier sneller kloppen toen we er in een paar dagen tonnen aan facebookvolgers bij kregen. Sommigen wisten zelfs bijna zeker dat dat een dik betalende hoofdsponsor op zou leveren. De zilvervloot zou binnen varen. Helaas is er niets aantoonbaars uit voorgevloeid behalve dat we nu een speler hebben die geen kans krijgt. Die duur is en naar zekerheid grenzende waarschijnlijkheid na dit seizoen weer zal moeten vertrekken. Vietnamezen zijn pok niet gek. Het is jammer voor de dromers onder ons, maar voorlopig krijgen de mensen die dit commerciële trucje doorzagen en er kritisch over waren wéér gelijk.
  • 14 Feb 2020 om 19:40
    • Quote van 14 Feb 2020 om 18:06
      Ach kerel, meer koekwaus dan dit wordt het niet? Heb jij jezelf zo hoog zitten?

      Ik kijk naar de feiten en niet naar de namen, ik ken je immers niet. Maar jij zit alleen maar te zeuren, kritiek te leveren, Roozemond de les te lezen, te beweren dat de scheten van Riemer naar viooltjes ruiken etc.. Dus ik kan jou niet serieus nemen, en inderdaad jouw negatieve inbreng schaad de club. Als je nou nog niet doorhebt dat negatieve inbreng de club schaadt heb ik medelijden met je...

    Negeer.
  • 14 Feb 2020 om 19:35
    • Quote van 13 Feb 2020 om 19:40
      Toen Jan Smit als voorzitter aftrad bij Heracles Almelo heeft hij gezegd zich nooit over het beleid van zijn opvolgers te zullen uitlaten. Hij gaf onder andere als reden dat een mening van een oud-voorzitter door de buitenwacht nooit als vrijblijvend wordt gezien en nog altijd gewicht in de schaal legt. Hij wilde de huidige beleidsbepalers niet voor de voeten lopen en niet het risico lopen zijn opvolgers (onnodig) te beschadigen. Jan Smit heeft zich keurig aan deze afspraak gehouden. Hij gaf bovendien aan geen tweede Riemer van der Velde te willen worden die zijn club niet los kan laten en zo voor onrust binnen de club blijft zorgen.
      Riemer is een wijze man maar de les om sc Heerenveen los te laten heeft hij nooit geleerd en daarmee blijft hij de club beschadigen. Hij zou zich niet moeten uitlaten over het beleid onder zijn opvolgers. Eén van de redenen dat het op bestuurlijk vlak al meer dan tien jaar onrustig is binnen sc Heerenveen heeft te maken met de 'bemoeizucht' van onze oud-voorzitter. Met zijn mening heeft hij al zijn opvolgers bewust (of onbewust) beschadigd. Jammer dat iemand die zoveel verdiensten heeft gehad voor de club de afgelopen jaren dezelfde club zo bewust (of onbewust) beschadigd.
      Ik zou Riemer aan willen raden eens met Jan Smit te gaan praten.
    De tijd heeft geleerd dat Riemer alle reden heeft (gehad) om zich na zijn vertrek druk te maken over de club lijkt me. Al is hij daar niet altijd even tactisch mee omgegaan. En heeft hij in sommige gevallen zelfs een kwalijke rol gespeeld. Maar dat hij zijn onbegrip over de situatie rond van Hau en bezorgdheid over de club in het algemeen niet uit zou mogen spreken is natuurlijk van de zotte. Iedereen mag dat, maar hij niet? Ik zou willen vragen hoe het dan verder met de holle is als je werkelijk zo denkt.
  • 14 Feb 2020 om 19:17
    • Quote van 13 Feb 2020 om 14:02
      In hoeverre is dat relevant? Ze hebben 'm uit Australië gehaald, dat is Riemer's argument "uit zo'n ver land haalt".
    Zou hij hiermee doelen op het buiten EU salaris of denk je echt serieus dat hij letterlijk op afstand doelt?
  • 14 Feb 2020 om 18:12
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:19
      Het zijn jouw feiten ... van 23 jaar geleden! Knap gevonden hoor ... man, man, man; Get a Life!
    En?
    Als Riemer problemen heeft met een speler die niet speelt, maar zelf heeft hij ook spelers aangetrokken uit verre landen die niet speelden dan is hij toch schijnheilig bezig? Misschien is Riemer het al wel vergeten (hij is immers al bijna 80).

    Maar goed, veel mensen hier vinden dat Riemer zijn scheetjes naar viooltjes ruiken. O wee als je iets negatiefs over hem post. Gaat helemaal nergens over. Nergens is een voorzitter geweest die zo over zijn spreekwoordelijke graf heen heeft geregeerd als Riemer bij Heerenveen. Zelfs Harry van Raaij wist afstand van PSV te houden na zijn opstappen.
    En Foppe de Haan regeerde over zijn spreekwoordelijke graf als het trainers betrof. Open jullie ogen eens voor die feiten.
    Geen wonder dat Heerenveen nu een trainerskerkhof en een voorzitters kerkhof is. Nooit rust.


  • 14 Feb 2020 om 18:08
    • Quote van 13 Feb 2020 om 16:36
      Het kot? Wêr komst wei jong??
    Kot is gewoon een Nederlands woord voor huis. Waar kom jij weg, dat je dit niet weet?
  • 14 Feb 2020 om 18:06
    • Quote van 13 Feb 2020 om 16:22
      Ja dat is mijn opdracht: Sc Heerenveen kapot maken. Meer koekwaus dan dit wordt het niet. Je doet allemaal aannames, je weet immers helemaal niet of Riemer de inns en outs niet weet. Maar ik hou op met op je te reageren en zet je in de negeermodus. Er hoeft maar iemand kritisch te zijn en je raakt van je padje. Tegen zoveel onzin kan ik niet op.
    Ach kerel, meer koekwaus dan dit wordt het niet? Heb jij jezelf zo hoog zitten?

    Ik kijk naar de feiten en niet naar de namen, ik ken je immers niet. Maar jij zit alleen maar te zeuren, kritiek te leveren, Roozemond de les te lezen, te beweren dat de scheten van Riemer naar viooltjes ruiken etc.. Dus ik kan jou niet serieus nemen, en inderdaad jouw negatieve inbreng schaad de club. Als je nou nog niet doorhebt dat negatieve inbreng de club schaadt heb ik medelijden met je...

  • 14 Feb 2020 om 10:41
    Een speler halen die 3 minuten heeft meegedaan over een heel seizoen, alleen omdat het publiek zijn naam zong bij veilige 2-0 stand. Tevens loopt het qua sponsering op wat bamboe fietsen na niet over qua sponsering. (wat eigenlijk ook nog gewoon een onderdeel is van de Accel Group in Heerenveen is)
  • 14 Feb 2020 om 10:21
    • Quote van 14 Feb 2020 om 08:38
      Jij WEET dus dat Doan commercieel een flop is. Leg uit! En anders niet dit soort dingen roepen.
    Bewijs jij maar dat het geen flop is. Ik stel vast dat het geen basisspeler is. En waar blijft die grote sponsor uit Vietnam?
  • 14 Feb 2020 om 10:21
    • Quote van 14 Feb 2020 om 08:38
      Jij WEET dus dat Doan commercieel een flop is. Leg uit! En anders niet dit soort dingen roepen.
    Bewijs jij maar dat het geen flop is. Ik stel vast dat het geen basisspeler is. En waar blijft die grote sponsor uit Vietnam?
  • 14 Feb 2020 om 08:38
    • Quote van 13 Feb 2020 om 23:52
      Riemer moet gewoon zijn mening geven en niet monddood worden gemaakt. Volgens mij houdt hij zich prima op de vlakte sinds Cees werd aangesteld terwijl dat niet heel stijlvol is gegaan. Wat hij nu zegt schaadt hij niemand mee. Sterker nog hij heeft gewoon gelijk. Doan is sportief en commercieel een flop.
    Jij WEET dus dat Doan commercieel een flop is. Leg uit! En anders niet dit soort dingen roepen.
  • 14 Feb 2020 om 08:18
    • Quote van 14 Feb 2020 om 07:42
      Riemer is naar zijn mening gevraagd en dan is dat meteen nieuws. Hij heeft zich de afgelopen tijd keurig gedragen ook na het mislopen met de gesprekken destijds. Deze man heeft het volste recht om z’n mening te geven dus de mensen moeten niet zo zeuren. Hij zegt hier toch ook niks geks? Iedereen roept hier al dat van Hau puur voor commerciële doeleinden is gehaald. Die gaat misschien nog een keer invallen en dan terug. En commercieel viel het ook tegen. Nog steeds geen hoofdsponsor. Janssen z’n prestaties verbloemen veel!
    Prestaties? Leg uit.
  • 14 Feb 2020 om 07:42
    Riemer is naar zijn mening gevraagd en dan is dat meteen nieuws. Hij heeft zich de afgelopen tijd keurig gedragen ook na het mislopen met de gesprekken destijds. Deze man heeft het volste recht om z’n mening te geven dus de mensen moeten niet zo zeuren. Hij zegt hier toch ook niks geks? Iedereen roept hier al dat van Hau puur voor commerciële doeleinden is gehaald. Die gaat misschien nog een keer invallen en dan terug. En commercieel viel het ook tegen. Nog steeds geen hoofdsponsor. Janssen z’n prestaties verbloemen veel!
  • 14 Feb 2020 om 05:54
    • Quote van 13 Feb 2020 om 15:51
      Jongen, ga jij lekker door met je werk om dit Heerenveen kapot te maken, net als Riemer doet. Als mensen steeds maar negatief zijn over hun opvolgers dan zijn ze gewoon niet wijs. Hij moet gewoon zijn mond houden en leuk supporter zijn.. Hij en Foppe.. Lekker op de tribune zitten, klappen en mond houden...

      Tevens ben ik WEL op zijn aanmerkingen ingegaan door te zeggen dat hij de inside informatie niet heeft. Net zoals wij dat niet weten. Wie weet zit er wel een contract op commercieel vlak aan vast? Volgens mij wordt zijn salaris ook betaald door externe mensen. Dat is althans naar buiten toe gecommuniceerd. Als dat niet zo is is het erg, maar Riemer weet de ins en outs niet....
    Wat weet jij daarvan....
  • 13 Feb 2020 om 23:52
    • Quote van 13 Feb 2020 om 19:40
      Toen Jan Smit als voorzitter aftrad bij Heracles Almelo heeft hij gezegd zich nooit over het beleid van zijn opvolgers te zullen uitlaten. Hij gaf onder andere als reden dat een mening van een oud-voorzitter door de buitenwacht nooit als vrijblijvend wordt gezien en nog altijd gewicht in de schaal legt. Hij wilde de huidige beleidsbepalers niet voor de voeten lopen en niet het risico lopen zijn opvolgers (onnodig) te beschadigen. Jan Smit heeft zich keurig aan deze afspraak gehouden. Hij gaf bovendien aan geen tweede Riemer van der Velde te willen worden die zijn club niet los kan laten en zo voor onrust binnen de club blijft zorgen.
      Riemer is een wijze man maar de les om sc Heerenveen los te laten heeft hij nooit geleerd en daarmee blijft hij de club beschadigen. Hij zou zich niet moeten uitlaten over het beleid onder zijn opvolgers. Eén van de redenen dat het op bestuurlijk vlak al meer dan tien jaar onrustig is binnen sc Heerenveen heeft te maken met de 'bemoeizucht' van onze oud-voorzitter. Met zijn mening heeft hij al zijn opvolgers bewust (of onbewust) beschadigd. Jammer dat iemand die zoveel verdiensten heeft gehad voor de club de afgelopen jaren dezelfde club zo bewust (of onbewust) beschadigd.
      Ik zou Riemer aan willen raden eens met Jan Smit te gaan praten.
    Riemer moet gewoon zijn mening geven en niet monddood worden gemaakt. Volgens mij houdt hij zich prima op de vlakte sinds Cees werd aangesteld terwijl dat niet heel stijlvol is gegaan. Wat hij nu zegt schaadt hij niemand mee. Sterker nog hij heeft gewoon gelijk. Doan is sportief en commercieel een flop.
  • 13 Feb 2020 om 22:38
    • Quote van 13 Feb 2020 om 19:53
      mee eens frank
    Maar ik vind het ook niet sjiek van hem
  • 13 Feb 2020 om 20:31
    • Quote van 13 Feb 2020 om 19:15
      Prima, dank je. Excuses voor mijn onvriendelijke opmerking. Ben jij VVG?
    Geaccepteerd.
    Maaruh VVG? Is dat een nieuwe afkorting die zelfs nog niet in de urban dictionary staat.
    Vrolijke , vriendelijke geweldenaar :D

    Nu eerst koffie en Beerenburg halen, tis nog best frisjes op de tribune.
    Fijne wedstrijd mensen!
  • 13 Feb 2020 om 19:53
    • Quote van 13 Feb 2020 om 14:44
      Dan vind jij dat huilie huilie, daar lig ik niet wakker van. Riemer anti Heerenveen noemen vind ik gewoon schandalig.
    mee eens frank
  • 13 Feb 2020 om 19:51
    • Quote van 13 Feb 2020 om 15:53
      Waarom moet je voor een aankoop uit Vietnam andere eisen stellen dan aan een speler uit de eigen jeugd? Als hij goed genoeg is speelt hij en anders niet.

      Al heb ik daar bij Jansen trouwens wel twijfels bij, aangezien Jansen mensen opstelt die niet beter zijn dan bankhangers.
    Daar hoef je geen andere eisen voor te stellen, je haalt deze jongen van ver, dan ga je eerst kijken of hij überhaupt kans zal maken om zich in de basis te spelen, denk je dat dat niet het geval is, dan neem je hem niet, nu mag hij op de bank zitten en zo nu en dan warm lopen en daar blijft het dan bij, wanneer je hem alleen voor de commercie hebt gehaald, dan vind ik dat niet fair tegen over deze jongen, had hem dan niet gehaald.
  • 13 Feb 2020 om 19:50
    • Quote van 13 Feb 2020 om 19:40
      Toen Jan Smit als voorzitter aftrad bij Heracles Almelo heeft hij gezegd zich nooit over het beleid van zijn opvolgers te zullen uitlaten. Hij gaf onder andere als reden dat een mening van een oud-voorzitter door de buitenwacht nooit als vrijblijvend wordt gezien en nog altijd gewicht in de schaal legt. Hij wilde de huidige beleidsbepalers niet voor de voeten lopen en niet het risico lopen zijn opvolgers (onnodig) te beschadigen. Jan Smit heeft zich keurig aan deze afspraak gehouden. Hij gaf bovendien aan geen tweede Riemer van der Velde te willen worden die zijn club niet los kan laten en zo voor onrust binnen de club blijft zorgen.
      Riemer is een wijze man maar de les om sc Heerenveen los te laten heeft hij nooit geleerd en daarmee blijft hij de club beschadigen. Hij zou zich niet moeten uitlaten over het beleid onder zijn opvolgers. Eén van de redenen dat het op bestuurlijk vlak al meer dan tien jaar onrustig is binnen sc Heerenveen heeft te maken met de 'bemoeizucht' van onze oud-voorzitter. Met zijn mening heeft hij al zijn opvolgers bewust (of onbewust) beschadigd. Jammer dat iemand die zoveel verdiensten heeft gehad voor de club de afgelopen jaren dezelfde club zo bewust (of onbewust) beschadigd.
      Ik zou Riemer aan willen raden eens met Jan Smit te gaan praten.
    niet alleen praten met Jan Smit maar er ook naar luisteren
  • 13 Feb 2020 om 19:40
    Toen Jan Smit als voorzitter aftrad bij Heracles Almelo heeft hij gezegd zich nooit over het beleid van zijn opvolgers te zullen uitlaten. Hij gaf onder andere als reden dat een mening van een oud-voorzitter door de buitenwacht nooit als vrijblijvend wordt gezien en nog altijd gewicht in de schaal legt. Hij wilde de huidige beleidsbepalers niet voor de voeten lopen en niet het risico lopen zijn opvolgers (onnodig) te beschadigen. Jan Smit heeft zich keurig aan deze afspraak gehouden. Hij gaf bovendien aan geen tweede Riemer van der Velde te willen worden die zijn club niet los kan laten en zo voor onrust binnen de club blijft zorgen.
    Riemer is een wijze man maar de les om sc Heerenveen los te laten heeft hij nooit geleerd en daarmee blijft hij de club beschadigen. Hij zou zich niet moeten uitlaten over het beleid onder zijn opvolgers. Eén van de redenen dat het op bestuurlijk vlak al meer dan tien jaar onrustig is binnen sc Heerenveen heeft te maken met de 'bemoeizucht' van onze oud-voorzitter. Met zijn mening heeft hij al zijn opvolgers bewust (of onbewust) beschadigd. Jammer dat iemand die zoveel verdiensten heeft gehad voor de club de afgelopen jaren dezelfde club zo bewust (of onbewust) beschadigd.
    Ik zou Riemer aan willen raden eens met Jan Smit te gaan praten.
  • 13 Feb 2020 om 19:15
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:38
      Haha, 'mijn feiten'.. hoe verzin je het.
      Dat fantasie verhaal over hoe Schreuder weggesaneerd is, dat zijn dan jouw "feiten"?
      Gelukkig hebben 'mijn feiten' daadwerkelijk plaats gevonden en zijn ze te bewijzen ;)

      Overigens heb ik het niet op hoeven zoeken, hoewel dat minuten werk is. Ik heb die periode bewust meegemaakt.

      Verder hoef ik geen leven te zoeken; ik heb al een prima leven :)
      Hoe ziet die van jou er uit?
    Prima, dank je. Excuses voor mijn onvriendelijke opmerking. Ben jij VVG?
  • 13 Feb 2020 om 18:38
    • Quote van 13 Feb 2020 om 18:19
      Het zijn jouw feiten ... van 23 jaar geleden! Knap gevonden hoor ... man, man, man; Get a Life!
    Haha, 'mijn feiten'.. hoe verzin je het.
    Dat fantasie verhaal over hoe Schreuder weggesaneerd is, dat zijn dan jouw "feiten"?
    Gelukkig hebben 'mijn feiten' daadwerkelijk plaats gevonden en zijn ze te bewijzen ;)

    Overigens heb ik het niet op hoeven zoeken, hoewel dat minuten werk is. Ik heb die periode bewust meegemaakt.

    Verder hoef ik geen leven te zoeken; ik heb al een prima leven :)
    Hoe ziet die van jou er uit?
  • 13 Feb 2020 om 18:25
    • Quote van 13 Feb 2020 om 16:36
      Het kot? Wêr komst wei jong??
    Ach, bij ons zeggen we dan dat das Haus zu klein is. Butter, brot und gruene Kaese..?
  • 13 Feb 2020 om 18:20
    Beetje vreemde opmerkingen toch wel. Een speler uit verre landen direct voor het eerste elftal ? Vaak moeten dit soort spelers eerst wennen aan ons land en de speelstijl leren etc. Maar goed dat mag dan nu na de winterstop. Echter JJ kiest niet voor hem maar voor Floranus op linksback. Laat dat nou net iets zijn wat ook vreemd is. Zet aub v Rhijn op de bank en Floranus op de rechtsback ! JJ moet dan maar kiezen uit de beste tussen van Hau en Woudenberg.
  • 13 Feb 2020 om 18:19
    • Quote van 13 Feb 2020 om 17:36
      Lastig heh, als feiten niet overeenkomen met je hersenspinsels ;)
    Het zijn jouw feiten ... van 23 jaar geleden! Knap gevonden hoor ... man, man, man; Get a Life!
  • 13 Feb 2020 om 18:12
    • Quote van 13 Feb 2020 om 17:52
      Jonge jonge, het gaat weer los. De media stelt een vraag aan Riemer, Riemer geeft daar antwoord op. De media verspreid dat bericht. En dan kunnen wij daar met zijn allen weer op spugen. Is het nu Riemer zijn schuld? De media? Of zijn wij schuldig?
    Riemer had ook niks kunnen zeggen. Zelfs al wordt de vraag hem gesteld.
  • 13 Feb 2020 om 18:10
    • Quote van 13 Feb 2020 om 14:44
      Dan vind jij dat huilie huilie, daar lig ik niet wakker van. Riemer anti Heerenveen noemen vind ik gewoon schandalig.
    Eens Frank. Schandalig en gewoon dom.
  • 13 Feb 2020 om 17:52
    Jonge jonge, het gaat weer los. De media stelt een vraag aan Riemer, Riemer geeft daar antwoord op. De media verspreid dat bericht. En dan kunnen wij daar met zijn allen weer op spugen. Is het nu Riemer zijn schuld? De media? Of zijn wij schuldig?
  • 13 Feb 2020 om 17:36
    • Quote van 13 Feb 2020 om 17:27
      HAha, gaat hij weer ...
    Lastig heh, als feiten niet overeenkomen met je hersenspinsels ;)
  • 13 Feb 2020 om 17:27
    • Quote van 13 Feb 2020 om 12:49
      Ik snap dan niet dat bijvoorbeeld Onwuzuruike, Nwankpa en Bove nauwelijks speelden en niet meteen in aanmerking kwamen voor een basisplek of uberhaupt bij de selectie zaten... En die kwamen ook van ver; Nigeria en Australië
    HAha, gaat hij weer ...
  • 13 Feb 2020 om 16:51
    • Quote van 13 Feb 2020 om 16:51
      Ben het met 1 opmerking van je eens en dat is dat Foppe zijn mond moet houden.
    En dan hebben we het natuurlijk niet over Foppe de Haan....
  • 13 Feb 2020 om 16:51
    • Quote van 13 Feb 2020 om 15:51
      Jongen, ga jij lekker door met je werk om dit Heerenveen kapot te maken, net als Riemer doet. Als mensen steeds maar negatief zijn over hun opvolgers dan zijn ze gewoon niet wijs. Hij moet gewoon zijn mond houden en leuk supporter zijn.. Hij en Foppe.. Lekker op de tribune zitten, klappen en mond houden...

      Tevens ben ik WEL op zijn aanmerkingen ingegaan door te zeggen dat hij de inside informatie niet heeft. Net zoals wij dat niet weten. Wie weet zit er wel een contract op commercieel vlak aan vast? Volgens mij wordt zijn salaris ook betaald door externe mensen. Dat is althans naar buiten toe gecommuniceerd. Als dat niet zo is is het erg, maar Riemer weet de ins en outs niet....
    Ben het met 1 opmerking van je eens en dat is dat Foppe zijn mond moet houden.
  • 13 Feb 2020 om 16:36
    • Quote van 13 Feb 2020 om 12:43
      Ach Riemer weer in de bocht. Die weet geen ins en outs en toch aanmerkingen maken op anderen. Zouden mensen dit bij hem gedaan hebben in zijn tijd zou het kot te klein zijn..
      Lijkt wel of deze site iedere maand wel een podium geeft voor anti heerenveen mensen.
    Het kot? Wêr komst wei jong??
  • 13 Feb 2020 om 16:34
    • Quote van 13 Feb 2020 om 16:22
      Ja dat is mijn opdracht: Sc Heerenveen kapot maken. Meer koekwaus dan dit wordt het niet. Je doet allemaal aannames, je weet immers helemaal niet of Riemer de inns en outs niet weet. Maar ik hou op met op je te reageren en zet je in de negeermodus. Er hoeft maar iemand kritisch te zijn en je raakt van je padje. Tegen zoveel onzin kan ik niet op.
    Klasse Frank. Ik had je al hoog zitten en je bent meer gestegen! Aanpakken dat onzin geluk wat je hier vaak leest.
  • 13 Feb 2020 om 16:22
    • Quote van 13 Feb 2020 om 15:51
      Jongen, ga jij lekker door met je werk om dit Heerenveen kapot te maken, net als Riemer doet. Als mensen steeds maar negatief zijn over hun opvolgers dan zijn ze gewoon niet wijs. Hij moet gewoon zijn mond houden en leuk supporter zijn.. Hij en Foppe.. Lekker op de tribune zitten, klappen en mond houden...

      Tevens ben ik WEL op zijn aanmerkingen ingegaan door te zeggen dat hij de inside informatie niet heeft. Net zoals wij dat niet weten. Wie weet zit er wel een contract op commercieel vlak aan vast? Volgens mij wordt zijn salaris ook betaald door externe mensen. Dat is althans naar buiten toe gecommuniceerd. Als dat niet zo is is het erg, maar Riemer weet de ins en outs niet....
    Ja dat is mijn opdracht: Sc Heerenveen kapot maken. Meer koekwaus dan dit wordt het niet. Je doet allemaal aannames, je weet immers helemaal niet of Riemer de inns en outs niet weet. Maar ik hou op met op je te reageren en zet je in de negeermodus. Er hoeft maar iemand kritisch te zijn en je raakt van je padje. Tegen zoveel onzin kan ik niet op.
  • 13 Feb 2020 om 15:57
    • Quote van 13 Feb 2020 om 12:43
      Ach Riemer weer in de bocht. Die weet geen ins en outs en toch aanmerkingen maken op anderen. Zouden mensen dit bij hem gedaan hebben in zijn tijd zou het kot te klein zijn..
      Lijkt wel of deze site iedere maand wel een podium geeft voor anti heerenveen mensen.
    Schaam je diep!
  • 13 Feb 2020 om 15:53
    • Quote van 13 Feb 2020 om 15:20
      Vind ook dat Riemer gelijk heeft, of je haalt hem en geeft hem een kans in de basis of had hem daar in Vietnam gelaten, voor deze jongen een weggegooid jaar, ondanks dat hij hier goed verdiend.
    Waarom moet je voor een aankoop uit Vietnam andere eisen stellen dan aan een speler uit de eigen jeugd? Als hij goed genoeg is speelt hij en anders niet.

    Al heb ik daar bij Jansen trouwens wel twijfels bij, aangezien Jansen mensen opstelt die niet beter zijn dan bankhangers.
  • 13 Feb 2020 om 15:51
    • Quote van 13 Feb 2020 om 15:20
      Je gaat alles behalve in op wat hij zegt. Enige wat uit je komt is dat Riemer anti Heerenveen is, daar is niks inhoudelijks aan. Dat hij kritisch is op zijn opvolgers is niet gek. Volgens mij zijn we dat allemaal geweest en nog. Insiders weten dat dit niet zo is.
    Jongen, ga jij lekker door met je werk om dit Heerenveen kapot te maken, net als Riemer doet. Als mensen steeds maar negatief zijn over hun opvolgers dan zijn ze gewoon niet wijs. Hij moet gewoon zijn mond houden en leuk supporter zijn.. Hij en Foppe.. Lekker op de tribune zitten, klappen en mond houden...

    Tevens ben ik WEL op zijn aanmerkingen ingegaan door te zeggen dat hij de inside informatie niet heeft. Net zoals wij dat niet weten. Wie weet zit er wel een contract op commercieel vlak aan vast? Volgens mij wordt zijn salaris ook betaald door externe mensen. Dat is althans naar buiten toe gecommuniceerd. Als dat niet zo is is het erg, maar Riemer weet de ins en outs niet....
  • 13 Feb 2020 om 15:20
    • Quote van 13 Feb 2020 om 15:16
      Ik heb juist inhoudelijk op het artikel gereageerd door te stellen dat Riemer anti dit Heerenveen is en alles negatief uitlegt. Dat jij hem op een paard hebt getild en geen kritiek wenst te horen is voor jouw eigen rekening. Maar doe niet alsof ik niet inhoudelijk reageer. Man, je lijkt Riemer wle als een God te zien. O wee als je kritiek uit. Terwijl die man al over de 80 is en overal kritiek op uit. Op alle voorzitters na hem... Dat zegt toch genoeg over zijn karakter?
      Insiders zullen dit be-amen.
    Je gaat alles behalve in op wat hij zegt. Enige wat uit je komt is dat Riemer anti Heerenveen is, daar is niks inhoudelijks aan. Dat hij kritisch is op zijn opvolgers is niet gek. Volgens mij zijn we dat allemaal geweest en nog. Insiders weten dat dit niet zo is.
  • 13 Feb 2020 om 15:20
    • Quote van 13 Feb 2020 om 12:26
      "Gróót gelijk Riemer"!
    Vind ook dat Riemer gelijk heeft, of je haalt hem en geeft hem een kans in de basis of had hem daar in Vietnam gelaten, voor deze jongen een weggegooid jaar, ondanks dat hij hier goed verdiend.
  • 13 Feb 2020 om 15:16
    • Quote van 13 Feb 2020 om 15:04
      Begrijp dat het lastig is voor je om inhoudelijk te reageren op het artikel.
    Ik heb juist inhoudelijk op het artikel gereageerd door te stellen dat Riemer anti dit Heerenveen is en alles negatief uitlegt. Dat jij hem op een paard hebt getild en geen kritiek wenst te horen is voor jouw eigen rekening. Maar doe niet alsof ik niet inhoudelijk reageer. Man, je lijkt Riemer wle als een God te zien. O wee als je kritiek uit. Terwijl die man al over de 80 is en overal kritiek op uit. Op alle voorzitters na hem... Dat zegt toch genoeg over zijn karakter?
    Insiders zullen dit be-amen.
  • 13 Feb 2020 om 15:04
    • Quote van 13 Feb 2020 om 14:47
      Huilie huilie
    Begrijp dat het lastig is voor je om inhoudelijk te reageren op het artikel.
  • 13 Feb 2020 om 14:47
    • Quote van 13 Feb 2020 om 14:44
      Dan vind jij dat huilie huilie, daar lig ik niet wakker van. Riemer anti Heerenveen noemen vind ik gewoon schandalig.
    Huilie huilie
  • 13 Feb 2020 om 14:44
    • Quote van 13 Feb 2020 om 14:34
      Ik heb het over NU, nu Roozemond aan de macht is. En even serieus, die man is al sinds hij weg is een groot blok aan het been. Kan je de club in de jaren stillekes honderd keer groot gemaakt hebben..

      Ik raad mensen eens de slogan in acht te nemen: "resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst".. Dus niet Riemer op een voetstuk te plaatsen bij alles wat hij zegt, alleen omdat hij vroeger een fantastische voorzitter was...
      Mijn mening als schandalig weg te zetten is trouwens ook huilie huilie doen.

    Dan vind jij dat huilie huilie, daar lig ik niet wakker van. Riemer anti Heerenveen noemen vind ik gewoon schandalig.
  • 13 Feb 2020 om 14:34
    • Quote van 13 Feb 2020 om 13:52
      Riemer is alles behalve anti Heerenveen en heeft totaal geen behoefte om hier nog algemeen directeur te worden. Iemand anti Heerenveen noemen die zonder tonnen salaris de club zo groot heeft gemaakt is eigenlijk schandalig. Tevens heeft hij in deze gewoon een punt.
    Ik heb het over NU, nu Roozemond aan de macht is. En even serieus, die man is al sinds hij weg is een groot blok aan het been. Kan je de club in de jaren stillekes honderd keer groot gemaakt hebben..

    Ik raad mensen eens de slogan in acht te nemen: "resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst".. Dus niet Riemer op een voetstuk te plaatsen bij alles wat hij zegt, alleen omdat hij vroeger een fantastische voorzitter was...
    Mijn mening als schandalig weg te zetten is trouwens ook huilie huilie doen.

  • 13 Feb 2020 om 14:18
    • Quote van 13 Feb 2020 om 14:02
      In hoeverre is dat relevant? Ze hebben 'm uit Australië gehaald, dat is Riemer's argument "uit zo'n ver land haalt".
    Volgens mij werden deze spelers als jeugdspelers gehaald. Daar zaten 1 deze kosten niet aan en 2 dat gaf niet zulke salaris verschillen in de kleedkamer en konden deze jongens zich zelf verstaanbaar maken. Tevens zat er er geen commerciele reden aan. Doan is gewoon een flop, sportief en commercieel.
  • 13 Feb 2020 om 14:14
    Tuurlijk heeft Riemer een punt. Maar waarom moet Riemer zijn ongenoegen daarover uiten? Alsof er al niet genoeg onrust is. Zelfde geldt overigens voor andere clubiconen.
  • 13 Feb 2020 om 14:02
    • Quote van 13 Feb 2020 om 13:55
      Had Raphael Bové ook niet een Italiaans paspoort?
    In hoeverre is dat relevant? Ze hebben 'm uit Australië gehaald, dat is Riemer's argument "uit zo'n ver land haalt".
  • 13 Feb 2020 om 13:55
    • Quote van 13 Feb 2020 om 12:49
      Ik snap dan niet dat bijvoorbeeld Onwuzuruike, Nwankpa en Bove nauwelijks speelden en niet meteen in aanmerking kwamen voor een basisplek of uberhaupt bij de selectie zaten... En die kwamen ook van ver; Nigeria en Australië
    Had Raphael Bové ook niet een Italiaans paspoort?
  • 13 Feb 2020 om 13:53
    Riemer heeft toch groot gelijk wie haalt nu deze speler Wie heeft hem gezien van de scouting niemand dus , of vergaapten ze zich op die 30 kartonnen fietsen voor de selectie die pas in jullie komen .
  • 13 Feb 2020 om 13:52
    • Quote van 13 Feb 2020 om 13:38
      Riemer is anti Heerenveen zo lang hij de baas niet is.Dan kan hij de club 1000 keer groot gemaakt hebben. Hij staat vooraan om kritiek te leveren op anderen.
    Riemer is alles behalve anti Heerenveen en heeft totaal geen behoefte om hier nog algemeen directeur te worden. Iemand anti Heerenveen noemen die zonder tonnen salaris de club zo groot heeft gemaakt is eigenlijk schandalig. Tevens heeft hij in deze gewoon een punt.
  • 13 Feb 2020 om 13:38
    • Quote van 13 Feb 2020 om 12:52
      Riemer anti heerenveen. ?? Riemer heeft heerenveen groot gemaakt met foppe!
    Riemer is anti Heerenveen zo lang hij de baas niet is.Dan kan hij de club 1000 keer groot gemaakt hebben. Hij staat vooraan om kritiek te leveren op anderen.
  • 13 Feb 2020 om 13:07
    • Quote van 13 Feb 2020 om 12:19
      Riemer bashers gaan los in 3, 2, 1....
    De " bashers" beginnen langzaam uit hun "winterslaap" te komen inderdaad . :-)
  • 13 Feb 2020 om 12:52
    • Quote van 13 Feb 2020 om 12:43
      Ach Riemer weer in de bocht. Die weet geen ins en outs en toch aanmerkingen maken op anderen. Zouden mensen dit bij hem gedaan hebben in zijn tijd zou het kot te klein zijn..
      Lijkt wel of deze site iedere maand wel een podium geeft voor anti heerenveen mensen.
    Riemer anti heerenveen. ?? Riemer heeft heerenveen groot gemaakt met foppe!
  • 13 Feb 2020 om 12:49
    Ik snap dan niet dat bijvoorbeeld Onwuzuruike, Nwankpa en Bove nauwelijks speelden en niet meteen in aanmerking kwamen voor een basisplek of uberhaupt bij de selectie zaten... En die kwamen ook van ver; Nigeria en Australië
  • 13 Feb 2020 om 12:43
    Ach Riemer weer in de bocht. Die weet geen ins en outs en toch aanmerkingen maken op anderen. Zouden mensen dit bij hem gedaan hebben in zijn tijd zou het kot te klein zijn..
    Lijkt wel of deze site iedere maand wel een podium geeft voor anti heerenveen mensen.
  • 13 Feb 2020 om 12:40
    Het is heel bijzonder inderdaad. Heb hem een half uurtje zien spelen in het tweede tegen Feyenoord. Vond dat niet verkeerd maar blijkbaar ziet niemand edn eerste elftal speler in hem. En dan had je hem niet hoeven halen.
  • 13 Feb 2020 om 12:39
    Ook weer uit zijn winterslaap dus .Maar dit keer heeft ie wel gelijk , al weet ik ook alle ins en outs niet, maar netjes is het niet.
  • 13 Feb 2020 om 12:26
    • Quote van 13 Feb 2020 om 12:19
      Riemer bashers gaan los in 3, 2, 1....
    "Gróót gelijk Riemer"!
  • 13 Feb 2020 om 12:19
    Riemer bashers gaan los in 3, 2, 1....
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›