''Waarschijnlijk zal het contract van Bednarek verlengd worden'' KIJKTIP | FOX Sports zendt bekerfinale van 2009 vanavond opnieuw uit Venema erkent: ''Heel vaak gaat het nog over dat ene doelpunt'' Eredivisie moet buitenlandse competities volgen met speelagenda Ex-Heerenvener: ''Ik ben wel een beetje in shock dat we nog spelen''

VIDEO | Samenvatting: Heerenveen komt tekort tegen effectief Feyenoord

59
VIDEO | Samenvatting: Heerenveen komt tekort tegen effectief Feyenoord

SC Heerenveen is er niet in geslaagd om de tweede seizoenshelft te starten met een resultaat tegen Feyenoord: 3-1. De Rotterdammers toonden zich met name in de eerste helft enorm effectief met drie treffers in een half uur en konden het duel daarna relatief simpel uitspelen.

De Friezen begonnen eigenlijk prima aan het duel en zorgde direct voor druk op de goal van Feyenoord-doelman Justin Bijlow. De eerste beste kans aan de andere kant lag er echter direct in. Steven Berghuis gaf voor op Luis Sinisterra, die met Ricardo van Rhijn in zijn rug de bal kon aannemen en met een acrobatische volley de bal achter een kansloze Warner Hahn deponeerde.

Na de vroege openingstreffer in de negende minuut bleef SC Heerenveen prima mee voetballen en kreeg het via Chidera Ejuke een paar prima kansen. Zijn inzetten gingen echter net naast. Het moment dat Feyenoord weer aan voetballen toe kwam, lag de bal er net zo hard weer in. Nicolai Jørgensen kon de bal aannemen en de bal tussen Sven Botman en Ibrahim Dresevic door in de lange hoek schieten.

Nog binnen het half uur maakte dezelfde Jørgensen er zelfs 3-0 van en was de wedstrijd feitelijk gespeeld. Joey Veerman deed voor rust met een knap schot uit een moeilijke hoek nog iets terug, maar het was te laat om de wedstrijd nog te doen kantelen. Aanvoerder Hicham Faik was met twee afstandsschoten nog dichtbij een treffer, maar Bijlow hield zijn doel verder schoon.

Ook Feyenoord kreeg nog kansen via invaller Sam Larsson, Jørgensen en Berghuis maar Hahn, die niet helemaal vrijuit ging bij de 3-0, bleef met een aantal uitstekende reddingen in de tweede helft wel helemaal op de been. Tien minuten voor tijd mochten Rami Hajal en Runar Espejord nog hun debuut maken voor de Friezen.

Opstelling SC Heerenveen: Hahn; Van Rhijn, Dresevic, Botman, Woudenberg; Kongolo (80' Hajal), Faik, Veerman; Van Bergen, Bruijn (80' Espejord), Ejuke (66' Halilovic).

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Jan 2020 om 19:59
    • Quote van 19 Jan 2020 om 14:28
      Hahaha, toen hadden we Mi...dinges nog. Ja die heeft ons Echt wat gebracht, niet dus, oh toch wel, een enorme salarispost. Maar die zijn we gelukkig kwijt.
    Neem je die opmerking van mij nou oprecht serieus?!
  • 19 Jan 2020 om 19:54
    • Quote van 19 Jan 2020 om 16:41
      Ristoretto, wat ben jij negatief! Heerenveen speelde in de 1e helft gewoon goed. De tactiek klopte, brutaal druk zetten en fel doordrukken. Feijenoord kwam nauwelijks in het spel. Helaas stond Van Rijn bij de 1e goal te slapen en bij de 3e goal tegen Jorgensen aan te zwaffelen. Daar is niet tegen te voetballen. De 2e helft was van beide kanten een drama. Ik hoop dat JJ zo doorgaat, de nieuwe spits opstelt (maakte gedreven indruk), Floranus op rechts zet en Bruijn als linksback gaat testen.
    We hebben nu een goede trainer. Een echte clubman. Na jaren spelen we weer goed voetbal. We hebben een leuk elftal. Nu verliezen we een keer. En nu kan Jansen er ook weer niks van. Ik vind dat Jansen het super doet.Ik hoop dat hij hier nog jaren trainer is.
  • 19 Jan 2020 om 19:46
    • Quote van 19 Jan 2020 om 16:26
      Typerend dat Petter genoegen neemt. Van te voren naar denken dat we verliezen. Man, man. Als je het wat beter voorbereidt win je van dit Feyenoord. Onze spelers zijn goed genoeg daarvoor.
    Jij doet net of we Ajax zijn.
    Als we een goede dag hebben kunnen we het veel ploegen moeilijk maken. Anders zijn we maar een gewoon ploegje. Die ook van veel ploegen kan verliezen.
  • 19 Jan 2020 om 16:41
    • Quote van 19 Jan 2020 om 16:26
      Typerend dat Petter genoegen neemt. Van te voren naar denken dat we verliezen. Man, man. Als je het wat beter voorbereidt win je van dit Feyenoord. Onze spelers zijn goed genoeg daarvoor.
    Ristoretto, wat ben jij negatief! Heerenveen speelde in de 1e helft gewoon goed. De tactiek klopte, brutaal druk zetten en fel doordrukken. Feijenoord kwam nauwelijks in het spel. Helaas stond Van Rijn bij de 1e goal te slapen en bij de 3e goal tegen Jorgensen aan te zwaffelen. Daar is niet tegen te voetballen. De 2e helft was van beide kanten een drama. Ik hoop dat JJ zo doorgaat, de nieuwe spits opstelt (maakte gedreven indruk), Floranus op rechts zet en Bruijn als linksback gaat testen.
  • 19 Jan 2020 om 16:26
    Typerend dat Petter genoegen neemt. Van te voren naar denken dat we verliezen. Man, man. Als je het wat beter voorbereidt win je van dit Feyenoord. Onze spelers zijn goed genoeg daarvoor.
  • 19 Jan 2020 om 15:33
    Het was achter in niet goed. Maar Feyenoord uit kan je tóch gewoon verliezen.AZ EN willem 2 wordt ook niet makkelijk. De komende wedstrijden moeten we wel punten pakken. Als je bij de eerste 7 of 8 wil komen.
  • 19 Jan 2020 om 14:41
    • Quote van 19 Jan 2020 om 14:39
      Ze moeten gewoon weer verdedigender spelen, ook thuis. En dan gebruikmaken van de snelheid van van Bergen en Ejuke. Is helemaal niet verkeerd om eens te profiteren van je sterke punten. Dan heb je ook nog meer ruimte, nu krijgen Ejuke en van Bergen de bal als ze twee verdedigers voor zich hebben. Geen 1 tegen 1 duels meer.

      Maar goed, Jansen is eigenwijs denk ik.
    Er is wat verandert door JJ waardoor het een stuk minder is.
  • 19 Jan 2020 om 14:39
    • Quote van 19 Jan 2020 om 09:22
      We spelen nu al een reeks wedstrijden bijzonder zwak. Ik vind het los zand terwijl we in het begin juist een sterk collectief hadden. Dat was onze kracht.
    Ze moeten gewoon weer verdedigender spelen, ook thuis. En dan gebruikmaken van de snelheid van van Bergen en Ejuke. Is helemaal niet verkeerd om eens te profiteren van je sterke punten. Dan heb je ook nog meer ruimte, nu krijgen Ejuke en van Bergen de bal als ze twee verdedigers voor zich hebben. Geen 1 tegen 1 duels meer.

    Maar goed, Jansen is eigenwijs denk ik.
  • 19 Jan 2020 om 14:28
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:37
      Toen hadden we Mihajlovic nog. Sinds hij weg is, is het los zand. We hadden hem nooit moeten verkopen.
    Hahaha, toen hadden we Mi...dinges nog. Ja die heeft ons Echt wat gebracht, niet dus, oh toch wel, een enorme salarispost. Maar die zijn we gelukkig kwijt.
  • 19 Jan 2020 om 14:23
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:32
      Het viel inderdaad wel mee. We speelden prima. Alleen centraal achterin was niet best. Woudenberg was niet best. Maar Van Rhijn... Mijn hemel, wat was hij slecht. Echt bizar. Zo slecht heb ik hem volgens mij nog niet gezien
    Ik vond v.bergen wederom matig.Tegen willem2 Ejuke rechtsbuiten dan moet hij buitenom passeren en voorzetten op Espejord. Op links Bruin/Hajal. Floranus rechtsachter en v.Hau op links. Slechter dan v.Rhijn en Woudenberg kan bijna niet.
  • 19 Jan 2020 om 11:55
    Ohw ja en Llonch doet nu wel mee ( in de competitie was ie geschorst).... zeer belangrijke speler die veel ballen veroverd
  • 19 Jan 2020 om 11:52
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:55
      Ik heb mij niet vermaakt gister.
    Fles azijn nog steeds niet op ;) we speelden Feyenoord eigenlijk van de mat maar door persoonlijke fouten van de backs en Ejuke komen we op 3-0 achter..... Was het naïef om zo hoog druk te zetten in de Kuip? Ik weet het niet maar ik verlies liever met een gedurfde tactiek dan met zn 10 en achter de bal op de counter...... WII zet ook vaak hoog druk ( 1e goal gister) en draaien als een tierelier; Tresor schoot gister weer een bal binnen soww en ook op de counter zijn ze gevaarlijk zie de goal van Pavlidis. Veelzijdig team hoe gaat JJ deze ploeg bestrijden??.... we speelden ze in de competitie, op het 1e kwartier na, WII helemaal weg maar je verloor wel met 1-2.
  • 19 Jan 2020 om 11:26
    Mickey Mouse competitie écht.
  • 19 Jan 2020 om 10:55
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:34
      Haha, en lekker negatief blijven over alles wat over 'ons' cluppie gaat. Lekker man.
    Ik heb mij niet vermaakt gister.
  • 19 Jan 2020 om 10:43
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:31
      En wie is daar verantwoordelijk voor? Waarom was die scherpte in het begin van de competitie er wel?
    Deels JJ maar ook het team zelf is daar verantwoordelijk voor. Toch is het niet alleen slecht wat we laten zien. We zijn leuk aan het spelen in balbezit alleen niet effectief genoeg. Dit verdedigende verhaal zie ik als een incident in eerst instantie.
  • 19 Jan 2020 om 10:37
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:31
      En wie is daar verantwoordelijk voor? Waarom was die scherpte in het begin van de competitie er wel?
    Toen hadden we Mihajlovic nog. Sinds hij weg is, is het los zand. We hadden hem nooit moeten verkopen.
  • 19 Jan 2020 om 10:34
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:16
      Ach. Niks klopte vandaag. Instelling ruk, slechte tactiek, ga zo maar door.
      JJ hadden ze nooit moeten verlengen. Eerst maar eens presteren.
    Haha, en lekker negatief blijven over alles wat over 'ons' cluppie gaat. Lekker man.
  • 19 Jan 2020 om 10:32
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:30
      En toch zat er leuk voetbal in op sommige momenten, desondanks dat de uitwerking niet helemaal mee zat ;-).
    Het viel inderdaad wel mee. We speelden prima. Alleen centraal achterin was niet best. Woudenberg was niet best. Maar Van Rhijn... Mijn hemel, wat was hij slecht. Echt bizar. Zo slecht heb ik hem volgens mij nog niet gezien
  • 19 Jan 2020 om 10:31
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:09
      Laconiek centraal duo, vleugelverdedigers die geen grip hadden op hun man. Typerend ook dat Jorgensen er 2 maakt gisteren ook al had die er wel 4/5 moeten maken.
    En wie is daar verantwoordelijk voor? Waarom was die scherpte in het begin van de competitie er wel?
  • 19 Jan 2020 om 10:09
    • Quote van 19 Jan 2020 om 10:02
      Enig idee hoe dat kwam Bennie?
    Laconiek centraal duo, vleugelverdedigers die geen grip hadden op hun man. Typerend ook dat Jorgensen er 2 maakt gisteren ook al had die er wel 4/5 moeten maken.
  • 19 Jan 2020 om 10:05
    • Quote van 19 Jan 2020 om 00:38
      Ik vond het op de tv, vooral in de tweede helft nergens naar lijken. Van beide kanten niet. Zoveel slechte passes en chaos in het spel. Ik vond ons voor ons doen echt heel slordig vandaag. En voorin vind ik de spelers nog steeds te egoïstisch of ze geven gewoon slechte ballen naar elkaar. Hopelijk gaat dat woensdag beter. Ben wel blij dat Floranus er dan weer is want Woudenberg en van Rhijn werd ik in elk geval niet blij van. Ik vond Veerman en Kongolo wel aardig spelen, Bruijn ook best aardig ingevuld in de spits. En Hahn uiteindelijk toch nog behoorlijk wat ballen gepakt. Snel maar op naar woensdag en dan wel winnen. En hopelijk zijn zij niet zo efficiënt in de afronding.
    Precies dit. Zo heb ik het ook ervaren. We missen duelkracht en vooral Ejuke voegde daaraan ook niets toe. Fysiek missen we te veel in dit team.
  • 19 Jan 2020 om 10:02
    • Quote van 19 Jan 2020 om 09:29
      Bizar dat je zo makkelijk op 3-0 achter komt, waren ook in het begin de enige momenten dat Feyenoord de bal langer dan 10 seconden in de ploeg kon houden.
      Elke aanval was sowieso billen knijpen. Toch was het veldspel eerste helft in aanvallend opzicht helemaal niet verkeerd. 2e helft konden/wouden beide ploegen niet meer.
      Van mij mag je beginnen met Espejord tegen Willem 2. Heeft veel meer body wat je Bruijn niet kan kwalijk nemen natuurlijk.
    Enig idee hoe dat kwam Bennie?
  • 19 Jan 2020 om 09:57
    • Quote van 19 Jan 2020 om 01:10
      misschien eens de link openen goran vooruit ik maak het makkelijk voor je

      Heftige confrontatie tussen voetbalsupporters in café in Woerden
      WOERDEN - De politie heeft in Rotterdam vijf hooligans aangehouden na een rel in Woerden. Twee groepen voetbalsupporters gingen de confrontatie aan in en om een café aan de Havenstraat.

      In de kroeg zaten supporters naar de wedstrijd Feyenoord - Heerenveen te kijken. Volgens getuigen ging dat om een aantal Heerenveensupporters. Zij werden belaagd door andere supporters, waarschijnlijk van Feyenoord. De politie kan niet bevestigen dat het inderdaad om supporters van deze beide clubs gaat, maar spreekt wel van "twee groepen van enkele tientallen voetbalfans".

      In en buiten het café braken gevechten uit, waarbij volgens een politiewoordvoerder niemand echt gewond raakte. Wel raakte het café beschadigd en is er met een auto "richting het terras gereden". Ook zou er een busje zijn geramd. Volgens getuigen ging het er "heftig aan toe" en droegen de aanvallers bivakmutsen.

      Toen de politie ter plekke kwam waren de meeste raddraaiers er al vandoor. Doordat getuigen kentekens hadden genoteerd konden even later in Rotterdam vijf verdachten worden aangehouden. De politie hoopt nog meer aanhoudingen te verrichten.
    Zou wel makkkelijk zijn dat je kunt knippen en plakken, jaren geleden kon dat hier nog.
  • 19 Jan 2020 om 09:29
    Bizar dat je zo makkelijk op 3-0 achter komt, waren ook in het begin de enige momenten dat Feyenoord de bal langer dan 10 seconden in de ploeg kon houden.
    Elke aanval was sowieso billen knijpen. Toch was het veldspel eerste helft in aanvallend opzicht helemaal niet verkeerd. 2e helft konden/wouden beide ploegen niet meer.
    Van mij mag je beginnen met Espejord tegen Willem 2. Heeft veel meer body wat je Bruijn niet kan kwalijk nemen natuurlijk.
  • 19 Jan 2020 om 09:28
    Als JJ verstandig is dan keert hij terug naar de opstelling van het begin. En hamer aub sterk op het werken voor elkaar!
  • 19 Jan 2020 om 09:22
    We spelen nu al een reeks wedstrijden bijzonder zwak. Ik vind het los zand terwijl we in het begin juist een sterk collectief hadden. Dat was onze kracht.
  • 19 Jan 2020 om 09:20
    • Quote van 19 Jan 2020 om 09:08
      Met een type finnbogason in de spits, hadden WIJ binnen een kwartier met 0-2 voor gestaan..
    Maar die hebben we niet. Wij hebben Jordy.
  • 19 Jan 2020 om 09:08
    Met een type finnbogason in de spits, hadden WIJ binnen een kwartier met 0-2 voor gestaan..
  • 19 Jan 2020 om 08:43
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:16
      Ach. Niks klopte vandaag. Instelling ruk, slechte tactiek, ga zo maar door.
      JJ hadden ze nooit moeten verlengen. Eerst maar eens presteren.
    Jansen doet het gewoon super. Je kan bij Feyenoord uit verliezen. Zo iets hoor ik je nooit over cees zeggen.
  • 19 Jan 2020 om 08:20
    Ejuke, Ejuke...het zal best een heel aardig ventje zijn. En in het begin vond ik 48 schijnbewegingen en dribbels in één minuut heel leuk om te zien. Maar wat ìs zijn rendement laag zeg.
  • 19 Jan 2020 om 01:13
    • Quote van 19 Jan 2020 om 01:10
      Jantje huilt. Jantje lacht haha! Zo als de wind waait, waait Ristoretto.
    ik probeer zijn reactie te ontcijferen , ik krijg het gevoel dat het sarcasme was alleen wel heel slecht gebracht, want iemand die CR altijd de hand boven het hoofd houd kan toch niet negatief zijn over het verlengen van een contract want alles wat CR doet is goed in zijn ogen. 1 ding is vandaag wel duidelijk geworden , het waarom JJ liever Floranus ten opzichte van Woudenberg op links zet is hopelijk na vandaag, zelfs duidelijk geworden voor onze linkspoten op links mensen. Wat een drama was dat , hij durft geen enkel duel aan te gaan en het leek wel alsof hij speelde met het idee van ik zet de deur wagenwijd open voor jullie.
  • 19 Jan 2020 om 01:10
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:16
      Ach. Niks klopte vandaag. Instelling ruk, slechte tactiek, ga zo maar door.
      JJ hadden ze nooit moeten verlengen. Eerst maar eens presteren.
    Jantje huilt. Jantje lacht haha! Zo als de wind waait, waait Ristoretto.
  • 19 Jan 2020 om 01:10
    • Quote van 19 Jan 2020 om 00:52
      ?
    misschien eens de link openen goran vooruit ik maak het makkelijk voor je

    Heftige confrontatie tussen voetbalsupporters in café in Woerden
    WOERDEN - De politie heeft in Rotterdam vijf hooligans aangehouden na een rel in Woerden. Twee groepen voetbalsupporters gingen de confrontatie aan in en om een café aan de Havenstraat.

    In de kroeg zaten supporters naar de wedstrijd Feyenoord - Heerenveen te kijken. Volgens getuigen ging dat om een aantal Heerenveensupporters. Zij werden belaagd door andere supporters, waarschijnlijk van Feyenoord. De politie kan niet bevestigen dat het inderdaad om supporters van deze beide clubs gaat, maar spreekt wel van "twee groepen van enkele tientallen voetbalfans".

    In en buiten het café braken gevechten uit, waarbij volgens een politiewoordvoerder niemand echt gewond raakte. Wel raakte het café beschadigd en is er met een auto "richting het terras gereden". Ook zou er een busje zijn geramd. Volgens getuigen ging het er "heftig aan toe" en droegen de aanvallers bivakmutsen.

    Toen de politie ter plekke kwam waren de meeste raddraaiers er al vandoor. Doordat getuigen kentekens hadden genoteerd konden even later in Rotterdam vijf verdachten worden aangehouden. De politie hoopt nog meer aanhoudingen te verrichten.
  • 19 Jan 2020 om 00:52
    • Quote van 19 Jan 2020 om 00:10
      https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/2007082/
    ?
  • 19 Jan 2020 om 00:38
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:39
      Wàt een negativisme zeg. Ik was erbij en kan niet anders zeggen dan dat het veldspel er vaak prima uitzag. Vond Ejuke wel slecht en die eerste drie goals waren natuurlijk een drama, maar verder? We bleven voetballen en waren fel in de duels, zelfs toen al duidelijk was dat we gingen verliezen.. Heerenveen speelde echt niet minder dan Feyenoord, maar was inderdaad wèl veel minder effectief. Veel meer energie in dit elftal dan vorig jaar. We gaan echt nog genoeg punten pakken met dit team.
    Ik vond het op de tv, vooral in de tweede helft nergens naar lijken. Van beide kanten niet. Zoveel slechte passes en chaos in het spel. Ik vond ons voor ons doen echt heel slordig vandaag. En voorin vind ik de spelers nog steeds te egoïstisch of ze geven gewoon slechte ballen naar elkaar. Hopelijk gaat dat woensdag beter. Ben wel blij dat Floranus er dan weer is want Woudenberg en van Rhijn werd ik in elk geval niet blij van. Ik vond Veerman en Kongolo wel aardig spelen, Bruijn ook best aardig ingevuld in de spits. En Hahn uiteindelijk toch nog behoorlijk wat ballen gepakt. Snel maar op naar woensdag en dan wel winnen. En hopelijk zijn zij niet zo efficiënt in de afronding.
  • 19 Jan 2020 om 00:15
    Eind vorig jaar ging het ook al een stuk minder. Vandaag zetten we de mindere reeks voort. Vond Halilovic ook niets toevoegen.
  • 19 Jan 2020 om 00:10
    https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/2007082/
  • 18 Jan 2020 om 23:46
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:39
      Wàt een negativisme zeg. Ik was erbij en kan niet anders zeggen dan dat het veldspel er vaak prima uitzag. Vond Ejuke wel slecht en die eerste drie goals waren natuurlijk een drama, maar verder? We bleven voetballen en waren fel in de duels, zelfs toen al duidelijk was dat we gingen verliezen.. Heerenveen speelde echt niet minder dan Feyenoord, maar was inderdaad wèl veel minder effectief. Veel meer energie in dit elftal dan vorig jaar. We gaan echt nog genoeg punten pakken met dit team.
    Het veldspel tot net voor de 16meter lijn bedoel je dan zeker?
    Zodra de bal die voorbij is, pfff.
    En maar vertragen, weer een balletje terug en nog eens. Een keer uithalen; ho maar..
    Ook al zijn ze er eens redelijk snel uit, dan geven ze de tegenstander alle tijd om met 9 man te verdedigen....
  • 18 Jan 2020 om 23:39
    Wàt een negativisme zeg. Ik was erbij en kan niet anders zeggen dan dat het veldspel er vaak prima uitzag. Vond Ejuke wel slecht en die eerste drie goals waren natuurlijk een drama, maar verder? We bleven voetballen en waren fel in de duels, zelfs toen al duidelijk was dat we gingen verliezen.. Heerenveen speelde echt niet minder dan Feyenoord, maar was inderdaad wèl veel minder effectief. Veel meer energie in dit elftal dan vorig jaar. We gaan echt nog genoeg punten pakken met dit team.
  • 18 Jan 2020 om 23:35
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:16
      Ach. Niks klopte vandaag. Instelling ruk, slechte tactiek, ga zo maar door.
      JJ hadden ze nooit moeten verlengen. Eerst maar eens presteren.
    Sorry hoor, maar sla je nu niet een beetje door? JJ doet het bovengemiddeld goed met Heerenveen. Daar doet een verliespartij bij Feyenoord uit in de Kuip niets aan onder.
  • 18 Jan 2020 om 23:28
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:16
      Ach. Niks klopte vandaag. Instelling ruk, slechte tactiek, ga zo maar door.
      JJ hadden ze nooit moeten verlengen. Eerst maar eens presteren.
    mee eens
  • 18 Jan 2020 om 23:16
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:12
      Het was wel dapper om vroeg druk te zetten maar het maakte ons verdedigend kwetsbaar. Hadden beter wat behoudender kunnen starten. Woudenberg kan echt niveau niet aan, Van Rhijn was apatisch. Woudenberg zien we echt niet terug in de basis. Van Rhijn is twijfelgeval maar zal wel weer in de basis starten.
    Ach. Niks klopte vandaag. Instelling ruk, slechte tactiek, ga zo maar door.
    JJ hadden ze nooit moeten verlengen. Eerst maar eens presteren.
  • 18 Jan 2020 om 23:12
    Het was wel dapper om vroeg druk te zetten maar het maakte ons verdedigend kwetsbaar. Hadden beter wat behoudender kunnen starten. Woudenberg kan echt niveau niet aan, Van Rhijn was apatisch. Woudenberg zien we echt niet terug in de basis. Van Rhijn is twijfelgeval maar zal wel weer in de basis starten.
  • 18 Jan 2020 om 23:06
    • Quote van 18 Jan 2020 om 21:53
      Heel pover vandaag. Maar espejord beschikt wel over doorzettingsvermogen en wilskracht. Dat viel mij dan als 1 van de weinige dingen positief op. Verder alleen complimten voor Hahn en Veerman wat mij betreft. En ik zal ook nooit meer om Woudenberg vragen, wat was die ontluisterend slecht....
    Ja, dat viel mij ook op. Ook best wel een sterke en grote spits. Gewoon opstellen tegen WillemII woensdag.
  • 18 Jan 2020 om 23:05
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:22
      Feyenoord was gewoon té effectief in het eerste half uur, zo slecht speelden we niet eens. Ejuke had ook best nog mogen scoren voor rust, dan was het in elk geval nog even 2-3 geweest. Na rust viel het ver terug aan beide kanten en mag je uiteindelijk Hahn nog danken dat het niet 1-4 en 1-5 wordt. Niet te lang bij stilstaan, snel maar weer de focus op Willem II! Daar heb je alle concentratie wel weer voor nodig om die te verslaan.
    Nee dat klopt. eerste acht minuten speel je dit Feyenoord helemaal zoek. Maar ze drukken niet af. 1 counter en achterin ligt het open. Had graag gezien dat Bruin meer als vierde middenvelder dienst deed en dat van Bergen en Ejuke zonder bal achter de verdediging van Feyenoord kwamen. Kon je dat slome verdedigingsduo pijn doen. Maar ik heb het idee dat Ejuka die bal in de voeten wil hebben om dan aan een solo te beginnen. Zo speel je Feyenoord in de kaart. Gewoon wat verdedigender spelen, uit in de Kuip. En via snelle flanken (die dan centrale spitsen worden) voor gevaar zorgen..

    Zoals Hans Kraaij al zei tegen Jansen voor de wedstrijd. Totaal niet gezien.
  • 18 Jan 2020 om 23:03
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:59
      Woensdag zijn er geen punten te verdienen ;-)
    Wel prijzen te verdelen! Beker toernooi veel belangrijker dan de competitie
  • 18 Jan 2020 om 22:59
    Woensdag zijn er geen punten te verdienen ;-)
  • 18 Jan 2020 om 22:51
    Als ze woensdag maar wel inzien dat je moet strijden voor de punten. Ze waren totaal onherkenbaar tov voor de winterstop. Vooral ons centrale duo was schrikbarend.
  • 18 Jan 2020 om 22:35
    En het rare is dat we die een helft lang helemaal klem speelden. Wij zakken nu wat weg en zij gaan op jacht naar plaats 2.
  • 18 Jan 2020 om 22:34
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:31
      Willem 2 voetbalt ook aardig.....
    Wil het net zeggen.. Staan 1-3 voor bij AZ. Wordt nog een lastig potje woensdag.
  • 18 Jan 2020 om 22:31
    Willem 2 voetbalt ook aardig.....
  • 18 Jan 2020 om 22:30
    En toch zat er leuk voetbal in op sommige momenten, desondanks dat de uitwerking niet helemaal mee zat ;-).
  • 18 Jan 2020 om 22:27
    • Quote van 18 Jan 2020 om 21:53
      Heel pover vandaag. Maar espejord beschikt wel over doorzettingsvermogen en wilskracht. Dat viel mij dan als 1 van de weinige dingen positief op. Verder alleen complimten voor Hahn en Veerman wat mij betreft. En ik zal ook nooit meer om Woudenberg vragen, wat was die ontluisterend slecht....
    Die paar minuten van espejord en hajal hebben me nog iets positiefs aan deze wedstrijd laten overhouden, op naar willem2
  • 18 Jan 2020 om 22:22
    Feyenoord was gewoon té effectief in het eerste half uur, zo slecht speelden we niet eens. Ejuke had ook best nog mogen scoren voor rust, dan was het in elk geval nog even 2-3 geweest. Na rust viel het ver terug aan beide kanten en mag je uiteindelijk Hahn nog danken dat het niet 1-4 en 1-5 wordt. Niet te lang bij stilstaan, snel maar weer de focus op Willem II! Daar heb je alle concentratie wel weer voor nodig om die te verslaan.
  • 18 Jan 2020 om 22:03
    Woensdag revanche
  • 18 Jan 2020 om 21:53
    Heel pover vandaag. Maar espejord beschikt wel over doorzettingsvermogen en wilskracht. Dat viel mij dan als 1 van de weinige dingen positief op. Verder alleen complimten voor Hahn en Veerman wat mij betreft. En ik zal ook nooit meer om Woudenberg vragen, wat was die ontluisterend slecht....
  • 18 Jan 2020 om 21:52
    Zullen we het er gewoon collectief overeens zijn dat het gewoon een dramatische kut wedstrijd was en het er verder niet meer over hebben?Snel vergeten en op naar woensdag!
  • 18 Jan 2020 om 21:49
    Ach, we gaan gewoon winnen woensdag. Gewoon vechtvoetbal, hoeft niet mooi te zijn!
  • 18 Jan 2020 om 21:43
    Je kan bij Feyenoord uit verliezen. Feyenoord heeft terecht gewonnen. Willem 2 en AZ wordt ook nog moeilijk.
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›