Hamstra: ''Als we die buitenkans krijgen, dan gaan wij daar voor'' Derksen haalt uit: ''Die middenmoot is maar voor één ding bang'' Het voetbalhart van De Haan huilt: ''Man, ik mis het spelletje zo'' Swart: ''Leuk om een keertje naar SC Heerenveen te gaan'' KNVB: 'Op 29 juli gaan vier clubs om Europees ticket strijden'

MATCHDAY | SC Heerenveen met verwachte elf tegen Feyenoord

127
MATCHDAY | SC Heerenveen met verwachte elf tegen Feyenoord

Om 19:45 uur trappen Feyenoord en SC Heerenveen in De Kuip af voor de eerste competitiewedstrijd na de winterstop. Het is een rechtstreeks duel tussen de nummer vijf en acht van de Eredivisie, met slechts een onderling verschil van drie punten.

Opstelling Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Toornstra, Fer, Kökcü; Berghuis, Jørgensen, Sinisterra.

Opstelling SC Heerenveen: Hahn; Van Rhijn, Dresevic, Botman, Woudenberg; Faik, Kongolo, Veerman; Van Bergen, Bruijn, Ejuke.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Jan 2020 om 15:10
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:02
      Kan er wel meer op noemen van Rhijn, Hahn...
    Ja achter in was net weer zo slecht als vorig jaar.
    Feyenoord uit kan je verliezen. Maar De komende wedstrijden moet je punten pakken. AZ en Willem 2 wordt ook moeilijk.
  • 19 Jan 2020 om 10:15
    Woensdag mogen ze weer het spel maken, Willem2 komt er dan weer met die rappe aanvallers uit. Ze deden dat ook weer goed bij AZ. Lekker in de zestien hangen en wachten op foutjes van ons. We zullen zorgvuldig moeten omgaan in de passing en sneller de bal afgeven aan een vrijstaande man.
  • 19 Jan 2020 om 09:48
    • Quote van 18 Jan 2020 om 23:02
      Kan er wel meer op noemen van Rhijn, Hahn...
    Hahn heeft een vernedering voorkomen in de 2e helft, geen enkele andere speler die dat deed
  • 18 Jan 2020 om 23:02
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:18
      Van Bergen was ook heel slecht.
    Kan er wel meer op noemen van Rhijn, Hahn...
  • 18 Jan 2020 om 22:18
    • Quote van 18 Jan 2020 om 22:13
      Veerman heeft dan wel gescoord maar zijn pass was ook niet best. Niemand haalde het niveau maar Feyenoord liet Heerenveen voetballen en dat is niet hun sterkste kant, veel te slordig en daar maakte Feyenoord dankbaar gebruik van.
    Van Bergen was ook heel slecht.
  • 18 Jan 2020 om 22:13
    Veerman heeft dan wel gescoord maar zijn pass was ook niet best. Niemand haalde het niveau maar Feyenoord liet Heerenveen voetballen en dat is niet hun sterkste kant, veel te slordig en daar maakte Feyenoord dankbaar gebruik van.
  • 18 Jan 2020 om 21:46
    Canes latrantes non mordent

    Tandeloos monster zijn we.
  • 18 Jan 2020 om 21:44
    • Quote van 18 Jan 2020 om 21:37
      Ga je 8 dagen naar Spanje..... Wat hebben ze daar gedaan?
    Idd. Je denkt dat ze er helemaal klaar voor zouden zijn, maar het nergens op.
    Echt slecht.
  • 18 Jan 2020 om 21:42
    Want een trainingskamp halverwege het seizoen beleg je alleen voor de eerste wedstrijd van de tweede seizoenshelft.
  • 18 Jan 2020 om 21:39
    Kan maar weer zien dat een trainingskamp in het buitenland ook niks zegt.
  • 18 Jan 2020 om 21:37
    Bah. Snel vergeten deze pot voetbal. Door naar woensdag. Kortste weg naar Europa :)
  • 18 Jan 2020 om 21:37
    Ga je 8 dagen naar Spanje..... Wat hebben ze daar gedaan?
  • 18 Jan 2020 om 21:35
    Dit was niet nodig
  • 18 Jan 2020 om 21:33
    Zo zonde dat je dit in de 1ste helft helemaal zelf weggeeft. Van dit Feyenoord had je met ons normale spel echt niet hoeven te verliezen. Leuk voor Hajal..verder snel vergeten dit potje.
  • 18 Jan 2020 om 21:31
    Heb niet het idee, dat er ook maar 1 iemand bij Heerenveen echt het geloof heeft gehad dat het nog kon. Allemaal slap en net niet. Mis een beetje gif, alsof ze gisteren te hard hebben getraind of zo en nu pap in de benen hebben. Dit Feyenoord had je echt kunnen pakken. Maar we hebben het gewoon simpel weg gegeven. Hopelijk is dit geen voorbode voor de tweede seizoenshelft, zoals we helaas wel eens vaker beleefd hebben.
  • 18 Jan 2020 om 21:22
    Hajal is debutant 5 uit de jeugd dit seizoen denk ik. Na Akujobi, Ras, vd Heijden en Smit.
  • 18 Jan 2020 om 21:20
    • Quote van 18 Jan 2020 om 21:14
      Klopt, dat dacht ik ook..
    klopt, vind van van Bergen echt 0 dreiging komen deze wedstrijd. Ejuke had naast zijn fout tenminste nog kansen.
  • 18 Jan 2020 om 21:15
    Ik denk dat hajal wel eens kan gaan debuteren
  • 18 Jan 2020 om 21:14
    • Quote van 18 Jan 2020 om 21:10
      Snap niet dat Ejuke eraf moet, die speelt echt niet goed maar kan nog wel iets het het niks creëren. Op het middenveld kunnen we nog wel wat extra voetbal gebruiken. Ik had toch echt Faik eraf gehaald en Halilovic voor hem gebracht.
    Klopt, dat dacht ik ook..
  • 18 Jan 2020 om 21:10
    Snap niet dat Ejuke eraf moet, die speelt echt niet goed maar kan nog wel iets het het niks creëren. Op het middenveld kunnen we nog wel wat extra voetbal gebruiken. Ik had toch echt Faik eraf gehaald en Halilovic voor hem gebracht.
  • 18 Jan 2020 om 21:10
    Redmer, succes met de ‘10 keer raak’!
  • 18 Jan 2020 om 21:09
    HAHAHAHAHAHAHHA amateur Van Rhijn
  • 18 Jan 2020 om 21:09
    Die korte corner waarbij we worden afgefloten voor buitenspel typeert wel deze wedstrijd..
  • 18 Jan 2020 om 21:08
    Hallovic gaat scoren come on boys
  • 18 Jan 2020 om 21:08
    • Quote van 18 Jan 2020 om 21:07
      Lekkere hoekschop mannen..
    Heeft niks meer met professioneel voetbal te maken. Wel mooie poging van Faik
  • 18 Jan 2020 om 21:07
    • Quote van 18 Jan 2020 om 21:00
      Faik is ook bijzonder ongelukkig hoor.
    Hij is echt heel slecht vandaag. Dit stiftje past eigenlijk totaal niet in zijn wedstrijd. Die corner des te meer.
  • 18 Jan 2020 om 21:07
    Lekkere hoekschop mannen..
  • 18 Jan 2020 om 21:03
    Nou fluit anders maar gewoon af, beide kanten hebben er nog weinig zin in
  • 18 Jan 2020 om 21:03
    Waar zijn we in vredesnaam naar aan het kijken. Je hebt echt het gevoel dat als ze net iets scherper zijn, ze nog een punt kunnen halen! Maar je mist net even die scherpte die absolute wil om er nog iets van te maken.
  • 18 Jan 2020 om 21:00
    Faik is ook bijzonder ongelukkig hoor.
  • 18 Jan 2020 om 20:59
    Hahn zorgt al jaren voor trage opbouw kan en wil nog steeds niet uittrappen. Wij hebben razend snelle aanvallers die alleen door middenveld bediend worden.
  • 18 Jan 2020 om 20:44
    Ben aan het werk in Rotterdam zag net een paar bliksum schichten de kuip uit slaan

    Ontopic. Ik ben uit men winterstop slaapje wat schokkend om de eerst 27 minuten te zien
  • 18 Jan 2020 om 20:43
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:35
      Weer een slappe 1e eerste helft. Niet geconcentreerd etc. Dit begint onder leiding van JJ nu wel erg symptomatisch te worden. Wat mij betreft is de tussentijdse verlenging een blunder.

    Ieder z'n mening natuurlijk, maar je comment is nog slechter dan het verdedigen van Heerenveen. Dit is inderdaad ontzettend slap en zou ze het liefst een trap onder hun reet geven maar als er een wedstrijd bij moet zitten dat het allemaal slecht gaat, dan maar bij Feyenoord uit.
  • 18 Jan 2020 om 20:42
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:40
      Het is te hopen dat Botteghin straks nog een keer te laat instapt en zijn 2e gele kaart pakt, anders zie ik ons hier geen punt(en) pakken.
    Dit, en een donderspeech van Johnny.
  • 18 Jan 2020 om 20:42
    Achterin maken ze er een potje van, vooral onze witte Keniaan op links. Bruijn in de punt en Kongolo halen wel een goed niveau!
  • 18 Jan 2020 om 20:40
    Het is te hopen dat Botteghin straks nog een keer te laat instapt en zijn 2e gele kaart pakt, anders zie ik ons hier geen punt(en) pakken.
  • 18 Jan 2020 om 20:39
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:19
      Wie riep er ook al weer continue dat we een aanvallende middenvelder nodig hadden omdat Veerman te weinig scoorde loopt nu 3 uit 3
    Johnny Jansen
  • 18 Jan 2020 om 20:38
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:30
      Veel spelers aan beide kanten die wegglijden
    Ejuke heeft dit bijna iedere week.

    Echt zonde dit. Je voetbalt prima mee, hebt meer balbezit, maar geeft zo de goals weg. Ik wil naast onze backs ook Dresevic en Faik benoemen als zwakke schakels. Faik veel te slap en Dresevic is echt zo gemakzuchtig. Al sinds Vitesse thuis niet goed.


    En toch heb ik het gevoel dat er nog iets te halen valt.
  • 18 Jan 2020 om 20:36
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:19
      Wie riep er ook al weer continue dat we een aanvallende middenvelder nodig hadden omdat Veerman te weinig scoorde loopt nu 3 uit 3
    Heeft Veerman nog máár 3 wedstrijden gespeeld dan?
  • 18 Jan 2020 om 20:36
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:35
      Weer een slappe 1e eerste helft. Niet geconcentreerd etc. Dit begint onder leiding van JJ nu wel erg symptomatisch te worden. Wat mij betreft is de tussentijdse verlenging een blunder.

    Hahaha. Was chagrijnig over de tussenstand maar die rare gelul doet me weer glimlachen.
  • 18 Jan 2020 om 20:36
    Het is allemaal wat te gehaast, onrustig
  • 18 Jan 2020 om 20:35
    Weer een slappe 1e eerste helft. Niet geconcentreerd etc. Dit begint onder leiding van JJ nu wel erg symptomatisch te worden. Wat mij betreft is de tussentijdse verlenging een blunder.

  • 18 Jan 2020 om 20:34
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:24
      Jammer van Botman ook, speelt net als de rest echt ontzettend matig. Enige pluspunt is dat Ajax hem misschien niet wil hebben als ie op deze manier door gaat... ;-)
    Botman vind ik niet heel slecht. Kon aan de tegengoals niet heel veel doen. Is alleen soms wel slordig aan de bal, maar dat ligt ook aan de middenvelders die vaak heel diep staan en niet goed vrij lopen
  • 18 Jan 2020 om 20:32
    2-3 worden als het 3-1 staat? Belgisch tellen?
  • 18 Jan 2020 om 20:30
    Veel spelers aan beide kanten die wegglijden
  • 18 Jan 2020 om 20:28
    Feyenoord achterin helemaal een drama!
  • 18 Jan 2020 om 20:27
    Zonde ook dat Ejuke het visier niet scherp heeft, had er met wat geluk 2 kunnen maken
  • 18 Jan 2020 om 20:27
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:24
      Kan ook zo 2-3 worden
    Oeiiii...... Ejuke.....!!
  • 18 Jan 2020 om 20:27
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:25
      Van Hau kan het al helemaal niet belopen, heb je hem niet zien spelen op de maandagavonden?
    Nee geen idee van zijn kunnen, Woudenberg kan gewoon niet.
  • 18 Jan 2020 om 20:26
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:25
      Van Hau kan het al helemaal niet belopen, heb je hem niet zien spelen op de maandagavonden?
    Het heeft niets met belopen te maken als het een gevalletje wordt van hij stond erbij en keek ernaar , bij Woudenberg nu al 3x , dan kun je nog zo goed meelopen als je niets doet dan kun je net zo goed helemaal blijven staan
  • 18 Jan 2020 om 20:25
    Beetje meer gas erop en het wordt 3-3. Feyenoord is namelijk ook ontzettend matig maar profiteert van onkunde achterin bij ons. Maar we krijgen meer dan genoeg ruimte om te voetballen.
  • 18 Jan 2020 om 20:25
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:22
      Wou net het zelfde zeggen. Heel lullig net verlengt met Woudy maar mag wat betreft uitkijken naar een nieuwe werkgever. Van Hau er maar in.
    Van Hau kan het al helemaal niet belopen, heb je hem niet zien spelen op de maandagavonden?
  • 18 Jan 2020 om 20:24
    Kansen ga je aan dit spelbeeld te zien echt nog wel krijgen. Alleen achterin zijn we zo onwijs kwetsbaar deze pot.
  • 18 Jan 2020 om 20:24
    Jammer van Botman ook, speelt net als de rest echt ontzettend matig. Enige pluspunt is dat Ajax hem misschien niet wil hebben als ie op deze manier door gaat... ;-)
  • 18 Jan 2020 om 20:24
    Kan ook zo 2-3 worden
  • 18 Jan 2020 om 20:24
    Wat treuzelt Ejuke zeg...
  • 18 Jan 2020 om 20:22
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:19
      Sinds wanneer is woudenberg trouwens zo traag geworden, ik meende dat dat juist het enige was dat ie kon; hard rennen
    Wou net het zelfde zeggen. Heel lullig net verlengt met Woudy maar mag wat betreft uitkijken naar een nieuwe werkgever. Van Hau er maar in.
  • 18 Jan 2020 om 20:20
    Als je zo belabberd verdedigd heb je niks aan 1 goal. Kort zitten en man opvreten doen ze niet aan.
  • 18 Jan 2020 om 20:19
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:18
      Doan van Hau kan je er ook wel ingooien straks. Heb een deja vu naar vorig seizoen, billen knijpen bij elke aanval.
    gevalletje kuipvrees bij Woudenberg?
  • 18 Jan 2020 om 20:19
    Wie riep er ook al weer continue dat we een aanvallende middenvelder nodig hadden omdat Veerman te weinig scoorde loopt nu 3 uit 3
  • 18 Jan 2020 om 20:19
    Sinds wanneer is woudenberg trouwens zo traag geworden, ik meende dat dat juist het enige was dat ie kon; hard rennen
  • 18 Jan 2020 om 20:18
    Doan van Hau kan je er ook wel ingooien straks. Heb een deja vu naar vorig seizoen, billen knijpen bij elke aanval.
  • 18 Jan 2020 om 20:18
    3-1 kom op
  • 18 Jan 2020 om 20:17
    Haal die Rijn er maar snel af. Mooie goal van Veerman.
  • 18 Jan 2020 om 20:16
    Wat een parodie op verdedigen geven ze. Slappe hap..... Gebrek aan winnaarsmentaliteit en karakter. Meedoen is belabgrijker dan winnen.
  • 18 Jan 2020 om 20:16
    3-1
  • 18 Jan 2020 om 20:15
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:14
      Dat zeker! Maar niet waarom ten koste van Van Rhijn ;-6
    de discussie was meer dat Woudenberg beter was dan Floranus op links. Dat v Rhijn vandaag weer loopt te klooien is overduidelijk .
  • 18 Jan 2020 om 20:15
    nou ik ga me nest maar in dit is te triest om naar te kijken
  • 18 Jan 2020 om 20:14
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:13
      Snapt nu iedereen waarom Floranus de plek verdient ten koste van Woudenberg?
    Dat zeker! Maar niet waarom ten koste van Van Rhijn ;-6
  • 18 Jan 2020 om 20:13
    van rhijn maar naar de beloften, wat een ontzettend matige speler is dat toch
  • 18 Jan 2020 om 20:13
    Staan 2 mannen achter in en twee die die net hun ene been voor de andere krijgen.
  • 18 Jan 2020 om 20:13
    Wat is er met die verdedeging loos??
  • 18 Jan 2020 om 20:13
    Snapt nu iedereen waarom Floranus de plek verdient ten koste van Woudenberg?
  • 18 Jan 2020 om 20:12
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:11
      Fout nummerooooooo 2 van Van Rijhn.
    Yep
  • 18 Jan 2020 om 20:12
    Godver ik zei toch bij de oefenwedstrijd tegen Heracles betreft Hahn en corners dat dat niet werkt...
  • 18 Jan 2020 om 20:12
    Ik mis Floranus. Zowel op links als rechts.
  • 18 Jan 2020 om 20:12
    Ongelofelijk. 3-0 achter terwijl je voetballend zeker niet minder bent. Wat verdedigen wij dramatisch, Van Rhijn maar ook Hahn mag je deze derde aanrekenen. Man man man, hebben we tijdens het trainingskamp niet meer op verdedigen getraind ofzo?
  • 18 Jan 2020 om 20:12
    Gelukkig een goed trainingskamp gehad. Je ziet het resultaat
  • 18 Jan 2020 om 20:12
    waarom staat een van Rhijn op jorgensen...
  • 18 Jan 2020 om 20:12
    De tandjes.. deze gaat echt heel pijnlijk worden.
  • 18 Jan 2020 om 20:11
    Alle jezus, de goals vallen wel heel makkelijk
  • 18 Jan 2020 om 20:11
    Fout nummerooooooo 2 van Van Rijhn.
  • 18 Jan 2020 om 20:11
    Dit gaat vrij snel zo...
  • 18 Jan 2020 om 20:09
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:06
      Heeft wel een mooie vrije trap in huis
    Haha dat scheelde zeker weinig
  • 18 Jan 2020 om 20:08
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:07
      Begint natuurlijk al bij Ejuke die daar op 't middenveld belachelijk makkelijk de bal inlevert en niet kan herstellen.
    Mee eens, tot twee keer toe. Ook zonde dat hij nooit op snelheid er door gaat maar juist weer terug kapt.
  • 18 Jan 2020 om 20:08
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:07
      Beter laten we gewoon Veerman en Faik de vrije trappen nemen.
    Faik? Die krijgt ze nog niet eens tussen de palen..
  • 18 Jan 2020 om 20:07
    Beter laten we gewoon Veerman en Faik de vrije trappen nemen.
  • 18 Jan 2020 om 20:07
    • Quote van 18 Jan 2020 om 19:57
      Mag je van rhijn toch ook zeker aanrekenen, mooi laten gaan
    Begint natuurlijk al bij Ejuke die daar op 't middenveld belachelijk makkelijk de bal inlevert en niet kan herstellen.
  • 18 Jan 2020 om 20:07
    Geloof er toch nog in. We pakken ze gewoon!
  • 18 Jan 2020 om 20:07
    Je kunt nu zien waarom JJ liever Floranus op links heeft , Woudenberg zet steeds de deur wijd open.
  • 18 Jan 2020 om 20:06
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:06
      Heeft wel een mooie vrije trap in huis
    Heel ziek inderdaad!
  • 18 Jan 2020 om 20:06
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:05
      en dat van rhijn niks te zoeken heeft in dit team, brengt verdedigend niks en aanvallend nog minder
    Heeft wel een mooie vrije trap in huis
  • 18 Jan 2020 om 20:05
    Botteghin had er trouwens wel al af gemogen met 2x geel
  • 18 Jan 2020 om 20:05
    Och och och, wat een niveau van verdedigen dit...
  • 18 Jan 2020 om 20:05
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:04
      2 kansen 2 goals. Heerenveen is lekker aan het aanvallen, creëert weinig en krijgt er twee tegen. Ook wel weer typisch voor Heerenveen dit. Wordt beide keren echt dramatisch slecht ingegrepen. Ejuke vliegt er dom onderdoor, maar Faik en Botman laten hem lekker draaien in de 5 meter.
    Precies zoals je zegt!
  • 18 Jan 2020 om 20:05
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:02
      Nou het is nu wel duidelijk geworden waarom woudenberg er normaal niet instaat lijkt me, de linkerkant krijgt zoveel ruimte om te spelen hij staat zowat bij Botman op de tenen elke keer Woudenberg hij stond erbij en hij keer ernaar
    en dat van rhijn niks te zoeken heeft in dit team, brengt verdedigend niks en aanvallend nog minder
  • 18 Jan 2020 om 20:04
    Nou, zoals altijd helpen we slecht presterende ploegen er weer bovenop
  • 18 Jan 2020 om 20:04
    2 kansen 2 goals. Heerenveen is lekker aan het aanvallen, creëert weinig en krijgt er twee tegen. Ook wel weer typisch voor Heerenveen dit. Wordt beide keren echt dramatisch slecht ingegrepen. Ejuke vliegt er dom onderdoor, maar Faik en Botman laten hem lekker draaien in de 5 meter.
  • 18 Jan 2020 om 20:03
    • Quote van 18 Jan 2020 om 19:54
      Van Rhijn, topverdediger
    .
  • 18 Jan 2020 om 20:03
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:02
      Stelletje kneuzen!
    dit soort reacties hoeven ook weer niet
  • 18 Jan 2020 om 20:02
    Wakker worden a.u.b.
  • 18 Jan 2020 om 20:02
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:02
      Stelletje kneuzen!
    Ff een accountje aangemaakt?
  • 18 Jan 2020 om 20:02
    Nou het is nu wel duidelijk geworden waarom woudenberg er normaal niet instaat lijkt me, de linkerkant krijgt zoveel ruimte om te spelen hij staat zowat bij Botman op de tenen elke keer Woudenberg hij stond erbij en hij keer ernaar
  • 18 Jan 2020 om 20:02
    Nou het is nu wel duidelijk geworden waarom woudenberg er normaal niet instaat lijkt me
  • 18 Jan 2020 om 20:02
    • Quote van 18 Jan 2020 om 20:02
      Ach ach Ejuke toch...
    Slecht ingeschat ja
  • 18 Jan 2020 om 20:02
    Stelletje kneuzen!
  • 18 Jan 2020 om 20:02
    Ach ach Ejuke toch...
  • 18 Jan 2020 om 19:58
    • Quote van 18 Jan 2020 om 19:57
      Mag je van rhijn toch ook zeker aanrekenen, mooi laten gaan
    absoluut maar die bal had überhaupt niet voor mogen komen , iemand met een linker been moet dat gewoon blocken
  • 18 Jan 2020 om 19:58
    Keeper mag ook mee doen, reageert niet eens
  • 18 Jan 2020 om 19:58
    • Quote van 18 Jan 2020 om 19:56
      een linkspoot op links en dan zo slecht verdedigen ......
    Hahaha, was aanvallen hier nog maar, die had er vast een goede verklaring voor.
  • 18 Jan 2020 om 19:57
    Mag je van rhijn toch ook zeker aanrekenen, mooi laten gaan
  • 18 Jan 2020 om 19:56
    een linkspoot op links en dan zo slecht verdedigen ......
  • 18 Jan 2020 om 19:55
    Lekker verdedigd Woudenberg. 1x uit je rug en vervolgens je been terugtrekken. Van rhijn staat ook 8 meter lucht te dekken. Forza boys!!!
  • 18 Jan 2020 om 19:54
    Ik mis Floranus nu al..
  • 18 Jan 2020 om 19:54
    Lekker verdedigd door Woudenberg!
  • 18 Jan 2020 om 19:54
    Ai, spelen mooi. Toch 1-0
  • 18 Jan 2020 om 19:54
    Slecht meeverdedigt van Ejuke hoor, en van Rhijn ook slecht..
  • 18 Jan 2020 om 19:54
    Van Rhijn, topverdediger
  • 18 Jan 2020 om 19:33
    • Quote van 18 Jan 2020 om 19:30
      Ben heel benieuwd naar de strijd op het middenveld. Daar moeten we de strijd winnen, zodat de vleugels hun werk kunnen doen. Als onze vleugels tussen hun backs en cv's kunnen komen, dan gaan we dikke kansen krijgen.
      Defensief ben ik zeer benieuwd hoe Woudenberg het gaat doen tegen Berghuis. Ik hoop vooral dat ie wat agressief is in de goede zin van het woord.
    Mocht hij tegen berghuis wel eens grof over de schreef gaan zou 80 procent van Nederland dat ook alleen maar waarderen
  • 18 Jan 2020 om 19:30
    Ben heel benieuwd naar de strijd op het middenveld. Daar moeten we de strijd winnen, zodat de vleugels hun werk kunnen doen. Als onze vleugels tussen hun backs en cv's kunnen komen, dan gaan we dikke kansen krijgen.
    Defensief ben ik zeer benieuwd hoe Woudenberg het gaat doen tegen Berghuis. Ik hoop vooral dat ie wat agressief is in de goede zin van het woord.
  • 18 Jan 2020 om 19:23
    Heb er wel weer vertrouwen in, hoop dat het trainingskamp goed is geweest voor het samenspel om zo de feyenoord druk te weerstaan
  • 18 Jan 2020 om 19:19
    • Quote van 18 Jan 2020 om 19:16
      Als Espesjord dat flikt is hij nu al publieks favoriet haha
    Dan dopen we feanonline om naar Espejordonline.
  • 18 Jan 2020 om 19:16
    • Quote van 18 Jan 2020 om 19:11
      1-0 Toornstra 1-1 Veerman 2-1 Jorgensen 2-2 Ejuke 2-3 Espejord
    Als Espesjord dat flikt is hij nu al publieks favoriet haha
  • 18 Jan 2020 om 19:11
    1-0 Toornstra 1-1 Veerman 2-1 Jorgensen 2-2 Ejuke 2-3 Espejord
  • 18 Jan 2020 om 19:08
    • Quote van 18 Jan 2020 om 19:01
      Waarom zit Daniel hoegh niet bij de selectie?
    Geblesseerd las ik in de LC.

  • 18 Jan 2020 om 19:01
    Ik verwacht een kleine nederlaag.
  • 18 Jan 2020 om 19:01
    Waarom zit Daniel hoegh niet bij de selectie?