Hamstra: ''Als we die buitenkans krijgen, dan gaan wij daar voor'' Derksen haalt uit: ''Die middenmoot is maar voor één ding bang'' Het voetbalhart van De Haan huilt: ''Man, ik mis het spelletje zo'' Swart: ''Leuk om een keertje naar SC Heerenveen te gaan'' KNVB: 'Op 29 juli gaan vier clubs om Europees ticket strijden'

BREAKING | NOS: 'Lang verkiest FC Twente boven SC Heerenveen'

24
BREAKING | NOS: 'Lang verkiest FC Twente boven SC Heerenveen'

Noa Lang maakt het seizoen op huurbasis af bij FC Twente, zo weet NOS te melden. De talentvolle vleugelaanvaller stond ook hoog op het verlanglijstje van SC Heerenveen, maar hij heeft in overleg met zijn club en zaakwaarnemer voor de Tukkers gekozen.

Lang, die dit seizoen negen keer in actie kwam bij de club uit Amsterdam, heeft vrijdagmiddag op sportpark De Toekomst al afscheid genomen van zijn ploeggenoten. Door de komst van Ryan Babel en de terugkeer van Quincy Promes had hij minder kans op speeltijd in Ajax 1. 

Lang was ook in beeld bij SC Heerenveen, maar de vleugelaanvallers Chidera Ejuke en Mitchell van Bergen staan niet ter discussie en zijn dit seizoen juist de smaakmakers in het Abe Lenstra Stadion. Daardoor was er voor de Ajacied minder uitzicht op speelminuten. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Jan 2020 om 15:42
    • Quote van 18 Jan 2020 om 05:17
      Ik heb zon hekel aan de term achter het net vissen , waar baseer je dat überhaupt op , op die 3 goals ??? vergeet niet dat hij in de JL echt niet zo geweldig bezig is , ik ben niet echt overtuigd van deze speler , daarbij er is nogal wat mis met zijn gedrag en respect naar meer ervaren medespelers etc @Finja Op basis van hoe hij reageert voor de camera , geen respect toont naar Feyenoord , geen respect toon naar de ervaren spelers in de ploeg , zoals Mackan ia aanhaalt : als de coach je moet toeschreeuwen dat je je bek moet houden en moet luisteren dan zegt dat toch genoeg?? Talent heeft hij wel maar ik weet het nog zo net niet met het karakter , je kunt het bluf noemen maar ik zie zijn gedrag toch echt als een probleem dat hem wel eens zou kunnen opbreken. Ik zou het eerder omschrijven als iets te overtuigd en vol van zichzelf.
    En als Nederlander praat hij als een Marokkaan. Dan weet je toch ook genoeg?
  • 18 Jan 2020 om 05:17
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:30
      Die Micky vd Ven van 18 jaar, hele beste. Eens met jou. Met Lang vissen we weer achter het net helaas.
    Ik heb zon hekel aan de term achter het net vissen , waar baseer je dat überhaupt op , op die 3 goals ??? vergeet niet dat hij in de JL echt niet zo geweldig bezig is , ik ben niet echt overtuigd van deze speler , daarbij er is nogal wat mis met zijn gedrag en respect naar meer ervaren medespelers etc @Finja Op basis van hoe hij reageert voor de camera , geen respect toont naar Feyenoord , geen respect toon naar de ervaren spelers in de ploeg , zoals Mackan ia aanhaalt : als de coach je moet toeschreeuwen dat je je bek moet houden en moet luisteren dan zegt dat toch genoeg?? Talent heeft hij wel maar ik weet het nog zo net niet met het karakter , je kunt het bluf noemen maar ik zie zijn gedrag toch echt als een probleem dat hem wel eens zou kunnen opbreken. Ik zou het eerder omschrijven als iets te overtuigd en vol van zichzelf.
  • 18 Jan 2020 om 00:27
    • Quote van 17 Jan 2020 om 14:53
      Waar haalt iedereen toch vandaan dat het zo'n naar mannetje is? Op basis van wat? Tuurlijk zal hij de nodige bluf en "arrogantie" uitstralen maar hij wordt hier wel heel erg neer gesabeld.
    Heb je het akefietje gemist dat hij een grote bek op zette tegen niet de minste namen in het veld bij Ajax? Hij had daar nog amper grassprieten aan z'n schoenen zitten in dienst van het 1e elftal. Als de trainer je tijdens een wedstrijd ook nog eens moet toeschreeuwen dat je je grote mond moet houden en moet luisteren naar de steunpilaren in het team zegt denk ik genoeg toch?
  • 17 Jan 2020 om 21:27
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:30
      Die Micky vd Ven van 18 jaar, hele beste. Eens met jou. Met Lang vissen we weer achter het net helaas.
    Niet zo rouwig dat Lang hier niet komt hoor. Lopen voor ons betere rond onder in de ED en in de KKD
  • 17 Jan 2020 om 18:32
    Ik zou hem ook gewoon kopen.
  • 17 Jan 2020 om 16:44
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:52
      Denk niet dat heerenveen hem kan betalen marktwaarde nu al van 1,25 miljoen
    ik hoop niet dat je die bedragen van transfermarkt hebt gehaald , want zou hij een eigen goal maken of rood krijgen dan gaat er zomaar 200 000 van de waarde af. Daarbij Botman even veel waard als vd ven terwijl de laatstgenoemde in de JL speelt.
  • 17 Jan 2020 om 16:18
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:52
      Denk niet dat heerenveen hem kan betalen marktwaarde nu al van 1,25 miljoen
    Is niet een realistische waarde naar mijn mening. Die van Botman ligt bijvoorbeeld ook op 1,25 miljoen.
  • 17 Jan 2020 om 16:07
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:52
      Denk niet dat heerenveen hem kan betalen marktwaarde nu al van 1,25 miljoen
    Gewoon aftikken! Zeker mooie speler!
  • 17 Jan 2020 om 15:52
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:37
      Zeker waar, Mickey van de Ven zou een goede opvolger van Botman zijn. 18 jaar en basisspeler bij Volendam. Ontwikkelt zich onwijs snel.
    Denk niet dat heerenveen hem kan betalen marktwaarde nu al van 1,25 miljoen
  • 17 Jan 2020 om 15:37
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:10
      Die centrale verdediger van Volendam direct halen! Opvolger Botman
    Zeker waar, Mickey van de Ven zou een goede opvolger van Botman zijn. 18 jaar en basisspeler bij Volendam. Ontwikkelt zich onwijs snel.
  • 17 Jan 2020 om 15:30
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:10
      Die centrale verdediger van Volendam direct halen! Opvolger Botman
    Die Micky vd Ven van 18 jaar, hele beste. Eens met jou. Met Lang vissen we weer achter het net helaas.
  • 17 Jan 2020 om 15:29
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:10
      Die centrale verdediger van Volendam direct halen! Opvolger Botman
    Precies wat ik dacht. Is voetballend ook heel sterk.
  • 17 Jan 2020 om 15:10
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:06
      Ik ben er niet rouwig om. Zie liever deze transferperiode een speler komen die ze vanaf volgend seizoen kunnen inpassen bij een eventueel vertrek van Ejuke of Van Bergen. Er lopen erg talentvolle spelers rond in de KK divisie bijv. bij Volendam.
    Die centrale verdediger van Volendam direct halen! Opvolger Botman
  • 17 Jan 2020 om 15:09
    Zijech is een aardige jongen. Wordt vaak verkeerd begrepen helaas.
  • 17 Jan 2020 om 15:06
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:04
      Lekker belangrijk, iedereen vond hier Ziyech ook zo'n naar mannetje. We mochten willen dat ie nog bij ons speelde.
    Ik heb ziyech nooit echt een naar mannetke gevonden. Laten we heel eerlijk zijn als jij de hele wedstrijd uitgefloten wordt zoals de eerste jaren dat hij weer in het ALS was en toch zo zijn stempel drukte met goals dan zou iedereen terug provoceren. Hij heeft enkel 1 rare uitspraak gehad en dat was over niveau van Heerenveen destijds en toe was aan iets nieuws. Niet handig maar verwaarloosbaar.
  • 17 Jan 2020 om 15:06
    Ik ben er niet rouwig om. Zie liever deze transferperiode een speler komen die ze vanaf volgend seizoen kunnen inpassen bij een eventueel vertrek van Ejuke of Van Bergen. Er lopen erg talentvolle spelers rond in de KK divisie bijv. bij Volendam.
  • 17 Jan 2020 om 15:04
    • Quote van 17 Jan 2020 om 14:56
      Van zijn interviews. Van de wedstrijd Telstar-Ajax. Van Erik ten Hag die dit zelf al in een interview aangaf. Ook een interview van een jaartje terug waarin hij alleen maar kritiel uitte richting zijn vorige club (feyenoord).
    Lekker belangrijk, iedereen vond hier Ziyech ook zo'n naar mannetje. We mochten willen dat ie nog bij ons speelde.
  • 17 Jan 2020 om 14:56
    • Quote van 17 Jan 2020 om 14:53
      Waar haalt iedereen toch vandaan dat het zo'n naar mannetje is? Op basis van wat? Tuurlijk zal hij de nodige bluf en "arrogantie" uitstralen maar hij wordt hier wel heel erg neer gesabeld.
    Van zijn interviews. Van de wedstrijd Telstar-Ajax. Van Erik ten Hag die dit zelf al in een interview aangaf. Ook een interview van een jaartje terug waarin hij alleen maar kritiel uitte richting zijn vorige club (feyenoord).
  • 17 Jan 2020 om 14:53
    Waar haalt iedereen toch vandaan dat het zo'n naar mannetje is? Op basis van wat? Tuurlijk zal hij de nodige bluf en "arrogantie" uitstralen maar hij wordt hier wel heel erg neer gesabeld.
  • 17 Jan 2020 om 14:52
    Toch jammer
  • 17 Jan 2020 om 14:35
    Logisch denk ik. Bij Twente is er meer kans op een basisplek dan bij ons op dit moment.
  • 17 Jan 2020 om 14:35
    Topnieuws!
  • 17 Jan 2020 om 14:31
    Mooi, dit soort jongens hoef ik hier ook absoluut niet te zien. Ben ook niet overtuigd van hem, voetballen kan hij zeker maar de mentaliteit is 3x niks. Alle supporters van ajax zijn ook maar wat blij dat hij weg is.
  • 17 Jan 2020 om 14:30
    Mooi