Hamstra: ''Als we die buitenkans krijgen, dan gaan wij daar voor'' Derksen haalt uit: ''Die middenmoot is maar voor één ding bang'' Het voetbalhart van De Haan huilt: ''Man, ik mis het spelletje zo'' Swart: ''Leuk om een keertje naar SC Heerenveen te gaan'' KNVB: 'Op 29 juli gaan vier clubs om Europees ticket strijden'

Cziommer voorspelt: ''Er moet iets gaande zijn bij Heerenveen''

12
Cziommer voorspelt: ''Er moet iets gaande zijn bij Heerenveen''

SC Heerenveen hoopt op de komst van Noa Lang, maar Simon Cziommer vindt het vreemd dat de Friezen interesse hebben getoond in de Ajacied. Chidera Ejuke en Mitchell van Bergen zijn dit seizoen namelijk juist de smaakmakers in het Abe Lenstra Stadion. 

"Wat betekent dat voor Heerenveen, dat Van Bergen de club gaat verlaten? Ejuke gaat niet weg", begint de voormalig profvoetballer weten bij Voetbalpraat op FOX Sports, wetende dat Ejuke pas sinds de zomer in Friesland speelt. "Er moet iets gaande zijn bij Heerenveen als ze echt interesse hebben in Noa Lang."

"Ik kan me niet voorstellen dat Gerry Hamstra (de technisch manager, red.), die goed naar zijn eigen selectie kijkt, twijfelt of hij zijn eigen speler of een nieuwe speler laat spelen.", aldus Cziommer, die bijval krijgt van collega Kees Kwakman. "Bij Heerenveen moet je maar afwachten waar je komt te spelen."

Kwakman denkt niet dat er bij Heerenveen veel ruimte is om te spelen. "Of ze moeten hem misschien op het middenveld willen zetten, maar dat staat ook eigenlijk wel."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Jan 2020 om 08:20
    • Quote van 17 Jan 2020 om 09:53
      Maar als van Bergen (of Ejuke) wordt verkocht zal dat waarschijnlijk voor flink wat geld zijn. Waarom zouden we dan een talent van Ajax huren die misschien niet eens goed genoeg is? En lang zo'n harde werker niet is. Ik hoop toch dat als van Bergen vertrekt dat we dan gewoon een nieuwe speler op het oog hebben om te kopen, niet om te huren.
    Zéker...niét huren ! Voor je het weet heb je een heel huurlingen leger rondlopen.
  • 17 Jan 2020 om 12:45
    • Quote van 17 Jan 2020 om 10:07
      Zowel Dreyer als Mihailovic zijn vertrokken. Hiervoor moet er toch iets terug komen. Qua opvulling.
    Heerenveen heeft een diepgaande middenvelder nodig die aansluit bij orgaard met scorend vermogen. Dat kan Lang prima invullen
  • 17 Jan 2020 om 12:30
    • Quote van 17 Jan 2020 om 12:12
      Lang is 100% beter dan een Dreyer of Mihajlovi?. Wat dat betreft zouden we er op vooruit gaan.
    Weet je nog niet. Hij heeft leuk gespeeld bij jong Ajax, maar Eredivisie nog niets bewezen. Als je met goede spelers samen speelt in Ajax 1 lijkt het als heel snel wat. Maar Dreyer en Mihajlovic waren ook bankspelers en ik vind Lang wel goed genoeg voor de bank, dat zeker wel. Maar basis is maar afwachten
  • 17 Jan 2020 om 12:12
    • Quote van 17 Jan 2020 om 10:23
      Kan je dan niet betere spelers huren? Ik weet het nog niet met die Lang. Het is ook weer zo'n ander type speler. Én een linksbuiten dacht ik trouwens, terwijl van Bergen een rechtsbuiten is.
    Lang is 100% beter dan een Dreyer of Mihajlovi?. Wat dat betreft zouden we er op vooruit gaan.
  • 17 Jan 2020 om 10:23
    • Quote van 17 Jan 2020 om 09:57
      Om tijd te kopen voor jeugdexponenten.
    Kan je dan niet betere spelers huren? Ik weet het nog niet met die Lang. Het is ook weer zo'n ander type speler. Én een linksbuiten dacht ik trouwens, terwijl van Bergen een rechtsbuiten is.
  • 17 Jan 2020 om 10:07
    Zowel Dreyer als Mihailovic zijn vertrokken. Hiervoor moet er toch iets terug komen. Qua opvulling.
  • 17 Jan 2020 om 09:57
    • Quote van 17 Jan 2020 om 09:53
      Maar als van Bergen (of Ejuke) wordt verkocht zal dat waarschijnlijk voor flink wat geld zijn. Waarom zouden we dan een talent van Ajax huren die misschien niet eens goed genoeg is? En lang zo'n harde werker niet is. Ik hoop toch dat als van Bergen vertrekt dat we dan gewoon een nieuwe speler op het oog hebben om te kopen, niet om te huren.
    Om tijd te kopen voor jeugdexponenten.
  • 17 Jan 2020 om 09:53
    • Quote van 17 Jan 2020 om 09:06
      Met van Bergen.
    Maar als van Bergen (of Ejuke) wordt verkocht zal dat waarschijnlijk voor flink wat geld zijn. Waarom zouden we dan een talent van Ajax huren die misschien niet eens goed genoeg is? En lang zo'n harde werker niet is. Ik hoop toch dat als van Bergen vertrekt dat we dan gewoon een nieuwe speler op het oog hebben om te kopen, niet om te huren.
  • 17 Jan 2020 om 09:50
    Als hij komt, komt hij natuurlijk gewoon ter vervanging van Dreyer.
    Mocht Heerenveen wel Ejuke of van Bergen verkopen ontvangen we daar de hoofdprijs voor.
    Dan wordt er gewoon een nieuwe parel gekocht en niet een of andere "wereldster" van Ajax gehuurd.
  • 17 Jan 2020 om 09:06
    • Quote van 17 Jan 2020 om 08:38
      Lang wil/moet spelen, dat is hier gister ook al gezegd. Die zal dus niet komen om lekker te banken achter Ejuke en v. Bergen. Dus nee, dat heeft waarschijnlijk niks te maken met Dreyer...
    Met van Bergen.
  • 17 Jan 2020 om 08:38
    • Quote van 17 Jan 2020 om 08:17
      Offff zou het iets te maken hebben met het vertrek Dreyer. Wat dat betreft roepen journalisten tegenwoordig ook maar wat in de hoop dat ze per ongeluk een keer iets goed roepen zodat ze dan achteraf kunnen zeggen, zie je nou wel ik had gelijk.
    Lang wil/moet spelen, dat is hier gister ook al gezegd. Die zal dus niet komen om lekker te banken achter Ejuke en v. Bergen. Dus nee, dat heeft waarschijnlijk niks te maken met Dreyer...
  • 17 Jan 2020 om 08:17
    Offff zou het iets te maken hebben met het vertrek Dreyer. Wat dat betreft roepen journalisten tegenwoordig ook maar wat in de hoop dat ze per ongeluk een keer iets goed roepen zodat ze dan achteraf kunnen zeggen, zie je nou wel ik had gelijk.