OFFICIEEL | Arka Gdynia verlost SC Heerenveen van Mihajlovic Jansen bevestigt: Bruijn in de spits tegen Feyenoord Zweeds talent (18) legt aanbieding van SC Heerenveen naast zich neer BREAKING | NOS: 'Lang verkiest FC Twente boven SC Heerenveen' ''Lang heeft donderdagavond een afspraak gehad bij Heerenveen''

MATCHDAY | SC Heerenveen oefent zonder Espejord tegen Heracles

( 28 reacties)
MATCHDAY | SC Heerenveen oefent zonder Espejord tegen Heracles

SC Heerenveen speelt dinsdagmiddag een vriendschappelijke wedstrijd tegen Heracles Almelo. Het duel in het Polman Stadion begint om 14.00 uur.

Bij SC Heerenveen ontbreekt de nieuwe aanwinst Runar Espejord. De Noorse spits zit niet bij de wedstrijdselectie en lijkt dus niet in aanmerking te komen voor een basisplek in het eerstvolgende competitieduel met Feyenoord. Jens Odgaard kampt nog met een blessure.

Trainer Johnny Jansen stuurt de beoogde basisploeg in het veld. Alen Halilovic staat in de spits bij SC Heerenveen. Verder begint Lucas Woudenberg als linksback. De verdediger krijgt de voorkeur boven Sherel Floranus, die geschorst is tegen Feyenoord.

Opstelling Heracles: Blaswich; Schoofs, Knoester, Van den Buijs, Czyborra; Osman, Merkel, Mauro Junior; Konings, Dessers en Cijntje.

Wissels: Bucker, Breukers, Bijleveld, Szöke, Jakubiak, Dos Santos, Leemhuis, Amissi, Sama en Hardeveld.

Opstelling SC Heerenveen: Hahn; Van Rhijn, Dresevic, Botman, Woudenberg; Veerman, Faik, Kongolo; Ejuke, Halilovic en Van Bergen.

Wissels: Bednarek, Doornbusch, Floranus, Høegh, Skovgaard, Van Hau, Akujobi, Nunumete, Hajal, Van der Heide, Bruijn en Smit.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jan 2020 om 19:34
    • Quote van 14 Jan 2020 om 18:04
      Valt mij op dat Hahn zich meer dan 2x laat blokken bij een corner. Valt ook een doelpunt uit voor Heracles bij een corner. Verder heeft hij ook wel vallen gered hoor maar qua corners is het nog steeds een drama. Hij staat te huppelen op de doellijn en af te wachten. Het komt op mij over alsof hij niet weet wat ie moet doen. Verdedigers staan er ook niet heel best bij maar kan daar niet echt zie wat er mist.
    Was je erbij?
  • 14 Jan 2020 om 18:04
    Valt mij op dat Hahn zich meer dan 2x laat blokken bij een corner. Valt ook een doelpunt uit voor Heracles bij een corner. Verder heeft hij ook wel vallen gered hoor maar qua corners is het nog steeds een drama. Hij staat te huppelen op de doellijn en af te wachten. Het komt op mij over alsof hij niet weet wat ie moet doen. Verdedigers staan er ook niet heel best bij maar kan daar niet echt zie wat er mist.
  • 14 Jan 2020 om 15:52
    • Quote van 14 Jan 2020 om 15:20
      1e helft was de ideale opstelling. Allleen Floranus ipv van Rhijn of Woudenberg. Die drie ontlopen elkaar niet veel. Overige is prima zo, zaterdag minimaal een puntje.
    Floranus heeft een schorsing ivm 5 gele kaarten, dus dikke kans dat Woudenberg en van Rhijn starten.
  • 14 Jan 2020 om 15:42
    • Quote van 14 Jan 2020 om 14:41
      Dus Halilovic in de spits... Dan was het plannetje met Bruijn dus toch niet zo succesvol als gedacht? Qua type speler dat ze zoeken zou Rein Smit niet eens een hele gekke optie zijn. Is volgens mij wel een hardwerkende spits die z'n kont erin kan gooien, tenminste op basis van Heracles-thuis dan. Wel nog erg jong natuurlijk.
    Halilovic in de spits? En Ejuke en van Bergen op de flanken? Kunnen we wel het deuntje van de zeven dwergen door het stadion laten schallen.... Dat gevoel had ik al met Dreyer in de spits, met Halilovic helemaal... En nu kijken of ze bij de aftrap gelijk de bal weer door de lucht naar voren spelen naar 1 vd “kleintjes” net als de vorige wedstrijd (en de bal gelijk inleveren)
  • 14 Jan 2020 om 15:40
    2-3
  • 14 Jan 2020 om 15:29
    In de heerenveen app kan je ook via het nieuws de Twitter van Heerenveen zien.
  • 14 Jan 2020 om 15:21
    2-1
  • 14 Jan 2020 om 15:20
    1e helft was de ideale opstelling. Allleen Floranus ipv van Rhijn of Woudenberg. Die drie ontlopen elkaar niet veel. Overige is prima zo, zaterdag minimaal een puntje.
  • 14 Jan 2020 om 15:19
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Je kunt het via twitter van sc Heerenveen volgen. De wedstrijd is niet te zien. Komt vast nog een samenvatting van.
  • 14 Jan 2020 om 15:17
    2-1 Mauro Junior.
  • 14 Jan 2020 om 15:10
    De 2e helft met de andere 11 spelers.
  • 14 Jan 2020 om 15:04
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Doeslief heren
  • 14 Jan 2020 om 15:03
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Oké, nu is het wel weer genoeg geweest. Gelieve nu over de wedstrijd hier verder gaan.
  • 14 Jan 2020 om 14:54
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    1x is genoeg...... En als je alleen maar hier bent om te zeuren mag je van mijn part gewoon op uitloggen drukken.....
  • 14 Jan 2020 om 14:51
    • Quote van 14 Jan 2020 om 14:44
      Wel bijzonder dat Espejord niet eens bij de selectie zit om even wat minuten te pakken. Lijkt toch een risicovolle transfer te zijn gezien zijn blessuregevoeligheid en het feit dat ie nog niet eens bij de groep zit.
    Kees kwakman heeft hem ook een paar keer zien spelen. Toen was hij niet erg goed.
    Maar afwachten als hij goed genoeg is.
  • 14 Jan 2020 om 14:44
    Wel bijzonder dat Espejord niet eens bij de selectie zit om even wat minuten te pakken. Lijkt toch een risicovolle transfer te zijn gezien zijn blessuregevoeligheid en het feit dat ie nog niet eens bij de groep zit.
  • 14 Jan 2020 om 14:44
    • Quote van 14 Jan 2020 om 14:29
      Hoe is het spel?
    Volg het via Twitter; Kopbal Botman net vd lijn gehaald aantal minuten geleden.
  • 14 Jan 2020 om 14:43
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Hier onder meer: 13/01 SC Heerenveen grijpt naast spits Estland: ''Ze wilden me huren''
  • 14 Jan 2020 om 14:41
    Dus Halilovic in de spits... Dan was het plannetje met Bruijn dus toch niet zo succesvol als gedacht? Qua type speler dat ze zoeken zou Rein Smit niet eens een hele gekke optie zijn. Is volgens mij wel een hardwerkende spits die z'n kont erin kan gooien, tenminste op basis van Heracles-thuis dan. Wel nog erg jong natuurlijk.
  • 14 Jan 2020 om 14:37
    • Quote van 14 Jan 2020 om 14:32
      Aan cees vragen heeft geen zin. Die blaaskaak vertelt alleen maar sprookjes
    Ik hoop dat die gladjanus snel weg is.
    Ik snap niet dat de meeste mensen die man nog steunen.
  • 14 Jan 2020 om 14:32
    • Quote van 14 Jan 2020 om 14:29
      Vraag je dat aan ons? Zou even langs gaan bij Cees, je woont er vlakbij. Bovendien gaat dit topic over de wedstrijd tegen Heracles. On: jammer dat Espejord nog niet zover is. Halilovic als spits dus.
    Aan cees vragen heeft geen zin. Die blaaskaak vertelt alleen maar sprookjes
  • 14 Jan 2020 om 14:29
    • Quote van 14 Jan 2020 om 14:25
      1-1 uit een corner...
    Hoe is het spel?
  • 14 Jan 2020 om 14:29
    • Quote van 14 Jan 2020 om 14:08
      Waar blijft de nieuwe hoofdsponsor van 8 ton of meer?De 2e helft van de competitie begint zaterdag al weer.
    Vraag je dat aan ons? Zou even langs gaan bij Cees, je woont er vlakbij. Bovendien gaat dit topic over de wedstrijd tegen Heracles. On: jammer dat Espejord nog niet zover is. Halilovic als spits dus.
  • 14 Jan 2020 om 14:26
    • Quote van 14 Jan 2020 om 14:08
      Waar blijft de nieuwe hoofdsponsor van 8 ton of meer?De 2e helft van de competitie begint zaterdag al weer.
    Stap naar de directie en zit hier niet zeuren. Dan heb je het uit de eerste hand.
  • 14 Jan 2020 om 14:25
    • Quote van 14 Jan 2020 om 14:07
      0-1 veerman
    1-1 uit een corner...
  • 14 Jan 2020 om 14:21
    • Quote van 14 Jan 2020 om 14:08
      Waar blijft de nieuwe hoofdsponsor van 8 ton of meer?De 2e helft van de competitie begint zaterdag al weer.
    Ga je dit nu overal plaatsen?
  • 14 Jan 2020 om 14:08
    Waar blijft de nieuwe hoofdsponsor van 8 ton of meer?De 2e helft van de competitie begint zaterdag al weer.
  • 14 Jan 2020 om 14:07
    0-1 veerman
zaterdag 18 januari 2020
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›