'Salesmanger Koopman vroeg Jansen om Van Hau op te stellen' Van Rhijn: ''Ik moet beide opties volledig open houden'' COLUMN | Voetbal is emotie Verbazing bij Veerman: ''Als je dat op Teletekst leest'' 'Spannende fase' voor SC Heerenveen: ''Drie serieuze kandidaten''

Bruijn looft ploeggenoot: ''Hij is de beste van SC Heerenveen''

( 46 reacties)
Bruijn looft ploeggenoot: ''Hij is de beste van SC Heerenveen''

Jordy Bruijn is stevig aan de tand gevoeld door enkele jonge SC Heerenveen-supporters. De middenvelder van de Friese club werd onder meer gevraagd wie hij de beste speler van de huidige selectie vindt.

"Hicham Faik vind ik de beste. Zodra hij aan de bal is weet hij meteen wat hij wil gaan doen. Maar ook zonder fysiek een duel aan te gaan kan hij de bal afpakken", zegt Bruijn in gesprek met FeanFan. "Hij is een heel slimme voetballer. Hij ziet iets al voordat het eigenlijk is gebeurd. Van hem kan ik tijdens de training veel leren."

Ook geeft Bruijn antwoord op de vraag wie het grootste talent van SC Heerenveen is. "Dan ga ik voor Arjen van der Heide. Hij is nog heel jong en zit nu al dicht bij het eerste. Ik denk dat hij een goede carrière kan hebben. Hij moet wel geduldig zijn en men moet ook niet verwachten dat hij binnen nu en een half jaar meteen de pannen van het dak gaat spelen. Als hij de tijd krijgt komt het helemaal goed met hem", aldus Bruijn.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Nov 2019 om 21:40
    Dit is natuurlijk fantastisch voor KiKa maar Sc Heerenveen is een commercieel bedrijf. Dat verschrikkelijk hard inkomsten moet hebben. Het kost inmiddels al tonnen dat er geen hoofdsponsor op ons shirt staat.
  • 18 Nov 2019 om 18:56
    Hier kun je het alleen maar mee eens zijn. Sibbele en Sc-Feanfan !
  • 18 Nov 2019 om 18:38
    • Quote van 18 Nov 2019 om 17:12
      feanfan2008: Waarom wachten op een nieuwe hoofdsponsor?? KiKa is een heel goed doel .Is toch goed om zaken mee te doen! Toch??!!
    Helemaal met je eens ! Een betere bekendheid geven aan een verschrikkelijke ziekte voor die arme kindjes kun je niet op je shirt hebben staan. Vraag mij af óf en hoe er door Kika op het teneu geld gegenereerd word? ...mocht het al zo zijn ? Alle inkomsten om deze rotziekte te bestrijden is méér dan welkom. .....mocht het geld genereren voor bv onderzoek en bestrijding ? Laat die hoofdsponsor dan nog maar even uitblijven...wat mij betreft!
  • 18 Nov 2019 om 17:12
    • Quote van 18 Nov 2019 om 14:56
      Complimenten? Die hoofdsponsor had er al lang moeten zijn. Praatjes vullen geen gaatjes Cees
    feanfan2008: Waarom wachten op een nieuwe hoofdsponsor?? KiKa is een heel goed doel .Is toch goed om zaken mee te doen! Toch??!!
  • 18 Nov 2019 om 15:37
    Ik zeg toch voorzichtig? Ik weet namelijk nog steeds niet of het klopt van dat nieuwe aantal van 437.,hier had iemand het over dat aantal. Maar klopt dat wel.?
  • 18 Nov 2019 om 14:56
    • Quote van 16 Nov 2019 om 12:10
      Nou Cees en de commerciele afdeling verdienen dus de eerste voorzichtige complimenten.Het is denk ik even wachten tot we wat meer concreets weten. Wie al die nieuwe sponsoren zijn.
    Complimenten? Die hoofdsponsor had er al lang moeten zijn. Praatjes vullen geen gaatjes Cees
  • 18 Nov 2019 om 12:52
    • Quote van 18 Nov 2019 om 09:53
      @Aanvallen , Er lopen wellicht "onverteerde" dingen uit het verleden van een " honderd jaar geleden" die nog steeds frustraties geven. Daarom word iedere mogelijkheid aangegrepen als het maar mogelijk is om hoe dan ook even een "steekje" te geven. ...Het zij zo. Maar het ontneemt mij zo langzamerhand tot mijn grote spijt ! wel het plezier en de lol om nog op het Forum te blijven. Ik denk er over na om mijn account te beëindigen , maar hier ben ik nog niet helemaal uit...
    Misschien vat je het allemaal wat te zwaar op sibbele? Of je nou positief of negatief over de club schrijft, houdt van Balkan spelers of Belgen, bovenal zijn we allemaal supporter van dezelfde club. Ja, de één zuigt wat meer dan de ander maar in the end vieren we allemaal hetzelfde feestje als we PSV komend weekend van de mat hebben getikt!
  • 18 Nov 2019 om 09:53
    • Quote van 17 Nov 2019 om 19:53
      Je kan het ook gewoon een x laten rusten he.. Ipv elke x maar weer opnieuw een "trap na " te geven. Komt echt kinderachtig over!
    @Aanvallen , Er lopen wellicht "onverteerde" dingen uit het verleden van een " honderd jaar geleden" die nog steeds frustraties geven. Daarom word iedere mogelijkheid aangegrepen als het maar mogelijk is om hoe dan ook even een "steekje" te geven. ...Het zij zo. Maar het ontneemt mij zo langzamerhand tot mijn grote spijt ! wel het plezier en de lol om nog op het Forum te blijven. Ik denk er over na om mijn account te beëindigen , maar hier ben ik nog niet helemaal uit...
  • 17 Nov 2019 om 21:51
    • Quote van 17 Nov 2019 om 19:53
      Je kan het ook gewoon een x laten rusten he.. Ipv elke x maar weer opnieuw een "trap na " te geven. Komt echt kinderachtig over!
    goed advies , hoop wel dat jij hetzelfde gaat doen met betrekking tot jou discussies en niet steeds dingen erbij halen om toch ergens je gelijk over te krijgen. Als jij dat doet dan wil ik best erom gaan denken niet teveel na te trappen. Want als er iemand is die maar door blijft gaan met je gelijk halen ben jij dat wel .
  • 17 Nov 2019 om 19:53
    • Quote van 17 Nov 2019 om 15:27
      ik dacht dat het 2020 was , hmm zat ik er behoorlijk naast . je hebt gelijk Frank ik ging uit van onder andere dit artikel https://www.nu.nl/internet/5751147/online-gokken-is-vanaf-medio-2020-niet-meer-illegaal.html oww wacht dit kan niet ik geef nooit mijn ongelijk toe wat doe ik nou .... Sibbele maak je een foto voor het archief ??
    Je kan het ook gewoon een x laten rusten he.. Ipv elke x maar weer opnieuw een "trap na " te geven. Komt echt kinderachtig over!
  • 17 Nov 2019 om 18:48
    Waar komt het aantal 437 dan vandaan Vak 411?
  • 17 Nov 2019 om 18:35
    Nog even wat Pes. Er waren wat mensen die het niet nodig vonden dat ik steeds over tegenvallende aantallen sponsoren begon. Minder ik het enorm en dan is het weer niet goed? Verder had ik je wat integerder verwacht als moderator van de andere fansite met je niet kloppende beschuldigingen aan mijn adres. Ook voor jouw geldt kennelijk dat het lekker reageren is als je mijn naam leest. Als je hem er zelf niet bij haalt. Ik wilde het toch even gezegd hebben. Prettige avond nog.
  • 17 Nov 2019 om 18:31
    • Quote van 17 Nov 2019 om 11:55
      De hoeveelheid sponsors is niet gestegen. Momenteel een lijst van 399. Vorige maand 398. 20 Augustus 412 op de lijst.
    Inderdaad. Mijn laatste meting was van 25-10 en toen waren het er zoals je zegt ook precies 399.
  • 17 Nov 2019 om 15:27
    • Quote van 17 Nov 2019 om 13:55
      Een gokbedrijf mag pas vanaf januari 2021. Dan moeten ze het nog lang stil houden ;-)
    ik dacht dat het 2020 was , hmm zat ik er behoorlijk naast . je hebt gelijk Frank ik ging uit van onder andere dit artikel https://www.nu.nl/internet/5751147/online-gokken-is-vanaf-medio-2020-niet-meer-illegaal.html oww wacht dit kan niet ik geef nooit mijn ongelijk toe wat doe ik nou .... Sibbele maak je een foto voor het archief ??
  • 17 Nov 2019 om 13:55
    • Quote van 17 Nov 2019 om 12:38
      Wat betreft het nieuwe account gebeuren , dat weet ik wel zeker , sommige schrijven nog precies zoals ze eerder deden alleen dan onder een andere naam , we weten allemaal wel wie. Ook al ontkent diegene dat nog zo hard en wel heel toevallig schieten ze in de verdediging op precies dezelfde manier als die andere persoon altijd deed:D Wat betreft die sponsoren er lijkt een stijgende lijn in te zitten en ik heb nog steeds de hoop dat er door de nieuwe gok regels er al nieuwe sponsoren in de pijpleiding zitten maar ze dit nog niet openbaar kunnen en mogen maken . Het is puur een gevoel van mij dat er al een hoofdsponsor is maar dat deze nog niet naar buiten gebracht kan worden ivm dat het nu nog niet toegestaan is om als gok bedrijf een club in Nederland te sponsoren, ik hoop dat mijn gevoel klopt .
    Een gokbedrijf mag pas vanaf januari 2021. Dan moeten ze het nog lang stil houden ;-)
  • 17 Nov 2019 om 12:38
    • Quote van 17 Nov 2019 om 04:40
      Even bij de les blijven Pes. Ik heb nooit iemand vriend of familie van CR genoemd of gevraagd of mensen willen bewijzen hier eerder actief te zijn geweest. Ik heb wel eens aangegeven het vermoeden te hebben dat er forumleden na de Veenstrscrisis een ander ID aangenomen hebben. En daarvan ben ik nog steeds overtuigd. En ze moeten lekker doen wat ze prettig vinden. Hoort allemaal bij het heerlijke anonieme www nietwaar?

      Ik ben door enorme drukte op het werk en de interlandperiode de laatste tijd inderdaad niet veel online geweest. Heb hierdoor de lijst ook niet zo actueel bijgehouden als voorheen. Ik zag daar ook geen dringende reden toe omdat de lijst toch al maanden rond of onder de 400 stond. Maar voor jouw geruststelling of genoegdoening zal ik vanmiddag na het werk de nieuwste lijst opslaan. Als er inderdaad een kleine 40 bij zijn gekomen dan is dat prachtig!! Nu nog een goede hoofdsponsor die onderhand wel bijna 2 miljoen mag gaan betalen om over 3 jaren op 8 ton tot een miljoen uit te komen. Fijne zondag nog.
    Wat betreft het nieuwe account gebeuren , dat weet ik wel zeker , sommige schrijven nog precies zoals ze eerder deden alleen dan onder een andere naam , we weten allemaal wel wie. Ook al ontkent diegene dat nog zo hard en wel heel toevallig schieten ze in de verdediging op precies dezelfde manier als die andere persoon altijd deed:D Wat betreft die sponsoren er lijkt een stijgende lijn in te zitten en ik heb nog steeds de hoop dat er door de nieuwe gok regels er al nieuwe sponsoren in de pijpleiding zitten maar ze dit nog niet openbaar kunnen en mogen maken . Het is puur een gevoel van mij dat er al een hoofdsponsor is maar dat deze nog niet naar buiten gebracht kan worden ivm dat het nu nog niet toegestaan is om als gok bedrijf een club in Nederland te sponsoren, ik hoop dat mijn gevoel klopt .
  • 17 Nov 2019 om 11:55
    De hoeveelheid sponsors is niet gestegen. Momenteel een lijst van 399. Vorige maand 398. 20 Augustus 412 op de lijst.
  • 17 Nov 2019 om 04:40
    • Quote van 16 Nov 2019 om 09:49
      Kijk eens naar je eigen gedrag rondom de transferperiode mbt Second. En nu ben ik zuigerig bezig? De pot verwijt de ketel. En Mackan mag zelf iemand hier neerzetten als vriend/familie/trol van CR, waardoor diegene zelf met bewijzen moest komen dat ie hier al eerder actief was en nu mag ik het niet opvallend vinden dat Mackan de sponsorenlijst bijhoudt als ware het zijn eigen boekhouding en nu al een poos stil blijft? Potje selectieve verontwaardiging van heb ik jou daar.
    Even bij de les blijven Pes. Ik heb nooit iemand vriend of familie van CR genoemd of gevraagd of mensen willen bewijzen hier eerder actief te zijn geweest. Ik heb wel eens aangegeven het vermoeden te hebben dat er forumleden na de Veenstrscrisis een ander ID aangenomen hebben. En daarvan ben ik nog steeds overtuigd. En ze moeten lekker doen wat ze prettig vinden. Hoort allemaal bij het heerlijke anonieme www nietwaar?

    Ik ben door enorme drukte op het werk en de interlandperiode de laatste tijd inderdaad niet veel online geweest. Heb hierdoor de lijst ook niet zo actueel bijgehouden als voorheen. Ik zag daar ook geen dringende reden toe omdat de lijst toch al maanden rond of onder de 400 stond. Maar voor jouw geruststelling of genoegdoening zal ik vanmiddag na het werk de nieuwste lijst opslaan. Als er inderdaad een kleine 40 bij zijn gekomen dan is dat prachtig!! Nu nog een goede hoofdsponsor die onderhand wel bijna 2 miljoen mag gaan betalen om over 3 jaren op 8 ton tot een miljoen uit te komen. Fijne zondag nog.
  • 16 Nov 2019 om 18:45
    • Quote van 16 Nov 2019 om 12:30
      Ze staan allemaal op de schermen bij de OSSH. Zal over 2 weken eens kijken of er nieuwe namen tussen staan.
    Ja zitten er tussen, heb lijsten naast elkaar gelegd.
  • 16 Nov 2019 om 15:55
    • Quote van 16 Nov 2019 om 13:25
      On topic dan maar: vind Faik één van de minderen. Hij heeft een zeer beperkte motoriek, is te traag, scoort niet, pakt geen ballen af, zet niemand vrij voor de keeper... hij vertraagd het spel. Dus waar de beoordeling van Bruijn toch op gebaseerd is is mij een raadsel.
    deel je mening. Vind Faik ook niet zo sterk. Kies vaak voor save en bij de opbouw zie je hem niet zoveel.. Terwijl hij juist naar mijn beleving de ballen zou moeten halen/verdelen vanuit het middenveld. Vind zijn toegevoegde waarde nihil in elk geval.. Hij voetbalt mee, hij verhoogt het niveau niet en maakt andere spelers ook niet beter heb ik het idee..
  • 16 Nov 2019 om 14:34
    • Quote van 16 Nov 2019 om 13:25
      On topic dan maar: vind Faik één van de minderen. Hij heeft een zeer beperkte motoriek, is te traag, scoort niet, pakt geen ballen af, zet niemand vrij voor de keeper... hij vertraagd het spel. Dus waar de beoordeling van Bruijn toch op gebaseerd is is mij een raadsel.
    Ik zou aan het oordeel van Bruijn maar niet twijfelen en wat beter kijken naar Faik. Het is juist Joey Veerman die te veel in 1 tempo voetbalt en een langzaam loopje heeft. Veerman heeft wel een goede steekpass, dat wel.
  • 16 Nov 2019 om 14:24
    • Quote van 16 Nov 2019 om 13:25
      On topic dan maar: vind Faik één van de minderen. Hij heeft een zeer beperkte motoriek, is te traag, scoort niet, pakt geen ballen af, zet niemand vrij voor de keeper... hij vertraagd het spel. Dus waar de beoordeling van Bruijn toch op gebaseerd is is mij een raadsel.
    Misschien dat hij dagelijks met hem trained. En dus weet waar hij over praat.
  • 16 Nov 2019 om 13:37
    • Quote van 16 Nov 2019 om 12:10
      Nou Cees en de commerciele afdeling verdienen dus de eerste voorzichtige complimenten.Het is denk ik even wachten tot we wat meer concreets weten. Wie al die nieuwe sponsoren zijn.
    Of ze die verdienen geen idee.. kan je pas beoordelen als je weet of er daadwerkelijk meer geld binnenkomt. En zolang er geen hoofdsponsor is zal dat er niet in zitten denk ik
  • 16 Nov 2019 om 13:25
    On topic dan maar: vind Faik één van de minderen. Hij heeft een zeer beperkte motoriek, is te traag, scoort niet, pakt geen ballen af, zet niemand vrij voor de keeper... hij vertraagd het spel. Dus waar de beoordeling van Bruijn toch op gebaseerd is is mij een raadsel.
  • 16 Nov 2019 om 12:30
    • Quote van 16 Nov 2019 om 12:10
      Nou Cees en de commerciele afdeling verdienen dus de eerste voorzichtige complimenten.Het is denk ik even wachten tot we wat meer concreets weten. Wie al die nieuwe sponsoren zijn.
    Ze staan allemaal op de schermen bij de OSSH. Zal over 2 weken eens kijken of er nieuwe namen tussen staan.
  • 16 Nov 2019 om 12:10
    Nou Cees en de commerciele afdeling verdienen dus de eerste voorzichtige complimenten.Het is denk ik even wachten tot we wat meer concreets weten. Wie al die nieuwe sponsoren zijn.
  • 16 Nov 2019 om 10:35
    • Quote van 16 Nov 2019 om 10:00
      Ik zeg alleen dat het gek is dat als de lijst gegroeid is met nieuwe sponsoren dat daar dan maar bij slechts 1 nieuwe sponsor een vermelding van op de clubsite is gekomen. Vind ik opmerkelijk inderdaad.
    Dat ben ik overigens wel met je eens. Maar wellicht dat ze dat alleen nog met de 'grotere sponsoren' doen. Maar laten we blij zijn met het feit dat de lijst groter is geworden Inplaats van kleiner.
  • 16 Nov 2019 om 10:33
    • Quote van 16 Nov 2019 om 08:11
      Wat was het eerst? En welke datum? :-)
    Begin van het seizoen zaten we op 395. Zijn dus rond de 42 bijgekomen als we de lijst mogen geloven, of anonieme sponsoren die zich nu wel willen presenteren. Maar mocht het wel gaan om nieuwe sponsoren, dan heeft CR hierover in ieder geval niet gelogen. Dan melden er inderdaad sinds de presentatie van het beleidsplan ongeveer 2 a 3 sponsoren per week. Die 2 a 3 sponsoren worden natuurlijk niet allemaal als sponsor omgezet, kijk bijv. Maar de afgeketste deals met andere potentiële hoofdsponsoren.
  • 16 Nov 2019 om 10:00
    • Quote van 16 Nov 2019 om 09:56
      Jij trekt de lijst nu ineens in twijfel? Wat jij wilt. De groeten aan je overige twee musketiers.
    Ik zeg alleen dat het gek is dat als de lijst gegroeid is met nieuwe sponsoren dat daar dan maar bij slechts 1 nieuwe sponsor een vermelding van op de clubsite is gekomen. Vind ik opmerkelijk inderdaad.
  • 16 Nov 2019 om 09:56
    • Quote van 16 Nov 2019 om 09:54
      Och gossie, je loopt te zuigen en je weerwoord is een partijtje jij-bakken. Wat een slappe hap. Een poos stil? Bericht van Vak411 is van 9 uur geleden. Hou op zeg.
    Jij trekt de lijst nu ineens in twijfel? Wat jij wilt. De groeten aan je overige twee musketiers.
  • 16 Nov 2019 om 09:54
    • Quote van 16 Nov 2019 om 09:49
      Kijk eens naar je eigen gedrag rondom de transferperiode mbt Second. En nu ben ik zuigerig bezig? De pot verwijt de ketel. En Mackan mag zelf iemand hier neerzetten als vriend/familie/trol van CR, waardoor diegene zelf met bewijzen moest komen dat ie hier al eerder actief was en nu mag ik het niet opvallend vinden dat Mackan de sponsorenlijst bijhoudt als ware het zijn eigen boekhouding en nu al een poos stil blijft? Potje selectieve verontwaardiging van heb ik jou daar.
    Och gossie, je loopt te zuigen en je weerwoord is een partijtje jij-bakken. Wat een slappe hap. Een poos stil? Bericht van Vak411 is van 9 uur geleden. Hou op zeg.
  • 16 Nov 2019 om 09:49
    • Quote van 16 Nov 2019 om 09:44
      Wat een zuigerig berichtje Pes. Misschien heeft die persoon nog geen tijd gehad om te reageren? Gek trouwens dat die al die nieuwe sponsoren niet een vermelding op de site en en social media van de club hebben gekregen. Alleen van de nieuwe co sponsor Mascot Workwear is wat te vinden op de site.
    Kijk eens naar je eigen gedrag rondom de transferperiode mbt Second. En nu ben ik zuigerig bezig? De pot verwijt de ketel. En Mackan mag zelf iemand hier neerzetten als vriend/familie/trol van CR, waardoor diegene zelf met bewijzen moest komen dat ie hier al eerder actief was en nu mag ik het niet opvallend vinden dat Mackan de sponsorenlijst bijhoudt als ware het zijn eigen boekhouding en nu al een poos stil blijft? Potje selectieve verontwaardiging van heb ik jou daar.
  • 16 Nov 2019 om 09:44
    • Quote van 16 Nov 2019 om 09:32
      We hadden hier toch altijd iemand die dat keurig bijhield? Of maakt hij alleen melding van dalingen? Als een weerman die zich alleen meldt bij regendagen.
    Wat een zuigerig berichtje Pes. Misschien heeft die persoon nog geen tijd gehad om te reageren? Gek trouwens dat die al die nieuwe sponsoren niet een vermelding op de site en en social media van de club hebben gekregen. Alleen van de nieuwe co sponsor Mascot Workwear is wat te vinden op de site.
  • 16 Nov 2019 om 09:38
    • Quote van 16 Nov 2019 om 09:32
      We hadden hier toch altijd iemand die dat keurig bijhield? Of maakt hij alleen melding van dalingen? Als een weerman die zich alleen meldt bij regendagen.
    Probeer je weer te provoceren? Heb je het weer nodig? Blijkbaar wel...
  • 16 Nov 2019 om 09:32
    • Quote van 16 Nov 2019 om 00:42
      Sponsorbestand zit inmiddels rond de 437, zit dus wel degelijk stijgende lijn in. Zijn er ook nog enkele anonieme sponsoren. We groeien!
    We hadden hier toch altijd iemand die dat keurig bijhield? Of maakt hij alleen melding van dalingen? Als een weerman die zich alleen meldt bij regendagen.
  • 16 Nov 2019 om 08:11
    • Quote van 16 Nov 2019 om 00:42
      Sponsorbestand zit inmiddels rond de 437, zit dus wel degelijk stijgende lijn in. Zijn er ook nog enkele anonieme sponsoren. We groeien!
    Wat was het eerst? En welke datum? :-)
  • 16 Nov 2019 om 00:42
    Sponsorbestand zit inmiddels rond de 437, zit dus wel degelijk stijgende lijn in. Zijn er ook nog enkele anonieme sponsoren. We groeien!
  • 15 Nov 2019 om 22:53
    • Quote van 15 Nov 2019 om 21:19
      Dan moet je zelf ook niet openlijk gaan klagen, dit is naar mijn idee net zo onnet. Stuur dan gewoon een mailtje, info[@]feanonline[.]nl.
    "Oog om oog ...." zoiets . Endan óók voor iedereen zichtbaar en niet met een onnozel mailtje. Geef hem/haar gelijk.....open kaart dan maar ...
  • 15 Nov 2019 om 22:49
    • Quote van 15 Nov 2019 om 22:22
      Er gaat een gerucht dat er een nieuwe spits is vastgelegd. Weet iemand meer?
    Gerucht ? Denk meer dan dat.
  • 15 Nov 2019 om 22:27
    • Quote van 15 Nov 2019 om 22:22
      Er gaat een gerucht dat er een nieuwe spits is vastgelegd. Weet iemand meer?
    Bron?
  • 15 Nov 2019 om 22:22
    Er gaat een gerucht dat er een nieuwe spits is vastgelegd. Weet iemand meer?
  • 15 Nov 2019 om 21:19
    • Quote van 15 Nov 2019 om 17:03
      Massi offtopic: Sc Heerenveen heeft vertrouwen in van Hau/ heeft vertrouwen nodig......Hierbij word ik uitgemaakt door Vries 153 dat ik 3 accounts heb op dit forum! Vries 153 durft hier nog al wat te zeggen, verdorie mijn nickname is Hahn en GEEN Drachten etcetc wat hij /zij mij aansmeert ben ik absoluut niet van gediend. graag zou ik dat U deze topic wat vries153 hier verkondigd terug leest , en Vries153 hier op aanspreekt! want dit accepteer ik niet. Een excuses zou hier op zijn minst op zijn plaats zijn.Vriendelijke groet Hahn.
    Dan moet je zelf ook niet openlijk gaan klagen, dit is naar mijn idee net zo onnet. Stuur dan gewoon een mailtje, info[@]feanonline[.]nl.
  • 15 Nov 2019 om 20:05
    • Quote van 15 Nov 2019 om 17:03
      Massi offtopic: Sc Heerenveen heeft vertrouwen in van Hau/ heeft vertrouwen nodig......Hierbij word ik uitgemaakt door Vries 153 dat ik 3 accounts heb op dit forum! Vries 153 durft hier nog al wat te zeggen, verdorie mijn nickname is Hahn en GEEN Drachten etcetc wat hij /zij mij aansmeert ben ik absoluut niet van gediend. graag zou ik dat U deze topic wat vries153 hier verkondigd terug leest , en Vries153 hier op aanspreekt! want dit accepteer ik niet. Een excuses zou hier op zijn minst op zijn plaats zijn.Vriendelijke groet Hahn.
    Aaah gossie wat erg. Gelijk even aan de meester vragen of die kan helpen. Man o man wat sneue bedoeling. Trek je alles niet zo aan joh. Misschien komt het door je manier van reageren dat je veel reactie krijgt?
  • 15 Nov 2019 om 18:23
    • Quote van 15 Nov 2019 om 17:54
      Wanneer wordt VdHeide zijn contract verlengd, loopt af medio 2020. Laatste tijd ook niet meer bij de selectie.. wil hij niet verlengen?
    Volgens mij kan zijn contract pas verlengd worden als hij 18 jaar is. Volgens mij wordt hij in november al 18 dus zal hij snel verlengen. Lijkt mij dat hij wel wil verlengen. Hij zat de laatste tijd niet bij de selectie omdat hij een blessure had. Speelde laatst wel mee met de o19 die met 2-0 wonnen uit bij psv (samenvatting staat op youtubekanaal van psv).
  • 15 Nov 2019 om 17:54
    Wanneer wordt VdHeide zijn contract verlengd, loopt af medio 2020. Laatste tijd ook niet meer bij de selectie.. wil hij niet verlengen?
  • 15 Nov 2019 om 17:03
    Massi offtopic: Sc Heerenveen heeft vertrouwen in van Hau/ heeft vertrouwen nodig......Hierbij word ik uitgemaakt door Vries 153 dat ik 3 accounts heb op dit forum! Vries 153 durft hier nog al wat te zeggen, verdorie mijn nickname is Hahn en GEEN Drachten etcetc wat hij /zij mij aansmeert ben ik absoluut niet van gediend. graag zou ik dat U deze topic wat vries153 hier verkondigd terug leest , en Vries153 hier op aanspreekt! want dit accepteer ik niet. Een excuses zou hier op zijn minst op zijn plaats zijn.Vriendelijke groet Hahn.
zondag 8 december 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›