'Salesmanger Koopman vroeg Jansen om Van Hau op te stellen' Van Rhijn: ''Ik moet beide opties volledig open houden'' COLUMN | Voetbal is emotie Verbazing bij Veerman: ''Als je dat op Teletekst leest'' 'Spannende fase' voor SC Heerenveen: ''Drie serieuze kandidaten''

SC Heerenveen heeft vertrouwen in Van Hau: ''Heeft tijd nodig''

( 33 reacties)
SC Heerenveen heeft vertrouwen in Van Hau: ''Heeft tijd nodig''

Technisch Manager Gerry Hamstra hoopt dat Vietnam wordt uitgenodigd op de Zuidoost-Aziatische Spelen. Dat zou goed zijn voor de ontwikkelingen van de Vietnamese Doan van Hau.

"Het is goed voor de ontwikkeling van Doan dat hij zulke intensieve wedstrijden speelt. Die duels zullen eraan bijdragen dat hij bij sc Heerenveen op termijn dichter in de buurt van de eerste elf komt. Om dat voor elkaar te krijgen, hebben we een specifiek plan met en voor hem opgesteld", zegt Hamstra op de officiële website.

Hamstra gelooft zeker in de potentie van de linksback van de Friezen. "Wij geloven in de potentie van Doan, maar moeten geduldig met hem zijn. We moeten niet vergeten dat hij uit een totaal andere (voetbal)cultuur met andere tradities en gewoonten komt. Hij heeft tijd nodig en die geven we hem", zegt de technisch manager.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Nov 2019 om 23:03
    • Quote van 19 Nov 2019 om 13:12
      Vindt het persoonlijk raar dat de beheerders hier niks mee hebben gedaan/of op de vragen van Hahn hebben gereageerd.Of de beschuldiging moet waar zijn maar dan had ik ook wel een reactie van de beheerders verwacht.Laatst werdt van mij een reactie binnen het uur weg gehaald omdat het op de man was spelen en drie forum bezoekers beschuldigen van dat ze eigenlijk 1 persoon zijn is dan niet op de man spelen?
    Zo is het !!
  • 19 Nov 2019 om 13:12
    • Quote van 14 Nov 2019 om 13:41
      en jij een en al negativiteit of niet ??? Het enige wat jij doet is op alles negatief je gal spuwen , we hebben verdomme al meer punten dan vorig seizoen tijdens de winterstop, de sfeer in het stadion wordt beter etc etc maar nee jij moet maar blijven benadrukken dat mensen falen. Je mag kritisch zijn op bepaalde zaken maar zo gallisch negatief als jij hier reageert slaat echt nergens op. Laat maar , ik heb de reacties even nagekeken van AlveSCH , Drachten heeft blijkbaar 3 accounts om hier te posten : Hahn , AlveSCH en Drachten, verklaard een hoop.
    Vindt het persoonlijk raar dat de beheerders hier niks mee hebben gedaan/of op de vragen van Hahn hebben gereageerd.Of de beschuldiging moet waar zijn maar dan had ik ook wel een reactie van de beheerders verwacht.Laatst werdt van mij een reactie binnen het uur weg gehaald omdat het op de man was spelen en drie forum bezoekers beschuldigen van dat ze eigenlijk 1 persoon zijn is dan niet op de man spelen?
  • 15 Nov 2019 om 22:26
    • Quote van 15 Nov 2019 om 19:56
      Draai er nu niet omheen! "Al heeft ie twintig accounts" kom op hè. Er word door vries die dit suggereerde gezinspeeld op " verneukerij" zo zal hij /zij dit wellicht opgepakt hebben. Dat je daar dan wel even iets rechtgezet wil hebben is meer dan normaal. Wie ben jij /ik om dit dan wat minderwaardig af te doen !?
    Het is maar waar je je druk om wilt maken sibbele. Ik draai nergens om heen. Denk er hetzelfde over als vries153 en volgens mij is dat niet verboden. Als ik lees hoe hier zo nu en dan geschoffeerd(familie van enz enz...) wordt dan vind ik de opmerking van vries153 verre van schokkend!
  • 15 Nov 2019 om 19:56
    • Quote van 15 Nov 2019 om 19:33
      Stel dat het niet klopt? Tsja, dan klopt het niet. Lekker belangrijk dit..... Al heeft hij 20 accounts zal mij dat een zorg zijn......
    Draai er nu niet omheen! "Al heeft ie twintig accounts" kom op hè. Er word door vries die dit suggereerde gezinspeeld op " verneukerij" zo zal hij /zij dit wellicht opgepakt hebben. Dat je daar dan wel even iets rechtgezet wil hebben is meer dan normaal. Wie ben jij /ik om dit dan wat minderwaardig af te doen !?
  • 15 Nov 2019 om 19:33
    • Quote van 15 Nov 2019 om 17:06
      Denk wel dat dit moet. Hij hoeft zich dit niet aan te laten praten, en allerminst "Kamervragen" te stellen. Dat hij massi erbij betrekt snap ik wel die kent alle accounts! Niet zo ingewikkeld toch? En stel nou dat er geen zak van klopt van (jullie) beweringen ? Wat ga Jij dan zeggen ?..hier ben ik wel eens benieuwd naar.
    Stel dat het niet klopt? Tsja, dan klopt het niet. Lekker belangrijk dit..... Al heeft hij 20 accounts zal mij dat een zorg zijn......
  • 15 Nov 2019 om 18:33
    • Quote van 15 Nov 2019 om 18:07
      Nein. Harlingen.
    Ok ! Ofwel "fur deine arbeit umgezogen" naar het buitenland ? :-) Excuus voor mijn gevraag...ben nu eenmaal nieuwsgierig!..
  • 15 Nov 2019 om 18:07
    Nein. Harlingen.
  • 15 Nov 2019 om 17:56
    • Quote van 15 Nov 2019 om 17:31
      Nou ja, dat was natuurlijk Im Schertz; maar ik zie het probleem niet zo. Stel Hahn heeft 3 accounts, so what? Hoop gedoe voor hem om al z’n meningen uit elkaar te houden, en waarom zou je, maar who cares? Hahn is nu boos omdat hij wordt “beschuldigd” van iets wat geen misdaad is. Neem een Schnapps en laat gaan.
    Fritz....kom jij van Duitsland ...of wellicht aus der Schweiz..?
  • 15 Nov 2019 om 17:31
    • Quote van 15 Nov 2019 om 17:09
      Fritz..mooi omschreven echt! Maar ik snap dat de man/vrouw zich kwaad maakt hierom suggestieve suggesties spuien. Nee dat kan en moet hier niet.Je "beschuldigt" zonder bewijs cq !
    Nou ja, dat was natuurlijk Im Schertz; maar ik zie het probleem niet zo. Stel Hahn heeft 3 accounts, so what? Hoop gedoe voor hem om al z’n meningen uit elkaar te houden, en waarom zou je, maar who cares? Hahn is nu boos omdat hij wordt “beschuldigd” van iets wat geen misdaad is. Neem een Schnapps en laat gaan.
  • 15 Nov 2019 om 17:09
    • Quote van 15 Nov 2019 om 17:01
      Kamervragen? Een motie! “De kamer, gehoord de beraadslaging; van oordeel dat het hebben, onderhouden en gebruiken van meerdere accounts een verdomd hoop gedoe is; tevens van oordeel dat het zich opwinden hierover een nog verdomdere hoop gedoe is; roept Massi op een Schnapps te nemen en het gebeuren in verbijstering gade te slaan; en gaat over tot de orde van de dag.
    Fritz..mooi omschreven echt! Maar ik snap dat de man/vrouw zich kwaad maakt hierom suggestieve suggesties spuien. Nee dat kan en moet hier niet.Je "beschuldigt" zonder bewijs cq !
  • 15 Nov 2019 om 17:06
    • Quote van 15 Nov 2019 om 16:07
      Ja Hahn, je hebt gelijk. Vries153 begaat hier een doodzonde. Schandalig en ik eis op zijn minst kamervragen. Jezus man, get a life en maak je druk om serieuze zaken in plaats van geneuzel over een alias waarbij ik overigens vermoed dat Vries153 nog gelijk heeft ook. Licht jij Massi ook even in over deze ongehoorde veronderstelling?
    Denk wel dat dit moet. Hij hoeft zich dit niet aan te laten praten, en allerminst "Kamervragen" te stellen. Dat hij massi erbij betrekt snap ik wel die kent alle accounts! Niet zo ingewikkeld toch? En stel nou dat er geen zak van klopt van (jullie) beweringen ? Wat ga Jij dan zeggen ?..hier ben ik wel eens benieuwd naar.
  • 15 Nov 2019 om 17:01
    • Quote van 15 Nov 2019 om 16:07
      Ja Hahn, je hebt gelijk. Vries153 begaat hier een doodzonde. Schandalig en ik eis op zijn minst kamervragen. Jezus man, get a life en maak je druk om serieuze zaken in plaats van geneuzel over een alias waarbij ik overigens vermoed dat Vries153 nog gelijk heeft ook. Licht jij Massi ook even in over deze ongehoorde veronderstelling?
    Kamervragen? Een motie! “De kamer, gehoord de beraadslaging; van oordeel dat het hebben, onderhouden en gebruiken van meerdere accounts een verdomd hoop gedoe is; tevens van oordeel dat het zich opwinden hierover een nog verdomdere hoop gedoe is; roept Massi op een Schnapps te nemen en het gebeuren in verbijstering gade te slaan; en gaat over tot de orde van de dag.
  • 15 Nov 2019 om 16:07
    • Quote van 15 Nov 2019 om 15:34
      Vries153@ En hoe de fuck is Drachten?. als je zo zeker van je zaak bent neem dan contact met Massi op die kan jou misschien uit de droom helpen, op zijn minst eis ik dan een excuses van jou.
    Ja Hahn, je hebt gelijk. Vries153 begaat hier een doodzonde. Schandalig en ik eis op zijn minst kamervragen. Jezus man, get a life en maak je druk om serieuze zaken in plaats van geneuzel over een alias waarbij ik overigens vermoed dat Vries153 nog gelijk heeft ook. Licht jij Massi ook even in over deze ongehoorde veronderstelling?
  • 15 Nov 2019 om 15:34
    • Quote van 15 Nov 2019 om 15:22
      Vries153@ zozo jij durft hier wat te beweren zeg!!, ik heb 3 accounts? nounou hoe durf je het nog te plaatsen ! hier had ik toch op zijn minst ingrijpen van Massi(sitebeheerder) verwacht!.on-ge-loof-lijk.
    Vries153@ En hoe de fuck is Drachten?. als je zo zeker van je zaak bent neem dan contact met Massi op die kan jou misschien uit de droom helpen, op zijn minst eis ik dan een excuses van jou.
  • 15 Nov 2019 om 15:22
    • Quote van 14 Nov 2019 om 13:41
      en jij een en al negativiteit of niet ??? Het enige wat jij doet is op alles negatief je gal spuwen , we hebben verdomme al meer punten dan vorig seizoen tijdens de winterstop, de sfeer in het stadion wordt beter etc etc maar nee jij moet maar blijven benadrukken dat mensen falen. Je mag kritisch zijn op bepaalde zaken maar zo gallisch negatief als jij hier reageert slaat echt nergens op. Laat maar , ik heb de reacties even nagekeken van AlveSCH , Drachten heeft blijkbaar 3 accounts om hier te posten : Hahn , AlveSCH en Drachten, verklaard een hoop.
    Vries153@ zozo jij durft hier wat te beweren zeg!!, ik heb 3 accounts? nounou hoe durf je het nog te plaatsen ! hier had ik toch op zijn minst ingrijpen van Massi(sitebeheerder) verwacht!.on-ge-loof-lijk.
  • 15 Nov 2019 om 11:04
    • Quote van 15 Nov 2019 om 10:10
      Riemer natuurlijk. Kijk, Doan komt uit Vietnam, en Vietnam is in de oorlog door Japan flink geplunderd. In Japan eten ze Sushi, en Sushi maak je van vis. En wie bakt er altijd visjes in Langwar?? QED.
    Hier valt geen speld tussen te krijgen. Geweldige research
  • 15 Nov 2019 om 10:45
    Maar Foppe dan ? Foppe beweerde dat de scouting niks meer voorstelde. Toen dachten ze bij de club: oh ja ? Nou dan gaan wij Foppe eens even wat bewijzen en toen zijn op het vliegtuig naar Vietnam gestapt. Logisch.
  • 15 Nov 2019 om 10:41
    • Quote van 15 Nov 2019 om 10:10
      Riemer natuurlijk. Kijk, Doan komt uit Vietnam, en Vietnam is in de oorlog door Japan flink geplunderd. In Japan eten ze Sushi, en Sushi maak je van vis. En wie bakt er altijd visjes in Langwar?? QED.
    Briljant haha! Cirkel is rond.
  • 15 Nov 2019 om 10:10
    • Quote van 15 Nov 2019 om 08:57
      Ik twijfel nog wie ik hier weer de schuld van moet geven Gerry of Cees ?
    Riemer natuurlijk. Kijk, Doan komt uit Vietnam, en Vietnam is in de oorlog door Japan flink geplunderd. In Japan eten ze Sushi, en Sushi maak je van vis. En wie bakt er altijd visjes in Langwar?? QED.
  • 15 Nov 2019 om 08:57
    Ik twijfel nog wie ik hier weer de schuld van moet geven Gerry of Cees ?
  • 15 Nov 2019 om 05:57
    • Quote van 15 Nov 2019 om 00:31
      Heb je bewijs dat het anders is dan!? Vast niet, laten we er dan eerst maar van uit gaan dat het zo is als de club ons verteld heeft
    Hoezeer ik ook mijn twijfels erbij heb wil ik dit ook eerst "geloven" want anders zou het de zoveelste onwaarheid zijn....en gelijk een hele kwalijke want dan lieg je mensen gewoon voor! Kortom, laat het a.u.b. waar zijn...
  • 15 Nov 2019 om 00:31
    • Quote van 14 Nov 2019 om 14:45
      Lekker verder dromen Pes. Een speler die alleen maar bankt waarvan het salaris gedekt zou zijn.. door wie dan? En wat levert het ons op? Is er verder al wat gebeurd in Vietnam? Zijn er al meer sponsors binnen uit die regio binnen? Het is verrekte stil hè!
    Heb je bewijs dat het anders is dan!? Vast niet, laten we er dan eerst maar van uit gaan dat het zo is als de club ons verteld heeft
  • 14 Nov 2019 om 14:45
    • Quote van 14 Nov 2019 om 14:13
      En net zei je nog dat de komst van Van Hau niet ten koste gaat van het spelersbudget? Dat noem ik toch een prima sponsordeal.

    Lekker verder dromen Pes. Een speler die alleen maar bankt waarvan het salaris gedekt zou zijn.. door wie dan? En wat levert het ons op? Is er verder al wat gebeurd in Vietnam? Zijn er al meer sponsors binnen uit die regio binnen? Het is verrekte stil hè!
  • 14 Nov 2019 om 14:13
    • Quote van 14 Nov 2019 om 11:40
      Wat zijn er al lekker veel sponsordeals met Vietnam!
    En net zei je nog dat de komst van Van Hau niet ten koste gaat van het spelersbudget? Dat noem ik toch een prima sponsordeal.

  • 14 Nov 2019 om 13:41
    • Quote van 14 Nov 2019 om 13:16
      Jij bent een en al positiviteit of niet?
    en jij een en al negativiteit of niet ??? Het enige wat jij doet is op alles negatief je gal spuwen , we hebben verdomme al meer punten dan vorig seizoen tijdens de winterstop, de sfeer in het stadion wordt beter etc etc maar nee jij moet maar blijven benadrukken dat mensen falen. Je mag kritisch zijn op bepaalde zaken maar zo gallisch negatief als jij hier reageert slaat echt nergens op. Laat maar , ik heb de reacties even nagekeken van AlveSCH , Drachten heeft blijkbaar 3 accounts om hier te posten : Hahn , AlveSCH en Drachten, verklaard een hoop.
  • 14 Nov 2019 om 13:24
    Nou idd! Dat kost een hoop tijd. waarschijnlijk moeten we hopen dat Sinterklaas nog iets meeneemt..
  • 14 Nov 2019 om 13:16
    • Quote van 14 Nov 2019 om 11:40
      Wat zijn er al lekker veel sponsordeals met Vietnam!
    Net zoals een hoofdsponsor...
  • 14 Nov 2019 om 13:16
    • Quote van 14 Nov 2019 om 09:55
      Hoezo heeft Hamstra gefaald. Deze jongen is gekomen zonder dat het tenkoste is gegaan van zijn budget.
    Jij bent een en al positiviteit of niet?
  • 14 Nov 2019 om 13:12
    Die andere voetbal cultuur (wel 11 tegen 11 maar met 5 mediterende middenvelders) zal toch wel bekend zijn geweest. Maar misschien dat we op termijn gaan zien dat hij ooit de potentie ontwikkeld voor een stage-plek op de bank...
  • 14 Nov 2019 om 11:40
    Wat zijn er al lekker veel sponsordeals met Vietnam!
  • 14 Nov 2019 om 11:01
    • Quote van 14 Nov 2019 om 09:55
      Hoezo heeft Hamstra gefaald. Deze jongen is gekomen zonder dat het tenkoste is gegaan van zijn budget.
    Inderdaad. En anders was er niet nog een linksback gekomen. Dit was gewoon een buitenkansje. Als het niks wordt is er niks aan de hand, en als het wel wat wordt is het mooi meegenomen.
  • 14 Nov 2019 om 09:55
    • Quote van 14 Nov 2019 om 09:49
      Van Hau is in ieder geval niet gehaald als directe versterking... alleen uit financieel oogpunt een succes... al blijft die hoofdsponsor ook nog steeds uit... Hamstra wederom gefaald, evenals (g)een spits halen..
    Hoezo heeft Hamstra gefaald. Deze jongen is gekomen zonder dat het tenkoste is gegaan van zijn budget.
  • 14 Nov 2019 om 09:49
    Van Hau is in ieder geval niet gehaald als directe versterking... alleen uit financieel oogpunt een succes... al blijft die hoofdsponsor ook nog steeds uit... Hamstra wederom gefaald, evenals (g)een spits halen..
zondag 8 december 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›