Van Bergen slaat Oranje onder 20 af: ''Nu wil ik dat even niet'' SC Heerenveen heeft vertrouwen in Van Hau: ''Heeft tijd nodig'' ''Dat komt Odgaard soms in aanvallend opzicht wel eens te kort'' Hamstra: ''De bond gaat hier volgens ons te veel uit van regels'' COLUMN | Nieuwe herinneringen

Jansen: ''Daar zou ik heel trots op zijn, dan gaat de vlag uit''

( 24 reacties)
Jansen: ''Daar zou ik heel trots op zijn, dan gaat de vlag uit''

Johnny Jansen heeft het uitstekend naar zijn zin bij SC Heerenveen. De oefenmeester, die met de Friezen op een gedeelde zevende plek staat na twaalf competitiewedstrijden, heeft er echt wel eerst 'heel goed over nagedacht' om hoofdtrainer te worden. 

"Ik weet nog dat ik mijn vader opbelde om te vertellen dat ik was gevraagd", legt hij uit in gesprek met Voetbal International. "Hij zei: “Johnny, als je het doet, kan het heel mooi worden, maar ook heel snel voorbij zijn”. Hij wist dat deze baan al jaren mijn ambitie was, maar wilde me ook duidelijk maken dat het heel anders kon lopen dan ik voor ogen had", aldus Jansen.

"Hij stelde kritische vragen, in mijn omgeving hebben meer mensen dat gedaan", vervolgt hij. "Iedereen was blij voor me dat ik trainer van Heerenveen kon worden, maar vroeg zich ook af of er sportief en financieel nog wel iets mogelijk was. Dat waren best logische vragen, die ik mezelf ook heb gesteld. Het was al jarenlang mijn ambitie hoofdtrainer van Heerenveen te worden, maar je moet er op zo’n moment niet blind instappen", beseft Jansen, die uiteindelijk toch 'ja' zei. 

"Ik wilde het zó graag", geeft hij toe. "Ook voelde ik dat ik er na een lange periode als assistent klaar voor was om de volgende stap te zetten. Bovendien zeiden mensen in de club tegen me dat ik het moest gaan doen, dat ze me volledig steunden. Er werd als het ware een beroep op me gedaan", beseft Jansen, die hoopt dat hij nog lang mag blijven. "Als ik hier net zo lang mag zitten als Foppe de Haan, zou dat wel heel gaaf zijn. Daar zou ik heel trots op zijn, dan gaat de vlag uit", lacht hij. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Nov 2019 om 12:01
    • Quote van 9 Nov 2019 om 15:40
      Frank ik ben het niet mee je eens. Groningen thuis moet je gewoon voluit spelen. Het was weer heel veel van hetzelfde balletje achteruit, breed etc. Waarom dan dat hebben we drie jaar gehad, daar zou veranderen in komen. Groningen deed het goed en naar behoren. Een wisseling van organisatie achter, hoe zo solide. Het gaf af en toe doldwaze acties, weinig dingen waren zeker. Het centrum staat, dat is waar. En de wissels, ze zijn laat, vaak zonder enige logica. Thuis attractief voetballen dat was wat Johnny wilde, ik zie het vaak niet terug. Maar goed als ze vanavond winnen heeft de trainer gelijk
    Ik heb in andere topics al aangegeven dat ik de back wissels niet sterk vind. Om daar elke keer in herhaling over te vallen ga ik niet doen. Dat kan aanvallen veel beter. We hebben het jongste team van de eredivisie dat gaat met vallen en opstaan. Ben ik het dus altijd eens met Jansen nee. Maar Jansen brengt spirit in dit team, er is sinds jaren een organisatie waardoor we één van de minste gepasseerde verdedigingen hebben van de Eredivisie. We hebben de jongste ploeg van de Eredivisie, niet heel veel wisselmogelijkheden, staan keurig in de subtop, hebben zelfs nu al 1 punt meer dan in de winsterstop van vorig jaar. Ik heb helemaal geen zin om te klagen, te zagen over het spel. . Wil je beter voetbal zien. Neem een seizoenkaart van een andere club. Hier in discussie gaan met een aanvallen die nooit ergens blij onlangs zien en iets positiefs bijdragen en die bij elk minpuntje helemaal los gaat en alleen maar hier zijn frustraties eruit gooit achter zijn toetsenbord en zelf niet eens meer naar Heerenveen gaat heeft zo geen zin. Forumleden die anderen een taktisch onbenul noemen en die dan zelf hobbelen op niveautje VV Oosterstreek of Blue Boys. Ik heb geen hoge verwachtingen van Heerenveen ik ben al lang blij dat het op het veld weer wat beter gaat tov voorgaande jaren. Stap voor stap weer bouwen aan de toekomst en tot nu toe gaat dat prima.
  • 10 Nov 2019 om 01:14
    • Quote van 9 Nov 2019 om 15:40
      Frank ik ben het niet mee je eens. Groningen thuis moet je gewoon voluit spelen. Het was weer heel veel van hetzelfde balletje achteruit, breed etc. Waarom dan dat hebben we drie jaar gehad, daar zou veranderen in komen. Groningen deed het goed en naar behoren. Een wisseling van organisatie achter, hoe zo solide. Het gaf af en toe doldwaze acties, weinig dingen waren zeker. Het centrum staat, dat is waar. En de wissels, ze zijn laat, vaak zonder enige logica. Thuis attractief voetballen dat was wat Johnny wilde, ik zie het vaak niet terug. Maar goed als ze vanavond winnen heeft de trainer gelijk
    hij reageert toch niet inhoudelijk hier op. Wedden?
  • 9 Nov 2019 om 15:40
    • Quote van 8 Nov 2019 om 12:23
      Je overdrijft nu wel enorm met taktisch overklast tegen ADO en Groningen. Dat waren gewoon twee ploegen die niet willen voetballen. Je zal er elke week naar moeten kijken zeg. Nee dan liever hoe Jansen wil proberen te spelen. Laat Jansen maar bouwen. Heeft enorm geïnvesteerd om een solide organisatie neer te zetten. De volgende stap is om in balbezit beter te worden. Hij is daarin de eerste die dat erkent en ook zelf aangeeft. Vergeleken met voorgaande jaren is er nu een trainer die weer iets wil opbouwen en dat met het jongste team van de Eredivisie. Dat zal met vallen en opstaan gaan. Mooi zo door gaan en verder bouwen.
    Frank ik ben het niet mee je eens. Groningen thuis moet je gewoon voluit spelen. Het was weer heel veel van hetzelfde balletje achteruit, breed etc. Waarom dan dat hebben we drie jaar gehad, daar zou veranderen in komen. Groningen deed het goed en naar behoren. Een wisseling van organisatie achter, hoe zo solide. Het gaf af en toe doldwaze acties, weinig dingen waren zeker. Het centrum staat, dat is waar. En de wissels, ze zijn laat, vaak zonder enige logica. Thuis attractief voetballen dat was wat Johnny wilde, ik zie het vaak niet terug. Maar goed als ze vanavond winnen heeft de trainer gelijk
  • 9 Nov 2019 om 10:53
    • Quote van 8 Nov 2019 om 00:51
      Wat een kritiek hieronder... Wat willen we? Weer 80 tegendoelpunten om de oren? Oke dat is overdreven. Maar het was de laatste seizoenen dramatisch hoeveel tegengoals we hadden aan het einde van de rit. Jansen heeft duidelijk gemaakt dat hij dat eerst wilde aanpakken. Dat is dus gelukt (na ajax en az minste tegengoals). We spelen solide en laten weinig toe. Nu is het zaak ook voetballend meer te brengen en meer te scoren. Dat heeft deels ook met onze spits te maken die het gewoon matig doet. Maar feit is wel dat Jansen verreweg de beste trainer is van de laatste jaren. Niet alleen qua persoon maar ook tactisch. Het is een enorme prestatie om de organisatie zo neer te zetten en zo weinig tegendoelpunten te krijgen.
    En na de spectaculaire en bij de meeste mensen onverwachte winst op AZ de boel om te gooien waardoor je in 2 wedstrijden op rij een een strafschop tegen krijgt en hiermee 4 punten verliest. Gewoon accepteren, dat onzinnige geëxperimenteer van Johnny. Bij Streppel en JOR was daar kritiek op, maar Johnny mag zijn gunfactor misbruiken. Voorlopig heeft hij 2 wedstrijden géén gelijk gehad. Alleen een winnende trainer heeft gelijk. Ik blijf bij Woudenberg en Floranus op hun eigen positie.
  • 9 Nov 2019 om 10:18
    • Quote van 8 Nov 2019 om 20:18
      Haha, dan vraag ik mij echt af of je tegen Groningen wel aanwezig was. De laffe wissels ( tactisch ook slecht ) waren beroerd. Dus nu ga jij het ook maar meteen op negativiteit gooien en ontloopt verder de discussie?
      Alsof het erg is dat ik benoem dat ik Jansen tactisch niet sterk vind, zeker als je naar de laatste 2 wedstrijden kijkt. Dat mag ik toch gewoon zeggen en vinden? Waarom meteen de stempel negatief daar op drukken? Ik vind Jansen verder een prima geschikte trainer voor ons hoor.

      Je zegt het zelf hij is bezig met een organisatie. Hij heeft zijn verdedigende organisatie prima op orde, Dat zeg jij he. Als dat zo is, waarom is hij dan sinds 2 wedstrijden geswitcht? En heeft hij de boel daar om gegooid? Stond het toen dus niet goed en nu wel?
      Jij vindt het tactisch sterk om een rechtspoot op linksachter te zetten? Want jij vind het verdedigend prima staan, ben heel benieuwd.
      Ik zeg ook nergens dat je het eens moet zijn met de keuzes van de trainer, dat ben ik zelf namelijk ook niet, maar mij geef je meteen de stempel negatief.
      Had je hoger zitten, maar dan weet ik dat ik voortaan met jou geen inhoudelijk discussie hoef te houden, als het je te heet wordt loop je er toch voor weg. Of ga je randzaken er bij halen.
      Geen zin in. Fijne avond verder
    Viola en bevestigd.
  • 9 Nov 2019 om 08:41
    • Quote van 8 Nov 2019 om 18:44
      Totaal met je oneens zoals ik aangaf Maar ga verder niet met je in discussie uit ervaring blijkt dat tegen jouw negatisme niet op te boksen is. Laat Jansen maar bouwen. We zijn één van de minst gepasseerde verdedigingen van Nederland en hebben een compleet nieuw team. Ben ik het altijd eens met de keuzes nee. Maar dat was ik ook niet altijd met succesvolle trainers als de De Haan en of Verbeek. Ik zie dat Jansen aan nieuw jong team bouwt, eerst een prima verdedigende organisatie heeft neergezet en nu met zijn team zich verder voetballend wil ontwikkelen. Dit team is lerende en Jansen is lerende. De basis is gelegd en nu de volgende stappen. Ik heb daar vertrouwen in. We staan 7e. Dikke prima! Er zijn ook trainers die zich niet ontwikkelen en altijd niveau Blue Boys blijven.
    Helemaal mee eens! Geef JJ mooi de tijd om een prachtig team te ontwikkelen. Ik heb er alle vertrouwen in. Een goede coach begint te werken vanuit een defensieve organisatie. Nu is het aan de staf om de aanval soepeler te laten verlopen. Zijn wissels kunnen beter vind ik, maar hij heeft ook niet echt een plan b vanwege het ontbreken van een 2e spits. Laat JJ maar mooi bouwen aan een voor ons herkenbaar Heerenveen. Wat mij betreft is hij heel erg goed op weg.
  • 9 Nov 2019 om 08:15
    • Quote van 8 Nov 2019 om 20:18
      Haha, dan vraag ik mij echt af of je tegen Groningen wel aanwezig was. De laffe wissels ( tactisch ook slecht ) waren beroerd. Dus nu ga jij het ook maar meteen op negativiteit gooien en ontloopt verder de discussie?
      Alsof het erg is dat ik benoem dat ik Jansen tactisch niet sterk vind, zeker als je naar de laatste 2 wedstrijden kijkt. Dat mag ik toch gewoon zeggen en vinden? Waarom meteen de stempel negatief daar op drukken? Ik vind Jansen verder een prima geschikte trainer voor ons hoor.

      Je zegt het zelf hij is bezig met een organisatie. Hij heeft zijn verdedigende organisatie prima op orde, Dat zeg jij he. Als dat zo is, waarom is hij dan sinds 2 wedstrijden geswitcht? En heeft hij de boel daar om gegooid? Stond het toen dus niet goed en nu wel?
      Jij vindt het tactisch sterk om een rechtspoot op linksachter te zetten? Want jij vind het verdedigend prima staan, ben heel benieuwd.
      Ik zeg ook nergens dat je het eens moet zijn met de keuzes van de trainer, dat ben ik zelf namelijk ook niet, maar mij geef je meteen de stempel negatief.
      Had je hoger zitten, maar dan weet ik dat ik voortaan met jou geen inhoudelijk discussie hoef te houden, als het je te heet wordt loop je er toch voor weg. Of ga je randzaken er bij halen.
      Geen zin in. Fijne avond verder
    Tajonge jonge wat ben je weer lekker bezig he... Pot verwijt de ketel. En je bewijst maar weer eens dat het compleet onmogelijk is om met jou in gesprek te gaan. AL je posts gaan 80% over randzaken en roeptoeteren hoe verantwoord het wel niet is zo negatief te zijn als jij.
    En over stempels drukken gesproken. Jij doet wel heel erg hard je best de stempel "tactisch onbenul" te drukken. Als dat waar is, hoe kan het dan dat we ineens een vd minst gepasseerde teams zijn, ipv de meest gepasseerde?
    En niemand zegt dat ie uitgeleerd is - maar dat stempel dat jij probeert te drukken slaat ook nergens op.
  • 8 Nov 2019 om 20:18
    • Quote van 8 Nov 2019 om 18:44
      Totaal met je oneens zoals ik aangaf Maar ga verder niet met je in discussie uit ervaring blijkt dat tegen jouw negatisme niet op te boksen is. Laat Jansen maar bouwen. We zijn één van de minst gepasseerde verdedigingen van Nederland en hebben een compleet nieuw team. Ben ik het altijd eens met de keuzes nee. Maar dat was ik ook niet altijd met succesvolle trainers als de De Haan en of Verbeek. Ik zie dat Jansen aan nieuw jong team bouwt, eerst een prima verdedigende organisatie heeft neergezet en nu met zijn team zich verder voetballend wil ontwikkelen. Dit team is lerende en Jansen is lerende. De basis is gelegd en nu de volgende stappen. Ik heb daar vertrouwen in. We staan 7e. Dikke prima! Er zijn ook trainers die zich niet ontwikkelen en altijd niveau Blue Boys blijven.
    Haha, dan vraag ik mij echt af of je tegen Groningen wel aanwezig was. De laffe wissels ( tactisch ook slecht ) waren beroerd. Dus nu ga jij het ook maar meteen op negativiteit gooien en ontloopt verder de discussie?
    Alsof het erg is dat ik benoem dat ik Jansen tactisch niet sterk vind, zeker als je naar de laatste 2 wedstrijden kijkt. Dat mag ik toch gewoon zeggen en vinden? Waarom meteen de stempel negatief daar op drukken? Ik vind Jansen verder een prima geschikte trainer voor ons hoor.

    Je zegt het zelf hij is bezig met een organisatie. Hij heeft zijn verdedigende organisatie prima op orde, Dat zeg jij he. Als dat zo is, waarom is hij dan sinds 2 wedstrijden geswitcht? En heeft hij de boel daar om gegooid? Stond het toen dus niet goed en nu wel?
    Jij vindt het tactisch sterk om een rechtspoot op linksachter te zetten? Want jij vind het verdedigend prima staan, ben heel benieuwd.
    Ik zeg ook nergens dat je het eens moet zijn met de keuzes van de trainer, dat ben ik zelf namelijk ook niet, maar mij geef je meteen de stempel negatief.
    Had je hoger zitten, maar dan weet ik dat ik voortaan met jou geen inhoudelijk discussie hoef te houden, als het je te heet wordt loop je er toch voor weg. Of ga je randzaken er bij halen.
    Geen zin in. Fijne avond verder
  • 8 Nov 2019 om 18:44
    • Quote van 8 Nov 2019 om 16:04
      Nou nee, wij speelden thuis. En groningen stond tactisch beter dan wij. Hun hadden prima door dat ze floranus los konden laten in de opbouw en van rhijn vast moesten zetten.
      We kwamen daar heel goed weg met de scheids maar die wedstrijd was Groningen beter terwijl wij thuis speelden! Kan je wel zeggen dat zijn 2 ploegen die niet willen voetballen, zo zie ik ons op moment ook een team wat sloom speelt en niet echt wil/kan voetballen omdat het tactisch niet goed staat. Dus nogmaals mijn vraag waarin blijkt dat hij tactisch sterk is, terwijl wij het op tactisch gebied verloren hebben van clubs ons niveau. Zo lang is Buijs ook nog geen hoofdtrainer maar toch was hij Jansen te slim af.
    Totaal met je oneens zoals ik aangaf Maar ga verder niet met je in discussie uit ervaring blijkt dat tegen jouw negatisme niet op te boksen is. Laat Jansen maar bouwen. We zijn één van de minst gepasseerde verdedigingen van Nederland en hebben een compleet nieuw team. Ben ik het altijd eens met de keuzes nee. Maar dat was ik ook niet altijd met succesvolle trainers als de De Haan en of Verbeek. Ik zie dat Jansen aan nieuw jong team bouwt, eerst een prima verdedigende organisatie heeft neergezet en nu met zijn team zich verder voetballend wil ontwikkelen. Dit team is lerende en Jansen is lerende. De basis is gelegd en nu de volgende stappen. Ik heb daar vertrouwen in. We staan 7e. Dikke prima! Er zijn ook trainers die zich niet ontwikkelen en altijd niveau Blue Boys blijven.
  • 8 Nov 2019 om 16:04
    • Quote van 8 Nov 2019 om 12:23
      Je overdrijft nu wel enorm met taktisch overklast tegen ADO en Groningen. Dat waren gewoon twee ploegen die niet willen voetballen. Je zal er elke week naar moeten kijken zeg. Nee dan liever hoe Jansen wil proberen te spelen. Laat Jansen maar bouwen. Heeft enorm geïnvesteerd om een solide organisatie neer te zetten. De volgende stap is om in balbezit beter te worden. Hij is daarin de eerste die dat erkent en ook zelf aangeeft. Vergeleken met voorgaande jaren is er nu een trainer die weer iets wil opbouwen en dat met het jongste team van de Eredivisie. Dat zal met vallen en opstaan gaan. Mooi zo door gaan en verder bouwen.
    Nou nee, wij speelden thuis. En groningen stond tactisch beter dan wij. Hun hadden prima door dat ze floranus los konden laten in de opbouw en van rhijn vast moesten zetten.
    We kwamen daar heel goed weg met de scheids maar die wedstrijd was Groningen beter terwijl wij thuis speelden! Kan je wel zeggen dat zijn 2 ploegen die niet willen voetballen, zo zie ik ons op moment ook een team wat sloom speelt en niet echt wil/kan voetballen omdat het tactisch niet goed staat. Dus nogmaals mijn vraag waarin blijkt dat hij tactisch sterk is, terwijl wij het op tactisch gebied verloren hebben van clubs ons niveau. Zo lang is Buijs ook nog geen hoofdtrainer maar toch was hij Jansen te slim af.
  • 8 Nov 2019 om 12:23
    • Quote van 8 Nov 2019 om 12:14
      Je maakt een grap toch? Noem eens wat tactische punten dan? Een rechtspoot op linksachter? Vergeten dat we tactisch overklast zijn door emmen uit? Door groningen thuis? Door ADO uit tactisch overklast. Nou wat een tactisch wonder is die Jansen.. Men kan het ook overdrijven hoor. Jansen is een prima kerel maar nog wel onervaren en dat zie je aan zijn tactisch inzicht die heeft hij nog niet zo ontwikkeld!
    Je overdrijft nu wel enorm met taktisch overklast tegen ADO en Groningen. Dat waren gewoon twee ploegen die niet willen voetballen. Je zal er elke week naar moeten kijken zeg. Nee dan liever hoe Jansen wil proberen te spelen. Laat Jansen maar bouwen. Heeft enorm geïnvesteerd om een solide organisatie neer te zetten. De volgende stap is om in balbezit beter te worden. Hij is daarin de eerste die dat erkent en ook zelf aangeeft. Vergeleken met voorgaande jaren is er nu een trainer die weer iets wil opbouwen en dat met het jongste team van de Eredivisie. Dat zal met vallen en opstaan gaan. Mooi zo door gaan en verder bouwen.
  • 8 Nov 2019 om 12:14
    • Quote van 8 Nov 2019 om 00:51
      Wat een kritiek hieronder... Wat willen we? Weer 80 tegendoelpunten om de oren? Oke dat is overdreven. Maar het was de laatste seizoenen dramatisch hoeveel tegengoals we hadden aan het einde van de rit. Jansen heeft duidelijk gemaakt dat hij dat eerst wilde aanpakken. Dat is dus gelukt (na ajax en az minste tegengoals). We spelen solide en laten weinig toe. Nu is het zaak ook voetballend meer te brengen en meer te scoren. Dat heeft deels ook met onze spits te maken die het gewoon matig doet. Maar feit is wel dat Jansen verreweg de beste trainer is van de laatste jaren. Niet alleen qua persoon maar ook tactisch. Het is een enorme prestatie om de organisatie zo neer te zetten en zo weinig tegendoelpunten te krijgen.
    Je maakt een grap toch? Noem eens wat tactische punten dan? Een rechtspoot op linksachter? Vergeten dat we tactisch overklast zijn door emmen uit? Door groningen thuis? Door ADO uit tactisch overklast. Nou wat een tactisch wonder is die Jansen.. Men kan het ook overdrijven hoor. Jansen is een prima kerel maar nog wel onervaren en dat zie je aan zijn tactisch inzicht die heeft hij nog niet zo ontwikkeld!
  • 8 Nov 2019 om 12:10
    • Quote van 8 Nov 2019 om 00:05
      Bedankt voor je bijdrage
    Jij ook bedankt voor je bijdrage!

    Ipv met een tegen reactie te komen kom je met een reactie als dit.
    Te veel moeite om een echte reactie te typen?
    Nou bedankt voor je bijdrage knul. Ga maar weer snel de Donald duck lezen
  • 8 Nov 2019 om 12:09
    • Quote van 7 Nov 2019 om 21:29
      Wat zeg jij allemaal haha, wat een grap
    nee jij voegt lekker veel toe. Ligt meer aan je eigen niveau als je dit als een grap ziet..
  • 8 Nov 2019 om 10:19
    • Quote van 8 Nov 2019 om 01:48
      Dit is een interview van een paar maanden geleden we kunnen ons beter bij het heden houden.En in mijn opinie doet hij het niet slecht er zijn natuurlijk altijd mensen die het beter weten.En dat zijn we de laatste tijd ook wel gewent we zijn nu twaalf wedstrijden onderweg en we,staan op het zevende plekje en nog zijn er van die azijnzeikers die weer wat te klagen hebben.
    Interview van een paar maanden geleden?
    Staat deze week in VI.
  • 8 Nov 2019 om 01:48
    Dit is een interview van een paar maanden geleden we kunnen ons beter bij het heden houden.En in mijn opinie doet hij het niet slecht er zijn natuurlijk altijd mensen die het beter weten.En dat zijn we de laatste tijd ook wel gewent we zijn nu twaalf wedstrijden onderweg en we,staan op het zevende plekje en nog zijn er van die azijnzeikers die weer wat te klagen hebben.
  • 8 Nov 2019 om 00:51
    Wat een kritiek hieronder... Wat willen we? Weer 80 tegendoelpunten om de oren? Oke dat is overdreven. Maar het was de laatste seizoenen dramatisch hoeveel tegengoals we hadden aan het einde van de rit. Jansen heeft duidelijk gemaakt dat hij dat eerst wilde aanpakken. Dat is dus gelukt (na ajax en az minste tegengoals). We spelen solide en laten weinig toe. Nu is het zaak ook voetballend meer te brengen en meer te scoren. Dat heeft deels ook met onze spits te maken die het gewoon matig doet. Maar feit is wel dat Jansen verreweg de beste trainer is van de laatste jaren. Niet alleen qua persoon maar ook tactisch. Het is een enorme prestatie om de organisatie zo neer te zetten en zo weinig tegendoelpunten te krijgen.
  • 8 Nov 2019 om 00:05
    • Quote van 7 Nov 2019 om 19:51
      Het is weer een prachtige Johnny Jansen show met wel meer dan vier artikelen, de ene nog mooier en lovender dan de ander. Ik wil toch ook wel een kritische noot plaatsen. In dit artikel vertelt hij over het gesprek met zijn vader maar ondertussen had hij allang besloten, dus wat is de waarde. Ik heb ook voor het seizoen al aangegeven dat ik zijn rol in het vorig seizoen en de seizoenen daarvoor niet duidelijk vond. Wanneer je direct na het ontslag van JOR al aangeeft dat je het maar wat te graag wilt dan klopt er iets niet. Afijn de rest is geschiedenis. Kijkend naar nu, natuurlijk wacht lichtpunten maar tegelijkertijd het is een beginnend hoofdtrainer en tactisch vind ik hem matig. Hoezo in één keer Woudenberg er uit en twee wedstrijden lang klooien in de achterhoede. En dan het eindeloze de bal rondspelen, dat doen we al drie seizoenen en waarom gebeurt er niets mee. Dan heb je het toch niet helemaal in de vingers. Dan vind ik de wijze waarop Grim zijn elftal laat voetballen vele malen beter en leuker. Benieuwd naar zaterdag, Sparta is een goede ploeg met ook een uitstekende trainer. Die had ik graag hier gehad.
    Bedankt voor je bijdrage
  • 7 Nov 2019 om 23:15
    En weer hetzelfde verhaal van hoe fijn hij het vindt trainer van Heerenveen te zijn. Dat weten we nu wel. In het begin van deze competitie was het voetbal een stuk spectaculairder dan de laatste weken. Laat tegen Sparta nu weer eens zien wat je inbreng is. Laat ons weer eens op de banken ( stoeltjes) staan. Daarvoor ben je trainer van Heerenveen geworden.
  • 7 Nov 2019 om 23:12
    Hij heeft mij tactisch nog niet kunnen overtuigen. Zijn enthousiasme en zijn leergierigheid kan hem nog wel een goeie coach maken maar het is afwachten nu.
  • 7 Nov 2019 om 23:03
    • Quote van 7 Nov 2019 om 22:17
      Ja inderdaad. Als je na alle onrust die we gehad hebben zo’n betoog houdt over een echte clubman die hier het beste voetbal van de afgelopen 5 jaar laat zien...
    Beste voetbal in 5 jaar das pas een grap
  • 7 Nov 2019 om 22:17
    • Quote van 7 Nov 2019 om 21:29
      Wat zeg jij allemaal haha, wat een grap
    Ja inderdaad. Als je na alle onrust die we gehad hebben zo’n betoog houdt over een echte clubman die hier het beste voetbal van de afgelopen 5 jaar laat zien...
  • 7 Nov 2019 om 21:29
    • Quote van 7 Nov 2019 om 19:51
      Het is weer een prachtige Johnny Jansen show met wel meer dan vier artikelen, de ene nog mooier en lovender dan de ander. Ik wil toch ook wel een kritische noot plaatsen. In dit artikel vertelt hij over het gesprek met zijn vader maar ondertussen had hij allang besloten, dus wat is de waarde. Ik heb ook voor het seizoen al aangegeven dat ik zijn rol in het vorig seizoen en de seizoenen daarvoor niet duidelijk vond. Wanneer je direct na het ontslag van JOR al aangeeft dat je het maar wat te graag wilt dan klopt er iets niet. Afijn de rest is geschiedenis. Kijkend naar nu, natuurlijk wacht lichtpunten maar tegelijkertijd het is een beginnend hoofdtrainer en tactisch vind ik hem matig. Hoezo in één keer Woudenberg er uit en twee wedstrijden lang klooien in de achterhoede. En dan het eindeloze de bal rondspelen, dat doen we al drie seizoenen en waarom gebeurt er niets mee. Dan heb je het toch niet helemaal in de vingers. Dan vind ik de wijze waarop Grim zijn elftal laat voetballen vele malen beter en leuker. Benieuwd naar zaterdag, Sparta is een goede ploeg met ook een uitstekende trainer. Die had ik graag hier gehad.
    Wat zeg jij allemaal haha, wat een grap
  • 7 Nov 2019 om 19:51
    Het is weer een prachtige Johnny Jansen show met wel meer dan vier artikelen, de ene nog mooier en lovender dan de ander. Ik wil toch ook wel een kritische noot plaatsen. In dit artikel vertelt hij over het gesprek met zijn vader maar ondertussen had hij allang besloten, dus wat is de waarde. Ik heb ook voor het seizoen al aangegeven dat ik zijn rol in het vorig seizoen en de seizoenen daarvoor niet duidelijk vond. Wanneer je direct na het ontslag van JOR al aangeeft dat je het maar wat te graag wilt dan klopt er iets niet. Afijn de rest is geschiedenis. Kijkend naar nu, natuurlijk wacht lichtpunten maar tegelijkertijd het is een beginnend hoofdtrainer en tactisch vind ik hem matig. Hoezo in één keer Woudenberg er uit en twee wedstrijden lang klooien in de achterhoede. En dan het eindeloze de bal rondspelen, dat doen we al drie seizoenen en waarom gebeurt er niets mee. Dan heb je het toch niet helemaal in de vingers. Dan vind ik de wijze waarop Grim zijn elftal laat voetballen vele malen beter en leuker. Benieuwd naar zaterdag, Sparta is een goede ploeg met ook een uitstekende trainer. Die had ik graag hier gehad.
zondag 24 november 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›