FOTO | Verstokte Cambuur-fans protesteren in SC Heerenveen-bus

( 9 reacties)
FOTO | Verstokte Cambuur-fans protesteren in SC Heerenveen-bus

Leden van Provinciale Staten van Friesland mochten deze week met de SC Heerenveen-bus naar Brussel. Voor de mensen die Cambuur een warm hart toedragen, was dat even slikken. Daarom namen de supporters 'ter protest' een Cambuur-sjaal mee de bus in. 

Volgens Koen de Regt, reisleider, was het min of meer toeval dat de Heerenveen-bus tevoorschijn kwam. "Wij doen altijd zaken met Arriva. En dit was het beste formaat touringcar dat voor ons beschikbaar was", zegt hij in de Leeuwarder Courant. De Cambuur-bus is in eigen beheer. De kans is dus klein dat de leden volgend jaar met die bus kunnen reizen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Oct 2019 om 18:15
    • Quote van 10 Oct 2019 om 23:35
      Bus goed reinigen. Blijven varkens die DKV'ers.
    Zelden iets zo sneu gelezen.
  • 11 Oct 2019 om 17:47
    Dit is dan wel weer een mooi stukje: Op die heenreis, dinsdag, werd de SC Heerenveenbus in de polder op de A6 achtervolgd door nota bene de spelersbus van Cambuur. De laatste probeerde in te halen, maar Heerenveen-chauffeur Gooitzen gaf zich niet gewonnen. De inhaalpoging mislukte. Knol: ,,Dat die wol even sear’’.
  • 11 Oct 2019 om 10:53
    Prima aanvulling op de stemwijzer voor prov. Staten. Noteert elke scH supporter deze namen even op zn blacklist?! ;)
  • 11 Oct 2019 om 10:15
    • Quote van 11 Oct 2019 om 10:08
      En hoe hadden we anders om gereageerd als de bys van Cambuur was geweest?
    Een statement maken en niet instappen :-)
  • 11 Oct 2019 om 10:08
    En hoe hadden we anders om gereageerd als de bys van Cambuur was geweest?
  • 11 Oct 2019 om 04:16
    Leden van de Provinciale Staten van Friesland steunen dus het clubje dat claimt NIET Fries te zijn. Wat een dom volk juh om zo met je onnozele bakkes op de foto te willen. Maar ja, politici. Publiciteitsgeil als ze zijn....
  • 11 Oct 2019 om 03:50
    Geneuzel ! Op de millimeter. ...sjonge jonge. Ga eens allemaal naar Italië dat bestaat daar niet ! Dat heutekneuerige gezeik ! Ben nu in Italië en schaam me kapot.
  • 10 Oct 2019 om 23:35
    Bus goed reinigen. Blijven varkens die DKV'ers.
  • 10 Oct 2019 om 17:24
    Calimero's
zondag 27 oktober 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›