BREAKING | SC Heerenveen zet ook streep door FeanDei Doelman ADO Den Haag keept zich in de kijker van SC Heerenveen KNVB komt met steunpakket van elf miljoen: ''Alle clubs hard nodig'' Verbeek terug naar Nederland: ''Zorgen over eventuele lockdown'' ''Hoffenheim is een beetje het Heerenveen van de Bundesliga''

SC Heerenveen oefent tegen Ajax in Abe Lenstra Stadion

27
SC Heerenveen oefent tegen Ajax in Abe Lenstra Stadion

SC Heerenveen speelt binnenkort een oefenwedstrijd in het Abe Lenstra Stadion. Op woensdag 9 oktober is Ajax de tegenstander in Heerenveen.

De oefenwedstrijd wordt afgewerkt in de interlandperiode. Het vriendschappelijke duel met de Amsterdammers begint om 14.30 uur, dat laat SC Heerenveen weten via de officiële website. Onlangs ging SC Heerenveen nog met 4-1 onderuit in de Johan Cruijff ArenA, maar het oefenduel zullen de internationals ontbreken.

De wedstrijd tegen Ajax is voor iedereen gratis toegankelijk. Na afloop van de wedstrijd vindt aansluitend de Meet & Greet plaats, exclusief voor de vroegtijdige seizoenkaartverlengers bij SC Heerenveen. Wanneer je voor 6 mei hebt verlengd, krijg je op vertoon van je seizoenkaart toegang tot de Meet & Greet die anderhalf uur duurt.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Sep 2019 om 23:38
    • Quote van 27 Sep 2019 om 22:51
      Off topic: eigenaar roda weggestuurd. Bizar
    Weggestuurd?
    Door fans het stadion uitgejaagd.....
  • 27 Sep 2019 om 22:51
    Off topic: eigenaar roda weggestuurd. Bizar
  • 26 Sep 2019 om 20:25
    • Quote van 26 Sep 2019 om 14:56
      Moet uiteraad gewoon werken op een doordeweekse woensdag middag.. Belachelijk dit.
    Ik ben vrij, moet weekends werken. Soms komt het uit soms niet. En doorrrrr.
  • 26 Sep 2019 om 19:58
    Hartstikke mooi dit! Ik kan weliswaar niet maar dat maakt zo veel niet uit. Ik hoop dat er veel kinderen en jeugd naar het stadion komen. Daar is het goede moment voor.
  • 26 Sep 2019 om 18:58
    mooi initiatief
  • 26 Sep 2019 om 17:48
    • Quote van 26 Sep 2019 om 17:07
      En hadden we het zaterdagavond gedaan was het te laat geweest voor de kids, zondag begin van de middag te vroeg voor de met een kater kampende volwassenen....... Weer is het niet goed, zucht....
    Ik geef nergens aan dat het niet goed is. "De aanname" dat het weer niet goed is, is te makkelijk gemaakt. Ik zeg enkel dat ik het wel snap dat er volwassenen zijn die zeuren om het tijdstip.
  • 26 Sep 2019 om 17:40
    • Quote van 26 Sep 2019 om 17:31
      We zijn ondertussen een stelletje zeikers aan het worden op fean on line. Het is nooit goed en we grijpen iedere kans om een goed initiatief de grond in te boren.
    Af en toe kijk ik op feanonline de reacties. Met verbazing en verwondering.
  • 26 Sep 2019 om 17:31
    We zijn ondertussen een stelletje zeikers aan het worden op fean on line. Het is nooit goed en we grijpen iedere kans om een goed initiatief de grond in te boren.
  • 26 Sep 2019 om 17:28
    • Quote van 26 Sep 2019 om 17:14
      Kinderen zijn al jaren niet meer woensdagmiddag vrij. En hoezo kan de wedstrijd niet in het weekend? Het is interland week dus er zijn geen wedstrijden in het weekend. De kinderen moeten tot 14:15 naar school dus moeten ze heel snel zijn als uit drachten, sneek, bolsward, lemmer enzovoorts moet komen.
    Als het in het weekend was geweest had iedereen waarschijnlijk gezegd doe het op een andere dag want ik of de kinderen moeten sporten.
  • 26 Sep 2019 om 17:24
    • Quote van 26 Sep 2019 om 16:59
      ja sorry maar met reacties als "normale mensen werken dan " vind ik niet echt gepast jou reactie kan ik wel waarderen btw :-) .
    Mensen redeneren al snel “allemaal” vanuit hun eigen straatje. Zelfde als met de discussie over aanvangstijden van een wedstrijd.
  • 26 Sep 2019 om 17:17
    • Quote van 26 Sep 2019 om 17:14
      Kinderen zijn al jaren niet meer woensdagmiddag vrij. En hoezo kan de wedstrijd niet in het weekend? Het is interland week dus er zijn geen wedstrijden in het weekend. De kinderen moeten tot 14:15 naar school dus moeten ze heel snel zijn als uit drachten, sneek, bolsward, lemmer enzovoorts moet komen.
    Gezeur om niks. Maar wat jij zegt klopt wel.
  • 26 Sep 2019 om 17:14
    Kinderen zijn al jaren niet meer woensdagmiddag vrij. En hoezo kan de wedstrijd niet in het weekend? Het is interland week dus er zijn geen wedstrijden in het weekend. De kinderen moeten tot 14:15 naar school dus moeten ze heel snel zijn als uit drachten, sneek, bolsward, lemmer enzovoorts moet komen.
  • 26 Sep 2019 om 17:07
    • Quote van 26 Sep 2019 om 16:05
      Een meet & greet zou leuk moeten zijn voor jong en oud. Dat volwassenen hier zitten te zeuren is logisch want het maakt de kinderen niet uit. Die zijn vrij.

      Dit werd als "cadeau" gegeven aan mensen die vroeg hun seizoenskaarten gingen verlengen, die dit cadeau dan niet kunnen aannemen. Ik snap wel dat mensen dit jammer vinden.
    En hadden we het zaterdagavond gedaan was het te laat geweest voor de kids, zondag begin van de middag te vroeg voor de met een kater kampende volwassenen....... Weer is het niet goed, zucht....
  • 26 Sep 2019 om 17:00
    • Quote van 26 Sep 2019 om 16:57
      Nee als je s nachts werkt dan ben je een vampier logisch toch? ;-)
    Meneer de Uil schijnt al gemaild te hebben dat dit tijdstip hem ook uitstekend uitkomt.
  • 26 Sep 2019 om 16:59
    • Quote van 26 Sep 2019 om 16:57
      Nee als je s nachts werkt dan ben je een vampier logisch toch? ;-)
    ja sorry maar met reacties als "normale mensen werken dan " vind ik niet echt gepast jou reactie kan ik wel waarderen btw :-) .
  • 26 Sep 2019 om 16:59
    • Quote van 26 Sep 2019 om 14:56
      Moet uiteraad gewoon werken op een doordeweekse woensdag middag.. Belachelijk dit.
    Zoiets is toch ook voor kinderen. Als volwassen man/vrouw moet je toch geen meet and greet willen met gasten van 17-26 jaar. Gewoon leuk voor kinderen, foto'tje, handtekeningetje, gebbetje, bilateraaltje, jolijt.
  • 26 Sep 2019 om 16:57
    • Quote van 26 Sep 2019 om 16:54
      Beetje vreemde woordkeuze "normale mensen " dus een ieder die vrij is , niet werkt ,met pensioen of bv nachtdienst heeft in het ziekenhuis is niet normaal, daarbij zijn kinderen woensdag middag vrij Jammer dat het weer zo zuur moet mensen zijn rare wezens ze moeten iets te klagen hebben.
    Nee als je s nachts werkt dan ben je een vampier logisch toch? ;-)
  • 26 Sep 2019 om 16:54
    • Quote van 26 Sep 2019 om 14:54
      Beetje jammer dat het op een woensdag (doordeweekse dag) is. Normale mensen moeten werken of naar school. En dan bedoel ik vooral die meet & greet. Doe dat op een zaterdag of een avond. Nu kan ik er niet heen terwijl me dat wel erg leuk leek...
    Beetje vreemde woordkeuze "normale mensen " dus een ieder die vrij is , niet werkt ,met pensioen of bv nachtdienst heeft in het ziekenhuis is niet normaal, daarbij zijn kinderen woensdag middag vrij Jammer dat het weer zo zuur moet mensen zijn rare wezens ze moeten iets te klagen hebben.
  • 26 Sep 2019 om 16:53
    Stelletje zeurpieten het is ook nooit goed. Leuk voor de kinderen , hebben de niet werkende moeders/vaders ook een leuke middag. Moet je als volwassene werken jammer dan.
  • 26 Sep 2019 om 16:10
    Als je er heen wil.Neem toch gewoon een paar uurjes vrij van je werk.
  • 26 Sep 2019 om 16:05
    • Quote van 26 Sep 2019 om 16:00
      Zitten hier nou volwassen mensen te zeuren dat ze niet naar de meet en greet kunnen? Zoiets is voor de kids.. Die op woensdagmiddag vrij zijn.
    Een meet & greet zou leuk moeten zijn voor jong en oud. Dat volwassenen hier zitten te zeuren is logisch want het maakt de kinderen niet uit. Die zijn vrij.

    Dit werd als "cadeau" gegeven aan mensen die vroeg hun seizoenskaarten gingen verlengen, die dit cadeau dan niet kunnen aannemen. Ik snap wel dat mensen dit jammer vinden.
  • 26 Sep 2019 om 16:00
    Zitten hier nou volwassen mensen te zeuren dat ze niet naar de meet en greet kunnen? Zoiets is voor de kids.. Die op woensdagmiddag vrij zijn.
  • 26 Sep 2019 om 15:52
    Leuk initiatief die er mede voor kan zorgen dat de binding tussen supporters en club wordt versterkt. Of de woensdag daarvoor het meest geschikt is weet ik niet, maar in de weekenden heb je uiteraard wedstrijden gepland. Wel leuk dat ze een oefenduel, tegen een aantrekkelijke tegenstander, aan de meet&greet hebben weten te koppelen.
  • 26 Sep 2019 om 15:08
    Als ik mij niet vergis staat de datum al een hele tijd vast. Ze hebben er nu een oefenwedstrijd aan vastgekoppeld. En deze beginnen meestal om deze tijd, denk niet dat Ajax staat te springen om een oefenwedstrijd later te spelen.
  • 26 Sep 2019 om 15:04
    Net als voorgaande reacties heb ik ook gewoon werk, dat ze daar niet aan denken..
  • 26 Sep 2019 om 14:56
    Moet uiteraad gewoon werken op een doordeweekse woensdag middag.. Belachelijk dit.
  • 26 Sep 2019 om 14:54
    Beetje jammer dat het op een woensdag (doordeweekse dag) is. Normale mensen moeten werken of naar school. En dan bedoel ik vooral die meet & greet. Doe dat op een zaterdag of een avond. Nu kan ik er niet heen terwijl me dat wel erg leuk leek...
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›