''Modric vertelde me dat SC Heerenveen goed bij mij past''

58
''Modric vertelde me dat SC Heerenveen goed bij mij past''

SC Heerenveen versterkte zich vlak voor het verstrijken van de transferdeadline met Alen Halilovic. Het voormalige Kroatische toptalent kwam op huurbasis over van AC Milan en hoopt bij SC Heerenveen zijn belofte in te lossen.

Halilovic sprak met een aantal grote namen over de Friese club. "Iedereen in Kroatië kent Heerenveen, omdat Danijel Pranjic hier heeft gespeeld", zegt de middenvelder in gesprek met Voetbal International. "Ik heb Pranjic er ook over gesproken en hij zei dat het een heel goede club voor mij is met veel jonge, talentvolle spelers."

De Kroaat werd het afgelopen half jaar verhuurd aan Standard Luik, maar was niet op zijn plek in België. "Voor mij is het nu gewoon heel belangrijk om veel wedstrijden te spelen. Bij Heerenveen maak ik daar meer kans op dan bij Standard, dat om het kampioenschap speelt en elke wedstrijd móét winnen. Dan kies je toch eerder voor dertigers, dan voor jonge spelers."

Halilovic won daarom advies in bij een aantal wereldsterren. "Ik heb er ook contact over gehad met Luka Modric en mijn vriend Ivan Perisic. Hij heeft wat mensen gebeld en vertelde me dat de speelstijl van Heerenveen heel goed bij mij past, hij heeft me enorm geholpen", aldus Halilovic, die nog hoopt in de voetsporen van Modric te treden.

"Ik heb een aantal tegenslagen gehad, maar ik ben nog steeds slechts 23", geeft hij aan. "Ik heb nog een hele carrière voor me. Luka Modric vertrok ook pas bij Dinamo Zagreb toen hij 23 was. Ik wil laten zien wat ik kan: voor mijn gevoel kan ik nog steeds net zo goed als Modric worden."

58 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 Sep 2019 om 10:11
    • Quote van 28 Sep 2019 om 09:14
      Je kan van ieder land wel een lijstje maken met met creatiefste voetballers maar net zo goed met spijkerharde verdedigers. Maar hoe ga je dat objectief met elkaar vergelijken dat kun je heel moeilijk. Dan moet je ook rekening houden met bevolkingsgrootte etc. En hoe meet je het succes? Titels EK WK? Europese bekers? Het blijft volgens mij altijd subjectief. Dat sibbele een voorkeur heeft voor Balkan spelers en daar met een roze bril naar kijkt dat is bekend. Lekker laten gaan. Zo heeft iedereen z’n voorkeur. (Of niet)
    Inderdaad Jelmer. Wat een onzinnige discussies komen er telkens voort uit het reageren op Sibbele's persoonlijke voorkeur. Sibbele zou zelf overigens ook eens kunnen ophouden met de Balkanpromotie. De laatste jaren zijn we helaas niet overmatig verwend vanuit die hoek. En om in alle gevallen de problemen bij de club neer te leggen gaat natuurlijk veel te ver.
  • 28 Sep 2019 om 09:14
    • Quote van 28 Sep 2019 om 08:37
      Op Nederland na gaat ook niet helemaal op. Als je namen als Cruijff, van Basten, Bergkamp of Sneijder even in ogenschouw neemt. En ook op dit moment zullen creatieve, technisch zeer vaardige spelers er nog zijn en komen, al schieten lange lijsten met namen je nu niet echt te binnen.
    Je kan van ieder land wel een lijstje maken met met creatiefste voetballers maar net zo goed met spijkerharde verdedigers. Maar hoe ga je dat objectief met elkaar vergelijken dat kun je heel moeilijk. Dan moet je ook rekening houden met bevolkingsgrootte etc. En hoe meet je het succes? Titels EK WK? Europese bekers? Het blijft volgens mij altijd subjectief. Dat sibbele een voorkeur heeft voor Balkan spelers en daar met een roze bril naar kijkt dat is bekend. Lekker laten gaan. Zo heeft iedereen z’n voorkeur. (Of niet)
  • 28 Sep 2019 om 08:43
    • Quote van 28 Sep 2019 om 08:32
      Gebruik en volgorde van leestekens, spaties en hoofdletters is in iedere taal hetzelfde. Fries zijn heeft daar helemaal niets mee te maken. Als meer mensen na een '!' of '?' ook nog eens een punt zetten om vervolgens de volgende regel zonder hoofdletter te beginnen dan lijkt het er erg op dat het om één en dezelfde persoon gaat. Of wanneer het écht meerdere personen zijn, dat ze tenminste op de basisschool in dezelfde klas hebben gezeten en waarschijnlijk ook nog eens bij elkaar afgekeken hebben. Sibbele, Hahn nu en eerder Drachten vertonen of vertoonden die genoemde opvallende gelijkenis.
    Dacht dat het wel meeviel bij mij!? Zal er weer beter op gaan letten. En betreft Hahn geen enkele connectie ! Zou ook wel willen weten of het de voormalige drachten is. En ik heb ook geen dubbel account :-)
  • 28 Sep 2019 om 08:37
    • Quote van 28 Sep 2019 om 00:34
      Al die landen op Nederland na misschien brengen duidelijk meer talent voort dan Kroatië. Je kan dat proberen te ontkennen, maar dat er zo weinig Kroaten in top competities spelen in vergelijk met die landen zegt alles. Je kan elke keer zo verongelijkt gaan doen, maar de feiten zeggen iets anders dan jij ons graag wil doen geloven.
    Op Nederland na gaat ook niet helemaal op. Als je namen als Cruijff, van Basten, Bergkamp of Sneijder even in ogenschouw neemt. En ook op dit moment zullen creatieve, technisch zeer vaardige spelers er nog zijn en komen, al schieten lange lijsten met namen je nu niet echt te binnen.
  • 28 Sep 2019 om 08:32
    • Quote van 27 Sep 2019 om 14:20
      Échte Friezen zijn wellicht iets minder in het nl schrijven !?
    Gebruik en volgorde van leestekens, spaties en hoofdletters is in iedere taal hetzelfde. Fries zijn heeft daar helemaal niets mee te maken. Als meer mensen na een '!' of '?' ook nog eens een punt zetten om vervolgens de volgende regel zonder hoofdletter te beginnen dan lijkt het er erg op dat het om één en dezelfde persoon gaat. Of wanneer het écht meerdere personen zijn, dat ze tenminste op de basisschool in dezelfde klas hebben gezeten en waarschijnlijk ook nog eens bij elkaar afgekeken hebben. Sibbele, Hahn nu en eerder Drachten vertonen of vertoonden die genoemde opvallende gelijkenis.
  • 28 Sep 2019 om 08:30
    Ik geloof dat Jelmer en Maartoch het al prima en objectief hebben verwoord zo Sibbele. Doe er je voordeel mee.
  • 28 Sep 2019 om 00:34
    • Quote van 28 Sep 2019 om 00:00
      Dan zou ik toch met terugwerkende kracht van jou eens willen vernemen wáár dan wel vandaan? Duitsland, Spanje, Italië, Frankrijk.....Nederland ? Zeg het maar , ben zeer benieuwd. Ennuh geen kolder verkopen hè !
    Al die landen op Nederland na misschien brengen duidelijk meer talent voort dan Kroatië. Je kan dat proberen te ontkennen, maar dat er zo weinig Kroaten in top competities spelen in vergelijk met die landen zegt alles. Je kan elke keer zo verongelijkt gaan doen, maar de feiten zeggen iets anders dan jij ons graag wil doen geloven.
  • 28 Sep 2019 om 00:09
    • Quote van 28 Sep 2019 om 00:00
      Dan zou ik toch met terugwerkende kracht van jou eens willen vernemen wáár dan wel vandaan? Duitsland, Spanje, Italië, Frankrijk.....Nederland ? Zeg het maar , ben zeer benieuwd. Ennuh geen kolder verkopen hè !
    Misschien is het niet land gebonden maar heeft het met talent te maken en dat komt overal ter wereld vandaan.
  • 28 Sep 2019 om 00:00
    • Quote van 27 Sep 2019 om 12:00
      Je hebt dus geen enkel idee waar het over gaat. Dat bleek wel toen je aangaf dat je mij wel even wilde horen als Halilovic er tien ging maken. Het ging namelijk totaal niet over Halilovic. Het gaat niet om dat soort (kroatische) spelers zoals jij stelt. Ik heb niks tegen zulke spelers. Het gaat om dat er geen enkele objektiviteit en nuance meer is als het over spelers uit Kroatie, Slovenie en die contreien gaat. Wanneer je stelt dat zij de hofleverancier zijn van talenten, wanneer je stelt dat de beste en creatiefste voetballers uit Kroatie komen dan ben je alle objektiviteit verloren. Dat vind ik dan kolder. Als je dat op een forum post kan je reacties verwachten. Iedereen,ook ik is dan vrij om daar op te reageren. Zo werkt een forum.
    Dan zou ik toch met terugwerkende kracht van jou eens willen vernemen wáár dan wel vandaan? Duitsland, Spanje, Italië, Frankrijk.....Nederland ? Zeg het maar , ben zeer benieuwd. Ennuh geen kolder verkopen hè !
  • 27 Sep 2019 om 16:21
    • Quote van 27 Sep 2019 om 15:59
      Vietbal- Samentrekking van Vietnam en voetbal. Met toenemende frequentie gebruikt in midden Friesland. Typisch: “Vietbal, dat is wer ik Van Hau”
    Geweldig Fritz !! :-) :-)
  • 27 Sep 2019 om 15:59
    • Quote van 27 Sep 2019 om 15:48
      Het is Allah, dus met een hoofdletter en een h op het eind. Jongens zullen we het eens over vietbal hebben ipv zo onderling te mierenneuken.
    Vietbal- Samentrekking van Vietnam en voetbal. Met toenemende frequentie gebruikt in midden Friesland. Typisch: “Vietbal, dat is wer ik Van Hau”
  • 27 Sep 2019 om 15:56
    • Quote van 27 Sep 2019 om 15:48
      Het is Allah, dus met een hoofdletter en een h op het eind. Jongens zullen we het eens over vietbal hebben ipv zo onderling te mierenneuken.
    Het is voetbal i.p.v vietbal. ;-) Maar idd back to voetbal. Geen Halilovic zaterdag in de basis las ik net.
  • 27 Sep 2019 om 15:54
    • Quote van 27 Sep 2019 om 15:48
      Het is Allah, dus met een hoofdletter en een h op het eind. Jongens zullen we het eens over vietbal hebben ipv zo onderling te mierenneuken.
    al·la (tussenwerpsel)
    1 - (aansporing) vooruit dan toch
    2 - (toegeving) vooruit dan maar
  • 27 Sep 2019 om 15:48
    • Quote van 27 Sep 2019 om 14:30
      Ik ben niet geheel thuis in de Friese taal, maar de interpunctie is natuurlijk hetzelfde. Dat je een keer een woord verkeerd schrijft, alla. Maar die (onnodige) spaties, punten en uitroeptekens is geen doorkomen aan.
    Het is Allah, dus met een hoofdletter en een h op het eind. Jongens zullen we het eens over vietbal hebben ipv zo onderling te mierenneuken.
  • 27 Sep 2019 om 15:42
    • Quote van 27 Sep 2019 om 14:20
      Échte Friezen zijn wellicht iets minder in het nl schrijven !?
    Volgens Afûk (echte Friezen spreken dit uit als Aahh-fuck) bestaat interpunctie ook yn us moaie taal, en volgens de zelfde regels als NL
  • 27 Sep 2019 om 14:30
    • Quote van 27 Sep 2019 om 14:20
      Échte Friezen zijn wellicht iets minder in het nl schrijven !?
    Interpunctie is er ook in het Fries. Net zoals in het Nederlands. Onwetendheid is geen excuus.
  • 27 Sep 2019 om 14:30
    • Quote van 27 Sep 2019 om 14:20
      Échte Friezen zijn wellicht iets minder in het nl schrijven !?
    Ik ben niet geheel thuis in de Friese taal, maar de interpunctie is natuurlijk hetzelfde. Dat je een keer een woord verkeerd schrijft, alla. Maar die (onnodige) spaties, punten en uitroeptekens is geen doorkomen aan.
  • 27 Sep 2019 om 14:20
    • Quote van 27 Sep 2019 om 13:35
      Punt.
      Aan het eind van een zin schrijf je een punt. Er komt geen spatie vóór de punt. Als je na de punt op dezelfde regel verdergaat, komt er een spatie tussen de punt en het volgende woord. Als de zin eindigt met een afkorting die al een punt heeft, komt er geen tweede punt. Dus: tot ziens op 12 mei a.s.

      Vraagteken?
      Na een vraag schrijf je een vraagteken. Er komt geen spatie vóór het vraagteken. Als je na het vraagteken op dezelfde regel verdergaat, komt er een spatie tussen het vraagteken en het volgende woord.

      Uitroepteken!
      Na een waarschuwende tekst schrijf je vaak een uitroepteken, bijvoorbeeld op een bordje: "Pas op, nat!". Als je in een tekst wilt laten zien dat iets geroepen wordt, gebruik je ook een uitroepteken, bijvoorbeeld als iemand roept: "Ik ben hier!". Er komt geen spatie vóór het uitroepteken. Als je na het uitroepteken op dezelfde regel verdergaat, komt er een spatie tussen het uitroepteken en het volgende woord.
    Échte Friezen zijn wellicht iets minder in het nl schrijven !?
  • 27 Sep 2019 om 14:19
    Vermakelijk topic dit!! :)Maar over Halilovic, die zou ik er toch wel graag in zien hoor... Moet echt een geweldenaar zijn. En wat creativiteit kunnen we wel gebruiken. Ik geloof er wel heilig in dat je spelers neer moet zetten waar ze op hun best zijn. Dus flank of 6 ofzo kan niet. Halilovic hoort op 10. En kan daar ook Odgaard een hoop helpen. Wie er dan achter moeten... Tsja, beetje luxe probleem tussen Veerman, Kongolo en Faik. Persoonlijk vind ik de kracht van Kongolo wel echt nodig voor de balans in dit team. Dus dan is er nog 1 plek over voor Veerman of Faik. De ervaring of het nieuwe wonderkind. Misschien zelfs per wedstrijd bekijken, maar ik denk dat ik voor Veerman zou gaan. Dan is Faik dus het slachtoffer.
  • 27 Sep 2019 om 14:04
    • Quote van 27 Sep 2019 om 13:59
      Hey Zem, ik zal niet zo flauw zijn om te vragen of de school vandaag vroeg uit is, of dat je dit in de middagpauze hebt geschreven :) Maar omdat enig taalpurisme mij niet vreemd is: bij een citatie horen de leestekens binnen de aanhalingstekens; zonder punt daarachter. Dus: Royston zei: "Maar Foppe, die tatoo zit vast!" Foppe was verbijsterd. Bas antwoorde: "Nee, een Ajax pyama." Marco zei: "ik ook." De trainer vroeg: "Hoe laat begint het neuken?" waarna de sfeer in de bestuurskamer veranderde.
    Ik doe slechts copy-paste. Gewoon een stukje ter leering ende vermaeck.
  • 27 Sep 2019 om 13:59
    • Quote van 27 Sep 2019 om 13:35
      Punt.
      Aan het eind van een zin schrijf je een punt. Er komt geen spatie vóór de punt. Als je na de punt op dezelfde regel verdergaat, komt er een spatie tussen de punt en het volgende woord. Als de zin eindigt met een afkorting die al een punt heeft, komt er geen tweede punt. Dus: tot ziens op 12 mei a.s.

      Vraagteken?
      Na een vraag schrijf je een vraagteken. Er komt geen spatie vóór het vraagteken. Als je na het vraagteken op dezelfde regel verdergaat, komt er een spatie tussen het vraagteken en het volgende woord.

      Uitroepteken!
      Na een waarschuwende tekst schrijf je vaak een uitroepteken, bijvoorbeeld op een bordje: "Pas op, nat!". Als je in een tekst wilt laten zien dat iets geroepen wordt, gebruik je ook een uitroepteken, bijvoorbeeld als iemand roept: "Ik ben hier!". Er komt geen spatie vóór het uitroepteken. Als je na het uitroepteken op dezelfde regel verdergaat, komt er een spatie tussen het uitroepteken en het volgende woord.
    Hey Zem, ik zal niet zo flauw zijn om te vragen of de school vandaag vroeg uit is, of dat je dit in de middagpauze hebt geschreven :) Maar omdat enig taalpurisme mij niet vreemd is: bij een citatie horen de leestekens binnen de aanhalingstekens; zonder punt daarachter. Dus: Royston zei: "Maar Foppe, die tatoo zit vast!" Foppe was verbijsterd. Bas antwoorde: "Nee, een Ajax pyama." Marco zei: "ik ook." De trainer vroeg: "Hoe laat begint het neuken?" waarna de sfeer in de bestuurskamer veranderde.
  • 27 Sep 2019 om 13:35
    • Quote van 27 Sep 2019 om 13:33
      Totaal mee oneens. Kongolo is een geweldige speler. Die brengt dynamiek, duelkracht en actieradius. Voetballend maakt hij wel eens een foute keuze, maar is de enige op het middenveld die duels wint. Hij heeft enorm veel diepgang en jouw mening over de weinige aansluiting ben ik ook totaal niet eens. Veerman en Kongolo komen geregeld rond de 16.

      Halilovic op het middenveld neerzetten is vragen om problemen. Het is een jochie, die moet je echt niet in je as hebben. Het middenveld nu is erg complementair aan elkaar, en het zou ontzettend dom zijn om daar wisselingen aan te brengen.
    Zei Jansen ook niet dat Halilovic nog moet leren om om te schakelen bij balverlies? Redelijk cruciaal op de manier hoe wij compact willen spelen wanneer wij de bal niet hebben.
  • 27 Sep 2019 om 13:35
    • Quote van 27 Sep 2019 om 12:45
      Zou zeggen..ga het even navragen bij Massi ! Dan weet je het .Twee accounts ..dan kan niet eens volgens mij !
    Punt.
    Aan het eind van een zin schrijf je een punt. Er komt geen spatie vóór de punt. Als je na de punt op dezelfde regel verdergaat, komt er een spatie tussen de punt en het volgende woord. Als de zin eindigt met een afkorting die al een punt heeft, komt er geen tweede punt. Dus: tot ziens op 12 mei a.s.

    Vraagteken?
    Na een vraag schrijf je een vraagteken. Er komt geen spatie vóór het vraagteken. Als je na het vraagteken op dezelfde regel verdergaat, komt er een spatie tussen het vraagteken en het volgende woord.

    Uitroepteken!
    Na een waarschuwende tekst schrijf je vaak een uitroepteken, bijvoorbeeld op een bordje: "Pas op, nat!". Als je in een tekst wilt laten zien dat iets geroepen wordt, gebruik je ook een uitroepteken, bijvoorbeeld als iemand roept: "Ik ben hier!". Er komt geen spatie vóór het uitroepteken. Als je na het uitroepteken op dezelfde regel verdergaat, komt er een spatie tussen het uitroepteken en het volgende woord.
  • 27 Sep 2019 om 13:33
    • Quote van 27 Sep 2019 om 13:13
      Oei, nu krijg je die koffie variant achter je aan!
    Wait .. Wat heeft die cappocinno te maken met dat Fritz mijn kanttekeningen redelijk vindt?
  • 27 Sep 2019 om 13:33
    • Quote van 27 Sep 2019 om 13:24
      Kongolo daar ben ik niet zo kapot van. Ontwikkelt zich, maar heeft veel te veel slaapmomenten en schakelt te langzaam om. Daarnaast werd in de laatste 15 minuten pijnlijk duidelijk dat hij echt niet weet wat ie moet met de bal aan de voet. Ze hadden Utrecht op de knieën, maar werden amper gevaarlijk, vanwege besluiteloosheid aan de bal.

      Faik doet werkelijk alles met links en brengt zichzelf en het team daarmee in de problemen. Hij handelt daardoor te langzaam. Ik denk dat Veerman dat ook prima kan invullen, als voetballende 6, zoals Radomski ooit speelde.
      Ons huidige middenveld zorgt daarnaast amper voor aansluiting bij de spits en iemand als Odgaard heeft dat wel nodig

      Tegen grote clubs zou je dan misschien weer voor deze drie kunnen kiezen, maar toch zeker 13 van de 17 ploegen moet je willen/kunnen bestrijden met meer voetbal in onze middenlinie.
    Totaal mee oneens. Kongolo is een geweldige speler. Die brengt dynamiek, duelkracht en actieradius. Voetballend maakt hij wel eens een foute keuze, maar is de enige op het middenveld die duels wint. Hij heeft enorm veel diepgang en jouw mening over de weinige aansluiting ben ik ook totaal niet eens. Veerman en Kongolo komen geregeld rond de 16.

    Halilovic op het middenveld neerzetten is vragen om problemen. Het is een jochie, die moet je echt niet in je as hebben. Het middenveld nu is erg complementair aan elkaar, en het zou ontzettend dom zijn om daar wisselingen aan te brengen.
  • 27 Sep 2019 om 13:24
    • Quote van 27 Sep 2019 om 12:30
      Hij gaat niemand opofferen. Halilovic blijft gewoon op het bankje. Veerman en Kongolo zijn te goed. Faik is een 6 en dat is Halilovic niet. Halilovic speelt van Bergen er niet uit, want hij heeft diepgang en maakt ruimte voor je middenvelders. Ejuke is te goed. En een spits is het niet. Conclusie: Bankje.
    Kongolo daar ben ik niet zo kapot van. Ontwikkelt zich, maar heeft veel te veel slaapmomenten en schakelt te langzaam om. Daarnaast werd in de laatste 15 minuten pijnlijk duidelijk dat hij echt niet weet wat ie moet met de bal aan de voet. Ze hadden Utrecht op de knieën, maar werden amper gevaarlijk, vanwege besluiteloosheid aan de bal.

    Faik doet werkelijk alles met links en brengt zichzelf en het team daarmee in de problemen. Hij handelt daardoor te langzaam. Ik denk dat Veerman dat ook prima kan invullen, als voetballende 6, zoals Radomski ooit speelde.
    Ons huidige middenveld zorgt daarnaast amper voor aansluiting bij de spits en iemand als Odgaard heeft dat wel nodig

    Tegen grote clubs zou je dan misschien weer voor deze drie kunnen kiezen, maar toch zeker 13 van de 17 ploegen moet je willen/kunnen bestrijden met meer voetbal in onze middenlinie.
  • 27 Sep 2019 om 13:13
    • Quote van 27 Sep 2019 om 12:49
      Haantje toch! Frank is een kleuter omdat hij de kroatenfetish van sibbelje niet deelt en daar wat redelijke kanttekeningen bij plaatst? Dat lijkt mij wat overdreven.
    Oei, nu krijg je die koffie variant achter je aan!
  • 27 Sep 2019 om 12:55
    • Quote van 27 Sep 2019 om 12:47
      Ik ook al inderdaad....en ik denk dat we allebei dezelfde bedoelen....áls het al mogelijk is twee accounts ?
    Natuurlijk is dat mogelijk. Extra e-mail adres en een VPN zou het truukje wel moeten doen. Dacht jij dat al Vietnamezen op Facebook echt zijn soms?
  • 27 Sep 2019 om 12:49
    • Quote van 27 Sep 2019 om 12:09
      Zeker reageren daarop is normaal, maar niet als een klein kind.
      EN niet hoe jij dat doet. puberaal en onpassend
      Lees ook even :\Halilovic vastberaden dan zal ik het allemaal laten zien.( 10.27)

      Misschien dat je nu de ogen open gaan, dit is een misselijke discussie uit lokken, kinderachtig.
      Einde discussie.
    Haantje toch! Frank is een kleuter omdat hij de kroatenfetish van sibbelje niet deelt en daar wat redelijke kanttekeningen bij plaatst? Dat lijkt mij wat overdreven.
  • 27 Sep 2019 om 12:47
    • Quote van 27 Sep 2019 om 12:35
      Dat idee heb ik ook wel eens bij jou :) dat jij iemands 2e account bent.
    Ik ook al inderdaad....en ik denk dat we allebei dezelfde bedoelen....áls het al mogelijk is twee accounts ?
  • 27 Sep 2019 om 12:45
    • Quote van 27 Sep 2019 om 12:20
      ik wil mij er verder niet in mengen maar heeft sibbele 2 accounts hier? hahn schrijft in precies dezelfde style als sibbele.
    Zou zeggen..ga het even navragen bij Massi ! Dan weet je het .Twee accounts ..dan kan niet eens volgens mij !
  • 27 Sep 2019 om 12:35
    • Quote van 27 Sep 2019 om 12:20
      ik wil mij er verder niet in mengen maar heeft sibbele 2 accounts hier? hahn schrijft in precies dezelfde style als sibbele.
    Dat idee heb ik ook wel eens bij jou :) dat jij iemands 2e account bent.
  • 27 Sep 2019 om 12:34
    • Quote van 27 Sep 2019 om 12:30
      Hij gaat niemand opofferen. Halilovic blijft gewoon op het bankje. Veerman en Kongolo zijn te goed. Faik is een 6 en dat is Halilovic niet. Halilovic speelt van Bergen er niet uit, want hij heeft diepgang en maakt ruimte voor je middenvelders. Ejuke is te goed. En een spits is het niet. Conclusie: Bankje.
    Ik vrees het ook Zem.
  • 27 Sep 2019 om 12:30
    • Quote van 27 Sep 2019 om 12:24
      Ik ben ook wel erg benieuwd naar Halilovic en of hij de kans gaat krijgen. Ik ben nog meer benieuwd wie Jansen gaat opofferen. Halilovic vindt dat hij bij de Europese top hoort, daar past een plaats op de bank bij een clubje als Heerenveen niet bij.
    Hij gaat niemand opofferen. Halilovic blijft gewoon op het bankje. Veerman en Kongolo zijn te goed. Faik is een 6 en dat is Halilovic niet. Halilovic speelt van Bergen er niet uit, want hij heeft diepgang en maakt ruimte voor je middenvelders. Ejuke is te goed. En een spits is het niet. Conclusie: Bankje.
  • 27 Sep 2019 om 12:24
    • Quote van 27 Sep 2019 om 12:12
      Gezellig hier wel.

      Hopelijk krijgt Halilovic snel een kans op de 10. Dan is het aan de trainer om te kiezen tussen Faik en Kongolo.
      Samen met onze spitspositie en de rechtsback positie, is de bezetting van ons middenveld momenteel nog de zwakke schakel van ons team.
    Ik ben ook wel erg benieuwd naar Halilovic en of hij de kans gaat krijgen. Ik ben nog meer benieuwd wie Jansen gaat opofferen. Halilovic vindt dat hij bij de Europese top hoort, daar past een plaats op de bank bij een clubje als Heerenveen niet bij.
  • 27 Sep 2019 om 12:20
    • Quote van 27 Sep 2019 om 12:09
      Zeker reageren daarop is normaal, maar niet als een klein kind.
      EN niet hoe jij dat doet. puberaal en onpassend
      Lees ook even :\Halilovic vastberaden dan zal ik het allemaal laten zien.( 10.27)

      Misschien dat je nu de ogen open gaan, dit is een misselijke discussie uit lokken, kinderachtig.
      Einde discussie.
    ik wil mij er verder niet in mengen maar heeft sibbele 2 accounts hier? hahn schrijft in precies dezelfde style als sibbele.
  • 27 Sep 2019 om 12:14
    • Quote van 27 Sep 2019 om 12:09
      Zeker reageren daarop is normaal, maar niet als een klein kind.
      EN niet hoe jij dat doet. puberaal en onpassend
      Lees ook even :\Halilovic vastberaden dan zal ik het allemaal laten zien.( 10.27)

      Misschien dat je nu de ogen open gaan, dit is een misselijke discussie uit lokken, kinderachtig.
      Einde discussie.
    Nogmaals het gaat niet over Halilovic. Als jij het puberaal vindt dat ik op iemand reageer die niet meer objektief kan reageren op voetballers uit die contreien vind ik dat prima. Niet objektief reageren op artikelen over die spelers vind ik puberaal en onpassend.
  • 27 Sep 2019 om 12:12
    Gezellig hier wel.

    Hopelijk krijgt Halilovic snel een kans op de 10. Dan is het aan de trainer om te kiezen tussen Faik en Kongolo.
    Samen met onze spitspositie en de rechtsback positie, is de bezetting van ons middenveld momenteel nog de zwakke schakel van ons team.
  • 27 Sep 2019 om 12:09
    • Quote van 27 Sep 2019 om 12:00
      Je hebt dus geen enkel idee waar het over gaat. Dat bleek wel toen je aangaf dat je mij wel even wilde horen als Halilovic er tien ging maken. Het ging namelijk totaal niet over Halilovic. Het gaat niet om dat soort (kroatische) spelers zoals jij stelt. Ik heb niks tegen zulke spelers. Het gaat om dat er geen enkele objektiviteit en nuance meer is als het over spelers uit Kroatie, Slovenie en die contreien gaat. Wanneer je stelt dat zij de hofleverancier zijn van talenten, wanneer je stelt dat de beste en creatiefste voetballers uit Kroatie komen dan ben je alle objektiviteit verloren. Dat vind ik dan kolder. Als je dat op een forum post kan je reacties verwachten. Iedereen,ook ik is dan vrij om daar op te reageren. Zo werkt een forum.
    Zeker reageren daarop is normaal, maar niet als een klein kind.
    EN niet hoe jij dat doet. puberaal en onpassend
    Lees ook even :\Halilovic vastberaden dan zal ik het allemaal laten zien.( 10.27)

    Misschien dat je nu de ogen open gaan, dit is een misselijke discussie uit lokken, kinderachtig.
    Einde discussie.
  • 27 Sep 2019 om 12:00
    • Quote van 27 Sep 2019 om 11:41
      MrFrankLegs@..ik volg dat puber gedrag van jou richting Sibbele al enige tijd( en o,jawel ik weet wel drommels goed waar het over gaat) en ik weet wel drommelse goed waar bij jou de schoen wringt. Als het over een speler uit Kroatie gaat en Sibbele post daar iets over spring jij daar meteen bovenop vandaar kleuterachtig gedrag. Het zou je sieren om daar dan niet op te reageren maar blijkbaar hou jij ervan ( met nog een paar) als het over dat soort spelers gaat om erop te reageren stop daar mee.
    Je hebt dus geen enkel idee waar het over gaat. Dat bleek wel toen je aangaf dat je mij wel even wilde horen als Halilovic er tien ging maken. Het ging namelijk totaal niet over Halilovic. Het gaat niet om dat soort (kroatische) spelers zoals jij stelt. Ik heb niks tegen zulke spelers. Het gaat om dat er geen enkele objektiviteit en nuance meer is als het over spelers uit Kroatie, Slovenie en die contreien gaat. Wanneer je stelt dat zij de hofleverancier zijn van talenten, wanneer je stelt dat de beste en creatiefste voetballers uit Kroatie komen dan ben je alle objektiviteit verloren. Dat vind ik dan kolder. Als je dat op een forum post kan je reacties verwachten. Iedereen,ook ik is dan vrij om daar op te reageren. Zo werkt een forum.
  • 27 Sep 2019 om 11:41
    • Quote van 27 Sep 2019 om 11:30
      Nou nou... kleuter zelfs. Poeh. Begrijpend lezen valt niet mee. Sibbele zegt niks over Halilovic en ik zeg ook niets over Halilovic. Sterker nog, waarom wil je mij wel eens weer horen als Halilovic er tien heeft gemaakt? Ik heb namelijk geen enkel oordeel over Halilovic gegeven. Je wilt je graag ergens mee bemoeien maar je hebt geen idee waar het over gaat zo blijkt.
    MrFrankLegs@..ik volg dat puber gedrag van jou richting Sibbele al enige tijd( en o,jawel ik weet wel drommels goed waar het over gaat) en ik weet wel drommelse goed waar bij jou de schoen wringt. Als het over een speler uit Kroatie gaat en Sibbele post daar iets over spring jij daar meteen bovenop vandaar kleuterachtig gedrag. Het zou je sieren om daar dan niet op te reageren maar blijkbaar hou jij ervan ( met nog een paar) als het over dat soort spelers gaat om erop te reageren stop daar mee.
  • 27 Sep 2019 om 11:30
    • Quote van 27 Sep 2019 om 11:21
      De grote kleuter van dit forum reageert ook weer eens MrfrankLegs.Vreemd als het over een Kroaat gaat reageert deze kleuter er weer op, met Zem aan zijn zijde.Het gaat Sibbele niet zo zeer over een speler uit die omgeving maar over het kleuter achtige gedrag van jou.
      Halilovic laat weten dat hij tevreden is met de club waar hij nu voor speelt! SC Heerenveen!.Ik wil jou FrankLegs wel weer eens spreken wanneer deze speler er 10 of meer maakt.
      En ga niet altijd zo zielig reageren als Sibbele het over juist die spelers heeft.
      Als er andere reacties van Sibbele komen op dit forum en dan eens niet over die spelers dan ben jij niet thuis. Doe niet zo zielig man.
    Nou nou... kleuter zelfs. Poeh. Begrijpend lezen valt niet mee. Sibbele zegt niks over Halilovic en ik zeg ook niets over Halilovic. Sterker nog, waarom wil je mij wel eens weer horen als Halilovic er tien heeft gemaakt? Ik heb namelijk geen enkel oordeel over Halilovic gegeven. Je wilt je graag ergens mee bemoeien maar je hebt geen idee waar het over gaat zo blijkt.
  • 27 Sep 2019 om 11:25
    • Quote van 27 Sep 2019 om 11:21
      De grote kleuter van dit forum reageert ook weer eens MrfrankLegs.Vreemd als het over een Kroaat gaat reageert deze kleuter er weer op, met Zem aan zijn zijde.Het gaat Sibbele niet zo zeer over een speler uit die omgeving maar over het kleuter achtige gedrag van jou.
      Halilovic laat weten dat hij tevreden is met de club waar hij nu voor speelt! SC Heerenveen!.Ik wil jou FrankLegs wel weer eens spreken wanneer deze speler er 10 of meer maakt.
      En ga niet altijd zo zielig reageren als Sibbele het over juist die spelers heeft.
      Als er andere reacties van Sibbele komen op dit forum en dan eens niet over die spelers dan ben jij niet thuis. Doe niet zo zielig man.
    Dank Hahn. Ik neem het mee in de evaluatie.
  • 27 Sep 2019 om 11:21
    De grote kleuter van dit forum reageert ook weer eens MrfrankLegs.Vreemd als het over een Kroaat gaat reageert deze kleuter er weer op, met Zem aan zijn zijde.Het gaat Sibbele niet zo zeer over een speler uit die omgeving maar over het kleuter achtige gedrag van jou.
    Halilovic laat weten dat hij tevreden is met de club waar hij nu voor speelt! SC Heerenveen!.Ik wil jou FrankLegs wel weer eens spreken wanneer deze speler er 10 of meer maakt.
    En ga niet altijd zo zielig reageren als Sibbele het over juist die spelers heeft.
    Als er andere reacties van Sibbele komen op dit forum en dan eens niet over die spelers dan ben jij niet thuis. Doe niet zo zielig man.
  • 27 Sep 2019 om 11:19
    • Quote van 27 Sep 2019 om 11:07
      Jij jou mening frenkie, ik de mijne. Dramaqeeun wat een bewoordingen weer, man o man. Ik vind het denigrerend , en jij niet maar ik weet wel beter , hoe jij hier en in de podcast over komt. Discussie gesloten wat mij betreft.
    Heb jij überhaupt wel eens een discussie gevoerd? Jij roept iets belachelijks, mensen reageren, en vervolgens hang jij de onbegrepen ziel uit. Jij hebt hier op FeanOnline nog nooit een discussie gevoerd. Ik zie jou hier alleen wat misplaatst om je heen slaan. Precies zoals MrFrankLegs zegt, een beetje dramaqueen.
  • 27 Sep 2019 om 11:11
    • Quote van 27 Sep 2019 om 11:07
      Jij jou mening frenkie, ik de mijne. Dramaqeeun wat een bewoordingen weer, man o man. Ik vind het denigrerend , en jij niet maar ik weet wel beter , hoe jij hier en in de podcast over komt. Discussie gesloten wat mij betreft.
    Gelukkig weet jij beter. Een hele geruststelling vriend. Fijn dat je luistert! Zeg anders maar gewoon Frank hoor. Zou bijna denken dat Frenkie denigrerend is wat je zelf zo verafschuwt.
  • 27 Sep 2019 om 11:07
    • Quote van 27 Sep 2019 om 10:48
      Draai toch niet zo Sibbele met je praatjes. Je beweerde dat uit Kroatië de beste en creatiefste voetballers kwamen en ja dat is kolder. Iets kolder noemen is geen schelden. Het is ook niet denigrerend. Je stelt je weer eens ontzettend aan. Ik vind wat je zegt onzin, kolder dus. Het is toch wat dat je echt alle objectiviteit verliest als het over zulke voetballers gaat en dan vervolgens als een dramaqueen reageert als mensen je op je overdreven gehype van deze voetballers aanspreekt. Nu haal je ook nog eens een discussie over iets compleet anders aan met Second. Echt een dramaqueen ben je. Grow up.
    Jij jou mening frenkie, ik de mijne. Dramaqeeun wat een bewoordingen weer, man o man. Ik vind het denigrerend , en jij niet maar ik weet wel beter , hoe jij hier en in de podcast over komt. Discussie gesloten wat mij betreft.
  • 27 Sep 2019 om 10:48
    • Quote van 27 Sep 2019 om 10:20
      Gaan we nu alweer schelden frenkie!? Als jij het "kolder" vind (en je vriendje) dat de kroaten prachtige voetballers "afleveren" het zij zo. Maar dat ik wel vind dat dit wel zo is dan gaan jij ...en je vriendje ....mij echt niet op andere gedachten brengen ! Maar om dan steeds denigrerend te reageren en scheldwoorden te gebruiken !? ..maar oja wacht , een tijdje geleden werd er ook iemand gekleineerd (iemand die transfers voorspelde)....
    Draai toch niet zo Sibbele met je praatjes. Je beweerde dat uit Kroatië de beste en creatiefste voetballers kwamen en ja dat is kolder. Iets kolder noemen is geen schelden. Het is ook niet denigrerend. Je stelt je weer eens ontzettend aan. Ik vind wat je zegt onzin, kolder dus. Het is toch wat dat je echt alle objectiviteit verliest als het over zulke voetballers gaat en dan vervolgens als een dramaqueen reageert als mensen je op je overdreven gehype van deze voetballers aanspreekt. Nu haal je ook nog eens een discussie over iets compleet anders aan met Second. Echt een dramaqueen ben je. Grow up.
  • 27 Sep 2019 om 10:20
    • Quote van 27 Sep 2019 om 00:06
      Hahaha je lokt het zelf helemaal uit kerel. Zie je eerste kolder bericht.
    Gaan we nu alweer schelden frenkie!? Als jij het "kolder" vind (en je vriendje) dat de kroaten prachtige voetballers "afleveren" het zij zo. Maar dat ik wel vind dat dit wel zo is dan gaan jij ...en je vriendje ....mij echt niet op andere gedachten brengen ! Maar om dan steeds denigrerend te reageren en scheldwoorden te gebruiken !? ..maar oja wacht , een tijdje geleden werd er ook iemand gekleineerd (iemand die transfers voorspelde)....
  • 27 Sep 2019 om 00:06
    • Quote van 27 Sep 2019 om 00:00
      Merkwaardig hè. Zou jij je zelfook eens af moeten vragen . Er weer (gezamelijk) boven op springen als dit item weer ter sprake komt..erg doorzichtig. En op frenkie doe ik al niet meer de moeite om te reageren Tsjongejonge...zie zijn reactie.
    Hahaha je lokt het zelf helemaal uit kerel. Zie je eerste kolder bericht.
  • 27 Sep 2019 om 00:00
    • Quote van 26 Sep 2019 om 21:22
      De ene keer denk ik dat je een kind van 12 bent. Maar in een ander topic zie ik jou dingen vertellen, dat jou leeftijd toch minimaal wel 45+ moet zijn. Merkwaardig.
    Merkwaardig hè. Zou jij je zelfook eens af moeten vragen . Er weer (gezamelijk) boven op springen als dit item weer ter sprake komt..erg doorzichtig. En op frenkie doe ik al niet meer de moeite om te reageren Tsjongejonge...zie zijn reactie.
  • 26 Sep 2019 om 21:22
    • Quote van 26 Sep 2019 om 21:12
      Nee joh ! Ik overdrijf ?! Jij je zin. Teveel moeite om er serieus op in te gaan ....op jullie beide.
    De ene keer denk ik dat je een kind van 12 bent. Maar in een ander topic zie ik jou dingen vertellen, dat jou leeftijd toch minimaal wel 45+ moet zijn. Merkwaardig.
  • 26 Sep 2019 om 21:19
    • Quote van 26 Sep 2019 om 21:12
      Nee joh ! Ik overdrijf ?! Jij je zin. Teveel moeite om er serieus op in te gaan ....op jullie beide.
    Proest hahahaha!
  • 26 Sep 2019 om 21:12
    • Quote van 26 Sep 2019 om 20:29
      Topleverancier? Niet zo overdrijven hè.
    Nee joh ! Ik overdrijf ?! Jij je zin. Teveel moeite om er serieus op in te gaan ....op jullie beide.
  • 26 Sep 2019 om 21:09
    • Quote van 26 Sep 2019 om 20:11
      Jij zei dat dat Kroatië de beste en creatiefste spelers voorbrengt. En ja dat is natuurlijk kolder.
    Ja joh natuurlijk "is dat kolder" ...moeilijk hè...
  • 26 Sep 2019 om 20:29
    • Quote van 26 Sep 2019 om 20:05
      Wie zei er ook alweer dat het wel meeviel met het feit dat Kroatië de top leverancier van prachtige talenten is !? Vorig jaar finale wk en onterecht verloren van Frankrijk.
    Topleverancier? Niet zo overdrijven hè.
  • 26 Sep 2019 om 20:11
    • Quote van 26 Sep 2019 om 20:05
      Wie zei er ook alweer dat het wel meeviel met het feit dat Kroatië de top leverancier van prachtige talenten is !? Vorig jaar finale wk en onterecht verloren van Frankrijk.
    Jij zei dat dat Kroatië de beste en creatiefste spelers voorbrengt. En ja dat is natuurlijk kolder.
  • 26 Sep 2019 om 20:05
    Wie zei er ook alweer dat het wel meeviel met het feit dat Kroatië de top leverancier van prachtige talenten is !? Vorig jaar finale wk en onterecht verloren van Frankrijk.
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›