SC Heerenveen maakt tussenstand kaartverkoop FC Utrecht-thuis bekend

( 29 reacties)
SC Heerenveen maakt tussenstand kaartverkoop FC Utrecht-thuis bekend

SC Heerenveen wordt tegen FC Utrecht gesteund door minimaal 15.000 supporters. De Friese club maakt via haar officiële kanalen bekend dat dit aantal inmiddels is bereikt.

Daarnaast roept SC Heerenveen op om fans die nog geen ticket hebben, ook een kaart te kopen en de ploeg van trainer Johnny Janssen te steunen in het Abe Lenstra Stadion, waar al om 12.15 uur wordt afgetrapt tegen FC Utrecht.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Sep 2019 om 08:19
    • Quote van 20 Sep 2019 om 04:48
      Als je heel rap met positieve en hoopgevende verhalen op de proppen komt dan mag je verwachten dat die resultaten er dan ook wat sneller zijn. En anders moet je gewoon wat objectiever en uitbundig naar buiten treden.
    Over uitbundig naar buiten treden gesproken: dat doet Cees meer dan voldoende. Laten we niet vergeten dat een seizoenskaart veel geld kost en dat veel mensen hier wel iets voor moeten laten..dan komt er een moment dat je een afweging gaat doen en daarbij keuzes moet maken. En als je dan niet echt verwend bent dan kies je een keer wat anders
  • 20 Sep 2019 om 04:48
    • Quote van 19 Sep 2019 om 21:31
      Veel tastbare of meetbare dingen kun je ook niet verwachten na een half jaar vind ik. Verandering kost tijd en daar kan zomaar even overheen gaan, al had ik liever ook gezien dat bijvoorbeeld een hoofdsponser er wel was geweest, zoals gezegd. Verder ben ik het helemaal met je eens, vandaar dat ik me maar vasthoud aan de positieve dingen, zoals op het veld.. Hopen dat dat kan zorgen voor die ommekeer die zo ontzettend nodig is!
    Als je heel rap met positieve en hoopgevende verhalen op de proppen komt dan mag je verwachten dat die resultaten er dan ook wat sneller zijn. En anders moet je gewoon wat objectiever en uitbundig naar buiten treden.
  • 19 Sep 2019 om 23:35
    • Quote van 19 Sep 2019 om 15:29
      Er worden kaarten weggegeven op scholen dus met een beetje geluk loopt het nog redelijk vol.
    Leuk zo’n patat wedstrijd, waarbij elke keer een poging wordt ingezet om de wave te doen!
  • 19 Sep 2019 om 21:31
    • Quote van 19 Sep 2019 om 15:57
      Ik ben ook zeker niet haatdragend maar op de seizoenskaart actie na is er nog niets tastbaars en zullen wij het vooralsnog met de "verhalen" moeten doen.
      Zeker waar dat wij in een nieuwe realiteit zijn beland maar 15.000 voor een club als Heerenveen tegen een club als Utrecht is simpelweg bijzonder pijnlijk. Ik begrijp de verdere terugloop ook niet zo heel erg goed.....de geluiden zijn positiever gezien de beleving die mensen tot nog toe hebben gehad dit seizoen bij thuiswedstrijden in tegenstelling tot afgelopen jaren.....dan verwacht je dat daar een signaal vanuit gaat maar niets is minder waar......kennelijk hebben nog meer mensen de club de rug toegekeerd.....inmiddels een ongekend hoog aantal....ik blijf het herhalen, wat ben ik jaloers op de trouw v/d Tukkers....wan beleid maar desondanks een enorme supportersschare, hondstrouw daar waar hier veel mensen iedere "scheet" aanpakken om als excuses te gebruiken om niet meer te komen.....zonder dat ik daar een oordeel over wil vellen want dat is persoonlijk maar ik betreur het wel!
      Zelfde geldt voor het bedrijfsleven....kennelijk de mooie jaren vergeten die de club hen ook geschonken heeft. Een OSSH, de zaken op de achtergrond bepaal je deels ook zelf.....helaas heeft de club te laat door gehad wat er speelde en hebben ze de leegloop, dreigende leegloop, onderschat en laten gebeuren.
      Nu ook lijkt het erop dat een aantal mensen nog altijd niet inzien hoe gevaarlijk het terrein is waar de club zich momenteel begeeft.....nog meer mensen/bedrijven verliezen zal de club echt niet kunnen dragen.
    Veel tastbare of meetbare dingen kun je ook niet verwachten na een half jaar vind ik. Verandering kost tijd en daar kan zomaar even overheen gaan, al had ik liever ook gezien dat bijvoorbeeld een hoofdsponser er wel was geweest, zoals gezegd. Verder ben ik het helemaal met je eens, vandaar dat ik me maar vasthoud aan de positieve dingen, zoals op het veld.. Hopen dat dat kan zorgen voor die ommekeer die zo ontzettend nodig is!
  • 19 Sep 2019 om 16:50
    • Quote van 19 Sep 2019 om 15:57
      Slim, geef de kaarten dan maar weg. Zit het stadion vol, misschien nieuwe supporters en betere sfeer. Alles beter dan lege plekken.
    Misschien zijn ze al bij die 15000 inbegrepen, wie zal het zeggen. De nood is in ieder geval erg hoog want er werd in de mail geschreven "13500 is veel te weinig".
  • 19 Sep 2019 om 16:38
    • Quote van 19 Sep 2019 om 16:18
      Dit aantal kan ook liggen aaan de klote tijd..... De meeste kelderklasse voetballers kunnen simpelweg niet omdat ze zelf moeten voetballen.....
    Ja kwart over 12 dit is echt vervelend. Mijn wedstrijd begint om 10 uur, heb al gevraagd of ik samen met een teamgenoot en sk houder er eerder uit kunnen zodat we alsnog het begin halen. Vorige wedstrijd was half 7, dat is ook niet mijn favoriet dan nog liever zondagavond.
  • 19 Sep 2019 om 16:18
    Dit aantal kan ook liggen aaan de klote tijd..... De meeste kelderklasse voetballers kunnen simpelweg niet omdat ze zelf moeten voetballen.....
  • 19 Sep 2019 om 16:16
    Off topic war zijn die reclame banners vreselijk in de mobile browserversie. Kan niet eens meer fatsoenlijk reacties lezen.

  • 19 Sep 2019 om 15:57
    • Quote van 19 Sep 2019 om 14:05
      Ik ben het met je eens, maar terugkijken heeft geen zin. De club moet opnieuw opgebouwd worden. We moeten vooruit kijken! Ik vind dat er kwalitatief een goed elftal staat, beter dan bijvoorbeeld Groningen. Het spel is ook beter, er wordt enthousiast gespeeld, maar met een realistische kijk: Zo lijkt een soort counter voetbal meer op te leveren. Prima. Met Hamstra hebben we ook een man die qua persoon prima bij Heerenveen past. Ondanks dat hij flinke fouten heeft gemaakt, zou ik met hem verlengen. Daarnaast ben ik niet zo haatdragend richting Cees. Ik vind het bijzonder teleurstellend dat de hoofdsponsor er, ondanks twee toezeggingen, nog steeds niet is. Maar ik zie wel dat hij meer probeert (bijvoorbeeld de seizoenskaart actie die meer seizoenskaarten heeft opgeleverd, of recent de nieuwe schermen in het stadion wat al veel eerder had gemoeten) dan zijn voorganger, waarvan ik enkel geen idee heb wat die de afgelopen jaren heeft uitgevoerd. Ik vond dat nog veel meer een prater dan dat er werkelijk iets gebeurde, sterker, het is alleen maar slechter gegaan. Overigens zijn vaak de beste ondernemers redelijke 'viespeuken': Ze gaan vaak tot het uiterste en dat maakt ze ook vaak goed in wat ze doen. Als we straks eindelijk die hoofdsponsor krijgen, daarna concreet nieuws over een vernieuwd Skoatterwald en over drie jaar een gezondere club hebben met een kleiner begrotingstekort, dan zitten we weer aardig op het goede spoor. Ik ben toch wel aardig positief gestemd.
    Ik ben ook zeker niet haatdragend maar op de seizoenskaart actie na is er nog niets tastbaars en zullen wij het vooralsnog met de "verhalen" moeten doen.
    Zeker waar dat wij in een nieuwe realiteit zijn beland maar 15.000 voor een club als Heerenveen tegen een club als Utrecht is simpelweg bijzonder pijnlijk. Ik begrijp de verdere terugloop ook niet zo heel erg goed.....de geluiden zijn positiever gezien de beleving die mensen tot nog toe hebben gehad dit seizoen bij thuiswedstrijden in tegenstelling tot afgelopen jaren.....dan verwacht je dat daar een signaal vanuit gaat maar niets is minder waar......kennelijk hebben nog meer mensen de club de rug toegekeerd.....inmiddels een ongekend hoog aantal....ik blijf het herhalen, wat ben ik jaloers op de trouw v/d Tukkers....wan beleid maar desondanks een enorme supportersschare, hondstrouw daar waar hier veel mensen iedere "scheet" aanpakken om als excuses te gebruiken om niet meer te komen.....zonder dat ik daar een oordeel over wil vellen want dat is persoonlijk maar ik betreur het wel!
    Zelfde geldt voor het bedrijfsleven....kennelijk de mooie jaren vergeten die de club hen ook geschonken heeft. Een OSSH, de zaken op de achtergrond bepaal je deels ook zelf.....helaas heeft de club te laat door gehad wat er speelde en hebben ze de leegloop, dreigende leegloop, onderschat en laten gebeuren.
    Nu ook lijkt het erop dat een aantal mensen nog altijd niet inzien hoe gevaarlijk het terrein is waar de club zich momenteel begeeft.....nog meer mensen/bedrijven verliezen zal de club echt niet kunnen dragen.
  • 19 Sep 2019 om 15:57
    • Quote van 19 Sep 2019 om 15:29
      Er worden kaarten weggegeven op scholen dus met een beetje geluk loopt het nog redelijk vol.
    Slim, geef de kaarten dan maar weg. Zit het stadion vol, misschien nieuwe supporters en betere sfeer. Alles beter dan lege plekken.
  • 19 Sep 2019 om 15:36
    • Quote van 19 Sep 2019 om 15:02
      Inwonertal Heerenveen 50.230.
    29115 volgens de BAG 2018
  • 19 Sep 2019 om 15:29
    Er worden kaarten weggegeven op scholen dus met een beetje geluk loopt het nog redelijk vol.
  • 19 Sep 2019 om 15:04
    • Quote van 19 Sep 2019 om 15:02
      Inwonertal Heerenveen 50.230.
    De hele gemeente is dat na de herindeling.
  • 19 Sep 2019 om 15:02
    • Quote van 19 Sep 2019 om 10:58
      Omdenken, het is toch prachtig dat wij in een dorp waar 25.000 mensen wonen en een provincie waar wij het achterland delen met een andere club 15.000 zo gek kunnen krijgen om naar ons stadion te komen? Dat lukt de meeste voetbalclubs in NL anders niet
    Inwonertal Heerenveen 50.230.
  • 19 Sep 2019 om 15:01
    • Quote van 19 Sep 2019 om 14:43
      Klopt een van de laatste actie van hem. Die hem ook niet in dank werden afgenomen omdat ze nogal wat kosten.
    Ow dat is nieuw voor mij. Van wie heb je dat gehoord?
  • 19 Sep 2019 om 15:01
    • Quote van 19 Sep 2019 om 14:43
      Klopt een van de laatste actie van hem. Die hem ook niet in dank werden afgenomen omdat ze nogal wat kosten.
    Ik heb vooral gehoord dat ze er erg blij mee zijn!
  • 19 Sep 2019 om 14:43
    • Quote van 19 Sep 2019 om 14:39
      Niet om te stoken maar mij is door Paul Spijkerman van de club verteld dat de nieuwe videowalls al door Luuc Eisenga destijds zijn besteld. In deze zit geen hand van Roozemond.
    Klopt een van de laatste actie van hem. Die hem ook niet in dank werden afgenomen omdat ze nogal wat kosten.
  • 19 Sep 2019 om 14:39
    • Quote van 19 Sep 2019 om 14:05
      Ik ben het met je eens, maar terugkijken heeft geen zin. De club moet opnieuw opgebouwd worden. We moeten vooruit kijken! Ik vind dat er kwalitatief een goed elftal staat, beter dan bijvoorbeeld Groningen. Het spel is ook beter, er wordt enthousiast gespeeld, maar met een realistische kijk: Zo lijkt een soort counter voetbal meer op te leveren. Prima. Met Hamstra hebben we ook een man die qua persoon prima bij Heerenveen past. Ondanks dat hij flinke fouten heeft gemaakt, zou ik met hem verlengen. Daarnaast ben ik niet zo haatdragend richting Cees. Ik vind het bijzonder teleurstellend dat de hoofdsponsor er, ondanks twee toezeggingen, nog steeds niet is. Maar ik zie wel dat hij meer probeert (bijvoorbeeld de seizoenskaart actie die meer seizoenskaarten heeft opgeleverd, of recent de nieuwe schermen in het stadion wat al veel eerder had gemoeten) dan zijn voorganger, waarvan ik enkel geen idee heb wat die de afgelopen jaren heeft uitgevoerd. Ik vond dat nog veel meer een prater dan dat er werkelijk iets gebeurde, sterker, het is alleen maar slechter gegaan. Overigens zijn vaak de beste ondernemers redelijke 'viespeuken': Ze gaan vaak tot het uiterste en dat maakt ze ook vaak goed in wat ze doen. Als we straks eindelijk die hoofdsponsor krijgen, daarna concreet nieuws over een vernieuwd Skoatterwald en over drie jaar een gezondere club hebben met een kleiner begrotingstekort, dan zitten we weer aardig op het goede spoor. Ik ben toch wel aardig positief gestemd.
    Niet om te stoken maar mij is door Paul Spijkerman van de club verteld dat de nieuwe videowalls al door Luuc Eisenga destijds zijn besteld. In deze zit geen hand van Roozemond.
  • 19 Sep 2019 om 14:05
    • Quote van 19 Sep 2019 om 10:14
      Triest :(
    Ik ben het met je eens, maar terugkijken heeft geen zin. De club moet opnieuw opgebouwd worden. We moeten vooruit kijken! Ik vind dat er kwalitatief een goed elftal staat, beter dan bijvoorbeeld Groningen. Het spel is ook beter, er wordt enthousiast gespeeld, maar met een realistische kijk: Zo lijkt een soort counter voetbal meer op te leveren. Prima. Met Hamstra hebben we ook een man die qua persoon prima bij Heerenveen past. Ondanks dat hij flinke fouten heeft gemaakt, zou ik met hem verlengen. Daarnaast ben ik niet zo haatdragend richting Cees. Ik vind het bijzonder teleurstellend dat de hoofdsponsor er, ondanks twee toezeggingen, nog steeds niet is. Maar ik zie wel dat hij meer probeert (bijvoorbeeld de seizoenskaart actie die meer seizoenskaarten heeft opgeleverd, of recent de nieuwe schermen in het stadion wat al veel eerder had gemoeten) dan zijn voorganger, waarvan ik enkel geen idee heb wat die de afgelopen jaren heeft uitgevoerd. Ik vond dat nog veel meer een prater dan dat er werkelijk iets gebeurde, sterker, het is alleen maar slechter gegaan. Overigens zijn vaak de beste ondernemers redelijke 'viespeuken': Ze gaan vaak tot het uiterste en dat maakt ze ook vaak goed in wat ze doen. Als we straks eindelijk die hoofdsponsor krijgen, daarna concreet nieuws over een vernieuwd Skoatterwald en over drie jaar een gezondere club hebben met een kleiner begrotingstekort, dan zitten we weer aardig op het goede spoor. Ik ben toch wel aardig positief gestemd.
  • 19 Sep 2019 om 12:47
    • Quote van 19 Sep 2019 om 12:05
      Vijf jaar terug was het altijd vol. Alles heeft te maken met prestaties. Maar ja sommige zien liever tikkie tak en een nederlaag met gevolg leeg stadion.
    Afgelopen 5 jaar heb ik niet zoveel tikkie takka gezien.
    Klote voetbal, een gebrek aan inzet gecombineerd met nederlagen.. ook dat jaagt mensen het stadion uit.
    Met attractief voetbal haal je iig weer een groep mensen binnen die 'neutrale' supporters zijn, die gewoon een leuke pot willen zien. Of ze winnen of verliezen, dat boeit ze niet zo veel.
    Met prestaties haal je met name successupporters weer terug.
  • 19 Sep 2019 om 12:41
    • Quote van 19 Sep 2019 om 12:05
      Vijf jaar terug was het altijd vol. Alles heeft te maken met prestaties. Maar ja sommige zien liever tikkie tak en een nederlaag met gevolg leeg stadion.
    Ben ik met je eens, ik win liever ook elke wedstrijd met 1-0. Aan de andere kant moeten we blij zijn dat we het wk van 2018 niet hebben binnengehaald dan hadden we nu een ALS van 40.000
  • 19 Sep 2019 om 12:05
    • Quote van 19 Sep 2019 om 11:43
      Opzich is 15000 niet weinig, maar het is wel pijnlijk dat er 27000 mensen in passen waardoor het verschrikkelijk leeg lijkt.
    Vijf jaar terug was het altijd vol. Alles heeft te maken met prestaties. Maar ja sommige zien liever tikkie tak en een nederlaag met gevolg leeg stadion.
  • 19 Sep 2019 om 11:43
    • Quote van 19 Sep 2019 om 10:58
      Omdenken, het is toch prachtig dat wij in een dorp waar 25.000 mensen wonen en een provincie waar wij het achterland delen met een andere club 15.000 zo gek kunnen krijgen om naar ons stadion te komen? Dat lukt de meeste voetbalclubs in NL anders niet
    Opzich is 15000 niet weinig, maar het is wel pijnlijk dat er 27000 mensen in passen waardoor het verschrikkelijk leeg lijkt.
  • 19 Sep 2019 om 11:40
    Tegenwoordig zijn we al blij dat er 15000 mensen komen.Tegen een goede ploeg als Utrecht.Heerenveen speelt tot nu toe leuk voetbal.Ik denk dat Heerenveen het stadion ook niet weer vol krijgt. Zo eerlijk moet je zijn.
  • 19 Sep 2019 om 11:15
    • Quote van 19 Sep 2019 om 10:58
      Omdenken, het is toch prachtig dat wij in een dorp waar 25.000 mensen wonen en een provincie waar wij het achterland delen met een andere club 15.000 zo gek kunnen krijgen om naar ons stadion te komen? Dat lukt de meeste voetbalclubs in NL anders niet
    Realistisch, er zitten 15.000 in waar er ook 25.000 in hadden gekund. Er is nog 40% over, bijna de helft van het stadion is nog leeg.
  • 19 Sep 2019 om 10:58
    • Quote van 19 Sep 2019 om 10:14
      Triest :(
    Omdenken, het is toch prachtig dat wij in een dorp waar 25.000 mensen wonen en een provincie waar wij het achterland delen met een andere club 15.000 zo gek kunnen krijgen om naar ons stadion te komen? Dat lukt de meeste voetbalclubs in NL anders niet
  • 19 Sep 2019 om 10:35
    Nog 11 te gaan.
  • 19 Sep 2019 om 10:19
    Ongelukkige samenloop van omstandigheden waardoor ik zelf niet heen kan, terwijl ik hier graag bij had willen zijn. Helaas.
  • 19 Sep 2019 om 10:14
    Triest :(
zondag 27 oktober 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›