Derksen fileert: ''Hij is het lachertje van de voetballerij''

( 58 reacties)
Derksen fileert: ''Hij is het lachertje van de voetballerij''

Doan Van Hau is op het laatste moment nog aangetrokken door sc Heerenveen. De verdediger krijgt een salaris van ruim vier ton per jaar, maar Johan Derksen vindt dat op zich geen slechte zaak.

"Als hij goed is, maakt het niet uit", vertelt hij in Veronica Inside. "Alleen je weet met dit salaris, dat je je geen miskoop kunt permitteren." Wilfred Genee vertelt vervolgens dat Roozemond denkt dat het wel uitkomt.

Daar heeft Derksen minder vertrouwen in. "Als Roozemond erbij betrokken is, heb ik mijn vraagtekens al. Hij is het lachertje van de voetballerij; iemand die zichzelf benoemd, interviewt en raaskalt. Riemer en Foppe zitten ieder weekend hoofdschuddend op de tribune, terwijl die Roozemond de show zit te stelen."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Sep 2019 om 00:44
    • Quote van 19 Sep 2019 om 00:31
      In de cijfers van 18/19 zullen de -8 ton tv gelden nog niet inbegrepen zijn. Dus die zie je in december nog niet terug. Ook de grote daling aan sponsoren van de laatste 5/6 maanden zie je in die cijfers nog niet terug.
    Dan zal het wellicht meevallen, laten we het hopen.
  • 19 Sep 2019 om 00:31
    • Quote van 19 Sep 2019 om 00:08
      Voor dat rekensommetje hoef je geen godswonder te zijn. December zullen we zien of het klopt of niet. Ik vrees dat hij enorm is toegenomen, 8 ton tv gelden kwijt, wat ontslagpremies, geen hoofdsponsor, +/- 100 sponsoren kwijt, duurdere plaatsen minder bezet in ons stadion etc. Etc.
    In de cijfers van 18/19 zullen de -8 ton tv gelden nog niet inbegrepen zijn. Dus die zie je in december nog niet terug. Ook de grote daling aan sponsoren van de laatste 5/6 maanden zie je in die cijfers nog niet terug.
  • 19 Sep 2019 om 00:08
    • Quote van 18 Sep 2019 om 13:10
      Vak 411 is blijkbaar “goed geïnformeerd” over tekorten. Uitleg svp en niet dmv allerlei wilde aannames die nergens op slaan.
    Voor dat rekensommetje hoef je geen godswonder te zijn. December zullen we zien of het klopt of niet. Ik vrees dat hij enorm is toegenomen, 8 ton tv gelden kwijt, wat ontslagpremies, geen hoofdsponsor, +/- 100 sponsoren kwijt, duurdere plaatsen minder bezet in ons stadion etc. Etc.
  • 18 Sep 2019 om 17:39
    • Quote van 18 Sep 2019 om 13:23
      Hoe lang mag Roozemond er over doen om de boel beter op de rit krijgen tov het tijdperk van Eisenga?
    Het beleidsplan gaat over 3 jaar. Zo lang dus (officieel). Maar het is voor iedereen die Heerenveen een warm hart toedraagt te hopen dat hij wel wat eerder aantoonbare successen gaat behalen. Die blijven voorlopig uit. Je kunt hem wel over 3 jaar pas willen beoordelen, maar als gewenste doelen voor het grootste deel in het laatste jaar behaald zouden moeten worden zou ik niet tot de complete looptijd door blijven modderen. Dan is de kans namelijk niet bijster groot dat hij gaat slagen in zijn doelstellingen. Cees is in ieder geval niet eentje van 'een goed begin is het halve werk'. Het duurt maar en duurt maar.
  • 18 Sep 2019 om 13:27
    • Quote van 18 Sep 2019 om 13:10
      Vak 411 is blijkbaar “goed geïnformeerd” over tekorten. Uitleg svp en niet dmv allerlei wilde aannames die nergens op slaan.
    Ik dacht dat 6.1 miljoen was.
  • 18 Sep 2019 om 13:23
    Hoe lang mag Roozemond er over doen om de boel beter op de rit krijgen tov het tijdperk van Eisenga?
  • 18 Sep 2019 om 13:20
    • Quote van 18 Sep 2019 om 13:10
      Vak 411 is blijkbaar “goed geïnformeerd” over tekorten. Uitleg svp en niet dmv allerlei wilde aannames die nergens op slaan.
    Feit is dat het begrotingstekort afgelopen seizoen is opgelopen van 5,8 miljoen euro (2017/18) naar 6,1 miljoen euro (2018/19). Dit heeft Roozemond in juli al laten weten, al zullen de exacte cijfers pas later dit jaar bekend worden in het jaarverslag.
  • 18 Sep 2019 om 13:10
    • Quote van 17 Sep 2019 om 16:23
      Is het al zo ver opgelopen?
    Vak 411 is blijkbaar “goed geïnformeerd” over tekorten. Uitleg svp en niet dmv allerlei wilde aannames die nergens op slaan.
  • 18 Sep 2019 om 09:35
    • Quote van 18 Sep 2019 om 01:21
      Jij weet ook wel dat dit inderdaad zo is. Mensen die hier negatief zijn en allemaal dingen roepen. Wat weer door anderen wordt overgenomen alsof het de Waarheid is. Dat gaat dan gewoon een eigen leven leiden. En media zoals Derksen en Genee hebben echt geen zin om alle ins en outs te moeten lezen en door te spitten. Dus ze roepen maar wat. Vooral bij Derksen heb je het idee dat hij voor zijn vriendje Riemer van alles roept. Genee is een Cambuur man en stoker, maar hem vind ik toch net wat sympathieker over Heerenveen. Alle Gijp houdt zich hier buiten, die weet niks en weet dat.

      Maar nogmaals: Als mensen hier citaten kunnen overleggen van insiders dat er met de stemming van Roozemond geknoeid is mogen ze dat hier zeggen. en anders zwijgen over de vermeende zelf aanstelling van Roozemond.
    Je zou graag willen dat de negatieve mensen zouden zwijgen. Maar zijn ze wel negatief, of wordt het te heet onder sommige voeten? Iedereen heeft recht op zijn mening. En die hoeft niet altijd op feiten gebaseerd te zijn, maar kan ook op gevoel zijn.
  • 18 Sep 2019 om 04:24
    • Quote van 18 Sep 2019 om 01:21
      Jij weet ook wel dat dit inderdaad zo is. Mensen die hier negatief zijn en allemaal dingen roepen. Wat weer door anderen wordt overgenomen alsof het de Waarheid is. Dat gaat dan gewoon een eigen leven leiden. En media zoals Derksen en Genee hebben echt geen zin om alle ins en outs te moeten lezen en door te spitten. Dus ze roepen maar wat. Vooral bij Derksen heb je het idee dat hij voor zijn vriendje Riemer van alles roept. Genee is een Cambuur man en stoker, maar hem vind ik toch net wat sympathieker over Heerenveen. Alle Gijp houdt zich hier buiten, die weet niks en weet dat.

      Maar nogmaals: Als mensen hier citaten kunnen overleggen van insiders dat er met de stemming van Roozemond geknoeid is mogen ze dat hier zeggen. en anders zwijgen over de vermeende zelf aanstelling van Roozemond.
    Van Stichtingsbestuur naar RvC naar directeur. Wil je niet zien dat hij er alles aan gedaan heeft om in de positie te komen om überhaupt 'gekozen' te kunnen worden? Nogmaals, iemand van de bestuurders heeft zélf aangegeven even te hebben moeten uitvogelen of het allemaal wel volgens de regels ging. Dat betekent dat er op de grens is gewerkt.
  • 18 Sep 2019 om 04:21
    • Quote van 18 Sep 2019 om 00:02
      Ik zie het niet positief in nee maar hoop heel erg verrast te worden. Er is natuurlijk wel aardig wat transfergeld binnen gekomen en Hamstra vertelde ons in de podcast dat het salarishuis minder groot is dan voorheen.Daar is de kaasschaaf dus overheen gegaan. Dat is positief. Maar we hebben een miljoen minder tv geld binnen, een behoorlijk gekrompen sponsorlijst, geen hoofdsponsor en hebben JOR en Eisenga behoorlijke afkoopsommen gekregen. Ik heb begrepen dat bij de OSSH opening een man of 150 a 200 waren. Waarvan geschat 50 bedrijven. Daar werd oa verteld dat er nog gesprekken lopen met drie hoofdsponsoren waaronder één met een Vietnamese connectie. We gaan het beleven. Laten we hopen dat het allemaal beter gaat met de tekorten en mensen ook de weg weer naar het stadion vinden want de tot nu toe 13.500 mensen tegen een mooie tegenstander als Utrecht is wel treurig.
    Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel. Het enige toepasselijke spreekwoord op de hele situatie waarover nu schimmigheid bestaat.
  • 18 Sep 2019 om 04:16
    • Quote van 17 Sep 2019 om 19:20
      Dit is dus appels en peren vergelijken. Roozemond zei "binnen die en die tijd ZAL er een hoofdsponsor zijn" dat is in de toekomst. Hamstra zei dat het salaris van Doan door externe partijen gefinancierd IS. Dat is dus zoals het nu is. In het laatste geval mag je Hamstra wel op zijn woorden geloven. Die weet heus wel dat hij hangt als Heerenveen dat bedrag wel zelf moet betalen.

      Soms lijkt het wel of mensen alhier zo onrealistisch zijn dat ze alles van Hamstra en co moeten weten. Welke spelers gescout zijn en waarom transfers mislukt zijn. Hoeveel salaris spelers hebben. Welke bedrijven zijn gepolst om hoofdsponsor te worden. Ik denk dat we juist veel vertrouwen in die mensen kunnen hebben zonder alle in en outs te weten. Anders ga je lekker bij de club werken, dan weet je meer dan wij als gewone fans. Hamstra en Roozemond zijn het niet verplicht om ons allerlei informatie te geven. Gelukkig niet.
    Nee, zo kunnen ze lekker aanmodderen totdat de nieuwe jaarcijfers naar buiten komen en iedereen weer in shock is. Of dat gewoon speelt omdat er niets aan de hand is en mensen het volste vertrouwen genieten. Van jouw en anderen hun geld.
  • 18 Sep 2019 om 04:14
    • Quote van 17 Sep 2019 om 19:56
      Hoe kan ik jou nou serieus nemen? De daling van de sponsorlijst was al gestart toen Eizenga de baas was.
      En wat weten sponsoren precies van de hele situatie? Het gaat om de mensen in de raad, en die kozen voor Roozemond. Zou het inderdaad geen zuivere koffie zijn wisten we dit al via insiders. En die houden allemaal hun mond hierover. Alleen de zelfbenoemde kenners van outside stellen hun vragen erover.

    Feitelijk niet helemaal correct. Er is een daling geweest voor de periode Eisenga. Er is een enorme stijging geweest die je kunt koppelen aan de aanwezigheid van Bloemers. Toen hij vertrok is er ook een daling geweest, maar nooit tot een dieptepunt waarop we nu zitten. Er is nu een daling geweest die enorm is. Daar heeft Eisenga niets mee te maken, hoe graag je dat ook wilt. De achterban is kennelijk toch niet unaniem zo tevreden met hoe e.e.a gegaan is. Wat er onder supporters speelt is derhalve een redelijk betrouwbare weergave. Je ziet het hier en bevestigd worden bij de OSSH. Over (te) veel lege stoeltjes moeten we het maar niet hebben.
  • 18 Sep 2019 om 02:08
    • Quote van 18 Sep 2019 om 00:02
      Ik zie het niet positief in nee maar hoop heel erg verrast te worden. Er is natuurlijk wel aardig wat transfergeld binnen gekomen en Hamstra vertelde ons in de podcast dat het salarishuis minder groot is dan voorheen.Daar is de kaasschaaf dus overheen gegaan. Dat is positief. Maar we hebben een miljoen minder tv geld binnen, een behoorlijk gekrompen sponsorlijst, geen hoofdsponsor en hebben JOR en Eisenga behoorlijke afkoopsommen gekregen. Ik heb begrepen dat bij de OSSH opening een man of 150 a 200 waren. Waarvan geschat 50 bedrijven. Daar werd oa verteld dat er nog gesprekken lopen met drie hoofdsponsoren waaronder één met een Vietnamese connectie. We gaan het beleven. Laten we hopen dat het allemaal beter gaat met de tekorten en mensen ook de weg weer naar het stadion vinden want de tot nu toe 13.500 mensen tegen een mooie tegenstander als Utrecht is wel treurig.
    Bedankt voor je reactie. Tranferinkomsten zijn inderdaad prima, maar het is wel echt huilen met de pet op als dit grotendeels weer in het begrotingstekort gestopt dient te worden. Eerlijk gezegd doet het me pijn in mn hart om onze club met zulke stappen achteruit te zien springen. De kosten van de vrouwen neemt onze club toch ook enigszins voor hun rekening?
  • 18 Sep 2019 om 01:21
    • Quote van 17 Sep 2019 om 23:33
      Verrekte beeldvorming ook! ;-)
    Jij weet ook wel dat dit inderdaad zo is. Mensen die hier negatief zijn en allemaal dingen roepen. Wat weer door anderen wordt overgenomen alsof het de Waarheid is. Dat gaat dan gewoon een eigen leven leiden. En media zoals Derksen en Genee hebben echt geen zin om alle ins en outs te moeten lezen en door te spitten. Dus ze roepen maar wat. Vooral bij Derksen heb je het idee dat hij voor zijn vriendje Riemer van alles roept. Genee is een Cambuur man en stoker, maar hem vind ik toch net wat sympathieker over Heerenveen. Alle Gijp houdt zich hier buiten, die weet niks en weet dat.

    Maar nogmaals: Als mensen hier citaten kunnen overleggen van insiders dat er met de stemming van Roozemond geknoeid is mogen ze dat hier zeggen. en anders zwijgen over de vermeende zelf aanstelling van Roozemond.
  • 18 Sep 2019 om 00:02
    • Quote van 17 Sep 2019 om 23:37
      Haha, maar Frank schijn jij je licht eens over onze financiële situatie. Verwacht je ook een behoorlijke toename van het tekort of zie je het allemaal positiever in. Zijn er ook nog mensen naar OSSH bijeenkomst geweest?
    Ik zie het niet positief in nee maar hoop heel erg verrast te worden. Er is natuurlijk wel aardig wat transfergeld binnen gekomen en Hamstra vertelde ons in de podcast dat het salarishuis minder groot is dan voorheen.Daar is de kaasschaaf dus overheen gegaan. Dat is positief. Maar we hebben een miljoen minder tv geld binnen, een behoorlijk gekrompen sponsorlijst, geen hoofdsponsor en hebben JOR en Eisenga behoorlijke afkoopsommen gekregen. Ik heb begrepen dat bij de OSSH opening een man of 150 a 200 waren. Waarvan geschat 50 bedrijven. Daar werd oa verteld dat er nog gesprekken lopen met drie hoofdsponsoren waaronder één met een Vietnamese connectie. We gaan het beleven. Laten we hopen dat het allemaal beter gaat met de tekorten en mensen ook de weg weer naar het stadion vinden want de tot nu toe 13.500 mensen tegen een mooie tegenstander als Utrecht is wel treurig.
  • 17 Sep 2019 om 23:37
    • Quote van 17 Sep 2019 om 23:33
      Verrekte beeldvorming ook! ;-)
    Haha, maar Frank schijn jij je licht eens over onze financiële situatie. Verwacht je ook een behoorlijke toename van het tekort of zie je het allemaal positiever in. Zijn er ook nog mensen naar OSSH bijeenkomst geweest?
  • 17 Sep 2019 om 23:33
    • Quote van 17 Sep 2019 om 20:31
      Natuurlijk kind. Iedereen die bij Heerenveen zit en niet klaagt over de gang van zaken is een vriendje van Roozemond. En iedereen die Roozemond nog wel vertrouwt is familie van... Lekker simpel he? Lijkt wel de jaren 1800. Toen was het leven ook zo simpel.

      Punt is dat niemand van de insiders naar buiten is gekomen om te lekken dat het allemaal niet eerlijk is gegaan. Alleen mensen van buitenaf doen dit. Door gebrek aan kennis. En complotten zoals Cees Roozemond die zichzelf heeft gekozen, houdt je niet binnenkamers.
      Net zoals de complotten rondom 9/11. Er zijn altijd mensen die lekken ALS het slecht is gegaan. Dus het feit dat niemand lekt zegt genoeg.

      voor mensen met een beetje logica in de donder althans.
    Verrekte beeldvorming ook! ;-)
  • 17 Sep 2019 om 23:23
    • Quote van 17 Sep 2019 om 23:17
      Denk dat het niet anders kan Jelmer, de club heeft op dit moment een veel te groot jasje aan.
    Nee snap ik ook wel. Maar dit wordt dan weer een toezegging waarop terug gekomen moet worden... We blijven wel lekker bezig zo. Hoop dat het niet nodig zal zijn.
  • 17 Sep 2019 om 23:17
    • Quote van 17 Sep 2019 om 22:50
      Gedwongen ontslagen? Volgens mij was de “belangrijke” stem van de OR bij de aanstelling van CR op basis van een toezegging dat het personeel ontzien zou worden bij bezuinigingen. Vandaar de “kaasschaaf”. Daarop terugkomen creeert weer onrust en onvrede.
    Denk dat het niet anders kan Jelmer, de club heeft op dit moment een veel te groot jasje aan.
  • 17 Sep 2019 om 22:50
    • Quote van 17 Sep 2019 om 21:32
      Met deze negatieve spiraal voorspel ik dat we over 3 a 4 jaar onderaan de eredivisie meedoen. De club moet echt een enorme stap op de plaatst gaan doen wegens het financiële gebeuren. Gedwongen ontslagen en het verkleinen van de bedrijfsstructuur lijkt me niet meer dan logisch de komende jaren.
    Gedwongen ontslagen? Volgens mij was de “belangrijke” stem van de OR bij de aanstelling van CR op basis van een toezegging dat het personeel ontzien zou worden bij bezuinigingen. Vandaar de “kaasschaaf”. Daarop terugkomen creeert weer onrust en onvrede.
  • 17 Sep 2019 om 22:14
    • Quote van 17 Sep 2019 om 16:58
      Nou haal je het uit zijn context he. Hij zei waarom vertrouw je mensen niet gewoon als mensen zeggen dat iets geregeld is. Nou zoals Cees zei dat het dus geregeld zou zijn met een hoofdsponsor! Nergens heb ik gezegd dat het vinden van een hoofdsponsor makkelijk is. Dus geen dingen er bij halen die ik niet gezegd heb. Hamstra idem dito. JE voert een hele andere discussie nu. En dan probeer je nog een beetje te wijzen naar mij en blabla... Reageer dan gewoon niet. Hoop niet dat je zo ook je bestuursvergadering uitspreekt man man
    Nee ik haal het niet uit context. Jij geeft aan cees niet te vertrouwen omdat hij voor een bepaalde datum een hoofdsponsor zou hebben. Ik heb in mijn reactie aangegeven dat dat geen handige uitspraak is geweest. Maar door daar steeds op terug te komen maak je mijn inziens een vergelijkbare fout en onderschat je het proces. En daarom gaf ik ook aan dat het volgens mij niet eens uitmaakt wat voor sponsor en bijbehorende deal cees sluit. Iets zegt me dat je dan weer terugvalt op het feit dat dit niet voor 1 juli is gebeurd.

    Die uitspraak heeft hij overigens ergens in mei/juni gedaan. Daarna heeft hij meermaals aangegeven waar hij mee bezig is. Een sponsor voor langere tijd, waarmee samen wat kan worden opgebouwd en die meer betaald dan Groenleven deed. Hierbij heeft hij aangegeven dat haast een slechte raadgever is (lees: het kan dus nog wel even duren). Mijn inziens is het dus heel duidelijk waar hij mee bezig is, de ins en outs van de onderhandelingen hoef ik nog niet te weten ( zoals Geri aangaf moeten we alles wel willen weten?). Maar straks als de deal er is ben ik zeer nieuwsgierig of die doelen zijn behaald.
  • 17 Sep 2019 om 21:32
    • Quote van 17 Sep 2019 om 21:02
      Ja.....ik zag dat bericht ook voorbij komen, heb wel even moeten slikken want als je tegen een club als Utrecht ook al geen kaart aan de man weet te brengen, oei oei oei.....het gaat zoveel slechter dan velen willen inzien en inderdaad.....daar hoef je geen voor of tegenstander voor te zijn. Ik ben er in ieder geval weer bij en neem ook weer iemand mee en kan alleen maar duimen dat er meer zieltjes zitten dan tegen Fortuna
    Met deze negatieve spiraal voorspel ik dat we over 3 a 4 jaar onderaan de eredivisie meedoen. De club moet echt een enorme stap op de plaatst gaan doen wegens het financiële gebeuren. Gedwongen ontslagen en het verkleinen van de bedrijfsstructuur lijkt me niet meer dan logisch de komende jaren.
  • 17 Sep 2019 om 21:02
    • Quote van 17 Sep 2019 om 20:58
      Ik zie het allemaal niet zo rooskleurig en daar hoef je geen voorstander of tegenstander van Cees te zijn.13.500 kaarten verkocht tegen Utrecht als ze allemaal komen en dan die sponsorenlijst die op een dieptepunt zit, daar hoef je geen wiskunde voor geleerd te hebben. Ik maak me grote zorgen in ieder geval.
    Ja.....ik zag dat bericht ook voorbij komen, heb wel even moeten slikken want als je tegen een club als Utrecht ook al geen kaart aan de man weet te brengen, oei oei oei.....het gaat zoveel slechter dan velen willen inzien en inderdaad.....daar hoef je geen voor of tegenstander voor te zijn. Ik ben er in ieder geval weer bij en neem ook weer iemand mee en kan alleen maar duimen dat er meer zieltjes zitten dan tegen Fortuna
  • 17 Sep 2019 om 20:58
    Ik zie het allemaal niet zo rooskleurig en daar hoef je geen voorstander of tegenstander van Cees te zijn.13.500 kaarten verkocht tegen Utrecht als ze allemaal komen en dan die sponsorenlijst die op een dieptepunt zit, daar hoef je geen wiskunde voor geleerd te hebben. Ik maak me grote zorgen in ieder geval.
  • 17 Sep 2019 om 20:31
    • Quote van 17 Sep 2019 om 20:06
      hoe kan ik jou serieus nemen? totaal niet. ceesie heeft zijn vrindjes op de goede plek zitten. bazuijnen, van hes. deze maand heeft het ander vrindje jorna een baantje gekregen bij Heerenveen van cees. het daalt als een gek die sponserlijst onder cees. onder eisenga is deze lijst nog nooit zo laag geweest. maar laat mij raden je hebt een lekker bakje koffie bij Cees gedronken en je bent totaal ingepakt?
    Natuurlijk kind. Iedereen die bij Heerenveen zit en niet klaagt over de gang van zaken is een vriendje van Roozemond. En iedereen die Roozemond nog wel vertrouwt is familie van... Lekker simpel he? Lijkt wel de jaren 1800. Toen was het leven ook zo simpel.

    Punt is dat niemand van de insiders naar buiten is gekomen om te lekken dat het allemaal niet eerlijk is gegaan. Alleen mensen van buitenaf doen dit. Door gebrek aan kennis. En complotten zoals Cees Roozemond die zichzelf heeft gekozen, houdt je niet binnenkamers.
    Net zoals de complotten rondom 9/11. Er zijn altijd mensen die lekken ALS het slecht is gegaan. Dus het feit dat niemand lekt zegt genoeg.

    voor mensen met een beetje logica in de donder althans.
  • 17 Sep 2019 om 20:06
    • Quote van 17 Sep 2019 om 18:37
      Als je ossh lijst met meer dan 100 sponsoren is teruggelopen, je een hoofdsponsor mist van 5 ton, de ontslagbonus voor Eisinga en onze oude trainer, 3 speler met een buiten EU salaris, etc etc. Dan kan het bijna niet anders dan dat het behoorlijk is opgelopen.
    Er moet snel wat gebeuren. Cees mag wel opschieten. Hij wil het in 3 jaar terug brengen naar 2 miljoen euro. Ik moet het nog maar zien.
  • 17 Sep 2019 om 20:06
    • Quote van 17 Sep 2019 om 19:56
      Hoe kan ik jou nou serieus nemen? De daling van de sponsorlijst was al gestart toen Eizenga de baas was.
      En wat weten sponsoren precies van de hele situatie? Het gaat om de mensen in de raad, en die kozen voor Roozemond. Zou het inderdaad geen zuivere koffie zijn wisten we dit al via insiders. En die houden allemaal hun mond hierover. Alleen de zelfbenoemde kenners van outside stellen hun vragen erover.

    hoe kan ik jou serieus nemen? totaal niet. ceesie heeft zijn vrindjes op de goede plek zitten. bazuijnen, van hes. deze maand heeft het ander vrindje jorna een baantje gekregen bij Heerenveen van cees. het daalt als een gek die sponserlijst onder cees. onder eisenga is deze lijst nog nooit zo laag geweest. maar laat mij raden je hebt een lekker bakje koffie bij Cees gedronken en je bent totaal ingepakt?
  • 17 Sep 2019 om 19:56
    • Quote van 17 Sep 2019 om 19:41
      alle sponsoren weten dat het geen zuivere koffie is hoe ceesie op zijn plek is gekomen. die sponserlijst is niet voor niks tot een historisch punt gedaald.
    Hoe kan ik jou nou serieus nemen? De daling van de sponsorlijst was al gestart toen Eizenga de baas was.
    En wat weten sponsoren precies van de hele situatie? Het gaat om de mensen in de raad, en die kozen voor Roozemond. Zou het inderdaad geen zuivere koffie zijn wisten we dit al via insiders. En die houden allemaal hun mond hierover. Alleen de zelfbenoemde kenners van outside stellen hun vragen erover.

  • 17 Sep 2019 om 19:41
    • Quote van 17 Sep 2019 om 19:10
      Sinds Derksen niet meer bij de VI zit is hij het lachertje van de eredivisie geworden. Heeft alleen oude bronnen die inmiddels zijn opgedroogd..
      Wanneer houden mensen eens op de leugen de wereld in te helpen dat Roozemond zichzelf heeft aangesteld. Met een raad van bestuur wat Heerenveen heeft kan dat niet eens. Van alle belangrijke groepen zitten er mensen in, en die waren het unaniem eens met zijn aanstelling. Maar goed, Derksen en waarheidsbevinding is nooit een groot succes. Als een vriend van hem iets roept (in dit geval Riemer en Foppe en Verbeek) dan is dat zo, de andere kant van het verhaal zal hij nooit onderzoeken. Was toen met de Cruyff revolutie ook zo..
      dus Derksen, mondje dicht en in je mand.
    alle sponsoren weten dat het geen zuivere koffie is hoe ceesie op zijn plek is gekomen. die sponserlijst is niet voor niks tot een historisch punt gedaald.
  • 17 Sep 2019 om 19:20
    • Quote van 17 Sep 2019 om 16:58
      Nou haal je het uit zijn context he. Hij zei waarom vertrouw je mensen niet gewoon als mensen zeggen dat iets geregeld is. Nou zoals Cees zei dat het dus geregeld zou zijn met een hoofdsponsor! Nergens heb ik gezegd dat het vinden van een hoofdsponsor makkelijk is. Dus geen dingen er bij halen die ik niet gezegd heb. Hamstra idem dito. JE voert een hele andere discussie nu. En dan probeer je nog een beetje te wijzen naar mij en blabla... Reageer dan gewoon niet. Hoop niet dat je zo ook je bestuursvergadering uitspreekt man man
    Dit is dus appels en peren vergelijken. Roozemond zei "binnen die en die tijd ZAL er een hoofdsponsor zijn" dat is in de toekomst. Hamstra zei dat het salaris van Doan door externe partijen gefinancierd IS. Dat is dus zoals het nu is. In het laatste geval mag je Hamstra wel op zijn woorden geloven. Die weet heus wel dat hij hangt als Heerenveen dat bedrag wel zelf moet betalen.

    Soms lijkt het wel of mensen alhier zo onrealistisch zijn dat ze alles van Hamstra en co moeten weten. Welke spelers gescout zijn en waarom transfers mislukt zijn. Hoeveel salaris spelers hebben. Welke bedrijven zijn gepolst om hoofdsponsor te worden. Ik denk dat we juist veel vertrouwen in die mensen kunnen hebben zonder alle in en outs te weten. Anders ga je lekker bij de club werken, dan weet je meer dan wij als gewone fans. Hamstra en Roozemond zijn het niet verplicht om ons allerlei informatie te geven. Gelukkig niet.
  • 17 Sep 2019 om 19:16
    • Quote van 17 Sep 2019 om 19:05
      Vergeet de 8 ton aan misgelopen tv inkomsten ook niet. Dat tikt ook hard aan.
    Oja! Dan loopt het tekort al snel op naar 8 miljoen. Oftewel, de transfer van Vlap is meer dan gone.
  • 17 Sep 2019 om 19:10
    Sinds Derksen niet meer bij de VI zit is hij het lachertje van de eredivisie geworden. Heeft alleen oude bronnen die inmiddels zijn opgedroogd..
    Wanneer houden mensen eens op de leugen de wereld in te helpen dat Roozemond zichzelf heeft aangesteld. Met een raad van bestuur wat Heerenveen heeft kan dat niet eens. Van alle belangrijke groepen zitten er mensen in, en die waren het unaniem eens met zijn aanstelling. Maar goed, Derksen en waarheidsbevinding is nooit een groot succes. Als een vriend van hem iets roept (in dit geval Riemer en Foppe en Verbeek) dan is dat zo, de andere kant van het verhaal zal hij nooit onderzoeken. Was toen met de Cruyff revolutie ook zo..
    dus Derksen, mondje dicht en in je mand.
  • 17 Sep 2019 om 19:05
    • Quote van 17 Sep 2019 om 18:37
      Als je ossh lijst met meer dan 100 sponsoren is teruggelopen, je een hoofdsponsor mist van 5 ton, de ontslagbonus voor Eisinga en onze oude trainer, 3 speler met een buiten EU salaris, etc etc. Dan kan het bijna niet anders dan dat het behoorlijk is opgelopen.
    Vergeet de 8 ton aan misgelopen tv inkomsten ook niet. Dat tikt ook hard aan.
  • 17 Sep 2019 om 18:37
    • Quote van 17 Sep 2019 om 16:23
      Is het al zo ver opgelopen?
    Als je ossh lijst met meer dan 100 sponsoren is teruggelopen, je een hoofdsponsor mist van 5 ton, de ontslagbonus voor Eisinga en onze oude trainer, 3 speler met een buiten EU salaris, etc etc. Dan kan het bijna niet anders dan dat het behoorlijk is opgelopen.
  • 17 Sep 2019 om 16:58
    • Quote van 17 Sep 2019 om 16:29
      Toch mooi dat mensen ook het idee hebben dat dat zo maar even geregeld is. Ik ben als bestuurslid, dan wel van een amateurvereniging, ook bezig met de hoofdsponsor. Het is niet zo makkelijk. Tuurlijk was zijn uitspraak niet handig, maar hij heeft daarna ook meermaals aangegeven dat ze iets willen opbouwen met de nieuwe sponsor en dus kijken naar de langere tijd. Dat soort deals sluit je niet in 1 weekend.

      Gerry Hamstra heeft echt wel pogingen ondernomen om die tweede spits te halen. Maar ook daar heeft hij altijd gezegd, en dat is in de podcast ook weer benoemd, ze gaan geen spelers halen om maar een speler te halen. Ze gaan voor kwaliteit en anders kijken ze naar andere oplossingen. Iets wat, zeker gezien de financiele situatie van de club, meer dan terecht is.

      Maar goed iets zegt mij dat jij Cees en Gerry nooit zal gaan vertrouwen. Ook al zou Cees een miljoenendeal sluiten en het stadion vol krijgen en Gerry bijwijze van de nieuwe Messi weet te halen.
    Nou haal je het uit zijn context he. Hij zei waarom vertrouw je mensen niet gewoon als mensen zeggen dat iets geregeld is. Nou zoals Cees zei dat het dus geregeld zou zijn met een hoofdsponsor! Nergens heb ik gezegd dat het vinden van een hoofdsponsor makkelijk is. Dus geen dingen er bij halen die ik niet gezegd heb. Hamstra idem dito. JE voert een hele andere discussie nu. En dan probeer je nog een beetje te wijzen naar mij en blabla... Reageer dan gewoon niet. Hoop niet dat je zo ook je bestuursvergadering uitspreekt man man
  • 17 Sep 2019 om 16:29
    • Quote van 17 Sep 2019 om 16:18
      Zoals dat Cees zei dat er voor 1 juli een nieuwe hoofdsponsor zou zijn? Juist ja..
      Of zoals die uitspraak dat ze nog wel een 2e spits gaan halen/kopen?
      Ja daar konden we echt vanuit gaan hoor... helemaal gelijk. Vertrouwen moet je verdienen. Dat krijg je niet zomaar, of geef jij ook zomaar je huissleutels aan een wildvreemde?
    Toch mooi dat mensen ook het idee hebben dat dat zo maar even geregeld is. Ik ben als bestuurslid, dan wel van een amateurvereniging, ook bezig met de hoofdsponsor. Het is niet zo makkelijk. Tuurlijk was zijn uitspraak niet handig, maar hij heeft daarna ook meermaals aangegeven dat ze iets willen opbouwen met de nieuwe sponsor en dus kijken naar de langere tijd. Dat soort deals sluit je niet in 1 weekend.

    Gerry Hamstra heeft echt wel pogingen ondernomen om die tweede spits te halen. Maar ook daar heeft hij altijd gezegd, en dat is in de podcast ook weer benoemd, ze gaan geen spelers halen om maar een speler te halen. Ze gaan voor kwaliteit en anders kijken ze naar andere oplossingen. Iets wat, zeker gezien de financiele situatie van de club, meer dan terecht is.

    Maar goed iets zegt mij dat jij Cees en Gerry nooit zal gaan vertrouwen. Ook al zou Cees een miljoenendeal sluiten en het stadion vol krijgen en Gerry bijwijze van de nieuwe Messi weet te halen.
  • 17 Sep 2019 om 16:23
    • Quote van 17 Sep 2019 om 14:28
      6 miljoen? Maak daar maar snel 7 of 8 van.
    Is het al zo ver opgelopen?
  • 17 Sep 2019 om 16:18
    • Quote van 17 Sep 2019 om 12:39
      Ik vraag mij soms af waarom wij alles willen/moeten weten. Soms kan je er ook vanuit gaan dat als iemand zegt dat het geregeld dat het ook geregeld is. Maar ja vooral geen vertrouwen in een ander.
    Zoals dat Cees zei dat er voor 1 juli een nieuwe hoofdsponsor zou zijn? Juist ja..
    Of zoals die uitspraak dat ze nog wel een 2e spits gaan halen/kopen?
    Ja daar konden we echt vanuit gaan hoor... helemaal gelijk. Vertrouwen moet je verdienen. Dat krijg je niet zomaar, of geef jij ook zomaar je huissleutels aan een wildvreemde?
  • 17 Sep 2019 om 16:17
    • Quote van 17 Sep 2019 om 14:45
      Daarom vind ik het ook jammer dat er bij radio Camataru er niet naar is geïnformeerd naar Van Hau aan Hamstra. Ik had het ook nog aangegeven op deze site onder het bericht wanneer die uitzending was. Een gemiste kans.

    Zeker !....Maar weet je het is volgens mij iets met "die kool en die geit" wat denk jij ?
  • 17 Sep 2019 om 16:16
    • Quote van 17 Sep 2019 om 14:45
      Daarom vind ik het ook jammer dat er bij radio Camataru er niet naar is geïnformeerd naar Van Hau aan Hamstra. Ik had het ook nog aangegeven op deze site onder het bericht wanneer die uitzending was. Een gemiste kans.

    Idd zeer gemiste kans. Dat was het moment om te vragen hoe die deal nou in elkaar zit en welke "sponsor " hem nou gaat betalen.. Ik heb er nog steeds mijn bedenkingen bij. Heel mooi dat we zoveel volgers op facebook hebben ( heb zelf een hekel aan social media! ) maar hoeveel euros levert ons dat nou op?
    Heb ook wat beelden gezien van die jongen.. Nou ik hou me hart vast.. Een linksback moet of snel zijn en mee kunnen aanvallen en redelijk goed kunnen verdedigen. Of het moet een sterke kerel zijn die gewoon elke vleugelspeler aan de kant zet. Nou het is een Vietnamees, die zijn fysiek niet de sterksten. Dus dat laatste valt sowieso al af.
    Vervolgens als je een snelle aanvallende linksback bent, moet je tactisch ook erg sterk zijn. Je moet de juiste momenten kunnen lezen wanneer je er over heen gaat. Je moet goede communicatie hebben met je speler voor je want je kan niet als een kip zonder kop elke x maar mee naar voren vliegen als linksback etc..

    Heb het al vanaf het begin uitgesproken. Zie dit totaal niet als een aanwinst, denk dat de linksback die van jong heerenveen beter is en die van de onder de 19 ook..
    Maar ja zulke uitspraken worden hier altijd meteen als negatief gezien..
  • 17 Sep 2019 om 15:16
    Hamstra heeft met een interview aangegeven dat hij niks kost. De heren van vi waren helemaal niet op de hoogte. Het enige wat Derksen nog kom doen is roozemond pesten. Heel makkelijk. Roozemond kan niks goed doen, omdat hij uit de paardenwereld komt.
  • 17 Sep 2019 om 14:45
    Daarom vind ik het ook jammer dat er bij radio Camataru er niet naar is geïnformeerd naar Van Hau aan Hamstra. Ik had het ook nog aangegeven op deze site onder het bericht wanneer die uitzending was. Een gemiste kans.

  • 17 Sep 2019 om 14:28
    • Quote van 17 Sep 2019 om 11:48
      Ik vind wel dat derksen een beetje gelijk heeft over roozemond.Hij kan niet overal wat aan doen.Maar tot nu toe heeft hij alleen praatjes gehad.En nog niks voor elkaar gekregen.We hebben nog steeds 6 miljoen verlies per jaar. Er moet wel snel wat gebeuren.
    6 miljoen? Maak daar maar snel 7 of 8 van.
  • 17 Sep 2019 om 14:11
    • Quote van 17 Sep 2019 om 13:58
      Vanaf 1 jan hebben we een goksite op het shirt staan.
    Dat mag pas vanaf 2021.
  • 17 Sep 2019 om 14:07
    We weten allemaal hoe het bij VI gaat en dus is dit ook te verwachten. Prima hoort ook bij de show. Maar helemaal objectief is het natuurlijk niet en feitelijk mist er natuurlijk ook het 1 en ander. Dat ze niet alle ins en outs van de transfer weten boeit me niet zo veel. Maar als je op de vraag '' wat is zijn positie'' het antwoord geeft: ''geen idee, dat weet niemand'' dan weet je wel dat alles wat hier op volgt gewoon niet serieus te nemen is. Cees word er dan bijgehaald om het verhaal nog een beetje richting te geven en zodat er weer wat gemopperd kan worden geheel in lijn met het programma.(en dat is prima, want zoals gezegd: dat hoort bij de show)
  • 17 Sep 2019 om 13:58
    • Quote van 17 Sep 2019 om 13:25
      Roozemond vertelt eerst dat de deal met Van Hau geen geld kost voor de club. In een later bericht geeft hij aan dat dit de club toch geld gaat kosten. Hij komt bij mij niet sterk over. Daarnaast is er nog geen shirtsponsor. Ik heb niet veel vertrouwen in de man. Snap die Derksen wel; op deze manier is hij een lachertje. En vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Laat hij nu net een paardenman zijn
    Vanaf 1 jan hebben we een goksite op het shirt staan.
  • 17 Sep 2019 om 13:37
    • Quote van 17 Sep 2019 om 13:25
      Roozemond vertelt eerst dat de deal met Van Hau geen geld kost voor de club. In een later bericht geeft hij aan dat dit de club toch geld gaat kosten. Hij komt bij mij niet sterk over. Daarnaast is er nog geen shirtsponsor. Ik heb niet veel vertrouwen in de man. Snap die Derksen wel; op deze manier is hij een lachertje. En vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Laat hij nu net een paardenman zijn
    In welk bericht stond dat hij ons geld kost? Die heb ik dan gemist.
  • 17 Sep 2019 om 13:25
    Roozemond vertelt eerst dat de deal met Van Hau geen geld kost voor de club. In een later bericht geeft hij aan dat dit de club toch geld gaat kosten. Hij komt bij mij niet sterk over. Daarnaast is er nog geen shirtsponsor. Ik heb niet veel vertrouwen in de man. Snap die Derksen wel; op deze manier is hij een lachertje. En vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Laat hij nu net een paardenman zijn
  • 17 Sep 2019 om 12:39
    • Quote van 17 Sep 2019 om 12:22
      Het gaat hier over het aantrekken van Van Hau... Best wel een vreemde investering van 450.000 salaris voor een gehuurde linksback. De indruk wordt gewekt dat deze Van Hau niets kost. Mogelijke kosten worden afgedekt door commerciële partijen en marketing plussen, volgens Hamstra. Het is alleen een beetje jammer dat Heerenveen niet duidelijk communiceerde HOE deze constructie er precies uitziet. Nu staat Van Hau alweer met 1-0 achter en krijgt het bestuur weer allerlei onzin over zich heen.
    Ik vraag mij soms af waarom wij alles willen/moeten weten. Soms kan je er ook vanuit gaan dat als iemand zegt dat het geregeld dat het ook geregeld is. Maar ja vooral geen vertrouwen in een ander.
  • 17 Sep 2019 om 12:32
    Ah, daar hebben we de buikspreekpop van Riemer weer. Was al een poosje geleden dat Derksen even iets over onze beleidsbepalers had gezegd, dus het werd wel weer eens tijd.
    Verder is het gebrek aan kennis bij Genee omtrent de transfer van Doan Van Hau wel stuitend. Al zou het me niet verbazen dat ie dit gewoon bewust zo de wereld inslingert.
  • 17 Sep 2019 om 12:22
    Het gaat hier over het aantrekken van Van Hau... Best wel een vreemde investering van 450.000 salaris voor een gehuurde linksback. De indruk wordt gewekt dat deze Van Hau niets kost. Mogelijke kosten worden afgedekt door commerciële partijen en marketing plussen, volgens Hamstra. Het is alleen een beetje jammer dat Heerenveen niet duidelijk communiceerde HOE deze constructie er precies uitziet. Nu staat Van Hau alweer met 1-0 achter en krijgt het bestuur weer allerlei onzin over zich heen.
  • 17 Sep 2019 om 11:50
    • Quote van 17 Sep 2019 om 11:48
      Ik vind wel dat derksen een beetje gelijk heeft over roozemond.Hij kan niet overal wat aan doen.Maar tot nu toe heeft hij alleen praatjes gehad.En nog niks voor elkaar gekregen.We hebben nog steeds 6 miljoen verlies per jaar. Er moet wel snel wat gebeuren.
    Over een topic betreft het aantrekken van een Vietnamees, alsnog weten te beginnen dat het tekort de schuld van Roozemond is. Chapeau!
  • 17 Sep 2019 om 11:49
    • Quote van 17 Sep 2019 om 11:33
      Het maakt natuurlijk allemaal niks uit. Als hij niet speelt is t vooral een (mislukte) stunt. Roozemond heeft geen klap met scouting te maken hooguit met afdekken van deal dmv commerciële activiteiten en fiat geven hiervoor. Nogmaals, behoorlijk nutteloos allemaal als hij er niks van kan. Maar meestal is taal- en cultuurprobleem al groot genoeg om te mislukken.
    Vietnamezen kunnen over het algemeen goed acclimatiseren, het enige is het taalprobleem, bij St Truiden in België speelt overigens ook een international van het Vietnamese elftal, zijn ervaringen zou hij met Doan Van Hau kunnen delen.
  • 17 Sep 2019 om 11:48
    Ik vind wel dat derksen een beetje gelijk heeft over roozemond.Hij kan niet overal wat aan doen.Maar tot nu toe heeft hij alleen praatjes gehad.En nog niks voor elkaar gekregen.We hebben nog steeds 6 miljoen verlies per jaar. Er moet wel snel wat gebeuren.
  • 17 Sep 2019 om 11:33
    Het maakt natuurlijk allemaal niks uit. Als hij niet speelt is t vooral een (mislukte) stunt. Roozemond heeft geen klap met scouting te maken hooguit met afdekken van deal dmv commerciële activiteiten en fiat geven hiervoor. Nogmaals, behoorlijk nutteloos allemaal als hij er niks van kan. Maar meestal is taal- en cultuurprobleem al groot genoeg om te mislukken.
  • 17 Sep 2019 om 11:30
    Wat een geblaaskaak van deze bromsnor... lijkt wel alsof die man iedere week grotere onzin uitkraamt.
  • 17 Sep 2019 om 11:29
    Hier gaat het dus mis. Doan van Hau is -volgens zo wat alle relevante bronnen en insiders + fans (lees: dit forum)- gehaald via een constructie zo bedacht dat het Heerenveen geen geld gaat kosten. Door verkeerde informatie wordt hier een onjuist verhaal de wereld in geslingerd waardoor Roozemond gefileerd wordt. In mijn ogen onterecht, aangezien de marketing + GH hier grotendeels verantwoordelijk voor zijn. Als het klopt wordt dit ook aan hen toegerekend dus vind ik dit praatjesmakerij en hij zorgt dat zijn mening (die hij niet geheel objectief heeft gevormd, vrienden met Verbeek en daardoor direct tegen CR) wordt onderbouwd met foutieve argumenten.
zondag 27 oktober 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›