MATCHDAY | SC Heerenveen zonder Bruijn; basisdebuut voor Veerman

( 199 reacties)
MATCHDAY | SC Heerenveen zonder Bruijn; basisdebuut voor Veerman

SC Heerenveen neemt het vanavond op tegen Ajax. Heerenveen-trainer Johnny Jansen heeft er voor gekozen om één wijzigingen door te voeren in de basisopstelling van zijn ploeg.

Joey Veerman, die deze zomer overkwam van FC Volendam, heeft Jansen overtuigd en mag in de basis beginnen tegen de Amsterdammers. Dat gaat ten koste van Jordy Bruijn.

De aftrap is om 18.30 uur.

Opstelling Heerenveen: Hahn; Floranus, Dresevic, Botman, Woudenberg, Veerman, Faik, Kongolo, Ejuke, Odgaard, Van Bergen. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Sep 2019 om 10:06
    • Quote van 15 Sep 2019 om 07:37
      Deze combinatie heeft heerenveen al eerder genaaid. Van de raaf en boekel..toen met penaltie.
    Dan nog is die terecht.
  • 15 Sep 2019 om 09:32
    • Quote van 15 Sep 2019 om 00:09
      Kongolo hou toch op!
    Oké, tegen zoveel argumenten ben ik kansloos.
  • 15 Sep 2019 om 07:37
    • Quote van 14 Sep 2019 om 21:07
      Terechte beslissing toch?
    Deze combinatie heeft heerenveen al eerder genaaid. Van de raaf en boekel..toen met penaltie.
  • 15 Sep 2019 om 00:09
    • Quote van 14 Sep 2019 om 20:23
      Van Bergen, Veerman en Kongolo, die leveren ons volgende zomer 30 miljoen op. Wat een spelers.
    Kongolo hou toch op!
  • 14 Sep 2019 om 23:57
    • Quote van 14 Sep 2019 om 22:48
      Bij welke van de overige 7 spelers gaat het dan mis. Laat me raden, Faik komt gewoonweg handelingssnelheid tekort, Floranus blijft hele belangerijke fouten maken, ondanks z,'n inzet, en Ejuke, ja, voor 2 miljoen zijn er betere te vinden, qua passing zeer matig, en over zijn scorend vermogen maar te zwijgen. En dan nog een zeer matige Woudenberg., volgende wedstrijd maar weer een plekje voor Jordy Bruijn.
    Eens behalve over Woudenberg. Die jongen heeft zich goed ontwikkelt en vooral goed teruggeknokt. Maargoed Ajax uit verlies je vrijwel altijd.
  • 14 Sep 2019 om 23:00
    • Quote van 14 Sep 2019 om 22:48
      Bij welke van de overige 7 spelers gaat het dan mis. Laat me raden, Faik komt gewoonweg handelingssnelheid tekort, Floranus blijft hele belangerijke fouten maken, ondanks z,'n inzet, en Ejuke, ja, voor 2 miljoen zijn er betere te vinden, qua passing zeer matig, en over zijn scorend vermogen maar te zwijgen. En dan nog een zeer matige Woudenberg., volgende wedstrijd maar weer een plekje voor Jordy Bruijn.
    Na Ajax-uit moet je zulke conclusies niet trekken.
  • 14 Sep 2019 om 22:48
    • Quote van 14 Sep 2019 om 20:23
      Van Bergen, Veerman en Kongolo, die leveren ons volgende zomer 30 miljoen op. Wat een spelers.
    Bij welke van de overige 7 spelers gaat het dan mis. Laat me raden, Faik komt gewoonweg handelingssnelheid tekort, Floranus blijft hele belangerijke fouten maken, ondanks z,'n inzet, en Ejuke, ja, voor 2 miljoen zijn er betere te vinden, qua passing zeer matig, en over zijn scorend vermogen maar te zwijgen. En dan nog een zeer matige Woudenberg., volgende wedstrijd maar weer een plekje voor Jordy Bruijn.
  • 14 Sep 2019 om 22:22
    • Quote van 14 Sep 2019 om 22:15
      Je valt in herhaling, niemand die er over valt, dus Herr Fritz struikel er maar niet over.

    Hm ja, dat was gemakzuchtig van mij,
  • 14 Sep 2019 om 22:15
    • Quote van 14 Sep 2019 om 21:46
      Die raad zal ik zeker ter harte nemen. Heb je trouwens gezien dat je avatar is omgevallen?
    Je valt in herhaling, niemand die er over valt, dus Herr Fritz struikel er maar niet over.

  • 14 Sep 2019 om 21:46
    • Quote van 14 Sep 2019 om 21:43
      Daar is dit forum voor bedoelt maar ga lekker door joh met je onzinnige dingen te zeggen.
    Die raad zal ik zeker ter harte nemen. Heb je trouwens gezien dat je avatar is omgevallen?
  • 14 Sep 2019 om 21:43
    • Quote van 14 Sep 2019 om 21:40
      Ach, voetbal. Daar heb jij veel meer verstand van, toch Leeuwfan? Dan laat ik dat deel van de discussie graag aan jou over!
    Daar is dit forum voor bedoelt maar ga lekker door joh met je onzinnige dingen te zeggen.
  • 14 Sep 2019 om 21:40
    • Quote van 14 Sep 2019 om 21:21
      Valt me op dat je het nooit over het voetbal hebt, je maakt je liever druk om wat anderen zeggen en dat gaat nooit over voetbal of een speler. We hebben weer alles tegen deze wedstrijd en maak je daar eens druk over zgn voetbalfan!
    Ach, voetbal. Daar heb jij veel meer verstand van, toch Leeuwfan? Dan laat ik dat deel van de discussie graag aan jou over!
  • 14 Sep 2019 om 21:21
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:59
      Vleiend, maar die eer komt de oude Grieken toe. Dat is geen referentie naar Godenzonen overigens. Ik heb het zelf liever over Penthouse. Dat kan je hyperbolisch vinden (of hypocriet).
    Valt me op dat je het nooit over het voetbal hebt, je maakt je liever druk om wat anderen zeggen en dat gaat nooit over voetbal of een speler. We hebben weer alles tegen deze wedstrijd en maak je daar eens druk over zgn voetbalfan!
  • 14 Sep 2019 om 21:07
    • Quote van 14 Sep 2019 om 20:18
      Redelijk wat kansen gehad deze wedstrijd in de counter afmaken van kansen is toch een manco....Ajax was een klasse beter maar door de VAR zit er wel weer een naar smaakje aan deze nederlaag.
    Terechte beslissing toch?
  • 14 Sep 2019 om 21:01
    Ik heb een goed gevoel over dit seizoen. Voldoende aantrekkelijke aanvallers, ruime keus in de middenvelders. Verdedigend staat het veel beter, al was Floranus wel weer betrokken bij tegendoelpunten en minder goed als voor de interlandbreak. Hahn had vandaag weer een aantal goede reddingen en dat ziet er ook aardig uit. Een plek in het linkerrijtje moet haalbaar zijn.
  • 14 Sep 2019 om 20:34
    • Quote van 14 Sep 2019 om 20:29
      Had er minimaal één moeten maken.
    Kreeg de bal bij die grote kans net onder zich. Dat was jammer. Verder een constante plaag en was bij ieder gevaar betrokken.

    Odgaard was scherp in zijn loopacties, maar verliest m.i. nog steeds veel te makkelijk de bal en de duels. Moet echt slimmer worden in het afschermen van de bal en het aangaan van duels.

    Per Schuurs was namelijk de zwakke schakel.
  • 14 Sep 2019 om 20:29
    • Quote van 14 Sep 2019 om 20:28
      Er was maar één man van de wedstrijd en dat was Van Bergen.
    Had er minimaal één moeten maken.
  • 14 Sep 2019 om 20:29
    • Quote van 14 Sep 2019 om 20:25
      Kongolo speelde vandaag echt sterk, op Odgaard na de MOTM.
    Kongolo was geweldig. Zo ongelofelijk compleet.
  • 14 Sep 2019 om 20:28
    • Quote van 14 Sep 2019 om 20:25
      Kongolo speelde vandaag echt sterk, op Odgaard na de MOTM.
    Er was maar één man van de wedstrijd en dat was Van Bergen.
  • 14 Sep 2019 om 20:25
    Helaas redelijk dik verloren maar wederom niet ontevreden. Ajax is gewoon 2 klasses beter en die kun je verliezen. Als ik dan zie hoe we zo nu en dan acties opzetten ben ik best tevreden. Voor mij is vooral van Bergen een fantastische speler!! Ook veerman speelde een goede pot.
  • 14 Sep 2019 om 20:25
    • Quote van 14 Sep 2019 om 20:23
      Van Bergen, Veerman en Kongolo, die leveren ons volgende zomer 30 miljoen op. Wat een spelers.
    Kongolo speelde vandaag echt sterk, op Odgaard na de MOTM.
  • 14 Sep 2019 om 20:23
    Met het middenveld Faik / Kongolo - Veerman - Halilovic en met onze aanval, ga je echt nog genoeg punten pakken dit seizoen. Verdedigend stond het ook redelijk, alleen Floranus maakt te veel fouten. Tegen Ajax kan je gewoon een keertje verliezen. Ik zie het wel goed komen.
  • 14 Sep 2019 om 20:23
    Van Bergen, Veerman en Kongolo, die leveren ons volgende zomer 30 miljoen op. Wat een spelers.
  • 14 Sep 2019 om 20:21
    • Quote van 14 Sep 2019 om 20:20
      Halilovic goede speler, zo jammer dat die niet van ons zelf is
    Oeps.. en dan lijdt hij dom balverlies haha
  • 14 Sep 2019 om 20:20
    Halilovic goede speler, zo jammer dat die niet van ons zelf is
  • 14 Sep 2019 om 20:20
    • Quote van 14 Sep 2019 om 20:10
      Haha maar jij bent toch ook al zo oud?
    Dat is een beetje onbestemd. Ik heb mijzelf hier laatst wat genante momenten veroorzaakt door naar een pop-liedje te refereren in antwoord op een soortgelijke vraag. Dat wil ik uiteraard niet nog eens meemaken!
  • 14 Sep 2019 om 20:20
    Bruijn valt ook niet echt lekker in, alhoewel iedereen de 2e helft ondermaats is natuurlijk, toch alleen weer Van Bergen die nog wel eens wil
  • 14 Sep 2019 om 20:18
    Zou die Tagliafico ook een broertje hebben die toevallig ook voetbalt. Wat een speler is dat, alles in 1 speler.
  • 14 Sep 2019 om 20:18
    • Quote van 14 Sep 2019 om 20:17
      Eens, die Dreyer is straks toch weer weg. Elke minuut die Van der Heide kan maken is weer meegenomen.
    Dat idd.. en dan lijdt hij ook nog eens gevaarlijk balverlies en mist een grote kans
  • 14 Sep 2019 om 20:18
    Die Dreyer heeft echt niets van een spits. Wedstrijd gaat verder als een nachtkaars uit. Doodzonde. Eerste helft doe je heel goed mee en moet je Ajax meer pijn doen. Verder drie goals tegen uit dode momenten. Veerman, Van Bergen, Hahn en Woudenberg prima. Faik en Kongolo matig en Floranus desastreus.
  • 14 Sep 2019 om 20:18
    Redelijk wat kansen gehad deze wedstrijd in de counter afmaken van kansen is toch een manco....Ajax was een klasse beter maar door de VAR zit er wel weer een naar smaakje aan deze nederlaag.
  • 14 Sep 2019 om 20:17
    • Quote van 14 Sep 2019 om 20:16
      Dreyer :-( had liever vd heide gezien
    Eens, die Dreyer is straks toch weer weg. Elke minuut die Van der Heide kan maken is weer meegenomen.
  • 14 Sep 2019 om 20:16
    Dreyer :-( had liever vd heide gezien
  • 14 Sep 2019 om 20:15
    De 2 helft komt Heerenveen er niet meer uit.Ajax is nu maatje te groot.Jammer volgende week maar weer.
  • 14 Sep 2019 om 20:13
    Ajax gelooft het zoals verwacht wel. Laatste 20 min niet om aan te loeren van beide kanten.
  • 14 Sep 2019 om 20:11
    • Quote van 14 Sep 2019 om 20:04
      Dat idee had ik ook, maar zelf klaagt ie ook niet. Mijns inziens moet je tegenwoordig altijd klagen, met de VAR weet je het maar nooit.
    Als er niks gebeurt hoef je niet te klagen, dat doet Rodney dan ook terecht niet. Laten we ons niet verlagen tot kansloos naaigedrag.
  • 14 Sep 2019 om 20:11
    • Quote van 14 Sep 2019 om 20:09
      Wat doet het er toe vraagt ie.... Sjonge jonge jonge....
    Ja vertel ik heb geen idee waarom je bij een reeds verloren wedstrijd een jonge jongen geen speeltijd meer kan geven.. die gasten dromen er van in de arena te voetballen.. nee gooi ff de gehuurde gasten er in.. die moet je natuurlijk minuten geven zodat ze zich ontwikkelen voor hun eigenlijke werkgevers
  • 14 Sep 2019 om 20:10
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:59
      Vleiend, maar die eer komt de oude Grieken toe. Dat is geen referentie naar Godenzonen overigens. Ik heb het zelf liever over Penthouse. Dat kan je hyperbolisch vinden (of hypocriet).
    Haha maar jij bent toch ook al zo oud?
  • 14 Sep 2019 om 20:09
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:52
      Ho!!! Nu wordt DerFritz boos
    Nee hoor. Bedroefd over het onbenul, dat dan weer wel.
  • 14 Sep 2019 om 20:09
    Man Man Man wat zit ik mij te irriteren in het uit vak. Kongolo en Floranus zijn niet best. Heerenveen speelt zo angstig.
  • 14 Sep 2019 om 20:09
    • Quote van 14 Sep 2019 om 20:03
      Haha wat doet het er toe bij 4-1 achter kerel!!!!
    Wat doet het er toe vraagt ie.... Sjonge jonge jonge....
  • 14 Sep 2019 om 20:08
    2de helft.. we staan er bij en kijken er naar
  • 14 Sep 2019 om 20:07
    • Quote van 14 Sep 2019 om 20:03
      Het lijkt zo een kamsloze nederlaag maar zo voetballend gaan we nog genoeg punten halen. Odgaard scoort, de afgekeurde was gewoon heel knap.
    Mee eens. Hier zijn genoeg aanknopingspunten uit te halen. Als je dit veldspel op de mat ligt win je altijd behalve tegen Ajax. Dat heeft meerdere redenen. De klasse dat zij hun kansen gewoon afmaken en de var + scheidsrechters. Hier hoeven wij ons niet voor te schamen. Maar mijn sympathie voor Ajax is volledig weg en ik hoop oprecht dat ze niet weer kampioen worden. Nare maniertjes en elke keer weer die hulp van de arbitrage....
  • 14 Sep 2019 om 20:04
    • Quote van 14 Sep 2019 om 20:03
      Werd Kongolo zijn voet niet aangetikt?
    Dacht ik ook, maar achja, alles voor Ajax! Anyway, die Veerman blijft nog wel even staan.
  • 14 Sep 2019 om 20:04
    • Quote van 14 Sep 2019 om 20:03
      Werd Kongolo zijn voet niet aangetikt?
    Dat idee had ik ook, maar zelf klaagt ie ook niet. Mijns inziens moet je tegenwoordig altijd klagen, met de VAR weet je het maar nooit.
  • 14 Sep 2019 om 20:03
    • Quote van 14 Sep 2019 om 20:01
      Ja, want dit is echt zo'n wedstrijd om de jeugd (die nog niet klaar voor het grote werk is) nog even mee te laten ballen......
    Haha wat doet het er toe bij 4-1 achter kerel!!!!
  • 14 Sep 2019 om 20:03
    Het lijkt zo een kamsloze nederlaag maar zo voetballend gaan we nog genoeg punten halen. Odgaard scoort, de afgekeurde was gewoon heel knap.
  • 14 Sep 2019 om 20:03
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:57
      Die laatste goal is gewoon een fantastische goal; het is niet altijd alleen maar 'onze' (of in dit geval; Floranus') schuld.
      Die daarvoor mag je hem aanrekenen, maar een beetje realisme ipv een zondebok zoeken mag ook wel.

    Als je mijn reacties allemaal bij elkaar legt was dit de 2e x dat het over floranus ging. Beide in deze pot. Tuurlijk is het een fantastische goal.. maar alleen al door te springen (zicht belemmeren) of een voet uit te steken(proberen te blokken) zou hij het nog kunnen voorkomen. Je kon aan zijn houding zien dat hij geen schot oid verwachte
  • 14 Sep 2019 om 20:03
    • Quote van 14 Sep 2019 om 20:03
      Werd Kongolo zijn voet niet aangetikt?
    Ja zeker, maar heee het is Ajax hè
  • 14 Sep 2019 om 20:03
    Werd Kongolo zijn voet niet aangetikt?
  • 14 Sep 2019 om 20:01
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:56
      Zo zie je maar.. ons huurlingenlegioen voorkomt speelminuten voor onze eigen talenten
    Ja, want dit is echt zo'n wedstrijd om de jeugd (die nog niet klaar voor het grote werk is) nog even mee te laten ballen......
  • 14 Sep 2019 om 19:59
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:45
      Haha onbegonnen werk.. het woord hypocriet is uitgevonden door de heer Fritz op zn zolderkamertje.
    Vleiend, maar die eer komt de oude Grieken toe. Dat is geen referentie naar Godenzonen overigens. Ik heb het zelf liever over Penthouse. Dat kan je hyperbolisch vinden (of hypocriet).
  • 14 Sep 2019 om 19:57
    Die laatste goal is gewoon een fantastische goal; het is niet altijd alleen maar 'onze' (of in dit geval; Floranus') schuld.
    Die daarvoor mag je hem aanrekenen, maar een beetje realisme ipv een zondebok zoeken mag ook wel.

  • 14 Sep 2019 om 19:56
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:53
      Ben ik de enige die niet begrijpt waarom je als speler zijnde zo’n Promes of Ziyech niet een vreselijk gemene trap geeft? Bij het vernederen door tot 3 maal toe achter het standbeen en uitdollen iemand zo gek te maken.
    Gemeen hoeft niet, maar neerhalen was heel terecht geweest
  • 14 Sep 2019 om 19:56
    Zo zie je maar.. ons huurlingenlegioen voorkomt speelminuten voor onze eigen talenten
  • 14 Sep 2019 om 19:54
    Ajax is gewoon een maatje te groot.Tegen de clubs in het rechter rijtje moeten we de punten pakken. Mischien pakken we volgende week tegen Utrecht punten.
  • 14 Sep 2019 om 19:54
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:52
      Ajax wel.
    Kunnen hun krachten sparen maar goed, de wissels willen zich vast tonen.
  • 14 Sep 2019 om 19:53
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:49
      Wéér Floranus, bij 3 van de 4 doelpunten de veroorzaker.
    Dat Tadic zo vrij mag staan bij de 3-1 gaat ook nergens over. Dat is echt niet alleen de fout van Floranus die daarna Schuurs vergeet.
  • 14 Sep 2019 om 19:53
    Ben ik de enige die niet begrijpt waarom je als speler zijnde zo’n Promes of Ziyech niet een vreselijk gemene trap geeft? Bij het vernederen door tot 3 maal toe achter het standbeen en uitdollen iemand zo gek te maken.
  • 14 Sep 2019 om 19:53
    Wederom Floranus.
    Leuk dat je het steeds beter doet, maar hij kost je een goal tegen Emmen, Feyenoord en vandaag twee dekkingsfouten en een domme overtreding. Vorige week tegen Fortuna kwam die goal ook van zijn kant en gaf ie in de laatste minuten ook nog een kans weg.
    Dan kun je het over ontwikkeling en statistieken hebben, maar op dit niveau zijn die fouten beslissend en dan ben je gewoon af.
    Net als Kongolo gewoon niet goed genoeg.
  • 14 Sep 2019 om 19:52
    Wel wat geflatteerd, maar nu zorgen dat je er niet meer tegen krijgt. We zijn in de eerdte helft gewoon zwaar genaaid en dan weet je dat de kans groot is dat de wedstrijd zo eindigt. Odgard scoort vandaag dan wel maar poeh, zijn eerste aanname is wel erg beroerd. Hij houdt daardoor geen bal vast.
  • 14 Sep 2019 om 19:52
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:50
      Van Rijhn en Halilovic er nog maar in en hopen dat er nog een ere-goal te halen is
    Geen eer te behalen, zou Halilovic optrainen voor Utreg thuis. Van Rhijn mag, Floranus zakt er helaas na goede weken door.
  • 14 Sep 2019 om 19:52
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:51
      Wel een strakke pass van Ziyech, koekoek sta je dan als Floranus en dat is al niet een beste verdediger en vandaag blijkt dit niveau echt wat te hoog. Hopelijk valt de schade nu verder mee want niemand heeft baat bij een enorme nederlaag.
    Ajax wel.
  • 14 Sep 2019 om 19:52
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:50
      stop met die var KNJB
    Ho!!! Nu wordt DerFritz boos
  • 14 Sep 2019 om 19:51
    Wel een strakke pass van Ziyech, koekoek sta je dan als Floranus en dat is al niet een beste verdediger en vandaag blijkt dit niveau echt wat te hoog. Hopelijk valt de schade nu verder mee want niemand heeft baat bij een enorme nederlaag.
  • 14 Sep 2019 om 19:50
    stop met die var KNJB
  • 14 Sep 2019 om 19:50
    Ach, klasseverschil blijft gewoonweg te groot Wij moeten ons maar richten op de mindere goden. 1e helft was overigens prima om aan te gluren. De schade maar beperkt houden, en breng de wissels er maar in.
  • 14 Sep 2019 om 19:50
    Van Rijhn en Halilovic er nog maar in en hopen dat er nog een ere-goal te halen is
  • 14 Sep 2019 om 19:49
    10 10 10 10 10
  • 14 Sep 2019 om 19:49
    Floranus ging de goede kant op. Maar vandaag? Je mag het je tegenstander wel moeilijk proberen te maken.....
  • 14 Sep 2019 om 19:49
    Oke nu begint het toch weer zielig te worden
  • 14 Sep 2019 om 19:49
    Wéér Floranus, bij 3 van de 4 doelpunten de veroorzaker.
  • 14 Sep 2019 om 19:48
    Deze gaat wel de pijnlijke kant op zo
  • 14 Sep 2019 om 19:45
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:45
      Haha onbegonnen werk.. het woord hypocriet is uitgevonden door de heer Fritz op zn zolderkamertje.
    Hahah, en zo is het! Laten we maar beschaafd en zonder emotie over de wedstrijd praten, zonder mensen als DerFritz tot last te zijn.
  • 14 Sep 2019 om 19:45
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:39
      Serieus, kun jij me uitleggen waarom zij zichzelf wel joden mogen noemen en wij hen niet? Waarom zij wel kut/smerig + bijnaam mogen noemen dus kut friezen maar wij geen kut joden?
    Haha onbegonnen werk.. het woord hypocriet is uitgevonden door de heer Fritz op zn zolderkamertje.
  • 14 Sep 2019 om 19:44
    Jammer voor Floranus, hier gaat ie toch weer op afgerekend worden (wat overigens terecht is natuurlijk)
  • 14 Sep 2019 om 19:44
    En wederom Floranus.
    Bedankt.
  • 14 Sep 2019 om 19:43
    Oké als we stoppen met dekken dan maak je het jezelf ook niet makelijk :') jezus hey
  • 14 Sep 2019 om 19:42
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:39
      Serieus, kun jij me uitleggen waarom zij zichzelf wel joden mogen noemen en wij hen niet? Waarom zij wel kut/smerig + bijnaam mogen noemen dus kut friezen maar wij geen kut joden?
    Serieus, heb je daar uitleg voor nodig? Jeetje. Dit is mijn club niet meer als het OK of normaal is om tegenstanders “smerige joden” te noemen.
  • 14 Sep 2019 om 19:42
    Dit is nou een fout.. floranus te slapen
  • 14 Sep 2019 om 19:42
    Lekker verdedigd heur. Tjongejonge Floranus.
  • 14 Sep 2019 om 19:42
    Waar blijft de dekking!
  • 14 Sep 2019 om 19:41
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:32
      Ach Spuit 411 geeft ook weer modder. Ze noemen zich niet ‘smerig’ zoals die klojo hieronder wel doet. Maar jij keurt dit wel goed dus? Ik hou er niet zo van.
    Nee, keur het niet af nee. Iedereen moet lekker zelf weten hoe hij of zij zich wil profileren. Dankjewel voor het compliment dat je mij als jong beschouwd. PS: ben je ook tegen zwarte piet?
  • 14 Sep 2019 om 19:41
    In balbezit was dit misschien wel de beste helft tot nu toe. Gecontroleerd, rustig, met overleg. Zag er prima uit.
  • 14 Sep 2019 om 19:40
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:17
      Ach beste supporters we weten nu al dat we niet met een overwinning terug gaan naar Friesland, misschien een puntje meenemen. en de scheids en de VAR maar een dikke middelvinger geven?. iedereen weet bij sommige scheidsrechters heeft Ajakkes altijd de wind mee., en dan druk ik mij nog heel netjes uit.
    Zeker ....kun je nooit tegen op voetballen...c....... bende schurken. adam adepten !
  • 14 Sep 2019 om 19:39
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:36
      Geen ‘smerige joden’, dat deed jij. En als je het verschil tussen je voorbeelden niet ziet, dan is dat wel een beetje treurig naar mijn mening.
    Serieus, kun jij me uitleggen waarom zij zichzelf wel joden mogen noemen en wij hen niet? Waarom zij wel kut/smerig + bijnaam mogen noemen dus kut friezen maar wij geen kut joden?
  • 14 Sep 2019 om 19:39
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:37
      Kut Friezen mag dus wel, maar smerige joden niet? Smerige Amsterdammers dan, dat beter? Smerige godenzonen, smerige ‘wij zijn de besten’. Beter? He jij ook weer blij.
    Ja, dat is inderdaad beter.
  • 14 Sep 2019 om 19:37
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:36
      Geen ‘smerige joden’, dat deed jij. En als je het verschil tussen je voorbeelden niet ziet, dan is dat wel een beetje treurig naar mijn mening.
    Kut Friezen mag dus wel, maar smerige joden niet? Smerige Amsterdammers dan, dat beter? Smerige godenzonen, smerige ‘wij zijn de besten’. Beter? He jij ook weer blij.
  • 14 Sep 2019 om 19:37
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:27
      Sorry hoor, misschien moet je de beelden even wat beter observeren. Hij gaat al vroegtijdig naar de grond toe, achter die arm van Woudenberg zat geen kracht, gewoon slim van hem om te gaan liggen, omdat hij al wist dat hij de bal ging kwijtraken.
    Woudenberg steekt zijn arm uit om hem te blokkeren, misschien valt hij makkelijk maar er is contact. Maar dat het erg zwaar is vind ik ook en die 1-2 hadden we gewoon verdiend.
  • 14 Sep 2019 om 19:36
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:34
      Moraalridder. Boeren, Friezen en ‘Superjoden’ mogen wel? Zolang het in positieve context is of de voorstander het gebruikt kan het, totdat de tegenstander het gebruikt mag het niet en is het antisemitisch. Ze noemen zichzelf ook joden dus vandaar ;-)
    Geen ‘smerige joden’, dat deed jij. En als je het verschil tussen je voorbeelden niet ziet, dan is dat wel een beetje treurig naar mijn mening.
  • 14 Sep 2019 om 19:35
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:28
      Helaas gemis, wat zeiden ze?
    De scheids staat er bovenop, dus heeft hij zelf een keuze gemaakt. Doordat hij de VAR opvolgt gaat zijn geloofwaardigheid eraan + dat wanneer het wel was goedgekeurd er ook geen gemor was geweest aangezien het een zuiver doelpunt is.
  • 14 Sep 2019 om 19:34
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:32
      Ach Spuit 411 geeft ook weer modder. Ze noemen zich niet ‘smerig’ zoals die klojo hieronder wel doet. Maar jij keurt dit wel goed dus? Ik hou er niet zo van.
    Moraalridder. Boeren, Friezen en ‘Superjoden’ mogen wel? Zolang het in positieve context is of de voorstander het gebruikt kan het, totdat de tegenstander het gebruikt mag het niet en is het antisemitisch. Ze noemen zichzelf ook joden dus vandaar ;-)
  • 14 Sep 2019 om 19:32
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:30
      Och.. je kunt er ook gewoon niet op reageren. Ajax noemt zichzelf ook super joden, is dit dan ook verkeerd?
    Ach Spuit 411 geeft ook weer modder. Ze noemen zich niet ‘smerig’ zoals die klojo hieronder wel doet. Maar jij keurt dit wel goed dus? Ik hou er niet zo van.
  • 14 Sep 2019 om 19:31
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:28
      Wat bedoel jij met KNJB? Ik heb wel zo’n bruin vermoeden, maar laat maar eens weten.
    De J van Ajax.
    KNA(jax)B zou te overduidelijk zijn.
  • 14 Sep 2019 om 19:30
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:24
      De vrije trap zet ik wel mijn vraagtekens bij ja, heb ook niks gezien wat Floranus fout deed.
    Floranus duwde in de rug.....maar wat deed Woudenberg? Kan jij mij het vertellen? En de scheids stond er met zijn neus bovenop.....
  • 14 Sep 2019 om 19:30
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:28
      Wat bedoel jij met KNJB? Ik heb wel zo’n bruin vermoeden, maar laat maar eens weten.
    Och.. je kunt er ook gewoon niet op reageren. Ajax noemt zichzelf ook super joden, is dit dan ook verkeerd?
  • 14 Sep 2019 om 19:29
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:25
      Zo ongelooflijk zonde dat je hier nog achter komt voor rust. Kongolo die gewoon staat te dromen. Exact de reden waarom hij geen vaste waarde kan zijn hier. Net als Floranus ontwikkelt hij zich, maar hij maakt altijd weer fouten die goals of gevaar opleveren.
      En dan die schijt Var. Het is toch bedoeld als het overduidelijk fout zit? Dat van Woudenberg is totaal geen duidelijke overtreding.
      Verder speel je gewoon heel goed mee, maar je moet echt dodelijker zijn en beter omgaan met de ruimte die je krijgt.
    Die corner is geen fout of hij moet hem bij voorbaat al vol gaan blokken.. maarja dan krijgt ajax toch een penalty. Die kopbal is gewoon de een sterke actie van die tagliatelli. Heeft hij ook in de champions league gedaan. .. kansen af maken daar gaat het, vooral tegen de topclubs, om.
  • 14 Sep 2019 om 19:28
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:26
      100% eens met Borst en van Basten.
    Helaas gemis, wat zeiden ze?
  • 14 Sep 2019 om 19:28
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:22
      Als supporters maar eens een statement maken naar de KNVB (KNJB?)? Absurde inconsequente VAR, topclubs worden bevoordeeld, speeldagen worden compleet veranderd, solidariteit naar bijvoorbeeld de Graafschap en Groningen met hun boetes.
    Wat bedoel jij met KNJB? Ik heb wel zo’n bruin vermoeden, maar laat maar eens weten.
  • 14 Sep 2019 om 19:27
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:23
      Het is een feit dat Woudenberg een overtreding maakt. 100% dom. Dat de scheids daarom nav Var een goal afkeurt is zeer zwaar, maar een overtreding is het wel gewoon.
    Sorry hoor, misschien moet je de beelden even wat beter observeren. Hij gaat al vroegtijdig naar de grond toe, achter die arm van Woudenberg zat geen kracht, gewoon slim van hem om te gaan liggen, omdat hij al wist dat hij de bal ging kwijtraken.
  • 14 Sep 2019 om 19:26
    100% eens met Borst en van Basten.
  • 14 Sep 2019 om 19:25
    Zo ongelooflijk zonde dat je hier nog achter komt voor rust. Kongolo die gewoon staat te dromen. Exact de reden waarom hij geen vaste waarde kan zijn hier. Net als Floranus ontwikkelt hij zich, maar hij maakt altijd weer fouten die goals of gevaar opleveren.
    En dan die schijt Var. Het is toch bedoeld als het overduidelijk fout zit? Dat van Woudenberg is totaal geen duidelijke overtreding.
    Verder speel je gewoon heel goed mee, maar je moet echt dodelijker zijn en beter omgaan met de ruimte die je krijgt.
  • 14 Sep 2019 om 19:24
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:23
      Sorry maar die vrije trap die er inging, gebeurt niks. Goal afgekeurd door de var waar heel weinig gebeurt hoe is dit mogelijk? En hoeveel voordeel kan je hebben ik noem dit “naaierij”
    De vrije trap zet ik wel mijn vraagtekens bij ja, heb ook niks gezien wat Floranus fout deed.
  • 14 Sep 2019 om 19:24
    Het valt wel weer dat Ajax moet weer winnen .
  • 14 Sep 2019 om 19:23
    Sorry maar die vrije trap die er inging, gebeurt niks. Goal afgekeurd door de var waar heel weinig gebeurt hoe is dit mogelijk? En hoeveel voordeel kan je hebben ik noem dit “naaierij”
  • 14 Sep 2019 om 19:23
    Van Bergen wil scoren tegen Ajax... hoeveel kansen heb je nodig?
  • 14 Sep 2019 om 19:23
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:21
      Als als als.. De feiten zijn gewoon dat er een terecht doelpunt is afgekeurd.
    Het is een feit dat Woudenberg een overtreding maakt. 100% dom. Dat de scheids daarom nav Var een goal afkeurt is zeer zwaar, maar een overtreding is het wel gewoon.
  • 14 Sep 2019 om 19:23
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:21
      Als als als.. De feiten zijn gewoon dat er een terecht doelpunt is afgekeurd.
    Inderdaad; kan er gewoon zo slecht tegen die inconsequentie van de VAR. Ik vind het altijd prachtig hoe Ajax zich manifesteert in de CL etc, maar deze naaierij wordt ik zooooo moe van. Net als vorig jaar...
  • 14 Sep 2019 om 19:22
    We missen weer te veel kansen.Dat kan tegen Ajax niet. We hadden voor moeten staan.ik verwacht nu dat Ajax door drukt. Ik denk dat Ajax 4_1 wint.
  • 14 Sep 2019 om 19:22
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:19
      Achja, Ajax uit gaan we simpelweg nooit winnen met die zielige scheidsrechters hier in NL. Ook nog die VAR erbij en je bent nog meer kanslozer.. Zie op Twitter iedereen losgaan van elke club over hoe onzin het (edit: afkeuren van de goal) wel niet is.. maarja
    Die vrije trap was volgens mij ook niks. Maarja, Ajax hè. Was te verwachten. Verder gaat het best aardig. Alleen maken we wederom de kansen niet helemaal af. Odgaard eindelijk wel, ook bij die 1-2, maar dan zul je zien dat die dan weer wordt afgekeurd. Jammer. Maar genoeg perspectief en hoop voor de tweede helft. Ook weer typisch dat we vlak voor de rust weer een goal tegen krijgen. Was ik al bang voor.
  • 14 Sep 2019 om 19:22
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:17
      Ach beste supporters we weten nu al dat we niet met een overwinning terug gaan naar Friesland, misschien een puntje meenemen. en de scheids en de VAR maar een dikke middelvinger geven?. iedereen weet bij sommige scheidsrechters heeft Ajakkes altijd de wind mee., en dan druk ik mij nog heel netjes uit.
    Ook al verliezen we dan heb ik nu al wel aanknopingspunten gezien voor komende weken. Er is wel kwaliteit en talent!
  • 14 Sep 2019 om 19:22
    Als supporters maar eens een statement maken naar de KNVB (KNJB?)? Absurde inconsequente VAR, topclubs worden bevoordeeld, speeldagen worden compleet veranderd, solidariteit naar bijvoorbeeld de Graafschap en Groningen met hun boetes.
  • 14 Sep 2019 om 19:21
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:20
      Je kunt de var de schuld geven, overigens gewoon een overtreding van Woudenberg maar zwaar bestraft zo,maar van Bergen moet gewoon scoren, en Ejuke moet eens een bal niet inleveren op het moment supreme. Dan staat het nu ook 1-2.
    Als als als.. De feiten zijn gewoon dat er een terecht doelpunt is afgekeurd.
  • 14 Sep 2019 om 19:20
    Ongelooflijk je weet dat hij gevaarlijk is bij corners... van Bergen cursus scoren, voor het overige prima.
  • 14 Sep 2019 om 19:20
    Je kunt de var de schuld geven, overigens gewoon een overtreding van Woudenberg maar zwaar bestraft zo,maar van Bergen moet gewoon scoren, en Ejuke moet eens een bal niet inleveren op het moment supreme. Dan staat het nu ook 1-2.
  • 14 Sep 2019 om 19:20
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:19
      Hoe onzinnig het afkeuren van dit doelpunt is?
    Ja, dat inderdaad.
  • 14 Sep 2019 om 19:19
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:19
      Achja, Ajax uit gaan we simpelweg nooit winnen met die zielige scheidsrechters hier in NL. Ook nog die VAR erbij en je bent nog meer kanslozer.. Zie op Twitter iedereen losgaan van elke club over hoe onzin het (edit: afkeuren van de goal) wel niet is.. maarja
    Hoe onzinnig het afkeuren van dit doelpunt is?
  • 14 Sep 2019 om 19:19
    Achja, Ajax uit gaan we simpelweg nooit winnen met die zielige scheidsrechters hier in NL. Ook nog die VAR erbij en je bent nog meer kanslozer.. Zie op Twitter iedereen losgaan van elke club over hoe onzin het (edit: afkeuren van de goal) wel niet is.. maarja
  • 14 Sep 2019 om 19:19
    Altijd die concentratie tijdens spelhervattingen. We kunnen het niet handelen.
  • 14 Sep 2019 om 19:19
    Was te verwachten hè, var naait je dubbel met die extra tijd
  • 14 Sep 2019 om 19:18
    Dodelijk, voor rust
  • 14 Sep 2019 om 19:18
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:10
      Het is zo naar, je weet gewoon van tevoren dat je dit soort situaties gaat krijgen. VAR grijpt alleen in bij duidelijke fouten, dat was dit niet dus moet je dr goal goedkeuren. Maar goed we wachten alvast op de penalty van Ajax die ze hoogstwaarschijnlijk wel gaan krijgen.
    Inderdaad ....en vlak voor rust weer uit een corner
  • 14 Sep 2019 om 19:18
    Ze spelen niet slecht! Ejuke mag wel gaan trainen op zijn eindpass, die levert echt alles in. Maar wel goed om te zien hoe onze snelle aanval het iedereen lastig kan maken.
  • 14 Sep 2019 om 19:17
    Ach beste supporters we weten nu al dat we niet met een overwinning terug gaan naar Friesland, misschien een puntje meenemen. en de scheids en de VAR maar een dikke middelvinger geven?. iedereen weet bij sommige scheidsrechters heeft Ajakkes altijd de wind mee., en dan druk ik mij nog heel netjes uit.
  • 14 Sep 2019 om 19:17
    Kan echt wel janken dat dat doelpunt is afgekeurd. Bah kun je daar ziek van zijn, en straks iedereen in de studio ook nog bevestigen dat het gewoon doelpunt had moeten zijn.
  • 14 Sep 2019 om 19:16
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:14
      Roept van Bergen steeds dat de kansen benut moeten worden. Ja, misschien lukt dat beter als je de vrije man ook ziet staan.
    Zeikstraal..
    Hij gaf ook de assist.
  • 14 Sep 2019 om 19:16
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:15
      Op de var en de kansen na, wat spelen wij fantastisch. Beter dan verwacht
    Heerlijk om te zien!
  • 14 Sep 2019 om 19:15
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:12
      Wat is die Veerman een lekkere speler trouwens, veel aanspeelbaar bijna geen balverlies veel goede passes. Doet me echt een beetje denken aan Frenkie de Jong.
    Als die ons ook effe 70 miljoen opbrengt...
  • 14 Sep 2019 om 19:15
    Op de var en de kansen na, wat spelen wij fantastisch. Beter dan verwacht
  • 14 Sep 2019 om 19:14
    Roept van Bergen steeds dat de kansen benut moeten worden. Ja, misschien lukt dat beter als je de vrije man ook ziet staan.
  • 14 Sep 2019 om 19:13
    Veldman gleed al uit voor dat Woudenberg hem raakte. Vorig jaar genaaid en nu weer mensen wen er maar aan aj^%%^^ moet winnen BAH
  • 14 Sep 2019 om 19:13
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:12
      Wat is die Veerman een lekkere speler trouwens, veel aanspeelbaar bijna geen balverlies veel goede passes. Doet me echt een beetje denken aan Frenkie de Jong.
    En prompt stond ie bijna aan de basis van 2-1 :(
  • 14 Sep 2019 om 19:13
    Beste mensen, we hebben best een fijn elftal!
  • 14 Sep 2019 om 19:12
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:05
      Lucky Ajax, smerige joden zullen de VAR mee krijgen.
    Gedraag je, stomme idioot. Verdomme nog aan toe zeg.
  • 14 Sep 2019 om 19:12
    Wat is die Veerman een lekkere speler trouwens, veel aanspeelbaar bijna geen balverlies veel goede passes. Doet me echt een beetje denken aan Frenkie de Jong.
  • 14 Sep 2019 om 19:10
    Het is zo naar, je weet gewoon van tevoren dat je dit soort situaties gaat krijgen. VAR grijpt alleen in bij duidelijke fouten, dat was dit niet dus moet je dr goal goedkeuren. Maar goed we wachten alvast op de penalty van Ajax die ze hoogstwaarschijnlijk wel gaan krijgen.
  • 14 Sep 2019 om 19:08
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:07
      Wat een vieze gore klote Var, als dit al overtredingen zijn.. die vent gaat gewoon liggen.
    Hij glijdt eerder uit op de gladde gras daaro
  • 14 Sep 2019 om 19:08
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:04
      Dit is 100% zuiver toch. De bal was te ver van Veltman vandaan.
    Veltman viel al, toen Woudenberg hem aanraakte. Maar nee, deze scheids fluit al de hele wedstrijd voor Ajax. De vrije trap bij de 1-0 was terecht, maar later sprong Blind bij Odgaard in de rug en de scheids laat doorgaan. Ook een aantal discutabele ingooien kreeg ajax mee. Die spelers hoeven maar even hun hand op te steken en de man salueert al.

    Eigenlijk had de 1-2 niet in een vloeiende aanval moeten vallen, maar met even balbezit van Ajax. Dan had de VAR niet meer mogen kijken.
  • 14 Sep 2019 om 19:07
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:07
      Slaat nergens op Nico ging gretig naar de grond Lucas doet nog minder dan Floranus bij de 1-0.....niet te geloven
    Dit! Floranus doet nog minder bij de overtreding dan Woudenberg en daar fluit hij wel.
  • 14 Sep 2019 om 19:07
    Wat een vieze gore klote Var, als dit al overtredingen zijn.. die vent gaat gewoon liggen.
  • 14 Sep 2019 om 19:07
    Slaat nergens op Nico ging gretig naar de grond Lucas doet nog minder dan Floranus bij de 1-0.....niet te geloven
  • 14 Sep 2019 om 19:06
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:05
      Lucky Ajax, smerige joden zullen de VAR mee krijgen.
    Ja belachelijk grrr
  • 14 Sep 2019 om 19:05
    ahhh kut
  • 14 Sep 2019 om 19:05
    Ach ja..... Zal ook eens niet in 't voordeel van Ajax zijn...
  • 14 Sep 2019 om 19:05
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:04
      In Amsterdam zeker.
    Lucky Ajax, smerige joden zullen de VAR mee krijgen.
  • 14 Sep 2019 om 19:04
    Jezus mina
  • 14 Sep 2019 om 19:04
    In Amsterdam zeker.
  • 14 Sep 2019 om 19:04
    VAR doe normaal man
  • 14 Sep 2019 om 19:04
    Deze mogen ze niet afkeuren, alleen bij extreme fouten en dat is dit niet. Maar goed Ajax he....
  • 14 Sep 2019 om 19:04
    Dit is 100% zuiver toch. De bal was te ver van Veltman vandaan.
  • 14 Sep 2019 om 19:04
    laat die var nou voor 1x meezitten alsjeblieft!!!!!
  • 14 Sep 2019 om 19:03
    odgaard kiest mooie wedstrijd om te scoren :)
  • 14 Sep 2019 om 19:03
    Wat een goal. Telt ie of niet.
  • 14 Sep 2019 om 19:03
    De spits is losssss
  • 14 Sep 2019 om 19:03
    Looooooooooooooooosssssss istie!
  • 14 Sep 2019 om 19:03
    Van Bergen is lekker snel maar mag wel trainen op het afmaken. Ook tegen Twente en Fortuna kansen gehad. Poohhhh wat een snelheid heeft hij, die goals zie ik wel aankomen
  • 14 Sep 2019 om 19:03
    Hoppa!
  • 14 Sep 2019 om 19:03
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:02
      Pohhhh van Bergen, zo zonde dat z'n rendement zo achter blijft
    En uitstekend blijven kijken van Odgaard. Had gewoon 1-2 moeten zijn dit.
  • 14 Sep 2019 om 19:02
    Pohhhh van Bergen, zo zonde dat z'n rendement zo achter blijft
  • 14 Sep 2019 om 19:02
    • Quote van 14 Sep 2019 om 19:01
      “Bij twijfel de verdedigende partij” heeft deze scheids niet helemaal door volgens mij.
    Valt me op dat Ajax al een aantal keer het voordeel van de twijfel krijgt vanavond.
  • 14 Sep 2019 om 19:01
    Wat n kans ma
  • 14 Sep 2019 om 19:01
    “Bij twijfel de verdedigende partij” heeft deze scheids niet helemaal door volgens mij.
  • 14 Sep 2019 om 19:01
    Kan die Halilovic spelen, want die Faik kan het niet aan qua handelingssnelheid. Er moet sneller gespeeld worden.
  • 14 Sep 2019 om 18:55
    lekker nu weer concentratie achterin en van Bergen in de diepte aaanspelen.....Ejuke valt mij weer tegen vandaag.
  • 14 Sep 2019 om 18:55
    Heerlijk! Geeft de burger moed
  • 14 Sep 2019 om 18:54
    Die spits van ons joh, magistraal ;-)
  • 14 Sep 2019 om 18:54
    Goed gezien van Hamstra. Meer spitsen hebben we niet nodig! Geintje natuurlijk
  • 14 Sep 2019 om 18:53
    Prachtige counter
  • 14 Sep 2019 om 18:53
    Geplaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatst!
  • 14 Sep 2019 om 18:53
    Yippie Odgaard.
  • 14 Sep 2019 om 18:53
    Hoppa!!!
  • 14 Sep 2019 om 18:51
    Dom-Dom-Dom..moet je niet doen en zeker niet tegen Ajakkes!..Duwtje ziet deze pipo anders!
  • 14 Sep 2019 om 18:50
    • Quote van 14 Sep 2019 om 18:48
      'overtredingen' op ajax spelers worden in 99 van de 100 gevallen altijd zwaarder gezien en beoordeeld.. :(
    Mee eens, 100% dat als dit andersom was er geen vrije trap werd gegeven.
  • 14 Sep 2019 om 18:49
    • Quote van 14 Sep 2019 om 18:46
      Was niet eens een overtreding. Stelde niets voor
    Hij duwt toch duidelijk in de rug..... gewoon dom je moet de scheids geen aanleiding geven om te fluiten
  • 14 Sep 2019 om 18:48
    • Quote van 14 Sep 2019 om 18:46
      Was niet eens een overtreding. Stelde niets voor
    'overtredingen' op ajax spelers worden in 99 van de 100 gevallen altijd zwaarder gezien en beoordeeld.. :(
  • 14 Sep 2019 om 18:48
    Precies. Leuk hoor, die statistieken van onze Floranus, maar zijn fouten blijven maar doelpunten kosten. Het wordt tijd voor Van Rhijn.
  • 14 Sep 2019 om 18:47
    Krijgen die vrije trap ook weer cadeau..
  • 14 Sep 2019 om 18:47
    Wat een pech weer. Dat overkomt ook altijd ons.
  • 14 Sep 2019 om 18:46
    • Quote van 14 Sep 2019 om 18:46
      Domme overtreding van Floranus gaat er weer vooraf....
    Was niet eens een overtreding. Stelde niets voor
  • 14 Sep 2019 om 18:46
    Domme overtreding van Floranus gaat er weer vooraf....
  • 14 Sep 2019 om 18:46
    Lucky Ajax weer...
  • 14 Sep 2019 om 18:44
    Vrije bal. 1-0?
  • 14 Sep 2019 om 18:44
    Hahn laat toch wel weer zien dat ie een echt goede keeper is, zolang de bal maar niet hoog komt
  • 14 Sep 2019 om 18:40
    Hahn prima redding ondanks buitenspel. Odgaard nuttig hakje.
  • 14 Sep 2019 om 18:38
    Mitchell alweer 2x voor eigen succes waar een pass een betere optie was, vooral daar net met Kongolo..
  • 14 Sep 2019 om 18:32
    Nou, zit klaar voor hopelijk een mooie pot voetbal.
  • 14 Sep 2019 om 18:29
    Van basten???? 4-0.. ben benieuwd maar verwacht eerlijk gezegd ook een dikke nederlaag.
  • 14 Sep 2019 om 18:24
    Iedereen is super lovend over Veerman terwijl we hem alleen nog maar hebben gezien tegen een waardeloos fortuna met hoofdletter w. Ben benieuwd iig, ben ook een fan van Bruijn, maar hij was nou eenmal matig de afgelopen wedstrijden. Misschien wel goed dat die er dan als wissel inkomt om wat pit te brengen.
  • 14 Sep 2019 om 18:23
    Het is meer dat Veerman heel goed is, beter dan Bruijn. Tenminste nu.
  • 14 Sep 2019 om 18:22
    • Quote van 14 Sep 2019 om 18:08
      waar blijven de fans van bruijn
    Zeker een fan van Bruijn, de felheid van Johnny kan hij perfect overbrengen. Eigenlijk is het niet eerlijk om hem op de bank te zetten, maar ja, de rest is net zo goed of beter. Hij heeft in ieder geval een gunfactor! Misschien kunnen we met 12 man spelen hehe.
  • 14 Sep 2019 om 18:20
    • Quote van 14 Sep 2019 om 18:14
      Die doen vooralsnog wat opruiers eigenlijk zouden moeten doen; zich stilhouden.
    Fans van Bruijn zijn opruiers? Sterk.
  • 14 Sep 2019 om 18:15
    5-0, kansloze nederlaag helaas vanavond
  • 14 Sep 2019 om 18:14
    • Quote van 14 Sep 2019 om 18:08
      waar blijven de fans van bruijn
    Ik ben een fan van Bruijn. Maar het is duidelijk dat hij eigenlijk te slordig was. Passjes die niet goed waren, de afronding. En tegen Ajax kan je je dat ook niet veroorloven. Daarnaast viel Veerman goed in, en als die meer rust brengt dan Bruijn is het terecht dat hij speelt. Bruijn moet wat meer rust in zijn spel hebben, hij kan echt wel leuk voetballen.
  • 14 Sep 2019 om 18:14
    • Quote van 14 Sep 2019 om 18:08
      waar blijven de fans van bruijn
    Die doen vooralsnog wat opruiers eigenlijk zouden moeten doen; zich stilhouden.
  • 14 Sep 2019 om 18:08
    waar blijven de fans van bruijn
  • 14 Sep 2019 om 17:51
    Opstelling zoals we konden verwachten. Vond Bruijn niet slecht maar zeker niet onomstreden. Veerman viel goed in vorige wedstrijd dus zal mij benieuwen! Hopen dat Ajax meer bezig is met dinsdag.
  • 14 Sep 2019 om 17:47
    Ik hoop op een wonder maar ga er vanuit dat het 4-0/4-1 gaat worden...
  • 14 Sep 2019 om 17:47
    0-2 tsjakkaaaa
  • 14 Sep 2019 om 17:45
    Prima opstelling, nu hopen op een offday van de Amsterdammers zodat we weer eens 3 punten mee kunnen nemen.
zondag 27 oktober 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›