Basisplaats lonkt voor Veerman: ''Zal de enige wijziging zijn''

( 10 reacties)
Basisplaats lonkt voor Veerman: ''Zal de enige wijziging zijn''

SC Heerenveen gaat zaterdagavond op bezoek bij Ajax en Joey Veerman begint waarschijnlijk voor het eerst in de basis bij de club uit Friesland. Dat laat Roelof de Vries, verslaggever van Omrop Fryslan, weten via Twitter. 

Jordy Bruijn verdwijnt daardoor vermoedelijk naar de bank. "Dat zal de enige wijziging zijn", voorspelt de clubwatcher. Dat betekent dat Ejuke, Odgaard en Van Bergen morgen de voorhoede zullen vormen tegen de club uit Amsterdam. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Sep 2019 om 08:16
    • Quote van 14 Sep 2019 om 00:59
      Haal dan Faik er uit.. dat is toch onze 6 momenteel? Het gif, de gezonde agressie en de winnaarsmentaliteit van Bruijn gaan we missen als ze die er uit halen. Vind Faik matig spelen, het spel niet versnellen en op gevaarlijke plekken balverlies lijden. Maar kennelijk is Bruijn weer een makkelijk slachtoffer oid..vind het persoonlijk erg jammer. En ik dacht dat Ejuke en Bruijn op elkaar ingespeeld moesten raken in het afwisselen van positie enz.. gaat op deze manier ook niet lukken. En Bruijn kan in de toekomst wat gaan opleveren, bij Faik is die kans minimaal.
    Als Bruijn zo blijft spelen als de laatste wedstrijden dan is de kans ook klein dat ie wat gaat opleveren in de toekomst. Heeft tot dusver gewoon te weinig laten zien, had eerlijk gezegd in voetballend opzicht meer van hem verwacht. Faik moet ook oppassen als Halilovic straks topfit is, want grote kans dat er voor hem ook een plekje wordt gecreeerd en Kongolo gaat Jansen er niet snel uithalen.
  • 14 Sep 2019 om 00:59
    Haal dan Faik er uit.. dat is toch onze 6 momenteel? Het gif, de gezonde agressie en de winnaarsmentaliteit van Bruijn gaan we missen als ze die er uit halen. Vind Faik matig spelen, het spel niet versnellen en op gevaarlijke plekken balverlies lijden. Maar kennelijk is Bruijn weer een makkelijk slachtoffer oid..vind het persoonlijk erg jammer. En ik dacht dat Ejuke en Bruijn op elkaar ingespeeld moesten raken in het afwisselen van positie enz.. gaat op deze manier ook niet lukken. En Bruijn kan in de toekomst wat gaan opleveren, bij Faik is die kans minimaal.
  • 13 Sep 2019 om 21:47
    Ik denk voor Odgaard en dan een soort 4-4-2. Systeem
  • 13 Sep 2019 om 21:36
    Logisch gezien zijn uitstekende invalbeurt tegen Fortuna. Maar de vraag is, wie gaat er uiteindelijk uit voor Halilovic.
  • 13 Sep 2019 om 20:01
    • Quote van 13 Sep 2019 om 19:24
      Ja, hallo. En Halilovic dan ?
    Nog niet wedstrijdfit.. Kan wel invallen gaf Jansen aan.
  • 13 Sep 2019 om 19:24
    Ja, hallo. En Halilovic dan ?
  • 13 Sep 2019 om 18:15
    Bruijn is ook een goede wisselspeler. Je kan hem op alle posities op het middenveld en op linksvoor zetten. Bovendien kan hij het nodige gif in de ploeg brengen. Hij viel vorig jaar een paar keer sterk in. Dat Veerman speelt dat zag je tijdens de vorige wedstrijd al. Je zag meteen dat dit een directe versterking was. Comfortabel aan de bal. Strooit met goed pasjes. Alles op de juiste snelheid. Echt een aanwinst.
  • 13 Sep 2019 om 17:33
    Jordy stelt teleur dus terechte keus. Veerman speelde heel sterk.
  • 13 Sep 2019 om 17:23
    • Quote van 13 Sep 2019 om 17:20
      Hoe sneu ik het voor Jordy ook vind, ik snap het wel. Op 10 komt ie gewoon te kort, als je ziet hoe onrustig hij is voor de goal, en hoe vaak hij zich vastloopt in de kleine ruimtes. Faik en Kongolo ga je er nu ook niet uithalen.
    Daarnaast kan Veerman wel de passjes geven op van Bergen en Ejuke in de counter. Kan zaterdag wel erg belangrijk zijn als je goals wil maken. Ik ga er toch vanuit dat we vooral moeten verdedigen, dus dan laat je Kongolo gewoon staan.
  • 13 Sep 2019 om 17:20
    Hoe sneu ik het voor Jordy ook vind, ik snap het wel. Op 10 komt ie gewoon te kort, als je ziet hoe onrustig hij is voor de goal, en hoe vaak hij zich vastloopt in de kleine ruimtes. Faik en Kongolo ga je er nu ook niet uithalen.
zondag 27 oktober 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›