''Dat was best wel schrikbarend, het zat halfvol bij SC Heerenveen''

( 25 reacties)
''Dat was best wel schrikbarend, het zat halfvol bij SC Heerenveen''

Johnny Jansen werd deze zomer door SC Heerenveen aangesteld als nieuwe hoofdtrainer. De 44-jarige oefenmeester was al assistent bij de Friese club, waar hij al jarenlang rondloopt. Anne Roel van der Meer van de Leeuwarder Courant vindt het een begrijpelijke keuze van de club.

"Het is wel heel belangrijk dat hij iemand van de club is", zegt Van der Meer bij Sport Noord Café. "Hij kent de club door en door. Hij kent het volk dat op de tribune zit en alle mensen die bij de club werken. Ik denk wel dat dat een groot voordeel is."

Van der Meer ziet dat SC Heerenveen groeiende is. "Ik vind wel dat er meer energie in het elftal zit, dat er meer structuur is en dat er meer een idee van voetballen is. Het is nu de kunst om dat publiek nog terug te krijgen naar het stadion. De laatste wedstrijd tegen Fortuna, dat was best wel schrikbarend. Het zat halfvol", aldus de journalist.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Sep 2019 om 12:00
    • Quote van 13 Sep 2019 om 11:00
      Niemand hier verwacht dat er een complete ommezwaai gerealiseerd wordt. Niemand denkt dat CR een tovenaar is. Maar als je zijn uitlatingen in de media spiegelt aan wat je ziet, dan zijn heel veel mensen daar hun vraagtekens bij zetten / hun bezorgdheid over uiten. “Er komen per week 2 a 3 sponsors bij” De reclameborden in het stadion en het het aantal mensen in de OSSH zijn nog nooit zo laag geweest. “Er zijn meer seizoenskaarten verkocht” Het was tegen Fortuna leger op de tribune dan ik me heb kunnen heugen. “Hoofdsponsor voor 1 juli” Het is 13 september. En leren van zijn uitspraken doet ie niet want een week a 1,5 geleden zei hij dat er binnen 2 weken nieuws was. Ben benieuwd wat er gezegd wordt als die termijn verstrijkt zonder resultaat. En niemand dwingt hem tot die uitspraken, hij kiest er zelf voor.
    Er dient bij gezegd te worden dat hij daarbij iets zei van pin me er niet op vast, of ik hou een slag om de arm. In die zin heeft hij in ieder geval een heel klein beetje geleerd. Het blijft echter vooralsnog bij praatjes. Positieve verhalen ophangen op basis van wat? Daar wordt helaas niet op in gegaan.
  • 13 Sep 2019 om 11:13
    • Quote van 13 Sep 2019 om 10:13
      Wat verwacht je dan? Dat Roozemond in 5/6 maanden de hele club op de rit heeft? Ik snap werkelijk niet dat je kan verwachten dat Roozemond een soort tovenaar is. Ik snap die hele negatieve houding ten opzichte van Roozemond ook niet. De manier hoe hij de zetel innam is wat merkwaardig, maar na uitleg prima te begrijpen. Maar verder? Ik vind dat mensen hier alles veel groter maken dan dat het in werkelijkheid is.

      "Hij heeft een coup gepleegd!" Zozo, hij is op een democratische manier voorzitter geworden van een NV'tje met 18 miljoen omzet. Waar hebben we het over. De omzet van een grote supermarkt.

      Jij, en vele anderen hier, maken het allemaal zo zwaar en gedragen. Alsof hen iets ernstigs is overkomen. Roozemond is voorzitter van mijn favoriete clubje geworden, en nu kom ik niet meer, want ik ben boos. Kom op hé. Maak het nou niet zo groot.
    Het blijft jammer dat wij elkaar hier de tent uit blijven vechten......zelf zit ik qua gevoel en beleving denk ik een beetje tussen alle partijen in. Het probleem dat veel mensen hebben met Roozemond is dat er veel woorden uit komen maar die gelijk in twijfel getrokken kunnen worden, het is allemaal een beetje onhandig.....zoals de uitspraak tegen onze toenmalige hoofdsponsor, de uitspraak later over de bekendmaking van een nieuwe hoofdsponsor, dat er wekelijks 2 a 3 sponsoren bij komen terwijl die helemaal niet in de media verwelkomt worden (zou ik al nieuwe sponsor toch wel aardig vinden?) en daarbij de dramatisch lage OSSH lijst waarbij dan maar weer vermeld wordt dat niet alle sponsoren vermeld staan, de uitspraak over de samenwerking met betrekking tot de nieuwe trainingsfaciliteiten waarvan geen enkele andere partij op de hoogte bleek?, en zo schijnen er ook meer seizoenskaarten verkocht te zijn???....alleen lijkt her erop dat die mensen dan thuisblijven van de tribunes zijn nog niet eerder zo leeg geweest?
    Natuurlijk is het een gegeven dat je niet alles kunt realiseren in deze korte periode maar je kunt wel degelijk je woorden beter wegen.....want juist door die woorden vormt zich een nieuw verwachtingspatroon.
    Het enige dat voor mij tastbaar is, is de aanbiedingen die zijn gedaan wanneer je je seizoenskaart zou verlengen......dat was een actie waarbij ik denk dat die een grote leegloop heeft voorkomen en een mooi geste richting de trouwe supporters.
    Voor zover ik weet is er ook nog steeds geen nieuw commercieel boegbeeld?, daar maak ik mij grote zorgen om, is het echt zo moeilijk om een goede commerciële man/vrouw te vinden? Haastige spoed is zelden goed uiteraard maar je kunt er mijn inziens ook niet al te lang meer over doen want er moeten flinke slagen gemaakt worden, er is een hoop werk aan de winkel.
    Persoonlijk heb ik niet zoveel met Roozemond maar zijn voorgangers hebben er ook weinig van gebakken dus wellicht is eens een beetje Westerse branie/bluf wel goed, we gaan het zien.....hij zit er nu en mag zichzelf bewijzen en ik hoop van ganser harte dat het hem lukt wat het voortbestaan van onze club hangt daar wel degelijk grotendeels vanaf.......de aanblik in het stadion tijdens een thuiswedstrijd als die tegen Fortuna heeft dat wel aangetoond! En daarbij zijn wij iedereen nodig......zowel voor als tegenstanders, het gaat om de club!
  • 13 Sep 2019 om 11:00
    • Quote van 13 Sep 2019 om 10:13
      Wat verwacht je dan? Dat Roozemond in 5/6 maanden de hele club op de rit heeft? Ik snap werkelijk niet dat je kan verwachten dat Roozemond een soort tovenaar is. Ik snap die hele negatieve houding ten opzichte van Roozemond ook niet. De manier hoe hij de zetel innam is wat merkwaardig, maar na uitleg prima te begrijpen. Maar verder? Ik vind dat mensen hier alles veel groter maken dan dat het in werkelijkheid is.

      "Hij heeft een coup gepleegd!" Zozo, hij is op een democratische manier voorzitter geworden van een NV'tje met 18 miljoen omzet. Waar hebben we het over. De omzet van een grote supermarkt.

      Jij, en vele anderen hier, maken het allemaal zo zwaar en gedragen. Alsof hen iets ernstigs is overkomen. Roozemond is voorzitter van mijn favoriete clubje geworden, en nu kom ik niet meer, want ik ben boos. Kom op hé. Maak het nou niet zo groot.
    Niemand hier verwacht dat er een complete ommezwaai gerealiseerd wordt. Niemand denkt dat CR een tovenaar is. Maar als je zijn uitlatingen in de media spiegelt aan wat je ziet, dan zijn heel veel mensen daar hun vraagtekens bij zetten / hun bezorgdheid over uiten. “Er komen per week 2 a 3 sponsors bij” De reclameborden in het stadion en het het aantal mensen in de OSSH zijn nog nooit zo laag geweest. “Er zijn meer seizoenskaarten verkocht” Het was tegen Fortuna leger op de tribune dan ik me heb kunnen heugen. “Hoofdsponsor voor 1 juli” Het is 13 september. En leren van zijn uitspraken doet ie niet want een week a 1,5 geleden zei hij dat er binnen 2 weken nieuws was. Ben benieuwd wat er gezegd wordt als die termijn verstrijkt zonder resultaat. En niemand dwingt hem tot die uitspraken, hij kiest er zelf voor.
  • 13 Sep 2019 om 10:46
    • Quote van 13 Sep 2019 om 10:31
      Als de club naar de kloten is, de verliezen nog groter zijn dan ten tijde van Eisenga. Wanneer het eigen vermogen, het geld op de bank aangesproken moet worden en slinkt om te overleven. Pas dan zul jij in de gaten hebben hoe groot het is vrees ik.
    Jij dramatiseert alles nogal. Ik sta wat positiever in het leven. En dat bevalt mij persoonlijk wat beter.
  • 13 Sep 2019 om 10:31
    • Quote van 13 Sep 2019 om 10:13
      Wat verwacht je dan? Dat Roozemond in 5/6 maanden de hele club op de rit heeft? Ik snap werkelijk niet dat je kan verwachten dat Roozemond een soort tovenaar is. Ik snap die hele negatieve houding ten opzichte van Roozemond ook niet. De manier hoe hij de zetel innam is wat merkwaardig, maar na uitleg prima te begrijpen. Maar verder? Ik vind dat mensen hier alles veel groter maken dan dat het in werkelijkheid is.

      "Hij heeft een coup gepleegd!" Zozo, hij is op een democratische manier voorzitter geworden van een NV'tje met 18 miljoen omzet. Waar hebben we het over. De omzet van een grote supermarkt.

      Jij, en vele anderen hier, maken het allemaal zo zwaar en gedragen. Alsof hen iets ernstigs is overkomen. Roozemond is voorzitter van mijn favoriete clubje geworden, en nu kom ik niet meer, want ik ben boos. Kom op hé. Maak het nou niet zo groot.
    Als de club naar de kloten is, de verliezen nog groter zijn dan ten tijde van Eisenga. Wanneer het eigen vermogen, het geld op de bank aangesproken moet worden en slinkt om te overleven. Pas dan zul jij in de gaten hebben hoe groot het is vrees ik.
  • 13 Sep 2019 om 10:30
    Ik weet ook dat er mensen zijn afgehaakt omdat het voetbal niet om aan te zien was. Ik zelf zat af en toe op de klok te kijken wanneer de wedstrijd afgelopen was want dan duurt z'on wedstrijd ineens lang.Het voetbal is verbeterd en ik hoop ook snel op meer punten en ik zou het zelf missen om niet meer naar het stadion te gaan. Ook voor de voetballers vind ik het sneu dat er zo weinig mensen komen. Toch blijf ik hoop houden misschien tegen beter weten in, de tijd zal het leren.


  • 13 Sep 2019 om 10:29
    • Quote van 13 Sep 2019 om 10:13
      Wat verwacht je dan? Dat Roozemond in 5/6 maanden de hele club op de rit heeft? Ik snap werkelijk niet dat je kan verwachten dat Roozemond een soort tovenaar is. Ik snap die hele negatieve houding ten opzichte van Roozemond ook niet. De manier hoe hij de zetel innam is wat merkwaardig, maar na uitleg prima te begrijpen. Maar verder? Ik vind dat mensen hier alles veel groter maken dan dat het in werkelijkheid is.

      "Hij heeft een coup gepleegd!" Zozo, hij is op een democratische manier voorzitter geworden van een NV'tje met 18 miljoen omzet. Waar hebben we het over. De omzet van een grote supermarkt.

      Jij, en vele anderen hier, maken het allemaal zo zwaar en gedragen. Alsof hen iets ernstigs is overkomen. Roozemond is voorzitter van mijn favoriete clubje geworden, en nu kom ik niet meer, want ik ben boos. Kom op hé. Maak het nou niet zo groot.
    Aannames Zem. Waar vraag ik dat Cees binnen een jaar de hele boel op de rit zou moeten hebben? Ik vraag om wat tastbare positieve acties waaruit blijkt dat hij vooruitgang boekt. Waaruit onomstotelijk bewezen wordt dat hij de juiste man op de juiste plek is. Cijfertjes die beter zijn dan voorheen. Ik vraag niet om iets onmogelijks. Of....
  • 13 Sep 2019 om 10:13
    • Quote van 13 Sep 2019 om 10:01
      Ik schrijf niet dat jij de term gebruikt, maar dat die hier op het forum vaak voorbij komt. In het verlengde van de uitspraak die jij wel deed zeg maar. Mensen haken af omdat de club niet meer voelt als die van hen. Niet alleen door de persoon Cees, maar door de hele situatie die gecreëerd is. Inderdaad door Cees. Je ontkomt er helaas niet aan. Omdat mensen de club overnemen die niets met de club hebben, die daar duidelijk niet bij passen. En omdat dat kennelijk ook nog eens gesteund wordt door mensen waar je beter van zou mogen verwachten, je supporters afgevaardigden, al is dat in het geheel al een wassen neus wat mij betreft. Ik vraag me af of die nog steeds serieus durven zeggen dat Cees de wind er zo goed onder heeft. Volgens verhalen meer seizoenkaarten verkocht dan vorige jaren terwijl er opvallend veel lege stoeltjes zijn. OSSH ruimtes waar je na de wedstrijd bijna zonder iemand te raken een kanonskogel zou kunnen afvuren. Na heel veel sterke verhalen is het toch niet vreemd dat mensen ook eens wat hele sterke acties gaan verwachten? Voorlopig blijven die uit. Helaas.
    Wat verwacht je dan? Dat Roozemond in 5/6 maanden de hele club op de rit heeft? Ik snap werkelijk niet dat je kan verwachten dat Roozemond een soort tovenaar is. Ik snap die hele negatieve houding ten opzichte van Roozemond ook niet. De manier hoe hij de zetel innam is wat merkwaardig, maar na uitleg prima te begrijpen. Maar verder? Ik vind dat mensen hier alles veel groter maken dan dat het in werkelijkheid is.

    "Hij heeft een coup gepleegd!" Zozo, hij is op een democratische manier voorzitter geworden van een NV'tje met 18 miljoen omzet. Waar hebben we het over. De omzet van een grote supermarkt.

    Jij, en vele anderen hier, maken het allemaal zo zwaar en gedragen. Alsof hen iets ernstigs is overkomen. Roozemond is voorzitter van mijn favoriete clubje geworden, en nu kom ik niet meer, want ik ben boos. Kom op hé. Maak het nou niet zo groot.
  • 13 Sep 2019 om 10:01
    • Quote van 13 Sep 2019 om 09:48
      "Praat me niet van successupporters. Je weet dan namelijk niet waar je het over hebt."

      Waar heb ik het woord successuporter gebruikt dan? Daar heb ik het toch niet over. Ik heb alleen een mening over mensen die niet komen omdat ze een voorzitter niet mogen. Veel aannames in jouw post Mackan.
    Ik schrijf niet dat jij de term gebruikt, maar dat die hier op het forum vaak voorbij komt. In het verlengde van de uitspraak die jij wel deed zeg maar. Mensen haken af omdat de club niet meer voelt als die van hen. Niet alleen door de persoon Cees, maar door de hele situatie die gecreëerd is. Inderdaad door Cees. Je ontkomt er helaas niet aan. Omdat mensen de club overnemen die niets met de club hebben, die daar duidelijk niet bij passen. En omdat dat kennelijk ook nog eens gesteund wordt door mensen waar je beter van zou mogen verwachten, je supporters afgevaardigden, al is dat in het geheel al een wassen neus wat mij betreft. Ik vraag me af of die nog steeds serieus durven zeggen dat Cees de wind er zo goed onder heeft. Volgens verhalen meer seizoenkaarten verkocht dan vorige jaren terwijl er opvallend veel lege stoeltjes zijn. OSSH ruimtes waar je na de wedstrijd bijna zonder iemand te raken een kanonskogel zou kunnen afvuren. Na heel veel sterke verhalen is het toch niet vreemd dat mensen ook eens wat hele sterke acties gaan verwachten? Voorlopig blijven die uit. Helaas.
  • 13 Sep 2019 om 09:49
    • Quote van 13 Sep 2019 om 09:37
      Geeft niks. Ik neem jouw ook niet serieus. Is de cirkel weer rond.
    Dat is jammer, je had er nog een hoop van kunnen opsteken ;)
  • 13 Sep 2019 om 09:48
    • Quote van 13 Sep 2019 om 09:35
      En er zijn ook mensen die dus niet kunnen begrijpen waarom velen meebetalen aan de ondergang van de club. Er zijn ongetwijfeld mensen die geen flauw idee hebben hoe slecht het er echt voor staat bij de club. Maar ik heb het idee dat de mensen die over de club discussiëren hier prima van op de hoogte zijn. En toch blijven ze volhouden dat het prima gaat onder onze nieuwe directeur. Ach voor sommigen duurt het gewoon wat langer voordat de kwartjes beginnen te vallen.
      We maken ons zorgen om de club. En iedereen maakt dat op zijn/haar eigen manier kenbaar. Respecteer dat nu eens een keer i.p.v mensen voor lul te zetten of ze voor successupporter uit te maken. Velen komen al bij de club toen we nog ergens onderin de eerste divisie bungelen. Praat me niet van successupporters. Je weet dan namelijk niet waar je het over hebt.
      Degenen die zijn gekomen toen het inderdaad allemaal top ging met ieder jaar Europees voetbal die zou je ook kunnen omschrijven als successupporter. Persoonlijk doe ik daar niet aan. Iedere supporter is er een. Daar moeten de mensen bij de club zuinig op zijn. Als mensen transparantie belangrijk vinden dan moet je dat zo veel mogelijk proberen te zijn. Maar niet net nu het allemaal ruk is en de OSSH lijst op een dieptepunt zit daar een mededeling toevoegen dat niet alle sponsoren op die lijst zouden staan. Straks willen ze nog beweren dat meer dan de helft van de sponsoren daar niet op staat. Voor alle goedgelovige Thomassen onder ons om dat voor zoete koek aan te nemen. Zo ken ik er nog wel een paar. Dat gebeurde ten tijde van dictator Veenstra nog niet eens. Just saying...
    "Praat me niet van successupporters. Je weet dan namelijk niet waar je het over hebt."

    Waar heb ik het woord successuporter gebruikt dan? Daar heb ik het toch niet over. Ik heb alleen een mening over mensen die niet komen omdat ze een voorzitter niet mogen. Veel aannames in jouw post Mackan.
  • 13 Sep 2019 om 09:37
    • Quote van 13 Sep 2019 om 09:07
      Dus jij maakt de voorzitter belangrijker dan de club. Een passant is belangrijker dan de club. Lachwekkend. Echt, mensen die om die reden opzeggen kan ik niet serieus nemen.
    Geeft niks. Ik neem jouw ook niet serieus. Is de cirkel weer rond.
  • 13 Sep 2019 om 09:35
    • Quote van 13 Sep 2019 om 09:07
      Dus jij maakt de voorzitter belangrijker dan de club. Een passant is belangrijker dan de club. Lachwekkend. Echt, mensen die om die reden opzeggen kan ik niet serieus nemen.
    En er zijn ook mensen die dus niet kunnen begrijpen waarom velen meebetalen aan de ondergang van de club. Er zijn ongetwijfeld mensen die geen flauw idee hebben hoe slecht het er echt voor staat bij de club. Maar ik heb het idee dat de mensen die over de club discussiëren hier prima van op de hoogte zijn. En toch blijven ze volhouden dat het prima gaat onder onze nieuwe directeur. Ach voor sommigen duurt het gewoon wat langer voordat de kwartjes beginnen te vallen.
    We maken ons zorgen om de club. En iedereen maakt dat op zijn/haar eigen manier kenbaar. Respecteer dat nu eens een keer i.p.v mensen voor lul te zetten of ze voor successupporter uit te maken. Velen komen al bij de club toen we nog ergens onderin de eerste divisie bungelen. Praat me niet van successupporters. Je weet dan namelijk niet waar je het over hebt.
    Degenen die zijn gekomen toen het inderdaad allemaal top ging met ieder jaar Europees voetbal die zou je ook kunnen omschrijven als successupporter. Persoonlijk doe ik daar niet aan. Iedere supporter is er een. Daar moeten de mensen bij de club zuinig op zijn. Als mensen transparantie belangrijk vinden dan moet je dat zo veel mogelijk proberen te zijn. Maar niet net nu het allemaal ruk is en de OSSH lijst op een dieptepunt zit daar een mededeling toevoegen dat niet alle sponsoren op die lijst zouden staan. Straks willen ze nog beweren dat meer dan de helft van de sponsoren daar niet op staat. Voor alle goedgelovige Thomassen onder ons om dat voor zoete koek aan te nemen. Zo ken ik er nog wel een paar. Dat gebeurde ten tijde van dictator Veenstra nog niet eens. Just saying...
  • 13 Sep 2019 om 09:07
    • Quote van 13 Sep 2019 om 08:49
      Omdat ondanks de puinhoop, de club je aan het hart gaat. Ook ik heb opgezegd door Cees.
    Dus jij maakt de voorzitter belangrijker dan de club. Een passant is belangrijker dan de club. Lachwekkend. Echt, mensen die om die reden opzeggen kan ik niet serieus nemen.
  • 13 Sep 2019 om 09:03
    • Quote van 13 Sep 2019 om 08:49
      Omdat ondanks de puinhoop, de club je aan het hart gaat. Ook ik heb opgezegd door Cees.
    Bij mij werkt het juist andersom. Ik verleng juist omdat ik zo nog een beetje bijdraag aan (eventueel) herstel. Juist nu het minder gaat dan vroeger, heeft de club steun van de supporters hard nodig in mijn ogen. Kijk naar Twente. Die gaan het, ondanks de fouten die de directie daar heeft gemaakt, gewoon redden. Doordat de achterban clubliefde heeft en massaal blijft komen.
  • 13 Sep 2019 om 08:49
    • Quote van 13 Sep 2019 om 08:04
      Ieder is gelukkig vrij om die keuze te maken, maar als je klaar bent met de club, waarom ben je hier dan nog steeds actief? (Ik bedoel het goed, veroordeel je niet)
    Omdat ondanks de puinhoop, de club je aan het hart gaat. Ook ik heb opgezegd door Cees.
  • 13 Sep 2019 om 08:04
    • Quote van 13 Sep 2019 om 02:33
      Mijn dank gaat uit naar Cees en hamstra!

      Heb ook mijn kaart opgezegd.. waarom? Omdat het een puinhoop bij de club is. Heerenveen is een bobo club aan bet worden waar supporters baantjes krijgen in ruil voor een statement.. nou succes daarmee..
    Ieder is gelukkig vrij om die keuze te maken, maar als je klaar bent met de club, waarom ben je hier dan nog steeds actief? (Ik bedoel het goed, veroordeel je niet)
  • 13 Sep 2019 om 02:33
    • Quote van 12 Sep 2019 om 19:19
      Mijn dank gaat uit naar de afhakers en suc6 supporters.
    Mijn dank gaat uit naar Cees en hamstra!

    Heb ook mijn kaart opgezegd.. waarom? Omdat het een puinhoop bij de club is. Heerenveen is een bobo club aan bet worden waar supporters baantjes krijgen in ruil voor een statement.. nou succes daarmee..
  • 13 Sep 2019 om 01:09
    • Quote van 12 Sep 2019 om 23:23
      Volgens mij is dit niet te bewijzen maar onderhand na Twente en Fortuna thuis begin je wel te twijfelen of dit om 12.000 particuliere seizoenkaarten gaat.
    Wellicht dat we het kunnen uitrekenen als het jaarverslag uitkomt?
  • 12 Sep 2019 om 23:23
    • Quote van 12 Sep 2019 om 22:47
      Heb ergens ook het gevoel dat ze de aantallen hebben opgeschroefd. Maar heb jij hier ook harde bewijzen voor?
    Volgens mij is dit niet te bewijzen maar onderhand na Twente en Fortuna thuis begin je wel te twijfelen of dit om 12.000 particuliere seizoenkaarten gaat.
  • 12 Sep 2019 om 22:47
    • Quote van 12 Sep 2019 om 22:10
      12.000 seizoenkaarten is een van de vele leugens..
    Heb ergens ook het gevoel dat ze de aantallen hebben opgeschroefd. Maar heb jij hier ook harde bewijzen voor?
  • 12 Sep 2019 om 22:12
    • Quote van 12 Sep 2019 om 17:57
      Ik ben mij inderdaad ook kapot geschrokken....het was de eerste thuiswedstrijd die ik kon bijwonen en wist werkelijk niet wat ik zag. Ik had iemand meegenomen en ook die keek zijn ogen uit....
      Het is voor mij persoonlijk nog nooit zo duidelijk geweest dat onze mooie club een zeer groot probleem heeft en heb maak mij dan ook serieus grote zorgen.

    Tegen Feyenoord en Twente zat het toch wel voller. Ik had ondanks dat we tegen Fortuna moesten, toch wel meer supporters verwacht. Want het voetbal was echt wel leuk, alleen de goals ontbraken. Ik weet niet wat je dan moet doen om die supporters naar het stadion moet krijgen. Of zijn dat succes supporters die nu weg blijven?
  • 12 Sep 2019 om 22:10
    12.000 seizoenkaarten is een van de vele leugens..
  • 12 Sep 2019 om 19:19
    Mijn dank gaat uit naar de afhakers en suc6 supporters.
  • 12 Sep 2019 om 17:57
    Ik ben mij inderdaad ook kapot geschrokken....het was de eerste thuiswedstrijd die ik kon bijwonen en wist werkelijk niet wat ik zag. Ik had iemand meegenomen en ook die keek zijn ogen uit....
    Het is voor mij persoonlijk nog nooit zo duidelijk geweest dat onze mooie club een zeer groot probleem heeft en heb maak mij dan ook serieus grote zorgen.

zondag 22 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›