Roozemond reageert: ''Daar zit een pittig prijskaartje aan''

( 61 reacties)
Roozemond reageert: ''Daar zit een pittig prijskaartje aan''

Cees Roozemond heeft de nodige ambitieuze plannen bij SC Heerenveen. De algemeen directeur, die onder andere veel meer vrouwen in het Abe Lenstra Stadion wil hebben, wil onder andere het verouderde Skoatterwald renoveren. 

"Ingenieurs- en Adviesbureau Antea, een uitstekende partner van sc Heerenveen, onderzoekt een aantal opties", verklapt hij in gesprek met FeanFan Magazine. "De eerste is Skoatterwald verbouwen. Het nadeel daarvan is dat we niet eigen baas zijn en dat de ruimte beperkt is. De tweede optie is samenwerken met een amateurclub in de regio", verklapt Roozemond.

"Het nadeel daarvan is de afstand tot Heerenveen en verlies van identiteit", beseft hij. "De derde optie is om geleidelijk een nieuwe trainingsaccommodatie volgens de nieuwste standaarden en technieken op een nieuwe locatie te bouwen. Maar daar zit een pittig prijskaartje aan. De nieuwe of vernieuwde trainingsaccommodatie heeft grote prioriteit. Ik hoop dat de kogel dit seizoen snel door de kerk gaat", besluit Roozemond enthousiast.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Sep 2019 om 23:44
    • Quote van 12 Sep 2019 om 14:00
      Klopt, maar je vergeet de social media. Bedrijven maken hun eigen reclame ipv zich te voegen bij een OSSH of iets dergelijks. Relatief goedkope reclame is dat.
    Dat zijn twee totaal verschillende dingen.. reclame maken via social media is iets anders dan netwerken. Je spreekt er ook een totaal andere doelgroep mee aan. Als blijkt dat de aantallen teruglopen is het zaak het weer interessant te gaan maken. Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg.. maar als de tijden veranderen moet je er op inspelen. Het merk Heerenveen was sterk, maar lijkt met de dag aan waarde te verliezen. Het is de verantwoording van CR om dat om te draaien, maar voor iemand als hij is het extra moeilijk omdat hij a geen binding heeft met de omgeving en b zich nogal wat verdenkingen op de hals heeft gehaald door de uiterst rare gang van zaken omtrent zijn aanstelling. Dat ze in gesprek zijn met buitenlandse potentiële hoofdsponsors geeft ook aan dat het kennelijk in de omgeving niet lukt.
  • 12 Sep 2019 om 19:19
    • Quote van 12 Sep 2019 om 19:18
      Dan vind ik zo’n podcast wel beter. Ik heb al een aantal vragen voor Gerry aan Frank door gegeven.
    Hopelijk zijn de podcast met Hamstra en CR wat langer of in twee delen zodat er ook echt tijd is om te praten.
  • 12 Sep 2019 om 19:18
    Dan vind ik zo’n podcast wel beter. Ik heb al een aantal vragen voor Gerry aan Frank door gegeven.
  • 12 Sep 2019 om 19:17
    • Quote van 12 Sep 2019 om 19:08
      Nee, maar waarom zou je niet komen als je in de buurt bent en je hebt tijd? Vroeg het aan twee personen die veel tijd en energie steken aan hun berichten hier en begaan zijn met de club. Dus zie ik dit als een mooie kans om tekst en uitleg van de club te krijgen. Denk dat zulke gesprekken beter zijn dan alleen maar je ongenoegen hier te uiten.
    Ow eens. Maar een aantal brengt het als een vereiste voor het mogen hebben van kritiek hieronder en dat vind ik nergens op slaan. Ik persoonlijk vind 450 km rijden voor een wedstrijd geen probleem maar voor een geregisseerde praatavond waar ik met mazzel 1 of 2 vragen kan stellen (wat ik snap want meer mensen zullen dat willen) dat heb ik daar niet voor over.
  • 12 Sep 2019 om 19:08
    • Quote van 12 Sep 2019 om 18:56
      Want dat is een criteria?
    Nee, maar waarom zou je niet komen als je in de buurt bent en je hebt tijd? Vroeg het aan twee personen die veel tijd en energie steken aan hun berichten hier en begaan zijn met de club. Dus zie ik dit als een mooie kans om tekst en uitleg van de club te krijgen. Denk dat zulke gesprekken beter zijn dan alleen maar je ongenoegen hier te uiten.
  • 12 Sep 2019 om 18:56
    • Quote van 12 Sep 2019 om 16:50
      Neem aan dat je volgende week donderdag aanwezig bent?
    Want dat is een criteria?
  • 12 Sep 2019 om 18:53
    • Quote van 12 Sep 2019 om 18:42
      Maar donderdag ook aanwezig?
    Nee. Aanstaande maandag hebben wij Gerry Hamstra in de podcast. Daar kunnen wij rustig praten met elkaar. Dikke prima. Roozemond waarschijnlijk later ook. Dat vind ik prima. Het Petear is een leuk iniatief maar het zal mijn beeld niet veranderen.
  • 12 Sep 2019 om 18:42
    • Quote van 12 Sep 2019 om 18:28
      Ook weer zo. Maar het gaat nu niet over ome Cees ;-)
    Maar donderdag ook aanwezig?
  • 12 Sep 2019 om 18:28
    • Quote van 12 Sep 2019 om 18:11
      En als je niet meteen tegen CR bent ben je hier al snel familie van of een troll ;)
    Ook weer zo. Maar het gaat nu niet over ome Cees ;-)
  • 12 Sep 2019 om 18:20
    • Quote van 12 Sep 2019 om 17:25
      Je kan natuurlijk gewoon vragen stellen, en ik hoop dat je het doet. Zodat er hopelijk een goed gesprek plaats vindt en sommige dingen ons allemaal duidelijk worden.
    Al was het maar voor je eigen beeldvorming.
  • 12 Sep 2019 om 18:11
    • Quote van 12 Sep 2019 om 17:41
      Misschien moet je dan beter kijken Zem. Wanneer je zorgen uitspreekt ben je hier al een azijnzeiker.
    En als je niet meteen tegen CR bent ben je hier al snel familie van of een troll ;)
  • 12 Sep 2019 om 17:41
    • Quote van 12 Sep 2019 om 14:57
      Ik zie hier niemand alles positief weg zetten. Ik zie hier wel veel mensen alles heel negatief weg zetten. Beetje treurig om te zien.
    Misschien moet je dan beter kijken Zem. Wanneer je zorgen uitspreekt ben je hier al een azijnzeiker.
  • 12 Sep 2019 om 17:25
    • Quote van 12 Sep 2019 om 16:58
      Als het mogelijk is dan probeer ik inderdaad aanwezig te zijn. Al heb ik niet de illusie dat er dan compleet andere verhalen uit de doeken gedaan worden die we nu nog niet weten. In die zin vraag ik me dan ook af hoeveel nut het heeft.
    Je kan natuurlijk gewoon vragen stellen, en ik hoop dat je het doet. Zodat er hopelijk een goed gesprek plaats vindt en sommige dingen ons allemaal duidelijk worden.
  • 12 Sep 2019 om 17:15
    • Quote van 12 Sep 2019 om 16:58
      Als het mogelijk is dan probeer ik inderdaad aanwezig te zijn. Al heb ik niet de illusie dat er dan compleet andere verhalen uit de doeken gedaan worden die we nu nog niet weten. In die zin vraag ik me dan ook af hoeveel nut het heeft.
    Er zullen sowieso meer mensen niet zijn dan wel - waarom zou dat een criterium moeten zijn?
  • 12 Sep 2019 om 16:58
    • Quote van 12 Sep 2019 om 16:50
      Neem aan dat je volgende week donderdag aanwezig bent?
    Als het mogelijk is dan probeer ik inderdaad aanwezig te zijn. Al heb ik niet de illusie dat er dan compleet andere verhalen uit de doeken gedaan worden die we nu nog niet weten. In die zin vraag ik me dan ook af hoeveel nut het heeft.
  • 12 Sep 2019 om 16:56
    • Quote van 12 Sep 2019 om 14:57
      Ik zie hier niemand alles positief weg zetten. Ik zie hier wel veel mensen alles heel negatief weg zetten. Beetje treurig om te zien.
    Realistisme wordt weg gezet als negativiteit Als je vragen stelt over wat er allemaal zo positief is, behalve JJ en de mentaliteit die op het veld ten toon gespreid wordt dan komen er zelden concrete voorbeelden. Meer seizoenkaarten? Het zou kunnen. Gezien de hoeveelheden toeschouwers heb ik daar wel mijn twijfels bij. De sfeer? Dat doen we zelf. De rookapparaten? Ik hecht daar geen extreem spektakel aan. De nieuwe toegangssystemen zijn prima. Doan van Hau? Wat zijn komst met zich meebrengt moet nog blijken. Het is kennelijk makkelijker om iets positiefs te bedenken dat de zorgelijke realiteit onder ogen te zien. Ik vind het zonde dat er er zoveel mensen zich totaal geen zorgen lijken te maken. De club kan zonder dat het merendeel het weet zomaar van ons wegglijden, maar er moet en zal positief gesproken worden. Ik doe dat dan wel weer als er een goede wedstrijd gespeeld is, of wanneer er punten gehaald worden. Voor de rest ben ik behoorlijk somber gesteld. Verloren vertrouwen win je niet zomaar even terug. Hoe graag ik ook zou willen dat het anders was.
  • 12 Sep 2019 om 16:50
    • Quote van 12 Sep 2019 om 16:45
      Tsja, hoe dat nu precies zit met die seizoenkaarten. Je mag toch aannemen dat de mensen die een seizoenkaart hebben er ook voor het grootste gedeelte zijn?
      Over de OSSH hetzelfde verhaal. Er wordt gecommuniceerd dat er wekelijks 2-3 sponsoren bijkomen terwijl de lijst historisch laag is. Oh, er is overigens ook sinds kort een opvallende opmerking toegevoegd aan de lijst. Zo kun je altijd mooi geheimzinnig doen over hoeveelheden. De goedgelovigen nemen alles voor zoete koek aan. Mensen die regelmatig in de OSSH gelegenheden komen zien dat het er na de wedstrijden in no time uitgestorven is. Ik denk dat ik wel weet waar de waarheid dan zo'n beetje ligt in dat verhaal. Het is allemaal geen hogere wiskunde. Het zou de club sieren wanneer ze daar eens wat transparanter in zouden zijn. Maar dat is helaas een utopie.
    Neem aan dat je volgende week donderdag aanwezig bent?
  • 12 Sep 2019 om 16:45
    • Quote van 12 Sep 2019 om 12:05
      Je kan alles aangrijpen om positief te zijn. En zeker er zijn positieve dingen te noemen. Maar dat Van der Heide een Heerenvener is vind ik zelf leuk maar niet meer dan dat. Het brengt niks extra’s. Ja het schijnt dat er meer seizoenkaarten zijn verkocht maar ik heb ook het stadion nog niet eerder zo leeg gezien als tegen Twente. Je kan van alles blij worden naar geen hoofdsponsor, een leeggelopen ossh vind ik zorgelijker dan blij zijn over jeugdspeler die in Heerenveen geboren is. Ik vind dat we zeker positief mogen zijn over sommige dingetjes. Maar benoemen dat een aantal zeer belangrijke zaken totaal niet goed gaan maakt mensen hier nog geen azijnzeikers. Zowel positieve als slechte zaken mogen, nee moeten altijd benoemd blijven worden. Lekker blij roepen, al hebben ze tot januari geen hoofdsponsor is natuurlijk grote kolder. Dan heb je gemist hoe slecht onze club er voor staat.
    Tsja, hoe dat nu precies zit met die seizoenkaarten. Je mag toch aannemen dat de mensen die een seizoenkaart hebben er ook voor het grootste gedeelte zijn?
    Over de OSSH hetzelfde verhaal. Er wordt gecommuniceerd dat er wekelijks 2-3 sponsoren bijkomen terwijl de lijst historisch laag is. Oh, er is overigens ook sinds kort een opvallende opmerking toegevoegd aan de lijst. Zo kun je altijd mooi geheimzinnig doen over hoeveelheden. De goedgelovigen nemen alles voor zoete koek aan. Mensen die regelmatig in de OSSH gelegenheden komen zien dat het er na de wedstrijden in no time uitgestorven is. Ik denk dat ik wel weet waar de waarheid dan zo'n beetje ligt in dat verhaal. Het is allemaal geen hogere wiskunde. Het zou de club sieren wanneer ze daar eens wat transparanter in zouden zijn. Maar dat is helaas een utopie.
  • 12 Sep 2019 om 16:26
    Krijg niet de indruk dat deze voorzitter de zaken op orde heeft. Tot nu toe veel geblaat en weinig wol
  • 12 Sep 2019 om 14:57
    • Quote van 12 Sep 2019 om 14:46
      Alles hoeft ook niet negatief benaderd te worden, eens. Maar aan de andere kant alles als super positief weg zetten vind ik ook doorslaan.
    Ik zie hier niemand alles positief weg zetten. Ik zie hier wel veel mensen alles heel negatief weg zetten. Beetje treurig om te zien.
  • 12 Sep 2019 om 14:46
    • Quote van 12 Sep 2019 om 14:15
      Ben ik zeker met je eens. Het moet ook absoluut benoemd worden maar het lijkt dat het de afgelopen pak hem beet 3 maanden nergens anders meer over gaat dan die negatieve punten. Daar ben ik inmiddels ongelooflijk klaar mee, iedereen weet dat een hoofdsponsor prioriteit heeft. Iedereen weet nu ook dat de lege OSSH en tribunes erg negatief is. Maar om daar constant over te zeiken word ik niet erg goed van. Het hoeft niet allemaal euforie en polonaise te zijn op dit forum, zeker niet. Maar de negatieve toon heeft de overhand hier... dat vind ik erg storend.
    Alles hoeft ook niet negatief benaderd te worden, eens. Maar aan de andere kant alles als super positief weg zetten vind ik ook doorslaan.
  • 12 Sep 2019 om 14:45
    • Quote van 12 Sep 2019 om 14:15
      Ben ik zeker met je eens. Het moet ook absoluut benoemd worden maar het lijkt dat het de afgelopen pak hem beet 3 maanden nergens anders meer over gaat dan die negatieve punten. Daar ben ik inmiddels ongelooflijk klaar mee, iedereen weet dat een hoofdsponsor prioriteit heeft. Iedereen weet nu ook dat de lege OSSH en tribunes erg negatief is. Maar om daar constant over te zeiken word ik niet erg goed van. Het hoeft niet allemaal euforie en polonaise te zijn op dit forum, zeker niet. Maar de negatieve toon heeft de overhand hier... dat vind ik erg storend.
    Zolang de situatie is zoals deze is zal de stemming op dit forum hetzelfde blijven. Mensen maken zich er zorgen over en dit is het middel om deze zorgen te uiten. Zeker als je roept voor 1 juli is er een hoofdsponsor en 12 september is deze er nog niet is het volstrekt normaal dat mensen zich afvragen of dat wel goed komt. Het is voor de club te hopen dat mensen zoals CR zich minstens net zoveel zorgen maken als veel mensen hier op het forum, mensen tevreden houden met loze beloftes houd een keer op.. en hoe langer geen hoofdsponsor hoe minder in kas. Alles wordt nu opgelost door de kwaliteit in de selectie steeds te verkopen, erg riskant op lange termijn.
  • 12 Sep 2019 om 14:15
    • Quote van 12 Sep 2019 om 14:01
      Het punt is dat de mensen die zaken benoemen als een lege ossh, geen hoofdsponsor hebben, geen azijnzeikers zijn. Hardstikke mooi dat je van alle kleine dingen heel positief raakt. Ik was en ben groot voorstander van Johnny Jansen. Maar het moet allemaal nog blijken hoe goed hij is na 34 wedstrijden of na 20 wedstrijden. En zeker is het lange termijn werk dat de ossh weer vol raakt. Maar voor nu is het zorgelijk. Natuurlijk is het prachtig als we straks een hoofdsponsor hebben voor 7,5 ton . Het is allemaal als, als, als. Voor nu is het zorgelijk dat we al drie maanden geen inkomsten van een hoofdsponsor hebben. Gaaf dat we zoveel likes hebben op Facebook. Nu is het afwachten wat het ons daadwerkelijk op gaat leveren. Ik ben zeker wel optimistisch maar er gaan nog heel veel grote zaken niet fantastisch.
    Ben ik zeker met je eens. Het moet ook absoluut benoemd worden maar het lijkt dat het de afgelopen pak hem beet 3 maanden nergens anders meer over gaat dan die negatieve punten. Daar ben ik inmiddels ongelooflijk klaar mee, iedereen weet dat een hoofdsponsor prioriteit heeft. Iedereen weet nu ook dat de lege OSSH en tribunes erg negatief is. Maar om daar constant over te zeiken word ik niet erg goed van. Het hoeft niet allemaal euforie en polonaise te zijn op dit forum, zeker niet. Maar de negatieve toon heeft de overhand hier... dat vind ik erg storend.
  • 12 Sep 2019 om 14:01
    • Quote van 12 Sep 2019 om 13:34
      Ik weet best hoe slecht het financieel gaat met de club. Tuurlijk vind ik het jammer dat we nog geen hoofdsponsor hebben. Tuurlijk is het jammer dat de OSSH leegloopt. Beiden zijn doelen op een iets langer termijn om dat te verbeteren. Dat is niet zomaar te realiseren, zeker in de huidige tijd. Stel Cees heeft in Januari een hoofdsponsor die voor 3 jaar hoofdsponsor wilt zijn voor die 750.000. Dan heeft niemand het er meer over. Daarbij, de afgelopen transferperiode heeft een winst van meer dan 10 miljoen opgeleverd. Daarmee zijn alweer de nodige gaten gedicht. Op het veld staat met o.a. Van Bergen en Ejuke 2 spelers waar je enorn op kunt verdienen. Ook heel erg positief! De punten die ik genoemd hebt zijn op korte tot zeer korte termijn gerealiseerd. Daar mogen we echt trots en blij op zijn. De toeschouwers en OSSH bedrijven komen echt wel weer als ze op deze manier door blijven voetballen en de sfeer zo goed blijft.Tuurlijk komt er meer bij kijken dan sfeer en goed voetbal maar je begrijpt mijn punt.Dat is in de afgelopen jaren enorm afgebroken, positief dat er nu een positieve tendens te bespeuren is.
    Het punt is dat de mensen die zaken benoemen als een lege ossh, geen hoofdsponsor hebben, geen azijnzeikers zijn. Hardstikke mooi dat je van alle kleine dingen heel positief raakt. Ik was en ben groot voorstander van Johnny Jansen. Maar het moet allemaal nog blijken hoe goed hij is na 34 wedstrijden of na 20 wedstrijden. En zeker is het lange termijn werk dat de ossh weer vol raakt. Maar voor nu is het zorgelijk. Natuurlijk is het prachtig als we straks een hoofdsponsor hebben voor 7,5 ton . Het is allemaal als, als, als. Voor nu is het zorgelijk dat we al drie maanden geen inkomsten van een hoofdsponsor hebben. Gaaf dat we zoveel likes hebben op Facebook. Nu is het afwachten wat het ons daadwerkelijk op gaat leveren. Ik ben zeker wel optimistisch maar er gaan nog heel veel grote zaken niet fantastisch.
  • 12 Sep 2019 om 14:00
    • Quote van 12 Sep 2019 om 13:38
      Dat is in de huidige tijd niet zomaar te realiseren???? De economie is nog nooit zo goed geweest, als het nu niet lukt lukt het nooit meer
    Klopt, maar je vergeet de social media. Bedrijven maken hun eigen reclame ipv zich te voegen bij een OSSH of iets dergelijks. Relatief goedkope reclame is dat.
  • 12 Sep 2019 om 13:38
    • Quote van 12 Sep 2019 om 13:34
      Ik weet best hoe slecht het financieel gaat met de club. Tuurlijk vind ik het jammer dat we nog geen hoofdsponsor hebben. Tuurlijk is het jammer dat de OSSH leegloopt. Beiden zijn doelen op een iets langer termijn om dat te verbeteren. Dat is niet zomaar te realiseren, zeker in de huidige tijd. Stel Cees heeft in Januari een hoofdsponsor die voor 3 jaar hoofdsponsor wilt zijn voor die 750.000. Dan heeft niemand het er meer over. Daarbij, de afgelopen transferperiode heeft een winst van meer dan 10 miljoen opgeleverd. Daarmee zijn alweer de nodige gaten gedicht. Op het veld staat met o.a. Van Bergen en Ejuke 2 spelers waar je enorn op kunt verdienen. Ook heel erg positief! De punten die ik genoemd hebt zijn op korte tot zeer korte termijn gerealiseerd. Daar mogen we echt trots en blij op zijn. De toeschouwers en OSSH bedrijven komen echt wel weer als ze op deze manier door blijven voetballen en de sfeer zo goed blijft.Tuurlijk komt er meer bij kijken dan sfeer en goed voetbal maar je begrijpt mijn punt.Dat is in de afgelopen jaren enorm afgebroken, positief dat er nu een positieve tendens te bespeuren is.
    Dat is in de huidige tijd niet zomaar te realiseren???? De economie is nog nooit zo goed geweest, als het nu niet lukt lukt het nooit meer
  • 12 Sep 2019 om 13:34
    • Quote van 12 Sep 2019 om 12:05
      Je kan alles aangrijpen om positief te zijn. En zeker er zijn positieve dingen te noemen. Maar dat Van der Heide een Heerenvener is vind ik zelf leuk maar niet meer dan dat. Het brengt niks extra’s. Ja het schijnt dat er meer seizoenkaarten zijn verkocht maar ik heb ook het stadion nog niet eerder zo leeg gezien als tegen Twente. Je kan van alles blij worden naar geen hoofdsponsor, een leeggelopen ossh vind ik zorgelijker dan blij zijn over jeugdspeler die in Heerenveen geboren is. Ik vind dat we zeker positief mogen zijn over sommige dingetjes. Maar benoemen dat een aantal zeer belangrijke zaken totaal niet goed gaan maakt mensen hier nog geen azijnzeikers. Zowel positieve als slechte zaken mogen, nee moeten altijd benoemd blijven worden. Lekker blij roepen, al hebben ze tot januari geen hoofdsponsor is natuurlijk grote kolder. Dan heb je gemist hoe slecht onze club er voor staat.
    Ik weet best hoe slecht het financieel gaat met de club. Tuurlijk vind ik het jammer dat we nog geen hoofdsponsor hebben. Tuurlijk is het jammer dat de OSSH leegloopt. Beiden zijn doelen op een iets langer termijn om dat te verbeteren. Dat is niet zomaar te realiseren, zeker in de huidige tijd. Stel Cees heeft in Januari een hoofdsponsor die voor 3 jaar hoofdsponsor wilt zijn voor die 750.000. Dan heeft niemand het er meer over. Daarbij, de afgelopen transferperiode heeft een winst van meer dan 10 miljoen opgeleverd. Daarmee zijn alweer de nodige gaten gedicht. Op het veld staat met o.a. Van Bergen en Ejuke 2 spelers waar je enorn op kunt verdienen. Ook heel erg positief! De punten die ik genoemd hebt zijn op korte tot zeer korte termijn gerealiseerd. Daar mogen we echt trots en blij op zijn. De toeschouwers en OSSH bedrijven komen echt wel weer als ze op deze manier door blijven voetballen en de sfeer zo goed blijft.Tuurlijk komt er meer bij kijken dan sfeer en goed voetbal maar je begrijpt mijn punt.Dat is in de afgelopen jaren enorm afgebroken, positief dat er nu een positieve tendens te bespeuren is.
  • 12 Sep 2019 om 13:32
    Prima. En nu allen naar het overleg om er over te praten!
  • 12 Sep 2019 om 13:23
    • Quote van 12 Sep 2019 om 12:05
      Je kan alles aangrijpen om positief te zijn. En zeker er zijn positieve dingen te noemen. Maar dat Van der Heide een Heerenvener is vind ik zelf leuk maar niet meer dan dat. Het brengt niks extra’s. Ja het schijnt dat er meer seizoenkaarten zijn verkocht maar ik heb ook het stadion nog niet eerder zo leeg gezien als tegen Twente. Je kan van alles blij worden naar geen hoofdsponsor, een leeggelopen ossh vind ik zorgelijker dan blij zijn over jeugdspeler die in Heerenveen geboren is. Ik vind dat we zeker positief mogen zijn over sommige dingetjes. Maar benoemen dat een aantal zeer belangrijke zaken totaal niet goed gaan maakt mensen hier nog geen azijnzeikers. Zowel positieve als slechte zaken mogen, nee moeten altijd benoemd blijven worden. Lekker blij roepen, al hebben ze tot januari geen hoofdsponsor is natuurlijk grote kolder. Dan heb je gemist hoe slecht onze club er voor staat.
    Helemaal met je eens, prima verwoord want zo staan we ervoor. Ik denk dat het tegen Fortuna nog leger was.
  • 12 Sep 2019 om 12:05
    • Quote van 12 Sep 2019 om 10:53
      Ik zeg ook niet dat het al polonaise is. Ik wil ermee zeggen dat we best positief mogen zijn. Het voetbal is 300% beter dan de afgelopen seizoenen, er zijn meer seizoenskaarten verkocht dan vorig jaar, de sfeer in het stadion heeft een flinke boost gehad, Johnny Janssen is een geweldig men en een prima trainer, jeugd krijgt als vanouds de kans om door te breken, met Van der Heide heb je een echte Heerenvener, er is met de komst van Van Hau positieve publiciteit gekomen en wie weet wat daar uit voort vloeit. Zomaar een greep van positieve dingen waar je best trots op kunt zijn en zo kun je zien dat we de goede weg weer ingeslagen zijn. Om op je punt terug te komen: van Ajax en Utrecht kan je verliezen, is geen ramp. Als de ploeg gewoon veel strijd en beleving er tegenaan gooit kan je niet negatief zijn vind ik.
    Je kan alles aangrijpen om positief te zijn. En zeker er zijn positieve dingen te noemen. Maar dat Van der Heide een Heerenvener is vind ik zelf leuk maar niet meer dan dat. Het brengt niks extra’s. Ja het schijnt dat er meer seizoenkaarten zijn verkocht maar ik heb ook het stadion nog niet eerder zo leeg gezien als tegen Twente. Je kan van alles blij worden naar geen hoofdsponsor, een leeggelopen ossh vind ik zorgelijker dan blij zijn over jeugdspeler die in Heerenveen geboren is. Ik vind dat we zeker positief mogen zijn over sommige dingetjes. Maar benoemen dat een aantal zeer belangrijke zaken totaal niet goed gaan maakt mensen hier nog geen azijnzeikers. Zowel positieve als slechte zaken mogen, nee moeten altijd benoemd blijven worden. Lekker blij roepen, al hebben ze tot januari geen hoofdsponsor is natuurlijk grote kolder. Dan heb je gemist hoe slecht onze club er voor staat.
  • 12 Sep 2019 om 10:53
    • Quote van 12 Sep 2019 om 10:24
      Prima. Dat negatieve helpt ook niks. Maar doorslaan na het over positieve alsof alles hardstikke goed gaat is ook weer een uiterste. Lege tribunes, een lege ossh en geen hoofdsponsor mogen best benoemd worden. Nog maar even tot januari geen hoofdsponsor hebben, wel ja, wat maakt het uit. Het is mooi dat de sfeer in het stadion bij wedstrijden weer goed is, en dat Jansen leuk voetbal poogt te spelen maar een aantal zaken blijven gewoon erg zorgelijk. Eens kijken hoe de teneur hier is na te verwachten nederlagen tegen Ajax en Utrecht en we rond degradatie plaatsen staan. Het is nog lang geen polonaise.
    Ik zeg ook niet dat het al polonaise is. Ik wil ermee zeggen dat we best positief mogen zijn. Het voetbal is 300% beter dan de afgelopen seizoenen, er zijn meer seizoenskaarten verkocht dan vorig jaar, de sfeer in het stadion heeft een flinke boost gehad, Johnny Janssen is een geweldig men en een prima trainer, jeugd krijgt als vanouds de kans om door te breken, met Van der Heide heb je een echte Heerenvener, er is met de komst van Van Hau positieve publiciteit gekomen en wie weet wat daar uit voort vloeit. Zomaar een greep van positieve dingen waar je best trots op kunt zijn en zo kun je zien dat we de goede weg weer ingeslagen zijn. Om op je punt terug te komen: van Ajax en Utrecht kan je verliezen, is geen ramp. Als de ploeg gewoon veel strijd en beleving er tegenaan gooit kan je niet negatief zijn vind ik.
  • 12 Sep 2019 om 10:24
    • Quote van 12 Sep 2019 om 09:15
      Keurig HWB, jij snapt het. Al die azijnzeikers hier... Het lijkt of sommigen niet meer positief kunnen worden. Kijk naar het voetbal en laat Cees en consorten met rust. Laat ze lekker hun werk doen. Wat ze prima doen overigens. Een hoofdsponsor is nooit snel geregeld. Ik ben blij dat er geen overhaaste beslissingen worden genomen. Van mij part duurt het nog tot januari, maakt mij niet uit. Die hoofdsponsor komt er wel. Tot die tijd spelen we mooi met KIKA op de borst, ook iets om trots op te zijn dat ons cluppie dat doet.
    Prima. Dat negatieve helpt ook niks. Maar doorslaan na het over positieve alsof alles hardstikke goed gaat is ook weer een uiterste. Lege tribunes, een lege ossh en geen hoofdsponsor mogen best benoemd worden. Nog maar even tot januari geen hoofdsponsor hebben, wel ja, wat maakt het uit. Het is mooi dat de sfeer in het stadion bij wedstrijden weer goed is, en dat Jansen leuk voetbal poogt te spelen maar een aantal zaken blijven gewoon erg zorgelijk. Eens kijken hoe de teneur hier is na te verwachten nederlagen tegen Ajax en Utrecht en we rond degradatie plaatsen staan. Het is nog lang geen polonaise.
  • 12 Sep 2019 om 10:23
    • Quote van 12 Sep 2019 om 10:10
      Las laatst dat trainingsaccomodatie daar ook te zwaar op de begroting drukte.
    Dat wordt daar toch wel bijgepast vanuit Rusland.
  • 12 Sep 2019 om 10:10
    • Quote van 12 Sep 2019 om 10:06
      Ja hoor, natuurlijk is het mogelijk. Het complex van Vitesse heeft ergens tussen de 9 en de 11 miljoen euro gekost. (Weet niet of dit inclusief of exclusief de grondprijzen was) Help jij mee met de financiering?
    Las laatst dat trainingsaccomodatie daar ook te zwaar op de begroting drukte.
  • 12 Sep 2019 om 10:06
    • Quote van 12 Sep 2019 om 09:59
      Is het niet mogelijk om net als Vitesse heeft gedaan op Papendal een nieuw sportcomplex te bouwen in de bossen bij Oranjewoud. Echt een prachtige locatie en bovendien ben je dan weg bij de snelweg. Dan kan op Skoatterwald het van der Valk hotel komen en extra parkeergelegenheid.
    Ja hoor, natuurlijk is het mogelijk. Het complex van Vitesse heeft ergens tussen de 9 en de 11 miljoen euro gekost. (Weet niet of dit inclusief of exclusief de grondprijzen was) Help jij mee met de financiering?
  • 12 Sep 2019 om 09:59
    Is het niet mogelijk om net als Vitesse heeft gedaan op Papendal een nieuw sportcomplex te bouwen in de bossen bij Oranjewoud. Echt een prachtige locatie en bovendien ben je dan weg bij de snelweg. Dan kan op Skoatterwald het van der Valk hotel komen en extra parkeergelegenheid.
  • 12 Sep 2019 om 09:15
    • Quote van 12 Sep 2019 om 09:05
      Het gaat weer lekker allemaal jongens. Het negativisme viert weer hoogtij. Ik snap al dat gezeur niet zo goed. Als het allemaal zo slecht is, ga dan lekker wat anders doen. Positieve geluiden moeten we hebben. Ik weet ook wel dat er nog geen hoofdsponsor is en dat een heleboel zaken (nog) niet goed gaan. Maar de waarde van een hoofdsponsor wordt naar mijn mening ook zwaar overtrokken. Stel dat die 7 ton per jaar wil betalen, dat is toch maar een stukje van de totale begroting. 1 goede speler opleiden en verkopen levert veel meer op. Dus ik snap dat men er de tijd voor neemt om een sponsor te vinden die voor 3 jaar wil tekenen. Geen paniekvoetbal dus.
    Keurig HWB, jij snapt het. Al die azijnzeikers hier... Het lijkt of sommigen niet meer positief kunnen worden. Kijk naar het voetbal en laat Cees en consorten met rust. Laat ze lekker hun werk doen. Wat ze prima doen overigens. Een hoofdsponsor is nooit snel geregeld. Ik ben blij dat er geen overhaaste beslissingen worden genomen. Van mij part duurt het nog tot januari, maakt mij niet uit. Die hoofdsponsor komt er wel. Tot die tijd spelen we mooi met KIKA op de borst, ook iets om trots op te zijn dat ons cluppie dat doet.
  • 12 Sep 2019 om 09:05
    Het gaat weer lekker allemaal jongens. Het negativisme viert weer hoogtij. Ik snap al dat gezeur niet zo goed. Als het allemaal zo slecht is, ga dan lekker wat anders doen. Positieve geluiden moeten we hebben. Ik weet ook wel dat er nog geen hoofdsponsor is en dat een heleboel zaken (nog) niet goed gaan. Maar de waarde van een hoofdsponsor wordt naar mijn mening ook zwaar overtrokken. Stel dat die 7 ton per jaar wil betalen, dat is toch maar een stukje van de totale begroting. 1 goede speler opleiden en verkopen levert veel meer op. Dus ik snap dat men er de tijd voor neemt om een sponsor te vinden die voor 3 jaar wil tekenen. Geen paniekvoetbal dus.
  • 12 Sep 2019 om 07:45
    De zeurpieten hebben idd even de kans om hun ongenoegen bij Cees zelf te uiten. Hoeven ze dat hier niet meer te doen. Stuurlui etc.
  • 11 Sep 2019 om 22:51
    • Quote van 11 Sep 2019 om 22:14
      En stop jij dan een keer om Cees zo om hoog te halen.
      Tot nu toe heeft Cees nog niks laten zien.
    Anders gaan jullie beide even samen op de koffie
  • 11 Sep 2019 om 22:14
    • Quote van 11 Sep 2019 om 22:10
      Stop dan ook met zeiken op Feanonline.
    En stop jij dan een keer om Cees zo om hoog te halen.
    Tot nu toe heeft Cees nog niks laten zien.
  • 11 Sep 2019 om 22:10
    • Quote van 11 Sep 2019 om 21:56
      Je denkt toch niet dat roozemond alles eerlijk tegen de supporters zegt.
      Maar als jij dat gelooft moet je er vooral heen gaan.

    Stop dan ook met zeiken op Feanonline.
  • 11 Sep 2019 om 22:09
    • Quote van 11 Sep 2019 om 20:14
      Al dat geromantiseerde gelul over dat we uitzicht moeten hebben op het stadion. Desnoods bouw je dat ding oudeschoot. Vertel die talenten dan maar dat ze er hard voor moeten werken
    Je gaat toch niet beweren dat onze voetbaltalenten niet hard werken. Een beetje meer respect zou op z'n plaats zijn. En ik zou als ik jou was de opmerking van Feantastic vanavond om 18:47 nog eens goed lezen. Andere subtopclubs lopen ons gigantisch voorbij. Niks geromantiseer, meedenken en desnoods met een collectebus langs de deuren is het devies.
  • 11 Sep 2019 om 21:56
    • Quote van 11 Sep 2019 om 21:37
      Je vraagt aan mij: "En wat heeft die blaaskaak nu laten zien?" Dan moet je niet bij mij zijn, maar bij Roozemond. Die kan het jou uitstekend uitleggen. Maar dat je niet heen gaat is geen verrassing. Online lekker zeiken, persoonlijk vragen, ho maar. Ga zo door.
    Je denkt toch niet dat roozemond alles eerlijk tegen de supporters zegt.
    Maar als jij dat gelooft moet je er vooral heen gaan.

  • 11 Sep 2019 om 21:37
    • Quote van 11 Sep 2019 om 21:23
      Nee wat moet ik daar.
      Ik ben er vroeger wel eens geweest.
      Ze zeggen toch wat hun het beste uit komt.
      De helft kunnen ze toch niet zeggen.
      Alleen wat de mensen willen horen.
    Je vraagt aan mij: "En wat heeft die blaaskaak nu laten zien?" Dan moet je niet bij mij zijn, maar bij Roozemond. Die kan het jou uitstekend uitleggen. Maar dat je niet heen gaat is geen verrassing. Online lekker zeiken, persoonlijk vragen, ho maar. Ga zo door.
  • 11 Sep 2019 om 21:23
    • Quote van 11 Sep 2019 om 21:17
      Misschien moet je volgende week even naar 'It Petear' gaan, dan kan je dat aan hemzelf vragen.
    Nee wat moet ik daar.
    Ik ben er vroeger wel eens geweest.
    Ze zeggen toch wat hun het beste uit komt.
    De helft kunnen ze toch niet zeggen.
    Alleen wat de mensen willen horen.
  • 11 Sep 2019 om 21:17
    • Quote van 11 Sep 2019 om 21:04
      En wat heeft die blaaskaak nu laten zien.
      Allemaal praatjes.
      Het wordt tijd dat hij een keer met iets naar buiten komt.
      Er zijn steeds minder sponsors.
    Misschien moet je volgende week even naar 'It Petear' gaan, dan kan je dat aan hemzelf vragen.
  • 11 Sep 2019 om 21:06
    • Quote van 11 Sep 2019 om 18:37
      Het is toch te gek voor woorden dat er in heel Friesland geen betere bestuurder annex directeur te vinden is die de gaatjes wel kan vullen op de manier zoals het hoort bij onze club. Deze man komt aanvliegen en is blijkbaar zo overtuigend bezig dat elk zichzelf serieus nemende bestuurder er in mee gaat, in plaats van zelf de leiding te nemen. Deze show is nog lang niet ten einde blijkbaar.
    Klopt.
    Ik ben het hellemaal met je eens.
  • 11 Sep 2019 om 21:04
    • Quote van 11 Sep 2019 om 20:22
      Al die Friese bestuurders hebben inderdaad enorme indruk gemaakt de laatste jaren. Ik ben blij dat Roozemond er zit. Eindelijk wat Hollandse branie in dat Friese ingekakte zooitje.
    En wat heeft die blaaskaak nu laten zien.
    Allemaal praatjes.
    Het wordt tijd dat hij een keer met iets naar buiten komt.
    Er zijn steeds minder sponsors.
  • 11 Sep 2019 om 20:22
    • Quote van 11 Sep 2019 om 18:37
      Het is toch te gek voor woorden dat er in heel Friesland geen betere bestuurder annex directeur te vinden is die de gaatjes wel kan vullen op de manier zoals het hoort bij onze club. Deze man komt aanvliegen en is blijkbaar zo overtuigend bezig dat elk zichzelf serieus nemende bestuurder er in mee gaat, in plaats van zelf de leiding te nemen. Deze show is nog lang niet ten einde blijkbaar.
    Al die Friese bestuurders hebben inderdaad enorme indruk gemaakt de laatste jaren. Ik ben blij dat Roozemond er zit. Eindelijk wat Hollandse branie in dat Friese ingekakte zooitje.
  • 11 Sep 2019 om 20:16
    • Quote van 11 Sep 2019 om 19:42
      En waarom niet een nieuw trainingscomplex bouwen op de velden ten noorden van Skoatterwald. Precies andere kant A32 t.o.z. van Stadion. En de bestaande velden van Skoatterwald deels verhuren aan de V.V./Athletiek/ of andere sportvereniging, andere helft parking maken voor supporters en/of hotel bouwen voor internationale bezoekers.

      Dan zijn er nog de terreinen aan de Noordzijde. Die vind ik echt lelijk en daar mag van mij ook het trainingscomplex komen maar zal te klein zijn. Iets van sportonderzoek/medisch/of nieuw krachthonk desnoods met een boulevard megastores/cinema... Als dat financieel interessant is.

      Ik laat maar es een ballontje op.. Of ben ik te ambitieus/roekeloos//niet Fries genoeg meer?
    Ben het wel met je eens dat het gedeelte achter de noord tribune ook wel een verandering kan ondergaan. Een groot supportersplein zoals bij GAE bijvoorbeeld of Groningen waar supporters voor de wedstrijd met z’n allen samenkomen. Waar volop eten en drinken is en muziek. Dat het echt een ‘dagje weg’ wordt.
  • 11 Sep 2019 om 20:14
    Al dat geromantiseerde gelul over dat we uitzicht moeten hebben op het stadion. Desnoods bouw je dat ding oudeschoot. Vertel die talenten dan maar dat ze er hard voor moeten werken
  • 11 Sep 2019 om 20:09
    • Quote van 11 Sep 2019 om 20:04
      Als je zo negatief bent, ben ik benieuwd of je 19 september bij It Peter aanwezig bent
    Waarom negatief..praatjes vullen geen gaatjes..
  • 11 Sep 2019 om 20:04
    • Quote van 11 Sep 2019 om 18:37
      Het is toch te gek voor woorden dat er in heel Friesland geen betere bestuurder annex directeur te vinden is die de gaatjes wel kan vullen op de manier zoals het hoort bij onze club. Deze man komt aanvliegen en is blijkbaar zo overtuigend bezig dat elk zichzelf serieus nemende bestuurder er in mee gaat, in plaats van zelf de leiding te nemen. Deze show is nog lang niet ten einde blijkbaar.
    Als je zo negatief bent, ben ik benieuwd of je 19 september bij It Peter aanwezig bent
  • 11 Sep 2019 om 19:42
    En waarom niet een nieuw trainingscomplex bouwen op de velden ten noorden van Skoatterwald. Precies andere kant A32 t.o.z. van Stadion. En de bestaande velden van Skoatterwald deels verhuren aan de V.V./Athletiek/ of andere sportvereniging, andere helft parking maken voor supporters en/of hotel bouwen voor internationale bezoekers.

    Dan zijn er nog de terreinen aan de Noordzijde. Die vind ik echt lelijk en daar mag van mij ook het trainingscomplex komen maar zal te klein zijn. Iets van sportonderzoek/medisch/of nieuw krachthonk desnoods met een boulevard megastores/cinema... Als dat financieel interessant is.

    Ik laat maar es een ballontje op.. Of ben ik te ambitieus/roekeloos//niet Fries genoeg meer?
  • 11 Sep 2019 om 18:55
    Hangt er wel vanaf waar Optie 3 is. Goutum?
  • 11 Sep 2019 om 18:47
    Optie 3 is de enige goede optie in mijn ogen. Het zal inderdaad aardig wat kosten, maar ook Heerenveen moet een slag maken om weer enigzins aan te haken bij de subtop. Met het samenwerken met regioteams dmv het delen van een complex stel je het alleen maar uit. Om nieuwe aanwas te krijgen en betere faciliteiten aan te kunnen bieden zal er echt iets moeten gebeuren. Als je kijkt naar wat andere subtop clubs te bieden hebben dan loopt Heerenveen ver achter..
  • 11 Sep 2019 om 18:38
    Ik zou kiezen voor de derde optie. Identiteit behouden is toch wat we willen? En wat is er mooier dan trainen met zicht op het stadion! Dus een nieuwe trainingsaccommodatie net zoals bijv. bij Feyenoord is gedaan. En als de wie de weerga aan de slag, want wie de jeugd heeft, heeft 'de toekomst'(O jee, das bij een andere bvo)
  • 11 Sep 2019 om 18:37
    Het is toch te gek voor woorden dat er in heel Friesland geen betere bestuurder annex directeur te vinden is die de gaatjes wel kan vullen op de manier zoals het hoort bij onze club. Deze man komt aanvliegen en is blijkbaar zo overtuigend bezig dat elk zichzelf serieus nemende bestuurder er in mee gaat, in plaats van zelf de leiding te nemen. Deze show is nog lang niet ten einde blijkbaar.
  • 11 Sep 2019 om 17:30
    Aan mooie praatjes en vergezichten geen gebrek
  • 11 Sep 2019 om 14:54
    Mooi praatje, zeg ik enthousiast.
zondag 27 oktober 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›